» »

Regres, prevoz, malica - smisel?

Regres, prevoz, malica - smisel?

1 2
3
4

dexterboy ::

dronyx je izjavil:

Jaz ne vidim smisla zakaj delavcem sploh dajati plačo višjo od zakonsko določene minimalne. Za socialo mora poskrbeti država, ne pa delodajalec. Plačaš delavcem minimalca, denar pa raje nameniš za razvoj, da lahko potem daš delo novim delavcem.

khm... ne wem, kako naj rečem to na lep in human način, ampak bom vseeno poskusil:
Si kaj razmišljal, da bi šel na Računalniško tomografijo (CT) in Magnetno resonanco (MR) glave?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Zgodovina sprememb…

Matko ::

Mr.B je izjavil:


In za razliko od mnogih v tej temi, ste se vprašali ali delodajalec plačuje iz celega zneska kilometrine in regresa in malice, tudi prispevke. DA v JS to plačujejo v privatnem, no tam dlavci tega niti ne vejo.


Prispevki na kilometrino in malico?!

najprej preberi: "Uredba o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja" in ZUJF za JS

Mr.B ::

St235 je izjavil:

Še enkrat, kako bi to kakorkoli vplivalo na višino povračila potnih stroškov? Tako, da pojdi kam drugam trolat.

Zato ker potem nebi imel izgovora, da je prevoz kao drag. A se ti zadevadš, da to ne gre v pokojnino, da od tega država nima nič... Aja namesto da bi dvignili plače, raje socialnia korektura... vidim vsak leto gre slovenije bolje, samo nekam bivse tretjerazredne vzhodne države vas malo sedaj dohitevajo, s česko je že itak druga liga..

Matko je izjavil:

Mr.B je izjavil:


In za razliko od mnogih v tej temi, ste se vprašali ali delodajalec plačuje iz celega zneska kilometrine in regresa in malice, tudi prispevke. DA v JS to plačujejo v privatnem, no tam dlavci tega niti ne vejo.


Prispevki na kilometrino in malico?!

najprej preberi: "Uredba o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja" in ZUJF za JS

Da, smo že nekje v neki socalni temi debatirali, kako statistični urad računa povprečno plačo, in potem sem dal nik, in namignil da si Js, seveda to plačuje, privatni zagotovo ne,... ampak ja podpis pove pa svoje.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

St235 ::

Zato ker potem nebi imel izgovora, da je prevoz kao drag. A se ti zadevadš, da to ne gre v pokojnino, da od tega država nima nič... Aja namesto da bi dvignili plače, raje socialnia korektura... vidim vsak leto gre slovenije bolje, samo nekam bivse tretjerazredne vzhodne države vas malo sedaj dohitevajo, s česko je že itak druga liga..

Spet nabijaš o stvareh, ki s povračilom stroškov nimajo povsem nič. Če pa bi bil recimo sposoben prebrat temo bi videlm, da sem o sistemski zlorabi govoril par postov preden si začel nabijat o javnem prevozu, sociali in sedaj še splošnem gospodarskem stanju.

Je pa precej naivno razmišljat, da je sistem plačevanja stroškov prihoda na delo posledica visokih stroškov transporta.

Vice ::

Stroški prihoda na delo so vedno nižji za podjetja in je vprašanje časa kdaj se bodo ukinili.

NikolormousB ::

Kilometrina in prihod na delo se izračunava na podlagi cene goriva.

Vice ::

NikolormousB je izjavil:

Kilometrina in prihod na delo se izračunava na podlagi cene goriva.


Ja pa jade. Zaposlenemu pripada povračilo stroškov prevoza na delo in z dela v višini stroškov prevoza z javnimi prevoznimi sredstvi. Če zaposleni nima možnosti prevoza z javnimi prevoznimi sredstvi, se mu prizna kilometrina v višini 8 odstotkov cene 95 oktanov.

Glede na to da so javni prevozi več ali manj vedno bolj subvencionirani so te kilometrine vedno bolj praktično nične. Kot tudi ima lahko zaposleni v kolektivni pogodbi da v primeru selitve na bolj odročni kraj podjetje ni dolžno doplačati razlike. In še so cake....

GupeM ::

Vice je izjavil:

Če zaposleni nima možnosti prevoza z javnimi prevoznimi sredstvi, se mu prizna kilometrina v višini 8 odstotkov cene 95 oktanov.

Ja pa jade. Za prevoz na delo se upošteva cena javnega prevoza. Če javnega prevoza ne moreš uporabljati, se upošteva cena 0,18€ na kilometer. Za službeno potovanje se upošteva 0,37€ na kilometer. Razen, če ti delodajalec omogoči uporabo službenega vozila.

NikolormousB ::

V obeh primerih je dodatek za prevoz usklajen s cenami goriva.

GupeM ::

NikolormousB je izjavil:

V obeh primerih je dodatek za prevoz usklajen s cenami goriva.

Vsaj od junija 2011 se plačuje 0,18EUR (prej ne vem). Pa se je vmes cena goriva zelo spreminjala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Vice ::

GupeM je izjavil:

Vice je izjavil:

Če zaposleni nima možnosti prevoza z javnimi prevoznimi sredstvi, se mu prizna kilometrina v višini 8 odstotkov cene 95 oktanov.

Ja pa jade. Za prevoz na delo se upošteva cena javnega prevoza. Če javnega prevoza ne moreš uporabljati, se upošteva cena 0,18€ na kilometer. Za službeno potovanje se upošteva 0,37€ na kilometer. Razen, če ti delodajalec omogoči uporabo službenega vozila.


8% je za javni sektor privat pa kot si napisal.

zenith1 ::

NikolormousB je izjavil:

zenith1 je izjavil:

In kaj vas sploh moti pri tem, da imajo nekateri plačan regres, prevoz in malico?


Sicer imaš že skozi temo napisanih nekaj razlogov.

Mene najbolj motita dve stvari.

1. Nepotrebno kompliciranje.
2. Ogromen potencial za zlorabe.


Nekateri dobijo 13. in 14. plačo, nekateri pa regres in plačan prevoz.

Zlorabe pa naj rešujejo tisti, ki so za to odgovorni. Je pa res to v Sloveniji malo težje, če pogledamo kaj počne recimo kak Bavčar.

Seveda naj najebe delavec zaradi drugih.

NikolormousB ::

13. plača nima dosti veze z neobdavčenim dodatkom, ki se izračuna glede na oddaljenost od službe.

Zlorabe pa naj rešujejo tisti, ki so za to odgovorni.


Veliko bolj učinkovito je imeti sistem, ki že v osnovi kolikor se da preprečuje zlorabe. Takrat lahko tudi inšpektorji učinkovito opravljajo svoje delo.

Seveda naj najebe delavec zaradi drugih.


Naj delavec potegne glavo iz riti, pa bo videl, da trenutno stanje zanj ni dobro. Ne vem zakaj bi bilo delavcu v interesu, da mu delodajalec v pogodbo napiše minimalca, ostalo pa izplača preko fake potnih stroškov, malice itd.

bela120 ::

Če ti delodajalec plačuje prehrano.Ali gre to v dohodnino?

Matko ::

bela120 je izjavil:

Če ti delodajalec plačuje prehrano.Ali gre to v dohodnino?

NE do določene meje

bela120 ::

zenith1 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

zenith1 je izjavil:

In kaj vas sploh moti pri tem, da imajo nekateri plačan regres, prevoz in malico?


Sicer imaš že skozi temo napisanih nekaj razlogov.

Mene najbolj motita dve stvari.

1. Nepotrebno kompliciranje.
2. Ogromen potencial za zlorabe.


Nekateri dobijo 13. in 14. plačo, nekateri pa regres in plačan prevoz.

Zlorabe pa naj rešujejo tisti, ki so za to odgovorni. Je pa res to v Sloveniji malo težje, če pogledamo kaj počne recimo kak Bavčar.
Seveda naj najebe delavec zaradi drugih.

Res je čeprav podjetja kar veliko dajejo 13 plače...Je pa odvisno od podjetja v nekaterih podjetjih pač dajo na delavce in dobimo tudi 13. plačo +kakšen bonbonček v obliki kakšne dodatne nagrade

Matko je izjavil:

bela120 je izjavil:

Če ti delodajalec plačuje prehrano.Ali gre to v dohodnino?

NE do določene meje

Mogoče veš to mejo ?Koliko prb lahko dobim mesečno za malico ,da ne bom plačevala dohodnine?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bela120 ()

Mr.B ::

Vprasanje moras obrniti. Koliko moram dobiti da bo potem to slo v dohodnino ergo posledicno v pokojninsko osnovo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Matko ::

Tole sem že enkrat napisal.

Prispevki na kilometrino in malico?!
najprej preberi: "Uredba o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja"

tam je določena zgornja meja.

Mato989 ::

Res je čeprav podjetja kar veliko dajejo 13 plače...Je pa odvisno od podjetja v nekaterih podjetjih pač dajo na delavce in dobimo tudi 13. plačo +kakšen bonbonček v obliki kakšne dodatne nagrade


In vse to je v 99% brezveze za večino delavcev v privatnem... ti povem zakaj? Ker s tem garant prebiješ dohodninsko lestvico in izgubiš olajšavo :)

Dokler ne bodo uvedli enotnega sistema pri dohodnini in jo prilagodili na primerne nivoje je vse skupaj brezveze... Tole špananje zgornjega dela nižjega razreda je katastrofa... dejansko se ne splača delat... Ves ta kader ki dobiva plače med 900EUR-1.000EUR bruto je najbolj oskubljen, izgubi cca 500EUR olajšave letno s strani države, hkrati pa dobi duplo delo ker je kao "napredoval" pri delodajalcu...

In na koncu vidiš da imaš 2-3x več obveznosti in odgovornosti za 200EUR neto več na leto... dejansko se v SLoveniji splača ali dobit čistega minimalca al pa vsaj 1.200EUR bruto + vse zmes je nateg države!

Največja napaka pa je TOZDovo plačevanje potnih storškov... s tem subvencioniramo oddaljene 2x in delamo diskriminacijo tistim ki so doma bližje delovnemu mestu... tip ki je v halozah kupil bajto je plačal za njo manj potem dobi pa še več denarja da gre na šiht, oni ki pa je blizu šihta pa je plačal več za bajto pa še zgubi potne... ukinit potne in malico in dat minimalca na 800EUR neto. Pol pa se naj vsak sam odloči kje bo živel in kje delal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

krho ::

Mato989 je izjavil:

Največja napaka pa je TOZDovo plačevanje potnih storškov... s tem subvencioniramo oddaljene 2x in delamo diskriminacijo tistim ki so doma bližje delovnemu mestu... tip ki je v halozah kupil bajto je plačal za njo manj potem dobi pa še več denarja da gre na šiht, oni ki pa je blizu šihta pa je plačal več za bajto pa še zgubi potne... ukinit potne in malico in dat minimalca na 800EUR neto. Pol pa se naj vsak sam odloči kje bo živel in kje delal.

Se ne strinjam. Temu, kateri se vozi 90km daleč na delo, gre za to še 3h njegovega časa! Zadeva je čisto primerno kompenzirana.
Tudi politika preseli se bliže ne drži vode. Ker potem so vsi nagužvani v ljubljani, in tisti, kateri so v najemu in imajo nizke plače so pušli že na začetku.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Mato989 ::

krho je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Največja napaka pa je TOZDovo plačevanje potnih storškov... s tem subvencioniramo oddaljene 2x in delamo diskriminacijo tistim ki so doma bližje delovnemu mestu... tip ki je v halozah kupil bajto je plačal za njo manj potem dobi pa še več denarja da gre na šiht, oni ki pa je blizu šihta pa je plačal več za bajto pa še zgubi potne... ukinit potne in malico in dat minimalca na 800EUR neto. Pol pa se naj vsak sam odloči kje bo živel in kje delal.

Se ne strinjam. Temu, kateri se vozi 90km daleč na delo, gre za to še 3h njegovega časa! Zadeva je čisto primerno kompenzirana.
Tudi politika preseli se bliže ne drži vode. Ker potem so vsi nagužvani v ljubljani, in tisti, kateri so v najemu in imajo nizke plače so pušli že na začetku.


Zadeva je defakto diskriminatorna... ker delodajalec ne sme diskriminirat ampak država mu ukazuje diskriminacijo z plačilom potnih stroškov... Kdo je silil tistega ki je kupil bajto 90km stran od delovnih mest?

Dejansko je to geodiskriminacija, bližje šihtu si, manj dobiš... za isto delo. Ne pozabit, delodajalec nima nič od tistih 3 ur ko se ti voziš, ali pa 5 minut peš... Obadva delata (recimo) 40 ur in imata enake norme.

Potem pa jokanje zakaj ni šihtov, seveda, če pa si dražji za enak učinek.

Utk ::

Razliko v netu pri istem bruto placa drzava in ne delodajalec. Ce je delodajalec pripravljen placat vecji bruto nekomu, je pa to zato, ker so lokalci nesposobni, ne pa zato, ker se tist vozi. Ce lokalec misli, da je vreden vec, se naj izpogaja, nic mu niso krivi tisti, ki se vozijo.
Izjema so drzavne sluzbe, ampak tudi tam ze gledajo na potne stroske.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Razliko v netu pri istem bruto placa drzava in ne delodajalec. Ce je delodajalec pripravljen placat vecji bruto nekomu, je pa to zato, ker so lokalci nesposobni, ne pa zato, ker se tist vozi. Ce lokalec misli, da je vreden vec, se naj izpogaja, nic mu niso krivi tisti, ki se vozijo.
Izjema so drzavne sluzbe, ampak tudi tam ze gledajo na potne stroske.


Narobe. Delodajalec tega ziher ne bi izplačal če ne bi bilo zakonsko določeno! Če bi bil toliko bolj sposoben nekdo 90km stran ne bi rabli zakona ker bi delodajalec ponudil to kot boniteto ne pa kot obvezo :)

Me zanima kdo bi si izpogajal potne stroške če jih jutri ukinemo :) Tisti kao sposoben povprečnež o katerem pišeš zagotovo ne

Utk ::

Ce bi imel ti prav, tist ki se vozi, enostavno ne bi imel sihta, ampak bi ga imel kdo iz blizine. Ker ga pa delodajalec rabi, mu pa pac placa tolk, da je pripravljen prit na siht. Ce bi bil kdo drug cenejsi, bi sluzbo dobil drug. Kaj tu ni jasno?

Tistemu delu place se pac rece potni stroski. Lahko bi bil pa navadna bruto placa. Se zmeraj bi delodajalec moral placat vec, ce bi hotel da se kdo 100 km vozi do njega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ce bi imel ti prav, tist ki se vozi, enostavno ne bi imel sihta, ampak bi ga imel kdo iz blizine. Ker ga pa delodajalec rabi, mu pa pac placa tolk, da je pripravljen prit na siht. Ce bi bil kdo drug cenejsi, bi sluzbo dobil drug. Kaj tu ni jasno?

Tistemu delu place se pac rece potni stroski. Lahko bi bil pa navadna bruto placa. Se zmeraj bi delodajalec moral placat vec, ce bi hotel da se kdo 100 km vozi do njega.


Ni nujno... kaj če recimo delodajalec v nekem mestu objavi prosto delovno mesto za 804€ bruto... ali 604€ neto... no na to delovno mesto se ne prijavi noben iz mesta, ampak samo nekaj oseb iz odročnih krajev kjer ni dela...

Ampak tiste osebe itak vedo, da so zakonsko upravičene do potnih stroškov (pa reciva da je to 100€ neto)

No ker ni nobenih prijav iz okolice, delodajalec vzame osebo ki je zakonsko upravičena do več denarja ker živi na kraju kjer so nepremičnine cenejše...

Če vzameva enak primer in ukineva potne stroške, bi delodajalec razpisal delovno mesto za 804€ bruto in se ne bi prijavil NOBEN, ker se seveda onemu iz oddaljenega kraja ne bi splačalo vozit in delat za 604€ neto... delodajalec bi tako potreboval delovno silo in bi dvignil plačo za 100€ bruto... takrat bi se pa prjavila oseba ki živi v mestu kjer imaš višje stroške najemnine in nakupa stanovanja...

To je osnova diskriminacije.

Potne stroške in tudi malico je potrebno ukinit in spremenit minimalca na 800€ neto... veliko ljudi itak ne dobi več kot 100€ malice in 100€ potnih, tako da bi s tem dvignili pokojnine in prenehali z diskriminacijo!

Ob tem je potrebno spremenit dohodninsko lestvico da do 1.000€ NETO na mesec ne plačuješ dohodnine sploh.

Kenpachi ::

A prevoz je zastonj, da je toliko problematično izplačilo le-tega?

Pišete, kot da je to nek čisti dobiček, oseba, ki ga prejema, se pa brez stroškov teleportira na delo.
Zaraki Kenpachi.

Mato989 ::

Kenpachi je izjavil:

A prevoz je zastonj, da je toliko problematično izplačilo le-tega?

Pišete, kot da je to nek čisti dobiček, oseba, ki ga prejema, se pa brez stroškov teleportira na delo.


Daleč od tega, je pa diskriminatoren... ker če daš bruto plačo + prevoz, bi se iz bližine več kadra želelo zaposlit... tako pa so diskriminirani... Plačajo višje najemnine kot na podeželju, višje cene nepremičnin(nakup) hkrati pa so tisti na podeželju stran od delovnih mest ZAKONSKO subvencionirani z prevozom na delo... ob dejstvu da jim je življenje tam ceneje.

In to se zdi nekaterim fer...

Kenpachi ::

Tudi lokalci dobijo dnevno nadomestilo za (pri)mestni prevoz.
Zaraki Kenpachi.

Mato989 ::

Kenpachi je izjavil:

Tudi lokalci dobijo dnevno nadomestilo za (pri)mestni prevoz.



Ni res, če si manj kot 1(ali2) km oddaljen dobiš prst v......... Zakaj ta diskriminacija, če je izbira življenske lokacije svobodna? Naj bo takšna tudi odločitev za delo... če se ti splača se vozi drugače pač ne... simpl

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ce bi imel ti prav, tist ki se vozi, enostavno ne bi imel sihta, ampak bi ga imel kdo iz blizine. Ker ga pa delodajalec rabi, mu pa pac placa tolk, da je pripravljen prit na siht. Ce bi bil kdo drug cenejsi, bi sluzbo dobil drug. Kaj tu ni jasno?

Tistemu delu place se pac rece potni stroski. Lahko bi bil pa navadna bruto placa. Se zmeraj bi delodajalec moral placat vec, ce bi hotel da se kdo 100 km vozi do njega.


Ni nujno... kaj če recimo delodajalec v nekem mestu objavi prosto delovno mesto za 804€ bruto... ali 604€ neto... no na to delovno mesto se ne prijavi noben iz mesta, ampak samo nekaj oseb iz odročnih krajev kjer ni dela...

Ampak tiste osebe itak vedo, da so zakonsko upravičene do potnih stroškov (pa reciva da je to 100€ neto)

No ker ni nobenih prijav iz okolice, delodajalec vzame osebo ki je zakonsko upravičena do več denarja ker živi na kraju kjer so nepremičnine cenejše...

Če vzameva enak primer in ukineva potne stroške, bi delodajalec razpisal delovno mesto za 804€ bruto in se ne bi prijavil NOBEN, ker se seveda onemu iz oddaljenega kraja ne bi splačalo vozit in delat za 604€ neto... delodajalec bi tako potreboval delovno silo in bi dvignil plačo za 100€ bruto... takrat bi se pa prjavila oseba ki živi v mestu kjer imaš višje stroške najemnine in nakupa stanovanja...

To je osnova diskriminacije.

Potne stroške in tudi malico je potrebno ukinit in spremenit minimalca na 800€ neto... veliko ljudi itak ne dobi več kot 100€ malice in 100€ potnih, tako da bi s tem dvignili pokojnine in prenehali z diskriminacijo!

Ob tem je potrebno spremenit dohodninsko lestvico da do 1.000€ NETO na mesec ne plačuješ dohodnine sploh.

Minimalno placo v resnici dobiva zelo mali procent ljudi, vi bi pa vse spreminjali zarad njih. V resnici delodajalec ponudi bruto bruto placo in jo da komur jo hoce. Ce je not prevoz ali ne, ga sploh ne zanima. V tvojem primeru se komot tudi lokalec prijavi in zahteva 700 neto. Ce se mu se to ne da, mu pa ocitno ni sile.

Kenpachi ::

Mato989 je izjavil:

Kenpachi je izjavil:

Tudi lokalci dobijo dnevno nadomestilo za (pri)mestni prevoz.

Ni res, če si manj kot 1(ali2) km oddaljen dobiš prst v.........


Urlpls.
Zaraki Kenpachi.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ce bi imel ti prav, tist ki se vozi, enostavno ne bi imel sihta, ampak bi ga imel kdo iz blizine. Ker ga pa delodajalec rabi, mu pa pac placa tolk, da je pripravljen prit na siht. Ce bi bil kdo drug cenejsi, bi sluzbo dobil drug. Kaj tu ni jasno?

Tistemu delu place se pac rece potni stroski. Lahko bi bil pa navadna bruto placa. Se zmeraj bi delodajalec moral placat vec, ce bi hotel da se kdo 100 km vozi do njega.


Ni nujno... kaj če recimo delodajalec v nekem mestu objavi prosto delovno mesto za 804€ bruto... ali 604€ neto... no na to delovno mesto se ne prijavi noben iz mesta, ampak samo nekaj oseb iz odročnih krajev kjer ni dela...

Ampak tiste osebe itak vedo, da so zakonsko upravičene do potnih stroškov (pa reciva da je to 100€ neto)

No ker ni nobenih prijav iz okolice, delodajalec vzame osebo ki je zakonsko upravičena do več denarja ker živi na kraju kjer so nepremičnine cenejše...

Če vzameva enak primer in ukineva potne stroške, bi delodajalec razpisal delovno mesto za 804€ bruto in se ne bi prijavil NOBEN, ker se seveda onemu iz oddaljenega kraja ne bi splačalo vozit in delat za 604€ neto... delodajalec bi tako potreboval delovno silo in bi dvignil plačo za 100€ bruto... takrat bi se pa prjavila oseba ki živi v mestu kjer imaš višje stroške najemnine in nakupa stanovanja...

To je osnova diskriminacije.

Potne stroške in tudi malico je potrebno ukinit in spremenit minimalca na 800€ neto... veliko ljudi itak ne dobi več kot 100€ malice in 100€ potnih, tako da bi s tem dvignili pokojnine in prenehali z diskriminacijo!

Ob tem je potrebno spremenit dohodninsko lestvico da do 1.000€ NETO na mesec ne plačuješ dohodnine sploh.

Minimalno placo v resnici dobiva zelo mali procent ljudi, vi bi pa vse spreminjali zarad njih. V resnici delodajalec ponudi bruto bruto placo in jo da komur jo hoce. Ce je not prevoz ali ne, ga sploh ne zanima. V tvojem primeru se komot tudi lokalec prijavi in zahteva 700 neto. Ce se mu se to ne da, mu pa ocitno ni sile.


Seveda prejema minimalno plačo le majhen % ljudi... Ti povem zakaj? Zaradi nedeljskega, nočnega in ostalih del.... pa nekaj zaradi stimulacije... dejansko stanje je drugačno kot kažejo izplačila, ker na minimalca se obesi potem nedeljsko, nočno delo in ostale zadeve in naenkrat ni več minimalec, ampak če pretvoriva vsa dela v dela od pregovorno 6-14 pa bi naenkrat imelo minimalno plačo več ljudi.

Pravilno bi bilo da statistika zajame koliko ljudi ima v POGODBI o zaposlitvi napisano za polni delovni čas, manj ali enako kot je minimalec ki je dobrih 804€... vse prodajalce ki poznam recimo imajo napisano v pogodbi 680€ bruto, ampak zato ker so centri odprti petke in svetke, dobijo vsak mesec vsaj ene 80€ bruto več kot je minimalec... Samo tega statistika in taki kot ste vi ne vidite ali pa nočete videt.

V tvojem primeru se komot tudi lokalec prijavi in zahteva 700 neto. Ce se mu se to ne da, mu pa ocitno ni sile.


Zakaj ne bi obrnili? Pa se naj tisti od dalj pogaja za več plače... češ dajte mi prevozne pa pridem delat drugače se mi ne splača... če je baje tako dober.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Sej se. Avtomatsko. Ce bi kdo hotel delat od blizje, se ve kdo bi dobil sluzbo. Ali ni nikogar blizjega, ali pa vozac dela isto ali bolje za isti bruto bruto kot lokalec. Druge moznosti sploh ni. Drzava pa pac malo subvencionira razseljenost. V resnici s tem neobdavcenem prevozom v veliko manjsih zneskih kot z drugimi stvarmi, kot so razne vaske kanalizacije, ceste v mp3, itd. Da se drzava ne se bolj zaraste kot se itak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Sej se. Avtomatsko. Ce bi kdo hotel delat od blizje, se ve kdo bi dobil sluzbo. Ali ni nikogar blizjega, ali pa vozac dela isto ali bolje za isti bruto bruto kot lokalec. Druge moznosti sploh ni. Drzava pa pac malo subvencionira razseljenost. V resnici s tem neobdavcenem prevozom v veliko manjsih zneskih kot z drugimi stvarmi, kot so razne vaske kanalizacije, ceste v mp3, itd. Da se drzava ne se bolj zaraste kot se itak.


Ne, lokalc ne bi delal za 804€ bruto, vozač pa tudi ne, on bi delal za 804€+potni... ampak za toliko bi delal tudi lokalc :) Ampak ker je nebdavčen potni strošek nekaj kar ne smeš dajat vsakemu ampak mora biti dokazano doma toliko in toliko stran da dobi toliko max na kilometer je to diskriminatorno.

Naša zakonodaja je tako diskriminatorno zakomplicirana na tem področju da peče glava, da niti ne omenjamo 120 različnih olajšav in ostalega sranja. Vse olajšave bi morale priti skozi dohodninsko olajšavo in to je to... ne pa nekaj tam, nekaj drugje samo da so mutni posli.

NETO minimalca na 800€ in ukinit vse neobdavčene zadeve pa bo hitreje red... prav tako ukinit vse oblike zaposlitve razen za nedoločen čas, in spremenit odpuščanje v 30 dnevni odpovedni rok in minimalno 3 plače odpravnine BRUTO(in naprej glede na delovno dobo)... in tako bomo imeli fleksibilizacijo in vse.

Naši pa mutijo, mutijo mutijo. Aja pa regres tudi ukinit, raje spremenimo še 50€ neto več zakonsko na mesec, kot pa te regrese in vso sranje.... 13.plačo/božičnico fiksno obdavčit 25% in maksimalno je lahko 1,5x povprečne bruto plače zadnjih 12 mesecev najnižje plačanega delavca v podjetju v zadnjih 12 mesecih....

Samo ni volje pa želje

Utk ::

Ce bi lokalc tudi delal za tolk bruto, mu tega nihce ne brani. Bo pa pac dobil 30 evrov manjsi neto. Ce je to razlika za katero hoce ali noce delat, ga itak nihce niti noce zaposlit.
Zarad mene naj vse ukinejo. Samo kaj dost se zarad tega ne bo spremenilo.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ce bi lokalc tudi delal za tolk bruto, mu tega nihce ne brani. Bo pa pac dobil 30 evrov manjsi neto. Ce je to razlika za katero hoce ali noce delat, ga itak nihce niti noce zaposlit.
Zarad mene naj vse ukinejo. Samo kaj dost se zarad tega ne bo spremenilo.


Seveda se bo zmanjšala diskriminacija kjer za isto delo dobivajo ljudje različna nakazila na TRR samo zaradi geodiskriminacije... pa tudi višja odmera pokojnine bo...

next3steps ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Sej se. Avtomatsko. Ce bi kdo hotel delat od blizje, se ve kdo bi dobil sluzbo. Ali ni nikogar blizjega, ali pa vozac dela isto ali bolje za isti bruto bruto kot lokalec. Druge moznosti sploh ni. Drzava pa pac malo subvencionira razseljenost. V resnici s tem neobdavcenem prevozom v veliko manjsih zneskih kot z drugimi stvarmi, kot so razne vaske kanalizacije, ceste v mp3, itd. Da se drzava ne se bolj zaraste kot se itak.


Ne, lokalc ne bi delal za 804€ bruto, vozač pa tudi ne, on bi delal za 804€+potni... ampak za toliko bi delal tudi lokalc :) Ampak ker je nebdavčen potni strošek nekaj kar ne smeš dajat vsakemu ampak mora biti dokazano doma toliko in toliko stran da dobi toliko max na kilometer je to diskriminatorno.

Naša zakonodaja je tako diskriminatorno zakomplicirana na tem področju da peče glava, da niti ne omenjamo 120 različnih olajšav in ostalega sranja. Vse olajšave bi morale priti skozi dohodninsko olajšavo in to je to... ne pa nekaj tam, nekaj drugje samo da so mutni posli.

NETO minimalca na 800€ in ukinit vse neobdavčene zadeve pa bo hitreje red... prav tako ukinit vse oblike zaposlitve razen za nedoločen čas, in spremenit odpuščanje v 30 dnevni odpovedni rok in minimalno 3 plače odpravnine BRUTO(in naprej glede na delovno dobo)... in tako bomo imeli fleksibilizacijo in vse.

Naši pa mutijo, mutijo mutijo. Aja pa regres tudi ukinit, raje spremenimo še 50€ neto več zakonsko na mesec, kot pa te regrese in vso sranje.... 13.plačo/božičnico fiksno obdavčit 25% in maksimalno je lahko 1,5x povprečne bruto plače zadnjih 12 mesecev najnižje plačanega delavca v podjetju v zadnjih 12 mesecih....

Samo ni volje pa želje

Marksizem lahko furaš kje drugje, v naši državi ga ne boš.

Mato989 ::

Marksizem je ravno to da imamo neko plačano malco pa prevoz na delo :)

Poglej kapitalistične države in povej kje imajo to... pa da je tam kapitalizem več kot 50 let... redkokje

reeves ::

Kenpachi je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Kenpachi je izjavil:

Tudi lokalci dobijo dnevno nadomestilo za (pri)mestni prevoz.

Ni res, če si manj kot 1(ali2) km oddaljen dobiš prst v.........


Urlpls.


Zaposlenemu pripada povračilo stroškov prevoza na delo in z dela, če znaša razdalja od kraja bivališča oziroma od kraja, iz katerega se dejansko vozi na delo in z dela do delovnega mesta več kot dva kilometra, upoštevaje tudi pešpoti. Navedeno pomeni, da zaposlenemu povračilo stroškov prevoza na delo ne pripada, ko je razdalja glede na izbrani daljinomer proračunskega uporabnika od bivališča ali kraja, iz katerega se zaposleni vozi na delo in z dela do kraja opravljanja dela krajša ali enaka dvema kilometroma.


Jaz sem se vozil 25km v službo (bus), kasneje pa sem se preselil in živel 5min (peš) od službe. Meni bolj ustreza blizu službe, pa tudi, če nimam plačanega prevoza. Mi čas več pomeni.
Sedaj, kot delodajalec pa seveda raje zaposlim osebo, ki je bližje. Tega prevoza se kar nabere na leto.

Edit:url

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: reeves ()

Kenpachi ::

Interesantno... Vsi moji sedajšnji in bivši kolegi iz Ljubljane za prevoz na delo do ljubljanskih pisarn dobijo 2*cena_lpp_zetona, ne glede na to, na katerem koncu Ljubljane živijo. Brez izjeme. Razumem, anekdota ni nek argument ali pravo pogovorno sredstvo v tej debati, samo povem at face value. Pa tudi zagotovo vem, da nekateri od njih živijo 100% < 2km od pisarn. Vsi privatni sektor.

Osebno me ne moti zgornje povedano (da ne bom uporabil besede dejstva).

Mogoče obstaja kriterij "količina lpp postaj med domovanjem in pisarno"?
Zaraki Kenpachi.

St235 ::

Samo še en primer zlorabe potnih stroškov, izogibanja plačilu davka in razlog zakaj je to balkansko anomalijo treba ukinit.

Utk ::

Ceneje je vsem kupit mesečno karto oz. te žetone, kot pa se ubadat s tem iz kod se kdo res vozi. Sem precej prepričan, da je kak od teh sodelavcev prijavljen na naslov 100 km iz Ljubljane, ampak živi morda res kilometer stran, pa dobi tista dva žetona. Pa kaj, lahko bi dobil tudi za 200 km stroškov, pa bi mu težko kdo kaj očital.

Mato989 ::

St235 je izjavil:

Samo še en primer zlorabe potnih stroškov, izogibanja plačilu davka in razlog zakaj je to balkansko anomalijo treba ukinit.



Tako je... dejansko je to geodiskriminacija... ko dobiš stran cenejšo nepremičnino za nagrado pa še potne stroške... ukinit in dvignit minimalca... pa je. Minimalec bi moral bit 800€ neto in ukinit malico in potne...

reeves ::

Mato989 je izjavil:

St235 je izjavil:

Samo še en primer zlorabe potnih stroškov, izogibanja plačilu davka in razlog zakaj je to balkansko anomalijo treba ukinit.



Tako je... dejansko je to geodiskriminacija... ko dobiš stran cenejšo nepremičnino za nagrado pa še potne stroške... ukinit in dvignit minimalca... pa je. Minimalec bi moral bit 800€ neto in ukinit malico in potne...


Praktično vsi, ki jih poznam, da se vozijo od daleč bi takoj zamenjali službo bližje domu za potne stroške. Vsak pravi, da ni vredno. Denar gre skoraj ves za bencin, izgubiš pa veliko časa in še več živcev zaradi gužve, snega, zastojev,...
Seveda to velja samo za poštene. Tisti, ki živijo blizu in so prijavljeni daleč se ne pritožujejo.

borut_p ::

Mato989 je izjavil:

Kenpachi je izjavil:

Tudi lokalci dobijo dnevno nadomestilo za (pri)mestni prevoz.



Ni res, če si manj kot 1(ali2) km oddaljen dobiš prst v......... Zakaj ta diskriminacija, če je izbira življenske lokacije svobodna? Naj bo takšna tudi odločitev za delo... če se ti splača se vozi drugače pač ne... simpl


Jaz se vedno ne zastopim diskriminacije. Ce zivis dlje dobis placano nadomestilo razen ce zivis znotraj 2km ali pa delodajalec ne organizira prevoza. Skoraj v vsakem primeru je na slabsem nekdo ki zivi dlje.
1. Zivis pol ure z avtom stran - delodajalec organizira prevoz - ne dobis placano nic, zgubis 1uro na dan. Tvoja ura je v primeru minimalca vredna 3,5€ neto x 22 = si v minusu 77€
2. Dobis povrnjen prevoz z avtom ,18€. Pol ure je cca 20km stran, torej skupno 20km x 22 = 880km. Avto stane ,12€ brez amortizacije, torej ti ostane ,06€ x 880 = 53€ - 77€ od prej ... cca 25€ v minusu.
3. V minusu si tudi ko ti delodajalec placa avtobusno/zeleznisko karto

Torej, kje je tvoj point?

Invictus ::

Sam sem se dnevno vozil 60km v službo nekaj časa. Se pravi 120 km/dan.

Dnevno je to 21,6 EUR. Gorivo me je prišlo nekih 7 EUR.

Za prevoz sem dobil mesečno tam od 400-450 EUR. Se je pokril bencin in še kredit za avto :). Pa to ves bencin, tudi za privat.

Tako da se splača vozit, če imaš službo blizu avtoceste, kot sem jo imel jaz.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

njyngs ::

Heh to je točno moja dnevna kilometrina za na šiht, pa dobim polovico tega za prevozne stroške. Katera firma ti je pa dala tako vsoto? Ali spet mogoče malenkost nakladaš?

Verjamem ti za 400-450 eur v primeru, če je bila v tem kupčku še malica všteta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

Smurf ::

Sedaj je se nekoliko vec, marca sem dobil 525EUR (brez malice) za 130km/dan.

Sicer pa je trivialno izracunati pomnozi kilometrino z 18 centi na km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

Invictus ::

njyngs je izjavil:

Heh to je točno moja dnevna kilometrina za na šiht, pa dobim polovico tega za prevozne stroške. Katera firma ti je pa dala tako vsoto? Ali spet mogoče malenkost nakladaš?

Verjamem ti za 400-450 eur v primeru, če je bila v tem kupčku še malica všteta.

Nič ne nakladam, samo plačani smo bili po maksimalni kilometrini za prevoz v službo.

Misli, ker ti ne dobiš, pa tudi ostali ne moremo???? Nekateri pač poznamo delovno zakonodajo... ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

reeves ::

V bistvo pride do razlike, ker ti je delodajalec dolžan plačati za javni prevoz. Šele če ta ni na voljo ti mora plačati kilometrino. Tako, da enaka razdalja ne pomeni vedno enakih potnih stroškov. Za javni prevoz dobiš manj.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802110970 (84175) Pika na i
»

Pomoč pri obrazložitvi plačilnih list (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5810216 (8401) Lonsarg
»

Prevoz na delo - delitev stroškov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11613595 (10273) solatko
»

Obrok na delovnem mestu + prevoz (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11417734 (13690) jype
»

Vozniški izpit samo za privat (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7312274 (9906) mikic007

Več podobnih tem