» »

Enotna vozovnica za javni promet in stroški prevoza na delo?!

Enotna vozovnica za javni promet in stroški prevoza na delo?!

«
1
2 3 4

GregiB ::

Se je že kdo, ki so vozi na daljše razdalje na delo v firmi že soočil s tem, da bo namesto povrnitve dosedanjega stroška javnega prevoza povrnjen dobil (le) strošek imenske enotne mesečne vozovnice, torej 70€ oz. 107€ za Ljubljančane??? Zna bit kar hud udarec za dnevne migrante, splohv Ljubljano in nazaj...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

MadMicka ::

To bo kar hud problem. Za tista podjetja, kjer ni kolektivne pogodbe dejavnosti, ali pa za tista, kjer je panožna kp, ki se sklicuje na javni prevoz, pa le ta ni v konkretnem primeru mogoč, tam se lahko zahteva kilometrina, 21 centov na km oz. manj, če tako določa panožna kp.

kriptobog ::

Bodo pac obdrzali kot je bilo ali pa dvignili placo. Ali pa bodo iskali nov kader. Samo glede na to kako je vecina neumna se bodo se na lastne stroske na siht vozili

Sparkxl ::

Kaj sem zamudil? Potne stroške mislijo ukinit? In dnevno romanje pol države v lj nima nič veze z neumnostjo, ljubeznijo do avta in gužvanja, ampak samo in izključno s centralizacijo

feryz ::

V normalnih firmah se s tem ne bodo soočili.
V glupih, stiskaških, sužnjelastniških firmah pa jim zna priti prav.
Ampak v takih človek itak nima kaj početi.

starfotr ::

V teh firmah je to socialni korektiv. In prav je, da se ukine oz. da se plača samo za karto. Ker bodo tako morali dvignit plače.

To se je izrodilo in je anomalija, zato je treba to uredit. Je pa to dobra praksa - skoraj zastonj javni promet.

GregiB ::

feryz je izjavil:

V normalnih firmah se s tem ne bodo soočili.
V glupih, stiskaških, sužnjelastniških firmah pa jim zna priti prav.
Ampak v takih človek itak nima kaj početi.


Hja, kaj pa vem... za dnevne migrante je prav institut potnih stroškov, ki bi ga PMSM morali že pred desetletji ukinat, eden glavnih vzgibov za delo v npr. Ljubljani... Celjan, ki se dnevno vozi v prestolnico zdaj mesečno stisne v žep 250€, stroška pa ima (le) 50€, saj se vozi v car poolu s 4 sodelavci. Da mu to pade na 70€ bo kriminalka...
Vidim pa šže naslednji korak... Firme bodo lepo nakupile letne neimenske vozovnice (720€) in jih bo zaposleni zadolžil ob zaposlitvi in moral vrniti ob odpovedi... Počasi bo konec s potnimi stroški...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

dripac ::

GregiB je izjavil:

Se je že kdo, ki so vozi na daljše razdalje na delo v firmi že soočil s tem, da bo namesto povrnitve dosedanjega stroška javnega prevoza povrnjen dobil (le) strošek imenske enotne mesečne vozovnice, torej 70€ oz. 107€ za Ljubljančane??? Zna bit kar hud udarec za dnevne migrante, splohv Ljubljano in nazaj...


Pred leti sem bil v taki situaciji, tako da sem potem efektivno sam kril 60% stroška prevoza na delo. Fluktuacija zaposlenih (tistih ki niso bili lokalci) je bila temu primerna.

kriptobog ::

GregiB je izjavil:

feryz je izjavil:

V normalnih firmah se s tem ne bodo soočili.
V glupih, stiskaških, sužnjelastniških firmah pa jim zna priti prav.
Ampak v takih človek itak nima kaj početi.


Hja, kaj pa vem... za dnevne migrante je prav institut potnih stroškov, ki bi ga PMSM morali že pred desetletji ukinat, eden glavnih vzgibov za delo v npr. Ljubljani... Celjan, ki se dnevno vozi v prestolnico zdaj mesečno stisne v žep 250€, stroška pa ima (le) 50€, saj se vozi v car poolu s 4 sodelavci. Da mu to pade na 70€ bo kriminalka...
Vidim pa šže naslednji korak... Firme bodo lepo nakupile letne neimenske vozovnice (720€) in jih bo zaposleni zadolžil ob zaposlitvi in moral vrniti ob odpovedi... Počasi bo konec s potnimi stroški...


Obstaja se ena resitev. Voznja z javnim prometom :D

darkolord ::

GregiB je izjavil:

Celjan, ki se dnevno vozi v prestolnico zdaj mesečno stisne v žep 250€, stroška pa ima (le) 50€, saj se vozi v car poolu s 4 sodelavci.
250€?

0,21/kilometer * 75 km * 2 smeri * 20 dni = 630€

GregiB ::

darkolord je izjavil:

GregiB je izjavil:

Celjan, ki se dnevno vozi v prestolnico zdaj mesečno stisne v žep 250€, stroška pa ima (le) 50€, saj se vozi v car poolu s 4 sodelavci.
250€?

0,21/kilometer * 75 km * 2 smeri * 20 dni = 630€


Yap, optimalno... če firma izplačuje kilometrino... če pa ima po kolektivni pogodbi in/ali internem aktu, da izplačuje javni prevoz, potem pa....
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

starfotr ::

Še vedno se lahko kupuje vozovnice, kot je to bilo pred tem.

GregiB ::

starfotr je izjavil:

Še vedno se lahko kupuje vozovnice, kot je to bilo pred tem.


Not the point... lahko se dela marsikaj, če so le minimalne pravice delavca iz naslova zakonov in podzakonskih aktov zagotovljene... Firmi ni treba delavcem vračati le teh 70€... Lahk pa se tako določi, saj velika večina kolektivnih pogodb od podjetij terja, da povrnejo (najmanj) strošek najcenejšega javnega prevoza, pa še tu nekatere branže le deloma (70% pa gor)
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

starfotr ::

Ja, super je to, da se bodo te stroški znižali za firme. S tem bomo na boljšem vsi.

stara mama ::

Še enkrat za vse nepismene jamrače:
Potni stroški so namenjeni PRIHODU NA DELO in NE SLUŽENJU!!
Izberi najcenejšo pot do dela. Če je to avto, je avto, če bicikel pa bicikel.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

stara mama je izjavil:

Še enkrat za vse nepismene jamrače:
Potni stroški so namenjeni PRIHODU NA DELO in NE SLUŽENJU!!
Izberi najcenejšo možnost.

Normalno. Kaj zato, če bi nekdo 2 ure čakal pred šihtom in 3 po, da pride domov, glavno da je poceni.

stara mama ::

Utk je izjavil:


Normalno. Kaj zato, če bi nekdo 2 ure čakal pred šihtom in 3 po, da pride domov, glavno da je poceni.

Pa menjaš delodajalca.

Utk ::

Za takega, ki ti dovoli služit s prevozom? Nisi malo prej reku nekaj drugega?

Pa sej se ne gre za služenje, ampak če nekomu zmanjšaš neto zdaj za 100-200 evrov, bo pač jezen. Mislim da je to normalno. Če bi se hotel vozit z javnim prevozom, bi se že prej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Magic1 ::

Podjetje lahko odloči, kaktero opcijo bo izplačevalo. Ti pa lahko odločiš kje boš delal. Nekdo se 70km+ v smer ne bo vozil za 70€, če mu vožnja s JP vzame nekajkratnik avtomobila.
Magic

darkolord ::

Utk je izjavil:

Za takega, ki ti dovoli služit s prevozom? Nisi malo prej reku nekaj drugega?

Pa sej se ne gre za služenje, ampak če nekomu zmanjšaš neto zdaj za 100-200 evrov, bo pač jezen. Mislim da je to normalno. Če bi se hotel vozit z javnim prevozom, bi se že prej.
Za takega, ki je bližje.

Kako misliš neto? Ko se govori o plačah, nihče stroškov prevoza ne omenja kot del svojega "neto".

Če se dejanski stroški znižajo, potem je prav, da se povračilo stroškov tudi zniža.

Najbolj prav bi pa bilo, da se vse to ukine in pač dvigne plačo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

stara mama ::

Utk je izjavil:

Za takega, ki ti dovoli služit s prevozom? Nisi malo prej reku nekaj drugega?

Za bližjega, kjer ne bo zahtevano 5 ur potovanja na dan.

free_rider ::

Tema se bo, tako kot podobne druge, izrodila v nekoristen dvoboj med žabarji in ostalimi, kdo več potegne PS, kdo je bolj prisesan na državo, kdo je bolj ekološki...

Žabarjem "institut" potnih stroškov ni jasen, saj pretežno migrirajo znotraj obroča. Oni bi za vse ostale ukinili potne stroške, oni so v pol ure lahko na katerikoli željeni destinaciji. Drugi naj se pa (po njihovo) vsak dan 4h vozijo z javnim prometom.

Znotraj kotline je očitno preveč služb na lokalno prebivalstvo, da mora obstajati toliko dnevnih migracij.
Pa obrnite in preselite te službe v druge kraje, preprosto.

Aja, še to, službo imam 3 km od prebivališča že 15 let (ne v LJ).

Utk ::

Če se dejanski stroški znižajo, potem je prav, da se povračilo stroškov tudi zniža.

Strošek je isti, ker se je prej vozil z avtom in se bo še naprej.

Ko se govori o plačah, nihče stroškov prevoza ne omenja kot del svojega "neto".

Nihče drug razen vsi normalni. Ravno zarad tega, ker neka firma ti lahko plačuje tak prevoz, sosednja pa drugačen, in vse je po zakonu. Zakaj potem to ne bi bil zame neto. Pustimo davčne predpise, nimajo veze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Magic1 ::

free_rider je izjavil:

Tema se bo, tako kot podobne druge, izrodila v nekoristen dvoboj med žabarji in ostalimi, kdo več potegne PS, kdo je bolj prisesan na državo, kdo je bolj ekološki...

Žabarjem "institut" potnih stroškov ni jasen, saj pretežno migrirajo znotraj obroča. Oni bi za vse ostale ukinili potne stroške, oni so v pol ure lahko na katerikoli željeni destinaciji. Drugi naj se pa (po njihovo) vsak dan 4h vozijo z javnim prometom.

Znotraj kotline je očitno preveč služb na lokalno prebivalstvo, da mora obstajati toliko dnevnih migracij.
Pa obrnite in preselite te službe v druge kraje, preprosto.

Aja, še to, službo imam 3 km od prebivališča že 15 let (ne v LJ).

Jaz rabim znotraj Ljubljane 45min s LPP do službe. Z avtom 10, ali s skirojem dvakrat toliko za cente. Tudi javni promet po Lj je daleč od hitrega.
Magic

stara mama ::

Utk je izjavil:

Če se dejanski stroški znižajo, potem je prav, da se povračilo stroškov tudi zniža.

Strošek je isti, ker se je prej vozil z avtom in se bo še naprej.

Js se pa želim vsak dan peljat v službo s taksijem in sem jezen, ker mi firma ne izplača 2000 potnih stroškov mesečno!! Strošek taksista je isti kot prej!

Magic1 ::

Mene bolj skrbi kaj se bo zgodilo ob naslednji krizi za vozače. Takrat bodo verjetno tudi "dobre" firme prešle na 70€.
Magic

BaTeMaN ::

Jaz imam do službe 30 km, in dobim za ta prevoz 80 EUR na mesec. Torej dobrih 1200 km, mi krijejo 80 EUR.

Povezljivost je slaba.. saj bi prevoz v službo in domov trajal 3-4 ure. Bog ne daj, ko je treba vsak dat ostat 15 minut do uro dlje...

Ko bodo urejene "trase" javnih medkrajevnih in mestnih prevozov, pa se dajmo pogovarjat zopet o tem, ni vse samo v ceni... treba je nuditi tudi uslugo.

Sedaj mi bodo pa znižal tole na teh 70 EUR, res bravo.. in zame bo še vedno EDINA OPCIJA AVTO, ki vas ob najnižji možni porabi samo nafta stane preko 100 EUR.

Dajte tisti, ki niste v tem primežu lepo vas prosim... malo empatije in razumevanja nas, ki nas to prizadane še bolj.

Nismo vsi v dobrih službah in ne čakajo nikjer z odprtimi rokami drugje na nas... da nas bodo lahko drago plačali.

Če imate sreče da se vas to dnevno migriranje ne dotakne super... če se pa vas in dobite pokrito to karto in tisto minimalno za malico, kar dobimo mnogi... za 12 urno odsotnost od domače kuhinje... in lepo zalagate od plače 200-300 eur samo za malico, kavo iz avtomata in realni prevoz,. probajte to kalkulirat na povprečne plače.. ne pa na mnoge 3 -4 5- 6 10k na mesec, ki dvigajo povprečje realnost pa jepovsem drugje.
less then zero

Utk ::

Js se pa želim vsak dan peljat v službo s taksijem in sem jezen, ker mi firma ne izplača 2000 potnih stroškov mesečno!! Strošek taksista je isti kot prej!

Falil si cel stadion. Ti se voziš s čimer hočeš, ampak zarad nekega predpisa, ki ga je sprejela vlada in za cel JS sploh ne velja, dobiš zdaj 70 evrov namesto 150.

starfotr ::

BaTeMaN je izjavil:

Jaz imam do službe 30 km, in dobim za ta prevoz 80 EUR na mesec. Torej dobrih 1200 km, mi krijejo 80 EUR.

Povezljivost je slaba.. saj bi prevoz v službo in domov trajal 3-4 ure. Bog ne daj, ko je treba vsak dat ostat 15 minut do uro dlje...

Ko bodo urejene "trase" javnih medkrajevnih in mestnih prevozov, pa se dajmo pogovarjat zopet o tem, ni vse samo v ceni... treba je nuditi tudi uslugo.

Sedaj mi bodo pa znižal tole na teh 70 EUR, res bravo.. in zame bo še vedno EDINA OPCIJA AVTO, ki vas ob najnižji možni porabi samo nafta stane preko 100 EUR.

Dajte tisti, ki niste v tem primežu lepo vas prosim... malo empatije in razumevanja nas, ki nas to prizadane še bolj.

Nismo vsi v dobrih službah in ne čakajo nikjer z odprtimi rokami drugje na nas... da nas bodo lahko drago plačali.

Če imate sreče da se vas to dnevno migriranje ne dotakne super... če se pa vas in dobite pokrito to karto in tisto minimalno za malico, kar dobimo mnogi... za 12 urno odsotnost od domače kuhinje... in lepo zalagate od plače 200-300 eur samo za malico, kavo iz avtomata in realni prevoz,. probajte to kalkulirat na povprečne plače.. ne pa na mnoge 3 -4 5- 6 10k na mesec, ki dvigajo povprečje realnost pa jepovsem drugje.


Evo, dokaz da se ne gre za potne stroške namenjene za prevoz na delo ampak za socialni korektiv. Ker so plače slabe, se s prevoznimi steoški dodaja za preživetje.

feryz ::

darkolord je izjavil:

Če se dejanski stroški znižajo, potem je prav, da se povračilo stroškov tudi zniža.

Najbolj prav bi pa bilo, da se vse to ukine in pač dvigne plačo.
Aha, ker če, recimo, Jože in Janez delata v Iskri, enako delo, dobi Jože 900 plus 250 potnih stroškov, Janez pa 1150 plače?
V kateri pravljici pa?

Folk dobi minimalca plus prevoz plus malico.
Če država skine prevoz in malico, bo dobil minimalca. In niti evra več.

starfotr ::

Kar je prav. Vsi enaki, vsi enakopravni.

Zakaj mora firma za isto Jožeta in Janeza plačevat različno?

tikitoki ::

Meni se zdi nesmislno subvencioniranje voznej cez pol slovenije na delo.

Invictus ::

Sparkxl je izjavil:

Kaj sem zamudil? Potne stroške mislijo ukinit? In dnevno romanje pol države v lj nima nič veze z neumnostjo, ljubeznijo do avta in gužvanja, ampak samo in izključno s centralizacijo

Če ukinejo potne stroške, bodo šle pač plače v Ljubljani gor.

Selil služb ne bo nihče, ker na periferiji ni ustreznih pogojev...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

stara mama ::

Invictus je izjavil:


Če ukinejo potne stroške, bodo šle pač plače v Ljubljani gor.

V mokrih sanjah, v vseh ostalih pa postopna selitev delovnih mest (kjer je to mogoče) na cenejše lokacije.
In zagotovo je mogoče vsaj tam, kjer je mogoče tudi delo od doma.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

starfotr je izjavil:

Kar je prav. Vsi enaki, vsi enakopravni.
Zakaj mora firma za isto Jožeta in Janeza plačevat različno?
Zato, ker ljubljanski fikusi nočejo sekretov pucat, Fata si pa stanovanja v Ljubljani ne more privoščiti in mora do tja priti.
To pa stane.
Ni nobene enakopravnosti, samo gola matematika.

Sparkxl ::

Invictus je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Kaj sem zamudil? Potne stroške mislijo ukinit? In dnevno romanje pol države v lj nima nič veze z neumnostjo, ljubeznijo do avta in gužvanja, ampak samo in izključno s centralizacijo



Selil služb ne bo nihče, ker na periferiji ni ustreznih pogojev...


To lahko izjavi samo ena prepotentna žaba, kateri se ne sanja, kako življenje izgleda izven obroča. Ne vem sicer kaj so za tebe ustrezni pogoji, ampak ne boš verjel, tekoča voda in elektrika, tudi ceste obstajajo tudi izven meglene kotline.
Ne dolgo nazaj sem videl eno prezentacijo od avstrijske gospodarske zbornice, namenjena njihovim investitorjem v slovenijo. Na kratko kaj je not pisalo: velik obvoz LJ, toplo priporočajo vse od A meje do trojan, ob avtocesti. Očitno vseeno tam obstajajo ti tvoji ustrezni pogoji?

Invictus ::

Večina fikusov v Ljubljani je iz Štajerske, Dolenjske in Gorenjske, kar potrjuje vsakodnevna gužva na cestah.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Sparkxl ::

Invictus je izjavil:

Večina fikusov v Ljubljani je iz Štajerske, Dolenjske in Gorenjske, kar potrjuje vsakodnevna gužva na cestah.


kje pa potem delajo avtohtoni ljubljanski fikusi? V zagrebu?

stara mama ::

Sparkxl je izjavil:


kje pa potem delajo avtohtoni ljubljanski fikusi? V zagrebu?

Vleče socialo v rogu, cukrarni in podobnih "avtonomnih" conah

Utk ::

Sej jaz sem takoj za to, da se potne stroške komplet ukine in na ta račun malo zmanjša dohodnino. Ampak če potni stroški so in dokler so, ne moreš nekomu kupit karte za 70 evrov in pričakovat, da se bo z javnim prevozom vozil 1 uro 10 km daleč.

feryz ::

Invictus je izjavil:

Večina fikusov v Ljubljani je iz Štajerske, Dolenjske in Gorenjske, kar potrjuje vsakodnevna gužva na cestah.
Ne, večina fat in mujotov je od tam.
Fikusi so zabetonirani v barjanski asfaltni betonarni in se ne ganejo od tam. V glavnem "delajo" od doma v vnaprej razprodanih, še nezgrajenih blokih.
Razen za vikend, ko gredo drugam svinjat.

tikitoki ::

Invictus je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Kaj sem zamudil? Potne stroške mislijo ukinit? In dnevno romanje pol države v lj nima nič veze z neumnostjo, ljubeznijo do avta in gužvanja, ampak samo in izključno s centralizacijo

Če ukinejo potne stroške, bodo šle pač plače v Ljubljani gor.

Selil služb ne bo nihče, ker na periferiji ni ustreznih pogojev...


Najboljsa resitev. Nihce ne subvencionira visjih zivljenskih stroskov v Ljubljani. Dobis fiksno placo, nato pa se odlocis kaj je zate bolje. Se voziti cez pol slovenije, da se izgognes najemu v Ljubljani, al ne.

GregiB ::

Utk je izjavil:

Ampak če potni stroški so in dokler so, ne moreš nekomu kupit karte za 70 evrov in pričakovat, da se bo z javnim prevozom vozil 1 uro 10 km daleč.


Seveda lahko.... in tudi bo....
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

Sparkxl ::

Točno tako, ker nima druge izbire

Utk ::

GregiB je izjavil:

Utk je izjavil:

Ampak če potni stroški so in dokler so, ne moreš nekomu kupit karte za 70 evrov in pričakovat, da se bo z javnim prevozom vozil 1 uro 10 km daleč.


Seveda lahko.... in tudi bo....

Ne ne bo. Vozil se bo z avtom in jebal mater taki firmi. Kolk je to dobro za firmo se pa naj odloča vsak lastnik zase.

tikitoki ::

Utk je izjavil:

Sej jaz sem takoj za to, da se potne stroške komplet ukine in na ta račun malo zmanjša dohodnino. Ampak če potni stroški so in dokler so, ne moreš nekomu kupit karte za 70 evrov in pričakovat, da se bo z javnim prevozom vozil 1 uro 10 km daleč.


To lahko pricakujejo. Zakon jasno doloca pogoje pod katerimi so ti dolzni kriti kilometrino tudi v primeru, da javni prevoz obstaja. Da ti zelis prihraniti pol ure, je tvoj problem.

starfotr ::

Skratka, obetajo se boljši časi za vse nas.

GregiB ::

tikitoki je izjavil:

Zakon jasno doloca pogoje pod katerimi so ti dolzni kriti kilometrino tudi v primeru, da javni prevoz obstaja.
Kter zakon pa je to? Načeloma ta razmerja urejajo kolektivne pogodbe, ki pa ponavadi določajo, da ti je delodajalec dolžan kriti stroške v obliki kilometrine, "če ni možnosti prevoza z javnimi prevoznimi sredstvi" (izsek iz KP za kovinarje). Dikcija je vse prej, kot "jasna"...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

Old Spice ::

Prevoz spustijo na 70 EUR, potem pa še dodatno obvezno zdravstveno - katerega bodo zagotovo takoj dvignili in še prispevek za dolgotrajno oskrbo pa smo na konju :)

issak ::

Sparkxl je izjavil:

Točno tako, ker nima druge izbire


10 km se gre z biciklom...
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vlada znižuje povračilo stroskov prevoza na delo (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
26549298 (17520) Wrop
»

prevoz na delo - zaplet (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15625547 (11043) Mavrik
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802114111 (87316) Pika na i
»

Regres, prevoz, malica - smisel? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15831541 (26625) Invictus
»

Vozniški izpit samo za privat (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7312379 (10011) mikic007

Več podobnih tem