Forum » Loža » Regres, prevoz, malica - smisel?
Regres, prevoz, malica - smisel?
matobeli ::
Malo premišljujem o vseh teh zadevah. Kje vidite smisel/namen regresa, plačane malice, prevoza...
Pa pustimo hipoteziranje o višini denarja ki ga prejme delavec. Predpostavimo da dobi v vseh premerih enako, razen v priemrih ki so pogojeni z prevozom.
Kaj je smisel regresa? Da ljudi ujčkamo kako je treba ne-šparati že pol leta prej, če želimo na dopust?
Prevoz? Zakaj mora delodajalec plačevati uslužbencu za prevoz? Če se država boji da bodo odročni kraji s tem manj primerni za bivanje to v resnici ni stvar ene firme.
Je mogoče to za to da se "stimulira" izbirati zaposlene ki živijo čimbližje delovnega mesta
Malica? Mislim, wtf? Obvezno jo je treba plačat, zakaj ni preprosto del neto plače?
Edina stvar ki je smiselna je 13 plača... Nagrada delavcem za uspešno poslovanje firme.
Pa pustimo hipoteziranje o višini denarja ki ga prejme delavec. Predpostavimo da dobi v vseh premerih enako, razen v priemrih ki so pogojeni z prevozom.
Kaj je smisel regresa? Da ljudi ujčkamo kako je treba ne-šparati že pol leta prej, če želimo na dopust?
Prevoz? Zakaj mora delodajalec plačevati uslužbencu za prevoz? Če se država boji da bodo odročni kraji s tem manj primerni za bivanje to v resnici ni stvar ene firme.
Je mogoče to za to da se "stimulira" izbirati zaposlene ki živijo čimbližje delovnega mesta
Malica? Mislim, wtf? Obvezno jo je treba plačat, zakaj ni preprosto del neto plače?
Edina stvar ki je smiselna je 13 plača... Nagrada delavcem za uspešno poslovanje firme.
smacker ::
Simple: neto plača je drugače obdavčena kot regres, potni stroški in malica. Smisel teh je torej: več delavcu, manj državi.
St235 ::
Da ljudi ujčkamo kako je treba ne-šparati že pol leta prej, če želimo na dopust?
točno to, ker drugače ljudje niso sposobni nabrat 500€ za odih na hrvaški obali.
Obvezno jo je treba plačat, zakaj ni preprosto del neto plače?
Zadeva izvira iz ideje, da imajo delavci zagotovljeno kakovostno prehrano na delu in bi izplačilo bila izjema za tistih par nesrečnežev, ki ne delajo v tovarni od 6-14h.
Invictus ::
Vsi ti dodatki so samo socialni korektiv, ki bolj koristi podjetjem kot pa zaposlenim zaradi zmanjševanja stroškov dela.
Nekaterim se potem bolj splača vozit na delo 100km vsak dan, ker s tem več zaslužijo na uro kot potem dobijo za tistih 8 ur dela.
Nekaterim se potem bolj splača vozit na delo 100km vsak dan, ker s tem več zaslužijo na uro kot potem dobijo za tistih 8 ur dela.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
joze67 ::
Če se država boji da bodo odročni kraji s tem manj primerni za bivanje to v resnici ni stvar ene firme.
V času, ko so ti krepi nastali, je bil TOZD del družbe.
Še več, pred Reaganom so tudi v ZDA (velika) podjetja veliko vlagala v svoje okolje - ne zeleno, kot je to moderno danes, ampak v družbo - podpora šolam, društvom in stvarem, ki so danes "civilna družba". (Ali pa se mi je vsaj tako zdelo na podlagi medijskih podob v tistem času.) V smislu, ni nam vseeno, kje delamo itd. Tam se je končalo, ko je nekdo ugotovil, da je to denar delničarjev, ne podjetij. Da to v resnici ni stvar ene firme.
Naj še dodam, da je to neoliberalno ql. Ker če se prevoz na delo enostavno ukine, nam grozi izpraznitev odročnih delov in dejanska centralizacija v Lj/Mb (že sedaj je veliko očitkov in slabe volje, potem bo pa dejansko podlaga). Če pa to prevalimo na državo, pa to odpira ful prostora za dogovor dveh na račun tretjega. Sedaj je vsaj delodajalec zainteresiran, da preverja resničnost podatkov. Manj države torej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: joze67 ()
Invictus ::
Če ukinejo potne stroške, bodo pa mogoče podjetja bolj zainteresirana za oddaljeno delo in selitev določenih kapacitet v bolj odročne kraje, kjer je dovolj delovne sile in nizke dajatve.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
telexdell ::
V Avstriji, Nemčiji... tudi dobijo regres- celo 2x. Dobijo povrnjene stroške prevoza. Dobijo odpravnine... To so pač stvari katere so zastopniki delavcev (sindikati?) dogovorili z delodajalci ali državo in so stvar zakonskih določil in kolektivnih pogodb. Problem je deficitarni kader- le kdo bi šel delat npr. iz Kranja v Ljubljano, če bi imel enako plačo kot Ljubljančan in bi iz nje moral kriti še stroške prevoza na delo? Le kako bi se gledala strokovno enako sposobna delavca, če bi tisti iz Kranja dobil npr. 10% višjo plačo, kot tisti iz Ljubljane? Lahko seveda narediš dislocirane proizvodnje enote in denar, kateri bi namenil prevozu delavcev nameniš prevozu surovin in izdelkov...
Še vedno pa je na delodajalcu, koga po zaposlil. Če bo imel nekoga iz domačega okolja pač ne bo zaposlil nekoga iz drugega konca Slovenije, če se ne bo preselil.
PS- nabijanje o neoliberalizmu pa je najmanj neumno.
Še vedno pa je na delodajalcu, koga po zaposlil. Če bo imel nekoga iz domačega okolja pač ne bo zaposlil nekoga iz drugega konca Slovenije, če se ne bo preselil.
PS- nabijanje o neoliberalizmu pa je najmanj neumno.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
okidoki ::
No, res me zanima kje delaš in na kašnem položaju, da ti postavljena vprašanja porajajo vprašanje? Mislim ... Vprašaj se koliko je faktor osnovne / minimalne plače napram direktorjeve? Vsi, ki vam ne odgovarja, da delodajalec plača prevoz, malico, regres imate priložnost, da ta nepotrebni dodatek namenite kakšni dobrodelni organizaciji ali pomoči potrebnemu posamezniku.
matobeli ::
Pa pustimo hipoteziranje o višini denarja ki ga prejme delavec. Predpostavimo da dobi v vseh premerih enako, razen v priemrih ki so pogojeni z prevozom.
Mene pa zanima kje ti delaš. JU? Ker edino takim pozicijam se ne porajajo vprašanja ali je naš sistem dovolj učinkovit ali ne.
PandaFlow2 ::
Smisel tega je, da imajo ljudje - sploh v javnem sektorju - prijavljeno prebivalisce v najbolj oddaljenem delu Slovenije od kraja zaposlitve.
Utk ::
Ne pretiravat, za Celje-Ljubljana ti firma nikakor ne rabi dat več kot 300 evrov prevoza, pri neki normalni bruto bruto plači to ni nek znesek, in se ga komot "skrije", da imaš isti bruto bruto kot drugi, ki se ne vozijo.
Da se bo nekdo, ki dela za minimalca, selil za službo gor pa dol, pa tudi nikamor ne pridemo. Bo pa res samo zgubo delal s svojim delom. Če ima firma dost blizu ljudi, ki jim ne rabi plačat prevoza, hvala bogu, če jih nima, pa itak pomeni, da premalo plačuje. Pa jim naj plačuje prevoz.
Da se bo nekdo, ki dela za minimalca, selil za službo gor pa dol, pa tudi nikamor ne pridemo. Bo pa res samo zgubo delal s svojim delom. Če ima firma dost blizu ljudi, ki jim ne rabi plačat prevoza, hvala bogu, če jih nima, pa itak pomeni, da premalo plačuje. Pa jim naj plačuje prevoz.
matobeli ::
Ampak smiselno je da se ljudje čim manj vozijo. Še celo tukaj na ST je bil prispevek o "vrednosti" našega časa ko se vozimo iz ali na delo.
Torej, kader ki se ga masovno potrebuje je potrebno dobit iz lokalnega okolja, pri manjšini kadra ki ga ni v lokalnem okolju pa se tudi ne bo poznalo firmi če jim da 300EUR višjo plačo zaradi prevoza na delo.
Sploh pa, kot je rekel FileGo1, zloraba tega sistema v javnem sektorju je praktično obvezna. Na koncu pridemo do tega da delo vzame tisti ki ima možnost prebivališča čimdlje kar ni nujno tudi najbolj primerna oseba. Ker samo takemu se "splača" delat za tisto plačo.
V resnici je torej samo JU tista ki sistem umetno drži v komi. Imet veliko nizko plačanih delavnih mest na najdražjih lokacijah je očitno primerno in ekonomsko smiselno.
Torej, kader ki se ga masovno potrebuje je potrebno dobit iz lokalnega okolja, pri manjšini kadra ki ga ni v lokalnem okolju pa se tudi ne bo poznalo firmi če jim da 300EUR višjo plačo zaradi prevoza na delo.
Sploh pa, kot je rekel FileGo1, zloraba tega sistema v javnem sektorju je praktično obvezna. Na koncu pridemo do tega da delo vzame tisti ki ima možnost prebivališča čimdlje kar ni nujno tudi najbolj primerna oseba. Ker samo takemu se "splača" delat za tisto plačo.
V resnici je torej samo JU tista ki sistem umetno drži v komi. Imet veliko nizko plačanih delavnih mest na najdražjih lokacijah je očitno primerno in ekonomsko smiselno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
Smrekar1 ::
Kaj je smisel regresa? Da ljudi ujčkamo kako je treba ne-šparati že pol leta prej, če želimo na dopust?
Eden izmed pogojev za revščino je nezmožnost plačila enotedenskega dopusta izven domačega kraja. Regres delavcu jasno pokaže, da si dopust lahko privošči. Inekcija nekaj stotakov pred poletno sezono je za marsikoga bolj dobrodošla kot če bi ta denar dobival čez leto in bi ga porabljal sproti.
Ne pravim, da je zadeva nujna, ali da se brez nje ne da. Je pa način kako pri nas sistem deluje in ne morem reči da ta aspekt deluje slabo.
Prevoz? Zakaj mora delodajalec plačevati uslužbencu za prevoz? Če se država boji da bodo odročni kraji s tem manj primerni za bivanje to v resnici ni stvar ene firme.
Je pa stvar države, ki problem odročnih krajev deloma rešuje na ta način. Imaš boljši način? Napiši ga.
Malica? Mislim, wtf? Obvezno jo je treba plačat, zakaj ni preprosto del neto plače?
Povrnitev stroškov ni obdavčena, več delavcu manj državi.
Edina stvar ki je smiselna je 13 plača... Nagrada delavcem za uspešno poslovanje firme.
Kaj je potem narobe z regresom? Firma lahko sama regulira višino, določena sta samo minimum in maksimum.
Tear_DR0P ::
Malo premišljujem o vseh teh zadevah. Kje vidite smisel/namen regresa, plačane malice, prevoza...
Sprašuješ po dveh različnih zadevah.
Plačana malica in prevoz sta dva dela plače, pri katerih se je država pripravljena odpovedati dajatvam, v zameno pa določa nek obseg tega stroška. Obseg je določen zato, da ima izplačilo sploh smisel za delavca in da si ne bi kdo slučajno cele plače izplačal kot kilometrino in malico :)
Regres in 13. plača sta pa neki nagradi, ki ju država zahteva od delodajalca v imenu delavca. O tem delu pa nimam pojma.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
matobeli ::
Regres je obvezen, 13 plača pa ne (I guess).
Če ljudje čez leto ne znajo našparati za dopust. Ali je ta dopust v resnici tako zelo potreben da mora bit zakonsko določen ali pač ne?
Sej se zavedam da je povprečna finančna pismenost slovenca na dnu, ampak, a mislimo to furat v nedogled?
Vem da sta plačan prevoz in malica neobdavčena in sploh to nima veze. predpostavimo da se neto in bruto številke ne spreminjajo. Zgolj se spreminja način doziranja.
"Smisel" za delavca? Kaj pa smisel za delodajalca? Treba je oboje imet, ne samo delavec, delavec, delavec... Pa ali je 100€/mesec v resnici bolje kot pa vsak dan dodatna ura doma?
Če ljudje čez leto ne znajo našparati za dopust. Ali je ta dopust v resnici tako zelo potreben da mora bit zakonsko določen ali pač ne?
Sej se zavedam da je povprečna finančna pismenost slovenca na dnu, ampak, a mislimo to furat v nedogled?
Vem da sta plačan prevoz in malica neobdavčena in sploh to nima veze. predpostavimo da se neto in bruto številke ne spreminjajo. Zgolj se spreminja način doziranja.
"Smisel" za delavca? Kaj pa smisel za delodajalca? Treba je oboje imet, ne samo delavec, delavec, delavec... Pa ali je 100€/mesec v resnici bolje kot pa vsak dan dodatna ura doma?
Ganon ::
Si sam slučajno delodajalec, ki bi rad delavcu odžrl vsak cent, da bo več ostalo zate? Izgleda tako.
dice7 ::
Regres in malica sta kul, ker lahko kapitalist tukaj ponovno malo prispara in ponudi regres v alternativnih valutah (npr merkator boni ali pa preprosto nic), malico pa v obliki cenenega sendvica
Smrekar1 ::
Regres je obvezen, 13 plača pa ne (I guess).
Če ljudje čez leto ne znajo našparati za dopust. Ali je ta dopust v resnici tako zelo potreben da mora bit zakonsko določen ali pač ne?
Sej se zavedam da je povprečna finančna pismenost slovenca na dnu, ampak, a mislimo to furat v nedogled?
Zakaj ne? Kaj je z regresom narobe?
Vem da sta plačan prevoz in malica neobdavčena in sploh to nima veze. predpostavimo da se neto in bruto številke ne spreminjajo. Zgolj se spreminja način doziranja.
OK. Kako boš to naredil?
"Smisel" za delavca? Kaj pa smisel za delodajalca? Treba je oboje imet, ne samo delavec, delavec, delavec...
Smisel za delodajalca je, da tudi ostali delodajalci delujejo pod enakimi pogoji in ne morejo izplačevati višjih plač z manj stroški ali ožemati delavcev bolj kot to lahko delaš ti.
Regres in malica sta kul, ker lahko kapitalist tukaj ponovno malo prispara in ponudi regres v alternativnih valutah (npr merkator boni ali pa preprosto nic), malico pa v obliki cenenega sendvica
Pri malici fleksibilnost obstaja, pri regresu je ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
matobeli ::
Si sam slučajno delodajalec, ki bi rad delavcu odžrl vsak cent, da bo več ostalo zate? Izgleda tako.
A si doma iz Celja, prijavljen v Murski Soboti, delat pa hodiš v center ljubljane na šalter kjer cel dan strankam greniš življenje?
Izgleda tako.
Moja predpostavka je vedno bila da ostaneta bruto in neto letni postavki enaki. Razen kar je razlike v prevozu.
matobeli ::
Regres je obvezen, 13 plača pa ne (I guess).
Če ljudje čez leto ne znajo našparati za dopust. Ali je ta dopust v resnici tako zelo potreben da mora bit zakonsko določen ali pač ne?
Sej se zavedam da je povprečna finančna pismenost slovenca na dnu, ampak, a mislimo to furat v nedogled?
Zakaj ne? Kaj je z regresom narobe?
Poneumlja ljudi. Pa ne hodim na dopust sredi julija.
Vem da sta plačan prevoz in malica neobdavčena in sploh to nima veze. predpostavimo da se neto in bruto številke ne spreminjajo. Zgolj se spreminja način doziranja.
OK. Kako boš to naredil?
Seštel letne bruto in neto postavke ter jih delil z 12
"Smisel" za delavca? Kaj pa smisel za delodajalca? Treba je oboje imet, ne samo delavec, delavec, delavec...
Smisel za delodajalca je, da tudi ostali delodajalci delujejo pod enakimi pogoji in ne morejo izplačevati višjih plač z manj stroški ali ožemati delavcev bolj kot to lahko delaš ti.
Smisel za delavca je da ima delodajalca ki mu izplača pošteno plačilo. To da delavec dnevno naredi skoraj 20€ minusa samo z prevozom nobenemu ne koristi
Regres in malica sta kul, ker lahko kapitalist tukaj ponovno malo prispara in ponudi regres v alternativnih valutah (npr merkator boni ali pa preprosto nic), malico pa v obliki cenenega sendvica
Pri malici fleksibilnost obstaja, pri regresu je ni.
Kaj pa če bi raje imeli kar fiksen denar? Če mi bo delodajalec ponujal sendvič z poli salamo za 3.33€ bom že zračunal ali se mi splača ali ne.
Skratka, kakšen kokreten kometar bi prav prišel. Nekaj v smislu tistega od dice7.
Pa še povejte mi zakaj bi tak sistem podpirali in želeli imeti?
dice7 ::
Pri malici fleksibilnost obstaja, pri regresu je ni.Nacin izplacila regresa (in place) je zapisan v pogodbi. In ljudje so velikokrat prisiljeni vzeti sluzbo, ker drugih alternativ ni. V mercatorju je izplacevanje v bonih stalna praksa. Najlazje je sparat na delavcih ker so zamenljivi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dice7 ()
GupeM ::
Vem da sta plačan prevoz in malica neobdavčena in sploh to nima veze. predpostavimo da se neto in bruto številke ne spreminjajo. Zgolj se spreminja način doziranja.
OK. Kako boš to naredil?
Seštel letne bruto in neto postavke ter jih delil z 12
In država bo vzela še nekaj dodatnih cekinov, ki bi jih sicer od neobdavčene malice dobil. Tako je na slabšem ali delavec (dobi manj denarja za malico, delodajalec plača enako), ali pa je na slabšem delodajalec (delavec dobi enako denarja za malico, delodajalec plača več).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
Oberyn ::
Skratka, kakšen kokreten kometar bi prav prišel. Nekaj v smislu tistega od dice7.
Pa še povejte mi zakaj bi tak sistem podpirali in želeli imeti?
Ne vidim, kje vidiš problem. Vse to so pravice, ki si jih je ljudstvo priborilo v desetletjih in celo stoletjih oblikovanja razmerij med zaposlenimi in kapitalom. Da so te pravice zapisane v obliki državnih zakonov, je normalno, ker država je servisna organizacija državljanov, ne podjetij oz. kapitala. Če državljani želijo formalizirati neko skupno pravilo, se temu reče zakon. Če kaj od tega tebe osebno moti, se komot odpoveš. Povračilo potnih in prehrambenih stroškov lahko zavrneš, regres lahko vrneš podjetju v obliki donacije. Tako je tvoja vest čista. Predpostavljam sicer, da tako že itak ravnaš, sicer je ta tvoj rant brezpredmeten. Nimaš pa seveda nobene pravice zahtevati enakega ravnanja od drugih. Oziroma bolj točno, imaš to pravico, vendar skozi uveljavljen demokratični proces. Ustanovi stranko in s temi predlogi sodeluj na volitvah. Pri tem se bo izkazalo, koliko ljudi tvoje predloge podpira in želi. Obilo sreče.
matobeli ::
A to da delavci niso zmožni finančnega planiranja za 6 mesecov naprej, da goljufajo pri potnih stroških in da delodajalec daje sendvič (iz svoje trgovine) namesto denarja za malico, je zgolj zaželjeno stanje ali v resnici nikomur ni mar za stvari ki se ne tičejo njegove riti direktno? Padajo pa izjave da naj dam vse za karitas, da se bodo lahko flikale luknje obstoječega sistema
jnovak ::
Glavni problem je v politiki in posledično mentaliteti velikega dela slovenskih podjetnikov.
Politika se bolj kot ne ves čas samostojnosti trudi otežiti vstop tujim podjetjem v državo (no, sedaj se jim ni treba več truditi, ker nismo več zanimivi ... razen za tiste, ki kupujejo propadla podjetja). Ker so tuji podjetniki (kapitalist=hudič ... iz jugo vzgoje).
Slovenski podjetniki so nagnjeni k zniževanju stroškov in ne k iskanju načinov za ustvarjanje večje razlike v ceni (no tu smo pol spet ga naj* zaradi vzgoje generacije, ki je odraščala v jugi, kjer so bili dobički firm pravo zlo in nekateri še vedno strašijo na okoli, če slučajno kak podjetnik kdaj kak € več zasluži).
V kolikor bi ukinili vse te "socialne bonuse", bi delavci hitro obubožali.
Primera iz prakse:
1) plače v privat firmah so precej pod tistimi iz javnega sektorja ... privat sektor, slovenska podjetja; v tujih podjetjih so pogosto stvari bolj urejene in tudi plače niso minimalne. V glavnem, politika se (pomoje kar z razlogom) boji, da slovenski trg ne bi prenesel ukinitve teh bonusov. Podjetniki so nagnjeni k izkoriščanju, znanja, ki se navezujejo na "upravljanje" ljudi, podjetij, v Sloveniji primanjkujejo. Zato denar iz teh bonusov ne bi rezultiral v višjih plačah delavcev.
2) izkušnje slovenskih podjetnikov s svojimi kupci - v Sloveniji jih vsak stiska, vse gre na nož; tuji kupci se bolj zavedajo, da je podjetje od katerega kupujejo (njihov dobavitelj) tudi pomemben v njihovi verigi & bi izčrpavanje njega lahko vplivalo tudi na njih. Zato so pogajanja bolj človeška in ni vedno "najnižja cena" glavna točka pri odločitvi.
Se pa strinjam tudi že s tem, kar ste nekateri zgoraj napisali - povprečen človek ne zna ravnati z denarjem; zato regres, zato obvezno zdravstveno, zato obvezno pokojninsko ... drugače ne bi prišli skozi.
Politika se bolj kot ne ves čas samostojnosti trudi otežiti vstop tujim podjetjem v državo (no, sedaj se jim ni treba več truditi, ker nismo več zanimivi ... razen za tiste, ki kupujejo propadla podjetja). Ker so tuji podjetniki (kapitalist=hudič ... iz jugo vzgoje).
Slovenski podjetniki so nagnjeni k zniževanju stroškov in ne k iskanju načinov za ustvarjanje večje razlike v ceni (no tu smo pol spet ga naj* zaradi vzgoje generacije, ki je odraščala v jugi, kjer so bili dobički firm pravo zlo in nekateri še vedno strašijo na okoli, če slučajno kak podjetnik kdaj kak € več zasluži).
V kolikor bi ukinili vse te "socialne bonuse", bi delavci hitro obubožali.
Primera iz prakse:
1) plače v privat firmah so precej pod tistimi iz javnega sektorja ... privat sektor, slovenska podjetja; v tujih podjetjih so pogosto stvari bolj urejene in tudi plače niso minimalne. V glavnem, politika se (pomoje kar z razlogom) boji, da slovenski trg ne bi prenesel ukinitve teh bonusov. Podjetniki so nagnjeni k izkoriščanju, znanja, ki se navezujejo na "upravljanje" ljudi, podjetij, v Sloveniji primanjkujejo. Zato denar iz teh bonusov ne bi rezultiral v višjih plačah delavcev.
2) izkušnje slovenskih podjetnikov s svojimi kupci - v Sloveniji jih vsak stiska, vse gre na nož; tuji kupci se bolj zavedajo, da je podjetje od katerega kupujejo (njihov dobavitelj) tudi pomemben v njihovi verigi & bi izčrpavanje njega lahko vplivalo tudi na njih. Zato so pogajanja bolj človeška in ni vedno "najnižja cena" glavna točka pri odločitvi.
Se pa strinjam tudi že s tem, kar ste nekateri zgoraj napisali - povprečen človek ne zna ravnati z denarjem; zato regres, zato obvezno zdravstveno, zato obvezno pokojninsko ... drugače ne bi prišli skozi.
dexterboy ::
Regres JE USTAVNA pravica. Na žalost normalnih ljudi, ki jih je vsak dan manj, je vsake toliko časa kakšen predlog ali vprašanje, ki pospeši prebavo v obe smeri prebavnega trakta...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dexterboy ()
scipascapa ::
Pri nas imamo za isto delovno mesto BRUTO plačo nižjo kot Avstrijec NETO....on dobi še 13 in 14....pri nas pa minimalni regres. Na letni bazi dobiš gor 3-4 plače več...
St235 ::
PandaFlow2 je izjavil:
Smisel tega je, da imajo ljudje - sploh v javnem sektorju - prijavljeno prebivalisce v najbolj oddaljenem delu Slovenije od kraja zaposlitve.
Ravno obratno, smisel tega vidijo v privatnem sektorju kot način izogibanja plačila dajatev.
Invictus ::
PandaFlow2 je izjavil:
Smisel tega je, da imajo ljudje - sploh v javnem sektorju - prijavljeno prebivalisce v najbolj oddaljenem delu Slovenije od kraja zaposlitve.
Ravno obratno, smisel tega vidijo v privatnem sektorju kot način izogibanja plačila dajatev.
No ja, tudi javni sektor si s tem mehanizmom precej povečuje plačo.
In folk se je dejansko pripravljen voziti 2 uro v eno smer. Preverjeno z detektivi, ki so bili tam zaradi potnih stroškov.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
matobeli> A to da delavci niso zmožni finančnega planiranja za 6 mesecov naprej, da goljufajo pri potnih stroških in da delodajalec daje sendvič (iz svoje trgovine) namesto denarja za malico, je zgolj zaželjeno stanje
Hej, a bi rad uničeval slovensko kulturo?!?
Hej, a bi rad uničeval slovensko kulturo?!?
dexterboy ::
@matobeli; koliko si ti sploh star, če ni skrivnost in koliko imaš let delovne dobe? pa ko si ravno v elementu, imaš kaj otrok?
Pol leta naprej šparati, da greš lahko na dopust?
Kad bi neki ljudi pali iz visine svog ega na visinu svoje inteligencije, ubili bi se
Pol leta naprej šparati, da greš lahko na dopust?
Kad bi neki ljudi pali iz visine svog ega na visinu svoje inteligencije, ubili bi se
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
dexterboy ::
Plače se ne bodo nikoli dvignile, ker gospodarska zbornica dvigne glas, kako bo kokoška propadla in bo konec sveta...
In potlej propade vse vino po vinskih kleteh v Sloveniji
In potlej propade vse vino po vinskih kleteh v Sloveniji
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
scipascapa ::
Čudno, da Avstrija, Nemčija itd nista že 2x propadli :) Znižat jebene prispevke za to požrešno JU.
matobeli ::
@matobeli; koliko si ti sploh star, če ni skrivnost in koliko imaš let delovne dobe? pa ko si ravno v elementu, imaš kaj otrok?
Imam 35 let, tehnik po izobrazbi, tehnična smer, delovne dobe imam trenutno 13let, od tega 5 let v proizvodnji in 8let v proizvodnji/razvoju. Imam 2 šoloobvezna otroka in enega predšolskega. Imam avto za 7000€ ki ni starejši od 10let. Sem poročen, družinski dohodek je med 2 in 3k €. Poleti zahajamo v turstične destinacije na Hrvaškem, pozim pa smučamo na slovenskih gorah.
Imam samo 1 kredit za stanovanje ki ga bom odplačal čez 20let. Tistega za avto sem že lanskoleto.
St235 ::
PandaFlow2 je izjavil:
Smisel tega je, da imajo ljudje - sploh v javnem sektorju - prijavljeno prebivalisce v najbolj oddaljenem delu Slovenije od kraja zaposlitve.
Ravno obratno, smisel tega vidijo v privatnem sektorju kot način izogibanja plačila dajatev.
No ja, tudi javni sektor si s tem mehanizmom precej povečuje plačo.
In folk se je dejansko pripravljen voziti 2 uro v eno smer. Preverjeno z detektivi, ki so bili tam zaradi potnih stroškov.
Razlika je v tem, da v primeru JU govorimo o posameznikih, ki goljufajo ( in so bili nekateri zaradi tega tudi ob sluzbo), v primerih privatnega sektorja pa gre za sistemsko utajo davkov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Vice ::
Po kakšnem kriteriju je utaja davkov, če "oplemenitiš" kapital v zakonsko dovoljenih okvirjih?
Horejšio ::
Vice ma prav, nekdo je sprejel zakonodajo, ki to omogoča in ljudje so ga izvolili in po možnosti večkrat :)
St235 ::
Po kakšnem kriteriju je utaja davkov, če "oplemenitiš" kapital v zakonsko dovoljenih okvirjih?
Prikazovanje izmišljenih stroškov prevoza na delo z fiktivnih lokacij niti pod razno ni v zakonsko dovoljenih okvirjih.
Vice ma prav, nekdo je sprejel zakonodajo, ki to omogoča in ljudje so ga izvolili in po možnosti večkrat :)
Nihče ni sprejel zakonodaje, ki dovoljuje, da se izplačuje neobstoječe stroške z namenom izogibanja obdavčitve osebnega dohodka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
matobeli ::
Zdej je samo še vprašanje kdo je bolj kriv. Zakonopisec ki ni predvidel masovnih zlorab, oziroma ni poskrbel za dovolj nadzora, ali ljudje ki take napake izkoriščajo.
I guess da morta za nateg vedno biti dva.
I guess da morta za nateg vedno biti dva.
St235 ::
Ja, v tem primeru delodajalec in delavec. Dokler oba najivno verjameta, da z goljufanjem države profitirata je tudi zunanji nadzor izjemno težaven. Nič drugače kot pri sivi ekonomiji in delu brez računa. Ironično pa je potem poslušat taiste kako kričijo kaj vse naj bi država naredila za njih.
Da bi se pa kdo v tem trenutku dotaknil prevoza na delo pa ni realno pričakovat. Ker se bodo isto sekundo vsi sindikati guncali na stropu.
Da bi se pa kdo v tem trenutku dotaknil prevoza na delo pa ni realno pričakovat. Ker se bodo isto sekundo vsi sindikati guncali na stropu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Horejšio ::
ZUJF o prevozu: https://zakonodaja.com/zakon/zujf/168-c...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Horejšio ()
Horejšio ::
Po kakšnem kriteriju je utaja davkov, če "oplemenitiš" kapital v zakonsko dovoljenih okvirjih?
Prikazovanje izmišljenih stroškov prevoza na delo z fiktivnih lokacij niti pod razno ni v zakonsko dovoljenih okvirjih.
Vice ma prav, nekdo je sprejel zakonodajo, ki to omogoča in ljudje so ga izvolili in po možnosti večkrat :)
Nihče ni sprejel zakonodaje, ki dovoljuje, da se izplačuje neobstoječe stroške z namenom izogibanja obdavčitve osebnega dohodka.
Vice ::
S tem "goljufanjem" s prevozi ni nihče obogatel. Tudi pri vsakem pretiravanju ti hitro stopijo na prste, tako da ni vse tako "sivo". Sicer pa prevoz na delo sploh ni tak problem, ker to je strošek za podjetje, zato podjetja omejujejo ta izplačila, da ne omenjam subvencioniranih lokalnih prevozov. Bolj je stvar kilometrine ala službeni prevozi, kjer pa moraš hitro dokazovati, da so bili upravičeni, če je količina "sumljiva". Sicer pa kdo to dela? Večinoma tisti ki rabijo za "sendvič". Tako da v bistvu država nič ne izgubi saj se poveča možnost izogiba socialnim transferjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vice ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 129359 (102564) | Pika na i |
» | Pomoč pri obrazložitvi plačilnih list (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11653 (9838) | Lonsarg |
» | Prevoz na delo - delitev stroškov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 15710 (12388) | solatko |
» | Obrok na delovnem mestu + prevoz (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19081 (15037) | jype |
» | Vozniški izpit samo za privat (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13196 (10828) | mikic007 |