Forum » Omrežja in internet » A1 šalabajzerji
A1 šalabajzerji
Temo vidijo: vsi
ZveeZ ::
2dark ::
Sej jih nimajo niti ostali.
KDo nima? A1, TS, telemach,? Vsi majo telefone po znižani ceni.
Prosim za link enega takega telefona, ker ne verjamem
https://www.telekom.si/e-trgovina/telef...
Razlika 225€..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
ZveeZ ::
Sej jih nimajo niti ostali.
KDo nima? A1, TS, telemach,? Vsi majo telefone po znižani ceni.
Prosim za link enega takega telefona, ker ne verjamem
https://www.telekom.si/e-trgovina/telef...
Razlika 225€..
Aja.. znizane glede na njihovo ceno.
Ja ok, imas prav. Se vedno se v prosti prodaji dobi za enako ali nizjo ceno.
2dark ::
Sej jih nimajo niti ostali.
KDo nima? A1, TS, telemach,? Vsi majo telefone po znižani ceni.
Prosim za link enega takega telefona, ker ne verjamem
https://www.telekom.si/e-trgovina/telef...
Razlika 225€..
Aja.. znizane glede na njihovo ceno.
Ja ok, imas prav. Se vedno se v prosti prodaji dobi za enako ali nizjo ceno.
Seveda, ampak je treba plačat v enem kosu.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
delavec44 ::
Kdor si ne more telefona plačat v kosu, ga ne rabi.
Drugače pa ima tudi veliko kartic možnost obrokov.
Drugače pa ima tudi veliko kartic možnost obrokov.
2dark ::
Kdor si ne more telefona plačat v kosu, ga ne rabi.
Drugače pa ima tudi veliko kartic možnost obrokov.
Kdor ne more plačat v enem kosu avta, stanovanja, hiše, bele tehnike.. ne rabi..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
ZveeZ ::
Kdor si ne more telefona plačat v kosu, ga ne rabi.
Drugače pa ima tudi veliko kartic možnost obrokov.
Kdor ne more plačat v enem kosu avta, stanovanja, hiše, bele tehnike.. ne rabi..
Drag telefon je luxuz ali delovno orodje. Ce je slednje, se odplaca samo in si ga navadno uporabnik lahko privosci.
Ce je prvo, pa si ga kupis ce imas denar, ce ne pa kupis kaj cenejsega.
Kar se tice obrokov. Ja ponudijo ti aparat na obroke ker placas za narocnino cca 70%-100% visjo ceno kakor pri budget konkureci.
S tistim kar bi pri konkurenci privarceval lahko placas za obrocno kreditno kartico + ti se ostane za kako vecerjo ali dve.
Ganon ::
NAJ B paket pri Telekomu, 27 evrov mesečno. Drzni bob, 10 evrov mesečno. Razlika v dveh letih, 408 evrov. Ampak ni pomembno, ponudijo telefon na obroke. Telefon za 1500 evrov, s katerim bom opravljal klice in ki bo poganjal TikTok, Snapchat in kar je še teh aplikacij. Bodimo realni, nihče ga ne potrebuje. Podobno, kot ne dizajnerskega puloverja za 2000 evrov. Večji (mentalni) revež si, bolj si želiš kvazi luksuza. Oglaševalske ekipe to zelo dobro vedo. Zato podjetja obračajo milijarde.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()
mirator ::
Žal mi je, vendar moram temo obnoviti. Res so šalabajzerji.
Prekinjen je fiksni internet. Kličem na 040404040 me, ker so vsi operaterji zasedeni, preusmerijo na Moj A1. Aplikacija Moj A1 na mobilniku ne deluje. Povežem mobilni internet z računalnkom in se poskušam preko prenosnika in obrazca za prijavo napake povezati z A1. Zahtevajo kup podatkov pa zopet nič. Ko bi vsaj dali kakšno sporočilo, da so mogoče okvare na omrežju ali kaj podobnega, pa nič.
Pri njih sem kakšni dve leti vendar že razmišljam, da bom moral preizkusiti kakšnega novega operaterja.
Prekinjen je fiksni internet. Kličem na 040404040 me, ker so vsi operaterji zasedeni, preusmerijo na Moj A1. Aplikacija Moj A1 na mobilniku ne deluje. Povežem mobilni internet z računalnkom in se poskušam preko prenosnika in obrazca za prijavo napake povezati z A1. Zahtevajo kup podatkov pa zopet nič. Ko bi vsaj dali kakšno sporočilo, da so mogoče okvare na omrežju ali kaj podobnega, pa nič.
Pri njih sem kakšni dve leti vendar že razmišljam, da bom moral preizkusiti kakšnega novega operaterja.
sbawe64 ::
Telekom gpon omrežje ?
Hja, net imajo najcenejši, vendar helpdesk praktično ne obstaja več (za časa Amisa si dobil oddelek tehnična pomoč po telefonu brez težav).
https://www.a1.si/a1-fix-net
Pošlji zs temu
https://slo-tech.com/forum/t824234/p809...
Hja, net imajo najcenejši, vendar helpdesk praktično ne obstaja več (za časa Amisa si dobil oddelek tehnična pomoč po telefonu brez težav).
https://www.a1.si/a1-fix-net
Pošlji zs temu
https://slo-tech.com/forum/t824234/p809...
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
mirator ::
No, je zadeva rešena, čeprav ne vem, v čem je sploh bil problem.
Uspelo mi je dobiti kontakt s klicnim centrom in po kakšnih 15 min. raznih zasliševanj in trmoglavljenju, da je pri njih vse v redu, je bila rešitev, da bo zahtevek šel na njihovo urgenco.
Po kakšni uri pa sem ugotovil, da internet ponovno dela. Vendar brez kakršnega koli pojasnila, kje in kakšna je bila napaka.
Zanimivo pa je bilo, da mi je televizija ves čas normalno delovala.
Uspelo mi je dobiti kontakt s klicnim centrom in po kakšnih 15 min. raznih zasliševanj in trmoglavljenju, da je pri njih vse v redu, je bila rešitev, da bo zahtevek šel na njihovo urgenco.
Po kakšni uri pa sem ugotovil, da internet ponovno dela. Vendar brez kakršnega koli pojasnila, kje in kakšna je bila napaka.
Zanimivo pa je bilo, da mi je televizija ves čas normalno delovala.
2dark ::
Prestav se na Telekom, če imaš opcijo: Pa še helpdesk boš doklical.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
pero50 ::
pred par dnevi sem dobil konkretno cenejšo ponudbo, in sem se prestavil iz bob-a na a1, kako je sedaj s temi menjavami paketov? Nazadnje vem da so te olupili in sta ti računali za cel mesec naročnino in stari in novi operater. Mislim da so se nekaj kar se tega tiče spreminjali zakoni, mi zna kdo obrazližit kako je sedaj s temu?
plačam pr bobu cel mesec in pri a1 cel mesec, ali samo sorazmerni del?
in pa glede na to, da sem sklenil 4 nove naročnine in se vezal za 2 leti, ali imajo sploh kak telefon, ki bi ga lahko kupil in prodal naprej z vsaj 100EUR zaslužka? paket je mini mio, cene so pa pri na hitro pogledanih 10ih telefonih povsod dražje kot v nemčiji kljub vezavi.
plačam pr bobu cel mesec in pri a1 cel mesec, ali samo sorazmerni del?
in pa glede na to, da sem sklenil 4 nove naročnine in se vezal za 2 leti, ali imajo sploh kak telefon, ki bi ga lahko kupil in prodal naprej z vsaj 100EUR zaslužka? paket je mini mio, cene so pa pri na hitro pogledanih 10ih telefonih povsod dražje kot v nemčiji kljub vezavi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pero50 ()
starfotr ::
pred par dnevi sem dobil konkretno cenejšo ponudbo, in sem se prestavil iz bob-a na a1, kako je sedaj s temi menjavami paketov? Nazadnje vem da so te olupili in sta ti računali za cel mesec naročnino in stari in novi operater. Mislim da so se nekaj kar se tega tiče spreminjali zakoni, mi zna kdo obrazližit kako je sedaj s temu?
plačam pr bobu cel mesec in pri a1 cel mesec, ali samo sorazmerni del?
in pa glede na to, da sem sklenil 4 nove naročnine in se vezal za 2 leti, ali imajo sploh kak telefon, ki bi ga lahko kupil in prodal naprej z vsaj 100EUR zaslužka? paket je mini mio, cene so pa pri na hitro pogledanih 10ih telefonih povsod dražje kot v nemčiji kljub vezavi.
Gre se za isto firmo. In je v bistvu samo druga ponudba. Kot, da bi menjal paket in dobil novo sim. V primeru bob-A1. Tako, da ne gre za menjavo operaterja.
pero50 ::
no u glavnem "dobil" sem nove sim kartice in naj bi dobil popust za novega naročnika, vseeno pa je bilo plačilo 12€ za novo pogodbo.
Groot ::
pred par dnevi sem dobil konkretno cenejšo ponudbo, in sem se prestavil iz bob-a na a1, kako je sedaj s temi menjavami paketov? Nazadnje vem da so te olupili in sta ti računali za cel mesec naročnino in stari in novi operater. Mislim da so se nekaj kar se tega tiče spreminjali zakoni, mi zna kdo obrazližit kako je sedaj s temu?
plačam pr bobu cel mesec in pri a1 cel mesec, ali samo sorazmerni del?
in pa glede na to, da sem sklenil 4 nove naročnine in se vezal za 2 leti, ali imajo sploh kak telefon, ki bi ga lahko kupil in prodal naprej z vsaj 100EUR zaslužka? paket je mini mio, cene so pa pri na hitro pogledanih 10ih telefonih povsod dražje kot v nemčiji kljub vezavi.
Gre se za isto firmo. In je v bistvu samo druga ponudba. Kot, da bi menjal paket in dobil novo sim. V primeru bob-A1. Tako, da ne gre za menjavo operaterja.
Spet nekaj na pamet. Tole je bilo že večkrat opisano in obdelano. Ja je ista firma in vse, ampak še vedno pa želijo obračunati vse kar je mogoče. Pri meni je to ob prehodu iz A1 na Bob pomenilo naročnino za celotno obdobje, čeprav je do prehoda prišlo 2 dneva po začetku obdobja. Pač ti dajo neko kvazi začasno številko in s tem upravičujejo strošek. Enako se seveda obračuna strošek "menjave operaterja" oziroma strošek pogodbe.
strom_15 ::
mirator ::
Lightning5 je izjavil:
@MiratorHvala za link, je dobro vedeti.
https://www.a1.si/documents/927877/2228...
Poglej, če kaj dobiš nazaj.
Sicer pa ni moja percepcija uveljavljanje odškodnin za vsako napako. Če bi mi zaradi tega nastala kakšna škoda, potem seveda. Ker pa me je samo jezilo, pa sem frustracijo potešil s tem, da sem jim za storitev dal negativno oceno in tudi povedal nekaj poučnih.
Lightning5 ::
Hvala za link, je dobro vedeti.
Sicer pa ni moja percepcija uveljavljanje odškodnin za vsako napako. Če bi mi zaradi tega nastala kakšna škoda, potem seveda. Ker pa me je samo jezilo, pa sem frustracijo potešil s tem, da sem jim za storitev dal negativno oceno in tudi povedal nekaj poučnih.
Malenkost :)
Jaz kar rad vztrajam pri odškodninah oz. pri drugih oblikam vračila. Gre zato, da se za tiste stvari, za katere ne zahtevaš vračila, niti ne pojavijo v njihovih poslovnih indikatorjih.
Nekaj časa sem delal na level 1 support in to zgleda tako, da označiš ticket kot "Solved by customer" in ticket zapreš. Pogosto pa osnovni problem še vedno ni rešen. Ko jim nekaj stane, popravijo tudi kakšen kabel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Lightning5 ()
napasi ::
Tako da fantje in dekleta, ko se nekaj pogovarjate in dogovorite, imejte vse pisno potrjeno preko maila. Drugače velja natanko nič. In to govorim na splošno, ne samo za A1.
Jep, tole je tudi moj nasvet. Vsa komunikacija obvezno pisna. Pri čemer se mi pojavi občutek, da so na A1 morda namenoma ukinili info@a1.si mail. Da bi jih ljudje kontaktirali na druge načine (call center, poslovalnice, chat), kjer uporabnik nima ničesar, s čimer bi dokazoval vsebino komunikacije.
Tako da če jih kontaktirate, obvezno prek kontaktnega obrazca, ker v tem primeru odgovorijo na mail. Vse ostalo je useless, če pride do potrebe po dokazovanju.
Je pa žalostno, kam smo prišli, da se je treba tako boriti in ščititi pred poslovnimi praksami operaterjev.
Tako je sedaj ti na e-mail sploh ne kontaktirajo več da nimaš nič pismeno
d4vid ::
Jaz se z njimi menim preko facebooka.
Najhitreje in pisno. Do sedaj sem še vse uredil bp.
Najhitreje in pisno. Do sedaj sem še vse uredil bp.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
knickknack ::
A1 poroča, da prihaja do vsesplošnega izpada na optičnem internetu. Če je ta informacija komu v pomoč.
Napako odpravljajo.
Napako odpravljajo.
priden2 ::
knickknack je izjavil:
A1 poroča, da prihaja do vsesplošnega izpada na optičnem internetu. Če je ta informacija komu v pomoč.
Napako odpravljajo.
Ne straši me s tem, mi pridejo priklat jutri ;)
MrStein ::
knickknack je izjavil:
A1 poroča, da prihaja do vsesplošnega izpada na optičnem internetu. Če je ta informacija komu v pomoč.
Napako odpravljajo.
Kje pa to poročajo?
Na spletni strani ne vidim. Sms-a tudi niso poslali.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
PacificBlue ::
Priblizno eno uro nazaj sem imel tezave s slab signalom za tv. Sem resetiral ruter, zdaj je ok. Optično omrežje. Po skoraj dveh mesecih, odkar imam nov tv(povezava preko Xplore app wifi) je bil prvič tak problem.
connel ::
Ko se mi je ravno zgodilo, ni hudič da niso še komu drugemu malo po svoje delali.
14.04 dobim mail od A1 o preklicu storitve Netflix premium. Takrat nisem posvečal kaj preveč pozornosti, itak nisem naročil nič. No in par dni nazaj dobim račun in tam postavka Neflix, cca 4€. Ajd, je res nizek znesek pa vseeno, nategatorji. Jim pošljem mail da ali odpišejo tole ali pa jim pač ne plačam nič, dva dni kasneje, v nedeljo od vseh dnevov dobim SMS da so upoštevali ugovor in pač dobropis za naslednji mesec.
14.04 dobim mail od A1 o preklicu storitve Netflix premium. Takrat nisem posvečal kaj preveč pozornosti, itak nisem naročil nič. No in par dni nazaj dobim račun in tam postavka Neflix, cca 4€. Ajd, je res nizek znesek pa vseeno, nategatorji. Jim pošljem mail da ali odpišejo tole ali pa jim pač ne plačam nič, dva dni kasneje, v nedeljo od vseh dnevov dobim SMS da so upoštevali ugovor in pač dobropis za naslednji mesec.
OutOfTheBox ::
nategatorji.
To je znana fora vseh operaterjev. Sem ravno tašči rihtal A1 ponudbo, kjer dobiš tudi Netflix vključen za določen čas (ona tega ne gleda). Sem ji že vnaprej povedal da bo to morala skenslat drugače bo na računu dodatna postavka. Tudi mene so že enkrat nategnili, sam jaz sem plačal mal več ker je šlo več mesecev mimo pa sem mislil da so sam podražili, nisem pa vedel da so uturili dodatno postavko (računov večinoma ne gledam).
Ja, zagotovo to meji na slabo poslovno prakso, ampak glej iz druge perspektive kaj si se naučil za 4EUR. Ne glede kater operater ti ponuja storitev, ki je časovno omejena, moraš vedet da bo po preteklem času dodatna postavka za tisto storitev če jo prej ne prekličeš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
Utk ::
Pa si moral ta netflix kaj potrdit ali so kar sami vklopili? Če si potrdil, jebiga, najbrž je kje pisalo kaj potrjuješ, če nisi, potem jim pa ne bi dal 4 evre nikoli.
connel ::
Nič nisem naročal, niti nihče drug. Pa itak imam samo jaz dostop, sem gledal dnevnik prijav in nazadnje sem bil prijavljen kako leto nazaj. So kar sami malo vklapljali. Jasno o vklopu ni bilo nobenega obvestila.
OutOfTheBox ::
Ne , to so ponavadi ugodnosti ki jih dobiš kadar skleneš naročnino (ali podaljšaš naročnino) in je zadeva vklopljena po defaultu.
Ni se mi še zgodilo da bi sami kaj vklapljali. Ne bom dal sicer roke v ogenj, da so vklopili brezplačno za določen čas in ti potem računali, sam vseen to bi ti moral vedet.
Ponavadi te stvari pridejo z na novo sklenjeno / podaljšano pogodbo .
So kar sami malo vklapljali.
Ni se mi še zgodilo da bi sami kaj vklapljali. Ne bom dal sicer roke v ogenj, da so vklopili brezplačno za določen čas in ti potem računali, sam vseen to bi ti moral vedet.
Ponavadi te stvari pridejo z na novo sklenjeno / podaljšano pogodbo .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
connel ::
Ma kje, paket imam še stari Amis, kdor pozna malo njihove pakete in to je tako že najmanj 15 let.
Hja, tudi jaz ne bi verjel, če ne bi videl.
Če drugega ne, so me vsaj še malo bolj porinili v ukinitev vsega, itak je več ali manj samo zaradi lepšega oziroma zaradi stac. telefona za ta stare, ma bodo že preživeli brez.
Hja, tudi jaz ne bi verjel, če ne bi videl.
Če drugega ne, so me vsaj še malo bolj porinili v ukinitev vsega, itak je več ali manj samo zaradi lepšega oziroma zaradi stac. telefona za ta stare, ma bodo že preživeli brez.
Utk ::
No, sej zato so ti pa odpisali 4 evre, ker niso imeli podlage za to računat. Sigurno je pa marsikdo plačal...
OutOfTheBox ::
Ma kje, paket imam še stari Amis, kdor pozna malo njihove pakete in to je tako že najmanj 15 let.
Hja, tudi jaz ne bi verjel, če ne bi videl.
Če drugega ne, so me vsaj še malo bolj porinili v ukinitev vsega, itak je več ali manj samo zaradi lepšega oziroma zaradi stac. telefona za ta stare, ma bodo že preživeli brez.
A praviš da nikol nisi še koristil kakšnih ugodnosti za obstoječe naročnike in maš še od Amisa paket?
OutOfTheBox ::
Ja sam pol si pa fejst že preplačal v teh letih, pust zdej ti tiste 4€ :) Skratka na vsake dve leti se splača kot obstoječ uporabnik poklicat pa prašat če dajo kakšen popust če se vežeš še za 2 leti. Npr. men je potekla zdej 2 letna pogodba, polno ceno sem plačeval 45€ zadnje 2 meseca (itak te noben ne pokliče pa vpraša po nobeni stvari, tisti k so tiho so najboljše stranke), pa sem se zdilal za 35€ za naslednje 2 leti.
2dark ::
Nič nisem naročal, niti nihče drug. Pa itak imam samo jaz dostop, sem gledal dnevnik prijav in nazadnje sem bil prijavljen kako leto nazaj. So kar sami malo vklapljali. Jasno o vklopu ni bilo nobenega obvestila.
Pa itak ne veš, kaj podpisuješ . Niti ne veš, da imaš netflix vključen v maxi + paket. Samodejno se ni dodali. Čudno, d ajaz prejemam obvestila za vse spremembe, ki jih A1 naredi in je čudno, da men od 2009 niso zaračunal še nikoli nič, kar bi si oni sami zmislili. Problem je v vas, da vam je vseeno. Obvestila pa mirno ignorirate.
https://www.a1.si/netflix
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Utk ::
Kaj si ti pismen? Sej njemu tudi niso zaračunali, ker so videli, da so sami zajebali. Če bi on kaj podpisal, brez skrbi, da mu ne bi odpisali 4 evre. Pa čeprav se gre samo za 4 evre.
connel ::
Ne, ni pismen, mogoče bi mu pomagale slikice, pa še to vprašanje. Saj meni tudi niso nič zaračunali exstra v 20+ letih, do sedaj. Mogoče napaka, mogoče namerno, dol mi visi, ne bom plačeval nekaj kar nisem naročil, pa če je en sam € in pod črto, stvar je rešena.
Paket stane tam 30€ za stacionarni telefon in ADSL, in ja, se strinjam, vsaj pol preveč za to kar nudijo. Po drugi strani, je cena kar nekje tam tam kolikor je bila cena samo za telefon v časih, ko smo imeli še tolarje. Kakorkoli, ne bo več dolgo.
Paket stane tam 30€ za stacionarni telefon in ADSL, in ja, se strinjam, vsaj pol preveč za to kar nudijo. Po drugi strani, je cena kar nekje tam tam kolikor je bila cena samo za telefon v časih, ko smo imeli še tolarje. Kakorkoli, ne bo več dolgo.
MrStein ::
Kaj si ti pismen? Sej njemu tudi niso zaračunali, ker so videli, da so sami zajebali. Če bi on kaj podpisal, brez skrbi, da mu ne bi odpisali 4 evre. Pa čeprav se gre samo za 4 evre.
To se vedno najdejo zagovorniki ponudnikovih lopovščin.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Ganon ::
Ali resno mislite, da nekdo sedi v pisarni in razmišlja, koga bodo ogoljufali? Ali pa, da imajo program, ki naključnemu številu naročnikov zaračuna nenaročene storitve? Povsod vidite zaroto. Jutri ne sedite v avto, morda vas ima kdo na piki in boste končali v bližnjem drevesu.
Meizu ::
Ne gre se za zaroto. Gre se za princip in delovno optimizacijo.
Kolikokrat sem se jaz že dogovarjal z njihovo dežurno službo glede stornov ali popustov na naročnine, nakar so vseeno poslali račun s polno ceno, četudi je vse že bilo dogovorjeno? Jaz jih vedno primem za jajca ko delajo te neumnosti.
Kolikokrat sem se jaz že dogovarjal z njihovo dežurno službo glede stornov ali popustov na naročnine, nakar so vseeno poslali račun s polno ceno, četudi je vse že bilo dogovorjeno? Jaz jih vedno primem za jajca ko delajo te neumnosti.
Ganon ::
Jaz sem še vse normalno rešil. Lani so mi za pardnevni izpad zaradi odpovedi modema priznali 30 evrov popusta.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 4 … 36 37 38 39 )Oddelek: Omrežja in internet | 603665 (984) | starfotr |
» | A1 Slovenija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 108854 (2385) | Vm1999 |
» | Hot, BOB, Telemach in vse ostalo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 54057 (16385) | V-i-p |
» | Telekom in A1 dražita pakete (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 74152 (61598) | Cruz |