Forum » Omrežja in internet » A1 šalabajzerji
A1 šalabajzerji
Temo vidijo: vsi
starfotr ::
Bistvo LTE modema je zunanja antena, obrnjena proti bazni postaji in vidna linija. Ne pomaga ti super modem, če je pot v klincu.
Torej, če ti malo drugače povem, ne pomaga ti ferari, če imaš makadam. Najprej dobra cesta, nato dober avto.
Kar ni res, vsaj glede vidnega polja. Na hrvaskem v kampu imam sicer anteno na drogu v višini 3-4m. Ovire so drevesa, teh je kokr češ, sam hrib v kampu, ker imam parcelo skoraj ob plaži in pol še vsaj 3, hriba vmes, ki so visoki 100m, merjenjo po kolesarjenju z gps. Lovim pa bazno postajo višinsko merjeno 8km stran. Hitrost je tam 60-80 Mbps ping 60-80ms, ob bazni postaji pa je hitrost čez 100, ping pa skoraj 2-3x nižji. Uporabljam pa p56 mimo anteno, pa router huawei b535. Edini minus, ker se ga ne da zaklenit na bazno postajo in ob manjšem dežju/vetru in celo na spremembo temperature poleti, vsak večer raje prešalta na bližnjo preobremenjeno bazno postajo, ker je signal dosti močnejši.
Model, uporabljaš zunanjo anteno, loviš odboje. Čisto druga zgodba, kot, če bi uporabil integrirano anteno v sam modem. Mnogi modemi sploh nimajo zunanje antene, je samo integrirana v ohišju. Mnogi tudi nimajo priklopa za zunanjo anteno.
Scorpy84 ::
Scorpy84 ::
Bistvo LTE modema je zunanja antena, obrnjena proti bazni postaji in vidna linija. Ne pomaga ti super modem, če je pot v klincu.
Torej, če ti malo drugače povem, ne pomaga ti ferari, če imaš makadam. Najprej dobra cesta, nato dober avto.
Kar ni res, vsaj glede vidnega polja. Na hrvaskem v kampu imam sicer anteno na drogu v višini 3-4m. Ovire so drevesa, teh je kokr češ, sam hrib v kampu, ker imam parcelo skoraj ob plaži in pol še vsaj 3, hriba vmes, ki so visoki 100m, merjenjo po kolesarjenju z gps. Lovim pa bazno postajo višinsko merjeno 8km stran. Hitrost je tam 60-80 Mbps ping 60-80ms, ob bazni postaji pa je hitrost čez 100, ping pa skoraj 2-3x nižji. Uporabljam pa p56 mimo anteno, pa router huawei b535. Edini minus, ker se ga ne da zaklenit na bazno postajo in ob manjšem dežju/vetru in celo na spremembo temperature poleti, vsak večer raje prešalta na bližnjo preobremenjeno bazno postajo, ker je signal dosti močnejši.
Model, uporabljaš zunanjo anteno, loviš odboje. Čisto druga zgodba, kot, če bi uporabil integrirano anteno v sam modem. Mnogi modemi sploh nimajo zunanje antene, je samo integrirana v ohišju. Mnogi tudi nimajo priklopa za zunanjo anteno.
Ce bi lovil odboje, bi bilo skoraj vseeno kam anteno usmerim. Ce usmerim direkt na to oddaljeno bazno postajo, dobim sele signal in prenos. Ce samo malo premaknem levo ali desno, hitrost precej pade in tudi signal izgubim. Sem ti ze prej odgovoril da odgovor nanasa na vidno linijo, zdaj pa mi na nos meces, da drugi nimajo te moznosti...
tinx ::
Jaz pa bi prvo kar bi naredil pogledal k konkurenci in šele nazadnje k A1. Tolk kot sem imel problemov z A1 pri prekinitvi pogodbe se nebi nikoli mislil. Pa še ne vem,če je vsega konec. Skoraj 2 meseca so rabili, da so me odklopili. Za pol meseca in naslednji celi mesec so mi frajerji poslali komplet račun, pa čeprav sem skoraj dva meseca nazaj prekinil pogodbo in vrnil vso opremo. Na njihovi strani so imeli napisano (verjetno imajo še vedno) "če se s podražitvijo paketa ne strinjate, lahko brez ODPOVEDNEGA ROKA, prekinete naročnino..." Meni so v klicnem centru trdili, da začne teči 30 dnevni opovedni rok. Cela komedija. Ko njim končno dokažem, da odpovednega roka ni se je pojavil drug problem. Pogruntali so do nisem prav poslal odpovedno pismo. Poslal sem na A1 MB, po njihovem bi pa moral na A1 LJ. Po novem mi zaradi tega niso prekinili vezave. Tudi to sem njim dokazal, da ni moj problem, kajti njihova opreraterka mi je na mail napisala, da naj pošljem na A1 MB. No, po težkih mukah smo nekako končno uspeli prekiniti mojo vezavo. Bil sem skoraj dnevno v kontaktu z njimi. Obup od obupa... take izkušnje ne priporočam nobenemu. Vsak ti pove drugače. Potem so upali, da sem narobe napisal odpoved pogodbe... mora bit napisana davčna, razlog zakaj si odpovedal, naslov naročnika in ostalo. Bog ne daj, da si kaj izpustil. Na srečo sem tudi to vse prav napisal. Men so pobrali nekaj živcev in me v prihodnosti ne vidijo več. Grozil sem njim že z odvetnikom... Vsak klic na A1 je bil bolj napet... Pol kufer sem jih imel. "Ne vem zakaj mi ne prekinete pogodbe?" Pa ste gospod napisali gor davčno...? Da popizdiš. Naročnino ti pa lahko dvignejo kadarkoli in za kolk hočejo. Jaz sem podpisal vezavo za 24 mesecev za drugačno ceno. Spoštoval sem pogoje iz pogodbe, redno plačeval račune... Jaz za sebe vem, da se bom v bodoče izogibal A1, tudi če bom za to plačal kak eur več pri konkurenci.
Motion ::
Jaz pa bi prvo kar bi naredil pogledal k konkurenci in šele nazadnje k A1. Tolk kot sem imel problemov z A1 pri prekinitvi pogodbe se nebi nikoli mislil. Pa še ne vem,če je vsega konec. Skoraj 2 meseca so rabili, da so me odklopili. Za pol meseca in naslednji celi mesec so mi frajerji poslali komplet račun, pa čeprav sem skoraj dva meseca nazaj prekinil pogodbo in vrnil vso opremo. Na njihovi strani so imeli napisano (verjetno imajo še vedno) "če se s podražitvijo paketa ne strinjate, lahko brez ODPOVEDNEGA ROKA, prekinete naročnino..." Meni so v klicnem centru trdili, da začne teči 30 dnevni opovedni rok. Cela komedija. Ko njim končno dokažem, da odpovednega roka ni se je pojavil drug problem. Pogruntali so do nisem prav poslal odpovedno pismo. Poslal sem na A1 MB, po njihovem bi pa moral na A1 LJ. Po novem mi zaradi tega niso prekinili vezave. Tudi to sem njim dokazal, da ni moj problem, kajti njihova opreraterka mi je na mail napisala, da naj pošljem na A1 MB. No, po težkih mukah smo nekako končno uspeli prekiniti mojo vezavo. Bil sem skoraj dnevno v kontaktu z njimi. Obup od obupa... take izkušnje ne priporočam nobenemu. Vsak ti pove drugače. Potem so upali, da sem narobe napisal odpoved pogodbe... mora bit napisana davčna, razlog zakaj si odpovedal, naslov naročnika in ostalo. Bog ne daj, da si kaj izpustil. Na srečo sem tudi to vse prav napisal. Men so pobrali nekaj živcev in me v prihodnosti ne vidijo več. Grozil sem njim že z odvetnikom... Vsak klic na A1 je bil bolj napet... Pol kufer sem jih imel. "Ne vem zakaj mi ne prekinete pogodbe?" Pa ste gospod napisali gor davčno...? Da popizdiš. Naročnino ti pa lahko dvignejo kadarkoli in za kolk hočejo. Jaz sem podpisal vezavo za 24 mesecev za drugačno ceno. Spoštoval sem pogoje iz pogodbe, redno plačeval račune... Jaz za sebe vem, da se bom v bodoče izogibal A1, tudi če bom za to plačal kak eur več pri konkurenci.
FUU jst sem glih kar hotu najprej prekinit pogodbo da bi lahko žena na novo sklenila pogodbo z vsemi ugodnostmi novega naročnika. Sam če traja in se vleče tako dolgo potem bolje če samo spremenim paket in paš odmislim tistih 200e.
poweroff ::
Katastrofa.
Jaz sicer tako grozne zgodbe nimam, imam pa par podobnih prigod. Na kratko: čim prej stran od njih.
Jaz sicer tako grozne zgodbe nimam, imam pa par podobnih prigod. Na kratko: čim prej stran od njih.
sudo poweroff
poweroff ::
Hekerji so očitno uspešno ukradli uporabniške podatke na hrvaškem A1:
https://www.index.hr/mobile/clanak.aspx...
A1 Hrvatska objavio je priopćenje o tome da je došlo do sigurnosnog incidenta.
"Nažalost, unatoč naprednim mjerama zaštite i stalnim podizanjem razine sigurnosti dogodio se sigurnosni incident povezan s jednom od baza korisničkih podataka kojim je kompromitiran dio osobnih podataka dijela A1 korisnika", kažu.
Seveda pa:
"A1 Hrvatska drži se najviših sigurnosnih standarda" -
https://www.index.hr/mobile/clanak.aspx...
A1 Hrvatska objavio je priopćenje o tome da je došlo do sigurnosnog incidenta.
"Nažalost, unatoč naprednim mjerama zaštite i stalnim podizanjem razine sigurnosti dogodio se sigurnosni incident povezan s jednom od baza korisničkih podataka kojim je kompromitiran dio osobnih podataka dijela A1 korisnika", kažu.
Seveda pa:
"A1 Hrvatska drži se najviših sigurnosnih standarda" -
sudo poweroff
eventyrer ::
Jaz pa bi prvo kar bi naredil pogledal k konkurenci in šele nazadnje k A1. Tolk kot sem imel problemov z A1 pri prekinitvi pogodbe se nebi nikoli mislil. Pa še ne vem,če je vsega konec. Skoraj 2 meseca so rabili, da so me odklopili. Za pol meseca in naslednji celi mesec so mi frajerji poslali komplet račun, pa čeprav sem skoraj dva meseca nazaj prekinil pogodbo in vrnil vso opremo. Na njihovi strani so imeli napisano (verjetno imajo še vedno) "če se s podražitvijo paketa ne strinjate, lahko brez ODPOVEDNEGA ROKA, prekinete naročnino..." Meni so v klicnem centru trdili, da začne teči 30 dnevni opovedni rok. Cela komedija. Ko njim končno dokažem, da odpovednega roka ni se je pojavil drug problem. Pogruntali so do nisem prav poslal odpovedno pismo. Poslal sem na A1 MB, po njihovem bi pa moral na A1 LJ. Po novem mi zaradi tega niso prekinili vezave. Tudi to sem njim dokazal, da ni moj problem, kajti njihova opreraterka mi je na mail napisala, da naj pošljem na A1 MB. No, po težkih mukah smo nekako končno uspeli prekiniti mojo vezavo. Bil sem skoraj dnevno v kontaktu z njimi. Obup od obupa... take izkušnje ne priporočam nobenemu. Vsak ti pove drugače. Potem so upali, da sem narobe napisal odpoved pogodbe... mora bit napisana davčna, razlog zakaj si odpovedal, naslov naročnika in ostalo. Bog ne daj, da si kaj izpustil. Na srečo sem tudi to vse prav napisal. Men so pobrali nekaj živcev in me v prihodnosti ne vidijo več. Grozil sem njim že z odvetnikom... Vsak klic na A1 je bil bolj napet... Pol kufer sem jih imel. "Ne vem zakaj mi ne prekinete pogodbe?" Pa ste gospod napisali gor davčno...? Da popizdiš. Naročnino ti pa lahko dvignejo kadarkoli in za kolk hočejo. Jaz sem podpisal vezavo za 24 mesecev za drugačno ceno. Spoštoval sem pogoje iz pogodbe, redno plačeval račune... Jaz za sebe vem, da se bom v bodoče izogibal A1, tudi če bom za to plačal kak eur več pri konkurenci.
FUU jst sem glih kar hotu najprej prekinit pogodbo da bi lahko žena na novo sklenila pogodbo z vsemi ugodnostmi novega naročnika. Sam če traja in se vleče tako dolgo potem bolje če samo spremenim paket in paš odmislim tistih 200e.
jebeš vezavo. Dajte imet naročnino za nižje mesečne stroške, telefone pa kupujte v prosti prodaji.
Če želite prekiniti naročnino pa pojdite fizično na A1 to uredit, bo najbrž najhitreje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Wrop ::
Včasih je 200 € nekaj pomenilo. Danes so zgleda drugi časi. Bil sem ene 15 let pri Simobilu/A1, zadnjih pet let so bile stalne težave. Menjal SIM, od takrat v tujini ni bilo možno več klicati. Tehnična pomoč vedno vse BP, vedno vse urejeno, nato v tujini vsakič presenečenje in dolgi nos, ko ti telefon brez WIFI enostavno postane opeka. Da o zaračunavanju Monete niti ne omenjam, čeprav jo ne potrebuješ ali pa jo potrebuješ na vsakih par mesecev po 2x. V glavnem po menjavi operaterja, isti telefon iste nastavitve, zadeve v tujini delajo, pa samo druga sim.
Sem tudi tega operaterja že menjal, trenutno na Telekomu in verjetno menjam, ko poteče vezava. Ne zaradi nekih bajnih prihrankov, ampak zaradi principa. Naj se še operaterji kaj potrudijo in ponudijo kaj v zameno, da jim nato 24 mesecev plačujem.
Sem tudi tega operaterja že menjal, trenutno na Telekomu in verjetno menjam, ko poteče vezava. Ne zaradi nekih bajnih prihrankov, ampak zaradi principa. Naj se še operaterji kaj potrudijo in ponudijo kaj v zameno, da jim nato 24 mesecev plačujem.
eventyrer ::
200 EUR je popusta napram oglaševani ceni pri tem operaterju.
Običajno se napravo pri kakšnem "Mediaworld.it" dobi za zelo dober denar.
Primer:
Samsung S21 FE 5g se pri Telekomu prodaja za 750 EUR brez vezave. Če vzameš vezavo na naročnino NAJ C ki stane 25 EUR mesečno ti dajo toliko opopusta da napravo kupiš za 595 EUR.
Pri Mediaworld.it lahko za 669 EUR kupiš enak aparat brez bilokakšne naročnine. Pa še k A1 greš lahko kjer trenutno dobiš popust za nove naročnike (20% na naročnino), kar znese 36 EUR popusta v 1 letu (midi MIO je znižan iz 17 na 14 EUR).
Pri A1 se isti telefon z vezavo na midiMIO lahko dobi za 552 EUR.
Razlika je torej 81 EUR ali si pri A1 zgolj nova nevezana stranka ali pa si stranka ki je večno pri A1 in pač zdaj kupi nov telefon na vezavo.
Če pa si nova stranka, ki kupi telefon za 2 leti vezave in gre čez 2 leti k drugemu operaterju, kjer si spet nova stranka pa pogosto najbolj profitiraš. Ampak vezave niso fajn, kar kaže ta tema.
Običajno se napravo pri kakšnem "Mediaworld.it" dobi za zelo dober denar.
Primer:
Samsung S21 FE 5g se pri Telekomu prodaja za 750 EUR brez vezave. Če vzameš vezavo na naročnino NAJ C ki stane 25 EUR mesečno ti dajo toliko opopusta da napravo kupiš za 595 EUR.
Pri Mediaworld.it lahko za 669 EUR kupiš enak aparat brez bilokakšne naročnine. Pa še k A1 greš lahko kjer trenutno dobiš popust za nove naročnike (20% na naročnino), kar znese 36 EUR popusta v 1 letu (midi MIO je znižan iz 17 na 14 EUR).
Pri A1 se isti telefon z vezavo na midiMIO lahko dobi za 552 EUR.
Razlika je torej 81 EUR ali si pri A1 zgolj nova nevezana stranka ali pa si stranka ki je večno pri A1 in pač zdaj kupi nov telefon na vezavo.
Če pa si nova stranka, ki kupi telefon za 2 leti vezave in gre čez 2 leti k drugemu operaterju, kjer si spet nova stranka pa pogosto najbolj profitiraš. Ampak vezave niso fajn, kar kaže ta tema.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Motion ::
Gre se za paket televizije in interneta NET +TV. Mobilne pakete mava pri iZI že leta in sva super zadovoljna. Nasplošno jst nisem imel slabe izkušnje z A1 net in TV jem. Zadnje dve leti od kar sem naročnik se ne spomnem da bi sploh rabu kdaj klicat podporo. Bol me skrbi ta njihova muhavost administracije ob morebitni odpovedi ter nato ponovni sklenitvi razmerja. Sicer svetovalka pravi da zato rabjo 3 tedne ma sedaj imam občutek da bo trajalo veliko dlje.
Meizu ::
Amis je bil svoje čase še prilično nekaj vreden, oziroma vsaj nikoli nisem imel težav z njimi, TV ok, net linija je imela praktično 100% uptime.
Pridejo Avstrijci balkanci vmes... Od takrat naprej je šlo vse v 3pm. TV vmesnik za kozlat, neintuitiven, počasen, blesav do poda... Net še nekako dela, pa vendar si privoščijo kar tako odklopit celo linijo za regijo za 6 ur recimo, ker imajo neka vzdrževalna dela brez, da bi vnaprej obvestili uporabnike o tolikšnem izpadu...
V naši regiji imajo z OŠO sklenjeno potato pogodbo (beri: en drek od ovce), ki jim omogoča max 100mbit povezavo. In ponujajo net za 20eur linija 100mbit/20 al nekaj takšnega, z možnostjo doplačila 5 eur/mesec ter linijo 500/100 če se ne motim (oz. vsaj bilo je). Ker pa imajo pri nas potato pogodbo, ti oni že dajo šanso, da doplačaš 5 eur - sam linija ni 500/100, temveč po njihovo kar 100/100 - keš pa plačaš isti.
Jih kličem, vprašam koji kurec se grejo tam, pa pravi tehnik "veste gospod, to je maksimalna hitrost, ki jo lahko dosežete na tistem območju". Ja seveda, in sloni rojevajo delfine, optika je optika kaj k ima tu 100mbit ali pa 500mbit igrat vlogo - kličem na T2 - "kolikšna je max hitrost pri vas glede na pogodbo z OŠO?" - odvrne 1Gbit. Hvala lepa, T2 here I come. Od takrat nobenih problemov.
Pokritost A1 mobilnega omrežja pri nas je katastrofa, dela ko je dober dan, ampak še to ne vedno, samo ko se omrežju ljubi. Ne moreš niti low bandwidth video klica včasih speljat. Internet hitrost katastrofa, pa imamo centralo sredi mesta. Kličem na njihov center in razložim, da je povezava za drek in da ne morem niti normalno delat, pa pogrunta gospa za telefonom "ja gospod, pa ste razmislili, če bi vzeli poslovno linijo?" - Vprašam, če imajo mogoče drugačno centralno za tovrstne linije, pravi da ne.
Nato pišem mejl na A1 reklamacijski oddelek, da ne pristajam na pogoje pogodbe, kjer mi paket omogoča določene hitrosti, realno pa ne dosegam niti 10% oglaševanega, ter zahtevam ali odstop od pogodbe brez vrnitve aneksa ali pa kompenzacijo s popustom na vse pretekle mesece, ter mesece do izteka pogodbe. Dobim nazaj mejl, da so se pozanimali pri tehnikih, da je pri nas omrežje res "nekoliko slabše" (lol), da pa ne nameravajo investirati v opremo v bližnji prihodnosti. Zahtevam odstop, ki mi ga odobri vodja reklamacijskega oddelka (brez vračila aneksa). Izpolnem vse pogoje, grem do poslovalnice, na svojo davčno sprožim odpoved pogodbe in prešaltam na drugega operaterja.
Čez nekaj časa frajerji pošljejo položnico za celotno računsko obdobje + komplet celoten strošek aneksa ter ostalih neumnosti ob odklopu. Vre mi že ko iz unga lonca za čaj kuhat, vendar grem na net banko in poravnam račun.
Nato pa takoj sprožim nazaj reklamacijski mejl, jih opozorim na dejstvo, da je reklamacijsko vodstvo odobrilo odstop od pogodbe brez odplačila aneksa, citiram mejl, ki to obrazloži, ter pripišem TRR podatke z dopisom, naj se zavedajo, da jih obligacijsko razmerje v primeru neupoštevanja dogovora bremeni s povrnitvijo stroškov vključno z zakonskimi zamudnimi obrestmi, katere seveda pričakujem.
In res, čez nekaj časa vidim nakazilo vključno z zamudnimi obrestmi. Mislim, pajaci da jebote. Imajo neke oddelke, a komunikacija med njimi je njim špansko selo romskega porekla.
Pridejo Avstrijci balkanci vmes... Od takrat naprej je šlo vse v 3pm. TV vmesnik za kozlat, neintuitiven, počasen, blesav do poda... Net še nekako dela, pa vendar si privoščijo kar tako odklopit celo linijo za regijo za 6 ur recimo, ker imajo neka vzdrževalna dela brez, da bi vnaprej obvestili uporabnike o tolikšnem izpadu...
V naši regiji imajo z OŠO sklenjeno potato pogodbo (beri: en drek od ovce), ki jim omogoča max 100mbit povezavo. In ponujajo net za 20eur linija 100mbit/20 al nekaj takšnega, z možnostjo doplačila 5 eur/mesec ter linijo 500/100 če se ne motim (oz. vsaj bilo je). Ker pa imajo pri nas potato pogodbo, ti oni že dajo šanso, da doplačaš 5 eur - sam linija ni 500/100, temveč po njihovo kar 100/100 - keš pa plačaš isti.
Jih kličem, vprašam koji kurec se grejo tam, pa pravi tehnik "veste gospod, to je maksimalna hitrost, ki jo lahko dosežete na tistem območju". Ja seveda, in sloni rojevajo delfine, optika je optika kaj k ima tu 100mbit ali pa 500mbit igrat vlogo - kličem na T2 - "kolikšna je max hitrost pri vas glede na pogodbo z OŠO?" - odvrne 1Gbit. Hvala lepa, T2 here I come. Od takrat nobenih problemov.
Pokritost A1 mobilnega omrežja pri nas je katastrofa, dela ko je dober dan, ampak še to ne vedno, samo ko se omrežju ljubi. Ne moreš niti low bandwidth video klica včasih speljat. Internet hitrost katastrofa, pa imamo centralo sredi mesta. Kličem na njihov center in razložim, da je povezava za drek in da ne morem niti normalno delat, pa pogrunta gospa za telefonom "ja gospod, pa ste razmislili, če bi vzeli poslovno linijo?" - Vprašam, če imajo mogoče drugačno centralno za tovrstne linije, pravi da ne.
Nato pišem mejl na A1 reklamacijski oddelek, da ne pristajam na pogoje pogodbe, kjer mi paket omogoča določene hitrosti, realno pa ne dosegam niti 10% oglaševanega, ter zahtevam ali odstop od pogodbe brez vrnitve aneksa ali pa kompenzacijo s popustom na vse pretekle mesece, ter mesece do izteka pogodbe. Dobim nazaj mejl, da so se pozanimali pri tehnikih, da je pri nas omrežje res "nekoliko slabše" (lol), da pa ne nameravajo investirati v opremo v bližnji prihodnosti. Zahtevam odstop, ki mi ga odobri vodja reklamacijskega oddelka (brez vračila aneksa). Izpolnem vse pogoje, grem do poslovalnice, na svojo davčno sprožim odpoved pogodbe in prešaltam na drugega operaterja.
Čez nekaj časa frajerji pošljejo položnico za celotno računsko obdobje + komplet celoten strošek aneksa ter ostalih neumnosti ob odklopu. Vre mi že ko iz unga lonca za čaj kuhat, vendar grem na net banko in poravnam račun.
Nato pa takoj sprožim nazaj reklamacijski mejl, jih opozorim na dejstvo, da je reklamacijsko vodstvo odobrilo odstop od pogodbe brez odplačila aneksa, citiram mejl, ki to obrazloži, ter pripišem TRR podatke z dopisom, naj se zavedajo, da jih obligacijsko razmerje v primeru neupoštevanja dogovora bremeni s povrnitvijo stroškov vključno z zakonskimi zamudnimi obrestmi, katere seveda pričakujem.
In res, čez nekaj časa vidim nakazilo vključno z zamudnimi obrestmi. Mislim, pajaci da jebote. Imajo neke oddelke, a komunikacija med njimi je njim špansko selo romskega porekla.
delavec44 ::
Ne razumem zakaj si plačal račun. Saj reklamacijo lahko sprožiš brez plačila spornega dela.
tinx ::
Gre se za paket televizije in interneta NET +TV. Mobilne pakete mava pri iZI že leta in sva super zadovoljna. Nasplošno jst nisem imel slabe izkušnje z A1 net in TV jem. Zadnje dve leti od kar sem naročnik se ne spomnem da bi sploh rabu kdaj klicat podporo. Bol me skrbi ta njihova muhavost administracije ob morebitni odpovedi ter nato ponovni sklenitvi razmerja. Sicer svetovalka pravi da zato rabjo 3 tedne ma sedaj imam občutek da bo trajalo veliko dlje.
Si na podobnem kot sva midva. Net+TV sva imela pri A1, mobilne pakete pa imava še vedno pri IZI. Z obojim zadovoljna dokler ni prišlo do prekinitve pri A1. Proti koncu te muke z A1 so še ukinili komunikacijo preko maila. Preko maila je bilo praktično edino (ali preko navadne pošte) možno kaj konkretnege urediti. Večkrat so mi preko telefona rekli, da naj pišem na mail, da bodo oni tam to prevzeli... Želel sem reklamirati račun za zadnji mesec. Nimaš sploh nikjer opcije, da ga reklamiraš. Pričakoval bi, da je vsaj opcija na moj A1, da lahko podaš reklamacijo. Poslal sem reklamacijo na mail in dobil avtomatski odhgovor, da po novem preko maila ne funkcionirajo in naj pišem na nek spletni obrazec A1... Potem sem poslal reklamacijo preko tega novega obrazca. Lep čas nobene povratne informacije ali so prejeli reklamacijo... Potem sem en dan klical na A1 kaj je zdaj s tem računom. So mi samo rekli, da je v reševanju :) Par dni za tem sem res dobil SMS, da je moja reklamacija uspešno rešena ampak moram vseeno plačati nekih 15 eur. Čeprav mi ni bilo jasno zakaj moram to plačati, sem iz ljubega miru in v upanju, da bo že enkrat konec te komedije, plačal. Račun je bil za odbobje od 21.12 do 20.1. Jaz sem komplet opremo in odpoved poslal nazaj na A1 17.12.2021. Kar se tiče tega, da sem bil na vezavi, sem bil pa po domače nategjen s strani njihove telefonistke. Po poteku stare vezave me je poklicala in obljubila ne vem kakšen popust, če ostanem na starem paketu Kombo M. To je bilo nekih 14 ali 15 eur na mesec. Sm si mislil, da je to kr dobr deal. Dobim pogodbo (mislim, da na mail) vse skupaj podpišem in šele pri prvem računu vidim, da ni to tako poceni kot sem si predstavljal. Račun je bil 35 eur za star Kombo M paket, kateri je vseboval manj programov kot novi paket za praktično isto ceno, pa še vezal sem se za 24 mesecev. Novi paketi pa z podobno ceno in brez vezave. Takrat sem poklical na A1 kakšen popust sem to dobil??? Plačam isto kot so novi paketi pa še vezan sem za povrh. Lepo ste me nategnli njim rečem. Hočem kontakt od telefonistke,ki mi je dala tako fajn ponudbo, da se ji zahvalim. "Gospod umirite se, bom pogledala kaj vam lahko ponudimo." No na koncu sem dobil HBO gratis za 2 meseca. Seveda sem po 2 mesecih to pozabil odjaviti in sem še dodatni mesec plačeval HBO :).
Takrat, ko sem se odločil, da naredim konec s to vezavo, sem tudi sam prvo vprašal na A1 kaj mi lahko ponudijo, če ostanem pri njih. Na kratko so mi povedali, da nič. Ne morejo mi dati nobenega popusta, ker sem star naročnik... Za opcijo so mi ponudili edino to, da prekinem in potem sklene naročnino žena in tako dobi popust za nove naročnike. V tem primeru bi bili po njihovih besedah vsaj 1. mesec brez neta in TV, zato se za to opcijo nisem odločil. Je pa to tudi ena izkušnja, da bom v bodoče bolj pazljiv.
Groot ::
Vidim da nisem edini s problemi pri reklamaciji računa na A1. Želel sem reklamirati račun ker so mi po prenosu številke zaračunali še cel naslednji mesec (ti kao dajo začasno številko), kljub temu da sem jim zaradi podražitve poslal izjavo o odstopu od naročnine. Sledila je enaka kolobocija z info mailom pa sedaj tem nekim spletnim obrazcem.
No čez nekaj dni prejmem odgovor preko info maila, ki je izgledal kot da bi ga napisala opica. Popolnoma nerelevantne stvari notri glede fiksnih storitev (od katerih nisem odstopil in jih v svoji reklamaciji niti nisem omenjal), odstop od pogodbe in ostalo so pa ignorirali. Sedaj sem jim zagrozil s prijavo na AKOS pa bomo videli koliko bo to pomagalo.
No čez nekaj dni prejmem odgovor preko info maila, ki je izgledal kot da bi ga napisala opica. Popolnoma nerelevantne stvari notri glede fiksnih storitev (od katerih nisem odstopil in jih v svoji reklamaciji niti nisem omenjal), odstop od pogodbe in ostalo so pa ignorirali. Sedaj sem jim zagrozil s prijavo na AKOS pa bomo videli koliko bo to pomagalo.
jukoz ::
Vsi, ki ste kar plačali sporne račune - zakaj ste jih plačali?
Največ kar je, se plača nesporni del računa.
Sem na A1, priklop optike je bil zabaven, dela pa in računajo samo to, kar morajo.
Res pa je da odjavo starega priključka obdelujejo že od srede decembra =)
Sporni račun je bil seveda zavrnjen.
Največ kar je, se plača nesporni del računa.
Sem na A1, priklop optike je bil zabaven, dela pa in računajo samo to, kar morajo.
Res pa je da odjavo starega priključka obdelujejo že od srede decembra =)
Sporni račun je bil seveda zavrnjen.
Meizu ::
Ne razumem zakaj si plačal račun. Saj reklamacijo lahko sprožiš brez plačila spornega dela.
Oni pač pošljejo regularen račun, nanj sem pa vezan z določenim rokom plačila. Ker pač rok plačila spoštujem sem račun poravnal, kasneje jih pa udaril po prstih zaradi njihove napake. Kaj čmo. Bodo drugič bolj previdni (not).
vinkop ::
meni se vezava pri A1 izteče 3. marca in imam paket samo internet + mobilni....moram reči, da nisem imel nobenih problemov v tem času in tudi mobilni del je v moji bližnji okolici najbolje pokrit, celo bolje kot od telekom omrežja...razmišljam, da bi menjal ponudnika, ampak bom zaradi mobilnega dela verjetno kar še ostal pri A1, seveda brez nove vezave, da lahko potem brez večjih komplikacij zamenjam ponudnika, če bi bilo potrebno.
d4vid ::
Mi lahko kdo razloži, kako mi lahko A1 pošlje račun za stare Albis Scenegate sprejemnike, ker jih nočem vrnit, ker mi njihovi novi Xplore TV ne delujejo kot je treba?
Sem se dogovoril s tehnično podporo, da vrnem sprejemnike, ki ne delujejo in obdržim delujoče, tako storil, sedaj pa pošiljajo položnico za 123€, ker nisem vrnil Albisov.
Pošiljam jim maile na tehnično podporo, na terjatve@a1.si, preko web obrazca itd... Pa vse kar dobim, je potrdilo, da so prejeli spodočilo in ga posredovali na ustrezen oddelek.
Potem pa tema in čakam že par dni...
Trenutno čakam ponudbo telekoma, pa vrnem a1 njihove sprejemnike in si jih naj zatlačijo nekam...
Drugega kot računat tako ne znajo, podpora in storitve pa v k****.
Sem se dogovoril s tehnično podporo, da vrnem sprejemnike, ki ne delujejo in obdržim delujoče, tako storil, sedaj pa pošiljajo položnico za 123€, ker nisem vrnil Albisov.
Pošiljam jim maile na tehnično podporo, na terjatve@a1.si, preko web obrazca itd... Pa vse kar dobim, je potrdilo, da so prejeli spodočilo in ga posredovali na ustrezen oddelek.
Potem pa tema in čakam že par dni...
Trenutno čakam ponudbo telekoma, pa vrnem a1 njihove sprejemnike in si jih naj zatlačijo nekam...
Drugega kot računat tako ne znajo, podpora in storitve pa v k****.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
mag3 ::
Mi lahko kdo razloži, kako mi lahko A1 pošlje račun za stare Albis Scenegate sprejemnike, ker jih nočem vrnit, ker mi njihovi novi Xplore TV ne delujejo kot je treba?
Kaj je pa narobe, da ti ne delujejo, kot je treba?
Drugače pa se moreš z naročniško službo dogovorit, da ti zamenjajo paket nazaj na starega in potem lahko obdržiš stare vmesnike.
MrStein ::
Še komu nehal fiksni internet delati okoli 12:45?
Sicer je po nekje 5 minutah spet začelo delovati.
V logu ruterja ni nič (dobesedno nič, nobenega zapisa). Gre za providerjev Zyxel DX3101.
Povezava je preko Telekomove optike.
Sicer je po nekje 5 minutah spet začelo delovati.
V logu ruterja ni nič (dobesedno nič, nobenega zapisa). Gre za providerjev Zyxel DX3101.
Povezava je preko Telekomove optike.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
jukoz ::
Pri meni je bilo v sredo tako - crknil net za 10 minut, potem gor ene 5, potem pa spet mrknil. Ko pridem na lokacijo vidim da tisto ONT sveti rdečo. Po chatu s tehniki resetiram ONT, se poveže, vendar opažam izpade na cca 5 minut. Ping na google.com ima 15% loss. Tehniki pravijo, da bodo uredili.
Na koncu ugotovim, da moj router prekinja - pppoe lcp keepalive timeout
Ta njihov modem je bil v bridge mode. Če sem dal v routing je delovalo. So mi potem povedali, kje vklopim DMZ na tem Zyxlu. Ob priklopu mi niso znali in so rekli naj ga dam v bridge mode.
Zdej dela brez težav.
Po pravici povedano se mi ne da ukvarjat s tem pppoe.
Nekaj so na na cetrali delali verjetno.
Na koncu ugotovim, da moj router prekinja - pppoe lcp keepalive timeout
Ta njihov modem je bil v bridge mode. Če sem dal v routing je delovalo. So mi potem povedali, kje vklopim DMZ na tem Zyxlu. Ob priklopu mi niso znali in so rekli naj ga dam v bridge mode.
Zdej dela brez težav.
Po pravici povedano se mi ne da ukvarjat s tem pppoe.
Nekaj so na na cetrali delali verjetno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jukoz ()
MrStein ::
Še komu nehal fiksni internet delati okoli 12:45?
Sicer je po nekje 5 minutah spet začelo delovati.
V logu ruterja ni nič (dobesedno nič, nobenega zapisa). Gre za providerjev Zyxel DX3101.
Povezava je preko Telekomove optike.
Evo, spet ob 13:08 do zdaj, verjetno že od prej.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
A oni "Moj tehnični asistent" na Moj A1 kdaj deluje? Če kliknem, napiše:
Napaka
Asistent trenutno ni na voljo.
Napaka
Asistent trenutno ni na voljo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
jukoz ::
V sredo, ko jim je optika spet mrknila, ni delal ne chat support ne ta A1 asistent preko weba.
Pokliči potelefonu in počakaj minuto in odloži. Te bodo poklicali nazaj in jih nazjaj. Slej ko prej bo pomagalo.
Pokliči potelefonu in počakaj minuto in odloži. Te bodo poklicali nazaj in jih nazjaj. Slej ko prej bo pomagalo.
MrStein ::
Sem jih že kontaktiral...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
fujtajksel ::
Danes crknil internet v bridge modu, telefon delal.
Se je izkazalo da je en šalabajzar "popravil" username/password za internetni dostop, ne da bi o tem koga obvestil.
Na podpori niso bili sposobni ne locirat napake, ne pojasnit zakaj se je to zgodilo, niti zakaj ne obveščajo.
Se je izkazalo da je en šalabajzar "popravil" username/password za internetni dostop, ne da bi o tem koga obvestil.
Na podpori niso bili sposobni ne locirat napake, ne pojasnit zakaj se je to zgodilo, niti zakaj ne obveščajo.
d4vid ::
Zgubljeni so kot kure brez glave. Kar se s enim oddelkom zmeniš, na drugem ne vedo. Se dogovorim, da obdržim stare sprejemnike, vse OK.
Potem pa čez 3 mesece pride iz terjatev pošta, da me bodo terjali, ker nisem vrnil pravih sprejemnikov in da naj plačam sprejemnike, če se hočem ognit terjatvi. Kot da ne plačujem 3€/stb vsak mesec.
Potem pa čez 3 mesece pride iz terjatev pošta, da me bodo terjali, ker nisem vrnil pravih sprejemnikov in da naj plačam sprejemnike, če se hočem ognit terjatvi. Kot da ne plačujem 3€/stb vsak mesec.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
poweroff ::
Zakaj vztrajate pri A1 in ne kupite raje tegale: https://www.aliexpress.com/item/4001289...
Je ceneje, pa ravno tako boli...
Je ceneje, pa ravno tako boli...
sudo poweroff
poweroff ::
Zanimivost: če hočeš skleniti naročniško razmerje pri A1, to seveda lahko narediš online. Če pa želiš naročniško razmerje prekiniti, pa je potrebno iti fizično v poslovalnico...
Kar je še dodaten razlog, da naročniškega razmerja pri A1 sploh ni smiselno sklepati, saj podjetje očitno ni v polnosti digitalizirano.
Kar je še dodaten razlog, da naročniškega razmerja pri A1 sploh ni smiselno sklepati, saj podjetje očitno ni v polnosti digitalizirano.
sudo poweroff
starfotr ::
A si ti kdaj naročil kaj po telefonu, na primer cajtng ali podobno? Vse moraš odjavit pisno. Prijaviš se pa lahko ustno.
Evolve ::
Zanimivost: če hočeš skleniti naročniško razmerje pri A1, to seveda lahko narediš online. Če pa želiš naročniško razmerje prekiniti, pa je potrebno iti fizično v poslovalnico...
Kar je še dodaten razlog, da naročniškega razmerja pri A1 sploh ni smiselno sklepati, saj podjetje očitno ni v polnosti digitalizirano.
pri ostalih ponudnikih moreš vse narest v njihovih prostorih res odlično
shadeX ::
Če pa želiš naročniško razmerje prekiniti, pa je potrebno iti fizično v poslovalnico...
Kje pa. Jaz sem pogodbo prekinil preko E-maila.
DePalmo ::
Tudi jaz, vse rešil preko telefona in emaila. Email predvsem da sem dobil vsa pisna potrdila za vse stvari ki so mi jih obljubljali po telefonu. In še dobro da sem težil, drugače bi me obrali za cca. 200 EUR za cca. en teden uporabe mobilnega omrežja.
Tako da se da vse rešiti digitalno, ampak zahtevaj za vse kar izrečejo (to velja za vsa podjetja, ne samo za A1 ... me je pa A1 to zelo dobro naučil) pisno.
Tako da se da vse rešiti digitalno, ampak zahtevaj za vse kar izrečejo (to velja za vsa podjetja, ne samo za A1 ... me je pa A1 to zelo dobro naučil) pisno.
Meizu ::
Problem je, da če kontaktiraš magari 5 različnih svetovalcev boš dobil 5 različnih postopkov, kako nekaj uredit pri njih - kot da to vsak malo po svoje interpretira. Čudi me, da jim sploh podjetje funkcionira, pri tolikšnem prometu bi se to moralo že zdavnaj zadušit.
Mare2 ::
Problem je, da če kontaktiraš magari 5 različnih svetovalcev boš dobil 5 različnih postopkov, kako nekaj uredit pri njih - kot da to vsak malo po svoje interpretira. Čudi me, da jim sploh podjetje funkcionira, pri tolikšnem prometu bi se to moralo že zdavnaj zadušit.
To se dogaja pri vseh podjetjih in branžah. Pri delovni sili je precej fluktuacije, nekdo pride na novo v službo in npr. jaz vem o njihovem postopku več kot on - ona. Sploh nekatere ženske, namesto da bi se pozanimala, kaj imajo v tem podjetju, ki dela itd. pride zgolj v službo in blefira, če kdo kaj vpraša. Še celo vpričo tebe (mene, stranke) po telefonu možu razlaga, katero hrano naj si iz hladilnika pogreje itd. Me je pa ravno pri A1 tehnična služba presenetila ena ženska. Dva moška mi nista znala rešit zadevo, ona pa. Vsaka ji čast. Rebeka J. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Meizu ::
Se najdejo kompetentni svetovalci. Ampak zadnje čase je kompetenten vsak tretji, ki ga dobiš na linijo. Večinoma se zadeve ustavijo pri "ste poskusili resestirat modem?".
V računalniški trgovini, kjer sem sam delal poleg komercialista tudi kot svetovalec, bi me šef nagačil, če bi klatil neumnosti. Pri večjih firmah je to očitno spregledano in kvalificirano kot nekakšna kolateralna škoda. Ker se tako ali tako zavedajo, da četudi naredijo major kiks, boš eventualno kot stranka prišel nazaj, ker veliko drugih opcij enostavno nimaš.
Zakaj bi drugače npr. za popust pri paketih zahtevali novega naročnika, vključno z novo vzpostavljenim priključkom - to je recimo še toliko bolj tečno v Ljubljani, kjer vsaka menjava operaterja lahko pomeni eno-mesečni downtime povezave zaradi telekomovih priključkov - takšen primer je recimo, ko se vseliš v neko najemniško stanovanje, prejšnji stanovalec bi rad odjavil priključek ali ga prepisal nate. Ampak če si ti samo prepišeš obstoječo internetno poveavo nase nisi upravičen do popustov. Pri T2 je recimo postopek tak, da mora biti linija sproščena vsaj 2 meseca če se ne motim (vsaj v mojem primeru je bilo tako), da se lahko uporabnik šteje kot "novi" in s tem upravičen do popusta. Nato je logično, da poiščeš drugega operaterja, ki ti bo po istem postopku lahko popust kao ponudil, pa čeprav boš moral najprej odjaviti obstoječi priključek in čakati tudi več kot mesec dni, da se telekom zbrihta.
Tole itak že na daleč smrdi po kartelnih dogovorih.
V računalniški trgovini, kjer sem sam delal poleg komercialista tudi kot svetovalec, bi me šef nagačil, če bi klatil neumnosti. Pri večjih firmah je to očitno spregledano in kvalificirano kot nekakšna kolateralna škoda. Ker se tako ali tako zavedajo, da četudi naredijo major kiks, boš eventualno kot stranka prišel nazaj, ker veliko drugih opcij enostavno nimaš.
Zakaj bi drugače npr. za popust pri paketih zahtevali novega naročnika, vključno z novo vzpostavljenim priključkom - to je recimo še toliko bolj tečno v Ljubljani, kjer vsaka menjava operaterja lahko pomeni eno-mesečni downtime povezave zaradi telekomovih priključkov - takšen primer je recimo, ko se vseliš v neko najemniško stanovanje, prejšnji stanovalec bi rad odjavil priključek ali ga prepisal nate. Ampak če si ti samo prepišeš obstoječo internetno poveavo nase nisi upravičen do popustov. Pri T2 je recimo postopek tak, da mora biti linija sproščena vsaj 2 meseca če se ne motim (vsaj v mojem primeru je bilo tako), da se lahko uporabnik šteje kot "novi" in s tem upravičen do popusta. Nato je logično, da poiščeš drugega operaterja, ki ti bo po istem postopku lahko popust kao ponudil, pa čeprav boš moral najprej odjaviti obstoječi priključek in čakati tudi več kot mesec dni, da se telekom zbrihta.
Tole itak že na daleč smrdi po kartelnih dogovorih.
LuGi ::
Kakšen insajder pri A1, da pohitri priklop optike? Gre zgolj za menjavo operaterja in optika je od A1...se vleče že 3 tedne.
janezvalva ::
Kakšen insajder pri A1, da pohitri priklop optike? Gre zgolj za menjavo operaterja in optika je od A1...se vleče že 3 tedne.
kdo ti bo delal v tej vročini. pozabi.
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
_Denny_ ::
Ok, ni ravno primerna tema za to
A1 Slovenija kmalu z novo tehnologijo interneta in televizije, kot beta uporabniki pa jo lahko brezplačno preizkusite že zdaj
Verjetno gre za 5G v 3600MHz pasu, me pa prav zanima njihova definicija "ultra hitrega interneta". Vzroki za naročilo te skrivnostne nove tehnologije so tudi bolj tako...ne vem, če se bi kdo odpovedal optiki samo zato, ker mu ni do vrtanja sten ali pa zaradi predolgega čakanja na priklop. Tipičen PR talk pač.
A1 Slovenija kmalu z novo tehnologijo interneta in televizije, kot beta uporabniki pa jo lahko brezplačno preizkusite že zdaj
Verjetno gre za 5G v 3600MHz pasu, me pa prav zanima njihova definicija "ultra hitrega interneta". Vzroki za naročilo te skrivnostne nove tehnologije so tudi bolj tako...ne vem, če se bi kdo odpovedal optiki samo zato, ker mu ni do vrtanja sten ali pa zaradi predolgega čakanja na priklop. Tipičen PR talk pač.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
Scorpy84 ::
ne vem, če se bi kdo odpovedal optiki samo zato, ker mu ni do vrtanja sten ali pa zaradi predolgega čakanja na priklop.
O so taki, ki se ne razumejo v tehnologijo in se lepse slisi, da nic ni treba vrtati. Spet so drugi, da ne vrtajo, kopajo, raje ostanejo na kablu in jim bo tole kot zanalasc. Niso vsi "zahtevni" uporabniki. Tle pri meni se jih veliko ni odlocilo za optiko, pa so jim pred nosom polagali kable celo cev je pod njihovo bajto, ki grejo do sosednjih, pa nebi trebalo nic vrtati. Ko sem se pogovarjal z delavcem, se povsod najdejo veliko takih, za nas "cudni" primerki.
O so taki, ki se ne razumejo v tehnologijo in se lepse slisi, da nic ni treba vrtati. Spet so drugi, da ne vrtajo, kopajo, raje ostanejo na kablu in jim bo tole kot zanalasc. Niso vsi "zahtevni" uporabniki. Tle pri meni se jih veliko ni odlocilo za optiko, pa so jim pred nosom polagali kable celo cev je pod njihovo bajto, ki grejo do sosednjih, pa nebi trebalo nic vrtati. Ko sem se pogovarjal z delavcem, se povsod najdejo veliko takih, za nas "cudni" primerki.
starfotr ::
Saj so imeli A1 kombo lite, pa so ga ukinili. Topla voda again?
https://www.nokia.com/about-us/news/rel...
https://www.nokia.com/about-us/news/rel...
hbgqzR ::
Eno je vrtanje skozi stene, drugo je pritrditev dolgega ozkega kanala (ni potrebno uničevati zidu, niti ometa) v stičišču ploskev.
Mogoče gre za trajno lojalnost Telekomu?
Mogoče gre za trajno lojalnost Telekomu?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hbgqzR ()
starfotr ::
Operaterji sami sebi pljuvajo v skledo.
Namesto, da bi ljudem takoj ob sklenitvi naročniškega razmerja postavili pogoje/ponudili storitev polaganja kablov, montaže anten, montaže dostopnih točk in ureditev mesh sistema, ti raje prodajo/dajo v najem klinčev modem/router in razne wifi rešitve in PLC rešitve. In obenem še brez sramu obljubljajo, da kablov pa res ni treba vleči. Kake budale delajo v marketingu ISPjev. Mislijo, da bodo s tem dobili nove stranke? Ja, bodo. Ampak te stranke bodo še drugam, ker ne bodo zadovoljne s storitvami, ker ne bo delalo dobro.
Namesto, da bi ob fiksnem priključku namestili vse kable (ethernet in coax v primeru usmerjenih anten za 4G/5G). Tako bi imeli bolj lojalne stranke in še manj klicev/intervencij, ker bi storitve delovale, tako kot je treba.
Je pa res, da je treba vložit nekaj 100 eur v to. Vendar danes vsak mulo že nosi 1 k€ vreden telefon s sabo. Zato nekaj stotakov ne bi smel bit problem vložit v komunikacijsko infrastrukturo oz. kabliranje hiše/stanovanja in namestitev mesh sistema. Saj se lahko vse zaračuna. Ni treba zastonj delat.
Saj plina tudi ne priklopijo, če nimaš ustreznega cevovoda in papirjev. Elektrike tudi ne, če ni ustreznih meritev inštalacij narejenih.
Neki minimalni pogoji bi morali biti, v nasprotnem se pa odpove tehnična pomoč stranki, ker stalno kličejo, da internet ne dela ker je slab wifi (tega stranka ne ve, stranka samo ve ali dela ali ne, ne pa zakaj ne dela), TV šteka ...
Namesto, da bi ljudem takoj ob sklenitvi naročniškega razmerja postavili pogoje/ponudili storitev polaganja kablov, montaže anten, montaže dostopnih točk in ureditev mesh sistema, ti raje prodajo/dajo v najem klinčev modem/router in razne wifi rešitve in PLC rešitve. In obenem še brez sramu obljubljajo, da kablov pa res ni treba vleči. Kake budale delajo v marketingu ISPjev. Mislijo, da bodo s tem dobili nove stranke? Ja, bodo. Ampak te stranke bodo še drugam, ker ne bodo zadovoljne s storitvami, ker ne bo delalo dobro.
Namesto, da bi ob fiksnem priključku namestili vse kable (ethernet in coax v primeru usmerjenih anten za 4G/5G). Tako bi imeli bolj lojalne stranke in še manj klicev/intervencij, ker bi storitve delovale, tako kot je treba.
Je pa res, da je treba vložit nekaj 100 eur v to. Vendar danes vsak mulo že nosi 1 k€ vreden telefon s sabo. Zato nekaj stotakov ne bi smel bit problem vložit v komunikacijsko infrastrukturo oz. kabliranje hiše/stanovanja in namestitev mesh sistema. Saj se lahko vse zaračuna. Ni treba zastonj delat.
Saj plina tudi ne priklopijo, če nimaš ustreznega cevovoda in papirjev. Elektrike tudi ne, če ni ustreznih meritev inštalacij narejenih.
Neki minimalni pogoji bi morali biti, v nasprotnem se pa odpove tehnična pomoč stranki, ker stalno kličejo, da internet ne dela ker je slab wifi (tega stranka ne ve, stranka samo ve ali dela ali ne, ne pa zakaj ne dela), TV šteka ...
Reaper ::
Kakšen insajder pri A1, da pohitri priklop optike? Gre zgolj za menjavo operaterja in optika je od A1...se vleče že 3 tedne.
Meni optiko priklapljajo od konca februarja pa še zdaj nimam njihovih storitev. Takoj po dopustu, kakšna 2 tedna nazaj, je prišel njihov zunanji izvajalec na "priklop" v resnici pa je imel le nalog za "izgradnjo priključka", ki ga pa itak že imam, ampak to dopovedati ljudem v klicnem centru je misija nemogoče. Prinesel je 10 metrov optičnega kabla, ga priključil na priključek, ki ga že imam v stanovanju in testirano deluje, na drugi strani pa je kabel dal čez preboj v steni, ki sem ga že prej pripravil. To je bilo vse in zdaj spet čakam, kdaj se bodo spomnili, da pridejo z opremo in me dejansko priključijo v omrežje. Farsa u glavnem.
Nisem zaenkrat še nič kompliciral, ker imam pri drugem operaterju še aktivno VDSL vezavo do konca avgusta, do takrat upam da jim uspe narediti priklop, drugače bom pač vse skupaj preklical in šel k drugemu ponudniku.
poweroff ::
Jaz sem za prenos (!) priključka iz ene lokacije na drugo (ko sem se preselil), čakal 1 mesec. Pri čemer je bil na novi lokaciji do stanovanja že potegnjen optični kabel. Samo opremo sem čakal. Na stari lokaciji sem seveda vrnil opremo.
Pač, smo zasedeni.
Tu, kamor sem se zdaj preselil je pa izgledalo tako, da sem poklical če se da dobiti optiko, so rekli da ja, in prišli naslednji dan ter do hiše potegnili kabel. V enem dnevu je bilo vse narejeno.
Pač, smo zasedeni.
Tu, kamor sem se zdaj preselil je pa izgledalo tako, da sem poklical če se da dobiti optiko, so rekli da ja, in prišli naslednji dan ter do hiše potegnili kabel. V enem dnevu je bilo vse narejeno.
sudo poweroff
MrStein ::
Kateri operater?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motion ::
Men so tudi sedaj potegnili optiko do dnevne sobe. Kdaj bodo poslali nov modem pa bomo videli. Sta pa dva vlakna en z zelenim in en z rdečim čepkom na koncu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Motion ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 4 … 36 37 38 39 )Oddelek: Omrežja in internet | 603718 (1037) | starfotr |
» | A1 Slovenija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 108865 (2396) | Vm1999 |
» | Hot, BOB, Telemach in vse ostalo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 54065 (16393) | V-i-p |
» | Telekom in A1 dražita pakete (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 74163 (61609) | Cruz |