» »

A1 šalabajzerji

A1 šalabajzerji

««
«
1 / 15
»»

ABX ::

Da delim še z vami osebno izkušnjo z A1.

Sem njihov naročnik več let. Vendo vsi računi plačani.
Januarja 2019 sem spregledal račun in pozabil plačat.
Februar 2019 račun plačan.

Nisem prejel nobenega obvestila o ne-plačilu, ne po pošti, ne SMS, ne klic.
22.02.2019 v Petek me izklopijo zaradi neplačanega računa Januarja.
Po pogovoru me vklopijo nazaj v Soboto.
Danes dobim 17,20 Eur kot strošek izkopa in še 6,55Eur strošek ponovnega vklopa.


Vsaka čast tej firmi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

starfotr ::

Reklamacija podjetja A1 je prava pot. Ne pa forum. Tako, da tudi ti si šalabajzer.

ABX ::

Iz kje tebi ideja da želim reklamacijo?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

MasterTade ::

Haha klasika. Prava pot je da menjaš operaterja, njihove tarife so daleč za konkurenco
Mors omnia aequat

Tilen ::

Pod črto torej si dobil vse zaračunano, kot je treba in korektno, le tarifa se ti ne dopade? Sedaj so oni šalabajzerji, ker ti nisi plačal in ker nisi preveril kakšna je cena izklopa in vklopa?

Vse te stroške ti tako ali tako dodeli avtomatika in po ceniku. Vključno z izklopom. Meni se ne zdi nič šalabajzersko.

Šalabajzersko se mi zdi kvečjemu to, da nisi poravnal položnice.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

ABX ::

Leta 2019 ni možno obvestit stranko po mailu ali SMS da se zamuja pri plačilu?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Tilen ::

Zagotovo obstaja nek mehanizem za obveščanje. Preveri, če ima tvoj operater sploh ažurne kontakte.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

ABX ::

Glede na to da dobim račun na e-mail verjetno imajo moje podatke.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Tilen ::

Če želiš, lahko preverim na A1 kdaj si bil obveščen in kako. Pošlji ZS.

Moral bi dobiti 2 SMS pred izklopom in enega ob izklopu. Seveda, če ima operater ažuren kontakt.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

ABX ::

hvala, ampak sem zaključil z njimi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

gddr85 ::

če res nisi dobil prej nobenega obvestila oz. ponovnega računa za jan., potem tud od njih šalabajzersko - kako, če so, zakaj niso mogli, nimajo pravega naslova itd. pa najbrž ni problem stranke..

Sami ::

Tilen je izjavil:

Če želiš, lahko preverim na A1 kdaj si bil obveščen in kako. Pošlji ZS.

Moral bi dobiti 2 SMS pred izklopom in enega ob izklopu. Seveda, če ima operater ažuren kontakt.


Kot je napisal Tilen si seveda prej dobil obvestilo, preveri pri operaterju.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

ABX ::

Nisem dobil nič, ne vem zakaj morem to ponavljat.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Sami ::

ABX je izjavil:

Nisem dobil nič, ne vem zakaj morem to ponavljat.


Pokliči operaterja, da preverijo delivery report...drugače pa reklamiraj.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

starfotr ::

Če si šalabajzer in ne moreš redno plačevati, potem si dolžan te zadeve, ki so nastale zaradi neplačil plačati. Enostavneje je, če bi si uredil direktno bremenitev ali pač evidenco plačil, da se ti to ne dogaja več. Ne razumem tega. Menjaj ti operaterja. Bodo še veseli, da so se znebili takih strank. Najprej ne plačujejo, potem pa še sikajo v tri dni. Naj se konkurenca zajebava s takimi težaki.

Dimnik ::

Foter ne nabijaj....

VelkBla ::

starfotr je izjavil:

Če si šalabajzer in ne moreš redno plačevati, potem si dolžan te zadeve, ki so nastale zaradi neplačil plačati. Enostavneje je, če bi si uredil direktno bremenitev ali pač evidenco plačil, da se ti to ne dogaja več. Ne razumem tega. Menjaj ti operaterja. Bodo še veseli, da so se znebili takih strank. Najprej ne plačujejo, potem pa še sikajo v tri dni. Naj se konkurenca zajebava s takimi težaki.



P*zdarija ste nekateri očitajoči. In zato, ker nima direktne bremenitve je pa šalabajzer in neodgovoren? Je napisal, da je vedno vse račune plačal (ne vemo ali na rok ali z zamudo; telekom ti obračuna obresti na naslednjem računu, če zamudiš plačati račun za par dni), ampak ga moti, da ni dobil SMS opomina, kar pomeni, da ga je lahko spregledal ali pač zanemaril, slednje pomeni, če ga je zanemaril, potem je bil len. Ste pa nekateri res zreli.....

nsa_ag3nt ::

Če ne drugega, bi ti lahko javili na email, ki imaš pri A1.

Kako je pri drugih operaterjih, kako postopajo pri neplačanem računu (ali večih) ?
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

gddr85 ::

afaik, dobiš običajno vsaj še enkrat račun oz. vedno prej obvestijo o neplačanem računu in nato izklopu, tisti, ki seveda ne rabijo strank oz. jih imajo preveč, jim pa najbrž takoj kabel izpulijo :))

ABX ::

Tako
To da so dobili plačano Februarja (na točen dan) jih ni zanimalo, ker isti dan so me izklopili.
Operater je dobil vse informacije, ampak tako kot firma ga je zanimalo manj kot nič. Namesto opravičila da so me izklopili brez opomina, dobim stroške postopka.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Sami ::

ABX je izjavil:

Tako
To da so dobili plačano Februarja (na točen dan) jih ni zanimalo, ker isti dan so me izklopili.
Operater je dobil vse informacije, ampak tako kot firma ga je zanimalo manj kot nič. Namesto opravičila da so me izklopili brez opomina, dobim stroške postopka.


Če je napaka operaterja ti bodo povrnili stroške, za reklamacijo preko maila rabiš 2min časa.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

ABX ::

Se gre za izklop brez opozorila. Strošek postopka je za lolz na forumu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

MasterTade ::

starfotr je izjavil:

Če si šalabajzer in ne moreš redno plačevati, potem si dolžan te zadeve, ki so nastale zaradi neplačil plačati. Enostavneje je, če bi si uredil direktno bremenitev ali pač evidenco plačil, da se ti to ne dogaja več. Ne razumem tega. Menjaj ti operaterja. Bodo še veseli, da so se znebili takih strank. Najprej ne plačujejo, potem pa še sikajo v tri dni. Naj se konkurenca zajebava s takimi težaki.


A1 fanboy spotted
Mors omnia aequat

AngelOfDeath ::

Zakon, da greš temo na forumu odpirat. Namesto bi se obrnil na A1.

Meni se je isto zgodilo, samo jaz sem šel do prvega A1 pogodbenika, smo dali povpraševanje zakaj nisem dobil sms-ov pred izklopom. Odgovor je bil da je avtomatika zatajila - sem dobil vse povrnjeno, plus popust na naslednje naročilo.

Idi na Telemach je bolj zabavno. Tam brez AKOS-a težko karkoli rešiš :)

Sem jim enkrat iz tujine poslal email naj mi preverijo delovanje klicev in prejemanje sms-ov. Saj jih nisem dobival iz Slovenije. V naslednjem računu seveda pridno ne plačam deleža, ki ga smatram da ni deloval. Pridno napišem pritožbo. Čez 2 meseca me seveda pridno izklopijo. Meni nič jasno, se pritožim na izklop in posledični račun.
Polno izgovorov oni seveda nič krivi. Ajde gremo na AKOS. Se javi odvetnica od Telemacha z 20 stranskim poročilom o zakonih levo in desno.
V odgovor napišem en stavek. In čez teden dni dobim ves denar nazaj.
Na koncu je bilo ugotovljeno da je tehnik zadevo uredil in me obvestil preko sms-a.

Če mi kdo od vas zna to obrazložiti bom vesel:

Jaz kot stranka pošljem e-mail na podporo da mi sms-i in klici v tujini ne delujejo.
Tehnik, ki to prevzame pa mi pošilja smse. (Meni zadeva ne deluje zato jih posledično ne dobim). Da bi poslal kakšen e-mail to pa ne.

Pa saj menda ne rabiš biti raketni tehnik da delaš v telekomunikacijah ?
edit: Slovnica

ABX ::

AngelOfDeath je izjavil:

Zakon, da greš temo na forumu odpirat. Namesto bi se obrnil na A1.


Kaj lahko rešim z A1? Bodo šli nazaj v čas in preprečili izklop?
Škoda je bila storjena, vprašanje je samo reakcija po njej.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

lambda ::

Sami je izjavil:

Če je napaka operaterja ti bodo povrnili stroške, za reklamacijo preko maila rabiš 2min časa.

2 min my ass. Pred leti na Simobilu so oni zasrali z neupravičenim zaračunavanjem storitev, pritožbi je sledil pingpong in sredinec. Šele ko sem se obrnil na AKOS, so se usrali in popravili.

D3m ::

Simobil ni A1.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

Tilen ::

Jaz sicer ne vem, kaj več lahko kateri drugi operater ponudi v primeru resnične zmote in napake. V kolikor je pri OP res prišlo do napake, kar se seveda da preveriti, bo dobil vse povrnjeno in popust. V kolikor obstaja kdo, ki lahko preveri, ali je bilo nekaj dostavljeno, je pa to res operater. :)

Očitno zadeva pač ni tako trivialna in obstaja verjetno možnost napake pri OP, saj drugače ne bi na vsak način hotel stran, brez da bi karkoli želel preverjati.

To je res rutinska zadeva. Mašina pošlje dva tedna zapored SMS o začasnem izklopu in preveri, če si na zadnji dan poravnal. Če nisi, sledi (zaračunan) izklop in SMS. Tu ni nobene zamere nikogar, ker je vse avtomatizirano.

Reakcija, kot ti temu praviš, je samo posledica nekega workflowa. V primeru izklopa in zahteve stranke po vklopu, se ti zaračuna vklop. Mimo tega ne moreš. Seveda je pa možnost, da je šlo kaj narobe in v tem primeru boš seveda dobil povrnjeno, kar se povrniti da.

V kolikor misliš, da te drug operater v primeru neplačil ne bi izklopil, se zelo motiš. Vse ostalo, kar se ti je zgodilo, je pa posledica workflowa, ki se ga ne da zaobiti.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

ABX ::

Mi ni veselje se s tem ubadat. Raje grem en špil igrat.
Ker kot sem že povedal, škodo se ne da več spremenit.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Tilen ::

Skratka, vse možnosti imaš, da primer rešiš sebi v prid, kolikor je mogoče. Nič ni izgubljenega, razen seveda nedelovanje na dan izklopa, za katerega ne moremo reči, da je bil neupravičen, saj ne dopuščaš druge plati zgodbe. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

D3m ::

Reč partnerki naj uredi ti pa špilaj.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: madviper ()

MostWanted ::

D3m je izjavil:

Reč partnerki naj uredi ti pa špilaj.


ka pa če nima punce? mami?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

nsa_ag3nt ::

D3m je izjavil:

Simobil ni A1.

A1 = Simobil + Amis

Dokler je bil Amis ločen subjekt je podpora še nekako delala, sedaj je katastrofa.
Meni niso znali/hoteli dati v bridge mode njihovega modema/routerja.


In to da razni zaposleni po forumih rešujejo, kar bi moral opraviti helpdesk, je znak, da je podpora slaba/neučinkovita.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nsa_ag3nt ()

shadeX ::

Meni niso znali/hoteli dati v bridge mode njihovega modema/routerja.


Čudno. Meni pa so to naredili povsem brez problema in v slabi minuti po klicu.

In to da razni zaposleni po forumih rešujejo, kar bi moral opraviti helpdesk, je znak, da je podpora slaba.


Kaj bi potem morali šele rečt za Telesmeh.

videc ::

Definitivno ni krivda na ABX-u, ampak so A1 nesposobni. Sem imel podobno kalvarijo z njimi tudi sam. V glavnem, nikoli več A1. Da o odnosu zaposlenih gospodičen v Celjskem centru ne govorim.

starfotr ::

Niti sms, niti email niti vsa tehnika, telefoni, software ...niso zanesljivi.

Nekje je bil en fail. Ali je to na strani operaterja ali pa kje drugje. Sicer pa, od kdaj je operater dolžan pošiljati opomine? Ni dolžan poslati ničesar. Niti sms-a. Lahko ti pošlje izvržbo ali te toži brez predhodnega obvestila. Kot te je tudi odklopil brez predhodnega obvestila. To je garancija za plačilo ter dodaten denar v blagajno. Easy money.

Ti si zajebal, oni so "zajebali". Rezultat je 1:1 v prvi rundi :-)

veduvedu ::

Pojdi na hofer predplačniški, isto omrežje imajo kakor A1 in ni nobenih zajebancij. Vidim da se simobilovci tudi po 5 letih niso čisto nič popravili.
tilkoti in fotrovci ki delajo pri anal-1 pa še navijajo za njih.

Nekje je bil en fail. Ali je to na strani operaterja ali pa kje drugje. Sicer pa, od kdaj je operater dolžan pošiljati opomine? Ni dolžan poslati ničesar. Niti sms-a. Lahko ti pošlje izvržbo ali te toži brez predhodnega obvestila. Kot te je tudi odklopil brez predhodnega obvestila. To je garancija za plačilo ter dodaten denar v blagajno. Easy money.

Seveda je dolžan. Ne morejo te kar odklopiti od omrežja brez enega opomina, pa saj to ni slovenija ... o wait

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

starfotr ::

Zakaj po tvojem ne? In ne, ne delam za nobenega operaterja. Plačilna nedisciplina mi gre pa res na živce. In to rak rano je treba izkoreninit. Ker to ni nič drugega kot namerno jebanje nekoga. Če je vzrok površnost in pozabljanje, za to obstaja enostavna rešitev. Pisalo in koledar ter red in disciplina.

nsa_ag3nt ::

starfotr je izjavil:

Niti sms, niti email niti vsa tehnika, telefoni, software ...niso zanesljivi.

Nekje je bil en fail. Ali je to na strani operaterja ali pa kje drugje. Sicer pa, od kdaj je operater dolžan pošiljati opomine? Ni dolžan poslati ničesar. Niti sms-a. Lahko ti pošlje izvržbo ali te toži brez predhodnega obvestila. Kot te je tudi odklopil brez predhodnega obvestila. To je garancija za plačilo ter dodaten denar v blagajno. Easy money.

Ti si zajebal, oni so "zajebali". Rezultat je 1:1 v prvi rundi :-)

https://www.a1.si/documents/10179/24873...

11. Postopek z neplačniki
Naročnik je dolžan v roku in v celoti poravnati vse obveznosti, nastale iz naročniškega razmerja.
Če naročnik ne poravna zapadlih obveznosti, mu operater pošlje pisni opomin, s katerim ga
pozove, da zapadle obveznosti poravna najkasneje v roku, ki je naveden na opominu. Opomin
hkrati šteje kot obvestilo in opozorilo pred izklopom.

V primeru, da naročnik neporavnanih zapadlih obveznosti ne poravna niti v roku navedenem na
opominu, bo operater naročniku onemogočil uporabo storitev, za katere ima sklenjeno naročniško
razmerje pri operaterju. V primeru zamude plačila operater naročniku zaračuna zakonske zamudne
obresti in stroške opomina oz. izterjave v skladu z veljavnim cenikom operaterja.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

dxx ::

Se pravi:
Ti se buniš, ker si pozabil plačat račun in ti za to zaračunajo? Najdi novega operaterja, ki te bo večkrat opomnil na tvoj dolg.
Ni mi jasno?! Če si nekaj dolžen, je treba plačat. Za take pozabljivce so predplačniški računi. Grem stavit, da ne boš pozabil plačat, še več, vedno boš vedel stanje na svojem računu, do centa....

Dimnik ::

Daj še enkrat preberi prvi post, preden pišeš v tri dni...

Saul Goodman ::

odjebi A1 in telekom in pejt npr. na HOT. boljše cene, pa še anonimno si lahko pri njih. win-win. glasuj z denarnico še danes. če hočeš prenest cifro imaš urejeno v 5 minutah prek spleta / aplikacije. to je to.

bambam20 ::

Najbolje, da greš na Telemach. Tam so ugodni in sposobni so zaračunat kakšne dodatke, ki jih sploh nisi naročil.

ALi na telekom, ki je ločenih mobilnih paketih najdražji ponudnik v sloveniji.

pero50 ::

a1 meni redno pošilja obvestila o neplačilu :)) Položnice plačujem okrog 20.ga, kdaj tudi kasneje in takoj dobim obvestilo o neplačanem računu. Mi je ceneje plačat vsak mesec par centov obresti, kot 8€ za spremembo obračunskega intervala. Ko se vsak mesec naberejo vse položnice na kup jih plačam. Čez 3 mesece tako ali tako spokam drugam, ko mi preteče superugoden paket, 25€ za 3 naročnine, in 140gb interneta. #bob

SaXsIm ::

No ja, po lastnih izkušnjah lahko povem, da A1 tudi kadar stori napako, tega ne prizna, kaj šele da bi podal opravičilo. Sem imel pred dvema letoma izkušnjo z njimi, da tudi po odločbi od AKOS niso priznali napake, pa je bila napaka trivialna in iz elektronske pošte razvidno, da je bila napaka na njihovi strani. Zaposleni na A1 so si me podajali od enega do drugega, ko sem jim podal dokaze, iz katerega je bilo razvidno, da je napaka na njihovi strani, pa so mi prenehali odgovarjati. Ko je to naredil 3 uslužbenec A1, sem sprožil postopek na AKOS, kjer niso niti podali nasprotujočega mnenja -> probali so, pa se nisem dal. Če ne bi bil trmast, pa bi plačal dva računa in stroške odklopa.
SaXsIm

starfotr ::

Jaz sem tudi A1 že vlekel po Akosu,vendar nikoli zaradi ne zaradi zapoznelih plačil.

Pero50, in ti je težko plačat v roku? To mi tudi ni jasno pri A1, zakaj imajo 3 različne intervale. Pa še bob ima četrtega. Zakaj ne morejo 1. v mesecu narediti obračuna, kot vsi normalni?

Jaz sem tudi A1 že vlekel po Akosu,vendar nikoli zaradi ne zaradi zapoznelih plačil.

Pero50, in ti je težko plačat v roku? To mi tudi ni jasno pri A1, zakaj imajo 3 različne intervale. Pa še bob ima četrtega. Zakaj ne morejo 1. v mesecu narediti obračuna, kot vsi normalni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

GrX ::

Z A1 imam zelo dobre izkušnje, ker njihove račune redno plačuje, do datuma, ki je naveden na položnici! Nikoli se na nanašam, na to, da me bo neko podjetje opominjalo, da zamujam s plačilom za določeno storitev. Pravila so jasna, datumi tudi...

zmaugy ::

dxx je izjavil:

Se pravi:
Ti se buniš, ker si pozabil plačat račun in ti za to zaračunajo? Najdi novega operaterja, ki te bo večkrat opomnil na tvoj dolg.
Ni mi jasno?! Če si nekaj dolžen, je treba plačat. Za take pozabljivce so predplačniški računi. Grem stavit, da ne boš pozabil plačat, še več, vedno boš vedel stanje na svojem računu, do centa....


Človek se je zmotil in pozabil. Do zdaj še nisem naletel na ponudnika kakršnih koli storitev, ki ne bi opozoril ob zamudi pri plačilu. Ker je to trivialno narediti, sploh če se to naredi po elektronski pošti ali s pomočjo SMSa. Avtomatika, ki ne stane nič. Lahko pa izračunaš ceno financiranja. Kar se tega tiče pa ne vem kako točno Simobil...opa...A1 obračunava svoje storitve. Po spominu iz časov Simobila se mi zdi, da so nekaj računali za nazaj, nekaj za naprej...
Po drugi strani če bi uporabili enaka merila, bi moral A1 ob prvi napaki potem tudi kar zapret, ane, ker če niso sposobni delati brez napak, naj kar zaprejo in grejo prodajat solato.
In če so ohranili kaj od načina delovanja iz časov Simobila, potem napake tudi delajo. V tistih časih tudi precej nadležne napake, zaradi česar sem jih skenslal po cca 15 letih in prešel na Telekom. Precej bolj zadovoljen pri Telekomu.

WaterBoy ::

Greš na simobil in rečeš naj ti avtomarsko trgajo. Ena položnica manj, ena skrb manj

knesz ::

Jaz sem februarja pozabil plačati račun za A1, razlog - počitnice. Včeraj sem odprl marčevski račun in poleg redne vsebine računa je dodatno z odebeljenim pisalo, da prejšnji račun še ni plačan, znesek in valuta. Naredil sem dva nakazila, do odklopa pa ni prišlo.
««
«
1 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A1 Slovenija (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
34282597 (1236) Peon
!

Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Omrežja in internet
1876557094 (5200) starfotr
»

Hot, BOB, Telemach in vse ostalo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
15649228 (11556) V-i-p
»

Telekom in A1 dražita pakete (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
19568523 (55969) Cruz

Več podobnih tem