Forum » Na cesti » Poplava rabljenih dizlov
Poplava rabljenih dizlov
ivanuscha ::
Živjo, odločam se za nakup rabljenega avta, kolebam med Audi A4, BMW Serija 3 (2016/17) ali pa mogoče celo nova Škoda Octavia/Karoq. Gledam predvsem bencinske turbo motorje, delam ca. 10-15k km letno, večinoma daljše ture. Poleg tega je razlog da ne gledam dizle tudi vse bolj pogosta prepoved v večjih mestih...
Sedaj pa presenečenje - enako ali podobno opremljeni rabljeni dizli z podobnim št. km so tudi od 3-5k € cenejši od ekvivalentnih bencinarjev. Razumem, da predvsem nemci dizle na veliko prodajajo, povpraševanje po novih pa pada. Recimo Audi A4 150 konjev, 2 leti star bencinar pride okoli 25k€, dizel pa 21k€. Moje vprašanje je - ali se bi v tem primeru eventuelno kljub temu splačalo vzet dizla zaradi nižje nabavne cene, če v zakup vzamemo tudi verjetno potencialno dražje servise?
Poleg tega me zanima ali ima kdo izkušnje s ceno servisov ter rezervnih delov če primerjamo znamke Audi, BMW ter Škoda. Kakšne so povprečne cene za redni servis (recimo bencinarja) pri teh znamkah? Skratka, zanimajo me potencialni letni stroški.
Hvala za vsako mnenje v naprej!
Sedaj pa presenečenje - enako ali podobno opremljeni rabljeni dizli z podobnim št. km so tudi od 3-5k € cenejši od ekvivalentnih bencinarjev. Razumem, da predvsem nemci dizle na veliko prodajajo, povpraševanje po novih pa pada. Recimo Audi A4 150 konjev, 2 leti star bencinar pride okoli 25k€, dizel pa 21k€. Moje vprašanje je - ali se bi v tem primeru eventuelno kljub temu splačalo vzet dizla zaradi nižje nabavne cene, če v zakup vzamemo tudi verjetno potencialno dražje servise?
Poleg tega me zanima ali ima kdo izkušnje s ceno servisov ter rezervnih delov če primerjamo znamke Audi, BMW ter Škoda. Kakšne so povprečne cene za redni servis (recimo bencinarja) pri teh znamkah? Skratka, zanimajo me potencialni letni stroški.
Hvala za vsako mnenje v naprej!
Blinder ::
A si sure da so benzinski drazji?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
KAVINSKY ::
10 do 15 km letni in dolga tura ne gre ravno skupaj (razen če ne avto par dni stoji vmes).
jype ::
Seveda, ker se z dizli kmalu ne bo več dalo v evropska mesta.
Hkrati to ne bi smela biti nikakršna težava, ker se po mestu, če nisi invalid, itak nima smisla vozit z avtomobilom, ne glede na to, za kakšno vozilo gre.
Hkrati to ne bi smela biti nikakršna težava, ker se po mestu, če nisi invalid, itak nima smisla vozit z avtomobilom, ne glede na to, za kakšno vozilo gre.
Invictus ::
Če imaš v mislih centre mest, se že danes ne splača več vozit vanje z avtom.
V večja evropska mesta pa sploh ne...
Veliko varčneje je parkiranje na obrobju in uporaba javnega prevoza, tako časovno kot denarno...
15k na leto in dolge ture? Ne gre skupaj...
V večja evropska mesta pa sploh ne...
Veliko varčneje je parkiranje na obrobju in uporaba javnega prevoza, tako časovno kot denarno...
15k na leto in dolge ture? Ne gre skupaj...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Machete ::
Ne obremenjuj se s temi prepovedi. Hodiš veliko v centre 'teh' mest? Potem mogoče že. Kupi euro6 3er, ga lahko priporočam in je čisto ok. Saj se ne boš oženil s tem avtom za vedno. za 10 let si še dober. Edino km delaš dokaj malo za tako drag (vsi stroški poleg nakupa) avto, ampak ok ti že veš kaj hočeš. Vzemi pa vseeno raje bencinca, če dobiš podobno opremo za podoben denar, ker je tišji, čeprav tile nazivagni imajo izjemno lepo izloirano kabino. Marsikdo mi reče, madona, pa saj je čisto tiho. In res je. Glej raje da vzameš 4x4 če boš avtomatika, ker jaz sem se malo zajebal samo 2wd.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
hojnikb ::
Če boš vzel 3er, potem vzami 2015+, da ma že B47 motor (isto velja za druge BMW modele)...
Bencinarjov je pa take klase dokaj malo; v primeru bavarcov jih lahko našteješ na prste ene roke.
Bencinarjov je pa take klase dokaj malo; v primeru bavarcov jih lahko našteješ na prste ene roke.
#brezpodpisa
Unknown_001 ::
Bencin je postal cenejši od dizla. Moderni turbobencinarji so postali primerljivo učinkoviti turbodizlom po volumenski porabi goriva.
Suma sumarum ?
Nič pubeci, jaz si že konfiguriram petardo na benz pogon z minimalno 200KM
Suma sumarum ?
Nič pubeci, jaz si že konfiguriram petardo na benz pogon z minimalno 200KM
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
PrimozR ::
Turbobencinarji svinjajo približno toliko, kot dizli, volumska poraba pa _NE_ more biti enaka nikoli. Ker je izkoristek bencinarja nižji od dizla (tudi če mu na DI nabiješ kompresijo, kar ga bo naredilo še bolj umazanega) in ker je energetska gostota na volumen bencina manjša. 1+1 enostavno ne more biti enako 3.
Ne glede na vso strašenje (baje Nemci že aktivno kupujejo bencinarje in prodajajo dizle, tako glede na vir iz BMW-ja - to je razlog za ugodne cene rabljenih, poleg že itak večjega števila in s tem večje ponudbe), pomojem dizli ne bodo kar potonili v pozabo.
Kako ne?
Pri trojkah ja, MOČNO. Dobiš 330d za precej manj denarja, kot 328i. Seveda te bistveno bolj udari potem še DMV, ampak vseeno.
Ne glede na vso strašenje (baje Nemci že aktivno kupujejo bencinarje in prodajajo dizle, tako glede na vir iz BMW-ja - to je razlog za ugodne cene rabljenih, poleg že itak večjega števila in s tem večje ponudbe), pomojem dizli ne bodo kar potonili v pozabo.
15k na leto in dolge ture? Ne gre skupaj...
Kako ne?
A si sure da so benzinski drazji?
Pri trojkah ja, MOČNO. Dobiš 330d za precej manj denarja, kot 328i. Seveda te bistveno bolj udari potem še DMV, ampak vseeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
PrimozR ::
Če boš vzel 3er, potem vzami 2015+, da ma že B47 motor (isto velja za druge BMW modele)...
Bencinarjov je pa take klase dokaj malo; v primeru bavarcov jih lahko našteješ na prste ene roke.
Faceliftanih modelov je zaenkrat relativno malo za nek pameten denar, so še precej dražji pa manj jih je. Verjetno še niso fasali dumpinga iz lizingov. Čez pol leta, leto bo verjetno situacija boljša.
Klinc je, ker ni nikjer teh rabljenih dizlov.
Kako ne? Rabljenih bencinarjev ni, dizlov je ogromno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Unknown_001 ::
Turbobencinarji svinjajo približno toliko, kot dizli, volumska poraba pa _NE_ more biti enaka nikoli. Ker je izkoristek bencinarja nižji od dizla (tudi če mu na DI nabiješ kompresijo .
Termodinamika ni tvoja močnejša plat, nde?
Če bi bencinarjem nabil kompresijsko razmerje, dizla povozijo po izkoristkih na dolgo in široko.
Spark ignition oz Ottov cikel je pri enakem kompresijskem razmerju BOLJ učinkovit kot dizel. Jeba je samo samovžig bencina ob visokih tlakih. Pri dizlu je visoka kompresija nujna pa tudi ugodna za teoretični izkorostek.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
PrimozR ::
Ne, res ni, je bil predmet rakrana mojega faksa. Ampak vseeno.
Temperatura izgorevanja je pri bencinarjih višja, kot pri dizlih. Višanje kompresijskega razmerja bo tako močno (močno!!) povišalo tako toplotno obremenitev kot tlačno obremenitev motorja. Doable? Ja. Smiselno? Verjetno ne. Seveda lahko izkoristek bencinarja narediš višjega od dizla, ampak, kot kaže zgodovina, je to težko doseči v praksi.
Poleg mehanskih zadev se catch skriva tudi v emisijah. Višja kompresija -> višje temperature -> več NOx-ov. Pa trdih (oz 'trdih') delcev. Fun kajne?
Trenutni F1 motorji so verjetno eni izmed bolj učinkovitih bencinarjev na svetu (pa ve se, da z NOx-i močno svinjajo), pa se Mercedes hvali, da so presegli 50 % učinkovitost. Z dvema hibridnima sistemoma. Mimogrede pa takšno učinkovitost dizli dosegajo brez hibridizacije že kar nekaj let.
Kar se pa tiče samovžiga bencina, direct injection to načeloma reši.
TBH ne vem, filtre vem da, AdBlue verjetno (še?) ne.
Temperatura izgorevanja je pri bencinarjih višja, kot pri dizlih. Višanje kompresijskega razmerja bo tako močno (močno!!) povišalo tako toplotno obremenitev kot tlačno obremenitev motorja. Doable? Ja. Smiselno? Verjetno ne. Seveda lahko izkoristek bencinarja narediš višjega od dizla, ampak, kot kaže zgodovina, je to težko doseči v praksi.
Poleg mehanskih zadev se catch skriva tudi v emisijah. Višja kompresija -> višje temperature -> več NOx-ov. Pa trdih (oz 'trdih') delcev. Fun kajne?
Trenutni F1 motorji so verjetno eni izmed bolj učinkovitih bencinarjev na svetu (pa ve se, da z NOx-i močno svinjajo), pa se Mercedes hvali, da so presegli 50 % učinkovitost. Z dvema hibridnima sistemoma. Mimogrede pa takšno učinkovitost dizli dosegajo brez hibridizacije že kar nekaj let.
Kar se pa tiče samovžiga bencina, direct injection to načeloma reši.
Turbo bencinarji dobivajo le DPF ali tudi AdBlue?
TBH ne vem, filtre vem da, AdBlue verjetno (še?) ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Unknown_001 ::
Um... dude. Relax.
It CAN be done. And it WILL be done.
It CAN be done. And it WILL be done.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
krneki0001 ::
Ja, mazda to že rešuje. Njihov novi bencinar ne bo potreboval svečk, ker bo dovolj kompresije, da se bo bencin sam vžgal. Pa že sedaj so njihovi bencinarji z višjo kompresijo kot bencinarji ostalih znamk.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Unknown_001 ::
krneki0001 je izjavil:
Ja, mazda to že rešuje. Njihov novi bencinar ne bo potreboval svečk, ker bo dovolj kompresije, da se bo bencin sam vžgal. Pa že sedaj so njihovi bencinarji z višjo kompresijo kot bencinarji ostalih znamk.
A veš kaj to pomeni?
Bencinar, ki deluje na dizel cikel. CI -compression ignition. In nisi naredil nič pametnega.
SI - spark ignition oz. Otto je bolj učinkovit pri istem kompresijskem razmerju.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
ivanuscha ::
Hvala za komentarje, evo tako na hitro sem našel za primerjavo:
https://www.autoscout24.at/angebote/aud...
https://www.autoscout24.at/angebote/aud...
15k km in dolge ture mislim v smislu, da se večinoma redko peljem, ampak takrat pa grem v eno smer recimo 400km.
Kaj pa primerjava Audi-BMW? Kolikor sem bral naj bi bil novi Audi A4 po kvaliteti višje in naj bi bili tudi bolj zanesljivi od Serije 3. BMW se baje tudi bolj krade..?
Sicer pa naj bi imela Škoda enega najboljših 'infotainment' sistemov, z odlično povezljivostjo Android Auto/Apple Carplay. Tudi na splošno jo vsi reviewi zelo hvalijo. Edino kot sama znamka me ne privlači preveč...
Glede motorjev še tole - res je, Mazda ima skupek tehnologij imenovanih Skyactiv. Aprila pride nova Mazda 3 in z njo novi motor Skyactiv-X, ki je bil v razvoju 6 let. Pod nizko obremenitvijo deluje običajno prek svečk, ko pa se obremenitev poveča pa neopazno prestavi na delovanje preko samovžiga. Moč naj bi bila okoli 30% višja ob 20% nižji porabi. Torej gre za hibrid med bencinskim in dizelskim motorjem, zelo sofisticirana tehnologija, prvi so ki jim kaj takega uspelo.
https://www.autoscout24.at/angebote/aud...
https://www.autoscout24.at/angebote/aud...
15k km in dolge ture mislim v smislu, da se večinoma redko peljem, ampak takrat pa grem v eno smer recimo 400km.
Kaj pa primerjava Audi-BMW? Kolikor sem bral naj bi bil novi Audi A4 po kvaliteti višje in naj bi bili tudi bolj zanesljivi od Serije 3. BMW se baje tudi bolj krade..?
Sicer pa naj bi imela Škoda enega najboljših 'infotainment' sistemov, z odlično povezljivostjo Android Auto/Apple Carplay. Tudi na splošno jo vsi reviewi zelo hvalijo. Edino kot sama znamka me ne privlači preveč...
Glede motorjev še tole - res je, Mazda ima skupek tehnologij imenovanih Skyactiv. Aprila pride nova Mazda 3 in z njo novi motor Skyactiv-X, ki je bil v razvoju 6 let. Pod nizko obremenitvijo deluje običajno prek svečk, ko pa se obremenitev poveča pa neopazno prestavi na delovanje preko samovžiga. Moč naj bi bila okoli 30% višja ob 20% nižji porabi. Torej gre za hibrid med bencinskim in dizelskim motorjem, zelo sofisticirana tehnologija, prvi so ki jim kaj takega uspelo.
Unknown_001 ::
Vprašanje, ali mora biti VAG ?
Zakaj recimo ne pogledaš mazde 6 ? Se mi zdi da je pogosto neupravičeno spregledana.
Osebno bi jo raje kupil kot Audija, pa na našem dvorišču težko najdeš kaj drugega kot VW / Audi (novo povečini). Mislim... a veš kaj je fora. Ti avtomobili so res blazno dragi postali. Če nimaš vsaj 50 jurjev pod palcem se boš nagledal samo osnovnih jajc.
Pri mazdi pa dobiš za spodoben denar vse. Sploh zdaj, ko bo nova generacija šestice prišla, lahko sedanjo dobiš ceneje.
Think about it. Nov avtomobil brez zgodovine, z garancijo... ali neka prekšeftana rabljena Audi kola z ubogo opremo ?
Zakaj recimo ne pogledaš mazde 6 ? Se mi zdi da je pogosto neupravičeno spregledana.
Osebno bi jo raje kupil kot Audija, pa na našem dvorišču težko najdeš kaj drugega kot VW / Audi (novo povečini). Mislim... a veš kaj je fora. Ti avtomobili so res blazno dragi postali. Če nimaš vsaj 50 jurjev pod palcem se boš nagledal samo osnovnih jajc.
Pri mazdi pa dobiš za spodoben denar vse. Sploh zdaj, ko bo nova generacija šestice prišla, lahko sedanjo dobiš ceneje.
Think about it. Nov avtomobil brez zgodovine, z garancijo... ali neka prekšeftana rabljena Audi kola z ubogo opremo ?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
krneki0001 ::
Unknown_001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Ja, mazda to že rešuje. Njihov novi bencinar ne bo potreboval svečk, ker bo dovolj kompresije, da se bo bencin sam vžgal. Pa že sedaj so njihovi bencinarji z višjo kompresijo kot bencinarji ostalih znamk.
A veš kaj to pomeni?
Bencinar, ki deluje na dizel cikel. CI -compression ignition. In nisi naredil nič pametnega.
SI - spark ignition oz. Otto je bolj učinkovit pri istem kompresijskem razmerju.
Mazda obljublja 40% manj emisij in 30% manjšo porabo bencina za isto moč kot bi jo dala enaka dizelska mašina.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
seba-beba ::
Hvala za komentarje, evo tako na hitro sem našel za primerjavo:
://www.autoscout24.at/angebote/audi-a4-lim...
https://www.autoscout24.at/angebote/aud...
Tezko primerjas cenovno ta dva avta, saj je med njima razlike za 100k km... Avto s 130k km potrebuje pocasi ze resna vlaganja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: seba-beba ()
FTad ::
Hvala za komentarje, evo tako na hitro sem našel za primerjavo:
://www.autoscout24.at/angebote/audi-a4-lim...
https://www.autoscout24.at/angebote/aud...
Tezko primerjas cenovno ta dva avta, saj je med njima razlike za 100k km... Avto s 130k km potrebuje pocasi ze resna vlaganja.
Se strinjam. Pri avtu s 130kkm je ravno prvo obdobje, kjer bodo potrebne prve menjave posameznih delov zaradi obrabljenosti.
chucki ::
Menjava zavor pa res ni resno vlaganje. Pri 130k se motor komaj uteče. Slovenci ste znani po tem, da je avtomobil št.1 pri pomembnosti v življenju.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
hojnikb ::
130kk na 200kk podlage, kot je standard pri 90%+ dilerskih avtov pri nas. Tam je pa res treba vlagat.
sj tut pfl ni švoh zadeva (hell, sj ga mam ) sam pač treba je odpravit hibe, pa je ok. Je še vedno cenejši, če se pa slabo počutiš, da nimaš fl, pač kupič fl lučke in je to to. Vizualnih sprememb je res minimalno pri tej generaciji :)
Če boš vzel 3er, potem vzami 2015+, da ma že B47 motor (isto velja za druge BMW modele)...
Bencinarjov je pa take klase dokaj malo; v primeru bavarcov jih lahko našteješ na prste ene roke.
Faceliftanih modelov je zaenkrat relativno malo za nek pameten denar, so še precej dražji pa manj jih je. Verjetno še niso fasali dumpinga iz lizingov. Čez pol leta, leto bo verjetno situacija boljša.
Klinc je, ker ni nikjer teh rabljenih dizlov.
Kako ne? Rabljenih bencinarjev ni, dizlov je ogromno.
sj tut pfl ni švoh zadeva (hell, sj ga mam ) sam pač treba je odpravit hibe, pa je ok. Je še vedno cenejši, če se pa slabo počutiš, da nimaš fl, pač kupič fl lučke in je to to. Vizualnih sprememb je res minimalno pri tej generaciji :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
ivanuscha ::
Hvala za komentarje, evo tako na hitro sem našel za primerjavo:
://www.autoscout24.at/angebote/audi-a4-lim...
https://www.autoscout24.at/angebote/aud...
Tezko primerjas cenovno ta dva avta, saj je med njima razlike za 100k km... Avto s 130k km potrebuje pocasi ze resna vlaganja.
No, kaj pa tole:
https://www.autoscout24.at/angebote/aud...
Mazda je gotovo super, ampak me vseeno bolj mikajo nemci :)
Tilen ::
Živjo, odločam se za nakup rabljenega avta, kolebam med Audi A4, BMW Serija 3 (2016/17) ali pa mogoče celo nova Škoda Octavia/Karoq. Gledam predvsem bencinske turbo motorje, delam ca. 10-15k km letno, večinoma daljše ture. Poleg tega je razlog da ne gledam dizle tudi vse bolj pogosta prepoved v večjih mestih...
vprašanje je - ali se bi v tem primeru eventuelno kljub temu splačalo vzet dizla zaradi nižje nabavne cene, če v zakup vzamemo tudi verjetno potencialno dražje servise?
Vzemi A4 2.0 TDI 110kw in čim bolj novo vozilo, če imaš možnost. Odličen avto. Servisi so zelo ugodni. Sam delam prav tako pod 15.000 letno in mi niti malo ni žal, da sem se pred tremi leti tako odločil. Pri dve leti starem z garancijo se nimaš česa bati. V osnovi bi morali imeti vsi jamstvo 4plus, tako da bo avto še dve leti v garanciji.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Machete ::
Bimmer je samo menjava sprednjih zav. ploščic in klima tekočina (ostalo je še vse v servisnem paketu, kao zastonj (olje, filtri)), reci piši 300 eur! Ko mi preteče interval prvih treh let 'zastonj' servisa, me uradni ne vidi več -> Kokalj all the way.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
krneki0001 ::
Jaz sam delam na vseh domačih avtomobilih servise. Predpisano olje shell helix je itak zelo poceni. Okoli 5€ na liter, filtri so od 3 pa do 16 evrov, svečke so pa okoli 16 evrov (4 svečke), tako da me na en avto pride okoli 60€.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
feryz ::
Bimmer je samo menjava sprednjih zav. ploščic in klima tekočina (ostalo je še vse v servisnem paketu, kao zastonj (olje, filtri)), reci piši 300 eur! Ko mi preteče interval prvih treh let 'zastonj' servisa, me uradni ne vidi več -> Kokalj all the way.No ja, to je super ugodno, zato se ti ni treba pritoževati.
BMW-ji se začnejo tam, kjer je menjava olja in par filtrov, 750 evrov.
Menjava zavornih ploščic pa 900 evrov.
In če samo to dvoje rabiš samo 3x letno (pa pride še kaj drugega zraven), potem si lahko ustvariš sliko BMW-ja.
MadMicka ::
feryz, dej no ne nabijaj, BMW F31 320 d, menjava sprednjih zavornih ploščic tam slabih 200 EUR, menjaš jih pa na recimo tri do pet let, 1 x letno menjava olja, filtrov tam cca 350 EUR, tko da ni mi jasno, kaj maš sploh za pisat o stroški za BMW, če ga očitno še nikoli nisi imel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMicka ()
Machete ::
feryz, dej no ne nabijaj, BMW F31 320 d, menjava sprednjih zavornih ploščic tam slabih 200 EUR, menjaš jih pa na recimo tri do pet let, 1 x letno menjava olja, filtrov tam cca 350 EUR, tko da ni mi jasno, kaj maš sploh za pisat o stroški za BMW, če ga očitno še nikoli nisi imel.
No ja feryz pretirava, ampak ni daleč od resnice, sploh, če je mislil 900 eur kot komplet servis plus zavore. Uradni je zasoljen zelo. Prejšnjega sem servisiral pri nepooblaščenem in je bilo cenej kot uradni Ford servis npr.. Vse opravljeno vedno super korektno.
Spodaj je samo račun za ploščice in nekaj drobnarij, ki niso del (potrošni material) brezplačnega servisa 3 leta oz. 100kkm. Če bi bilo vse plačljivo bi bilo kar blizu 800 eur.
Pa ni to kritika na spodaj podpisan servis, ker so zelo vredu in korektni in te ne silijo, da prideš k njim.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
hojnikb ::
Na F30 je menjava olja in filtrov v lastni režiji (seprav sam material) pod 100€. Uradni servis je pa drag, to pa. Ampak tja furajo sam ovce pa tisti, ki ga majo še v garanciji
#brezpodpisa
Machete ::
Meni se ne da s tem ubadat, da bi doma delal. NImam niti veselja, niti pojma. Vseeno nisem ovca zaradi tega. Za 300-400 eur imaš vse narejeno, pripelješ in prideš iskat. Absolutno ni računice, če se ti s tem ne da ubadat.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
Unknown_001 ::
Meni se ne da s tem ubadat, da bi doma delal. NImam niti veselja, niti pojma. Vseeno nisem ovca zaradi tega. Za 300-400 eur imaš vse narejeno, pripelješ in prideš iskat. Absolutno ni računice, če se ti s tem ne da ubadat.
Pomislimo tudi na strošek orodja, ki ga potrebuješ in izgubljen čas.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
hojnikb ::
za olje in filtre menjat rabiš max 1h, orodja nekega posebnega tut ne rabiš (kjuč za olje ven spustit pa filter odšraufat). Zdej, če je tvoja ura vredna 300e+, je pa druga stvar.
Seveda, če ti en lokalc to naredi za ~30EUR, material pa sam prneseš, je druga stvar.
Seveda, če ti en lokalc to naredi za ~30EUR, material pa sam prneseš, je druga stvar.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Machete ::
Ma ni smao to. Servis, četudi nepoblaščeni ti še premakne inetrvale v računalniku, na relane vrednosti, da približno veš za koliko časa je kaj, pa še najpomemnejše ukine ti opozorila in piskanje. Veš kako je nadležno, samo ko čeljust predrsa senzor na zavorah? Vsakič ko užgeš ti teži in piska, da vozi počasi, pa še rikverc kamero ti prekine. Ne vem kako ti doma posegaš v računalnik na f30 brez priklopa vsaj na plačljiv program na telefonu??
Potem npr. vedno prosim, da zraven pregledajo še glavne zadeve, če je vse vsaj od daleč ok itd.
Vglavnem ni šans, da bi sam samo menjal olje in filtre, prvič, ker se mi res ne da, drugič pa ker nikoli ni bilo samo to. Pri prejšnjem e90 je bila vedno še kaka zavorna ledica, mogoče kar taglavna dolga, enkrat neka cevka v motorju, enkrat sunroof zaštek itd, ki je rabil reset računalnika.. Zdaj, če je bila varnostno kritična zadeva, kot pregorela ksenonka si pač šel izredno, ostale drobnarije pa počakal, da je bil blizu servis. Vglavnem doma to delat je za ljubitleje ali kante vredne 1000 eur.
Potem npr. vedno prosim, da zraven pregledajo še glavne zadeve, če je vse vsaj od daleč ok itd.
Vglavnem ni šans, da bi sam samo menjal olje in filtre, prvič, ker se mi res ne da, drugič pa ker nikoli ni bilo samo to. Pri prejšnjem e90 je bila vedno še kaka zavorna ledica, mogoče kar taglavna dolga, enkrat neka cevka v motorju, enkrat sunroof zaštek itd, ki je rabil reset računalnika.. Zdaj, če je bila varnostno kritična zadeva, kot pregorela ksenonka si pač šel izredno, ostale drobnarije pa počakal, da je bil blizu servis. Vglavnem doma to delat je za ljubitleje ali kante vredne 1000 eur.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
korenje3 ::
feryz, dej no ne nabijaj, BMW F31 320 d, menjava sprednjih zavornih ploščic tam slabih 200 EUR, menjaš jih pa na recimo tri do pet let, 1 x letno menjava olja, filtrov tam cca 350 EUR, tko da ni mi jasno, kaj maš sploh za pisat o stroški za BMW, če ga očitno še nikoli nisi imel.
No ja feryz pretirava, ampak ni daleč od resnice, sploh, če je mislil 900 eur kot komplet servis plus zavore. Uradni je zasoljen zelo. Prejšnjega sem servisiral pri nepooblaščenem in je bilo cenej kot uradni Ford servis npr.. Vse opravljeno vedno super korektno.
Spodaj je samo račun za ploščice in nekaj drobnarij, ki niso del (potrošni material) brezplačnega servisa 3 leta oz. 100kkm. Če bi bilo vse plačljivo bi bilo kar blizu 800 eur.
Pa ni to kritika na spodaj podpisan servis, ker so zelo vredu in korektni in te ne silijo, da prideš k njim.
ne me jebat kere cene.
187€ za ploščice samo sprednje in 25€ za tipala?
Sam za info, dela za menjavo ploščic na sprednjih kolesih je za 30 minut.
Potem lahko računate za koliko vas oberejo.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Machete ::
187 + DDV
:)
:)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
hojnikb ::
Ma ni smao to. Servis, četudi nepoblaščeni ti še premakne inetrvale v računalniku, na relane vrednosti, da približno veš za koliko časa je kaj, pa še najpomemnejše ukine ti opozorila in piskanje. Veš kako je nadležno, samo ko čeljust predrsa senzor na zavorah? Vsakič ko užgeš ti teži in piska, da vozi počasi, pa še rikverc kamero ti prekine. Ne vem kako ti doma posegaš v računalnik na f30 brez priklopa vsaj na plačljiv program na telefonu??
Potem npr. vedno prosim, da zraven pregledajo še glavne zadeve, če je vse vsaj od daleč ok itd.
Vglavnem ni šans, da bi sam samo menjal olje in filtre, prvič, ker se mi res ne da, drugič pa ker nikoli ni bilo samo to. Pri prejšnjem e90 je bila vedno še kaka zavorna ledica, mogoče kar taglavna dolga, enkrat neka cevka v motorju, enkrat sunroof zaštek itd, ki je rabil reset računalnika.. Zdaj, če je bila varnostno kritična zadeva, kot pregorela ksenonka si pač šel izredno, ostale drobnarije pa počakal, da je bil blizu servis. Vglavnem doma to delat je za ljubitleje ali kante vredne 1000 eur.
za redni servis se da resetirat iz instrument clustra, ne rabis nobega racunalnika. Za kasne vecje posege (ala zavorne ploscice) je pa res treba program (ISTA+ in 5e enet adapter)...
#brezpodpisa
PrimozR ::
Unknown_001 je izjavil:
Um... dude. Relax.
It CAN be done. And it WILL be done.
Ti si začel z močnejšo platjo. Jaz sem ti zgolj razložil, kako stvari stojijo.
It can be done. Many things can be done. Many of those SHOULD be done and are not done. This is not one of them.
krneki0001 je izjavil:
Ja, mazda to že rešuje. Njihov novi bencinar ne bo potreboval svečk, ker bo dovolj kompresije, da se bo bencin sam vžgal. Pa že sedaj so njihovi bencinarji z višjo kompresijo kot bencinarji ostalih znamk.
"ne bo potreboval svečk", razen da s svečko vžge žep visoke mešanice, da instantno dvigne tlak v cilindru, kar sproži HCCI. Kar je edin smiseln način, ker moraš HCCI-ju navkljub še vedno tudi štelati timing...
Unknown_001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Ja, mazda to že rešuje. Njihov novi bencinar ne bo potreboval svečk, ker bo dovolj kompresije, da se bo bencin sam vžgal. Pa že sedaj so njihovi bencinarji z višjo kompresijo kot bencinarji ostalih znamk.
A veš kaj to pomeni?
Bencinar, ki deluje na dizel cikel. CI -compression ignition. In nisi naredil nič pametnega.
SI - spark ignition oz. Otto je bolj učinkovit pri istem kompresijskem razmerju.
Seveda si, ker pri HCCI nimaš ognjene fronte, ki tvori dušikove okside. Pa vžgal si ultra lean mešanico, ki je s svečko ne moreš.
Alternativa za vžiganje ultra lean mešanice je še Mahlejev TJI.
Glede motorjev še tole - res je, Mazda ima skupek tehnologij imenovanih Skyactiv. Aprila pride nova Mazda 3 in z njo novi motor Skyactiv-X, ki je bil v razvoju 6 let. Pod nizko obremenitvijo deluje običajno prek svečk, ko pa se obremenitev poveča pa neopazno prestavi na delovanje preko samovžiga. Moč naj bi bila okoli 30% višja ob 20% nižji porabi. Torej gre za hibrid med bencinskim in dizelskim motorjem, zelo sofisticirana tehnologija, prvi so ki jim kaj takega uspelo.
Mislim da ravno obratno, pri low power načinu gre na zelo revno mešanico in na s svečko podprto vžiganje (zgoraj opisano), v full power gre pa na klasiko, ker takrat itak zlivaš bencin v motor in ga komot vžgeš s svečko. Pa še timing lepo štelaš s svečko, kar ga s čisto kompresijo skorajda ne moreš.
Vsaj tako imam v glavi glede teh prehodov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
PrimozR ::
sj tut pfl ni švoh zadeva (hell, sj ga mam ) sam pač treba je odpravit hibe, pa je ok. Je še vedno cenejši, če se pa slabo počutiš, da nimaš fl, pač kupič fl lučke in je to to. Vizualnih sprememb je res minimalno pri tej generaciji :)
Glavna prednost LCI-ja je termično izoliran motor, če gledaš 2.0.
Bimmer je samo menjava sprednjih zav. ploščic in klima tekočina (ostalo je še vse v servisnem paketu, kao zastonj (olje, filtri)), reci piši 300 eur! Ko mi preteče interval prvih treh let 'zastonj' servisa, me uradni ne vidi več -> Kokalj all the way.No ja, to je super ugodno, zato se ti ni treba pritoževati.
BMW-ji se začnejo tam, kjer je menjava olja in par filtrov, 750 evrov.
Menjava zavornih ploščic pa 900 evrov.
In če samo to dvoje rabiš samo 3x letno (pa pride še kaj drugega zraven), potem si lahko ustvariš sliko BMW-ja.
Precejšna razlika pri zavorah je med trojko in petico, potem pa tudi znotraj družine med Xdrive in RWD modeli.
Aja pa sorry vsem za celoten offtopic. Ampak saj nisem edin :P
Sicer pa, a ni znano, da ima ravno Audi daleč najdražje servise izmed nemške trojke? Pa da je BMW najcenejši (z Mercedesom nekje vmes)? Oz. ena varianta je pa tudi, da te za kozmetiko BMW upali ko budalo, za mehaniko je pa zelo ugoden.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
ziga1990 ::
Mene tudi to moti imam službo blizu in je bencinski motor logična izbira a kaj ko imaš na 1 bencinarja na izbiro 3-4 dizle z več opreme za podobno ceno
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Tilen ::
Kaj je narobe z dizlom? Zakaj ga ne kupiš, če dobiš več za isto ceno?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
mikhaair ::
Ker vec v tistem trenutku ni nujno vec na dolgi rok. Oz. manj, stroskov.
Mogoce se mu ne poslusa dizelskega ropotanja.
Mogoce zaradi ekologije, ker kupuje rabljenega.
Mogoce pa ni slovenec.
Mogoce se mu ne poslusa dizelskega ropotanja.
Mogoce zaradi ekologije, ker kupuje rabljenega.
Mogoce pa ni slovenec.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 36237 (5722) | turan |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109842 (68724) | Berserker |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 67069 (47533) | blay44 |
» | Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32843 (30198) | WarpedGone |
» | Volvo razvija prvega dizelskega hibrida (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28556 (25979) | IceIceBaby |