Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
DuleSy1 ::
da se je treba avtomobilov, ne glede na kakšen pogon, znebiti iz mest, za začetek tistih, ki nimajo v Ljubljani kaj iskati - od ekonomskih migrantov.
To se tako ali tako strinjava, avtomobili nimajo kaj delat znotraj Ljubljane. Marsikdo tega še ni dojel, vendar slej ko prej bo, vsa moderna napredna Evropska mesta gredo v to smer in to ne kar brez razloga. Sicer pa izpuhi so glavni problem, jst bi rekel vsaj 100x večji problem kot pa gužva.
Če bo to pomagalo, sem za 100 evrov za vhod z avtom, ne samo 20.
Seveda pa mora isto veljat tudi za izhod...
Kjer so to uvedli konkretno ornk pomaga. recimo London congestion charge (pa ni samo London, so tudi druga Evropska mesta). Imajo 15 funtov dnevno za vstop v mesto, kar je cca 17,5 EUR. Pri nas ker imamo nižje plače bi verjetno isti efekt dosegel že pri nekih 10 EUR, morda celo 8 EUR ali kaj takega. Ta denar bi se seveda koristno porabil za kolesarsko infrastrukturo in javni promet.
Pomagalo bi že to da bi država PLAČEVALA za to da se avta znebiš in uporabljaš kolo (za izjemne primere pa car sharing). V nekaterih Evropskih državah imajo tako. Študije zaključujejo da je škoda zaradi uporabe avtomobila 5000 EUR do 13.000 EUR na leto na en avto, odvisno od študije, lokacije kjer je narejena in kaj vse upošteva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DuleSy1 ()
DuleSy1 ::
Pomagalo bi že to da bi država PLAČEVALA za to da se avta znebiš in uporabljaš kolo (za izjemne primere pa car sharing). V nekaterih Evropskih državah imajo tako. Študije zaključujejo da je škoda zaradi uporabe avtomobila 5000 EUR do 13.000 EUR na leto na en avto, odvisno od študije, lokacije kjer je narejena in kaj vse upošteva.
Da nadaljujem (ker se ne da več editat). Glede na to da en avto povzroči takšno škodo, bi bilo smiselno da ljudem ki so se pripravljeni odreči avtu za skupno dobro v znak zahvale in truda damo vsaj del denarja ki ga oni prišparajo tako da škode z avtom ne povzročajo. Recimo vsak ki se znebi avta dobi 3000 EUR na leto. Kdor hoče seveda. Verjamem da bi se marsikdo odločil za to, splačalo bi se tako posameznikom, kot tudi državi. Še več, splačalo bi se tudi tistim ki se za to ne bi odločili, ker bi bila gužva na cesti dosti manjša.
ps: glede študij, kdor bo hotel googlat, ključne besede so "car society cost study".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DuleSy1 ()
Utk ::
Utk: Zoki se je že leta pripravljal na to situacijo, 2006 je prevzel vse državne ceste znotraj Ljubljane od državnih skladov (ki so bili veseli, da se znebijo dodatnega financiranja), še en detajl več, koliko je vreden sposoben župan, ki razmišlja vnaprej. V Ljubljani boš težko našel državno cesto, občinske pa se da zaračunat po vzoru Logarske doline. Naslednji moment, ko se vam začne zaračunavati uvoz v Ljubljano, nimate nobene možnosti kakršnekoli pritožbe - Zoki, slava mu!)
Sej tudi Ljubljančani ne morejo priti na neko ciljno destinacijo brez občinske ceste, in da ne bi 200 občin postavljajo ramp, se izkoristi tista, ki bo že itak v Ljubljani, še v drugo smer.
Mato989 ::
Torej trdiš, da bojo električni avtomobili rešili gužvo na obvoznici? Le razloži, me res zanima.
Tega nisem nikjer trdil, gužva pač ostane ista, to je dejstvo. Pa vendarle električni avtomobili v primerjavi z naftnimi prinašajo mnogotere prednosti. Električni avtomobili so superiorni v primerjavi z naftnimi. Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:
1. Ima 9x nižjo ceno vožnje na kilometer
2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
5. Boljši pospeški
6. Mnogo boljša krivulja navora
7. NIžje težišče
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od Rusov
14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen, meritve kažejo da je v mestih koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi po 500 krat večja kot na podeželju, kar ima izjemno slabe učinke na zdravje in počutje).
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi
Si pa odvisen od države proizvajalke panelov in servisiranja panelov z rezervnimi deli, enako kot od država proizvajalke baterij in EVjev... torej menjaš eno odvisnost za drugo?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
GupeM ::
Zanimivo branje, ko se inženirček in inženirček med sabo "kregata."
@slo-tech moderatorji: Se res ne da nič storiti, da se znebimo teh novo registriranih trolov? Ali vsaj močno omejiti. Recimo z omejitvijo objav? Ena do dve na dan bi bile za novo registrirane dovolj. Če se po enem tednu ne pojavi preveč predlaganih izbrisov, pa se odklene objavljanje.
Ali pa naj se uvede KYC, ker tole ni več normalno.
@slo-tech moderatorji: Se res ne da nič storiti, da se znebimo teh novo registriranih trolov? Ali vsaj močno omejiti. Recimo z omejitvijo objav? Ena do dve na dan bi bile za novo registrirane dovolj. Če se po enem tednu ne pojavi preveč predlaganih izbrisov, pa se odklene objavljanje.
Ali pa naj se uvede KYC, ker tole ni več normalno.
gruntfürmich ::
Ja, če živiš v državi idiotov...res je. kar poglej se v ogledalo in si že enkrat za vselej dopovej za si retardiran.
Zato je pa nujno, da se vzporedno omejuje prevoz...
Fora je da bi to gradil izključno za tujce, ker Slovenci ne rabimo tega. Torej zakaj bi gradil za njih?Točno tole.
če omejimo ali preprečimo tranzitni promet, je naš prometni kaos rešen!
dobro si se to spomnil, le z razliko da bi vsak pameten to naredil za tujce, ti pa bi to naredil za domače voznike. še tako neumen si, da se ti zdi neumno delati nove avtoceste za tujce...
sploh lahko živiš sam s sabo ker si tako retardiran? vidim da si itq ne moreš zapomniti gesel, in se za vsako na novo prijavljaš
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Mato989 ::
Zanimivo branje, ko se inženirček in inženirček med sabo "kregata."
@slo-tech moderatorji: Se res ne da nič storiti, da se znebimo teh novo registriranih trolov? Ali vsaj močno omejiti. Recimo z omejitvijo objav? Ena do dve na dan bi bile za novo registrirane dovolj. Če se po enem tednu ne pojavi preveč predlaganih izbrisov, pa se odklene objavljanje.
Ali pa naj se uvede KYC, ker tole ni več normalno.
Rešitev bi bila da ko se registriraš ne moreš pisat nič 6 mesecev razen če se KYC :)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
free_rider ::
Fora je da bi to gradil izključno za tujce, ker Slovenci ne rabimo tega. Torej zakaj bi gradil za njih? Mogoče jim lahko še postavimo kaj drugega, da jim bo bolj udobno ko se mimo nas peljejo?
Ni res, cela Gorenjska, ko gre na morje, se mora gužvat na LJ obvoznici. Tako se ne bi.
Kontra smer, Primorska in Notranjska se za pot na S prav tako izogne obvoznici.
Da ne govorim o povezavi Domžale-Vodice. Zakaj bi se za vsako pot na Štajersko/Prekmurje Gorenjci vozili do LJ in obratno?
Poleg tega se s tem razbremenijo notranji odseki.
Sicer pa, zakaj delamo potem drugo cev Karavank?!? A samo zarad tujcev, a malo tudi zaradi nas?!?
Pa vidim, da so eni pograbili to traso kot zelo fiksno (skozi center Mengša, pa te fore).
Sem napisal "od oka" - da prevedem še za negorenjce - "približno". Fleksibilno, lahko je tudi bližje trenutnem ringu (lahko gre okoli Mengša).
Za ekonomsko upravičenost trase se pa lahko še kakšno počivališče z državnim dobaviteljem goriva naštanca vmes. Trenutno na razdalji 48 km AC med Voklom in Logom ni bencinske črpalke. Vinjete se plačujejo tudi zato, da se kaj novega postavi, ne samo za vzdrževanje trenutnega stanja. Tretja os je tudi že ZF projekt. Ljubljančani poskrbijo samo za svoje trase (kao sej Slovenci ne rabimo tega). Ku..c, zakaj bi morale vse AC voditi samo v LJ, kot je trenutno?!? Ne vozimo se vsi po AC samo od doma do LJ. Tako kot je trenutni križ je pa zelo udoben za Ljubljančane. Iz LJ grejo kraki na 4 smeri. Očitno imamo še prepoceni vinjete, še bolj bi se morale podražit.
qwertyy ::
Kaj se pa zadnje 14 dni zjutraj dogaja na Dolenjski cesti?
Iz rudnika proti centru je zdaj že vsak dan vse zabasano ob začetku Peruzzijeve ulice in naprej proti strelišču, kar se je včasih dogajalo le ob najhujšem snegu ali dežju.
Je to posledica del na severni obvoznici, da mogoče zdaj dolenjci hodijo čez center?
Za 10 km do šihta namreč po novem rabim 40 minut.
Iz rudnika proti centru je zdaj že vsak dan vse zabasano ob začetku Peruzzijeve ulice in naprej proti strelišču, kar se je včasih dogajalo le ob najhujšem snegu ali dežju.
Je to posledica del na severni obvoznici, da mogoče zdaj dolenjci hodijo čez center?
Za 10 km do šihta namreč po novem rabim 40 minut.
focutus ::
Kaj se pa zadnje 14 dni zjutraj dogaja na Dolenjski cesti?
Iz rudnika proti centru je zdaj že vsak dan vse zabasano ob začetku Peruzzijeve ulice in naprej proti strelišču, kar se je včasih dogajalo le ob najhujšem snegu ali dežju.
Je to posledica del na severni obvoznici, da mogoče zdaj dolenjci hodijo čez center?
Za 10 km do šihta namreč po novem rabim 40 minut.
Dela na obvoznici.
Invictus ::
Kaj se pa zadnje 14 dni zjutraj dogaja na Dolenjski cesti?
Iz rudnika proti centru je zdaj že vsak dan vse zabasano ob začetku Peruzzijeve ulice in naprej proti strelišču, kar se je včasih dogajalo le ob najhujšem snegu ali dežju.
Je to posledica del na severni obvoznici, da mogoče zdaj dolenjci hodijo čez center?
Za 10 km do šihta namreč po novem rabim 40 minut.
Zakaj ne greš z biciklom?
10km ni nič...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
kotanyi ::
free_rider je izjavil:
Pa vidim, da so eni pograbili to traso kot zelo fiksno (skozi center Mengša, pa te fore).
Sem napisal "od oka" - da prevedem še za negorenjce - "približno". Fleksibilno, lahko je tudi bližje trenutnem ringu (lahko gre okoli Mengša).
Tole je drugače v delu že 20+ let, v planu pa čez 40. Cesta Želodnik-Vodice, namreč. Nujno potrebna zadeva vsaj od Vodic do Mengša. Kdor se spomni nekdanje gužve tovornjakarjev čez sam center Mengša, bo točno vedel zakaj. Do sedaj so cestarji spacali skupaj cca. 10% te ceste, pa Vodice se (15 let prepozno) tudi približujejo koncu, pa menda je odkupljen tudi lep delež preostalega. Je pa že teh 10% bistveno izboljšalo kakovost življenja revežem v Mengšu, ker prej je bilo stanje nevzdržno.
http://www.luz.si/projekti/glavna-cesta...
Ampak seveda, tudi en tak, nujno potreben projekt, pacamo že desetletja, pa niti blizu še nismo koncu. In tudi ne kaže da kaj kmalu bomo. Umotvori tule gor pa menda tudi tega ne bi gradili, ker, pač, reasons!?
Če vas je kej v hlačah, pejte no v Vodice pred občino povedat da naj ustavijo gradnjo, ker bo gužva samo še večja in ker moramo itak ustavit motivacijo folka za vožnjo z avtom. Dam vam ene 20 minut preden dobite vile v zadnjico.
scipascapa ::
Kaj se pa zadnje 14 dni zjutraj dogaja na Dolenjski cesti?
Iz rudnika proti centru je zdaj že vsak dan vse zabasano ob začetku Peruzzijeve ulice in naprej proti strelišču, kar se je včasih dogajalo le ob najhujšem snegu ali dežju.
Je to posledica del na severni obvoznici, da mogoče zdaj dolenjci hodijo čez center?
Za 10 km do šihta namreč po novem rabim 40 minut.
30 minut s kolesom....zakaj ne greš s kolesom?
GupeM ::
scipascapa je izjavil:
30 minut s kolesom....zakaj ne greš s kolesom?
Ker 30 minut v resnici ni 30 minut, smo že govorili o tem. To bi pomenilo povprečno hitrost 20 km/h. V Ljubljani ti v prometni konici ne uspe z vsemi semaforji, stranskimi cestami, slabim vremenom, izsiljevanji in tako naprej gonit z 20 km/h v povprečju. Pika.
Plus upoštevat je treba še, da pri takšni povprečni hitrosti večinoma rabiš še preoblačenje in tuš, ko prispeš na cilj, pa tistih 30 minut hitro postane 45 ali še več.
Da ne omenjam še dostavljanja/prevzemanja otrok v vrtec oz iz vrtca ...
ales85 ::
Prvi predlog je 20 eurov/dan uvoz v Ljubljano. S tem prepolovimo promet na obvoznici. Rabimo se znebiti še vsaj 25%. Z idejami na dan.
Aja, kako? Ce mislis na P+R, potem se sigurno ne razpolovi.
Ce pa mislis, da bi teh €20/dan vkljucevalo obvoznico, pa to nikoli ne bo.
Ampak, da bi pa vinjete ukinili oz. naredili plačilo po prevoženem kilometru/odseku bi pa skočili v luft, ker bi ljudje uporabili stranske ceste in ne avtocest.
Zakaj bi to sploh naredili? Priznam, ne vem kaksna je podlaga, da je obvoznica po novem "ljubljanska".
SklogSKF ::
scipascapa je izjavil:
30 minut s kolesom....zakaj ne greš s kolesom?
Ker 30 minut v resnici ni 30 minut, smo že govorili o tem. To bi pomenilo povprečno hitrost 20 km/h. V Ljubljani ti v prometni konici ne uspe z vsemi semaforji, stranskimi cestami, slabim vremenom, izsiljevanji in tako naprej gonit z 20 km/h v povprečju. Pika.
Plus upoštevat je treba še, da pri takšni povprečni hitrosti večinoma rabiš še preoblačenje in tuš, ko prispeš na cilj, pa tistih 30 minut hitro postane 45 ali še več.
Da ne omenjam še dostavljanja/prevzemanja otrok v vrtec oz iz vrtca ...
V Ljubljani imam POVPREČNO hitrost s skirojem 28 km/h, mi aplikacija meri povprečno hitrost tako da ni dileme. Skiro ima max hitrost 31 km/h, sem pa tja sekaš kakšen semafor če je prosto (samo če je prosto, drugače ne) in 28 km/h je zlahka dosegljivo. 10 km narediš v 21 minutah. Z avtom v gužvi rabiš 40 minut kot si povedal (pa še to verjetno za samo vožnjo, nato pa še nekaj minut parkiranje in hoja do vhoda, kar pri skiroju ni potrebno, ker se dobeseno zapelješ do vhoda, skiro zložiš in ga vržeš v pisarni pod mizo).
Z električnim skirom bi bil v tvojem primeru cca 2x hitreje kot z avtom. Tudi težave z zašvicanostjo ni.
Plus upoštevat je treba še, da pri takšni povprečni hitrosti večinoma rabiš še preoblačenje in tuš, ko prispeš na cilj, pa tistih 30 minut hitro postane 45 ali še več.
Rešitev je enostavna: električno kolo ali skiro. Tam težave z zašvicanostjo ni. Vendar mislim da ti ne iščeš rešitve, stvari ki si jih naštel si naštel zato da najdeš IZGOVOR zato da bi še naprej delal nekaj kar si navajen (ker te je stran probati nekaj novega).
Zanimivo branje, ko se inženirček in inženirček med sabo "kregata."
@slo-tech moderatorji: Se res ne da nič storiti, da se znebimo teh novo registriranih trolov? Ali vsaj močno omejiti. Recimo z omejitvijo objav? Ena do dve na dan bi bile za novo registrirane dovolj. Če se po enem tednu ne pojavi preveč predlaganih izbrisov, pa se odklene objavljanje.
Ali pa naj se uvede KYC, ker tole ni več normalno.
1. Noben inženirček, zate sem gospod diplomirani inženir strojništva.
2. Byvaxyjy NI moj accont. Moderatorji ki so pogledali IP naslove to pač vejo. Ti ki nimaš najmanjšega pojma pač ne.
Se res ne da nič storiti, da se znebimo teh novo registriranih trolov? Ali vsaj močno omejiti. Recimo z omejitvijo objav? Ena do dve na dan bi bile za novo registrirane dovolj. Če se po enem tednu ne pojavi preveč predlaganih izbrisov, pa se odklene objavljanje.
Bravo, bedaki kot si ti bi radi zatrli svobodo govora, zato ker ni po njihovo jim nekdo pove resnico in dejstva. V jok pa na drevo. Glede na obnašanje si navaden mamin sinček priključen na mamino joško. Oba dva veva kdo od naju je trol in kristalno jasno je da to nisem jaz. Argumentov proti seveda nimaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SklogSKF ()
NooB ::
Teh pridobljenih 20 minut ne odtehta komforta sedenja na ogrevani riti v Passatu na kredit :)
LP,
JAZ
SklogSKF ::
Teh pridobljenih 20 minut ne odtehta komforta sedenja na ogrevani riti v Passatu na kredit :)
Pa pasja radost, ki jo kupiš, ker zaradi kredita za avto za boljšo salamo nimaš, nebesa.
Slovenci in avti, Dr. Miha Mazzini
https://www.mihamazzini.si/dostava-na-d...
Bom skopiral en članek, žalostna in tragikomična resnica večine Slovencev:
Slovenska posebnost
Zgoraj napisano velja na splošno, a Slovenci imamo neko posebnost in ta je vir zadrege za prometne strokovnjake. Zaznavajo jo nezavedno, saj so del naroda, a razumsko ubesediti je ne morejo. Tudi jaz je nisem, dokler …
… se enkrat lani nisem ustavil v enem tistih nizkocenovnih tujih diskontov, ki so zrasli v naših predmestjih. Sprehajal sem se med robo, zloženo na paletah in doživel sem občutek ponavljanja: da sem nekoč že šel skozi to, da … spomnil sem se! Ko sem se v Ameriki vozil od kraja do kraja, sem v predmestnih marketih nakupil popotnico in nekajkrat sem prišel tudi v trgovine, kjer nakupujejo najbolj revni. ZDA so namreč svoj socialni mir ohranile tako, da obstajajo cele verige, namenjene siromakom. Če v središču Seattla plačate 7 dolarjev za sendvič, se lahko v predmestju za isti znesek prenažirate v “vse-kar-lahko-poješ” restavraciji. Pogledal sem po naši trgovini in res: ista govorica telesa, cenena oblačila, preračunavanje cen. Posebej mi je v oči padel človek, ki se je sklanjal nad hladilnikom in okleval nad vakumsko pakiranim kosom najcenejše salame, v moji mladosti imenovane pasja radost. Vzel jo je, gledal, obračal, videl ceno, vrnil, že stopil korak proč, pa spet vzel v roke in znova okleval. Adamovo jabolko se je trdo premikalo, goltal je slino. Moram reči, da se mi je vse skupaj zdelo tako žalostno, da sem odkorakal na blagajno.
Zunaj me je prešinilo, da je nekaj hudo narobe. To, kjer sem sedaj, se začenja razlikovati od mojega ameriškega spomina. Ustavil sem se in mozgal. Trajalo je, preden sem doumel: odklepam najcenejši avto na celem parkirišču! V Ameriki ni bilo tako: ne zato, ker bi vozil dragocen izposojen avto, marveč ker so tamkajšnji reveži sedali v take podrtije, da jih v Evropi ne vidiš. Pri nas pa sploh ne.
Osuplo sem gledal po vrstah parkiranih vozil. Čakaj, čakaj, je to mogoče?
Sklenil sem počakati človeka, ki je travmatiziral nad pasjo radostjo. Prišel je in sedel v novega audija.
Ne vem, če je kupil salamo ali ne.
Slovenski avti
Ko so nekaj mesecev kasneje odpirali še eno od nizkocenovnih veleblagovnic in so se kupci zbrali nekaj ur prej, se stepli za robo, prihranili nekaj evrov, je TV posnetek zaokrožil tudi po internetu. Nek prijatelj mi ga je poslal s pripisom, glej te idiote. Pogledal sem in mu odpisal: ti pa glej avte, ki so parkirani za njimi. Njegovo začudenje je preseglo okvire e-pošte in moral me je poklicati: Miha, to je neverjetno, saj so za prerivajočo množico parkirani za tak obup daleč predobri avtomobili!
V Sloveniji obstaja previsoka kritična masa ljudi, ki si je privoščila predrag avto glede na svoje finančne sposobnosti. Taki posamezniki obstajajo povsod, le pri nas pa jih je toliko, da vplivajo na celotno populacijo. Tak človek si je kupil avto na kredit (ali lizing) in MORA vsak mesec zbrati točno določeno količino denarja za odplačilo. Kar postane njegova môra. Ponavadi ne gre za strategijo posameznika, marveč za obsedenost družin, zato pišem v množini: ne privoščijo si počitnic, varčujejo na vseh koncih, tudi pri hrani, drug drugemu gledajo pod prste, očitajo si, se prepirajo in neprestano kalkulirajo, kako bodo zbrali za mesečni obrok. Hkrati pa že hrepenijo po novem avtu, novem kreditu!
Kako bo mirno in zadovoljno peljal voznik, ki je pred vožnjo 10 minut okleval, preračunaval in sline cedil ob najslabši možni klobasi? Če jo je kupil, ima občutke krivde, kako bo pa sedaj odplačal kredit? Uničil je družinski proračun! Če je ni, podzavestno sovraži avto okoli sebe, za katerega se še hrani odreka! Nakar tak človek v takem razpoloženju pred seboj zagleda nekoga, ki vozi počasneje kot on! Kako bo trobil! Stiskal bo hupo in mislil, da gre za pravičniški bes odličnega voznika, v resnici pa gre le za človeka, ki bi raje stiskal pasjo radost kot volan.
Ker smo ljudje s svojimi zrcalnimi nevroni narejeni za posnemanje, bodo taki kreditni zagrenjenci, če jih je zadosti veliko, diktirali obnašanje na cesti vsem ostalim (tudi turistom, dodajam za one, ki se sprašujejo, kako se tujci tako hitro navadijo lokalnih običajev).
Slovenska nevroza
Po psihiatru in nevrologu Erwinu Ringlu, ki je raziskoval lastnosti narodov nekdanje avstroogrske, sta koroška in slovenska duša nevrotična. Pritrdil mu je tudi dr. Trstenjak, ki govori o strašnem občutku krivde, ki je za Slovence značilen.
Kaj, če ta dva učenjaka malce posodobimo? Občutek krivde in nevroza, če sta nezdravljena, morata najti svoje opredmetenje. Predrag avto je idealna oblika! Če bi si privoščili vozilo, ki ga kupijo brez težke vesti, in ki ga lahko zamenjajo z drugim brez joka, če ga razbijejo, kje bi bil potem prostor za nevrozo in krivdo? Predrag avto je sodobna rešitev za podaljševanje prislovičnega nevrotizma – en sam nakup omogoči, da nadaljujete tradicijo svojih prednikov.
In ste, kot je zapisal Ringl: občutljivi, zamerljivi in prepirljivi, tako “polni zavisti, da bi drug drugemu izpraskali oči”.
Slovenec ne nabavi predragega avta zaradi užitka, marveč zaradi trpljenja, ki ga povzroča sebi in drugim.
In njene posledice
Kolikim pasjim radostim se je moral odreči človek, ki je zbil punčko na prehodu za pešce, izstopil, videl majhno poškodbo na odbijaču svojega avta, šel do na tleh ležečega telesca in ga obrcal? Resničen slovenski primer. Ali pa, in tole sem videl na lastne oči, avto zadane srno, potniki tečejo ven in gledajo odbijač, nihče pa še pogleda ne za živaljo, ki se opoteka v gozd.
Ekstremni primeri?
Kot med ljudstvom, tudi na estradi: Kaj pa slovenski pevec, ki v prvem intervjuju po prvi (in edini) uspešnici prostodušno izjavi, da je dobil prvi denar in z njim napolnil hladilnik lačne družine. V drugem intervjuju pa že pove, da je na kredit kupil drag avto.
Da o dobrodelnosti ne govorimo: časopisna nabiralna akcija za reveže, ki so živeli ob kruhu in vodi, nezaposleni, nakar je oče dobil službo! Da! Za prvo plačo so vplačali kredit za avto, očeta je kap, druge plače ni več bilo. Prosijo za pomoč za hrano, da preživijo ob avtu.
Nazadnje
Ne vidim nobene realne možnosti za hitro spremembo slovenske avtomobilske nevrotičnosti: prodaja avtomobilov je cvetoča veja gospodarstva in moram reči, da sem v tem primeru nasprotnik kakršnegakoli omejevanja s strani oblasti – če nekdo hoče svoj denar zapraviti za avto namesto za hrano, pa naj. Problem je le v tem, da je avto lahko tudi (samo)morilsko orožje. Ker gre za nevrotično željo, nakup seveda ne razreši ničesar; bistvo je kredit, trpljenje in odrekanje, krivda, ki ga prinaša. In tako od avta do avta, od kredita do kredita, nakar telo, razjedeno od pritiskov, naveličano začaranega nevrotičnega kroga, naglo obrne volan. V kroniki lahko preberemo, da je nenadoma zavil na sosednji vozni pas, ubil sebe in še koga.
Vzrok neznan.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
feryz ::
Upam, da si dovolj star, da veš, da je to domišljijski spis. In to kar precej star in iztrošen.
Tako da absolutno ne paše v kontekst te teme.
Tako da absolutno ne paše v kontekst te teme.
SklogSKF ::
To ni noben domišljijski spis, to je prispevek Dr. Miha Mazzinija v sobotni prilogi z naslovom: Slovenci in avti.
No pa brezveze da ti sploh govorim, ker ga še prebral nisi.
KLIK: https://www.mihamazzini.si/dostava-na-d...
No pa brezveze da ti sploh govorim, ker ga še prebral nisi.
KLIK: https://www.mihamazzini.si/dostava-na-d...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
feryz ::
Kdo je napisal pravljico za lahko noč, je popolnoma vseeno.
Ali če napišem drugače, nima veze, kdo natrosi kup laži, namen tega sranja je samo in le manipuliranje z bralci.
Sodeč po tebi, je dobil vsaj enega vernika.
Ali če napišem drugače, nima veze, kdo natrosi kup laži, namen tega sranja je samo in le manipuliranje z bralci.
Sodeč po tebi, je dobil vsaj enega vernika.
GupeM ::
V Ljubljani imam POVPREČNO hitrost s skirojem 28 km/h
Ne, nimaš. Razen, če imaš nelegalen skiro in se ne držiš predpisov (vožnja preko rdeče, slalomiranje med pešci, občasno kakšnega zbiješ, ...)
Ostalih samopoveličevalnih zgodbic in ostalega samohvalisanja pa raje ne bom komentiral. Saj poznaš star slovenski pregovor: "Lastna hvala se pod mizo valja."
Aja, pa še to: Z električnim skirojem naredim kar precej kilometrov na leto. Ampak se ne slepim, da je zadeva idealna. Ja, v nekaterih primerih je superiorna v primerjavi z avtom. V mnogih pa ni. Recimo v primerih kot zgoraj omenjeno pobiranje otrok v vrtcu ... Ampak seveda si to prikladno spregledal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
SklogSKF ::
Ne, nimaš.
Imam.
Razen, če imaš nelegalen skiro in se ne držiš predpisov (vožnja preko rdeče, slalomiranje med pešci, občasno kakšnega zbiješ, ...)
Skiro je odklenjen in maksimalna hitrost je 30,5 do 31 km/h. Vozim lepo, tako da nobenega ne ogrožam. Če je prosto, potem včasih "sekam" kakšno rdečo luč, ampak samo takrat ko ni nobenega okoli (ali pa so le ti zelo daleč stran). In ja, dejansko imam povprečno hitrost 28 km/h, izmerjeno z aplikacijo M365 Dashboard.
Ostalih samopoveličevalnih zgodbic in ostalega samohvalisanja pa raje ne bom komentiral. Saj poznaš star slovenski pregovor: "Lastna hvala se pod mizo valja."
Prav nič se ne hvalim, samo povem.
Aja, pa še to: Z električnim skirojem naredim kar precej kilometrov na leto. Ampak se ne slepim, da je zadeva idealna.
Koliko je to "kar precej"? Definitivno jih nisi naredil toliko kot jaz: 8000 km do sedaj v dobre 2 letih. Sem prvi po številu kilometrov v Sloveniji v aplikaciji M365 Dashboard, ter okrog 400ti na svetu.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
SklogSKF ::
Ja, v nekaterih primerih je superiorna v primerjavi z avtom. V mnogih pa ni. Recimo v primerih kot zgoraj omenjeno pobiranje otrok v vrtcu ... Ampak seveda si to prikladno spregledal.
V večini primerov vožnje po mestu je skiro superioren. Ni samo takrat ko lije kot iz škafa ali je cesta zasnežena, kar je procentualno izredno redko. Pobiranje otrok je izgovor, definitivno bi lahko večina ljudi organizirala stvari tako da bi na šiht šla s skirojem, nato pa po otroke z avtom (ali pa bi po njih šla žena). Večina ljudi sploh nima otrok v vrtcu, pri večini so otroc že toliko stari da lahko sami potujejo s kolesom. Sicer pa cargo električno kolo je primerno tudi za otroke pobrat v vrtcu če že ravno hočeš (na Nizozemskem je to standardna praksa), poglej si malo:
Oziroma tole če ti tak stil videa bolj utreza:
Do You Really Need A Car? | Why E Bikes Could Be The Future Of Personal Transport
Inžinirček - The Clone Wars ...
Kdo je napisal pravljico za lahko noč, je popolnoma vseeno.
Ali če napišem drugače, nima veze, kdo natrosi kup laži, namen tega sranja je samo in le manipuliranje z bralci.
Sodeč po tebi, je dobil vsaj enega vernika.
Še prebral nisi. Če bi, potem bi drugače govoril. Nisem noben vernik, nobena skrivnost ni da v Sloveniji mnogi ljudje na kredit vzamejo mnogo dražji avto kot pa si to lahko finančno privoščijo, trpijo pa oni sami in vsi okoli njih.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
SklogSKF ::
En izmed razlogov zakaj je gužva, le poglejte si. :)
Why did Kids Stop Walking to School?
Ps: izredno dober, video, res priporočam ogled.
Why did Kids Stop Walking to School?
Ps: izredno dober, video, res priporočam ogled.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
GupeM ::
Ja, v nekaterih primerih je superiorna v primerjavi z avtom. V mnogih pa ni. Recimo v primerih kot zgoraj omenjeno pobiranje otrok v vrtcu ... Ampak seveda si to prikladno spregledal.
V večini primerov vožnje po mestu je skiro superioren. Ni samo takrat ko lije kot iz škafa ali je cesta zasnežena, kar je procentualno izredno redko. Pobiranje otrok je izgovor, definitivno bi lahko večina ljudi organizirala stvari tako da bi na šiht šla s skirojem, nato pa po otroke z avtom (ali pa bi po njih šla žena). Večina ljudi sploh nima otrok v vrtcu, pri večini so otroc že toliko stari da lahko sami potujejo s kolesom. Sicer pa cargo električno kolo je primerno tudi za otroke pobrat v vrtcu če že ravno hočeš (na Nizozemskem je to standardna praksa), poglej si malo:
Oziroma tole če ti tak stil videa bolj utreza:
Do You Really Need A Car? | Why E Bikes Could Be The Future Of Personal Transport
Zanimiv električni skiro, tole.
Sicer bi te pa s temle šele rad videl, kako greš s povprečno hitrostjo 20 km/h po ljubljanskih luknjah.
Kot sem že zgoraj napisal, takšni papki, ki ne ločite skiroja in cargo bika lahko pridete do diplome. Narobe svet...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
starfotr ::
Pomagalo bi že to da bi država PLAČEVALA za to da se avta znebiš in uporabljaš kolo (za izjemne primere pa car sharing). V nekaterih Evropskih državah imajo tako. Študije zaključujejo da je škoda zaradi uporabe avtomobila 5000 EUR do 13.000 EUR na leto na en avto, odvisno od študije, lokacije kjer je narejena in kaj vse upošteva.
Model, sam sebi preko davkov moram plačat, da se znebim avta?
Dajmo ukinit davke, saj se neutemeljeno trošijo.
Sem za drastično omejitev avtov in ostalih bedarij. Vendar za neumnosti financirane z davkov pa nisem. Sem pa za izgradnjo kvalitetnih kolesarskih poti in zelo pospešeno vlaganje v vse oblike javnega prevoza.
VHladc ::
Zanimiv električni skiro, tole.
Nikjer nisem napisal da je tole električni skiro, očitno si funkcionalno nepismen. Še več: jasno sem napisal da gre za električno kargo kolo. KOLO ne SKIRO, butelj.
Sicer bi te pa s temle šele rad videl, kako greš s povprečno hitrostjo 20 km/h po ljubljanskih luknjah.
Če s skirojem uspem narest povprečno hitrost 28 km/h, potem s tem cargo kolesom ki ima vendarle precej večje gume zlahka dosežem še večjo poprečno hitrost, 20 km/h pa sploh brez problema.
Kot sem že zgoraj napisal, takšni papki, ki ne ločite skiroja in cargo bika lahko pridete do diplome. Narobe svet...
1. Oba dva veva kdo od naju je papek in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;)
2. Seveda ločim kargo kolo in skiro, to da ti misliš da jih ne je posledica tvoje funkcionalne nepismenosti.
3. Ne bodi fovš ljudem ki imamo diplomo, samo zato ker jo ti nimaš. Moja diploma je bila pridobljena z trdim delom, odrekanju vsem dobrim stvarem v mladosti, trpljenju in z žulji. Povprečno oceno izpitov sem imel 9,5 in imam tudi uradno potrdilo študentskega referata da spadam med 5 % najboljših študentov v generaciji in to na eni najtežjih fakultet v Sloveniji. Resnično ne vem če bi se še enkrat odločil za to pot, pravzaprav sem ti malo fovš da si ti lahko užival mladost, nikakor pa ne rabiš bit fovš moji diplomi.
Pomagalo bi že to da bi država PLAČEVALA za to da se avta znebiš in uporabljaš kolo (za izjemne primere pa car sharing). V nekaterih Evropskih državah imajo tako. Študije zaključujejo da je škoda zaradi uporabe avtomobila 5000 EUR do 13.000 EUR na leto na en avto, odvisno od študije, lokacije kjer je narejena in kaj vse upošteva.
Model, sam sebi preko davkov moram plačat, da se znebim avta?
Dajmo ukinit davke, saj se neutemeljeno trošijo.
Sem za drastično omejitev avtov in ostalih bedarij. Vendar za neumnosti financirane z davkov pa nisem. Sem pa za izgradnjo kvalitetnih kolesarskih poti in zelo pospešeno vlaganje v vse oblike javnega prevoza.
Model, se ti ne zdi da je bolje da ima država samo 3000 € minusa, kot pa da ga ima 5000 do 13.000 €? Se ti ne zdi?
Če ima človek avto, potem ima država po vsakem avtu 5000 do 13.000 € MINUSA glede na študije. Če država ponudi 3000 € da se avta znebiš, potem ima minusa samo 3000 €. 3 jurje je manj kot 5 do 13 jurjev, kot menda veš. Torej se bi to splačalo. Tako državi, kot posameznikom, ki bi se za to odločili. ŠE VEČ: splačalo bi se celo tistim posameznikom, ki se za to NE BI odločili, ker bi bila gužva na cesti precej manjša in bi posledično prej prišli na končno destinacijo.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
GupeM ::
Kot sem rekel: Lastna hvala se pod mizo valja.
Ker vem da tega ne razumeš, pa še razlaga pomena tega pregovora:
Vir: FRAN
Ker vem da tega ne razumeš, pa še razlaga pomena tega pregovora:
izraža, da hvaljenje samega sebe ne priča o dejanski kakovosti; izraža prezir do samohvale
Vir: FRAN
VHladc ::
Ne gre za nobeno samohvalo, samo povem, ker sem bil izzvan. Nimaš za kej bit fovš moji diplomi. Bi pa še ti žrtvoval celo svojo mladost za en papir če misliš da je to dobro ideja, sam si si kriv da je nisi.
Še zdej nisi povedal koliko si prevozil s skirojem? Napisal si "kar precej", kaj je to "kar precej"? Tako govorijo na FDVju in na filozofski, kot je povedal naš profesor za informatiko, inženirji pa se izražamo precizno. Torej ne "je ful vroče, al pa ful ful vroče, ampak se lepo reče je 30 stopinj celzija. Naj ugamem, naredil si pod 500 km?
Še zdej nisi povedal koliko si prevozil s skirojem? Napisal si "kar precej", kaj je to "kar precej"? Tako govorijo na FDVju in na filozofski, kot je povedal naš profesor za informatiko, inženirji pa se izražamo precizno. Torej ne "je ful vroče, al pa ful ful vroče, ampak se lepo reče je 30 stopinj celzija. Naj ugamem, naredil si pod 500 km?
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
GupeM ::
Dovolj da vem, da je zadeva lahko zelo uporabna, pa tudi, da je lahko precej ne praktična.
Ne vem točno, koliko sem naredil. Recimo da okrog 1000 km od lanskega avgusta.
Ne vem točno, koliko sem naredil. Recimo da okrog 1000 km od lanskega avgusta.
cvalsr ::
V Ljubljani imam POVPREČNO hitrost s skirojem 28 km/h
L a ž e š !
Niti če imaš nek 'turbo' skiro, ki 'leti' 50 na uro. Semaforji, zanič vozišče, ostali promet ...
Oziroma imaš po enem ravnem klancu navzdol, ne pa povprečje po Lj.
starfotr ::
Vidi se, da ljudje ne znajo osnov statistike.
In tu pridemo do osnov, kot je vprašanje v šoli: "Kdaj bom pa to rabil v življenju?" Odgovor je tu. Vsak dan.
Ljudje brez predstave o osnovah si potem z blodnjami v glavi svet predstavljajo povsem na svoj način, večina napačen. Po domače nimajo pojma, imajo pa blodnje.
In tu pridemo do osnov, kot je vprašanje v šoli: "Kdaj bom pa to rabil v življenju?" Odgovor je tu. Vsak dan.
Ljudje brez predstave o osnovah si potem z blodnjami v glavi svet predstavljajo povsem na svoj način, večina napačen. Po domače nimajo pojma, imajo pa blodnje.
VHladc ::
L a ž e š !
Ne lažem. Niti podrazno ne lažem. Povprečna hitrost je bila 28 km/h, zmerjeno z aplikacijo. Lahko pa tudi demonstriram v praksi.
Niti če imaš nek 'turbo' skiro, ki 'leti' 50 na uro. Semaforji, zanič vozišče, ostali promet ...
Nimam turbo skiroja. Imam Xiaomi M365, osnoven skiro za 350 EUR. Končna hitrost je 31 km/h. Semaforje se seka če ravno takrat ne gre avto mimo. Vozišće je dovolj dobro da skos furaš full gas, če imaš vsaj malo izkušenj (ki mi jih ne manjka, ker sem s skirojem prevozil že skoraj 8000 km do sedaj).
Preden sem skiro odklenil sem imel maksimalno 25 do 26 km/h, povprečno pa 22 do 24 km/h, odvisno od vožnje. Sedaj ko sem skiro odklenil, pa je maksimalna hitrost 31 km/h, povprečna pa 26 do 28 km/h, odvisno od vožnje. Amapak to ni še nič, Woltovci z električnimi odklenjenimi bajki imajo brez težav POVPREČNO hitrost preko 35 km/h, videl na lastne oči. Lej če ti ne znaš furat in če stojiš na semaforju kot bedak ti jst ne morem pomagat, žal. Vozi se več, z prakso boš osvojil lepoto hitre vožnje, jst ti nimam nič druzga za rečt.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
VHladc ::
En je zgoraj napisal da rabi fucking 40 minut za bogih 10 km z avtom v gužvi. Veš kolk je to povprečna hitrost? Bogih 15 km/h. Še stara mama na kolesu je hitrejša.
starfotr ::
Jaz imam v avtu povprečno hitrost manj kot 50 km/h. Daj ne blodi preveč o povprečni hitrosti skirojev in koles, si se že dovolj osmešil.
GupeM ::
Še stara mama na kolesu je hitrejša.
Ne, ni. Tako kot ti nimaš niti blizu 28 km/h. Pa ko govoriš o praznih križiščih in vožnji preko rdeče ... V gužvi praznih križišč ni. Tako da lažeš. Če pa so križišča prazna, pa tudi z avtom ne rabiš 40 minut za 10 km, ampak 15 minut.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
VHladc ::
Jaz imam v avtu povprečno hitrost manj kot 50 km/h. Daj ne blodi preveč o povprečni hitrosti skirojev in koles, si se že dovolj osmešil.
Ne blodim prav nič. Je zmerjeno z aplikacijo, ne govorim na pamet. Ti kot avto moraš stat na vsakem semaforju, kot kolo/skiro pa lahko ubereš poti (bližnjice) kjer ni skoraj nobenega semaforja, pa še te lahko prečkaš pri rdeči. Tega ti z avtom ne moreš. Prav tako se z kolesom /skirojem lahko zbašeš preko vsake gužve, z avto pa pač ne in stojiš na mestu.
Evo razdalja 5,6 km (3,5 milje) z avtom traja izmerjeno 45 minut, z električnim kolesom 13 minut. Je šu tip prou testirat:
"This 3.5 mile commute to a client takes 45 minutes by car. The same commute takes 13 minutes on my E-Bike, and there's no fuel cost, no tax, no MOT, and no insurance. There is almost no traffic to deal with and no stress. Travelling this was is a positive pleasure - I feel more connected with the world. And I get some exercise - somewhere between none and all - depending on how I use the throttle."
Torej električno kolo 13 minut, avto za isto razdaljo v mestu 45 minut.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
GupeM ::
Ampak si pozabil, da z avtom lahko voziš tudi 130+ km/h. Ne pa nakladat, da je tvoja povprečna po Ljubljani 3 km/h manjša kot max hitrost, ki jo s skirojem lahko dosežeš...
VHladc ::
Ampak si pozabil, da z avtom lahko voziš tudi 130+ km/h
Ne v mestu. Govoriva za vožnjo o mestu.
Ne pa nakladat, da je tvoja povprečna po Ljubljani 3 km/h manjša kot max hitrost, ki jo s skirojem lahko dosežeš...
Je, ker VES ČAS vozim z maksimalno hitrostjo, te če se le da (če je to varno) vse semaroforje prečkam pri rdeči. Ni pa vsaka vožnja povprečno 28 km/h, sem imel tudi že take ki so bile 25 km/h, ter celo eno 23 km/h. Ampak večina jih je pa med 26 in 28 km/h. Se vid da nimaš skiroja, če bi ga mel bi lahko videl tudi sam. Ne smeš pa vozit penzionersko, to pa drži.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: VHladc ()
GupeM ::
Seveda. On pa govori za avto, s katerim verjetno gre tudi ven iz mesta in na avtocesto. Če bi se z avtom vozil samo po mestu, bi imel pa povprečno pod 40. Spet odvisno, kje točno bi se vozil ...
Kakorkoli, ali ti lažeš, ali pa ti laže tvoj skiro.
Ja, sigurno.
Kakorkoli, ali ti lažeš, ali pa ti laže tvoj skiro.
Je, ker VES ČAS vozim z maksimalno hitrostjo, te če se le da (če je to varno) vse semaroforje prečkam pri rdeči. Ni pa vsaka vožnja povprečno 28 km/h, sem imel tudi že take ki so bile 25 km/h, ter celo eno 23 km/h. Ampak večina jih je pa med 26 in 28 km/h.
Ja, sigurno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
starfotr ::
Jaz niti blizu mesta nisem bil, niti blizu semaforjev, izven avtoceste pa je povprečna hitrost manj od 50 km/h z avtom.
V mestih pa pade še mnogo nižje.
V mestih pa pade še mnogo nižje.
2dark ::
V Ljubljani je idealno imeti el. skiro. Če ne drugega, parkiraš npr. v BTC-ju in se odpelješ v center..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Ireso2 ::
Mato989 ::
L a ž e š !
Ne lažem. Niti podrazno ne lažem. Povprečna hitrost je bila 28 km/h, zmerjeno z aplikacijo. Lahko pa tudi demonstriram v praksi.
Niti če imaš nek 'turbo' skiro, ki 'leti' 50 na uro. Semaforji, zanič vozišče, ostali promet ...
Nimam turbo skiroja. Imam Xiaomi M365, osnoven skiro za 350 EUR. Končna hitrost je 31 km/h. Semaforje se seka če ravno takrat ne gre avto mimo. Vozišće je dovolj dobro da skos furaš full gas, če imaš vsaj malo izkušenj (ki mi jih ne manjka, ker sem s skirojem prevozil že skoraj 8000 km do sedaj).
Preden sem skiro odklenil sem imel maksimalno 25 do 26 km/h, povprečno pa 22 do 24 km/h, odvisno od vožnje. Sedaj ko sem skiro odklenil, pa je maksimalna hitrost 31 km/h, povprečna pa 26 do 28 km/h, odvisno od vožnje. Amapak to ni še nič, Woltovci z električnimi odklenjenimi bajki imajo brez težav POVPREČNO hitrost preko 35 km/h, videl na lastne oči. Lej če ti ne znaš furat in če stojiš na semaforju kot bedak ti jst ne morem pomagat, žal. Vozi se več, z prakso boš osvojil lepoto hitre vožnje, jst ti nimam nič druzga za rečt.
To me spominja na enga sodelavca ki je prbil da je imel na 15km trasi po bregih povprečno hitrost 45km/h z navadnim kolesom... s kolegom sva se samo pogledala in nama je bilo vse jasno da tip nima pojma
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Ireso2 ::
Seveda. On pa govori za avto, s katerim verjetno gre tudi ven iz mesta in na avtocesto. Če bi se z avtom vozil samo po mestu, bi imel pa povprečno pod 40. Spet odvisno, kje točno bi se vozil ...
Kakorkoli, ali ti lažeš, ali pa ti laže tvoj skiro.
Je, ker VES ČAS vozim z maksimalno hitrostjo, te če se le da (če je to varno) vse semaroforje prečkam pri rdeči. Ni pa vsaka vožnja povprečno 28 km/h, sem imel tudi že take ki so bile 25 km/h, ter celo eno 23 km/h. Ampak večina jih je pa med 26 in 28 km/h.
Ja, sigurno.
Kdo govori za izven mesta, koga imaš v mislih? Sploh ne vem o čem govoriš. Podal sem ti rezultate testa kjer tip rabi z električnim kolesom PO MESTU 13 minut, ter 45 minut z avtom. Ja je gužva, ampak tako pač je. Povprečno 40 km/h z avtom je prej težko dosežt v mestu, v rush hourju pa nemogoče. Ne lažem in ne laže moj skiro, lahko se dobiva, staviva za denar, določiva traso in boš štropal, ti demonstriram.
L a ž e š !
Ne lažem. Niti podrazno ne lažem. Povprečna hitrost je bila 28 km/h, zmerjeno z aplikacijo. Lahko pa tudi demonstriram v praksi.
Niti če imaš nek 'turbo' skiro, ki 'leti' 50 na uro. Semaforji, zanič vozišče, ostali promet ...
Nimam turbo skiroja. Imam Xiaomi M365, osnoven skiro za 350 EUR. Končna hitrost je 31 km/h. Semaforje se seka če ravno takrat ne gre avto mimo. Vozišće je dovolj dobro da skos furaš full gas, če imaš vsaj malo izkušenj (ki mi jih ne manjka, ker sem s skirojem prevozil že skoraj 8000 km do sedaj).
Preden sem skiro odklenil sem imel maksimalno 25 do 26 km/h, povprečno pa 22 do 24 km/h, odvisno od vožnje. Sedaj ko sem skiro odklenil, pa je maksimalna hitrost 31 km/h, povprečna pa 26 do 28 km/h, odvisno od vožnje. Amapak to ni še nič, Woltovci z električnimi odklenjenimi bajki imajo brez težav POVPREČNO hitrost preko 35 km/h, videl na lastne oči. Lej če ti ne znaš furat in če stojiš na semaforju kot bedak ti jst ne morem pomagat, žal. Vozi se več, z prakso boš osvojil lepoto hitre vožnje, jst ti nimam nič druzga za rečt.
To me spominja na enga sodelavca ki je prbil da je imel na 15km trasi po bregih povprečno hitrost 45km/h z navadnim kolesom... s kolegom sva se samo pogledala in nama je bilo vse jasno da tip nima pojma
Tip je pretiraval ker nima nobene meritve ali pa je res dobro telesno pripravljen na poteh izven mesta kjer nima nobenih semaforjev. Jaz pa dejansko vem koliko je povprečna hitrost, ker ti le to kaže v aplikaciji M365 Dashboard.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ireso2 ()
Miki N ::
nejc_nejc ::
Stvar je trivialna....
Rabimo tretji pas ali še en ring.
Seveda bodo nasprotniki le tega skocili v zrak, števila vozil, ne bodo omejili z nobeno zgoraj omenjeno metodo.
Hkrati v glavi preskakujejo 60 let, ki jih tukaj nismo imeli in smo ziveli v svojem filmu.
Širina cestišča je fizično preozka in pika.
Škoda debate dalje, se lahko na glavo postavite, tretji pas bo in to kmalu.
Rabimo tretji pas ali še en ring.
Seveda bodo nasprotniki le tega skocili v zrak, števila vozil, ne bodo omejili z nobeno zgoraj omenjeno metodo.
Hkrati v glavi preskakujejo 60 let, ki jih tukaj nismo imeli in smo ziveli v svojem filmu.
Širina cestišča je fizično preozka in pika.
Škoda debate dalje, se lahko na glavo postavite, tretji pas bo in to kmalu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49237 (35477) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19921 (15558) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31272 (21358) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81661 (71070) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32997 (27398) | BigWhale |