Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
mirator ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ljubljana ima zaposlenih samo 80k ljubljančanov (še 36k pa se jih vsak dan vozi izven ljubljane v službi), delovnih mest pa nekaj čez 280k. Torej mora 200k ljudi prit v ljubljano delat. In zato je treba nujno še en pas na obvoznici in poširit vhode v ljubljano, da bo požrla vse te delavce.
Ne vem, vendar očitno nisi dojel. Niso problem uvozi na obvoznico, ti kar lepo požirajo (razen seveda, kadar kakšen talent ne zna pospeševati in se vključevati). Problem so izvozi in dokler so problem izvozi nobena tri- ali večpasovnica ne bo rešitev. Oz. bi bila delna rešitev preusmeriti tranzitni tovorni promet ali na železnice ali daleč stran od Ljubljane.
free_rider ::
"Od oka" povezovalni pasovi AC, ki bi razbremenili obvoznico in posledično tudi ceste znotraj LJ. Pohitrili bi tudi mimovoz turistov in kamionov, ki zabašejo AC. Ampak bi kar neki koštal vse skupaj, horizontalna sta bolj izvedljiva, ker je nezahteven teren. Za S obstajajo celo že neke zasnove hitrih cest. Vertikalna sta pa po bolj hribovitem in bi bilo veliko predorov, tunelov, ki bi podražili traso. Vsake normalne prestolnico imajo več ringov, ker je to edina sprejemljiva rešitev. Ni pa zastonj.
Mato989 ::
UTK je mel prav
Bistveno je da mi gremo mimo LJ oni se pa naj gužvajo
Kot pravim potrebujemo dvopasovnico ki se odcepi pri Blagovici od Trojan in pripoji nazaj pred logatcem... to bi rešilo 90% težav... skupaj z ukinitvijo potnih pa verjetno skoraj vse.
Bistveno je da mi gremo mimo LJ oni se pa naj gužvajo
Kot pravim potrebujemo dvopasovnico ki se odcepi pri Blagovici od Trojan in pripoji nazaj pred logatcem... to bi rešilo 90% težav... skupaj z ukinitvijo potnih pa verjetno skoraj vse.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kriptobog ::
Pa sj potni, kjer so vezani na ceno mesecne vozovnice, bodo ze tako padli na 70e zdaj. Bomo videli koliko ljudi bo zaraditega dalo odpoved. Verjetno skoraj nihce.
WizzardOfOZ ::
UTK je mel prav
Bistveno je da mi gremo mimo LJ oni se pa naj gužvajo
Kot pravim potrebujemo dvopasovnico ki se odcepi pri Blagovici od Trojan in pripoji nazaj pred logatcem... to bi rešilo 90% težav... skupaj z ukinitvijo potnih pa verjetno skoraj vse.
To jaz že skos govorim. Ljubljana rabi
ali 2 ringa, en bo za gužvanje, po drugem pa tranzit mimo ljubljane ali pa dodaten tretji pas, kjer se boš mimo gužve odpeljal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
feryz ::
A ti bi šel kar čez center Mengša proti Kranju?
Iz Grasupla pa čez Naturo 2000 proti Vrhniki. Metuljček Okarček?
Veliko sreče pri pridobivanju zemljišč in dovoljenj. Do leta 2100 bi znali rešiti vsaj en krak. Unga skozi hribe. Ostalo bo še počakalo.
Iz Grasupla pa čez Naturo 2000 proti Vrhniki. Metuljček Okarček?
Veliko sreče pri pridobivanju zemljišč in dovoljenj. Do leta 2100 bi znali rešiti vsaj en krak. Unga skozi hribe. Ostalo bo še počakalo.
mirator ::
Poglej WizzardOfOZ, vse kar pride na obvoznico, mora nekje tudi iz obvoznice. Sedaj pa poglej tvojo idejo. Tranzit bi šel na tretji pas, v redu. Kje bi pa šel iz obvoznice?
byvaxyjy ::
free_rider je izjavil:
"Od oka" povezovalni pasovi AC, ki bi razbremenili obvoznico in posledično tudi ceste znotraj LJ. Pohitrili bi tudi mimovoz turistov in kamionov, ki zabašejo AC. Ampak bi kar neki koštal vse skupaj, horizontalna sta bolj izvedljiva, ker je nezahteven teren. Za S obstajajo celo že neke zasnove hitrih cest. Vertikalna sta pa po bolj hribovitem in bi bilo veliko predorov, tunelov, ki bi podražili traso. Vsake normalne prestolnico imajo več ringov, ker je to edina sprejemljiva rešitev. Ni pa zastonj.
Ne samo to, levi vertikalni gre skozi staro gorstvo, kjer je en predor nastajal ulalala časa.
Tudi sicer se večina ljudi (razen treh posebnežev tule, pa še od teh treh dva lažeta) pelje v rush hourjih v Ljubljano, ne mimo nje. Vsak, v glavo za silo normalen se bo peljal mimo Ljubljane prej ali kasneje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
WizzardOfOZ ::
Poglej WizzardOfOZ, vse kar pride na obvoznico, mora nekje tudi iz obvoznice. Sedaj pa poglej tvojo idejo. Tranzit bi šel na tretji pas, v redu. Kje bi pa šel iz obvoznice?
kako greš pa danes iz obvoznice?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
byvaxyjy ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Poglej WizzardOfOZ, vse kar pride na obvoznico, mora nekje tudi iz obvoznice. Sedaj pa poglej tvojo idejo. Tranzit bi šel na tretji pas, v redu. Kje bi pa šel iz obvoznice?
kako greš pa danes iz obvoznice?
V gužvi iz dveh pasov na dva pasova relativno preprosto, iz treh pasov na dva pasova - nikakor.
VelkBla ::
Če ni nesreča in par km dolga kolona na štajerski AC, je potem na primorski AC. Če ni primorski AC, je na štajerski. Če je slučajno vse OK, je pa na gorenjski AC. Potem pa še zapore, delo na cesti v sezoni in ko so prazniki in se ve, da bo gužva, dodatek so pa vozniki. Hja, zamujena priložnost za kakšno drugo, dodatno infrastrukturo. Tudi tisto kar bo sedaj zgrajeno bo premalo.
byvaxyjy ::
Če ni nesreča in par km dolga kolona na štajerski AC, je potem na primorski AC. Če ni primorski AC, je na štajerski. Če je slučajno vse OK, je pa na gorenjski AC. Potem pa še zapore, delo na cesti v sezoni in ko so prazniki in se ve, da bo gužva, dodatek so pa vozniki. Hja, zamujena priložnost za kakšno drugo, dodatno infrastrukturo. Tudi tisto kar bo sedaj zgrajeno bo premalo.
Ja. Zato ustavimo vsakršno vlaganje v avtoceste in začnemo raje vlagati v javni potniški promet. Ker vlaganje v ceste je samo doprineslo k več prometa in večji gužvi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
LeQuack ::
free_rider je izjavil:
"Od oka" povezovalni pasovi AC, ki bi razbremenili obvoznico in posledično tudi ceste znotraj LJ. Pohitrili bi tudi mimovoz turistov in kamionov, ki zabašejo AC. Ampak bi kar neki koštal vse skupaj, horizontalna sta bolj izvedljiva, ker je nezahteven teren. Za S obstajajo celo že neke zasnove hitrih cest. Vertikalna sta pa po bolj hribovitem in bi bilo veliko predorov, tunelov, ki bi podražili traso. Vsake normalne prestolnico imajo več ringov, ker je to edina sprejemljiva rešitev. Ni pa zastonj.
Fora je da bi to gradil izključno za tujce, ker Slovenci ne rabimo tega. Torej zakaj bi gradil za njih? Mogoče jim lahko še postavimo kaj drugega, da jim bo bolj udobno ko se mimo nas peljejo?
Quack !
Mato989 ::
Če ni nesreča in par km dolga kolona na štajerski AC, je potem na primorski AC. Če ni primorski AC, je na štajerski. Če je slučajno vse OK, je pa na gorenjski AC. Potem pa še zapore, delo na cesti v sezoni in ko so prazniki in se ve, da bo gužva, dodatek so pa vozniki. Hja, zamujena priložnost za kakšno drugo, dodatno infrastrukturo. Tudi tisto kar bo sedaj zgrajeno bo premalo.
Ja. Zato ustavimo vsakršno vlaganje v avtoceste in začnemo raje vlagati v javni potniški promet. Ker vlaganje v ceste je samo doprineslo k več prometa in večji gužvi.
Kot da pa je javni potniški promet prinesel manj gužve napram 1k ali 5k let nazaj...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
byvaxyjy ::
Če ni nesreča in par km dolga kolona na štajerski AC, je potem na primorski AC. Če ni primorski AC, je na štajerski. Če je slučajno vse OK, je pa na gorenjski AC. Potem pa še zapore, delo na cesti v sezoni in ko so prazniki in se ve, da bo gužva, dodatek so pa vozniki. Hja, zamujena priložnost za kakšno drugo, dodatno infrastrukturo. Tudi tisto kar bo sedaj zgrajeno bo premalo.
Ja. Zato ustavimo vsakršno vlaganje v avtoceste in začnemo raje vlagati v javni potniški promet. Ker vlaganje v ceste je samo doprineslo k več prometa in večji gužvi.
Kot da pa je javni potniški promet prinesel manj gužve napram 1k ali 5k let nazaj...
Ja, če živiš v državi idiotov, ki niso sposobni presoditi prednosti in slabosti ampak so sposobni samo drkati na to, kaj bo sosed rekel na njihov podaljšek penisa, ne moreš samo z javnim prevozom doseči nič.
Zato je pa nujno, da se vzporedno omejuje prevoz z osebnim avtomobilom, totalna gužva na avtocestah in obvoznici, zaračunavanje dnevnega uvoza v Ljubljano, so koraki v pravo smer.
Pač balkanci rabijo dodatne ukrepe, ker si po slovenceljski nomenklaturi baje dec, če si taxist samega sebe. In to zastonj oz. celo hudo v minus, ko daš v vse skupaj še ceno avtomobila, goriva, zavarovanj, registracije. Danes vozijo avto po ljubljanski obvoznici samo največji idioti in res mi ne krvavi srce zaradi njih.
Fora je da bi to gradil izključno za tujce, ker Slovenci ne rabimo tega. Torej zakaj bi gradil za njih? Mogoče jim lahko še postavimo kaj drugega, da jim bo bolj udobno ko se mimo nas peljejo?
Točno tole.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
GupeM ::
Ja. Zato ustavimo vsakršno vlaganje v avtoceste in začnemo raje vlagati v javni potniški promet. Ker vlaganje v ceste je samo doprineslo k več prometa in večji gužvi.
Napaka. Treba je ustaviti vsakršno vlaganje v mesta, vključno z javnim prometom. V mestih pustiti samo vsako peto hišo, vse ostalo podreti, meščane pa izgnati, naj si najdejo prostor kje drugje. Dokler ni bilo mest, namreč ni bilo gužve.
byvaxyjy ::
Ja. Zato ustavimo vsakršno vlaganje v avtoceste in začnemo raje vlagati v javni potniški promet. Ker vlaganje v ceste je samo doprineslo k več prometa in večji gužvi.
Napaka. Treba je ustaviti vsakršno vlaganje v mesta, vključno z javnim prometom. V mestih pustiti samo vsako peto hišo, vse ostalo podreti, meščane pa izgnati, naj si najdejo prostor kje drugje. Dokler ni bilo mest, namreč ni bilo gužve.
Ja, kako je bilo lepo, ko so vsi trajbali svojo volovsko oprego, se zadevali z metanolom in včasih metanom iz kravjih drekov, življenje je bilo preprosto, nič ni bilo treba znati, pobralo te je od bakterijske infekcije še preden je prišla ciroza, elektrike ni bilo kaj šele teh novodobnih novotarij, ki jih nikoli nisi razumel. Za žur si pa delal maslo ali prefukal najbližjo žensko ali jo zocvirkali kot čarovnico, ker so bile žitarice okužene z rženimi rožički, cel žur, si si lahko ogledal pičkin dim.
Kakšen raj, kakšna idila. Dragi Jabadaiah GlupeM, ravno zato počnemo vse, da vas pustimo na seznamu ogroženih vrst, sami pa se oddaljimo čimdlje od vas. Žal imate volilno pravico, tako, da bo trajalo malo dlje, ampak čas dela za nas.
Zdaj te pa ne bom več motil, ti kar v miru dokončaj svojega močeradovca, redneck.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
ZveeZ ::
free_rider je izjavil:
"Od oka" povezovalni pasovi AC, ki bi razbremenili obvoznico in posledično tudi ceste znotraj LJ. Pohitrili bi tudi mimovoz turistov in kamionov, ki zabašejo AC. Ampak bi kar neki koštal vse skupaj, horizontalna sta bolj izvedljiva, ker je nezahteven teren. Za S obstajajo celo že neke zasnove hitrih cest. Vertikalna sta pa po bolj hribovitem in bi bilo veliko predorov, tunelov, ki bi podražili traso. Vsake normalne prestolnico imajo več ringov, ker je to edina sprejemljiva rešitev. Ni pa zastonj.
Fora je da bi to gradil izključno za tujce, ker Slovenci ne rabimo tega. Torej zakaj bi gradil za njih? Mogoče jim lahko še postavimo kaj drugega, da jim bo bolj udobno ko se mimo nas peljejo?
Slovenci ne rabimo tega? A nas ni tam v guzvi? Zakaj potem sploh filozofiramo v tej temi, ce pa problema za vse nas ni?
starfotr ::
Imam idejo, na vse ceste se montira ležeče policaje na vsake 100 m. Če imajo lahko kolesarji razne ovire, količke in gor-dol kolesarske, ne vem zakaj ne bi isto naredili še za avte.
byvaxyjy ::
free_rider je izjavil:
"Od oka" povezovalni pasovi AC, ki bi razbremenili obvoznico in posledično tudi ceste znotraj LJ. Pohitrili bi tudi mimovoz turistov in kamionov, ki zabašejo AC. Ampak bi kar neki koštal vse skupaj, horizontalna sta bolj izvedljiva, ker je nezahteven teren. Za S obstajajo celo že neke zasnove hitrih cest. Vertikalna sta pa po bolj hribovitem in bi bilo veliko predorov, tunelov, ki bi podražili traso. Vsake normalne prestolnico imajo več ringov, ker je to edina sprejemljiva rešitev. Ni pa zastonj.
Fora je da bi to gradil izključno za tujce, ker Slovenci ne rabimo tega. Torej zakaj bi gradil za njih? Mogoče jim lahko še postavimo kaj drugega, da jim bo bolj udobno ko se mimo nas peljejo?
Slovenci ne rabimo tega? A nas ni tam v guzvi? Zakaj potem sploh filozofiramo v tej temi, ce pa problema za vse nas ni?
Tako je. Filozofirate o problemu, ki ga sploh ni. Edini problem je, kako se vas znebiti iz cest, vse ostalo je nepomembno.
Imam idejo, na vse ceste se montira ležeče policaje na vsake 100 m. Če imajo lahko kolesarji razne ovire, količke in gor-dol kolesarske, ne vem zakaj ne bi isto naredili še za avte.
Slaba ideja. V teoriji, bi se sicer strinjal, v praksi pa bi to samo povečalo profite prodajalcev avtomobilov, ki so, za svoj profit, prepričali slovenceljske idiote, da brez avtomobila niso moški (resnica je, niso ne z, ne brez - oz. da nima avto ničesar s tem). Tega pa ne bom podpiral, razen, če se prodajalce avtomobilov uporabi za ležeče policaje. Ne bojo dolgotrajni, bojo pa koristni. Prvič v življenju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
Utk ::
Pa kaj tebe briga, če so ljudje na cesti? Usedeš se na vlak in je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
byvaxyjy ::
byvaxyjyČas prve prijave05.06.2023 07:57:54
roCkY: idiot, ki misli, da so napadi na osebo argumenti. Poglej smradek, če bi se rad ne strinjal z mano, le na dan z argumenti, če pa si ugotovil, da imam prav, ne bo zadostoval noben datum registracije, da bi imel ti bolj prav. Samo idiot izpadeš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
tony1 ::
byvaxyjyČas prve prijave05.06.2023 07:57:54
Glede na debilizme, ki jih stresa (tj. že Rimljani so bili bedaki, ker so gradili ceste, saj je jasno, da to povzroča le še več prometa in le še več zastojev; očitno pa je, da to čutimo še danes ) gre verjetno za tistega talenta s 150 nicki iz teme o el. avtih... Drug skoraj ne more biti, za tole moraš biti talent...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
byvaxyjy ::
Glede na debilizme, ki jih stresa (tj. že Rimljani so bili bedaki, ker so gradili ceste, saj je jasno, da to povzroča le še več prometa in le še več zastojev; očitno pa je, da to čutimo še danes ) gre verjetno za tistega talenta s 150 nicki iz teme o el. avtih... Drug skoraj ne more biti, za tole moraš biti talent...
že Rimljani so bili bedaki, ker so gradili ceste, saj je jasno, da to povzroča le še več prometa in le še več zastojev
Ne, ti si bedak, ker ne vidiš razlike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
Utk ::
gre verjetno za tistega talenta s 150 nicki iz teme o el. avtih... Drug skoraj ne more biti, za tole moraš biti talent.
Ne, ni to inženirček, to je en drug kreten. Ta je proti električnim avtom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
byvaxyjy ::
tony1 ::
gre verjetno za tistega talenta s 150 nicki iz teme o el. avtih... Drug skoraj ne more biti, za tole moraš biti talent.
Ne, ni to inženirček, to je en drug kreten. Ta je proti električnim avtom.
Je6a. Internet so včasih v Polju pustili samo eno popoldne na teden... Očitno tega ni več, gledamo pa posledice...
Razumni ljudje moramo na Mars. Čimprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
byvaxyjy ::
Ja ja, sej si že reku, da imaš nekega dizla.
Sej vemo kater si, stopetdesetič.
Veš kako mi je toplo pri srcu, ko kreteni sami priznajo, da imam prav in da sami nimajo več argumentov. Ko se morajo zateči k ad-hominemom, da si poflikajo ranjeni ego?
No, zdaj, ko si končno ugotovil, da si idiot, pa se dajmo v zvezi z obvoznico raje pogovoriti, kaj lahko naredimo, da se zbašete iz nje.
Prvi predlog je 20 eurov/dan uvoz v Ljubljano. S tem prepolovimo promet na obvoznici. Rabimo se znebiti še vsaj 25%. Z idejami na dan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
ales85 ::
byvaxyjy ::
Razumni ljudje moramo na Mars. Čimprej.
Zanimivo, da se imaš s tako idejo za razumnega. Jaz bi ti rekel največ nerazgledan, sicer si ne bi želel na Mars, te pa spodbujem pri ideji, idiote je treba izvoziti iz zemlje, lahko tudi samo v vakuum, da ne tratimo goriva.
Vzameš še Utkja sabo? Se bosta imela zares fino v orbiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
tony1 ::
Na normalnem forumu bi te izstrelili kar moderatorji, tle pa spijo zimsko spanje, čeprav je že zrelo za prižgat klimo...
DuleSy1 ::
gre verjetno za tistega talenta s 150 nicki iz teme o el. avtih... Drug skoraj ne more biti, za tole moraš biti talent.
Ne, ni to inženirček, to je en drug kreten. Ta je proti električnim avtom.
Jst nisem noben kreten, ravno obratno, kreten je tisti ki nasprotuje objektivnim dejstvom, ki jih navajam v mojih sporočilih glede električnih avtomobilov. Imaš pa prav da byvaxyjy nisem jaz, prav tako nisem jaz "jamaha", "Twomf!Twemf" ali "FrupplePlex" (me je nekdo kakšne pol meseca nazaj obtožil da sem to jaz, pa se mi ni dalo odzvati). Lp.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DuleSy1 ()
DuleSy1 ::
verjetno za tistega talenta s 150 nicki iz teme o el. avtih.
Govorim samo dejstva o električnih avtomobilih, če jim nasprotuješ potem imaš pač narobe. In ne, nimajo vsi električni avtomobilih 50 km dosega pozimi in podobne bedarije, prav tako niso dražji za vozit kot naftni avtomobili in ja, lahko jih pelješ v avtopralnico brez problema. Če misliš da temu ni tako, potem se pač motiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DuleSy1 ()
tony1 ::
Če imaš 150 nickov, potem preprosto nisi za na forum. Če misliš da temu ni tako, potem se pač motiš.
byvaxyjy ::
Na normalnem forumu bi te izstrelili kar moderatorji, tle pa spijo zimsko spanje, čeprav je že zrelo za prižgat klimo...
In seveda idiot še vedno nadaljuje s svojimi sofizmi. Saj boš počasi ugotovil, da to kar se greš ni argumentirana debata in si predvsem sam zrel za izstrelitev.
Če imaš 150 nickov, potem preprosto nisi za na forum. Če misliš da temu ni tako, potem se pač motiš.
Če se nisi sposoben iti argumentirane debate in se moraš zanašati na logične nesmisle, ker nisi intelektualno dorasel argumentiranju, ravno tako nisi za na forum.
Razumem pa, da takrat, ko snežinkam ne gre vse kot po maslu, začnejo cepetati, se metati ob tla in jokati nad krivico sveta, ob tem pa ne spregledajo, da so samo idioti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
starfotr ::
Prvi predlog je 20 eurov/dan uvoz v Ljubljano. S tem prepolovimo promet na obvoznici. Rabimo se znebiti še vsaj 25%. Z idejami na dan.
Aja, kako? Ce mislis na P+R, potem se sigurno ne razpolovi.
Ce pa mislis, da bi teh €20/dan vkljucevalo obvoznico, pa to nikoli ne bo.
Ampak, da bi pa vinjete ukinili oz. naredili plačilo po prevoženem kilometru/odseku bi pa skočili v luft, ker bi ljudje uporabili stranske ceste in ne avtocest.
byvaxyjy ::
verjetno za tistega talenta s 150 nicki iz teme o el. avtih.
Govorim samo dejstva o električnih avtomobilih, če jim nasprotuješ potem imaš pač narobe. In ne, nimajo vsi električni avtomobilih 50 km dosega pozimi in podobne bedarije, prav tako niso dražji za vozit kot naftni avtomobili in ja, lahko jih pelješ v avtopralnico brez problema. Če misliš da temu ni tako, potem se pač motiš.
Torej trdiš, da bojo električni avtomobili rešili gužvo na obvoznici? Le razloži, me res zanima.
Za razliko od "zelenih", mi je skoraj vseeno za smrad, ki se ga povzroča (sem upošteval ob nakupu nepremičnine in me ne tangira), probleme imam z 100.000 vozil, ki pridejo v Ljubljano vsak dan. Električnih ali neelektričnih. Problem ostaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
ZveeZ ::
verjetno za tistega talenta s 150 nicki iz teme o el. avtih.
Govorim samo dejstva o električnih avtomobilih, če jim nasprotuješ potem imaš pač narobe. In ne, nimajo vsi električni avtomobilih 50 km dosega pozimi in podobne bedarije, prav tako niso dražji za vozit kot naftni avtomobili in ja, lahko jih pelješ v avtopralnico brez problema. Če misliš da temu ni tako, potem se pač motiš.
Torej trdiš, da bojo električni avtomobili rešili gužvo na obvoznici? Le razloži, me res zanima.
Za razliko od "zelenih", mi je skoraj vseeno za smrad, ki se ga povzroča, probleme imam z 100.000 vozil, ki pridejo v Ljubljano vsak dan. Električnih ali neelektričnih. Problem ostaja.
In kaksni so ti problemi?
Avta v LJ itak ne uporabljas, ker bi v tem primeru bil tudi sam del problema. Kolo/motor/pesec pa gre preprosto mimo.
Utk ::
Če bo to pomagalo, sem za 100 evrov za vhod z avtom, ne samo 20.
Seveda pa mora isto veljat tudi za izhod...
Seveda pa mora isto veljat tudi za izhod...
WizzardOfOZ ::
če to misliš samo na tiste v ringu, potem sem takoj za to.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
darksamurai ::
Torej trdiš, da bojo električni avtomobili rešili gužvo na obvoznici? Le razloži, me res zanima.
Za razliko od "zelenih", mi je skoraj vseeno za smrad, ki se ga povzroča (sem upošteval ob nakupu nepremičnine in me ne tangira), probleme imam z 100.000 vozil, ki pridejo v Ljubljano vsak dan. Električnih ali neelektričnih. Problem ostaja.
"Probleme" imaš z avtomobili in z vsemi ljudmi, ki se vozijo. Ko pa ti rabiš kruh iz trgovine, ko čakaš na poštarja, ko rabiš zdravnika v ZD Ljubljana ali v UKC pa kar naenkrat nimaš več težav z dnevnimi migranti. Dvoličnež. Več kot polovica jih živi izven LJ.
Živim v LJ znotraj obroča, ampak jaz nisem dvolična pi*da in se zavedam, da LJ živi od dnevnih migrantov.
byvaxyjy ::
darksamurai je izjavil:
Torej trdiš, da bojo električni avtomobili rešili gužvo na obvoznici? Le razloži, me res zanima.
Za razliko od "zelenih", mi je skoraj vseeno za smrad, ki se ga povzroča (sem upošteval ob nakupu nepremičnine in me ne tangira), probleme imam z 100.000 vozil, ki pridejo v Ljubljano vsak dan. Električnih ali neelektričnih. Problem ostaja.
"Probleme" imaš z avtomobili in z vsemi ljudmi, ki se vozijo. Ko pa ti rabiš kruh iz trgovine, ko čakaš na poštarja, ko rabiš zdravnika v ZD Ljubljana ali v UKC pa kar naenkrat nimaš več težav z dnevnimi migranti. Dvoličnež. Več kot polovica jih živi izven LJ.
Ne skrbi, poslovni uporabniki bojo na podlagi faktur dobili olajševalne okoliščine, tako, da jim ne bo hudega. Enako obiskovalci UKC in ostali nujni primeri. Pač vrne se denar oz. se ne zaračuna kazni. Problem rešen.
Probleme pa imam samo s tistimi, ki se vozijo v Ljubljano, da izkoriščajo infrastrukturo, ki ni narejena za njihovo maso. Saj bi se lahko sami omejili, vozili po 4 v avtomobilu, šli na LPP ampak njihov ogaben egoizem ne pozna meja, niti, ko čakajo na obvoznici in ovirajo paciente, ki dejansko rabijo priti do UKC (samo za foro sem ti UKC napisal na cegel in ti ga zabil v obraz, hinavski egoistični apologet).
darksamurai je izjavil:
Živim v LJ znotraj obroča, ampak jaz nisem dvolična pi*da in se zavedam, da LJ živi od dnevnih migrantov.
Seveda, jaz sem pa Dalajlama, pocuzaj mi jezik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
DuleSy1 ::
darksamurai ::
Ne skrbi, poslovni uporabniki bojo na podlagi faktur dobili olajševalne okoliščine, tako, da jim ne bo hudega. Enako obiskovalci UKC in ostali nujni primeri. Pač vrne se denar oz. se ne zaračuna kazni. Problem rešen.
Genialc. Raje bos plačeval več v mercatorju za kruh, več za dostavo, več za zdravstvo, ker te pač moti, da ljudje hodijo na delo v LJ, ki opravljajo storitve, ki jih ti veselo koristiš. Na koncu pa bodo vseeno prišli v LJ, ker nekdo pač mora opraviti delo. Samo ti boš več plačal. Genij prve klase.
Probleme pa imam samo s tistimi, ki se vozijo v Ljubljano, da izkoriščajo infrastrukturo, ki ni narejena za njihovo maso. Saj bi se lahko sami omejili, vozili po 4 v avtomobilu, šli na LPP ampak njihov ogaben egoizem ne pozna meja, niti, ko čakajo na obvoznici in ovirajo paciente, ki dejansko rabijo priti do UKC (samo za foro sem ti UKC napisal na cegel in ti ga zabil v obraz, hinavski egoistični apologet).Naslednjič ko bos v ZD ali na UKC, večkrat glasno ponavljaj, da bi dnevnim migrantom prepovedal vstop v LJ in da bi v LJ imel samo Ljubljančane. Potem pa se ne čudit, če boš čakal 2x dlje.
Seveda, jaz sem pa Dalajlama, pocuzaj mi jezik.
Dalajlama ni dvoclična prosrana ljubljanska pi*da
DuleSy1 ::
Torej trdiš, da bojo električni avtomobili rešili gužvo na obvoznici? Le razloži, me res zanima.
Tega nisem nikjer trdil, gužva pač ostane ista, to je dejstvo. Pa vendarle električni avtomobili v primerjavi z naftnimi prinašajo mnogotere prednosti. Električni avtomobili so superiorni v primerjavi z naftnimi. Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:
1. Ima 9x nižjo ceno vožnje na kilometer
2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
5. Boljši pospeški
6. Mnogo boljša krivulja navora
7. NIžje težišče
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od Rusov
14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen, meritve kažejo da je v mestih koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi po 500 krat večja kot na podeželju, kar ima izjemno slabe učinke na zdravje in počutje).
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi
DuleSy1 ::
Za razliko od "zelenih", mi je skoraj vseeno za smrad, ki se ga povzroča (sem upošteval ob nakupu nepremičnine in me ne tangira), probleme imam z 100.000 vozil, ki pridejo v Ljubljano vsak dan. Električnih ali neelektričnih. Problem ostaja.
Smrad je še najmnanjši problem. Problem so škodljivi plini (dušikovi oksidi) in mikroskopsko majhni trdi delci, ki prehajajo krvno možgansko bariero in se odlagajo v možganih, si čimer dokazano povzročajo RAKA, slabše počutje (moteno je delovanje dopaminskega sistema v možganih), depresijo, infarkte, demenco in celo znižujejo inteligenco. Za vse te navedbe lahko dam znanstvene študije. Kar hočem povedat je to: moralo bi te skrbeti. Moralo bi skrbeti vse nas.
Svetovna agencija za raziskave raka je dizlov izpuh že leta 2012 uvrstila v 1.kategorijo pod dokazano rakotvorne za ljudi:
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
Debra T Silverman
American Journal of Epidemiology, Volume 187, Issue 6, June 2018, Pages 1149-1152
https://academic.oup.com/aje/article/18...
DEPRESIJA:
Depression and suicide linked to air pollution in new global study
https://www.theguardian.com/environment...
"We know that the finest particulates from dirty air can reach the brain via both the bloodstream and the nose, and that air pollution has been implicated in increased [brain] inflammation, damage to nerve cells and to changes in stress hormone production, which have been linked to poor mental health," Braithwaite said.
DEPRESIJA 2:
PUBLISHED APRIL 28, 2021 IN RESEARCH, MEDICINE
CHILDHOOD AIR POLLUTION EXPOSURE LINKED TO POOR MENTAL HEALTH AT AGE 18
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...fbclid=IwAR3hyvEI7xJluIeVLV2bDuzGykfX6ztPlgMaaPrPOuDWF2-yia9Wsg1_8oc%C5%BE
INFARKTI:
Diesel exhaust inhalation increases thrombus formation in man
Andrew J. Lucking, Magnus Lundback, Nicholas L. Mills, Dana Faratian, Stefan L. Barath
https://academic.oup.com/eurheartj/arti...
Experimental exposure to diesel exhaust increases arterial stiffness in man
https://link.springer.com/article/10.11...
DEMENCA:
Air pollution linked to much greater risk of dementia
https://www.theguardian.com/environment...
ZNIŽEVANJE INTELIGENCE:
Air pollution causes 'huge' reduction in intelligence, study reveals
https://www.theguardian.com/environment...
Tole niso heci..Po domače povedano: vsak pozna občutek ko po šihtu pride domov in je sfukan ko svina in se mu nič ne da, nima nobene energije in nič. Sedaj vemo da je velik del razloga za to vdihavanje zraka onesnaženega z avtomobilskimi izpuhi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DuleSy1 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49247 (35487) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19926 (15563) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31276 (21362) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81664 (71073) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33001 (27402) | BigWhale |