Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
Mato989 ::
Višji bruto je stvar delodajalca in ne prevoznih stroškov.
Seveda je! Ampak kako ga bo najlažje prisilit v viašnje bruta? Če ukineš potne stroške (neobdavčene) bo delavec rekel da pač ne bo več se vozačkal na šiht k delodajalcu razen če mu dvigne bruto za 200EUR dap okrije potne...
Na tak način bomo rešili par zadev:
1. plača bo bolj celostno obdavčena (to je dobro) in bo tako večji delež šel za izračun pokojnine (potni zdaj niso šli)
2. manj gužve, če bodo delodajalci dobili domačine da delajo ker ne bodo želeli tolko dodatka oz višjo plačo zaradi bližine
3. več časa za folk overall
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
byvaxyjy ::
Višji bruto je stvar delodajalca in ne prevoznih stroškov.
Seveda je! Ampak kako ga bo najlažje prisilit v viašnje bruta? Če ukineš potne stroške (neobdavčene) bo delavec rekel da pač ne bo več se vozačkal na šiht k delodajalcu razen če mu dvigne bruto za 200EUR dap okrije potne...
Sigurno ja. Zgodilo se bo naslednje: ukinilo se bo potne stroške, delodajalec pa ne bo zvišal plače. To bo to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
Mato989 ::
Višji bruto je stvar delodajalca in ne prevoznih stroškov.
Seveda je! Ampak kako ga bo najlažje prisilit v viašnje bruta? Če ukineš potne stroške (neobdavčene) bo delavec rekel da pač ne bo več se vozačkal na šiht k delodajalcu razen če mu dvigne bruto za 200EUR dap okrije potne...
Sigurno ja. Zgodilo se bo naslednje: ukinilo se bo potne stroške, delodajalec pa ne bo zvišal plače. To bo to.
In pol bo kar nekaj folka dalo odpoved, ker se brez potnih ne bo več splačalo vozačkat iz Prekmurja v LJ... potem delodajalec ne bo dobil kadra in bo naredil kaj? Dvignil plače, če bo hotel koga dobit.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
byvaxyjy ::
Višji bruto je stvar delodajalca in ne prevoznih stroškov.
Seveda je! Ampak kako ga bo najlažje prisilit v viašnje bruta? Če ukineš potne stroške (neobdavčene) bo delavec rekel da pač ne bo več se vozačkal na šiht k delodajalcu razen če mu dvigne bruto za 200EUR dap okrije potne...
Sigurno ja. Zgodilo se bo naslednje: ukinilo se bo potne stroške, delodajalec pa ne bo zvišal plače. To bo to.
In pol bo kar nekaj folka dalo odpoved, ker se brez potnih ne bo več splačalo vozačkat iz Prekmurja v LJ... potem delodajalec ne bo dobil kadra in bo naredil kaj? Dvignil plače, če bo hotel koga dobit.
To bi pa rad videl. Koliko protestov je bilo pri privatnikih v npr. lanskem letu?
Mato989 ::
Višji bruto je stvar delodajalca in ne prevoznih stroškov.
Seveda je! Ampak kako ga bo najlažje prisilit v viašnje bruta? Če ukineš potne stroške (neobdavčene) bo delavec rekel da pač ne bo več se vozačkal na šiht k delodajalcu razen če mu dvigne bruto za 200EUR dap okrije potne...
Sigurno ja. Zgodilo se bo naslednje: ukinilo se bo potne stroške, delodajalec pa ne bo zvišal plače. To bo to.
In pol bo kar nekaj folka dalo odpoved, ker se brez potnih ne bo več splačalo vozačkat iz Prekmurja v LJ... potem delodajalec ne bo dobil kadra in bo naredil kaj? Dvignil plače, če bo hotel koga dobit.
To bi pa rad videl. Koliko protestov je bilo pri privatnikih v npr. lanskem letu?
Ne vem poglej vso jamranje privatnikov kako ni kadra... potem bi bilo pač še slabše... Si videl kje tako jamranje po manjku kadra leta 2013? Jaz nisem.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
byvaxyjy ::
Mato989 ::
Ne vem poglej vso jamranje privatnikov kako ni kadra... potem bi bilo pač še slabše... Si videl kje tako jamranje po manjku kadra leta 2013? Jaz nisem.
Jamranja je vedno dovolj, vpliva na bruto pa vedno enako, nič ali zelo malo.
Aha, zato je bruto plača povprečna enaka kot 5 let nazaj
Kolega je ravno dobil povišico v LJ, ker je rekel da če mora 2x na teden tja hoče 150 bruto višjo plačo, ali pa full time home office, so mu pol dali 150 bruto zraven...
Tega bi bilo še več...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
netopypy ::
Ne vem poglej vso jamranje privatnikov kako ni kadra... potem bi bilo pač še slabše... Si videl kje tako jamranje po manjku kadra leta 2013? Jaz nisem.
Aja, če je tako, pa sploh ni problema, tudi, če se kakšni leki in magne izseljujejo...
Kolikor razumem, na osnovi nekih srečnih tehnoloških znancev sklepaš kar na vseh 100k (ali 150k) dnevnih migrantov v LJ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: netopypy ()
eriCartman ::
To je že rešeno z mesečno karto za 70 evrov al kolk že. Zdaj morajo samo še firme, in predvsem JS, to začet upoštevat.
Ne ni rešeno, povrnitev prevoznih stroškov (kao) je neobdavčena zadeva... potrebujemo višji bruto in manj teh izvzetih zadev.
Višji bruto je stvar delodajalca in ne prevoznih stroškov.
eriCartman je izjavil:
morda pa bo to z znižanjem prevoznih stroškov močno spodbudilo ostala mesta k razvoju novih delovnih mest, samo še občine sprevidijo in določijo nove površine za gradnjo obrtnih con.
ljubljana is going down
Ne bo. Zaradi točno takih izkoriščevalcev kot si sam, ki se jim jebe za vse ostale in vidijo samo sebe.
Očitno skozi tvoje oči, skozi oči koga drugega pa ne.
PS: delam v svojem malem kraju, kljub malo nižjim prihodkom mi je v veselje se zapeljat dobra dva kilometra do službice zjutraj - nobene gužvice
Mato989 ::
Ne vem poglej vso jamranje privatnikov kako ni kadra... potem bi bilo pač še slabše... Si videl kje tako jamranje po manjku kadra leta 2013? Jaz nisem.
Aja, če je tako, pa sploh ni problema, tudi, če se kakšni leki in magne izseljujejo...
Ne vem... vsako leto v SLO gre v penzion cca 8-10k ljudi več kot jih pride na trg dela... to pomeni če letno zgubimo tam okol 8k mest smo v najslabšem primeru na 0 glede povpraševanja kadrov...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
byvaxyjy ::
Ne vem poglej vso jamranje privatnikov kako ni kadra... potem bi bilo pač še slabše... Si videl kje tako jamranje po manjku kadra leta 2013? Jaz nisem.
Jamranja je vedno dovolj, vpliva na bruto pa vedno enako, nič ali zelo malo.
Aha, zato je bruto plača povprečna enaka kot 5 let nazaj
Kolega je ravno dobil povišico v LJ, ker je rekel da če mora 2x na teden tja hoče 150 bruto višjo plačo, ali pa full time home office, so mu pol dali 150 bruto zraven...
Tega bi bilo še več...
... če bi ljudje protestirali. Nehali delat in šli na štrajk. Ampak tega pač ne počnejo izven javnega sektorja.
netopypy ::
Mato989 ::
Ne vem poglej vso jamranje privatnikov kako ni kadra... potem bi bilo pač še slabše... Si videl kje tako jamranje po manjku kadra leta 2013? Jaz nisem.
Jamranja je vedno dovolj, vpliva na bruto pa vedno enako, nič ali zelo malo.
Aha, zato je bruto plača povprečna enaka kot 5 let nazaj
Kolega je ravno dobil povišico v LJ, ker je rekel da če mora 2x na teden tja hoče 150 bruto višjo plačo, ali pa full time home office, so mu pol dali 150 bruto zraven...
Tega bi bilo še več...
... če bi ljudje protestirali. Nehali delat in šli na štrajk. Ampak tega pač ne počnejo izven javnega sektorja.
Dobri kadri počno...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
netopypy ::
byvaxyjy ::
eriCartman je izjavil:
To je že rešeno z mesečno karto za 70 evrov al kolk že. Zdaj morajo samo še firme, in predvsem JS, to začet upoštevat.
Ne ni rešeno, povrnitev prevoznih stroškov (kao) je neobdavčena zadeva... potrebujemo višji bruto in manj teh izvzetih zadev.
Višji bruto je stvar delodajalca in ne prevoznih stroškov.
eriCartman je izjavil:
morda pa bo to z znižanjem prevoznih stroškov močno spodbudilo ostala mesta k razvoju novih delovnih mest, samo še občine sprevidijo in določijo nove površine za gradnjo obrtnih con.
ljubljana is going down
Ne bo. Zaradi točno takih izkoriščevalcev kot si sam, ki se jim jebe za vse ostale in vidijo samo sebe.
Očitno skozi tvoje oči, skozi oči koga drugega pa ne.
Seveda, skozi oči še enega enakega.
eriCartman je izjavil:
PS: delam v svojem malem kraju, kljub malo nižjim prihodkom mi je v veselje se zapeljat dobra dva kilometra do službice zjutraj - nobene gužvice
A ni fino. :) Zdaj si pa predstavljaj, da ti iz sosednjih vasi pripeljemo nekaj 100 avtomobilov, da se vozijo gor in dol po tvoji poti do službice. In to vsak dan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
kotanyi ::
eriCartman je izjavil:
Dodatni pas veliko izboljša zadevo, pa tudi zaključek gradbenih del jih bo delno, ko bo zaključeno.
Nič ne bi izboljšal, toliko kot je pasov, toliko jih bojo avtomobili zabasali.
Če jih je manj (recimo zdaj, zaradi dela na cesti), bojo tisti, ki imajo alternativo to tudi uporabili.
Takoj, ko bo pretočnost večja se bojo na cesto zbasali tudi vsi ostali in bo spet zabasano. Lahko probaš opazovati, ko se dela na cesti končajo in se pas odpre. Še vedno bo vse zabasano.
Ta fenomen je dobro raziskan po celem svetu, lahko si poiščeš razlage po youtubu.
Fenomen tule je samo to, da še kar nabijate z enimi in istimi miti, ki smo jih ovrgli že zdavnaj.
Neposrednega dokaza za povečanje induced demand zaradi širitve infrastrukture ni. So indikacije, za katere še avtorji sami priznavajo, da ne morejo opredeliti razmerja med morebitnim induciranim demandom, povečanjem populacije in gospodarsko rastjo.
In še vedno čakamo, da hohštaplerski vseznalci pokličete v Mestre in jim razložite da je izgradnja obvoznice in širjenje ceste proti Latisanni na 6 pasov popolna neumnost ki bo gužvo bistveno povečala.
Vmes je vsakemu normalnemu jasno - če raste gospodarstvo, populacija in tranzit, mora z njimi rasti tudi infrastruktura. Če infrastruktura ostaja na ravni izpred trideset let oziroma če celo nazaduje, potem bo gužva. To, kar pa eni tule proposajo ko želijo ustvarit prometni kolaps zavoljo posledičnega mitskega prehoda na javni prevoz, je pa ideološko pogojen terorizem idealistov ki nimajo pojma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kotanyi ()
Mato989 ::
Dobri kadri počno...
Sicer odvisno od kadra, marsikdo raje naveličan potihem pobegne drugam, kjer so pogoji boljši, ČE ima možnost. Kako je glede Leka, praviš? Dober ali slab kader, verjetno nekaj dobrega, nekaj slabega, ostalo pa vmes?
No saj to je dejansko to, odide drugam in ker ni kadra da bi ga za tako plačo zamenjal ima delodajalec hud problem, ali dvigne plačo še bolj kot bi jo moral onemu ki odhaja da ostane, ali pa bo najebal
Glede Leka, pa iskreno menim da večina kadra ne bo imela težava najt druge zaposlitve v teh časih, dokler jim je cilj DELATI...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
feryz ::
Tukajšnji znanstveniki bodo, skupaj z DARS-om, počakali, da promet naraste preko vseh meja, točno vemo koliko raste in ko bodo končno usposobili tretji pas in bo ta instantno poln že ob odprtju, se bodo drli, da so nam povedali, da bo več pasov večji zajeb.
Da bomo do takrat, bolj ali manj, stali na AC, bodo, seveda, spregledali.
Da bomo do takrat, bolj ali manj, stali na AC, bodo, seveda, spregledali.
netopypy ::
No saj to je dejansko to, odide drugam in ker ni kadra da bi ga za tako plačo zamenjal ima delodajalec hud problem, ali dvigne plačo še bolj kot bi jo moral onemu ki odhaja da ostane, ali pa bo najebal
Se ne bojim, da ne bi povišali plače tistim, ki so iskan kader in lahko kadarkoli zbežijo na
Mato989 ::
No saj to je dejansko to, odide drugam in ker ni kadra da bi ga za tako plačo zamenjal ima delodajalec hud problem, ali dvigne plačo še bolj kot bi jo moral onemu ki odhaja da ostane, ali pa bo najebal
Se ne bojim, da ne bi povišali plače tistim, ki so iskan kader in lahko kadarkoli zbežijo navarnolepo, večina pa po definiciji ni zelo iskana in tudi dobrih v istem kraju se ne bi potrebovalo prav dosti. Kot pa rečeno, predlagaj odpravo potnih stroškov, jaz virtualno prinesem še pijačo, brezalkoholna ali da malo zapeče?
Ampak danes je iskan kader skoraj vsak kader že zaradi pomanjkanja...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
byvaxyjy ::
No saj to je dejansko to, odide drugam in ker ni kadra da bi ga za tako plačo zamenjal ima delodajalec hud problem, ali dvigne plačo še bolj kot bi jo moral onemu ki odhaja da ostane, ali pa bo najebal
Kot pa rečeno, predlagaj odpravo potnih stroškov, jaz virtualno prinesem še pijačo, brezalkoholna ali da malo zapeče?
Ja, brezalkoholno in lajšto, da zapeče.
netopypy ::
Ampak danes je iskan kader skoraj vsak kader že zaradi pomanjkanja...
Normalno, potem pa tako brez zveze, da se dandanes 100-150k ljudi vozi v LJ vsak dan, ko bi se lahko v svojem kraju že zaposlili kot "zaradi pomanjkanja skoraj vsak kader iskan". Pa to je win-win situacija. Samo vladi predlagaj, če so takšni hoboti, da se sami ne spomnijo.
Lapsus, za enoto, se opravičujem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: netopypy ()
byvaxyjy ::
Tukajšnji znanstveniki bodo, skupaj z DARS-om, počakali, da promet naraste preko vseh meja, točno vemo koliko raste in ko bodo končno usposobili tretji pas in bo ta instantno poln že ob odprtju, se bodo drli, da so nam povedali, da bo več pasov večji zajeb.
Da bomo do takrat, bolj ali manj, stali na AC, bodo, seveda, spregledali.
Nihče ne bo usposobil tretjega pasu, ker so pač ljudje na darsu iz "foha" in vedo, kaj bo to potegnilo za sabo - zastoje na vseh izvozih obvoznice v Ljubljano, kjer se bo nabirala kolona na obvoznico in bojo na vsakem izvozu zabiti vsi trije pasovi, sam pa ne boš mogel niti več ven zapeljat.
Obvoznice se ne širi, ker Ljubljana ne more požirati take količine prometa, zanimivo, da takemu znanstveniku kot si ti, to ni jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
Utk ::
Pa koga boli k***c za "obvoznico"? Mi hočemo normalno avtocesto mimo Ljubljane. Ja, na žalost je Ljubljana na poti, ampak ne bomo zarad tega stali v kolonah zarad nje. Zarad mene naj zaprejo vse vpadnice v Ljubljano, samo eno naj pustijo, me nič ne briga, če se bo zato za vstop čakalo 17 ur, glavno, da bomo lahko šli MIMO Ljubljane normalno. Zdaj pač ne moremo zmeraj.
Invictus ::
Sicer potni stroški so revščina, ki je prenizka, da bi lahko z njo kril kolikor uničiš avto na poti do dela. Tako, da nima smisla, vožnja z osebnim avtomobilom, že zdaj - pa ljudje še kar vztrajajo.
Kako revščina??? Maribor - Ljubljana je 130 km. Krat 0,21 = 27,3 EUR. Krat obe smeri = 54,6 eur/dan, Krat 20 dni = 1092 EUR. Krat 11 mesec ( minus dopust) = 12012 EUR.
Dizel za eno furo pri porabi 7l/100km te pride 23 EUR (bencin malo manj). Ostane dnevno 30 EUR.
Če daš polovico za bencin in servis, ti ostane 6006 EUR.
Pomeni, da si lahko kupiš vsakih 5 let avto za 30030 EUR. Pa še starega prodaš....
Skratka, splača se... Večina je bolje plačana za sedenje v avtu, kot za samo delo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
byvaxyjy ::
Pa koga boli k***c za "obvoznico"? Mi hočemo normalno avtocesto mimo Ljubljane. Ja, na žalost je Ljubljana na poti, ampak ne bomo zarad tega stali v kolonah zarad nje. Zarad mene naj zaprejo vse vpadnice v Ljubljano, samo eno naj pustijo, me nič ne briga, če se bo zato za vstop čakalo 17 ur, glavno, da bomo lahko šli MIMO Ljubljane normalno. Zdaj pač ne moremo zmeraj.
Ti hočeš to (pa še to me mika, da bi ti rekel, da lažeš). Velika večina tule (oz. 100.000 po celi Sloveniji) hoče širšo obvoznico, da bo prej prišla v Ljubljano, ampak promet ne deluje tako, kot si predstavljajo "s kmečko pametjo".
V koloni pa mimogrede stojiš zaradi tistih 100.000, ki delajo probleme tudi Ljubljani. Sva na istem bregu, kaj se torej usajaš, razloži jim, da naj spokajo na javni promet.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
Utk ::
S širšo obvoznico ne bo nihče prišel hitreje v Ljubljano, to je jasno. Ampak to ni problem, ki ga bi moral reševat DARS, ker DARS ne rešuje problemov vstopov v mest.
DARS mora rešit problem vožnje po AC mimo Ljubljane.
DARS mora rešit problem vožnje po AC mimo Ljubljane.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
byvaxyjy ::
Sicer potni stroški so revščina, ki je prenizka, da bi lahko z njo kril kolikor uničiš avto na poti do dela. Tako, da nima smisla, vožnja z osebnim avtomobilom, že zdaj - pa ljudje še kar vztrajajo.
Kako revščina??? Maribor - Ljubljana je 130 km. Krat 0,21 = 27,3 EUR. Krat obe smeri = 54,6 eur/dan, Krat 20 dni = 1092 EUR. Krat 11 mesec ( minus dopust) = 12012 EUR.
No, če si toliko obračunavaš za potne stroške, potem se boj FURSa, ker te bojo krepko upalili po žepu zaradi davčne utaje.
Potni stroški so najcenejša opcija javnega prevoza od najbližje točke javnega prevoza ob tvojem prebivališču do kraja dela. Kilometrino si lahko izplačaš samo za pot do najbližje točke javnega prevoza, pa še to samo če je dlje od x kilometrov.
Skratka za veliko večino so potni stroški cena mesečne vozovnice za vlak ali avtobus.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
ZveeZ ::
Yeah right:)
Edit:
Resitev za guzvo na obvoznici:
Obvoznica obvoznice!
Ker sedaj mora mimo LJ vsako vozilo, ki starta iz kjerkoli S, J, V ali Z od LJ ter ima cilj nekje na drugi strani. In to govorim o domacih vozilih in tudi takih iz 500-1500km stran.
Plus, se tisti, ki imajo cilj v LJ in tisti ki startajo iz LJ ven.
Itak, da ne pozira.
Edit:
Resitev za guzvo na obvoznici:
Obvoznica obvoznice!
Ker sedaj mora mimo LJ vsako vozilo, ki starta iz kjerkoli S, J, V ali Z od LJ ter ima cilj nekje na drugi strani. In to govorim o domacih vozilih in tudi takih iz 500-1500km stran.
Plus, se tisti, ki imajo cilj v LJ in tisti ki startajo iz LJ ven.
Itak, da ne pozira.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()
byvaxyjy ::
Yeah right:)
Edit:
Resitev za guzvo na obvoznici:
Obvoznica obvoznice!
Ker sedaj mora mimo LJ vsako vozilo, ki starta iz kjerkoli S, J, V ali Z od LJ ter ima cilj nekje na drugi strani. In to govorim o domacih vozilih in tudi takih iz 500-1500km stran.
Plus, se tisti, ki imajo cilj v LJ in tisti ki startajo iz LJ ven.
Itak, da ne pozira.
No pa še prištej 100.000 avtomobilov, ki pridejo zjutraj v Ljubljano, in popoldne gredo ven iz Ljubljane.
Obvoznica-obvoznice spet ne bo rešila nič, morda bo olajšala pot tovornjakom, medtem ko se bo na obvoznico spet zgrnilo več avtomobilov.
Ne da se tega problema rešiti, razen, da se spoka ekonomske migrante ven iz avtomobilov.
Utk ::
Obvoznica-obvoznice spet ne bo rešila nič, morda bo olajšala pot tovornjakom, medtem ko se bo na obvoznico spet zgrnilo več avtomobilov.
Ja in? To je rešitev, ki je rabimo. Da gremo lahko normalno mimo Ljubljane. Če pa hoče nekdo čakat eno uro, da bo prišel V Ljubljano, naj čaka, who gives a fuck.
Seveda ljubljanocentrični možgani tega ne vidijo kot rešitev, ker oni rabijo rešitev, ki bo rešila njihov problem, drugo jih ne zanima, in ta problem bi morala reševat cela Slovenija. Zakaj zaboga? A gužve v Lendavi so tudi nacionalni problem? Če ga imajo, si ga naj rešijo. Ljubljana pa tudi. Že itak ima Ljubljana srečo, da se ji DARS ne more izognit čisto, zdaj bi pa še ne vem kaj moral reševat. DARS kasira od prometa kamionov mimo Ljubljane. In še več bi pokasiral, če bi šel ta bolj gladko. Od Ljubljančanov, in tistih, ki se vozijo v Ljubljano, ne more več pokasirat kot da že, in za njih itak ni ozko grlo AC, ampak vpadnice.
Mato989 ::
Seveda mi bi rabili dvopasovnico ki se odcepi tam nekje pri blagovici, in se pripoji nazaj tam nekje malo pred logatcem... to bi rešilo tudi kar nekaj težav prometa od MBja do Kopra
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
byvaxyjy ::
Obvoznica-obvoznice spet ne bo rešila nič, morda bo olajšala pot tovornjakom, medtem ko se bo na obvoznico spet zgrnilo več avtomobilov.
Ja in? To je rešitev, ki je rabimo. Da gremo lahko normalno mimo Ljubljane. Če pa hoče nekdo čakat eno uro, da bo prišel V Ljubljano, naj čaka, who gives a fuck.
Seveda ljubljanocentrični možgani tega ne vidijo kot rešitev, ker oni rabijo rešitev, ki bo rešila njihov problem, drugo jih ne zanima, in ta problem bi morala reševat cela Slovenija. Zakaj zaboga? A gužve v Lendavi so tudi nacionalni problem? Če ga imajo, si ga naj rešijo. Ljubljana pa tudi. Že itak ima Ljubljana srečo, da se ji DARS ne more izognit čisto, zdaj bi pa še ne vem kaj moral reševat. DARS kasira od prometa kamionov mimo Ljubljane. In še več bi pokasiral, če bi šel ta bolj gladko. Od Ljubljančanov, in tistih, ki se vozijo v Ljubljano, ne more več pokasirat kot da že, in za njih itak ni ozko grlo AC, ampak vpadnice.
Seveda, utkcentrični možgani pa pač ne vidijo, da je bolj pomembno rešiti problem 300.000 ljudem kot pa njemu.
Sploh pa, brezveze, da debatiramo o tem, pač obvoznice ne bojo ne širili, ne nove postavljali, država nima denarja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
Utk ::
bolj pomembno rešiti problem 300.000 ljudem kot pa njemu.
Ta problem naj rešuje Janković, ne DARS.
država nima denarja.
Ja, to ste izvolili, to imamo. DARS na srečo še ima denar.
kriptobog ::
Višji bruto je stvar delodajalca in ne prevoznih stroškov.
Seveda je! Ampak kako ga bo najlažje prisilit v viašnje bruta? Če ukineš potne stroške (neobdavčene) bo delavec rekel da pač ne bo več se vozačkal na šiht k delodajalcu razen če mu dvigne bruto za 200EUR dap okrije potne...
Na tak način bomo rešili par zadev:
1. plača bo bolj celostno obdavčena (to je dobro) in bo tako večji delež šel za izračun pokojnine (potni zdaj niso šli)
2. manj gužve, če bodo delodajalci dobili domačine da delajo ker ne bodo želeli tolko dodatka oz višjo plačo zaradi bližine
3. več časa za folk overall
Tu imas vec tezav. V LJ recimo kot sistemc dobis 3k bruto. Izven LJ imas firm, ki bi rabile take sistemce malo oz. skoraj nic, bol ko ne rabijo it deklico za vse, vecinoma bolj support. Tam ti nihce ne bo dal niti priblizno toliko, prej pol manj, zato se ti bo se vedno bolj splacalo voziti.
Druga tezava, ce izzenes ves kader, ki ni iz LJ ven, kje bos v LJ dobil ves ta kader?
DeeJay ::
bolj pomembno rešiti problem 300.000 ljudem kot pa njemu.
Ta problem naj rešuje Janković, ne DARS.
država nima denarja.
Ja, to ste izvolili, to imamo. DARS na srečo še ima denar.
Dokler so državne ceste, državne, občina nima nič z njimi... in vse vpadnice in obvoznica so državne.
Trenutna vlada je pa podedovala v blagajni ogromen minus od prejšnje, ki ga sedaj rešuje po svojih močeh.
Je pa vse skupaj itak offtopic.
Don't f with me.
byvaxyjy ::
Ja, to ste izvolili, to imamo. DARS na srečo še ima denar.
Ne, tako stanje smo podedovali po vas, ki ste dve leti kradli državo pod pretvezo covida.
In DARS še ima denar ampak za bolj pomembne projekte, za tiste, ki sploh nimajo dostopa do avtoceste, ne pa za nekaj razvajenih jokic, ki bi se rade peljale bolj udobno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
Mato989 ::
Višji bruto je stvar delodajalca in ne prevoznih stroškov.
Seveda je! Ampak kako ga bo najlažje prisilit v viašnje bruta? Če ukineš potne stroške (neobdavčene) bo delavec rekel da pač ne bo več se vozačkal na šiht k delodajalcu razen če mu dvigne bruto za 200EUR dap okrije potne...
Na tak način bomo rešili par zadev:
1. plača bo bolj celostno obdavčena (to je dobro) in bo tako večji delež šel za izračun pokojnine (potni zdaj niso šli)
2. manj gužve, če bodo delodajalci dobili domačine da delajo ker ne bodo želeli tolko dodatka oz višjo plačo zaradi bližine
3. več časa za folk overall
Tu imas vec tezav. V LJ recimo kot sistemc dobis 3k bruto. Izven LJ imas firm, ki bi rabile take sistemce malo oz. skoraj nic, bol ko ne rabijo it deklico za vse, vecinoma bolj support. Tam ti nihce ne bo dal niti priblizno toliko, prej pol manj, zato se ti bo se vedno bolj splacalo voziti.
Druga tezava, ce izzenes ves kader, ki ni iz LJ ven, kje bos v LJ dobil ves ta kader?
Fora je v tem, da če kot sistemc dobiš 3k v LJ in v MBju ponujajo 1,5k neto in ti ukinejo potne, boš pač precenil kaj želiš...
Bistvo je da se regulira nižje plačana delovna mesta... torej tisti ki se v LJ vozijo za plače pod 2k neto oz. 1,8k neto....
Druga tezava, ce izzenes ves kader, ki ni iz LJ ven, kje bos v LJ dobil ves ta kader?
To je težava firme v LJ... ali bo plačala dovolj visok bruto da bo kader navkljub ukinitvi potnih prišel (in imel s tem večjo osnovo za penzijo itd...) ali pa boš firmo preselil zaprl dol...
Ne pozabimo, cilj teme je reševanje zabasanosti ceste... ne probleme podjetnika ki ne dobi za nizek denar kadra...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
ZveeZ ::
Sej je inzenircek dovolj dobro povedal.
"Boohoo, jokice bi se rade bolj udobno vozile."
Skratka, problema ni. Ljudje se bodo se naprej malo manj udobno vozili in karavana gre dalje.
"Boohoo, jokice bi se rade bolj udobno vozile."
Skratka, problema ni. Ljudje se bodo se naprej malo manj udobno vozili in karavana gre dalje.
Utk ::
Dokler so državne ceste, državne, občina nima nič z njimi... in vse vpadnice in obvoznica so državne.
Vseeno je čigave so, ne more občina rečt, da to ni njen problem.
Ne, tako stanje smo podedovali po vas, ki ste dve leti kradli državo pod pretvezo covida.
Prej in pol ni blo gužve, samo med Janševo vlado je bila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
byvaxyjy ::
Druga tezava, ce izzenes ves kader, ki ni iz LJ ven, kje bos v LJ dobil ves ta kader?
To ni težava, saj nihče nikogar nikamor ne podi. Samo pač preveč ste razmnožili vozni park in kot posledico zabasali ljubljanske ceste. Zdaj bo treba to regulirat.
in vse vpadnice in obvoznica so državne.
Vpadnice, če misliš v Ljubljano, od leta 2006 niso več državne ampak so občinske.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: byvaxyjy ()
ZveeZ ::
Druga tezava, ce izzenes ves kader, ki ni iz LJ ven, kje bos v LJ dobil ves ta kader?
To ni težava, saj nihče nikogar nikamor ne podi. Samo pač preveč ste razmnožili vozni park in kot posledico zabasali ljubljanske ceste. Zdaj bo treba to regulirat.
in vse vpadnice in obvoznica so državne.
Vpadnice, če misliš v Ljubljano, od leta 2006 niso več državne ampak so občinske.
Torej ste lublancani odgovorni za zastoje na obvoznici.
Dajte to uredit, da se mi, ki se vozimo mimo, ne rabimo guzvat med vami.
mirator ::
WizzardOfOZ ::
Ljubljana ima zaposlenih samo 80k ljubljančanov (še 36k pa se jih vsak dan vozi izven ljubljane v službi), delovnih mest pa nekaj čez 280k. Torej mora 200k ljudi prit v ljubljano delat. In zato je treba nujno še en pas na obvoznici in poširit vhode v ljubljano, da bo požrla vse te delavce.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
byvaxyjy ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ljubljana ima zaposlenih samo 80k ljubljančanov (še 36k pa se jih vsak dan vozi izven ljubljane v službi), delovnih mest pa nekaj čez 280k. Torej mora 200k ljudi prit v ljubljano delat. In zato je treba nujno še en pas na obvoznici in poširit vhode v ljubljano, da bo požrla vse te delavce.
No to je pa nadaljni bullshit, ki ga bi spet SDSovec z agendo rad plasiral. V Ljubljano dnevno pride malo pod 100.000 ekonomskih migrantov.
kriptobog ::
Druga tezava, ce izzenes ves kader, ki ni iz LJ ven, kje bos v LJ dobil ves ta kader?
To ni težava, saj nihče nikogar nikamor ne podi. Samo pač preveč ste razmnožili vozni park in kot posledico zabasali ljubljanske ceste. Zdaj bo treba to regulirat.
in vse vpadnice in obvoznica so državne.
Vpadnice, če misliš v Ljubljano, od leta 2006 niso več državne ampak so občinske.
Nic ni treba regulirat. Normalen javni prevoz uredit pa bo. Zdaj so pocenili in poenotili karte, ki pa niso koristne, ce za prevoz potrebujes 3 ure, z avto si pa se v vcerajsni guzvi bil v 2, brez guzve si pa v 35 minutah.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ljubljana ima zaposlenih samo 80k ljubljančanov (še 36k pa se jih vsak dan vozi izven ljubljane v službi), delovnih mest pa nekaj čez 280k. Torej mora 200k ljudi prit v ljubljano delat. In zato je treba nujno še en pas na obvoznici in poširit vhode v ljubljano, da bo požrla vse te delavce.
No to je pa nadaljni bullshit, ki ga bi spet SDSovec z agendo rad plasiral. V Ljubljano dnevno pride malo pod 100.000 ekonomskih migrantov.
Ljubljana ima aktivnih zaposlenih 127k. Od tega se jih 36k vozi izven ljubljane v službo. Torej 81k je ljubljančanov zaposlenih v ljubljani. Služb, ki jih ljubljana ponuja je za okoli 283k zaposlenih. Poglej si uradno statistiko. Od tam sem prepisal.
Normalen javni prevoz uredit pa bo. Zdaj so pocenili in poenotili karte, ki pa niso koristne, ce za prevoz potrebujes 3 ure, z avto si pa se v vcerajsni guzvi bil v 2, brez guzve si pa v 35 minutah.
Seveda da niso, če morajo pa še eno karto potem zraven kupit, da še po ljubljani lahko vozijo. Karta bi morala biti tudi za LPP.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
feryz ::
Itak da niso migranti problem, ljubljančani so. Kar fajonko vprašte.
Namesto da bi šli na trolo ali becikelj, se naložijo na obvoznico in z avtom preljejo okrog mesta.
Namesto da bi šli na trolo ali becikelj, se naložijo na obvoznico in z avtom preljejo okrog mesta.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49291 (35531) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19930 (15567) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31296 (21382) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81692 (71101) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33004 (27405) | BigWhale |