» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
52 / 60
»»

tony1 ::

A110 je izjavil:

Od domzal do centra ravno vec kot 1h voznje...


Še huje je bilo, če si šel po "Titovi" iz centra proti Trzinu pred 10h zjutraj: tričetrt ure, da si sploh prišel skozi rondo... Na en interval semaforja je v rondo uspel zapeljati po točno en avto... Tole rihtanje nadvoza na Dunajski je promet na S obvoznici spremenilo v čisto katastrofa...

Ko so pred leti prenavljali Trzinsko obvoznico so vsaj policaji usmerjali promet na Tomačevem, tokrat jih ni nikjer... :|

starfotr ::

Fantje, policajev ni, ko pada dež. Zapomnite si to. Oni so iz cukra, ko je treba usmerjat promet v dežju.

2dark ::

starfotr je izjavil:

Fantje, policajev ni, ko pada dež. Zapomnite si to. Oni so iz cukra, ko je treba usmerjat promet v dežju.


Policaji ne usmerjajo več prometa, ker bi to pomenilo, da morajo delat. To pa oni niso sposobni.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

tony1 ::

starfotr je izjavil:

Fantje, policajev ni, ko pada dež. Zapomnite si to. Oni so iz cukra, ko je treba usmerjat promet v dežju.


Če jim kdo to napiše na mail, dobi eno virtualno pivo... :D

byvaxyjy ::

nejc_nejc je izjavil:

London lepo zaračunava migrantom vstop v mesto, skrajni čas, da to stori tudi Ljubljana. Da se vozimo po ulicah, ki grejo iz našega občinskega proračuna, ki dobi denar iz naših davkov.

Odlična ideja, samo potem ne bentit, ko boste vso to vrednost (vsoto vseh faktur), ti oziroma ostali domorodci pokrivali z visjimi cenami uslug. Zaradi mene no panik, takoj prelevim na vas. Ostali bodo pa tudi, ne se bat.


O čem blebečeš? Saj to ti je jasno, da je problem osebni avtomobilski promet, mar ne? Se pravi tistih 100.000 odvečnih avtomobilo ekonomskih migrantov na dan, ne tistih 1000 gospodarskih vozil.

Če pa misliš, da boš plačeval za uvoz v mesto, se ceno priredi do nivoja, ko ne boš več mogel plačevati. Ker ni cilj, da ti zaobideš zadevo ampak, da se avtomobilov ekonomskih migrantov znebi. Bojo za tvoje fakture že trg in konkurenca poskrbela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: byvaxyjy ()

byvaxyjy ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Seveda je zato treba vsem v ringu ljubljane prepovedat imet avtomobile. Veš kok bo več parkplacov in kok bo manj gužve na cestah. Sej imate LPP pa vlak, se boste pa z JPP vozili naokoli.

Verjamem, da bi se en "čefur" (popularno ime za ekonomskega migranta) naslajal na tem, ampak ni potrebe po tem. Ko se vas znebimo iz cest, ne bo več potrebe.

LeQuack ::

Polovico površine Ljubljane zasedajo prazni avtomobili.
Quack !

byvaxyjy ::

LeQuack je izjavil:

Polovico površine Ljubljane zasedajo prazni avtomobili.

Ne ukvarjaj se s površinami ljudi, ki živijo v Ljubljani ampak se ukvarjaj s površinami, ki jih zasedajo ljudje, ki ne živijo v Ljubljani. Oz. sploh se ne ukvarjaj z ničemer v zvezi z Ljubljano, če ne živiš v njej in nimaš nobene pravice odločanja, ne lastniške, ne volilne.

Lahko pa spremenimo davčno zakonodajo, da ne dobi več denarja od davkov občina kjer živiš ampak občina kjer delaš, pa boste hitro videli, kako boste lastni občini postali v nadlego, tako kot ste zdaj Ljubljani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: byvaxyjy ()

byvaxyjy ::

byvaxyjy je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

London lepo zaračunava migrantom vstop v mesto, skrajni čas, da to stori tudi Ljubljana. Da se vozimo po ulicah, ki grejo iz našega občinskega proračuna, ki dobi denar iz naših davkov.

Odlična ideja, samo potem ne bentit, ko boste vso to vrednost (vsoto vseh faktur), ti oziroma ostali domorodci pokrivali z visjimi cenami uslug. Zaradi mene no panik, takoj prelevim na vas. Ostali bodo pa tudi, ne se bat.


O čem blebečeš? Saj to ti je jasno, da je problem osebni avtomobilski promet, mar ne? Se pravi tistih 100.000 odvečnih avtomobilo ekonomskih migrantov na dan, ne tistih 1000 gospodarskih vozil.

Če pa misliš, da boš plačeval za uvoz v mesto, se ceno priredi do nivoja, ko ne boš več mogel plačevati. Ker ni cilj, da ti zaobideš zadevo ampak, da se avtomobilov ekonomskih migrantov znebi. Bojo za tvoje fakture že trg in konkurenca poskrbela.


nejc_nejc: Še samo dodatek, da bo lažje jasno - 20 eurov pa za takrat, ko boš šel v Ljubljano po službeni poti pa le zaračunaj, nikogar ne bo konec zaradi njih in so vredni vsakega centa ter večkrat prihranjeni z bistveno hitrejšim prihodom kamorkoli za Ljubljančane. Če ti pa ne bojo hoteli plačati, boš šel pa lepo na P+R ter si malo spočil živce ali pa bo tvoje delo opravil nekdo drug.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: byvaxyjy ()

byvaxyjy ::

Hm, mislim, da sem rešil problem tudi tebi v korist nejc_nejc, ne boš ostal brez dela. Občina vrne plačano za tvojo pot v mesto na podlagi fakture (kakor tudi preglede/zdravljenje/... v UKC in vse nujne prihode v mesto, seveda na podlagi potrdila o zdravljenju, fakturi,...). Pomirjen, ali je bil to samo še en bullshit, da ohraniš položaj izkoriševalca Ljubljane in ljubljančanov, za svoj profit?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: byvaxyjy ()

mirator ::

ales85 je izjavil:

mirator je izjavil:

Hm zanimivo, da gneča na obvoznici precej bolj boli, tiste ki jo delajo (to so pač delovni migranti iz ostalih občin), kot pa tiste, ki s tem moramo živeti (Ljubljančani). Če ne verjamete pa poglejte dejstva: Izvoz Kranj okoli 16. ure totalno zabasan, izvoz Brezovica totalno zabasan, kljub podaljšanju izvoza, izvoz na Rudniku proti Kočevju zabasan. Seveda so pa vsi izvozi v Ljubljano zjutraj okoli 8. ure zabasani. Torej, kaj smo krivi tisti, ki živimo v Ljubljani?
In tukaj se strinjam, da bi tretji pas bil samo za tranzit, ne bi pa rešil gužve na izvozih.

Nisem vedel, da vi, ki zivite v Ljubljani, "nikoli" ne uporabljate obvoznice. In nima nihce sluzbe na drugem koncu Ljubljane.

Vsega pa tudi ne moreš vedeti, a ne?:)
Sicer pa, če pustimo sarkazem na strani, je problem migracij nastal zaradi prenehanja delovanja nekaterih podjetij z več zaposlenimi. Potem pač vsak išče službo in najlažje jo je dobiti v večjih mestih. Saj jutranja in popoldanska gužva ni samo v Ljubljani.

byvaxyjy ::

mirator je izjavil:

ales85 je izjavil:

mirator je izjavil:

Hm zanimivo, da gneča na obvoznici precej bolj boli, tiste ki jo delajo (to so pač delovni migranti iz ostalih občin), kot pa tiste, ki s tem moramo živeti (Ljubljančani). Če ne verjamete pa poglejte dejstva: Izvoz Kranj okoli 16. ure totalno zabasan, izvoz Brezovica totalno zabasan, kljub podaljšanju izvoza, izvoz na Rudniku proti Kočevju zabasan. Seveda so pa vsi izvozi v Ljubljano zjutraj okoli 8. ure zabasani. Torej, kaj smo krivi tisti, ki živimo v Ljubljani?
In tukaj se strinjam, da bi tretji pas bil samo za tranzit, ne bi pa rešil gužve na izvozih.

Nisem vedel, da vi, ki zivite v Ljubljani, "nikoli" ne uporabljate obvoznice. In nima nihce sluzbe na drugem koncu Ljubljane.

Vsega pa tudi ne moreš vedeti, a ne?:)
Sicer pa, če pustimo sarkazem na strani, je problem migracij nastal zaradi prenehanja delovanja nekaterih podjetij z več zaposlenimi. Potem pač vsak išče službo in najlažje jo je dobiti v večjih mestih. Saj jutranja in popoldanska gužva ni samo v Ljubljani.


Ni tako preprosto (kjer govorim o Ljubljani lahko notri vstavite katerokoli slovensko mesto).

Življenje v Ljubljani je dražje zaradi višjih stroškov bivanja (od stanovanja do cene izdelkov v trgovinah) imajo Ljubljanska podjetja tudi višje plače za zaposlene.

Kar se je zgodilo, je, da so ta strošek razni "ta bolj pametni" (tisti, ki si niso bili sposobni zagotoviti stanovanja v Ljubljani, ker je predrago za njih) zaobšli in se preselili na periferijo, kjer imajo nižje stroške, nižje cene stanovanj, so pa dovolj blizu, da še profitirajo od višjih plač v Ljubljani. Razen tega se hvalijo kako imajo bolj svež zrak, večjo kvadraturo, gozd za hišo in podobno, gladko pa se jim jebe, da svoj smog za lasten profit izvažajo v Ljubljano preko vsakodnevnih migracij.

Za povrh, davčna zakonodaja namenja del davkov v občino prebivališča, ne pa v občino dela, tako, da se marsikatera občina okrog Ljubljane veselo okorišča z njihovimi davki, Ljubljana pa nima od tega nič.

Skratka, gre dobesedno za ekonomske migrante, enako kot se Mujo vozi iz BiH v Slovenijo, kjer dobi več denarja za svoje delo kot v BiH, tako se slovenski ekonomski migranti vozijo v mesta, ker tam dobijo več denarja za svoje delo kot v svoji domači občini, kjer imajo nižje stroške bivanja. Skratka, moj naziv "čefurji" za njih, ni iz trte zvit.

S tem pa povzročajo probleme z prometom, tako, da je dolžnost občin, da zoper to ukrepajo, Ljubljana ima P+R ter različne alternativne oblike prevoza od taxija do bicikelj in el. skirojev, skratka naj se zaračuna to ekonomsko razliko za luksuz z avtom oz. naj se ekonomski migranti presedejo na javni promet, ne pa da otežujejo življenje lokalnim prebivalcem.

Popolnoma pošten predlog, sedanja ureditev pa je maksimalno nepoštena ravno do lokalnih prebivalcev občine, ki jo ekonomski migranti dušijo.

Seveda pa pri celotni zadevi ne moremo računati na njihovo poštenje, ker imajo že zaradi ekonomskega kompleksa vsi občutek, da so do vsega upravičeni. Torej je treba nastopiti malo bolj konkretno, zaračunavanje uvoza v Ljubljano pa je ravno primeren mehanizem. Če greš z avtom, plačaš 20 eurov (nadzor in kazni vršijo kamere in OCR, oboje že imamo), če se prestaviš na javni promet, plačaš drobiž.

20 eurov ni nek hud denar, če to počeneš redkokdaj, po potrebi, v kolikor pa ti je to ustaljena praksa, je preveč, da bi se ti splačalo (lahko ob neučinku tudi dvignemo do poljubno).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: byvaxyjy ()

ales85 ::

byvaxyjy je izjavil:


Za povrh, davčna zakonodaja namenja del davkov v občino prebivališča, ne pa v občino dela, tako, da se marsikatera občina okrog Ljubljane veselo okorišča z njihovimi davki, Ljubljana pa nima od tega nič.


Nekaj pac porabijo direktno v Ljubljani (malica, bencin, nakupi). Prav tako podjetja, kjer so zaposleni, tudi placujejo marsikaj v obcini dela.

Sicer pa se zali podjetjem, ker so mnogokrat ustanovljena v Ljubljani namesto na periferiji.

Res ne razumem zakaj ste tako butthurt in marsikaj ignorirate. Se vedno to no vase mesto, pac bivate tam in to je vse.

byvaxyjy ::

ales85 je izjavil:

byvaxyjy je izjavil:


Za povrh, davčna zakonodaja namenja del davkov v občino prebivališča, ne pa v občino dela, tako, da se marsikatera občina okrog Ljubljane veselo okorišča z njihovimi davki, Ljubljana pa nima od tega nič.


Nekaj pac porabijo direktno v Ljubljani (malica, bencin, nakupi). Prav tako podjetja, kjer so zaposleni, tudi placujejo marsikaj v obcini dela.

Sicer pa se zali podjetjem, ker so mnogokrat ustanovljena v Ljubljani namesto na periferiji.

Res ne razumem zakaj ste tako butthurt in marsikaj ignorirate. Se vedno to no vase mesto, pac bivate tam in to je vse.


Nekaj si zamešal, vi se "žalite" podjetjem, ki so bila ustanovljena v Ljubljani in morate zato na P+R.

feryz ::

byvaxyjy je izjavil:

ales85 je izjavil:

byvaxyjy je izjavil:


Za povrh, davčna zakonodaja namenja del davkov v občino prebivališča, ne pa v občino dela, tako, da se marsikatera občina okrog Ljubljane veselo okorišča z njihovimi davki, Ljubljana pa nima od tega nič.


Nekaj pac porabijo direktno v Ljubljani (malica, bencin, nakupi). Prav tako podjetja, kjer so zaposleni, tudi placujejo marsikaj v obcini dela.

Sicer pa se zali podjetjem, ker so mnogokrat ustanovljena v Ljubljani namesto na periferiji.

Res ne razumem zakaj ste tako butthurt in marsikaj ignorirate. Se vedno to no vase mesto, pac bivate tam in to je vse.


Nekaj si zamešal, vi se "žalite" podjetjem, ki so bila ustanovljena v Ljubljani in morate zato na P+R.
Če hočete ljubljančani še naprej fikusirati in si izmišljati nova delovna mesta, ki so namenjena celodnevnemu šetanju po BTC-ju, potem morajo ljudje od zunaj priti, da vam sekrete pucajo v BTC-ju. In vse ostalo. Da se vi lahko šetate in vlečete velike plače.

byvaxyjy ::

feryz je izjavil:

byvaxyjy je izjavil:

ales85 je izjavil:

byvaxyjy je izjavil:


Za povrh, davčna zakonodaja namenja del davkov v občino prebivališča, ne pa v občino dela, tako, da se marsikatera občina okrog Ljubljane veselo okorišča z njihovimi davki, Ljubljana pa nima od tega nič.


Nekaj pac porabijo direktno v Ljubljani (malica, bencin, nakupi). Prav tako podjetja, kjer so zaposleni, tudi placujejo marsikaj v obcini dela.

Sicer pa se zali podjetjem, ker so mnogokrat ustanovljena v Ljubljani namesto na periferiji.

Res ne razumem zakaj ste tako butthurt in marsikaj ignorirate. Se vedno to no vase mesto, pac bivate tam in to je vse.


Nekaj si zamešal, vi se "žalite" podjetjem, ki so bila ustanovljena v Ljubljani in morate zato na P+R.
Če hočete ljubljančani še naprej fikusirati in si izmišljati nova delovna mesta, ki so namenjena celodnevnemu šetanju po BTC-ju, potem morajo ljudje od zunaj priti, da vam sekrete pucajo v BTC-ju. In vse ostalo. Da se vi lahko šetate in vlečete velike plače.


Ni panike, tega tako ali tako ne delajo slovenceljni.

feryz ::

Kaj ima pa to veze s tem, da se morajo pripeljati v mesto?
A misliš da bodo črnci, če jih najdemo za ta dela, pa na konju prijahali v center na delovno mesto?

chucki ::

Trenutno 20km zastoj iz ce proti lj pa sploh ni prometne
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

feryz ::

Blagor njim, ki stojijo v koloni, kajti njih je nebeško kraljestvo.
Še dobro, da DARS redno izplačuje dobiček. Bože ne daj, da bi kaj investirali.

starfotr ::

Kaj pa naj bi DARS naredil? Naročil helikopterje, da vsak avto dvignejo na avtocesti in ga postavijo na parkirno mesto v prestolnici?

feryz ::

Še en pas? Baje bi jih stalo 100 milijonov od Šentilja do Kopra. Drobiž.
Ok, 500 milijonov, če prištejemo še provizije.

energetik ::

starfotr je izjavil:

Kaj pa naj bi DARS naredil? Naročil helikopterje, da vsak avto dvignejo na avtocesti in ga postavijo na parkirno mesto v prestolnici?
Kakšen avto? Včeraj izpod Golovca proti Primorski šleparji, en za drugim, na obeh pasovih proti J-obvoznici, vmes pa švabi s prikolicami. Seveda so stali, kot je stala tudi cela J-obvoznica. Sam ne mi več o dnevnih migrantih, ko se od daleč vidi, da smo dobesedno okupirani od tovornega in počitniškega tranzita.
vires in numeris

DeeJay ::

Slovenija bi lahko obračala ogromne denarje na tranzitu in gradila tretje, četrte itd pasove, zdej mamo pa samo stroške in jezo.
Don't f with me.

GupeM ::

byvaxyjy je izjavil:

Življenje v Ljubljani je dražje zaradi višjih stroškov bivanja (od stanovanja do cene izdelkov v trgovinah)

Tukaj sem nehal brat, ker to je laž vseh laži.

Večje trgovske verige imajo po vsej Sloveniji enake cene. Bi te pa rad videl, kako za nižjo ceno kupiš nek izdelek v lokalni trgovinici na eni vasi. Mogoče slučajno najdeš kakšen izdelek, ki je cenejši, načeloma je pa vedno dražje.

byvaxyjy ::

feryz je izjavil:

Blagor njim, ki stojijo v koloni, kajti njih je nebeško kraljestvo.
Še dobro, da DARS redno izplačuje dobiček. Bože ne daj, da bi kaj investirali.

To smo že davno obdelali, širitev obvoznice bi naredila enake zastoje, samo več ljudi bi stalo na njej.

GupeM je izjavil:

byvaxyjy je izjavil:

Življenje v Ljubljani je dražje zaradi višjih stroškov bivanja (od stanovanja do cene izdelkov v trgovinah)

Tukaj sem nehal brat, ker to je laž vseh laži.

Večje trgovske verige imajo po vsej Sloveniji enake cene. Bi te pa rad videl, kako za nižjo ceno kupiš nek izdelek v lokalni trgovinici na eni vasi. Mogoče slučajno najdeš kakšen izdelek, ki je cenejši, načeloma je pa vedno dražje.


No daj zlezi iz kleti pa si pojdi malo pogledat ven. Ali pa mamico vprašaj.

Ampak tudi ni relevantno za debato. Pač ekonomski migrantje naj se gibljejo po Ljubljani z javnim potniškim prometom. Doma pa se lahko cel dan okrog lastnega stanovanja vozijo.

DeeJay je izjavil:

Slovenija bi lahko obračala ogromne denarje na tranzitu in gradila tretje, četrte itd pasove, zdej mamo pa samo stroške in jezo.


Še enkrat, to prinese samo več prometa in enake zastoje. Skratka, rešitev na prvo žogo, ki ne deluje, stane pa ogromno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: byvaxyjy ()

byvaxyjy ::

feryz je izjavil:

Kaj ima pa to veze s tem, da se morajo pripeljati v mesto?
A misliš da bodo črnci, če jih najdemo za ta dela, pa na konju prijahali v center na delovno mesto?

Imamo poceni samske domove, pa se lahko preseliš sem, tako kot naredijo zidarji, en lep pograd boš dobil, boš videl kako bo poceni.

eriCartman ::

byvaxyjy je izjavil:

feryz je izjavil:

Blagor njim, ki stojijo v koloni, kajti njih je nebeško kraljestvo.
Še dobro, da DARS redno izplačuje dobiček. Bože ne daj, da bi kaj investirali.

To smo že davno obdelali, širitev obvoznice bi naredila enake zastoje, samo več ljudi bi stalo na njej.

GupeM je izjavil:

byvaxyjy je izjavil:

Življenje v Ljubljani je dražje zaradi višjih stroškov bivanja (od stanovanja do cene izdelkov v trgovinah)

Tukaj sem nehal brat, ker to je laž vseh laži.

Večje trgovske verige imajo po vsej Sloveniji enake cene. Bi te pa rad videl, kako za nižjo ceno kupiš nek izdelek v lokalni trgovinici na eni vasi. Mogoče slučajno najdeš kakšen izdelek, ki je cenejši, načeloma je pa vedno dražje.


No daj zlezi iz kleti pa si pojdi malo pogledat ven. Ali pa mamico vprašaj.

Ampak tudi ni relevantno za debato. Pač ekonomski migrantje naj se gibljejo po Ljubljani z javnim potniškim prometom. Doma pa se lahko cel dan okrog lastnega stanovanja vozijo.

DeeJay je izjavil:

Slovenija bi lahko obračala ogromne denarje na tranzitu in gradila tretje, četrte itd pasove, zdej mamo pa samo stroške in jezo.


Še enkrat, to prinese samo več prometa in enake zastoje. Skratka, rešitev na prvo žogo, ki ne deluje, stane pa ogromno.


Dodatni pas veliko izboljša zadevo, pa tudi zaključek gradbenih del jih bo delno, ko bo zaključeno.
Me pa zanima koliko ljudi bi poskočilo vsaj cca 2m v zrak če bi ukinili stroške prevoza na delo...

byvaxyjy ::

eriCartman je izjavil:

Dodatni pas veliko izboljša zadevo, pa tudi zaključek gradbenih del jih bo delno, ko bo zaključeno.

Nič ne bi izboljšal, toliko kot je pasov, toliko jih bojo avtomobili zabasali.

Če jih je manj (recimo zdaj, zaradi dela na cesti), bojo tisti, ki imajo alternativo to tudi uporabili.

Takoj, ko bo pretočnost večja se bojo na cesto zbasali tudi vsi ostali in bo spet zabasano. Lahko probaš opazovati, ko se dela na cesti končajo in se pas odpre. Še vedno bo vse zabasano.

Ta fenomen je dobro raziskan po celem svetu, lahko si poiščeš razlage po youtubu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: byvaxyjy ()

DeeJay ::

byvaxyjy je izjavil:


DeeJay je izjavil:

Slovenija bi lahko obračala ogromne denarje na tranzitu in gradila tretje, četrte itd pasove, zdej mamo pa samo stroške in jezo.


Še enkrat, to prinese samo več prometa in enake zastoje. Skratka, rešitev na prvo žogo, ki ne deluje, stane pa ogromno.


poanta je bla, da poberemo premalo tranzitu, ki samo uničuje ceste in dela zastoje.
Don't f with me.

Utk ::

Tvoj fenomen je tudi dobro raziskan. Reče se mu začetek gausove krivulje.
Kako bo nekdo v Sloveniji poiskal alternativno pot? Lahko samo čez naselje, kar je še bolj nevarno, ali pa vlak, kar še zmeraj traja kakšno uro več od avta, ki ga sam porivaš naprej.

byvaxyjy ::

DeeJay je izjavil:

byvaxyjy je izjavil:


DeeJay je izjavil:

Slovenija bi lahko obračala ogromne denarje na tranzitu in gradila tretje, četrte itd pasove, zdej mamo pa samo stroške in jezo.


Še enkrat, to prinese samo več prometa in enake zastoje. Skratka, rešitev na prvo žogo, ki ne deluje, stane pa ogromno.


poanta je bla, da poberemo premalo tranzitu, ki samo uničuje ceste in dela zastoje.


Se strinjam, zato pa pravim, da je treba uvesti 20 eurov/dan ali več takse za uvoz v Ljubljano. Ker ekonomski migrantje samo uničujejo ceste in delajo zastoje.

Utk je izjavil:

Tvoj fenomen je tudi dobro raziskan. Reče se mu začetek gausove krivulje.
Kako bo nekdo v Sloveniji poiskal alternativno pot? Lahko samo čez naselje, kar je še bolj nevarno, ali pa vlak, kar še zmeraj traja kakšno uro več od avta, ki ga sam porivaš naprej.

Potem se pač gužvaj v koloni, sam si izbral tako kraj bivanja kot kraj dela, očitno imaš rad gužvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: byvaxyjy ()

Mato989 ::

Me pa zanima koliko ljudi bi poskočilo vsaj cca 2m v zrak če bi ukinili stroške prevoza na delo...


To je rešitev... ko to ukinemo NAENKRAT ne bo več zastojev... ker bo pol migrantov odjebalo vožnjo v LJ za 1.400 neto in 550 potnih mesečno...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

byvaxyjy ::

Mato989 je izjavil:

Me pa zanima koliko ljudi bi poskočilo vsaj cca 2m v zrak če bi ukinili stroške prevoza na delo...


To je rešitev... ko to ukinemo NAENKRAT ne bo več zastojev... ker bo pol migrantov odjebalo vožnjo v LJ za 1.400 neto in 550 potnih mesečno...

Dvomim, da ima Slovenija možnost za 100.000 delavcev čez noč, imajo pa hkrati te ekonomski migranti možnost drugih prevoznih sredstev.

Sicer potni stroški so revščina, ki je prenizka, da bi lahko z njo kril kolikor uničiš avto na poti do dela. Tako, da nima smisla, vožnja z osebnim avtomobilom, že zdaj - pa ljudje še kar vztrajajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: byvaxyjy ()

Utk ::

Potem se pač gužvaj v koloni, sam si izbral tako kraj bivanja kot kraj dela, očitno imaš rad gužvo.

Jaz se ne gužvam, ne živim in ne delam v Ljubljani in me boli ku**c za Ljubljano, mi pa gre na živce, ko grem mimo, na morje ali kam drugam, da ker si Ljubljana ni sposobna naredit vpadnic kot je treba, moram vozit 15 min več časa mimo Ljubljane. To je vse kar imam z Ljubljano. In to bi rešil še en dodatni pas na južni obvoznici. Na severni bolj težko.

eriCartman ::

Ampak potem bo pa čudežno delal gužvo tovorni promet in pa severnjaški počitnikarji, za katere nekateri v temi pravijo da niso ključen del problema.

byvaxyjy
Seveda bi bil dodaten pas izboljšanje, morda bi ga bilo pa potrebno narediti tako, da bi bil uporaben !izključno! (torej da se nebi dalo skočiti iz njega pa čiiisto na koncu na desno in na izvoz) za nadaljevanje poti MIIIIMO ljubljane...

byvaxyjy ::

Utk je izjavil:

Potem se pač gužvaj v koloni, sam si izbral tako kraj bivanja kot kraj dela, očitno imaš rad gužvo.

Jaz se ne gužvam, ne živim in ne delam v Ljubljani in me boli ku**c za Ljubljano, mi pa gre na živce, ko grem mimo, na morje ali kam drugam, da ker si Ljubljana ni sposobna naredit vpadnic kot je treba, moram vozit 15 min več časa mimo Ljubljane. To je vse kar imam z Ljubljano. In to bi rešil še en dodatni pas na južni obvoznici. Na severni bolj težko.


Ljubljana ne bo naredil več vpadnic, ker spet zadeva pomeni več zastojev v mestu, zdaj pač čakate na obvoznici, kar je še vedno bolje. Tako, da pozabi na to.

DeeJay ::

Cena vinjete bi mogla bit določena glede na maksimalno polno težo vozila.
Če maš nekega tri-tonskega terenca, bi pač moral plačevat več kot nekdo, ki se vozi s smartom. Vem da se neki več plačuje pri registraciji, sam vseeno je to čist premala razlika.
Tovornjaki bi mogl pa sploh nacolat, al nej grejo pa na vlak.
Don't f with me.

Utk ::

morda bi ga bilo pa potrebno narediti tako, da bi bil uporaben !izključno! (torej da se nebi dalo skočiti iz njega pa čiiisto na koncu na desno in na izvoz) za nadaljevanje poti MIIIIMO ljubljane...

Tako je. Po južni strani od Malenc do Dolgega mosta brez enega vhoda ali izhoda.

Ljubljana ne bo naredil več vpadnic, ker spet zadeva pomeni več zastojev v mestu, zdaj pač čakate na obvoznici, kar je še vedno bolje. Tako, da pozabi na to.

Boli mene kaj bo naredila, samo da ne delajo gužvo na AC avti, ki čakajo na vhod v mesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

byvaxyjy ::

DeeJay je izjavil:

Cena vinjete bi mogla bit določena glede na maksimalno polno težo vozila.
Če maš nekega tri-tonskega terenca, bi pač moral plačevat več kot nekdo, ki se vozi s smartom. Vem da se neki več plačuje pri registraciji, sam vseeno je to čist premala razlika.
Tovornjaki bi mogl pa sploh nacolat, al nej grejo pa na vlak.


Zakaj, tovornjaki so vendar najboljši preprečevalec, da bi se trume zgrnile preveč hkrati v Ljubljano. Dejansko bi jim morali vinjeto znižati.

Mislim, da ne razumete problema, preveč vas je, ki se peljete v Ljubljano in potem je treba kolone začeti zavirati še preden pridejo do vpadnic.

In to je naloga obvoznice, dokler vas ne sreča pamet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: byvaxyjy ()

Mato989 ::

byvaxyjy je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Me pa zanima koliko ljudi bi poskočilo vsaj cca 2m v zrak če bi ukinili stroške prevoza na delo...


To je rešitev... ko to ukinemo NAENKRAT ne bo več zastojev... ker bo pol migrantov odjebalo vožnjo v LJ za 1.400 neto in 550 potnih mesečno...

Dvomim, da ima Slovenija možnost za 100.000 delavcev čez noč, imajo pa hkrati te ekonomski migranti možnost drugih prevoznih sredstev.

Sicer potni stroški so revščina, ki je prenizka, da bi lahko z njo kril kolikor uničiš avto na poti do dela. Tako, da nima smisla, vožnja z osebnim avtomobilom, že zdaj - pa ljudje še kar vztrajajo.


Nič niso revščina, če jih ne bi bilo bi bila revščina... dokler je nekomu bolje delat v LJ in se vozačkat tja za 1.200 neto namesto delat za 900 neto v svojem kraju so potni preveč... ker pač ne ceni svojega lajfa.

Ukinitev potnih bi rešila večino težav kot pravim. Naenkrat bi folk doumel da če hodi delat v LJ s Celja za 1.400 NETO in 450 potnih, da je bolje delat v Celju za 1.050 NETO...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

netopypy ::

Mato989 je izjavil:

Ukinitev potnih bi rešila večino težav kot pravim. Naenkrat bi folk doumel da če hodi delat v LJ s Celja za 1.400 NETO in 450 potnih, da je bolje delat v Celju za 1.050 NETO...

To bi bil revolt, VSAKA vlada momentalno PADE

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: netopypy ()

Utk ::

To je že rešeno z mesečno karto za 70 evrov al kolk že. Zdaj morajo samo še firme, in predvsem JS, to začet upoštevat.

byvaxyjy ::

Utk je izjavil:

To je že rešeno z mesečno karto za 70 evrov al kolk že. Zdaj morajo samo še firme, in predvsem JS, to začet upoštevat.

Drži, zdaj je dovolj, da firma nakaže 70 eurov in imaš stroške za prevoz pokrite. V primeru, da javnega prevoza, kjer živiš ni, si upravičen do kilometrine od doma do najbližje avtobusne postaje ali železnice.

Zato pa je bil pred leti cel revolt v Grosuplju, ko je LPP razširil proge do tja. Kar naenkrat so dobili samo še 30 eurov.

netopypy ::

Utk je izjavil:

To je že rešeno z mesečno karto za 70 evrov al kolk že. Zdaj morajo samo še firme, in predvsem JS, to začet upoštevat.

Ne pa tudi to, da se plača zniža za 30%. Samo javni prevoz, če si vsakodnevni služebnik, katastrofa, od dneva prav nič ne bo ostalo...

byvaxyjy ::

netopypy je izjavil:

Utk je izjavil:

To je že rešeno z mesečno karto za 70 evrov al kolk že. Zdaj morajo samo še firme, in predvsem JS, to začet upoštevat.

Ne pa tudi to, da se plača zniža za 30%. Samo javni prevoz, če si vsakodnevni služebnik, katastrofa, od dneva prav nič ne bo ostalo...


Sam si izbiraš kraj bivanja in kraj dela kot tudi prevozno sredstvo.

netopypy ::

byvaxyjy je izjavil:

Sam si izbiraš kraj bivanja in kraj dela kot tudi prevozno sredstvo.

Ja, normalno, sploh, če delaš od koderkoli kamorkoli po svetu, ne pa tudi vsi ostali služnji in takšni drastični rezi na nacionalni ravni - pa da vidimo, kokice pripravljene, kateri okus predlagate :-)

Mato989 ::

Utk je izjavil:

To je že rešeno z mesečno karto za 70 evrov al kolk že. Zdaj morajo samo še firme, in predvsem JS, to začet upoštevat.


Ne ni rešeno, povrnitev prevoznih stroškov (kao) je neobdavčena zadeva... potrebujemo višji bruto in manj teh izvzetih zadev.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

eriCartman ::

morda pa bo to z znižanjem prevoznih stroškov močno spodbudilo ostala mesta k razvoju novih delovnih mest, samo še občine sprevidijo in določijo nove površine za gradnjo obrtnih con.
ljubljana is going down

byvaxyjy ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

To je že rešeno z mesečno karto za 70 evrov al kolk že. Zdaj morajo samo še firme, in predvsem JS, to začet upoštevat.


Ne ni rešeno, povrnitev prevoznih stroškov (kao) je neobdavčena zadeva... potrebujemo višji bruto in manj teh izvzetih zadev.


Višji bruto je stvar delodajalca in ne prevoznih stroškov.

eriCartman je izjavil:

morda pa bo to z znižanjem prevoznih stroškov močno spodbudilo ostala mesta k razvoju novih delovnih mest, samo še občine sprevidijo in določijo nove površine za gradnjo obrtnih con.
ljubljana is going down

Ne bo. Zaradi točno takih izkoriščevalcev kot si sam, ki se jim jebe za vse ostale in vidijo samo sebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: byvaxyjy ()

netopypy ::

eriCartman je izjavil:

morda pa bo to z znižanjem prevoznih stroškov močno spodbudilo ostala mesta k razvoju novih delovnih mest, samo še občine sprevidijo in določijo nove površine za gradnjo obrtnih con

Trajalo bo pa 5 let za pridobitev/postavitev takšnih poslov, ko ti jih bodo zaprli čez noč, kot kakšen Lek, Magno ali podobno. Lokalni javni sektoraši so že velikokrat na boljšem od večine, kolikor se mi zdi. Narod se bo že privadil, še hujšega se je skozi zgodovino, ampak bo domnevno zelo boleče obdobje, zato je dobro paziti, kaj se želi... Že kak predlog za velikost pakunge in okus kokic?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: netopypy ()
««
52 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149292 (35532) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15919930 (15567) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931296 (21382) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581692 (71101) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133004 (27405) BigWhale

Več podobnih tem