» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
47 / 60
»»

Voduore ::

Ljubljana je z prenovo Slovenske ceste doživela tak uspeh, da o njem pišejo tudi tujci:
https://twitter.com/PiotrRapache/status...


Pa ne samo Slovenska cesta, tudi povsod drugod: BEFORE and AFTER

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

LeQuack ::

Vsekakor avtomobil ne spada v moderno mesto.
Quack !

Voduore ::



O nas pišejo tujci:
PRIORITY FOR BIKES AND PEDESTRIANS IN THE CITY CENTER: WHEN THE CITY GOES GREEN. THE CASE OF LJUBLJANA
https://qucit.com/en/news/ljubljana-cit...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Likalnik ::

se strinjam in ob enem sprašujem ali bodo še v času mojega življenja naredili kaj podobnega z Bledom....zaprli za avtomobile pot okoli jezera.

Voduore ::







"No, it's not a dream. This is the city of Ljubljana, in Slovenia! Of course, the city has not always been closed to cars. Before 2007, the city center did not differ much from other European capitals: traffic jams, pollution, noise. Everything was there. However, the City has decided to completely transform its infrastructure and its functioning."

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

energetik ::

Veš kaj je bilo s tem narejeno? Precej večja gneča okoli teh zaprtih con. In sedaj namesto avtov in busov gledamo na teh območjih trume azijcev. Pač je bilo to območje LJ spremenjeno v zabaviščni park.
vires in numeris

Voduore ::

Še en vaščan z svojo egoistično neumno miselnostjo. Ti bi najraj da bi avti po Prešercu vozil ane tako kot včasih?! IN ne, gneča ne bi bila nič manjša tudi če bi avti po Prešercu vozil, ker induced demand gre tudi v obratno smer (ljudje spremenijo svojo potovalne navade, več je uporabe kolesa, pešačenja par 100 metrov do banke kar so prej delali z avtom, več je uporabe javnega prevoza ipd). Mesto je končno vsaj malo zaživelo, postalo prijetnejše, polno življenja, eni bi radi pa še to uničili, gamad. Mesto je za ljudi, ne pa za avte! Avtomobil preprosto ne spada v mesto, tako kot sta povedala že 2 soforumaša prej.

Se še spomnite? Takšno je bilo središče Ljubljane pred zaprtjem za avtomobile
https://n1info.si/novice/slovenija/se-s...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

energetik ::

Vem kakšno je bilo središče LJ, saj sem tam živel od rojstva 35 let. Z veseljem sem se preselil 15km iz LJ, ko sem imel možnost. Meni pač ni všeč ideja, da se ne morem kadarkoli pripeljati z avtom 5m od dnevne sobe.
vires in numeris

Voduore ::

Še en balkanec torej, z avtom magar še čez vrata če je treba. Upam da se zavedaš neumnosti svojega početja. Ne se zgledovat po balkancih, zgledovat se je treba po medernih državah zahodne Evrope, recimo Nizozemski.

Tole si bil ti najbrž ne?
Janković komentiral incident s parkiranjem v Stožicah: Ni garaže na svetu, ki sprejme 12.000 obiskovalcev, krivda je na strani neodgovornih voznikov
https://ljubljanainfo.com/novica/lokaln...

Skratka TLDR: ljudje so vandalizirali rampo do zasebnega zemljišča, zato da so z avtom lahko zaparkirali njivo, da so se lahko pripeljali direkt pred vhod koncerta Halida Bešlića (nekega čefurja). In to KLJUB TEMU da je od za obiskovalce brezplačnega P+R parkirišča peljal BREZPLAČEN avtobus direktno do koncerta! Skratka gamad.

Zavrelo zaradi koncerta v Stožicah: lastnik proti parkiranim avtomobilom
https://www.24ur.com/novice/slovenija/z...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

darksamurai ::

Voduore je izjavil:

Še en balkanec torej, z avtom magar še čez vrata če je treba. Upam da se zavedaš neumnosti svojega početja. Ne se zgledovat po balkancih, zgledovat se je treba po medernih državah zahodne Evrope, recimo Nizozemski.

Tole si bil ti najbrž ne?
Janković komentiral incident s parkiranjem v Stožicah: Ni garaže na svetu, ki sprejme 12.000 obiskovalcev, krivda je na strani neodgovornih voznikov
https://ljubljanainfo.com/novica/lokaln...

Skratka TLDR: ljudje so vandalizirali rampo do zasebnega zemljišča, zato da so z avtom lahko zaparkirali njivo, da so se lahko pripeljali direkt pred vhod koncerta Halida Bešlića (nekega čefurja). In to KLJUB TEMU da je od za obiskovalce brezplačnega P+R parkirišča peljal BREZPLAČEN avtobus direktno do koncerta! Skratka gamad.

Zavrelo zaradi koncerta v Stožicah: lastnik proti parkiranim avtomobilom
https://www.24ur.com/novice/slovenija/z...



Se strinjam s kmetom.

Tisti brezplačni avtobus pa ima drobni tisk. Od P+R parkirišča do Stožic porabiš najmanj 1 uro (čakanje na trolo + vožnja). Javni prevoz je bistveno prepočasen, da bi bil uporaben. Prepočasen pa je ker je bistveno premalo trol (preveč časa čakaš na postaji) in ni krožne linije. Rezervirani pasovi ne pomagajo, če je med trolami prevelik časovni razmak.

kotanyi ::

Voduore je izjavil:

Še en balkanec torej, z avtom magar še čez vrata če je treba.


Pa si ti prebral naslov tele teme?

Daj ga preberi še enkrat :)

Omejevanje avtomobilskega prometa v samem mestu niti ni sporno. Na obvoznici pa situacije z vlaki, skiroji pa tarifami ne boš rešil.

Voduore ::


Pa si ti prebral naslov tele teme?

Daj ga preberi še enkrat :)

Ne rabim, sem ga že od začetka. Če bi zadevo razmislil, potem bi dojel da je zadeva povezana med sabo, dodaten pas na obvoznici prinese VEČJO uporabo avtomobilov in posledično se zagužva tudi notranjost mesta.

Prepočasen pa je ker je bistveno premalo trol (preveč časa čakaš na postaji) in ni krožne linije.

To je en del razloga. Ampak premalo trol je ravno zaradi tega ker se ves mestni proračun fukne v infrastrukturo za avte in nič v javni promet. In še dodatno: ko bo avtov manj ne bo gužve in bodo trole lahko 2x hitrejše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

The city of Amsterdam, the capital of the Netherlands, was suffering from traffic jam, until a bold decision was made in 1996 to return the city to humans, relying on sustainable planning, attention to mass transportation, and provision of pedestrian and bike paths, as well as some other policies.
o Photo of Zeil Street in Amsterdam.
o Any city can decide to cure its problems.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

svecka ::

kja ti pomaga zaprtje za avte, če pa naredijo NIČ in je vsepovsod samo beton. Kje so drevesa, zelenje? NIČ GA NI. Če bi namesto ceste dali klopce in drevesa bi bilo čisto drugače Zdaj pa gledamo trge z betonom in lampami. BRezveze.

RedDrake ::

Voduore je izjavil:

... ljudje spremenijo svojo potovalne navade, več je uporabe kolesa, pešačenja par 100 metrov do banke kar so prej delali z avtom, več je uporabe javnega prevoza ipd). Mesto je končno vsaj malo zaživelo, postalo prijetnejše, polno življenja, eni bi radi pa še to uničili, gamad. Mesto je za ljudi, ne pa za avte!

Lejga majster, živel sem v 80-ih in 90-ih v samem centru LJ, 3 minute od centralne tržnice.
Ja, je bilo veliko pleha.
Ampak je bilo veliko ljudi, ki so v centru tudi dejansko živeli.
A zakaj so tam živeli?
Ker so imeli na gornjem trgu kovinotehno (al elektrotehno), na dalmatinovi metalko, big bang je bil na wolfovi neki časa, ipd ...
Kaj je danes v centru?
Stotine apartmajev za turiste. Turist trapi v n izvedbah. Gostline kjer ti lokalci rečejo da živi ne bi notri jedli.
Rabiš žarnico?
Tough luck, išči kak večji merkator/špar izven strogega centra. Vsekakor ni v peš distanci.
Problem centra je, da je peš only, hkrati pa razen butikov in gostiln tam ni _NIČESAR_ več.

Odločitev o zaprtju komplet centra je neposreden vzrok za absurdno visoke cene nepremičnin v LJ (ki so višje kot v večini zahodnih svetovnih prestolnic) in drastično povečanje prometa drugod.

Ljubljana ima 3 prehode S-J (+ 2 na obvoznici).
Tudi vsi busi so obsojeni na te tri prehode. To je direkten razlog zakaj je promet totalno v organu.
No pa to, da tisti, ki promet "planirajo" nimajo treh čistih, in so semaforji narejeni tako da se gneča eksponentno povečuje. Verjetno poznajo besedo model samo iz katalogov za spodnje perilo.

tony1 ::

Voduore je izjavil:

Še en balkanec torej, z avtom magar še čez vrata če je treba. Upam da se zavedaš neumnosti svojega početja. Ne se zgledovat po balkancih, zgledovat se je treba po medernih državah zahodne Evrope, recimo Nizozemski.

Tole si bil ti najbrž ne?
Janković komentiral incident s parkiranjem v Stožicah: Ni garaže na svetu, ki sprejme 12.000 obiskovalcev, krivda je na strani neodgovornih voznikov
https://ljubljanainfo.com/novica/lokaln...

Skratka TLDR: ljudje so vandalizirali rampo do zasebnega zemljišča, zato da so z avtom lahko zaparkirali njivo, da so se lahko pripeljali direkt pred vhod koncerta Halida Bešlića (nekega čefurja). In to KLJUB TEMU da je od za obiskovalce brezplačnega P+R parkirišča peljal BREZPLAČEN avtobus direktno do koncerta! Skratka gamad.

Zavrelo zaradi koncerta v Stožicah: lastnik proti parkiranim avtomobilom
https://www.24ur.com/novice/slovenija/z...



Frajerju na MOLu je treba povedati, da je ob vsakem eventu tole standard. Zabaše se že na rondoju, narod leze ven iz avtov in čez ograjo proti ŠRC Stožice.

Kriva je tudi MOL, ki ob vsakem eventu flegma zapre oba uvoza v garažo ŠRC. Pol pa narod parkira kjer plac najde...

zoken ::

tony1 je izjavil:

Voduore je izjavil:

Še en balkanec torej, z avtom magar še čez vrata če je treba. Upam da se zavedaš neumnosti svojega početja. Ne se zgledovat po balkancih, zgledovat se je treba po medernih državah zahodne Evrope, recimo Nizozemski.

Tole si bil ti najbrž ne?
Janković komentiral incident s parkiranjem v Stožicah: Ni garaže na svetu, ki sprejme 12.000 obiskovalcev, krivda je na strani neodgovornih voznikov
https://ljubljanainfo.com/novica/lokaln...

Skratka TLDR: ljudje so vandalizirali rampo do zasebnega zemljišča, zato da so z avtom lahko zaparkirali njivo, da so se lahko pripeljali direkt pred vhod koncerta Halida Bešlića (nekega čefurja). In to KLJUB TEMU da je od za obiskovalce brezplačnega P+R parkirišča peljal BREZPLAČEN avtobus direktno do koncerta! Skratka gamad.

Zavrelo zaradi koncerta v Stožicah: lastnik proti parkiranim avtomobilom
https://www.24ur.com/novice/slovenija/z...



Frajerju na MOLu je treba povedati, da je ob vsakem eventu tole standard. Zabaše se že na rondoju, narod leze ven iz avtov in čez ograjo proti ŠRC Stožice.

Kriva je tudi MOL, ki ob vsakem eventu flegma zapre oba uvoza v garažo ŠRC. Pol pa narod parkira kjer plac najde...


Ne, kriva je MOL, ker ne pošlje okrepljenega voda pajkov in redarjev, da spišejo konkretne kazni in odpeljejo čimveč vozil. Potem se bojo živali naučile, kje se parkira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zoken ()

kotanyi ::

Voduore je izjavil:


Pa si ti prebral naslov tele teme?

Daj ga preberi še enkrat :)

Ne rabim, sem ga že od začetka. Če bi zadevo razmislil, potem bi dojel da je zadeva povezana med sabo, dodaten pas na obvoznici prinese VEČJO uporabo avtomobilov in posledično se zagužva tudi notranjost mesta.


Aja, pol pa v redu. Listen everyone - naš nadpametni razmišljujoči Voudore bo zrihtal nepregledne kronične zastoje nemških prikoličarjev pa romunskih tovornjakarjev med Kosezami pa Vrhniko brez vlaganj v ceste. Vlaganje v ceste bo poletno gužvo namreč samo še poslabšalo! Dva nova vlaka borovnica-LJ, tarifa za v center pa elektro skiroji, pa smo zrihtal! Job done! Pack it up boys!

Šur, bro.

A v Mestre na cestno upravo si že klical? Najbrž ne - nisem namreč zasledil da bi kdo tam umrl od smeha.

zoken ::

kotanyi je izjavil:

Voduore je izjavil:


Pa si ti prebral naslov tele teme?

Daj ga preberi še enkrat :)

Ne rabim, sem ga že od začetka. Če bi zadevo razmislil, potem bi dojel da je zadeva povezana med sabo, dodaten pas na obvoznici prinese VEČJO uporabo avtomobilov in posledično se zagužva tudi notranjost mesta.


Aja, pol pa v redu. Listen everyone - naš nadpametni razmišljujoči Voudore bo zrihtal nepregledne kronične zastoje nemških prikoličarjev pa romunskih tovornjakarjev med Kosezami pa Vrhniko brez vlaganj v ceste. Vlaganje v ceste bo poletno gužvo namreč samo še poslabšalo! Dva nova vlaka borovnica-LJ, tarifa za v center pa elektro skiroji, pa smo zrihtal! Job done! Pack it up boys!

Šur, bro.

A v Mestre na cestno upravo si že klical? Najbrž ne - nisem namreč zasledil da bi kdo tam umrl od smeha.


Pa še prav ima. Takoj, če naredimo še tretji pas na obvoznico, bo polovica Ljubljane šla nanj in gužva bo spet enaka.

kotanyi ::

Seveda. Ker če hočeš v Ljubljano, zaviješ v - Vrhniko?

A se sploh poslušate?

zoken ::

kotanyi je izjavil:

Seveda. Ker če hočeš v Ljubljano, zaviješ v - Vrhniko?

A se sploh poslušate?

Popolnoma vseeno. Prevoz z avtomobilom je potrebno narediti tako zelo nemogočega, da se bojo ljudje začeli posluževati javnega prevoza.

RedDrake ::

zoken je izjavil:

kotanyi je izjavil:

Seveda. Ker če hočeš v Ljubljano, zaviješ v - Vrhniko?

A se sploh poslušate?

Popolnoma vseeno. Prevoz z avtomobilom je potrebno narediti tako zelo nemogočega, da se bojo ljudje začeli posluževati javnega prevoza.

Nemci s prikolicami in avtodomi bodo potem šli v Dalmacijo s kolesom? Ali z neobstoječimi vlaki? Morda z letali, da bodo CO2 izpusti šli za velikostni razred gor?
Just asking ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

kotanyi ::

zoken je izjavil:

kotanyi je izjavil:

Seveda. Ker če hočeš v Ljubljano, zaviješ v - Vrhniko?

A se sploh poslušate?

Popolnoma vseeno. Prevoz z avtomobilom je potrebno narediti tako zelo nemogočega, da se bojo ljudje začeli posluževati javnega prevoza.


Hehe, dober joke.

Sej se zajebavaš, ane?

Ane?

zoken ::

Seveda se bojo na to oglasili vsi tisti, ki imajo izredno-skrajno-nemogoče-življenske-situacije (brez obeh nog, z glavo v riti, ustnicami čez lasten penis in trebuhom do tal) in bojo lagali kako zelo rabijo avtomobil za vsak dan v službo, kjer delajo pri človekoljubnih organizacijah itd.

Ampak dejstvo je, da lahko prevoze z avtomobilom za šalo prepolovimo, če se samo ljudi, ki se preseravajo znebimo iz cest.

Plačevanje uvoza z osebnim avtomobilom v Ljubljano bi moral biti začetek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zoken ()

RedDrake ::

Pa pozabil sem napisat.
Javni prevoz direktno do Punta križa (tam trenutno še pošte ni, kaj šele česa drugea, ampak bo naš lokalni trol zrihtal bullet train do tja, al neki).

zoken ::

RedDrake je izjavil:

Pa pozabil sem napisat.
Javni prevoz direktno do Punta križa (tam trenutno še pošte ni, kaj šele česa drugea, ampak bo naš lokalni trol zrihtal bullet train do tja, al neki).

Ne javni prevoz, avtocesto, mar ne? ;9 Nihče se ne pogovarja o vaših vukojebinah in ostalih votlinah v katerih živite ali kjer dopustujete, ker imate premalo domišljije, da bi šli kam drugam. Ali pa vas je strah neznanega.

(Zdaj bo pa kakšno uro mir, ker zamaškarji tičijo v koloni in ne morejo pisat dokler ne pridejo do doma... :)))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zoken ()

darksamurai ::

Voduore je izjavil:


Prepočasen pa je ker je bistveno premalo trol (preveč časa čakaš na postaji) in ni krožne linije.

To je en del razloga. Ampak premalo trol je ravno zaradi tega ker se ves mestni proračun fukne v infrastrukturo za avte in nič v javni promet. In še dodatno: ko bo avtov manj ne bo gužve in bodo trole lahko 2x hitrejše.


Po celovški v smeri centra in po dunajski v smeri centra ne bo nič hitreje, ker že imajo rezervirane pasove. Enako velja za slovensko cesto. Poleg tega ni krožne linije. Če živiš na celovški ali dunajski boš prvo čakal +15 min na trolo, potem pa se peljal prvo v center in nazaj iz centra v drugo smer. Tudi če ne bi bilo avtomobilov na cesti bi rabil +40 min za pot, ki bi ti z avtom vzela 10 min. Vse skupaj neuporabno.

V tujini so v rush-hour podzemne na 1-3! min. Izven rush hour pa na 5min, mogoče max 8 min. V rush-hour so vlaki nabito polni, izven rush-hour pa prazni. v posameznem vagonu sediš čisto sam. Zavedajo se, da morajo biti vlaki pogosti, drugače jih ljudje ne bodo uporabljali. Pri nas pa lahko čakaš po 30min na trolo.

Veš kaj je najboljši javni prevoz v LJ? Bicikelj. Vmes ko čakaš na trolo bi lahko že prekolesaril na drugo stran LJ.

Fun fact. Dokler ni javnega prevoza ga ne moremo uporabljati. Prvo povečati količino trol in krožne linije, potem pa ukinitev avtomobilov. Trol še za ljubljančane ni dovolj, kaj še le za dnevne migrante.

zoken ::

darksamurai je izjavil:

Voduore je izjavil:


Prepočasen pa je ker je bistveno premalo trol (preveč časa čakaš na postaji) in ni krožne linije.

To je en del razloga. Ampak premalo trol je ravno zaradi tega ker se ves mestni proračun fukne v infrastrukturo za avte in nič v javni promet. In še dodatno: ko bo avtov manj ne bo gužve in bodo trole lahko 2x hitrejše.


Po celovški v smeri centra in po dunajski v smeri centra ne bo nič hitreje, ker že imajo rezervirane pasove. Enako velja za slovensko cesto. Poleg tega ni krožne linije. Če živiš na celovški ali dunajski boš prvo čakal +15 min na trolo, potem pa se peljal prvo v center in nazaj iz centra v drugo smer. Tudi če ne bi bilo avtomobilov na cesti bi rabil +40 min za pot, ki bi ti z avtom vzela 10 min. Vse skupaj neuporabno.

V tujini so v rush-hour podzemne na 1-3! min. Izven rush hour pa na 5min, mogoče max 8 min. V rush-hour so vlaki nabito polni, izven rush-hour pa prazni. v posameznem vagonu sediš čisto sam. Zavedajo se, da morajo biti vlaki pogosti, drugače jih ljudje ne bodo uporabljali. Pri nas pa lahko čakaš po 30min na trolo.

Veš kaj je najboljši javni prevoz v LJ? Bicikelj. Vmes ko čakaš na trolo bi lahko že prekolesaril na drugo stran LJ.

Fun fact. Dokler ni javnega prevoza ga ne moremo uporabljati. Prvo povečati količino trol in krožne linije, potem pa ukinitev avtomobilov. Trol še za ljubljančane ni dovolj, kaj še le za dnevne migrante.


Ne. Tak bullshit smo ze predolgo poslušali in je pač neko sranje s figo v žepu.

Lepo se bo začelo zaračunavati uvoz za osebne avtomobile v Ljubljano (20+ eurov na dan), potem se boste spokali na trole, te pa se bo prilagajalo po potrebi in prometu.

Pa bo problem zelo hitro rešen, če ne z Jankovičem pa s kakšnim drugim županom.

RedDrake ::

Lejga, če ne poznaš ene lepših in zelo obiskanih turističnih destinacij na kvarnerju (kjer počitnikuje na tisoče nemcev/avstrijcev/nizozemcev) vsako poletje, potem si pač en zaplankan trol.

Še 10.000-ič.
Gneča na LJ obvoznici je v veliki meri _ZARADI_ tranzita. Tisti, ki dejansko imamo izpit, in ga imamo že zelo dolgo, tudi vemo, da je gneča po LJ obvoznici direktno korelirana s količino tovornjakov in avtodomarjev po primorki.

Gneča znotraj LJ je zaradi idiotskega planiranja in zaradi nesmotrne rabe avtomobilov. Recimo, kadar so šolske počitnice ni nikoli gneče, pravzaprav so ceste izumrte. Da ni slučajno gneča kaj povezana s tem da starši svoje sončke vozijo v šole z avtomobili in potem vozijo še sebe spet na drugi konec LJ? Poznam _VELIKO_ takih primerkov.
Rešitve tega so spet možne povsem na "soft" način.
Ampak na MOL-u so že pred leti priznali "da sploh nimajo načrta kako reševati promet v LJ". Rezultati so dobro vidni vsem nam, ki živimo v mestu. Me pretirano ne tangira, imam vse v peš doseg.

Jep, najprej je potrebno ojačati LPP (tako številčno, kot tudi logistično - krožne linije), potem bo avtomatsko tudi količina avtomobilov rahlo upadla. Spet, na MOL-u sedijo nesposobneži, ki so tam prišli po mafijski liniji. Če bi strategijo prometa (vključujoč LPP in ostale verzije prevoza) prevzelo 5 ljudi, ki imajo malo pojma o modeliranju in statitiki, bi bili zastoji že 10 let samo še slab spomin.
Ampak Zoki dela!

zoken ::

RedDrake je izjavil:

Lejga, če ne poznaš ene lepših in zelo obiskanih turističnih destinacij na kvarnerju (kjer počitnikuje na tisoče nemcev/avstrijcev/nizozemcev) vsako poletje, potem si pač en zaplankan trol.


Ne, zaplankan trol si ti, ki nisi še v življenju bil izven Evrope (pa še v Evropi je dovolj destinacij, kjer je bistveno boljša ponudba in tudi mir, če ga hočeš, tačas ko se taki kot ti sardinijo po "ljepi naši") in potem orgazmiraš na Hrvate. Pač, saj nič posebenega, še en brezvezen slovencelj.

RedDrake je izjavil:

Jep, najprej je potrebno ojačati LPP (tako številčno, kot tudi logistično - krožne linije), potem bo avtomatsko tudi količina avtomobilov rahlo upadla.


Ne bo. Za vsakega, ki se bo šel na novo vozit na LPP, bo prišlo nazaj na cesto z avtom 5 takih, ki se niso vozili zaradi gužve. Bo treba kar po denarnici usekati, dokler je avtomobilov preveč, vozniki pa imajo avto za statusni simbol (idioti), ne boš na mil način ničesar rešil. Za začetek je treba dnevne migrante usekati po žepu z taksami, bo takoj bolje. Potem pa po potrebi še Ljubljančane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zoken ()

RedDrake ::

Jaz nisem bil tam še nikoli.
Bil sem pa v ZDA, JV Aziji, celotni EU, Afriki, Bližnjem vzhodu, Rusiji, ipd ...
To ali sem jaz zaplankan, ali pa 1.999.999 slovencev (vsi razen tebe in tvojih 10gogolpex klonov na ST-ju), ne spremeni ničesar, če se tja vozi vsako leto na desetine miljonov turistov iz severnih držav. Čez Slovenijo. Po LJ obvoznici.
In enako to, kaj sem jaz, ne vpliva na to da gre vsako leto po primorki na stotisoče priklopnikov.

Kakšna idiotska ideja. Od kje bo prišlo tistih 5 ki se prej niso vozili? A se bodo kar pojavili?
Absolutno mi ni všeč količina dnevnih migrantov po LJ, ampak sem realist in mi je popolnoma jasno, da so oni le delček problema. Congestion charge je vsekakor opcija, ampak je treba _NAJPREJ_ ponuditi alternativo.
Če iz danes na jutri to uvedeš, boš naredil kaj, ko bo hotelo 4000 domžalčanov priti v LJ med 8h in 9h? Pelje en vlak in dva busa. Mogoče lahko prepelje 10% potrebe.
Boš rekel, ah hebeš zakonsko enakost, sami ste si krivi, plačajte. Navadni terorizem.
Ča pa nudiš možnost za to da teh 4k ljudi v tistem času pride tja, potem pa, go ahead. Sem za in takoj podprem. Do takrat pa stfu.

zoken ::

RedDrake je izjavil:

Kakšna idiotska ideja. Od kje bo prišlo tistih 5 ki se prej niso vozili? A se bodo kar pojavili?


Že od nekdaj so tu. Ampak zaradi gužve pač izbirajo druga sredstva prevoza - ker lahko. Takoj, ko boš gužvo zmanjšal, bojo šli nazaj v avto. Enako se bo zgodilo z obvoznico, če narediš 3. pas, dam maksimalno 1 mesec, pa bo spet enako.

darksamurai ::

zoken je izjavil:

darksamurai je izjavil:

Voduore je izjavil:


Prepočasen pa je ker je bistveno premalo trol (preveč časa čakaš na postaji) in ni krožne linije.

To je en del razloga. Ampak premalo trol je ravno zaradi tega ker se ves mestni proračun fukne v infrastrukturo za avte in nič v javni promet. In še dodatno: ko bo avtov manj ne bo gužve in bodo trole lahko 2x hitrejše.


Po celovški v smeri centra in po dunajski v smeri centra ne bo nič hitreje, ker že imajo rezervirane pasove. Enako velja za slovensko cesto. Poleg tega ni krožne linije. Če živiš na celovški ali dunajski boš prvo čakal +15 min na trolo, potem pa se peljal prvo v center in nazaj iz centra v drugo smer. Tudi če ne bi bilo avtomobilov na cesti bi rabil +40 min za pot, ki bi ti z avtom vzela 10 min. Vse skupaj neuporabno.

V tujini so v rush-hour podzemne na 1-3! min. Izven rush hour pa na 5min, mogoče max 8 min. V rush-hour so vlaki nabito polni, izven rush-hour pa prazni. v posameznem vagonu sediš čisto sam. Zavedajo se, da morajo biti vlaki pogosti, drugače jih ljudje ne bodo uporabljali. Pri nas pa lahko čakaš po 30min na trolo.

Veš kaj je najboljši javni prevoz v LJ? Bicikelj. Vmes ko čakaš na trolo bi lahko že prekolesaril na drugo stran LJ.

Fun fact. Dokler ni javnega prevoza ga ne moremo uporabljati. Prvo povečati količino trol in krožne linije, potem pa ukinitev avtomobilov. Trol še za ljubljančane ni dovolj, kaj še le za dnevne migrante.


Ne. Tak bullshit smo ze predolgo poslušali in je pač neko sranje s figo v žepu.

Lepo se bo začelo zaračunavati uvoz za osebne avtomobile v Ljubljano (20+ eurov na dan), potem se boste spokali na trole, te pa se bo prilagajalo po potrebi in prometu.

Pa bo problem zelo hitro rešen, če ne z Jankovičem pa s kakšnim drugim županom.


Živim znotraj obroča (obvoznice) in kljub temu ne uporabljam trol, ker so neuporabne. Primer kako priti iz dunajske do BTC. Z avtom dva izvoza naprej po obvoznici (10min časa, ajd v gužvi 20min in si direkt pred trgovino). S trolo pa... prvo čakaš na 6ko in potem greš skoraj ali čisto do centra in čakaš 30min na 27ko ali malo manj na 7ko. 30-40min čakanja na trolo v eno smer in še vsaj 30min potovalnega časa. Neuporabno.

Trole bom uporabljal, ko bodo na voljo. Trenutno jih ni.

zoken ::

RedDrake je izjavil:

Bil sem pa v ZDA, JV Aziji, celotni EU, Afriki, Bližnjem vzhodu, Rusiji, ipd ...


V dalmaciji najdlje.

darksamurai je izjavil:

zoken je izjavil:

darksamurai je izjavil:

Voduore je izjavil:


Prepočasen pa je ker je bistveno premalo trol (preveč časa čakaš na postaji) in ni krožne linije.

To je en del razloga. Ampak premalo trol je ravno zaradi tega ker se ves mestni proračun fukne v infrastrukturo za avte in nič v javni promet. In še dodatno: ko bo avtov manj ne bo gužve in bodo trole lahko 2x hitrejše.


Po celovški v smeri centra in po dunajski v smeri centra ne bo nič hitreje, ker že imajo rezervirane pasove. Enako velja za slovensko cesto. Poleg tega ni krožne linije. Če živiš na celovški ali dunajski boš prvo čakal +15 min na trolo, potem pa se peljal prvo v center in nazaj iz centra v drugo smer. Tudi če ne bi bilo avtomobilov na cesti bi rabil +40 min za pot, ki bi ti z avtom vzela 10 min. Vse skupaj neuporabno.

V tujini so v rush-hour podzemne na 1-3! min. Izven rush hour pa na 5min, mogoče max 8 min. V rush-hour so vlaki nabito polni, izven rush-hour pa prazni. v posameznem vagonu sediš čisto sam. Zavedajo se, da morajo biti vlaki pogosti, drugače jih ljudje ne bodo uporabljali. Pri nas pa lahko čakaš po 30min na trolo.

Veš kaj je najboljši javni prevoz v LJ? Bicikelj. Vmes ko čakaš na trolo bi lahko že prekolesaril na drugo stran LJ.

Fun fact. Dokler ni javnega prevoza ga ne moremo uporabljati. Prvo povečati količino trol in krožne linije, potem pa ukinitev avtomobilov. Trol še za ljubljančane ni dovolj, kaj še le za dnevne migrante.


Ne. Tak bullshit smo ze predolgo poslušali in je pač neko sranje s figo v žepu.

Lepo se bo začelo zaračunavati uvoz za osebne avtomobile v Ljubljano (20+ eurov na dan), potem se boste spokali na trole, te pa se bo prilagajalo po potrebi in prometu.

Pa bo problem zelo hitro rešen, če ne z Jankovičem pa s kakšnim drugim županom.


Živim znotraj obroča (obvoznice) in kljub temu ne uporabljam trol, ker so neuporabne. Primer kako priti iz dunajske do BTC. Z avtom dva izvoza naprej po obvoznici (10min časa, ajd v gužvi 20min in si direkt pred trgovino). S trolo pa... prvo čakaš na 6ko in potem greš skoraj ali čisto do centra in čakaš 30min na 27ko ali malo manj na 7ko. 30-40min čakanja na trolo v eno smer in še vsaj 30min potovalnega časa. Neuporabno.

Trole bom uporabljal, ko bodo na voljo. Trenutno jih ni.


Seveda, pa brez obeh nog si, glavo imaš v riti,... pa delaš neprofitno za dobro človeštva. Kdo ti bo to verjel, vsakič, ko se obudi tema o avtobusih živi cela Slovenija na najbolj neugodnih lokacijah, v najbolj ekstremnih situacijah... banda lažnjiva.

Bicikelj kolega, Bicikelj :)) (pa ne pozabi povedati, da ne moreš v srajci biciklarit, da se pretirano potiš in si hkrati tetraplegik)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zoken ()

kotanyi ::

Ja, to je mnenje infrastrukturnih talibanov. Ideoloških fundamentalistov tako rekoč.

In kot pri vseh fundamentalistih tu ne štejejo dejstva ampak ideologija. Zato se vaša mnenja kar lepo ignorira.

zoken ::

kotanyi je izjavil:

Ja, to je mnenje infrastrukturnih talibanov. Ideoloških fundamentalistov tako rekoč.

In kot pri vseh fundamentalistih tu ne štejejo dejstva ampak ideologija. Zato se vaša mnenja kar lepo ignorira.


Mogoče ampak vsaj leni lažnjivi gnoji, z avtomobilom namesto penisa nismo. Zato je pa treba užgati po penisu z macolo in ga pustiti na P+R prisilno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zoken ()

darksamurai ::

zoken je izjavil:


darksamurai je izjavil:




Živim znotraj obroča (obvoznice) in kljub temu ne uporabljam trol, ker so neuporabne. Primer kako priti iz dunajske do BTC. Z avtom dva izvoza naprej po obvoznici (10min časa, ajd v gužvi 20min in si direkt pred trgovino). S trolo pa... prvo čakaš na 6ko in potem greš skoraj ali čisto do centra in čakaš 30min na 27ko ali malo manj na 7ko. 30-40min čakanja na trolo v eno smer in še vsaj 30min potovalnega časa. Neuporabno.

Trole bom uporabljal, ko bodo na voljo. Trenutno jih ni.


Seveda, pa brez obeh nog si, glavo imaš v riti,... pa delaš neprofitno za dobro človeštva. Kdo ti bo to verjel, vsakič, ko se obudi tema o avtobusih živi cela Slovenija na najbolj neugodnih lokacijah, v najbolj ekstremnih situacijah... banda lažnjiva.

Bicikelj kolega, Bicikelj :)) (pa ne pozabi povedati, da ne moreš v srajci biciklarit, da se pretirano potiš in si hkrati tetraplegik)



Ti si funkcionalno nepismen, če ne še kaj hujšega. Sem ti še enkrat odebelil. Kaj od napisanega ne drži? Potovalni čas? Čakanje na trolo? Ali pa obstaja kakšna čudežna nova linija? Mimogrede, pametnjakovič, jaz v tej temi zapisal, da je edini uporabni javni prevoz v LJ Bicikelj.

zoken ::

darksamurai je izjavil:

zoken je izjavil:


darksamurai je izjavil:




Živim znotraj obroča (obvoznice) in kljub temu ne uporabljam trol, ker so neuporabne. Primer kako priti iz dunajske do BTC. Z avtom dva izvoza naprej po obvoznici (10min časa, ajd v gužvi 20min in si direkt pred trgovino). S trolo pa... prvo čakaš na 6ko in potem greš skoraj ali čisto do centra in čakaš 30min na 27ko ali malo manj na 7ko. 30-40min čakanja na trolo v eno smer in še vsaj 30min potovalnega časa. Neuporabno.

Trole bom uporabljal, ko bodo na voljo. Trenutno jih ni.


Seveda, pa brez obeh nog si, glavo imaš v riti,... pa delaš neprofitno za dobro človeštva. Kdo ti bo to verjel, vsakič, ko se obudi tema o avtobusih živi cela Slovenija na najbolj neugodnih lokacijah, v najbolj ekstremnih situacijah... banda lažnjiva.

Bicikelj kolega, Bicikelj :)) (pa ne pozabi povedati, da ne moreš v srajci biciklarit, da se pretirano potiš in si hkrati tetraplegik)



Ti si funkcionalno nepismen, če ne še kaj hujšega. Sem ti še enkrat odebelil. Kaj od napisanega ne drži? Potovalni čas? Čakanje na trolo? Ali pa obstaja kakšna čudežna nova linija? Mimogrede, pametnjakovič, jaz v tej temi zapisal, da je edini uporabni javni prevoz v LJ Bicikelj.


Nič od tega ne drži, ko se vas enkrat spravi iz avtomobilov, kjer delate gužvo na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zoken ()

darksamurai ::

zoken je izjavil:

darksamurai je izjavil:

zoken je izjavil:


darksamurai je izjavil:




Živim znotraj obroča (obvoznice) in kljub temu ne uporabljam trol, ker so neuporabne. Primer kako priti iz dunajske do BTC. Z avtom dva izvoza naprej po obvoznici (10min časa, ajd v gužvi 20min in si direkt pred trgovino). S trolo pa... prvo čakaš na 6ko in potem greš skoraj ali čisto do centra in čakaš 30min na 27ko ali malo manj na 7ko. 30-40min čakanja na trolo v eno smer in še vsaj 30min potovalnega časa. Neuporabno.

Trole bom uporabljal, ko bodo na voljo. Trenutno jih ni.


Seveda, pa brez obeh nog si, glavo imaš v riti,... pa delaš neprofitno za dobro človeštva. Kdo ti bo to verjel, vsakič, ko se obudi tema o avtobusih živi cela Slovenija na najbolj neugodnih lokacijah, v najbolj ekstremnih situacijah... banda lažnjiva.

Bicikelj kolega, Bicikelj :)) (pa ne pozabi povedati, da ne moreš v srajci biciklarit, da se pretirano potiš in si hkrati tetraplegik)



Ti si funkcionalno nepismen, če ne še kaj hujšega. Sem ti še enkrat odebelil. Kaj od napisanega ne drži? Potovalni čas? Čakanje na trolo? Ali pa obstaja kakšna čudežna nova linija? Mimogrede, pametnjakovič, jaz v tej temi zapisal, da je edini uporabni javni prevoz v LJ Bicikelj.


Nič od tega ne drži, ko se vas enkrat spravi iz avtomobilov.

Tvoje trolanje ne drži. Kdaj si nazadje pogledal vozni red? Tudi če odstraniš vse avte boš samo zaradi trenutnih voznih redov porabil vsaj 20min na čakanju, kar je več kot traja vožnja z avtomobilom.

zoken ::

darksamurai je izjavil:

zoken je izjavil:

darksamurai je izjavil:

zoken je izjavil:


darksamurai je izjavil:




Živim znotraj obroča (obvoznice) in kljub temu ne uporabljam trol, ker so neuporabne. Primer kako priti iz dunajske do BTC. Z avtom dva izvoza naprej po obvoznici (10min časa, ajd v gužvi 20min in si direkt pred trgovino). S trolo pa... prvo čakaš na 6ko in potem greš skoraj ali čisto do centra in čakaš 30min na 27ko ali malo manj na 7ko. 30-40min čakanja na trolo v eno smer in še vsaj 30min potovalnega časa. Neuporabno.

Trole bom uporabljal, ko bodo na voljo. Trenutno jih ni.


Seveda, pa brez obeh nog si, glavo imaš v riti,... pa delaš neprofitno za dobro človeštva. Kdo ti bo to verjel, vsakič, ko se obudi tema o avtobusih živi cela Slovenija na najbolj neugodnih lokacijah, v najbolj ekstremnih situacijah... banda lažnjiva.

Bicikelj kolega, Bicikelj :)) (pa ne pozabi povedati, da ne moreš v srajci biciklarit, da se pretirano potiš in si hkrati tetraplegik)



Ti si funkcionalno nepismen, če ne še kaj hujšega. Sem ti še enkrat odebelil. Kaj od napisanega ne drži? Potovalni čas? Čakanje na trolo? Ali pa obstaja kakšna čudežna nova linija? Mimogrede, pametnjakovič, jaz v tej temi zapisal, da je edini uporabni javni prevoz v LJ Bicikelj.


Nič od tega ne drži, ko se vas enkrat spravi iz avtomobilov.

Tvoje trolanje ne drži. Kdaj si nazadje pogledal vozni red? Tudi če odstraniš vse avte boš samo zaradi trenutnih voznih redov porabil vsaj 20min na čakanju, kar je več kot traja vožnja z avtomobilom.


Bomo probali, pa bomo videli, mar ne? Boš videl, ni tako hudo, kot se lažeš. Bolj je pa vprašanje, kdaj si ti nazadnje pogledal vozni red.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zoken ()

energetik ::

Kaj ima veze vozni red, če je gužva na obvoznici? Pred 2h sem prevozil vzhodno in južno; preden se je pričela glavna dnevna migracija slovencev - kolone HU, RO, BG tovornjakov, vmes pa zmedeni AT, DE in UA turisti s 60km/h na prehitevalnem. Na južni se je ustavilo že ob 15h, totalno. ŠE enkrat, nehaj nabijat s svojim JPP, problem je nebrzdan tranzit.


RedDrake je izjavil:

Lejga majster, živel sem v 80-ih in 90-ih v samem centru LJ, 3 minute od centralne tržnice.
Ja, je bilo veliko pleha.
Ampak je bilo veliko ljudi, ki so v centru tudi dejansko živeli.
A zakaj so tam živeli?
Ker so imeli na gornjem trgu kovinotehno (al elektrotehno), na dalmatinovi metalko, big bang je bil na wolfovi neki časa, ipd ...
Kaj je danes v centru?
Stotine apartmajev za turiste. Turist trapi v n izvedbah. Gostline kjer ti lokalci rečejo da živi ne bi notri jedli.
Rabiš žarnico?
Tough luck, išči kak večji merkator/špar izven strogega centra. Vsekakor ni v peš distanci.
Problem centra je, da je peš only, hkrati pa razen butikov in gostiln tam ni _NIČESAR_ več.
Točno to sem mislil napisati. Glede na to da sem v neposredni bližini centra živel od leta 1984, dobro vem kako je takrat center LJ izgledal. Na Gosposki smo kupovali rezervne dele za avte, če verjameš. Tehnični material si dobil karkoli, med Križankami in Metalko. Tam je zdaj tako, kot je napisal RedDrake. Zabavišče za turiste, kdo pri zdravi pameti bo živel tam zdaj? Včasih pa so.
vires in numeris

m0LN4r ::

Kofetkarji in tisti ki kolesarijo pred parlamentom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

zoken ::

energetik je izjavil:

Kaj ima veze vozni red, če je gužva na obvoznici? Pred 2h sem prevozil vzhodno in južno; preden se je pričela glavna dnevna migracija slovencev - kolone HU, RO, BG tovornjakov, vmes pa zmedeni AT, DE in UA turisti s 60km/h na prehitevalnem. Na južni se je ustavilo že ob 15h, totalno. ŠE enkrat, nehaj nabijat s svojim JPP, problem je nebrzdan tranzit.


Ne, problem je tvoja luzerska mentaliteta in iskanje krivca v drugih. Če bi se ustavil na najbližjem mestu v ringu, se prestavil na avtobus, ne bi imel nobenih težav s tranzicijami (ki ti pokrivajo avtocesto, od njih živi še celotna obala ipd., tako, da je tvoj komfort tukaj sekundarnega pomena). Pa se raje zavestno odločiš, da boš delal gužvo ker "me'n pa n'ou n'ben guvoru". Pač žri svoje lastno sranje, imaš pa čist zrak in globoko dihaj, mogoče se ti od kisika zvrti in se ne boš toliko sekiral ali pa boš zapeljal čez kakšen viadukt. V obeh primerih precej cenejša rešitev jadikovanje narcističnega egoista, ki mu morajo drugi vse omogočiti.

Pravilno je, da je maksimalna gužva. Izgubite čimveč svojega življenja za volanom, taki, ki so preneumni, da bi prenehali uporabljati na oboznici, so nevarnost, za družbo in več časa kot izgubiš za volanom, manj škode delaš drugje, skratka win-win). Ali ga pač začnite koristiti na javnem transportu (veš kolk je fino switch ven potegnit, ali pa kaj za službo narediti na laptopu, da lahko hitrje končaš - aja, ne veš, si prezabit, da bi probal).

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: energetik ()

energetik ::

Dobro trolaš, pa vseeno - kje naj prestopim na bus, če moram po diagonali mimo LJ? Če bi hotel samo časovni približek commuta z avtom, bi rabil metro izpred bajte, prestop v centru in naprej metro do pred šihta. Tako nekako to zgleda na Dunaju, če hočeš po diagonali.
Bus gre enostavno prepočasi in ima preveč postankov, tudi če bi imel povsem prazne ceste.
vires in numeris

WizzardOfOZ ::

zoken je izjavil:

Takoj, če naredimo še tretji pas na obvoznico, bo polovica Ljubljane šla nanj in gužva bo spet enaka.


Temu je obvoznica namenjena, da gre pol ljubljane nanjo, namesto skozi center. Samo bebci tega ne dojamete. Zato se tudi imenuje OBVOZNICA!
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

FrupplePlex ::

energetik je izjavil:

Dobro trolaš, pa vseeno - kje naj prestopim na bus, če moram po diagonali mimo LJ? Če bi hotel samo časovni približek commuta z avtom, bi rabil metro izpred bajte, prestop v centru in naprej metro do pred šihta. Tako nekako to zgleda na Dunaju, če hočeš po diagonali.
Bus gre enostavno prepočasi in ima preveč postankov, tudi če bi imel povsem prazne ceste.


Boš moral svoje sotrpine vprašat, zakaj se ne spokajo z avtomobili iz ljubljanskih ulic in naredij prostor, da se boš lahko hitreje odsvaljkal z LPP do službe. Mimogrede, sam si se odločil živeti izven Ljubljane, kaj, a zdaj pa pričakuješ, da boš imel enake ugodnosti zastonj? Bo treba malo podstrešje pospravit...

WizzardOfOZ je izjavil:

zoken je izjavil:

Takoj, če naredimo še tretji pas na obvoznico, bo polovica Ljubljane šla nanj in gužva bo spet enaka.


Temu je obvoznica namenjena, da gre pol ljubljane nanjo, namesto skozi center. Samo bebci tega ne dojamete. Zato se tudi imenuje OBVOZNICA!


Seveda, ampak uporabljate jo pa praktično izključno ekonomski migranti (in tranzicija, od katere je več koristi kot od vas, recimo, da cela obala ne crkne). Mogoče bi morali dojeti, da nekaj delate narobe. No saj ni panike, vas bomo prisilili v spremembo obnašanja.

Vse kar rabimo je zaračunavanje uvoza v Ljubljano. 20 eurov+ na dan. Nehali boste delati gužvo na cestah, avtobusi se bojo lahko hitreje premikali (z vami na njih - če vam je avto socialni status - spadate med reveže, samo slepite se), vi pa boste prišli hitreje v službo in obvoznica bo razen tranzitnega prometa praktično prazna.

Skratka, trivialna rešitev, zakaj bi metali miljarde v tretji pas? Samo reveži, ki so si kupili svež zrak in večjo kvadraturo na račun oddaljenosti, se morajo spokati iz obvoznice tja kamor spadajo - na avtobus.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Spet nov nick? Danes že drugi?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

FrupplePlex ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Spet nov nick? Danes že drugi?

Ja, redno me cenzurirajo razni kmetavzi, ki bi radi zagovarjali svoje agende, pa sem avtomatiziral.

Ampak ne se obremenjevati z ad-hominem detajli, raje ponudi kakšen kontraargument.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

FrupplePlex je izjavil:

Vse kar rabimo je zaračunavanje uvoza v Ljubljano. 20 eurov+ na dan.


Kot ljubljančan bom, tako kot so mariborčani podrli radarje, podrl vse kamere in karkoli bo nastavljeno za "zaračunavanje vstopnine v ljubljano".

Ker nočem da, mi bodo kot povratnico za vstopnino v ljubljano, meni zaračunali, ko bom hodil naokoli po naravi. Razumem tebe, ko si samo v mestu in niti ven ne stopiš, ampak jaz z otrokom rad raziskujem slovenijo in hodim naokoli po naravi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

FrupplePlex ::

WizzardOfOZ je izjavil:

FrupplePlex je izjavil:

Vse kar rabimo je zaračunavanje uvoza v Ljubljano. 20 eurov+ na dan.


Kot ljubljančan bom, tako kot so mariborčani podrli radarje, podrl vse kamere in karkoli bo nastavljeno za "zaračunavanje vstopnine v ljubljano".

Ker nočem da, mi bodo kot povratnico za vstopnino v ljubljano, meni zaračunali, ko bom hodil naokoli po naravi. Razumem tebe, ko si samo v mestu in niti ven ne stopiš, ampak jaz z otrokom rad raziskujem slovenijo in hodim naokoli po naravi.


Good luck. Mimogrede, predlog gre v smeri Logarske doline, ki prebivalcem širšega okolja, vstopnine ne zaračunava, tako, da je tvoj strah odveč.

Kot je ravno tako oveč strah, da bi ti druge občine karkoli zaračunavale (kar bojo razni kmetavzi seveda probali opravičiti), dejansko je za večino denar "ljubljanskih turistov" več kot dobrodošel in jim na kraj pameti ne pade, da bi ostale brez njega.

Zgodovina sprememb…

««
47 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149657 (35897) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15920002 (15639) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931366 (21452) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35582096 (71505) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133081 (27482) BigWhale

Več podobnih tem