» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
46 / 60
»»

Mato989 ::

njyngs je izjavil:

Saj vsak, ki je šel v kako tako večje omenjeno mesto ve, kak clusterfuck je promet tam. Tisti, ki govorijo o tekočem cestnem prometu so bolj patroni, ki jim je edini obisk takega mesta bil preko Google Maps


Ja, ampak če povzamemo logiko enih ki pravijo da več cest =/= boljša pretočnost... če bi en dan izpraznili pariz in bi šel LJ promet v Pariz, kaj mislite, bi bilo bolj pretočno ali manj kot je danes?

Verjetno bolj, kar pomeni da več pasovnic pomaga =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Likalnik ::

Mato989 je izjavil:

njyngs je izjavil:

Saj vsak, ki je šel v kako tako večje omenjeno mesto ve, kak clusterfuck je promet tam. Tisti, ki govorijo o tekočem cestnem prometu so bolj patroni, ki jim je edini obisk takega mesta bil preko Google Maps


Ja, ampak če povzamemo logiko enih ki pravijo da več cest =/= boljša pretočnost... če bi en dan izpraznili pariz in bi šel LJ promet v Pariz, kaj mislite, bi bilo bolj pretočno ali manj kot je danes?

Verjetno bolj, kar pomeni da več pasovnic pomaga =)



seveda, da pomaga...saj drugega kot,da razširiš cesto in dodaš nekaj pasov na tako gostoto je edina rešitev....to bo spet zadoščalo za nekaj časa dokler se ta gostota ne poveča....pač v Jugoslaviji je bila dovolj avtocesta z samo dvema pasovoma....trenutno bi jih rabili štiri...včasih ni bilo potrebe po avtocesti...so se vozili po regionalnih cestah....za tiste čase več kot dovolj...če bi se danes vozili po regionalkah bi bil kolaps zaradi gostote prometa nepopisan.
pač vsaka družina ima sedaj že minimalno dva avtomobila.

Vidim pri nas v ulici...blokarji kateri so imeli še v mojih otroških letih pred blokom en oziroma max dva avtomobila...in veliko trave kjer so sedeli po klopcah...sedaj so to travo in klopce zamenjali asvalt in parkirni prostori...vse zabetonirano in zaparkirano....

in ja še slabše bo...vedno več ljudi, vedno več avtomobilov...večja gostota na cesti...

Invictus je izjavil:

kotanyi je izjavil:


A ni zanimivo da v miljonskih mestih v Franciji/Nemčiji/Nizozemski zadeva vseeno teče bolj gladko kot pri nas ob parkrat večji gostoti prometa? Brez omejitev kot jih streljate vi?

Daj ne seri, tekoče???

Malo povprašaj lokalce.


seveda da ni tekoče...ker gostota prometa prekaša njihove 4 oziroma 5 pasovnice...če bi pa tako cesto naredil pri nas od LJ do Kopra bi se pa vozil kot predsednik....ne pa da stojimo kot osli v koloni....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

GupeM ::

energetik je izjavil:

Seveda ima pravico. Ampak hkrati ne pomisli (ali pač, pa ga briga), da je s svojimi 25km/h, kjer se ga ne da prehiteti, naredil 5km zastoj, ki sega še na obvoznico. Ker mora ravno ob 15:30 na njivo. Se dogaja.

Kakšne nebuloze spet. Mogoče je pa kmet šel na njivo že ob petih zjutraj, pa gre ob 15:30 nazaj domov, ko je končal z delom? Ali pa na drugo njivo? Ali pa mora pokositi travo, ker bo čez dva dni dež? Ali pa mora pognojiti, preden bo travnik ves moker in ga bo s traktorjem popolnoma razril. Ali pa je ravno pokosil travo na enem travniku, pa mora sedaj domov po obračalnik, da jo čim prej obrne ... Se na daleč vidi, da kmetije nisi videl niti od daleč.

Kmetovanje ni, da greš dopoldne petnajst do desetih na njivo, se tam malo posončiš, ob pol enajstih pa lepo lagano nazaj domov. Kmetovanje je delo cel dan, od spomladi do jeseni. Pozimi je nekoliko bolj lagano, ampak tudi takrat je dela dovolj.

Pa brez skrbi, da pomisli. Ampak ne more se pa ustaviti na vsaki postaji, ker potem pač nikamor ne bo prišel. Ker bi stalno upočasnjeval in speljeval, bi verjetno še bolj upočasnil promet.

Invictus ::

feryz je izjavil:

Pri nas mi je najbolj všeč, da vsako cesto modernizirajo tako, da je bolj nevarna kot pred posodobitvijo in je posledično potrebno več omejitev in prepovedi, kot jih je bilo.

Nimaš kaj, to je v karakterju naroda.

Ko pride do problema, namesto rešitev uvedejo omejitve, prepovedi, vse kar rajca tiste male glupe uradničke...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WizzardOfOZ ::

Invictus je izjavil:

feryz je izjavil:

Pri nas mi je najbolj všeč, da vsako cesto modernizirajo tako, da je bolj nevarna kot pred posodobitvijo in je posledično potrebno več omejitev in prepovedi, kot jih je bilo.

Nimaš kaj, to je v karakterju naroda.

Ko pride do problema, namesto rešitev uvedejo omejitve, prepovedi, vse kar rajca tiste male glupe uradničke...


Pozabil si razne inženirčke na tem forumu, ki imajo enake ideje in namesto rešitve želijo omejitve. Pač brezjajčniki nad katerimi so se verjetno izživljali sošolci, sedaj bi jim pa ti radi vrnili. To je pač problem hlapcev, ki ne vidijo čez sosedovo njivo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Magic1 ::

GupeM je izjavil:

energetik je izjavil:

Seveda ima pravico. Ampak hkrati ne pomisli (ali pač, pa ga briga), da je s svojimi 25km/h, kjer se ga ne da prehiteti, naredil 5km zastoj, ki sega še na obvoznico. Ker mora ravno ob 15:30 na njivo. Se dogaja.

Kakšne nebuloze spet. Mogoče je pa kmet šel na njivo že ob petih zjutraj, pa gre ob 15:30 nazaj domov, ko je končal z delom? Ali pa na drugo njivo? Ali pa mora pokositi travo, ker bo čez dva dni dež? Ali pa mora pognojiti, preden bo travnik ves moker in ga bo s traktorjem popolnoma razril. Ali pa je ravno pokosil travo na enem travniku, pa mora sedaj domov po obračalnik, da jo čim prej obrne ... Se na daleč vidi, da kmetije nisi videl niti od daleč.

Kmetovanje ni, da greš dopoldne petnajst do desetih na njivo, se tam malo posončiš, ob pol enajstih pa lepo lagano nazaj domov. Kmetovanje je delo cel dan, od spomladi do jeseni. Pozimi je nekoliko bolj lagano, ampak tudi takrat je dela dovolj.

Pa brez skrbi, da pomisli. Ampak ne more se pa ustaviti na vsaki postaji, ker potem pač nikamor ne bo prišel. Ker bi stalno upočasnjeval in speljeval, bi verjetno še bolj upočasnil promet.

Izredne prevoze tudi furajo v konicah? Ne, se prilagodi čas vožnje, da posameznik ne ustavi vsega prometa v okolici. Sej verjetno večina ni popolnoma smotana in se izogibajo konic in se občasno ustavijo, da gredo ostali mimo. Ja se fura mogoče 10min dlje zaradi tega. So pa take riti, ki jih boli za ostale in so sposobni naredit totalni zastoj, kjer se izgubi ure preostalih. Imaš tudi veliko debilov v avtomobilih, ki na silo silijo v križišče in naredijo nepretočno v vse smeri. Pač egoist, ali pa debil in se ne zaveda.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

energetik ::

Točno to sem hotel povedat, ja. Tudi kmet verjetno lahko malce prilagodi prihod/odhod z njive. Ne pomisli, da je on sam verjetno povzročil izgubo stotine človek-ur. Ker v gostem prometu se vsaka motnja pozna eksponentno.
Saj pravim, če si vzamem dopust kak dan za delo okoli bajte ali opravke, grem po opravkih povsem izven konic, zavestno. S tem koristim sebi in ostalim.
vires in numeris

Voduore ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Invictus je izjavil:

feryz je izjavil:

Pri nas mi je najbolj všeč, da vsako cesto modernizirajo tako, da je bolj nevarna kot pred posodobitvijo in je posledično potrebno več omejitev in prepovedi, kot jih je bilo.

Nimaš kaj, to je v karakterju naroda.

Ko pride do problema, namesto rešitev uvedejo omejitve, prepovedi, vse kar rajca tiste male glupe uradničke...


Pozabil si razne inženirčke na tem forumu, ki imajo enake ideje in namesto rešitve želijo omejitve. Pač brezjajčniki nad katerimi so se verjetno izživljali sošolci, sedaj bi jim pa ti radi vrnili. To je pač problem hlapcev, ki ne vidijo čez sosedovo njivo.


Raje sem diplomiran inženir strojništva (po tvoje inženirček), kot pa debiček tako kot si ti. Nekatere omejitve so potrebne in so del rešitve, če so izvedene ustrezno (tako da je "pain" ljudi precej manjši kot pa benefit). Oba dva veva kdo od naju je brezjajčnik in hlapec in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;) Si pač brezjajčnik in ovca naftnega lobija, kar je pa še huje: tega se sploh ne zavedaš. Razmisli. Ožemajo te vsak mesec na črpalki, ti pa kričiš, "še me dajte, še bolj me daljte, še bolj me izkoriščajte!".

Likalnik je izjavil:

Mato989 je izjavil:

njyngs je izjavil:

Saj vsak, ki je šel v kako tako večje omenjeno mesto ve, kak clusterfuck je promet tam. Tisti, ki govorijo o tekočem cestnem prometu so bolj patroni, ki jim je edini obisk takega mesta bil preko Google Maps


Ja, ampak če povzamemo logiko enih ki pravijo da več cest =/= boljša pretočnost... če bi en dan izpraznili pariz in bi šel LJ promet v Pariz, kaj mislite, bi bilo bolj pretočno ali manj kot je danes?

Verjetno bolj, kar pomeni da več pasovnic pomaga =)



seveda, da pomaga...saj drugega kot,da razširiš cesto in dodaš nekaj pasov na tako gostoto je edina rešitev....to bo spet zadoščalo za nekaj časa dokler se ta gostota ne poveča....pač v Jugoslaviji je bila dovolj avtocesta z samo dvema pasovoma....trenutno bi jih rabili štiri...včasih ni bilo potrebe po avtocesti...so se vozili po regionalnih cestah....za tiste čase več kot dovolj...če bi se danes vozili po regionalkah bi bil kolaps zaradi gostote prometa nepopisan.
pač vsaka družina ima sedaj že minimalno dva avtomobila.

Vidim pri nas v ulici...blokarji kateri so imeli še v mojih otroških letih pred blokom en oziroma max dva avtomobila...in veliko trave kjer so sedeli po klopcah...sedaj so to travo in klopce zamenjali asvalt in parkirni prostori...vse zabetonirano in zaparkirano....

in ja še slabše bo...vedno več ljudi, vedno več avtomobilov...večja gostota na cesti...

Invictus je izjavil:

kotanyi je izjavil:


A ni zanimivo da v miljonskih mestih v Franciji/Nemčiji/Nizozemski zadeva vseeno teče bolj gladko kot pri nas ob parkrat večji gostoti prometa? Brez omejitev kot jih streljate vi?

Daj ne seri, tekoče???

Malo povprašaj lokalce.


seveda da ni tekoče...ker gostota prometa prekaša njihove 4 oziroma 5 pasovnice...če bi pa tako cesto naredil pri nas od LJ do Kopra bi se pa vozil kot predsednik....ne pa da stojimo kot osli v koloni....


Sure bro. V sanjah. Dodaten pas v praksi ne pomaga ker ustvari nov demand, nove uporabnike ki so prej koristili druge oblike prevoza in potovalni čas ostane ISTI ali pa se celo poslabša kot pred dodatnim pasom. 1000x videno in sprobano v tujini, ne rabimo izzumljat tople vode. Kot jasno pravijo strokovnjaki: edini način za rešitev prometnih zamaškov je "viable alternatives to driving" (kolesarjenje, javni prevoz, skiro, ipd). Ki se ga mora poslužit vsaj nekih 10 do 15 % ljudi, ker graf zagužvanosti gre EKSPONENTNO:


Ogromno bi pomagal že samo to da bi se določen del ljudi vozil tako da jih je več v avtu (3, 4 ali 5 potnikov), kot pa da je samo voznik kot v veliki večini primerov.


I JUST NEEEED ONE MORE LANE BRO #shorts hastag*sarcasm. :))
https://www.youtube.com/shorts/0dKrUE_O...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

kotanyi ::

Voduore je izjavil:

Sure bro. V sanjah. Dodaten pas v praksi ne pomaga ker ustvari nov demand, nove uporabnike ki so prej koristili druge oblike prevoza in potovalni čas ostane ISTI ali pa se celo poslabša kot pred dodatnim pasom. 1000x videno in sprobano v tujini, ne rabimo izzumljat tople vode.


Ah, dobri stari induced demand myth. Je točno to - a myth. Precej strokovnjakov meni, da je avtor tistega originalnega Wired članka "rahlo" narobe razumel originalen papir.

Zato dejmo malo pogledat kaj dejansko pravijo npr. UK ljudje iz foha. In oni ne pravijo da dejmo zdaj kar ustavit optimizacij/nadgradenj cestne infrastrukture, ampak da:
1. There is very little evidence on the sources of induced traffic in the short or long run. (that is, dokazov za pravljice o tem kako širitev infrastrukture dejansko poveča zastoje)
2. There is very little empirical evidence on induced demand for the UK or even for European countries.
3. Duranton & Turner (2011) is the only econometric study that
analyses the possible sources of induced demand resulting from road capacity expansion.

Pa najpomembnejše - povedo tudi najbolj faking logično stvar - če populacija zraste, mora z njo rasti tudi infrastruktura. Naj bodo to ceste, kolesarske steze, ali pa javni prevoz. Ne pa da za vse večne čase vse ostane na ravni leta 1979, vse probleme skupaj s tovornim prometom bomo pa rešili z - neumnostmi kot so elektro skiroji. OMFG.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kotanyi ()

Mato989 ::

Sure bro. V sanjah. Dodaten pas v praksi ne pomaga ker ustvari nov demand, nove uporabnike ki so prej koristili druge oblike prevoza in potovalni čas ostane ISTI ali pa se celo poslabša kot pred dodatnim pasom. 1000x videno in sprobano v tujini, ne rabimo izzumljat tople vode. Kot jasno pravijo strokovnjaki: edini način za rešitev prometnih zamaškov je "viable alternatives to driving" (kolesarjenje, javni prevoz, skiro, ipd). Ki se ga mora poslužit vsaj nekih 10 do 15 % ljudi, ker graf zagužvanosti gre EKSPONENTNO:


Po tvoji logiki torej če ukinemo vse pasove ukinemo problem?

Ukinimo državo ukinemo vse probleme?

Sure bro. V sanjah. Dodaten pas v praksi ne pomaga ker ustvari nov demand, nove uporabnike ki so prej koristili druge oblike prevoza in potovalni čas ostane ISTI ali pa se celo poslabša kot pred dodatnim pasom. 1000x videno in sprobano v tujini, ne rabimo izzumljat tople vode. Kot jasno pravijo strokovnjaki: edini način za rešitev prometnih zamaškov je "viable alternatives to driving" (kolesarjenje, javni prevoz, skiro, ipd). Ki se ga mora poslužit vsaj nekih 10 do 15 % ljudi, ker graf zagužvanosti gre EKSPONENTNO:


Če to logiko da več pasov ustvari več demanda rečemo da je res, potem me zanima kaj bi s tako logiko rekli iskalci nepremičnin ki nas prepričujejo (jernej) da če bomo zgradili še 50k nepremičnin bi problem pomanjkanja izginil... po vaši logiki ne, ker če zgradimo 50k nepremičnin (analogija 1 pasa) bomo samo ustvarili še več demanda po nepremičninah in bodo cene še višje?

WTF JE TO?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

kotanyi ::

Tako je. Induced demand mit pravi, da so pa pri transportu pravila drugačna kot kjerkoli drugje.

Čudno da se ni našel kdo ki prodaja predlog kako bo demontaža TEŠ in NEK pomagala pri težavah z proizvodnjo/transportom elektrike.

Ali pa kako bomo rešili premajhno število mest v vrtcih z ustavitvijo gradnje novih?

Voduore ::

Ah, dobri stari induced demand myth. Je točno to - a myth. Precej strokovnjakov meni, da je avtor tistega originalnega Wired članka "rahlo" narobe razumel originalen papir.

Ne ni mit in en tvoj glup članek tega ne ovrže niti podrazno. Vprašaj kateregakoli človeka ki se ukvarja z prometnim planiranjem poklicno in ti bo povedal da ni noben mit.

. There is very little evidence on the sources of induced traffic in the short or long run. (that is, dokazov za pravljice o tem kako širitev infrastrukture dejansko poveča zastoje)

To niso nobene pravljice, poglej si POVSOD v tujini kjer so povečali ceste se čas potovanja NI IZBOLJŠAL, včasih se je celo poslabšal. Pika basta, cifre ne lažejo, evo video razlaga za tebe laika. :)


Na beri:
Generated Traffic and Induced Travel Implications for Transport Planning
https://www.vtpi.org/gentraf.pdf
10 March 2023
Todd Litman
Victoria Transport Policy Institute

Traffic congestion tends to maintain equilibrium; traffic volumes increase until congestion delays discourage additional peak-period trips. If road capacity expands, peak-period
trips increase until congestion again limits further traffic growth. The additional travel is called "generated traffic." Generated traffic consists of diverted traffic (trips shifted in time, route and destination), and induced vehicle travel (shifts from other modes, longer trips and new vehicle trips). Generated traffic often fills a significant portion of capacity added to congested urban road.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

Pa najpomembnejše - povedo tudi najbolj faking logično stvar - če populacija zraste, mora z njo rasti tudi infrastruktura. Naj bodo to ceste, kolesarske steze, ali pa javni prevoz. Ne pa da za vse večne čase vse ostane na ravni leta 1979, vse probleme skupaj s tovornim prometom bomo pa rešili z - neumnostmi kot so elektro skiroji. OMFG.


Ne. Ne pomaga pa če cela mesta pozidaš sam s cestami, se bo zagužvbal v roku parih mesecev po izgradnji dodatnih pasov. ELektro skiroji niso nobena neumnost, ampak poceni, učinkovit in ekološki način prevoza po mestu ki ne zastruplja zraka in ne povzroča prometnih zamaškov. In ni treba da se vsi vozijo s skiroji al pa kolesi, že če ene 10 % ljudi presedla na to se bo problem prometnih zamaškov rešil. Presedlal bo pa takrat, ko se bo počutil varno pri vožnji. Razlog da se ne počuti varno pa je da kolesarskih stez ni ali pa niso fizično ločene od avtomobilskega prometa. Kdor je kdaj v lajfu dejansko uporavljal kolo po Ljubljani točno ve o čem govorim, kdor pa ni pa naj se vzdrži neumnih komentarjev.

Po tvoji logiki torej če ukinemo vse pasove ukinemo problem?

Ukinimo državo ukinemo vse probleme?

Pa kolk logičnih nesmislov boš ti še zgeneriral? A to ti AI generira debilizme po tvojem ukazu al sam naumiš take neumnosti?

https://7esl.com/reductio-ad-absurdum/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

Voduore ::

Če to logiko da več pasov ustvari več demanda rečemo da je res, potem me zanima kaj bi s tako logiko rekli iskalci nepremičnin ki nas prepričujejo (jernej) da če bomo zgradili še 50k nepremičnin bi problem pomanjkanja izginil... po vaši logiki ne, ker če zgradimo 50k nepremičnin (analogija 1 pasa) bomo samo ustvarili še več demanda po nepremičninah in bodo cene še višje?

WTF JE TO?

Ne štekaš kaj je fora al pa se delaš da ne štekaš (kar je še hujš). Potreba (demand) po prevozu z avtomobilom se spreminja glede na razmere: če je cesta zagužvana in se redno stoji v gužvi bo slej ko prej del ljudi uporabil drugo vrsto prevoza (vlak, bus, kolo, skiro ipd), bo šel na pot ob manj prometni uri ali pa na pot sploh ne bo šel (bo delal od doma). Torej potreba po prevozu z avtomobilom se spreminja glede na razmere, medtem ko je potreba po stanovanjih fiksna, tudi če bodo cene najmenin stanovanj drage, bodo ljudje še vedno najemali in ne bodo spali pod mostom. Zdej pa ene 3x preber tale odstavek in če bo bog dal in če imaš vsaj eno možngansko celico boš zastopu. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

roCkY ::

energetik je izjavil:

Točno to sem hotel povedat, ja. Tudi kmet verjetno lahko malce prilagodi prihod/odhod z njive. Ne pomisli, da je on sam verjetno povzročil izgubo stotine človek-ur. Ker v gostem prometu se vsaka motnja pozna eksponentno.
Saj pravim, če si vzamem dopust kak dan za delo okoli bajte ali opravke, grem po opravkih povsem izven konic, zavestno. S tem koristim sebi in ostalim.


Pojdi delat ob 80h zvečer in zaključi ob 4h zjutraj pa ne boš imel travm!

Daj ti soncu in nasploh vremenu določi vozni red. Kmet gre na njivo takrat, ko so pogoji za določeno opravilo. Kmetijani kontrolirana delavnica. Večina traktorjev pa se giblje iz vasi do nekam na polje. In obratno. Umikat se na razdalji do par kilometrov nima smisla. Sploh zjutraj, ko je nekaj 100 vozil na uro. Itak pride prej ali slej semafor za tiste, ki gredo na šiht. Kolona je potem dolga le 3 avte, če se nakaj dlje časa za traktorjem na dolgi furi pelješ in ne nekaj 100 metrov in 5-10 semaforjev.

Če se pelješ 5-7 min 40 kmh ni neke omembe vredne zamude.

Sicer pa iz prakse. Zaradi folka, ki se VEDNO NABIJA za traktor, da sploh ne vidiš kje je vozim velikkorat bistveno počasneje. En od dejavnikov za počasnejšo vožnjo so luknje na cesti. Kdor se ni vozil s traktorji si ne predstavlja kake super ceste imamo. Tudi le par let stare marsikdaj. Vsake toliko pride prava letalnica. Če jo lepo vzameš greh morda prek. Čje ne moreš BREMZA! Če hočeš s traktorjem peljat neko normalno brnizo blizu 40 km/h moraš masikje delat rahel slalom na istosmernem vozišču, če seveda nimaš zadaj preširokega priključka. Ko te prvi dinamik nato v škarje ali na pol metra ob strani prehiti greš pač na krepko pod 20 kmh in naprej prek lukenj.

....

Mato989 ::

Voduore je izjavil:

Če to logiko da več pasov ustvari več demanda rečemo da je res, potem me zanima kaj bi s tako logiko rekli iskalci nepremičnin ki nas prepričujejo (jernej) da če bomo zgradili še 50k nepremičnin bi problem pomanjkanja izginil... po vaši logiki ne, ker če zgradimo 50k nepremičnin (analogija 1 pasa) bomo samo ustvarili še več demanda po nepremičninah in bodo cene še višje?

WTF JE TO?

Ne štekaš kaj je fora al pa se delaš da ne štekaš (kar je še hujš). Potreba (demand) po prevozu z avtomobilom se spreminja glede na razmere: če je cesta zagužvana in se redno stoji v gužvi bo slej ko prej del ljudi uporabil drugo vrsto prevoza (vlak, bus, kolo, skiro ipd), bo šel na pot ob manj prometni uri ali pa na pot sploh ne bo šel (bo delal od doma). Torej potreba po prevozu z avtomobilom se spreminja glede na razmere, medtem ko je potreba po stanovanjih fiksna, tudi če bodo cene najmenin stanovanj drage, bodo ljudje še vedno najemali in ne bodo spali pod mostom. Zdej pa ene 3x preber tale odstavek in če bo bog dal in če imaš vsaj eno možngansko celico boš zastopu. :)


Ja, ampak kaj to pomeni? ČETUDI se v LJ vsi vsak dan gužvajo še vedno nihče noče na vlak ali trolo ali bus... kaj ti to pove kako slabi so vlaki in busi... vi bi pa radi kaznovali promet še vbolj in davke nabijali da bi končno nekdo rekel da je pa zdaj tako slabo da je še zanič vlak boljši... vidiš tu je vaš problem.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

WizzardOfOZ ::

Voduore je izjavil:

Raje sem diplomiran inženir strojništva (po tvoje inženirček), kot pa debiček tako kot si ti. Nekatere omejitve so potrebne in so del rešitve, če so izvedene ustrezno (tako da je "pain" ljudi precej manjši kot pa benefit). Oba dva veva kdo od naju je brezjajčnik in hlapec in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;) Si pač brezjajčnik in ovca naftnega lobija, kar je pa še huje: tega se sploh ne zavedaš. Razmisli. Ožemajo te vsak mesec na črpalki, ti pa kričiš, "še me dajte, še bolj me daljte, še bolj me izkoriščajte!".


To da si brezjajčnik, ki vsem želiš slabo, vemo. Da si debil tudi vemo. Da si opravilno nesposoben in da ne moreš narediti izpita za avto tudi vemo (od tod verjetno grožnje, da bi vsem avtomobilistom prepovedal vožnje). Sa si na splošno nesposoben tudi vemo že po tem, da moraš vsak teden odpirat 150 novih userjev na tem forumu, da lahko še naprej lažeš, zavajaš in na splošno trajbaš sovražni govor.

Voduore je izjavil:

Raje sem diplomiran inženir strojništva (po tvoje inženirček), kot pa debiček tako kot si ti. Nekatere omejitve so potrebne in so del rešitve, če so izvedene ustrezno (tako da je "pain" ljudi precej manjši kot pa benefit). Oba dva veva kdo od naju je brezjajčnik in hlapec in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;) Si pač brezjajčnik in ovca naftnega lobija, kar je pa še huje: tega se sploh ne zavedaš. Razmisli. Ožemajo te vsak mesec na črpalki, ti pa kričiš, "še me dajte, še bolj me daljte, še bolj me izkoriščajte!".



To da si brezjajčnik, ki vsem želi slabo, vemo. Da si debil tudi vemo. Da si opravilno nesposoben in da ne moreš narediti izpita za avto tudi vemo (od tod grožnje, da bi vsem avtomobilistom prepovedal vožnje). Da si na splošno nesposoben tudi vemo že po tem, da moraš vsak teden odpirat 150 novih userjev na tem forumu. Da lahko še naprej lažeš, zavajaš in na splošno trajbaš sovražni govor proti večini slovenije, ki se vozi mimo ali v ljubljano, pa tudi vidimo. Nisi nič več kot ostali ljudje, pa čeprav si ljubljančan. Si samo zgled za ostale, kakšen ne smeš biti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Voduore ::

To da si brezjajčnik, ki vsem želiš slabo, vemo.

Ni res, oba dva veva kdo od naju je bebil in brezjajčnik in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;) Dej bodi še večji suženj nafnemu lobiju, daj jim še bolj pusti da te ožamejo na suho, bravo.

Da si opravilno nesposoben in da ne moreš narediti izpita za avto tudi vemo (od tod verjetno grožnje, da bi vsem avtomobilistom prepovedal vožnje).

Spet se motiš, izpit za avto imam, in prav nikjer nisem rekel da bi avtomobilistom prepovedal vožnje. Bi pa uvedel congestion charge po zgledu Londona in ostalih modernih mest tudi v Ljubljani, kar se tudi zakonsko pripravlja, kar malo povprašej na občino. ;) 20 EUR za dnevno karto znotraj Ljubljane in bo problem onesnaženosti in strupenosti zraka rešen, problem gužve v mestu tudi. Pa še bolj varno in prijetno bo v mestu, da o manjšem hrupu sploh ne govorimo. Vi vaščani navalite v Ljubljano z vašimi strupenimi prduljami, poserjete vse, nato pa greste nazaj v vaso čisto vasico, boli vas kurac za dobrobit mesta. Ne to to tako več šlo. Kot pravim congestion charge se pripravlja, v roku 5 let boš že videl kaj bo. ;)

Da si na splošno nesposoben tudi vemo že po tem, da moraš vsak teden odpirat 150 novih userjev na tem forumu.

Sem 100x bolj sposoben od tebe debilčka, odpiranje tem na forumu in novih userjev pa pod nobenim pogojem ni kakršenkoli dokaz nesposobnosti, ampak je dokaz sposobnosti če že kaj.

Da lahko še naprej lažeš, zavajaš in na splošno trajbaš sovražni govor proti večini slovenije, ki se vozi mimo ali v ljubljano, pa tudi vidimo.

Očitno je da si obični lažnjiv kreten, zabit u tri pm. Nikjer nisem trajbal nobenega sovržanega govora proti večini slovenije, očitno si shizofren. Bolnik. Tablete vzemi.

Nisi nič več kot ostali ljudje, pa čeprav si ljubljančan.

Nikjer nisem trdil da jem kaj več od ostalih ker sem Ljubljančan. Je pa dejstvo da je zabitost na vaseh še večja kot v Ljubljani ponavadi in to je fact.

Si samo zgled za ostale, kakšen ne smeš biti.

Vsekakor sem lahko dober zgled za druge: moj okoljski odtis je ranga 10x manjši kot pa pri povprečnem prebivalcu Slovenije, avto uporabim samo takrat ko je nujno, drugače uporabim električno kolo. Preprosto uporabim prevozno sredstvo najbolj SMISELNO za določeno področje uporabe, avto preprosto ne spada v mesto, razen ob izjemnih situacijah (prevoz rešilcev, kdo ki troga omaro iz Ikeje enkrat na 5 let in podobno dalje).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

WizzardOfOZ ::

Voduore je izjavil:

Nikjer nisem trdil da jem kaj več od ostalih ker sem Ljubljančan.


Seveda si. Preberi svoje poste kaj si pisal o ljudeh, ki ne živijo v tvoji vasi.

Voduore je izjavil:

Je pa dejstvo da je zabitost na vaseh še večja kot v Ljubljani ponavadi in to je fact.

V prvem stavku si izjavil, da nisi nič večm kot ostali, v drugem pa to negiraš in se spet postavljaš nad ostale?
Glede na to, da je Ljubljana največja vas v Sloveniji se zabitost pozna tudi pri tebi. In ni nič manjša kot v manjših vaseh.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Voduore ::

Lažeš ko prasica, so te soforumaši že 100x dobili na laži, o tem kako imaš 12.000 € plače na mesec, a voziš eno podrtijo na plin in še obilo drugih laži.

Seveda si. Preberi svoje poste kaj si pisal o ljudeh, ki ne živijo v tvoji vasi.

Seveda nisem, mi boš dal citat? Nikjer nisem rekel da sem kaj več.

V prvem stavku si izjavil, da nisi nič večm kot ostali, v drugem pa to negiraš in se spet postavljaš nad ostale?

Tudi v drugem stavku nikjer nisem rekel da sem več od ostalih. Samo povedal sem da je PROCENT debilnega folka na vaseh večji kot v mestih in to je fact, seveda pa tako v mestu kot na vasi dobiš tudi pametne ljudi. Da tudi na vaseh so, samo jih je procentualno manj.

Glede na to, da je Ljubljana največja vas v Sloveniji se zabitost pozna tudi pri tebi. In ni nič manjša kot v manjših vaseh.

No, oba dva veva kdo je zabit in kristalno jasno je da to nisem jaz. Po stestiranem IQju pridem pod 1 % najpametnejših, pa ne da bi se hvalil, sam povem. Nikjer nisem rekel da so VSI vasi zabiti, jih je pa precej ki so. V mestu jih je tudi veliko zabitih, ampak znatno manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

WizzardOfOZ ::

Seveda si zabit. V Ljubljani je procent zabitih večji kot na vaseh in ti to stalno dokazuješ.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Voduore ::

Oba dva veva kdo od naju je zabit in kristalno jasno je da to nisem jaz. Očitno še nisi bival v Ljubljani, jaz pa sem tako v LJubljani kot na vasi, tako da lahko primerjam. Le zakaj se vaškim ljudem reče "preprosti ljudje"? Le zakaj a? Ker so ekstra intelektualci že ne lol. Od glupe cringe muske naprej, do bolanih sploh ne smešnih štosov, do nesposobnosti dojemanja novih idej in sprejemanja novih tehnologij (tudi na primeru električnih avtov se to zelo lepo vidi) in tako dalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

WizzardOfOZ ::

Voduore je izjavil:

Po stestiranem IQju pridem pod 1 % najpametnejših

:)):)):)) Daleč si ti od 1% najpametnejših, razen če si misica, one rešujejo svet. :)):)):))

Voduore je izjavil:

Oba dva veva kdo od naju je zabit in kristalno jasno je da to nisem jaz. Očitno še nisi bival v Ljubljani, jaz pa sem tako v LJubljani kot na vasi, tako da lahko primerjam. Le zakaj se vaškim ljudem reče "preprosti ljudje"? Le zakaj a? Ker so ekstra intelektualci že ne lol.


Preprosti ljudje so zato, ker jim zdrava pamet dela. Tebi ne, moraš vse vsem ostalim zakomplicirat. Ampak to ni znak višjega IQ-ja, to je znak nestrpnosti, netolerantnosti,....
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Voduore ::

Sem ekzaktno med 1 % napametnejših, stestirano, pa ni pomembno, ampak sam povem ker si me izzval. Oba dva veva kdo od naju je zabit in kristalno jasno je da to nisem jaz. Očitno še nisi bival v Ljubljani, jaz pa sem tako v LJubljani kot na vasi, tako da lahko primerjam. Le zakaj se vaškim ljudem reče "preprosti ljudje"? Le zakaj a? Ker so ekstra intelektualci že ne lol. Od glupe cringe muske naprej, do bolanih sploh ne smešnih štosov, do nesposobnosti dojemanja novih idej in sprejemanja novih tehnologij (tudi na primeru električnih avtov se to zelo lepo vidi) in tako dalje.

Preprosti ljudje so zato, ker jim zdrava pamet dela. Tebi ne, moraš vse vsem ostalim zakomplicirat. Ampak to ni znak višjega IQ-ja, to je znak nestrpnosti, netolerantnosti,....

Ne, pamet jim ne dela, meni dela. Vaška pamet ne dela, razen tiste osnovne da mora bit pokošen in mrva pospravljena pred dežjem in podobno. Nivo razmišljanja je na vaseh V POVPREČJU manjši. Kar seveda ne pomeni da se na vasi tudi ne najde kak intelektualec. Se. Ampak zelo redko. Seveda razlike spet niso tako drastične to be honest, ampak so pa kljub temu precejšnje.

Jaz bi uvedel congestion charge po zgledu Londona in ostalih modernih mest tudi v Ljubljani, kar se tudi zakonsko pripravlja, kar malo povprašej na občino. ;) 20 EUR za dnevno karto znotraj Ljubljane in bo problem onesnaženosti in strupenosti zraka rešen, problem gužve v mestu tudi. Pa še bolj varno in prijetno bo v mestu, da o manjšem hrupu sploh ne govorimo. S tem ko bo bivanje v mestu zaradi manj avtov bolj prijetno bodo šle gor tudi vrednosti naših nepremičnin. Vi vaščani navalite v Ljubljano z vašimi strupenimi prduljami, poserjete vse, nato pa greste nazaj v vaso čisto vasico, boli vas kurac za dobrobit mesta. Ne to to tako več šlo. Kot pravim congestion charge se pripravlja, v roku 5 let boš že videl kaj bo. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

WizzardOfOZ ::

Če Dravlje, Šiška in Črnuče ne spadajo pod ljubljano, potem res še nisem živel v Ljubljani.

Ampak za razliko od ostalih jaz ljudem pustim živeti. Ti jim najraje nebi in bi jim prepovedal vstop v ljubljano. To ni znak visokega IQ-ja in sploh ne zgled dobrega človeka. To je zabitost.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Voduore ::

WizzardOfOZ ::

Voduore je izjavil:


To verjetno sebi limaš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Voduore ::

Ampak za razliko od ostalih jaz ljudem pustim živeti.

Jaz jim tudi. Ampak ne dopustim pa da se dela nepotrebna škoda.

WizzardOfOZ je izjavil:

Voduore je izjavil:


To verjetno sebi limaš.

Ne. Limam na splošno. Povprečen človek je precej zabit. Že Jelinčič je reku "folk je glup" in ne bi se mogu bolj strinjat. Seveda pa obstajo tudi pametne izjeme, žal jih je na vaseh zelo malo.
Pa ne podpiram Jelinčiča, vendar ima pa prav v tem da je narod glup.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

WizzardOfOZ ::

Voduore je izjavil:

Jaz jim tudi. Ampak ne dopustim pa da se dela nepotrebna škoda.


Laž. Škoda se dela zaradi takih, kot si ti, ki nočejo z napredkom naprej. in ti si daleč od napredka z vsiljevanjem svojih težav drugim.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Voduore ::

Laž. Škoda se dela zaradi takih, kot si ti, ki nočejo z napredkom naprej. in ti si daleč od napredka z vsiljevanjem svojih težav drugim.

Ni laž. Prav nikjer nisem rekel da ti ne dopustim živeti. Ti pustim. Le z avtom se ne boš fjakal po mestu in zastupljal našega zraka. Daj svojega. Našega ne boš. Prav nobenih težav ne vsiljujem nikomur. Napredek je električni avto in jaz sem za napredek, ti si pa za dinozavre.

Taksa za vstop z avtom v Ljubljano: ideja že pred leti, omenja jo tudi občina
Ćlanek: https://n1info.si/novice/slovenija/taks...

Se že pripravlja, boste vaščani kmal videli kaj se to pravi vsakodnevno zastrupljat zrak z svojimi prduljicami. Seveda vam je vseeno, ker ne živite tu in strupen zrak v Ljubljani na vas ne vpliva toliko.

Prvi mestni urbanist in podžupan Ljubljane Rok Žnidaršič je pred kratkim v intervjuju za N1 na vprašanje, kako bi uredili prometni pritisk na prestolnico, med možnostmi navrgel, da bi uvedli cono na avtocestnem obroču okoli Ljubljane.

"Že večkrat je bila predstavljena ideja, za katero mislim, da bi lahko pomembno prispevala k rešitvi. To je uvedba cone na avtocestnem obroču, s katero bi ustavili pritisk v notranjost mesta in bi individualni promet prestavili na javni promet. Infrastruktura za ta ukrep je v obliki parkirišč P+R že pripravljena in ima razvojni potencial," je odgovoril Žnidaršič. Dodal je, da bi s tem, ko bi zaustavili avtomobile na obvoznici, razbremenili mestne vpadnice in povečali pretočnost avtobusov.

Janković: Težava ni v Ljubljančanih
Tudi ljubljanski župan Zoran Janković je kot glavno težavo za gnečo in številčnost avtomobilov na ljubljanskih cestah označil dnevne migrante.

"Pri nas je avto še vedno statusni simbol. Vendar v Ljubljani ni težava teh okoli 200 tisoč avtomobilov, kolikor jih imajo Ljubljančani. Težava je, da vsak dan v Ljubljano vstopi 120 tisoč avtomobilov, pri čemer je v 90 odstotkih v avtomobilu voznik sam. To je dnevna migracija," je v intervjuju za MMC pred novembrskimi lokalnimi volitvami dejal Janković.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

WizzardOfOZ ::

Napredek so tudi širše ceste z več pasovi kot dvema. Pravljice, da več pasov ne pomaga zadrži zase, ker se je tovorni promet v zadnjih treh letih podvojil (iz 4500 na 9200 tovornjakov na dan), predvidevajo da se bo do konca leta 2023 povečal še vsaj za 18 do 20% (na 11000 tovornjakov na dan) in v naslednjem letu še dodatnih 25%, kar pomeni skoraj 15k tovornjakov na dan na naših cestah. Če to postaviš v vrsto, je to kolona od Lendave do Kopra. Torej na avtocestah in obvoznici ostane en pas za vse ostale. In to pomeni zastoje tudi za tiste, ki bi šli kamorkoli po avtocestah, ne samo v Ljubljano. Tako da ja, ti nisi za napredek, ti si za omejevanje in zaviranje napredka.


Takso omenjajo, ampak župan ji ni naklonjen, je to javno povedal - imaš v novicah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Voduore ::

Napredek so tudi širše ceste z več pasovi kot dvema

Vse Evropski prometni planerji in celotna znanost na tem področju točno ve da to ne drži. Ti laik pač ne veš.

Pravljice, da več pasov ne pomaga zadrži zase

To niso pravljice, to kažejo podatki povsod po tujini. Pika basta. Poglej Nizozemsko. Znižujejo količino avtomobilskih pasov, kaj šele da bi jo povečevali. In kar je za tebe morda presenetljivo: Nizozemska je po mednarodnih študijah glede na to kaj pravijo vozniki sami: NAJBOLJŠA DRŽAVA ZA VOZNIKE AVTA NA SVETU. Ukinjanje pasov in hkratno izboljševanje alternativ deluje in se ga moramo poslužit tudi pri nas. Poglej si malo:


se je tovorni promet v zadnjih treh letih podvojil (iz 4500 na 9200 tovornjakov na dan), predvidevajo da se bo do konca leta 2023 povečal še vsaj za 18 do 20% (na 11000 tovornjakov na dan) in v naslednjem letu še dodatnih 25%, kar pomeni skoraj 15k tovornjakov na dan na naših cestah.

PRoblem niso tovornjaki, problem so avti ki jih je ranga 100x več.

Torej na avtocestah in obvoznici ostane en pas za vse ostale. In to pomeni zastoje tudi za tiste, ki bi šli kamorkoli po avtocestah, ne samo v Ljubljano.

Bravo, ker fail. POdatke o tovornjakih za celo državo si zbasal na obvoznico, kot da so vsi tovornjaki samo tam. Lol.

Tako da ja, ti nisi za napredek, ti si za omejevanje in zaviranje napredka.

Seveda sem za napredek. Ampak dodajanje novih pasov in to da se ČISTO VSE prilagodi samo avtu je napačna pot. To samo še poveča uporabo avta, da ga uporablja čisto vsak, saj drugih alternativ ni in razultat je izredno strupen zrak in NEPOPISNA GUŽVA. Tega nočemo. Sem za napredek po zgledu NIzozemske, ki je btw najboljša država za voznike avta na svetu po mnenju njih samih. In tam ne samo da ne gradijo novih pasov, ampak celo UKINJAJO obstoječe.

Takso omenjajo, ampak župan ji ni naklonjen, je to javno povedal - imaš v novicah.

Kar link daj, ker župan je v pogovoru z njim omenil drugače. Če je pa to slučajno res bo treba pa župana zamenjat, kar ne bi smel bit noben problem.

Napredek so tudi širše ceste z več pasovi kot dvema

Vse Evropski prometni planerji se točno vedo da to ne drži. Ti laik pač ne veš.

Pravljice, da več pasov ne pomaga zadrži zase

To niso pravljice, to kažejo podatki povsod po tujini. Pika basta. Poglej nizozemsko. Znižujejo količino avtomobilskih pasov, kaj šele da bi jo povečevali. In kar je za tebe morda presenetljivo: Nizozemska je po mednarodnih študijah glede na to kaj pravijo vozniki sami: NAJBOLJŠA DRŽAVA ZA VOZNIKE AVTA NA SVETU. Ukinjanje pasov in hkratno izboljševanje alternativ deluje in se ga moramo poslužit tudi pri nas. Poglej si malo:


se je tovorni promet v zadnjih treh letih podvojil (iz 4500 na 9200 tovornjakov na dan), predvidevajo da se bo do konca leta 2023 povečal še vsaj za 18 do 20% (na 11000 tovornjakov na dan) in v naslednjem letu še dodatnih 25%, kar pomeni skoraj 15k tovornjakov na dan na naših cestah.

PRoblem niso tovornjaki, problem so avti ki jih je ranga 100x več.

Torej na avtocestah in obvoznici ostane en pas za vse ostale. In to pomeni zastoje tudi za tiste, ki bi šli kamorkoli po avtocestah, ne samo v Ljubljano.

Bravo, ker fail. POdatke o tovornjakih za celo državo si zbasal na obvoznico, kot da so vsi tovornjaki samo tam. Lol.

Tako da ja, ti nisi za napredek, ti si za omejevanje in zaviranje napredka.

Seveda sem za napredek. Ampak dodajanje novih pasov in to da se ČISTO VSE prilagodi samo avtu je napačna pot. To samo še poveča uporabo avta, da ga uporablja čisto vsak, saj drugih alternativ ni in razultat je izredno strupen zrak in NEPOPISNA GUŽVA. Tega nočemo. Sem za napredek po zgledu NIzozemske, ki je btw najboljša država za voznike avta na svetu po mnenju njih samih. In tam ne samo da ne gradijo novih pasov, ampak celo UKINJAJO obstoječe. Da o gužvi ki jo povzročite sploh ne govorimo.

Takso omenjajo, ampak župan ji ni naklonjen, je to javno povedal - imaš v novicah.

Kar link daj, ker župan je v pogovoru z njim omenil drugače. Če je pa to slučajno res bo treba pa župana zamenjat, kar ne bi smel bit noben problem. Skratka vaščani kar zastrupljajte svoj zrak, našega slej ko prej ne boste več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()

WizzardOfOZ ::

glede na to, da se populacija manjša in da je vsako leto 5000 ljudi manj v sloveniji, ...

in seveda nisi filmčkov, ki jih vsakič linkaš, nikoli do konca pogledal ko ti lepo povedo, da osnovni trije pasovi pa vseeno morajo biti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Likalnik ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Napredek so tudi širše ceste z več pasovi kot dvema. Pravljice, da več pasov ne pomaga zadrži zase, ker se je tovorni promet v zadnjih treh letih podvojil (iz 4500 na 9200 tovornjakov na dan), predvidevajo da se bo do konca leta 2023 povečal še vsaj za 18 do 20% (na 11000 tovornjakov na dan) in v naslednjem letu še dodatnih 25%, kar pomeni skoraj 15k tovornjakov na dan na naših cestah. Če to postaviš v vrsto, je to kolona od Lendave do Kopra. Torej na avtocestah in obvoznici ostane en pas za vse ostale. In to pomeni zastoje tudi za tiste, ki bi šli kamorkoli po avtocestah, ne samo v Ljubljano. Tako da ja, ti nisi za napredek, ti si za omejevanje in zaviranje napredka.


Takso omenjajo, ampak župan ji ni naklonjen, je to javno povedal - imaš v novicah.



se strinjam...delam v logistiki (obračam kamione) in jih je vsako leto več....težko si predstavljam, da bodo naše ceste vzdržale še naslednjih nekaj let...ker kar se sedaj dogaja v prometu ni več normalno.
edino kjer vidim rešitev (še poleg obnov in širitev naših cest) je to, da si službe poiščemo na vasi oziroma bližje domu....da je manj dnevnih migracij v Ljubljano.
imel sem službo cca 5 let nazaj v Ljubljani (10 let sem se vozil po Gorenjski avto cesti => pa ta cesta je glede na število prometa še najboljša...si ne predstavljam Štajarske ali Primorske).
uglavnem...sedaj imam službo bližje svojemu domu (10 minut stran) in si ne predstavljam, da bi si kaj kmalu spet iskal službo v Ljubljani.
Kadar grem na morje ali pa "po nakupih" v Ljubljano...takrat pač vzamem v zakup, da bo gužva in se že predhodno pripravim na to....ne predstavljam si pa, da bi se predhodno pripravljal na gužvo vsak dan, ker bi hodil v službo.

Invictus ::

Magic1 je izjavil:

Imaš tudi veliko debilov v avtomobilih, ki na silo silijo v križišče in naredijo nepretočno v vse smeri. Pač egoist, ali pa debil in se ne zaveda.

Pa ne bodi ti egoist in debil, pa ga spusti...

Pravilo zadrge velja že precej dolgo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

zoken ::

Očitno se pojavljajo še dodatni razlogi za zapiranje dostopa osebnih avtomobilov v Ljubljano:

Podatki: 50 do 80 % vozil bo na tehničnih pregledih zavrnjenih zaradi odrezanega DPF filtra

Če so Švicarji našli 40% avtomobilov z modificiranim/odstranjenim DPF filtrom, potem jih bo v Sloveniji 90%.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

njyngs ::

zoken je izjavil:

Očitno se pojavljajo še dodatni razlogi za zapiranje dostopa osebnih avtomobilov v Ljubljano:

Podatki: 50 do 80 % vozil bo na tehničnih pregledih zavrnjenih zaradi odrezanega DPF filtra

Če so Švicarji našli 40% avtomobilov z modificiranim/odstranjenim DPF filtrom, potem jih bo v Sloveniji 90%.

Bo končno naravna selekcija - se bomo otepli dizlov, ki bodo romali v Srbijo in Bosno. Je že bil čas.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

zoken ::

njyngs je izjavil:

zoken je izjavil:

Očitno se pojavljajo še dodatni razlogi za zapiranje dostopa osebnih avtomobilov v Ljubljano:

Podatki: 50 do 80 % vozil bo na tehničnih pregledih zavrnjenih zaradi odrezanega DPF filtra

Če so Švicarji našli 40% avtomobilov z modificiranim/odstranjenim DPF filtrom, potem jih bo v Sloveniji 90%.

Bo končno naravna selekcija - se bomo otepli dizlov, ki bodo romali v Srbijo in Bosno. Je že bil čas.


Ne bojo samo dizli, na bencinarjih so pa GPF filtri in dvomim, da je stanje kaj drugačno.

njyngs ::

Vem, da so GPF, ampak teli so precej novejši in v novejših avtih in je teh problematičnih vozil dosti manj (novejša, še ni prišlo do okvar). DPFji so že celo večnost v dizlih in jih že dolgo odstranjujejo ob prvih problemih.

Vglavnem, čas za čistko. Bo kolesarjenje bolj prijetno, ko ne bodo smrdeli po cesti s temi jajci 8-)
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

feryz ::

Invictus je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Imaš tudi veliko debilov v avtomobilih, ki na silo silijo v križišče in naredijo nepretočno v vse smeri. Pač egoist, ali pa debil in se ne zaveda.

Pa ne bodi ti egoist in debil, pa ga spusti...

Pravilo zadrge velja že precej dolgo...
To niti pod razno ne velja. Velja pravilo močnejšega.
Sem bil priča dogodku, ko sta se pri vključevanju najprej z avtom kušnila, potem pa še med sabo. Mlatila sta se kot psa, šele policaji so ju spravili narazen.

Ljudska psihologija je kurba.
Mesece sem se vozil na istem odseku, kjer so šli trije pasovi v enega. Vse označeno, vse kul, vedno kilometer kolona.
Potem je enemu birokratu užgalo in dodali so par tabel za vključevanje po principu zadrge.
Verjeti ali ne, od takrat dalje je bila kolona pred oviro čudežno vedno za pol krajša.

energetik ::

Likalnik je izjavil:

se strinjam...delam v logistiki (obračam kamione) in jih je vsako leto več....težko si predstavljam, da bodo naše ceste vzdržale še naslednjih nekaj let...ker kar se sedaj dogaja v prometu ni več normalno.
edino kjer vidim rešitev (še poleg obnov in širitev naših cest) je to, da si službe poiščemo na vasi oziroma bližje domu....da je manj dnevnih migracij v Ljubljano.
Ideja dela v bližini bivališča oz. delo na domu je vseekakor dobra. Ampak še vseeno dajemo davke za to, da se vdržujejo/naredijo ceste, ki jih bo v večini uporabljal tranzit..
Podobno je s štromom. Imamo probleme znotraj SLO omrežja, ker hoče Italijan/Nemc kupiti poceni vetrovni štrom iz HR oz vodni iz balkana. Ker je EU rekla, da se mora vse podredit prostemu trgu in izcuzat kar je možno iz omrežja (štrom ali cestnega).
Klinc jih gleda, tranzit bi bilo potrebno omejiti. Ali pa naj trgovci s štromom in logistične firme direktno plačajo nove tranzitne povezave.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

energetik ::

zoken je izjavil:

Očitno se pojavljajo še dodatni razlogi za zapiranje dostopa osebnih avtomobilov v Ljubljano:

Podatki: 50 do 80 % vozil bo na tehničnih pregledih zavrnjenih zaradi odrezanega DPF filtra

Če so Švicarji našli 40% avtomobilov z modificiranim/odstranjenim DPF filtrom, potem jih bo v Sloveniji 90%.
Končno. Že zdavnaj bi morali spraviti smrdljivce s cest. Kdor ne more vzdrževati turbodizla, naj nabavi NA bencinarja. Katalizator BP zdrži 15let, tudi ob kratkih vožnjah, če crkne pa tudi ni grozno drag.
Vse je posledica siljenja dizlov v zadnjih 25 letih. Na srečo se je situacija obrnila.
vires in numeris

ales85 ::

feryz je izjavil:

To niti pod razno ne velja. Velja pravilo močnejšega.

Ne, pravilo bolj trmastega :D Pa naj bo v fičku ali pa v Range Roverju. Ajde, s fičko bo težko pospešil, ampak bistvo ostaja. Meni je vedno zanimivo na Dolenjski cesti, ki pelje v Lavrico. Vsi se rinejo na levi pas in ustvarjajo kolono še preko semaforja. Namesto, da bi enostavno delali dve koloni na obeh pasovih in se vključevali po zadrgi. Tako pa se lahko po desnem pasu lepo pelješ 150 m preko celotne kolone na levi in se vključiš "po zadrgi".

Invictus ::

feryz je izjavil:

Invictus je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Imaš tudi veliko debilov v avtomobilih, ki na silo silijo v križišče in naredijo nepretočno v vse smeri. Pač egoist, ali pa debil in se ne zaveda.

Pa ne bodi ti egoist in debil, pa ga spusti...

Pravilo zadrge velja že precej dolgo...
To niti pod razno ne velja. Velja pravilo močnejšega.
Sem bil priča dogodku, ko sta se pri vključevanju najprej z avtom kušnila, potem pa še med sabo. Mlatila sta se kot psa, šele policaji so ju spravili narazen.

Ljudska psihologija je kurba.
Mesece sem se vozil na istem odseku, kjer so šli trije pasovi v enega. Vse označeno, vse kul, vedno kilometer kolona.
Potem je enemu birokratu užgalo in dodali so par tabel za vključevanje po principu zadrge.
Verjeti ali ne, od takrat dalje je bila kolona pred oviro čudežno vedno za pol krajša.

Verjamem...

Folk je pač kreten.

Jaz enega vedno spustim.

Mi gredo pa na kurac šoferji, ki me izsilijo, čeprav sem zadnji v koloni. Sam mene bi še počakal, pa bi imel prosto za mano...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Zadrga je super, če deluje prav. Če je pa to po balkansko, pa lahko tisti v koloni, ki je na "pravem" pasu, dejansko nikoli ne pride na vrsto, ker ga bojo stalno prehitevali po drugem pasu, in čisto nič ne more naredit. Razen če še on skoči na tist pas.

zoken ::

Čeprav se mi zdite dnevni migranti tule zmešani, da se cijazite vsak dan do službe in nazaj, verjetno spadate (v kolikor ne navijate kje na forumu SDS, to je takoj IQ na ravni brezvretenčarjev) v vrh ledene gore.

Kar se vlači po slovenskih cestah je še n-x bolj prepotentno, vase zagledano, zabito itd. Tako, da morda bi spadal k izpitu še periodičen IQ test, pa ne bi bilo več gužve na cesti.

Žal pa to ne bo šlo skozi lobije preprodajalcev avtomobilov, če so bili sposobni prepričati ljudi (za svoj zaslužek, se razume), da je prevozno sredstvo statusni simbol, potem so jih sposobni prepričati v karkoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zoken ()

GupeM ::

Magic1 je izjavil:


Izredne prevoze tudi furajo v konicah? Ne, se prilagodi čas vožnje, da posameznik ne ustavi vsega prometa v okolici. Sej verjetno večina ni popolnoma smotana in se izogibajo konic in se občasno ustavijo, da gredo ostali mimo. Ja se fura mogoče 10min dlje zaradi tega. So pa take riti, ki jih boli za ostale in so sposobni naredit totalni zastoj, kjer se izgubi ure preostalih. Imaš tudi veliko debilov v avtomobilih, ki na silo silijo v križišče in naredijo nepretočno v vse smeri. Pač egoist, ali pa debil in se ne zaveda.


Spet nebuloze. Izrednih prevozov imaš n na dan, prevozov s traktorjem pa n*500 na dan. Pa kmet mora po cesti včasih tudi 10x ali 20x v enem dnevu. Izredni prevoz pa enkrat. Pa kmet mora na njivo/travnik/gozd podnevi, ker ponoči se pač ne da normalno delat. Izredni prevoz pa lahko potuje tudi ponoči.

Sicer pa včasih izredne prevoze opravljajo tudi med konicami. Sem že cijazil za ogromnim žerjavom s spremnim vozili skozi šentviški predor ob pol osmih zjutraj.


energetik je izjavil:

Točno to sem hotel povedat, ja. Tudi kmet verjetno lahko malce prilagodi prihod/odhod z njive. Ne pomisli, da je on sam verjetno povzročil izgubo stotine človek-ur. Ker v gostem prometu se vsaka motnja pozna eksponentno.
Saj pravim, če si vzamem dopust kak dan za delo okoli bajte ali opravke, grem po opravkih povsem izven konic, zavestno. S tem koristim sebi in ostalim.

Kako naj prilagodi, če mora n-krat na cesto v enem dnevu? Pa še mudi se mu. Kot sem rekel, odhod na njivo ni to, da greš tja, se tam malo posončiš in greš nazaj. Treba je napolnit cisterno, greš na travnik, pognojiš in greš nazaj domov spet napolnit cisterno. In to ponoviš 20x v enem dopoldnevu, nato greš na kosilo, pa še popoldne 20x. Ali pa enako, le da namesto gnojnice s cisterno voziš trosilec z gnojem.

Lahko se pa ti prilagodiš, pa greš iz službe 3 ure kasneje, pa se izogneš konici.

kotanyi ::

Voduore je izjavil:

Ah, dobri stari induced demand myth. Je točno to - a myth. Precej strokovnjakov meni, da je avtor tistega originalnega Wired članka "rahlo" narobe razumel originalen papir.

Ne ni mit in en tvoj glup članek tega ne ovrže niti podrazno. Vprašaj kateregakoli človeka ki se ukvarja z prometnim planiranjem poklicno in ti bo povedal da ni noben mit.

. There is very little evidence on the sources of induced traffic in the short or long run. (that is, dokazov za pravljice o tem kako širitev infrastrukture dejansko poveča zastoje)

To niso nobene pravljice, poglej si POVSOD v tujini kjer so povečali ceste se čas potovanja NI IZBOLJŠAL, včasih se je celo poslabšal. Pika basta, cifre ne lažejo, evo video razlaga za tebe laika. :)


Seveda ga moj članek ne ovrže direktno. Posredno pa - ker jasno pokaže, da so vzroki večplastni in nejasno definirani, in da poslabšanja zato nikakor ne moremo pripisovati izključno induced demandu. Nobena, tudi tvoja raziskava pa ne potrjuje tega, kar ti zelo laično namiguješ - to je, da izboljšave cestnega omrežja neposredno bistveno vplivajo na poslabšanje pretočnosti cestnega prometa.

Ker je to namreč popolna neumnost. Ne prestane vizualnega testa. Ker, če ekstrapoliramo, po vaše bi bila pretočnost enaka oziroma celo boljša če bi se še vedno fijakali po kolovozih iz l. 1890.

Bolj je tvoja (vaša) težava to, da imate ideološki problem z avtomobilskim prometom in za to niste sposobni videti celovite slike. Ta pa je, da problem rasti gostote prometa ni rešljiv z fundamentalističnimi pristopi, ampak je treba razvijat vse vidike prometne infrastrukture. Tudi ceste.

Seveda lahko kot družba rečemo, ja, dejmo forsirat javni prevoz. Ampak šele na podlagi hard date. Ne pa pobožnih želja o tem, kako bodo sedanje ceste dobre še za 50+ let če le spravimo 40% folka na električne skiroje.

kotanyi ::

Voduore je izjavil:

To niso nobene pravljice, poglej si POVSOD v tujini kjer so povečali ceste se čas potovanja NI IZBOLJŠAL, včasih se je celo poslabšal. Pika basta, cifre ne lažejo, evo video razlaga za tebe laika. :)


Še tole: Tebe bi morali očitno poslat tole razložit v npr. Mestre. Najbrž jih bo prekleto zanimalo zakaj so zmetali miljarde v obvoznico če pa je menda po tvoje gužva po Mestreju sedaj enaka oziroma še slabša kot prej.

Pa mogoče ti jih uspe še prepričat da je trenutno širjenje avtoceste proti Latisani na šest pasov, ki se ga gredo, totalna brezzvezna neumnost ki bo promet še poslabšala. Spotoma jim omeni še, da naj ustavijo še razvoj železnice proti Milanu, ker če bo več vlakov tamkaj, bo tudi gužva na vlakih večja, kenede?

Mater so zabiti teli Italjani, ane? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kotanyi ()

Voduore ::

WizzardOfOZ je izjavil:

glede na to, da se populacija manjša in da je vsako leto 5000 ljudi manj v sloveniji, ...

in seveda nisi filmčkov, ki jih vsakič linkaš, nikoli do konca pogledal ko ti lepo povedo, da osnovni trije pasovi pa vseeno morajo biti.


Sem pogledal vse v celoti, in ne, nikjer ne reče da trije pasovi morajo biti lol.

Surprise: Bike-friendly Netherlands named best place in the world to be a driver
https://dailyhive.com/vancouver/best-pl...
Torej Nizozemska je NAJBOLJŠA država na svetu za VOZNIKE AVTOMOBILA po mnenju njih samih.
Zgledujmo se po njej.


Še malo transpormacij BEFORE and AFTER, tako pri nas, kot v tujini:

Se še spomnite? Takšno je bilo središče Ljubljane pred zaprtjem za avtomobile
https://n1info.si/novice/slovenija/se-s...

Včasih so po PREŠERNOVEM TRGU vozili avtomobili, nagravžno.


Drug primer: Prej/Danes: Petkovškovo nabrežje je bilo včasih zaparkirano, brez življenja ... Danes uživamo na nabrežjih Ljubljanice, poti si krajšamo prek Mesarskega mostu, se družimo v eni izmed simpatičnih kavarn

Petkovškovo nabrežje PRED PRENOVO (nagravžno zaparkirano z avtomobili in brez življenja):


Petkovškovo nabrežje PO PRENOVI (prijetno in polno življenja in ljudi):






How the bicycle transformed Ljubljana into a more liveable city
https://ecf.com/news-and-events/news/ho...






Kdaj bodo nekateri dojeli da so avtomobili ZNOTRAJ MESTA pač preprosto nagravžni in močno slabšajo kakovost življenja v mestu? No sej pomoje že dojamejo, ampak jih boli kurac, ker itak ne živijo tukaj..Upam da se bo kmalu ta egoizem vaščanov ki pridejo vse zasrat v Ljubljano končno nehal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Voduore ()
««
46 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149774 (36014) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15920019 (15656) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931398 (21484) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35582179 (71588) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133095 (27496) BigWhale

Več podobnih tem