» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
48 / 60
»»

starfotr ::

Voduore je izjavil:

Še en vaščan z svojo egoistično neumno miselnostjo. Ti bi najraj da bi avti po Prešercu vozil ane tako kot včasih?! IN ne, gneča ne bi bila nič manjša tudi če bi avti po Prešercu vozil, ker induced demand gre tudi v obratno smer (ljudje spremenijo svojo potovalne navade, več je uporabe kolesa, pešačenja par 100 metrov do banke kar so prej delali z avtom, več je uporabe javnega prevoza ipd). Mesto je končno vsaj malo zaživelo, postalo prijetnejše, polno življenja, eni bi radi pa še to uničili, gamad. Mesto je za ljudi, ne pa za avte! Avtomobil preprosto ne spada v mesto, tako kot sta povedala že 2 soforumaša prej.

Se še spomnite? Takšno je bilo središče Ljubljane pred zaprtjem za avtomobile
https://n1info.si/novice/slovenija/se-s...



Ja spomnimo se Lj pred tem. Poleti ni bilo žive duše. Ljubljana prazna. Odlična.

Danes je polna vseh živih golazni vsak dan.

In včasih si ciganarijo pozimi pospravili. Danes so provizorično postavljeni kafiči, lokali tako ogabno postavljeni povsod, da je za bruhat. Po pravici povedano je bila trola in promet skozi tromostovje še najmanjši problem. Čeprav je super, da tega sranja ni več. So pa druge bedarije.

FrupplePlex ::

starfotr je izjavil:

Voduore je izjavil:

Še en vaščan z svojo egoistično neumno miselnostjo. Ti bi najraj da bi avti po Prešercu vozil ane tako kot včasih?! IN ne, gneča ne bi bila nič manjša tudi če bi avti po Prešercu vozil, ker induced demand gre tudi v obratno smer (ljudje spremenijo svojo potovalne navade, več je uporabe kolesa, pešačenja par 100 metrov do banke kar so prej delali z avtom, več je uporabe javnega prevoza ipd). Mesto je končno vsaj malo zaživelo, postalo prijetnejše, polno življenja, eni bi radi pa še to uničili, gamad. Mesto je za ljudi, ne pa za avte! Avtomobil preprosto ne spada v mesto, tako kot sta povedala že 2 soforumaša prej.

Se še spomnite? Takšno je bilo središče Ljubljane pred zaprtjem za avtomobile
https://n1info.si/novice/slovenija/se-s...



Ja spomnimo se Lj pred tem. Poleti ni bilo žive duše. Ljubljana prazna. Odlična.

Danes je polna vseh živih golazni vsak dan.

In včasih si ciganarijo pozimi pospravili. Danes so provizorično postavljeni kafiči, lokali tako ogabno postavljeni povsod, da je za bruhat. Po pravici povedano je bila trola in promet skozi tromostovje še najmanjši problem. Čeprav je super, da tega sranja ni več. So pa druge bedarije.


Se sicer strinjam, ampak žal imamo od tega več, kot od vsakodnevnih ekonomskih migrantov, ki so tako revni, da se morajo voziti do službe. Kaj misliš, kaj imamo od njih, razen gužvo in onesnaženje, tačas, ko oni kompenzirajo, da imajo čist zrak? Zakaj smo torej vrgli tisočake za stanovanja, če ima povprečen okoliški kmet enake pogoje, za povrh nam pa dela gužvo in onesnažuje zrak?

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

FrupplePlex je izjavil:

Good luck. Mimogrede, predlog gre v smeri Logarske doline, ki prebivalcem širšega okolja, vstopnine ne zaračunava, tako, da je tvoj strah odveč.


Predlog je slab v vsakem primeru. ŽE če bo nekdo moral v UKC, pa bo moral za to plačat 20€ bo to izredno slabo za ljubljano. Ker se bodo začeli povračilni ukrepi in potem boš res lahko samo še v smradu ljubljane, ker ti bodo na vsakem izvozu zaračunale ostale občine transfer skozi njihovo občino in boš do morja plačal 200€ samo da se boš do kopra pripeljal. Pa pred mejo ti bodo zraven že ležarnino zaračunaval, ker si v koloni stal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

FrupplePlex ::

WizzardOfOZ je izjavil:

FrupplePlex je izjavil:

Good luck. Mimogrede, predlog gre v smeri Logarske doline, ki prebivalcem širšega okolja, vstopnine ne zaračunava, tako, da je tvoj strah odveč.


Predlog je slab v vsakem primeru. ŽE če bo nekdo moral v UKC, pa bo moral za to plačat 20€ bo to izredno slabo za ljubljano. Ker se bodo začeli povračilni ukrepi in potem boš res lahko samo še v smradu ljubljane, ker ti bodo na vsakem izvozu zaračunale ostale občine transfer skozi njihovo občino in boš do morja plačal 200€ samo da se boš do kopra pripeljal. Pa pred mejo ti bodo zraven že ležarnino zaračunaval, ker si v koloni stal.


Boš dobil nazaj, s potrdilom UKCja.

starfotr ::

Od turizma imaš več? A ti veš koliko ljudi živi od turizma? Praktično zanemarljiv odstotek. Medtem ko nezamlnemarljiv odstotek ljudi najebe zaradi turizma (cene nepremičnin in najema itd.)

FrupplePlex ::

WizzardOfOZ je izjavil:

FrupplePlex je izjavil:

Good luck. Mimogrede, predlog gre v smeri Logarske doline, ki prebivalcem širšega okolja, vstopnine ne zaračunava, tako, da je tvoj strah odveč.


Predlog je slab v vsakem primeru. ŽE če bo nekdo moral v UKC, pa bo moral za to plačat 20EUR bo to izredno slabo za ljubljano. Ker se bodo začeli povračilni ukrepi in potem boš res lahko samo še v smradu ljubljane, ker ti bodo na vsakem izvozu zaračunale ostale občine transfer skozi njihovo občino in boš do morja plačal 200EUR samo da se boš do kopra pripeljal. Pa pred mejo ti bodo zraven že ležarnino zaračunaval, ker si v koloni stal.


Boš dobil nazaj, s potrdilom UKCja. Povračilnih ukrepov ne bo, ker bojo propadle vse oštarije od tu do "ljepe naše". In še naprej. Pač, če občina hoče, da nesemo denar drugam, ga tudi bomo.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Oštarij že danes ni na tej poti, zaračunavati bi pa vsi znali, če se bo lj spomnila da bo zaračunavala vstop v mesto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

FrupplePlex ::

starfotr je izjavil:

Od turizma imaš več? A ti veš koliko ljudi živi od turizma? Praktično zanemarljiv odstotek. Medtem ko nezamlnemarljiv odstotek ljudi najebe zaradi turizma (cene nepremičnin in najema itd.)

Seveda, ampak še bolj zanemarljiv odstotek, si lahko privošči, da ga nima. Pa ne gre za debato revni provinicialci vs ljubljana, ampak pač ljubljanske ceste niso bile narejene za pritisk tistih "ki se znajdejo" in čas je, da za to plačajo.

WizzardOfOZ je izjavil:

Oštarij že danes ni na tej poti, zaračunavati bi pa vsi znali, če se bo lj spomnila da bo zaračunavala vstop v mesto.

Pa zaračunavaj, samo ne na državnih cestah. V Ljubljani jih ni več, vse so občinske. Zoki je pameten.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Jih bo pa država podržavila nazaj. Ko zoki odleti, bodo naredili, da bo za vse "prav".


Sicer pa v vasi, kjer se pelje največ ljudi na hrvaško, začneš v sezoni delat na državni cesti, obvoz skozi občinsko, pa zaračunavaš vstop v občino. Če bo pa premalo, pa še izstop in parkirnino (za čas, ko boš spet v kolonah čakal).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

FrupplePlex ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Jih bo pa država podržavila nazaj. Ko zoki odleti, bodo naredili, da bo za vse "prav".

Seeeeveeeeeeda :)) Ravnokar inteligenten kmet jemlje vile in razmišlja kam ti jih bo zaril.

WizzardOfOZ je izjavil:

Jih bo pa država podržavila nazaj. Ko zoki odleti, bodo naredili, da bo za vse "prav".


Sicer pa v vasi, kjer se pelje največ ljudi na hrvaško, začneš v sezoni delat na državni cesti, obvoz skozi občinsko, pa zaračunavaš vstop v občino. Če bo pa premalo, pa še izstop in parkirnino (za čas, ko boš spet v kolonah čakal).


Le poizkusi. Najprej pa poglej kataster in ugotovil boš, da je vaša občina prerevna (211 njih - če bi se šli pokrajine, bi bila zgodba drugačna ampak kreteni pač zagovarjajo logiko: "en vrt, ena občina"), da bi za ceste skrbela sama zato jih je dala v državno upravljanje. Ljubljana je naredila obratno in 2006 prevzela državne ceste pod občinsko kontrolo.

Sanja svinja kukuruz... samo zjokaš se lahko, da si bil tako neumen in poselil neko vukojebino namesto, da bi si nabavil stanovanje v Ljubljani, dokler je bila cena še dosegljiva. Zdaj pa drkaj na svojo kvadraturo (čist zrak,... ) in se boš kmalu vozil z LPP na delo.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

FrupplePlex je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Jih bo pa država podržavila nazaj. Ko zoki odleti, bodo naredili, da bo za vse "prav".

Seeeeveeeeeeda :)) Ravnokar inteligenten kmet jemlje vile in razmišlja kam ti jih bo zaril.

WizzardOfOZ je izjavil:

Jih bo pa država podržavila nazaj. Ko zoki odleti, bodo naredili, da bo za vse "prav".


Sicer pa v vasi, kjer se pelje največ ljudi na hrvaško, začneš v sezoni delat na državni cesti, obvoz skozi občinsko, pa zaračunavaš vstop v občino. Če bo pa premalo, pa še izstop in parkirnino (za čas, ko boš spet v kolonah čakal).


Le poizkusi. Najprej pa poglej kataster in ugotovil boš, da je vaša občina prerevna (211 njih - če bi se šli pokrajine, bi bila zgodba drugačna ampak kreteni pač zagovarjajo logiko: "en vrt, ena občina"), da bi za ceste skrbela sama zato jih je dala v državno upravljanje. Ljubljana je naredila obratno in 2006 prevzela državne ceste pod občinsko kontrolo.

Sanja svinja kukuruz... samo zjokaš se lahko, da si bil tako neumen in poselil neko vukojebino namesto, da bi si nabavil stanovanje v Ljubljani, dokler je bila cena še dosegljiva. Zdaj pa drkaj na svojo kvadraturo (čist zrak,... ) in se boš kmalu vozil z LPP na delo.


Res je, moja občina je prerevna. Obžalujem samo to da ima glupega župana opankarja in še bolj glupega FrupplePlexa. Oba kazita mojo občino. Ampak ob naslednjih županskih volitvah opankar odpade, FrupplePlexa pa razlastninimo in izženemo iz občine. Kar bomo pa dobili za prodajo vsega kar FrupplePlex ima, bomo pa povrnili tistim, ki bodo sedaj morali vstopnino plačat, če jo slučajno opankar sprejme.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

FrupplePlex ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Res je, moja občina je prerevna. Obžalujem samo to da ima glupega župana opankarja in še bolj glupega FrupplePlexa. Oba kazita mojo občino. Ampak ob naslednjih županskih volitvah opankar odpade, FrupplePlexa pa razlastninimo in izženemo iz občine. Kar bomo pa dobili za prodajo vsega kar FrupplePlex ima, bomo pa povrnili tistim, ki bodo sedaj morali vstopnino plačat, če jo slučajno opankar sprejme.


Ja, prebivalci Haloz se radi izdajajo za prebivalce Ljubljane, pač alkohol skuril možgane, je pa precej daleč od resničnosti.

WizzardOfOZ ::

A ti si Haložan? Mal se ti pa res alkohol pozna.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

FrupplePlex ::

Ne samo v takšnih in sorodnih temah sem videl že vse vrste patoloških lažnjivcev, kar jih pozna svet, skupno jim je pa to, da so vsi Ljubljančani (1cm stran od obvoznice).

Pač provincialne lažnjivce je treba pospraviti tja kamor spadajo. V gnoj.

Po drugi strani pa ga ni ljubljančana, ki se ne bi rad znebil ekonomskih migrantov, ki onesnažujejo, delajo gužvo na ulicah - po domače, ciganov.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

FrupplePlex je izjavil:

Po drugi strani pa ga ni ljubljančana, ki se ne bi rad znebil ekonomskih migrantov, ki onesnažujejo, delajo gužvo na ulicah - po domače, ciganov.

Spet sovražnost? Pa zelo se motiš. Ljubljančani se nič ne obremenjujemo z dnevnimi migranti, še manj pa da bi se jih radi znebil. Vemo, da jih v naši vasi rabimo, da opravijo svoje delo.
Zato tudi hočemo, da se obvoznica razširi ali pa se naredi obvoz za transport mimo ljubljane. S tem se bo konkretno razbremenila obvoznica, ki bo potem z lahkoto "požrla" vse dnevne migrante.

Nočemo pa ljubljančani takih kretenov (kot si recimo ti), ki so nesposobni, z nizkim IQ-jem in ki sovražijo vse kar ni iz njihove vasi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

FrupplePlex ::

WizzardOfOZ je izjavil:

FrupplePlex je izjavil:

Po drugi strani pa ga ni ljubljančana, ki se ne bi rad znebil ekonomskih migrantov, ki onesnažujejo, delajo gužvo na ulicah - po domače, ciganov.

Spet sovražnost? Pa zelo se motiš. Ljubljančani se nič ne obremenjujemo z dnevnimi migranti, še manj pa da bi se jih radi znebil. Vemo, da jih v naši vasi rabimo, da opravijo svoje delo.
Zato tudi hočemo, da se obvoznica razširi ali pa se naredi obvoz za transport mimo ljubljane. S tem se bo konkretno razbremenila obvoznica, ki bo potem z lahkoto "požrla" vse dnevne migrante.

Nočemo pa ljubljančani takih kretenov (kot si recimo ti), ki so nesposobni, z nizkim IQ-jem in ki sovražijo vse kar ni iz njihove vasi.


Sovražnost? Ja, če pod to smatraš rinjenje na preozke ceste, narejene za še enkrat manj avtomobilov in ustvarjanje vsakodnevne gužve, na račun lokalnih prebivalcev.

FrupplePlex ::

Širjenje ringa bo povzročilo samo hitrejše polnjenje ljubljanskih ulic, tako pa vsaj malo upočasni prihod 100.000 avtomobilov vsak dan.

Kar bi moral nekdo s tvojim IQjem vedeti. Očitno se precenjuješ.

WizzardOfOZ ::

Širjenje ringa bo prineslo to, da se bomo tisti, ki se hočemo mimo peljat, tudi normalno mimo peljali. Kok ste pa v ringu zabasani, je pa vseeno, sej ste vsi v ringu v glavnem na sociali, pa lahko doma ležite tisti čas ko so zastoji.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: nejc_nejc ()

starfotr ::

https://www.alternator.science/sl/daljs...

Evo, znanstveniki so povedali svoje.

FrupplePlex ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Širjenje ringa bo prineslo to, da se bomo tisti, ki se hočemo mimo peljat, tudi normalno mimo peljali. Kok ste pa v ringu zabasani, je pa vseeno, sej ste vsi v ringu v glavnem na sociali, pa lahko doma ležite tisti čas ko so zastoji.


No samo se ne boste, ker bojo vsi trije pasovi potem zabasani, ker pa 2 in 1 pasovne ceste v Ljubljano ne bojo mogle požreti količine avtomobilov, se bojo kolone delale še na avtocesto. Skratka, tvoji nizkointeligenčni predlogi bi naredili samo še večje sranje.

V glavnem, vseeno, ne, celo bolje je, da se še naprej gužvate.

energetik ::

Inženirček pravi, sami dnevni migranti v LJ. Baje SUV niso več in, zdj se vsak pripelje s šleparjem: ;((



vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

IgorCardanof ::

Mestni terenci so bli kul samo par let?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

jypeepyj ::

Z zelo znanim lj svetnikom, kolesarjem, smo vložili podubo za blokado vozil starejših od 3 let v širši mestni obroč.
Župan po prvem sestanku predlog podpira.
P+R pa bomo optimizrali, in bo avtobus (npr 6 Črnuče), namesto na 500m, ustvaljal na 133m, tako da bo vsak lahko prišel kamor želi (last mile). Po našim izračunih se potovalni čas podaljša samo za 1 minuto, medtem ko vsak potnik pride na destinacijo.

gruntfürmich ::

zakaj ne bi potniki kar sami skakali gor in dol iz upočasnjenih avtobusov?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WhiteAngel ::

jypeepyj je izjavil:

Z zelo znanim lj svetnikom, kolesarjem, smo vložili podubo za blokado vozil starejših od 3 let v širši mestni obroč.


Se moraš pa res veliko peljat s kolesom, da je po treh letih fuč. >:D

IgorCardanof ::

jypeepyj je izjavil:

Z zelo znanim lj svetnikom, kolesarjem, smo vložili podubo za blokado vozil starejših od 3 let v širši mestni obroč.
Župan po prvem sestanku predlog podpira.
P+R pa bomo optimizrali, in bo avtobus (npr 6 Črnuče), namesto na 500m, ustvaljal na 133m, tako da bo vsak lahko prišel kamor želi (last mile). Po našim izračunih se potovalni čas podaljša samo za 1 minuto, medtem ko vsak potnik pride na destinacijo.


To je šala ane? Sem zgrešil /s na koncu?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Kaj pa je mestni obroč? Do obvoznice? Povprečna starost avtomobila prebicvalca Ljubljane je okoli 10let. Ali bodo cca. 80% prebivalcem Ljubljane prepovedali parkiranja lastnega avtomobila pred blokom/hišo? Za strogi center še razumem, saj ni niti prakirnih mest zadost. Vendar takoj izven strogega centra imaš naselja, kjer je veliko namenskih parkirišč za stanovalce.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

mirator ::

jypeepyj je izjavil:

Z zelo znanim lj svetnikom, kolesarjem, smo vložili podubo za blokado vozil starejših od 3 let v širši mestni obroč.
Župan po prvem sestanku predlog podpira.
P+R pa bomo optimizrali, in bo avtobus (npr 6 Črnuče), namesto na 500m, ustvaljal na 133m, tako da bo vsak lahko prišel kamor želi (last mile). Po našim izračunih se potovalni čas podaljša samo za 1 minuto, medtem ko vsak potnik pride na destinacijo.

Ne vem, kaj naj rečem. Vsak pač gleda iz svojega zornega kota in niti slučajno ne ve (ali noče vedeti), da imajo nekateri drugi pač drugačen zorni kot.
Nič nimam proti javnemu prevozu in ga tudi koristim, kadar mi to ustreza. Seveda bi se ga dalo še bolj približati uporabnikom, med drugim tudi z netipskimi relacijami z manjšimi vozili. Netipske relacije bi pomenile, da npr. LPP (ali pa kdo drug, vendar z enakimi tarifami) zbere v določenem času (npr. v eni uri) posamezna naročila za določene smeri in vsakega potnika v tej smeri pripelje na cilj.
Sicer pa, če imam prtljago (problemtično po teži ali po volumnu ali po občutljivosti), se bom v vsakem primeru peljal s svojim avtom. Ideja, da se v osebnem avtomobilu pelje več oseb je več ali manj kar realizirana, saj si vsi želijo zmanjšati stroške prevoza (tako sem v takšen sistem bil vključen že pred leti sam). Seveda, če imajo vsi isti cilj in se vsi vračajo istočasno.
Pa še nekaj. Nekaterim gre v zobe, da ima družina enega ali več avtomobilov. Saj to ne pomeni, da se npr. mož in žena odpravita k istemu cilju vsak s svojim vozilom. Če pa imata različne cilje, potem pa seveda. To ne ustavarja nobenih dodatnih prometnih obremenitev.

GupeM ::

mirator je izjavil:

Če pa imata različne cilje, potem pa seveda. To ne ustavarja nobenih dodatnih prometnih obremenitev.

Ne samo, da jih ne ustvarja. Celo zamnjšuje jih.

Recimo, da živim v Medvodah, žena dela v Lj, jaz v Kranju. Z enim avtom lahko peljem ženo na šiht in grem v Kranj. Po službi grem iz Kranja po ženo v Lj in nato greva skupaj v Medvode. Tako sem pot Medvode-Ljubljana-Medvode prevozil dvakrat, namesto da bi jo žena sama samo enkrat.

starfotr ::

mirator je izjavil:

jypeepyj je izjavil:

Z zelo znanim lj svetnikom, kolesarjem, smo vložili podubo za blokado vozil starejših od 3 let v širši mestni obroč.
Župan po prvem sestanku predlog podpira.
P+R pa bomo optimizrali, in bo avtobus (npr 6 Črnuče), namesto na 500m, ustvaljal na 133m, tako da bo vsak lahko prišel kamor želi (last mile). Po našim izračunih se potovalni čas podaljša samo za 1 minuto, medtem ko vsak potnik pride na destinacijo.

Ne vem, kaj naj rečem. Vsak pač gleda iz svojega zornega kota in niti slučajno ne ve (ali noče vedeti), da imajo nekateri drugi pač drugačen zorni kot.
Nič nimam proti javnemu prevozu in ga tudi koristim, kadar mi to ustreza. Seveda bi se ga dalo še bolj približati uporabnikom, med drugim tudi z netipskimi relacijami z manjšimi vozili. Netipske relacije bi pomenile, da npr. LPP (ali pa kdo drug, vendar z enakimi tarifami) zbere v določenem času (npr. v eni uri) posamezna naročila za določene smeri in vsakega potnika v tej smeri pripelje na cilj.
Sicer pa, če imam prtljago (problemtično po teži ali po volumnu ali po občutljivosti), se bom v vsakem primeru peljal s svojim avtom. Ideja, da se v osebnem avtomobilu pelje več oseb je več ali manj kar realizirana, saj si vsi želijo zmanjšati stroške prevoza (tako sem v takšen sistem bil vključen že pred leti sam). Seveda, če imajo vsi isti cilj in se vsi vračajo istočasno.
Pa še nekaj. Nekaterim gre v zobe, da ima družina enega ali več avtomobilov. Saj to ne pomeni, da se npr. mož in žena odpravita k istemu cilju vsak s svojim vozilom. Če pa imata različne cilje, potem pa seveda. To ne ustavarja nobenih dodatnih prometnih obremenitev.


Lahko bi vedel, da več vtičnic prinese avtomatsko večjo porabo elektrike. Več naprav, več vtičnic, večja poraba. Tako kot več avtov pomeni več prometa in več gužve. Tudi, če stojijo.

Če bi imel v stanovanju samo eno vtičnico in eno luč, nikoli ne bi imel toliko porabe, kot jo imaš sedaj.

mirator ::

Lahko bi vedel, da več vtičnic prinese avtomatsko večjo porabo elektrike. Več naprav, več vtičnic, večja poraba. Tako kot več avtov pomeni več prometa in več gužve. Tudi, če stojijo.

Če bi imel v stanovanju samo eno vtičnico in eno luč, nikoli ne bi imel toliko porabe, kot jo imaš sedaj.

Slaba primerjava, ki si pravzaprav niti odgovora ne zasluži.
Bom, da ostanemo v prometnih sferah, pojasnil kar na svojem primeru.
Z ženo imava vsak svoj avtomobil, oba garažirana. Torej, če stojita v garaži, kako potem delata gužvo? Ko se odpravljava na skupni cilj, potem vedno greva z enim ali drugim avtomobilom in zopet drugi avtomobil ne dela nobene gužve. Seveda, če moram iti jaz v eno smer, žena pa v drugo, potem pa res uporabiva oba avtomobila.
Pa še nekaj. Kadar koli grem z avtom v center Ljubljane, vedno parkiram v cilju najbližji parkirni hiši. Ne boš verjel, vendar se mi nikoli ne zgodi, da ne bi dobil prostega parkirnega mesta.
Tako da vidiš, da ne drži, da več avtomobilov v lasti posameznika, avtomatsko pomeni večjo gužvo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

starfotr ::

Če bi imela samo 1 avto, potem niti teoretično ne bi mogla hkrati biti 2 avta istočasno na cesti.

Ko imaš 2 avta sta lahko teoretično in praktično oba hkrati na cesti. In kot priznavaš tudi sta občasno.

In velika večina ima avte zato, da jih uporablja. Pa čeprav večinoma stojijo (doma ali v službi na parkirišču) in se vozijo zelo malo časa v primerjavi s parkiranim časom.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Če bi imela samo 1 avto, potem niti teoretično ne bi mogla hkrati biti 2 avta istočasno na cesti.

Ko imaš 2 avta sta lahko teoretično in praktično oba hkrati na cesti. In kot priznavaš tudi sta občasno.

In velika večina ima avte zato, da jih uporablja. Pa čeprav večinoma stojijo (doma ali v službi na parkirišču) in se vozijo zelo malo časa v primerjavi s parkiranim časom.


Seveda sta lahko oba na cesti hkrati ampak nikoli verjetno nista oba hkrati na isti cesti v isti smeri da bi delala gužvo... ali pač?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

starfotr ::

Vsak avto prispeva. Če ne na enem koncu, pa na drugem.

Vpliv ni linearen pač pa gre po logaritemski skali.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Vsak avto prispeva. Če ne na enem koncu, pa na drugem.

Vpliv ni linearen pač pa gre po logaritemski skali.


Seveda, ampak to ne spremeni dejstva da če se nekdo vozi iz Ptuja v Gorišnico, pomeni da ni njegov avto niti 1% kriv za zastoje v Lukovici proti LJ...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

starfotr ::

Vemo kakšni so prometni tokovi. In neka cesta po kateri pelje 5 avtov na dan pač ni predmet debate in sploh ni problematična.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Vemo kakšni so prometni tokovi. In neka cesta po kateri pelje 5 avtov na dan pač ni predmet debate in sploh ni problematična.


Seveda ni, ampak to da pa je v SLO 1,2mil avtov pa zajema tudi tiste ki se peljejo po tisti cesti (onih 5) in nikoli ne gredo v Lukovico pri LJ (oz. Ljubljano) da bi tam delali gužvo.

Vseeno pa se derejo da je problem 1,2mil avtov, namesto da bi bili problem ne avti ampak dejanska urejenost družbe in lokacije delovnih mest
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

starfotr ::

Torej zanikaš, da je število avtov problem? Če bi jih bilo pol manj, bi torej še vedno imeli iste težave?

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Torej zanikaš, da je število avtov problem? Če bi jih bilo pol manj, bi torej še vedno imeli iste težave?


Ja, ker tudi če jih je pol manj in jih je 600k in jih gre zjutraj 600k v LJ bo enak problem kot če jih je 1,2mil in jih gre 600k v LJ >:D
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

starfotr ::

Aja, če se prepolovi število po državi, se bo to zgodilo vsepovsod drugod, samo v LJ bo pa še vedno enaka številka?

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Aja, če se prepolovi število po državi, se bo to zgodilo vsepovsod drugod, samo v LJ bo pa še vedno enaka številka?


Nisem tega rekel, rekel sem samo da je pomembno katerih avtov ni, ne koliko jih ni, razen če je pač celotno število skupaj nižje od tega kar požre LJ cestni promet.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

GupeM ::

Kot sem že zgoraj napisal, lahko en avto pomeni več prometa, ker je v nekaterih primerih treba pot prevoziti večkrat, kot bi bilo treba z dvema avtoma.

starfotr ::

Jah nič. Več avtov, več pasov in bomo rešili vse težave. :))

tony1 ::

WhiteAngel je izjavil:

jypeepyj je izjavil:

Z zelo znanim lj svetnikom, kolesarjem, smo vložili podubo za blokado vozil starejših od 3 let v širši mestni obroč.


Se moraš pa res veliko peljat s kolesom, da je po treh letih fuč. >:D


Zoki kral se strinja, ker se že 15 let ne vozi s svojim avtom, vsi so kavzi "sponzorski", (kdo je tukaj "sponzor" in kdo sponzor? :D), vedno znova čisto novi - in nikoli slabši od serije 7...

m0LN4r ::

gruntfürmich je izjavil:

zakaj ne bi potniki kar sami skakali gor in dol iz upočasnjenih avtobusov?

To! Gruntfuermich za predsednika!

starfotr je izjavil:

Aja, če se prepolovi število po državi, se bo to zgodilo vsepovsod drugod, samo v LJ bo pa še vedno enaka številka?

Ce se v LJ pelje 100k ljudi v sluzbo, ker je tam 100k sluzb.

Nebi bilo teh 100k sluzb skoncentriranih na eno tocko, bo se lahko vozilo vec kot 100k vozil pa nebi bilo ozkega grla.

Ozko grlo pa so tudi slabe ceste. Ozko grlo resis tako, da razsiris "grlo" nikakor drugace.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

starfotr ::

In kaj dobiš, ko razširiš ozko grlo? Še več prometa.

Jaz sumim, da ste vsi privrženci dodatnih pasov v resnici osamljeni jezdeci. Namreč družba soseda, ki čaka zraven vas na avtocesti v koloni ni dovolj. Radi bi najmanj 2 soseda vzporedno.

Mislim, povejte če rabite družbo. Vpišite se v kako društvo ali podobno. Ni treba na cesti iskat neznancev.

feryz ::

Pridem v Bologni v hotel in me vpraša teta, kje imam avto. Pravim, nič skrbet, sem že parkiral.
Pa pravi ona kje. Ji povem in mi reče, naj ji dam registrsko številko. Še enkrat ji povem da je stvar urejena. Ona pa ni zatrdi, da ni. Pravi da sem se peljal vsaj mimo ene table, ki nerezidentom prepoveduje vožnjo po mestnih ulicah.
Glede na to, da sem rinil z zafiro v tako ozke ulice, da normalen človek niti z rikšo ne pasa skozi, sem zraven nagazil vsaj 20 takih tabel. Seveda je pri vsaki tabli tudi kamera, ki skenira tablice in pošilja položnice, v kolikor nimaš pravice voziti tam.
Torej sem ji brž dal registracijo, da jo vnese v sistem. Hotelskim gostom je izjemoma dovoljeno. Ampak verjetno mimo ene table ali dveh, ne dvajsetih. Bomo videli, kako se bo izšlo.
Tudi ostala mesta imajo tako.

Da ne boste preveč orgazmirali, enak sistem imajo tudi že nekatere vasi. Naredijo obvoznico in preprosto prepovejo promet skozi vas vsem, razen domačinom in dostavi. Če bi si kdo rad vas ogledal, si jo lahko peš. Dokler še dovolijo peš.

mirator ::

In kaj dobiš, ko razširiš ozko grlo? Še več prometa

Oprosti, vendar me res zanima, od kje ti takšne zaključke vlečeš?
Ozko grlo se v vseh panogah rešuje z razširitvijo poti. In ta razširitev ne pomeni, da se kar avtomatično poveča količina pretočne snovi, v primeru prometa avtomobilov. V prometu je sicer možno, da se pač iz drugih obremenjenih vozlišč preusmerijo na razširjeni del. Ampak s tem se razbremenijo tista druga vozlišča. Da bi pa zaradi razširitve ozkega grla posledično bilo na cestah več avtomobilov pa mi nekako logika ne gre. Če samo razmisliš, vsako vozilo rabi šoferja. Torej se po tvoji logiki z razširitvijo ozkega grla poveča, pri istem številu prebivalcev, število šoferjev?

tony1 ::

"Ozko grlo se v vseh panogah rešuje z razširitvijo poti. "

Pazi, bodeš se z verniki tistega tipa, ki mislijo, da se lahko civilizacija razvija tako, da bo začela porabljati vedno manj energije.

energetik ::

mirator je izjavil:

< Če samo razmisliš, vsako vozilo rabi šoferja. Torej se po tvoji logiki z razširitvijo ozkega grla poveča, pri istem številu prebivalcev, število šoferjev?
Nene, 1 šofer lahko vozi 2 avta hkrati: :))

vires in numeris
««
48 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149486 (35726) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15919973 (15610) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931339 (21425) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581940 (71349) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133051 (27452) BigWhale

Več podobnih tem