Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Twomf!Twemf ::
Ne, narobe. Parkirišč ne rabimo. Nameni se jih za pešče in kolesarje, zasadi se drevesa itd. Skratka koristneje se uporablja omejen prostor v meati in se ne nafuka gor reklam ter 2 toni pločevine.
Zakaj, saj spremenis ceste v namenske površine za pešce in ostali neškodljiv transport. Ljubljana ima 1000km cest, od tega jih lahko polovico sprostimo, ostale pa naj imajo parkirišča, zakaj pa ne.
WizzardOfOZ je izjavil:
Sem ljubljančan, na srečo izven ringa (3 minute zu avtom do ringa), ampak takih kot si ti nočemo v ljubljani. Taki, kot ti, ste egoisti, ki bi vsem vse omejevali in nočete dojeti, da je problem v vas in vašem mišljenju.
Temu da se hitreje pride iz enega do drugega konca mesta, naj bi bila obvoznica namenjena. Poleg tega, da gre tovorni promet namesto skozi ljubljano ob ljubljani tudi.
In to, da si hitreje iz črnuč na rudnik skozi center mesta, kot pa po obvoznici (na srečo tega vsi migranti še niso dojeli), je slabo za samo mesto.
Res je, zato se začne zaračunavati vstop v Ljubljano. Še kar nisi dojel, lažnjivec?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
Twomf!Twemf ::
Kaj so mi všeč vaše ideje! Da bi vsak sprivatiziral svoj kos Slovenije. Ljubljančani Ljubljano, Domžalčani Domžale ...
Vsak bi se skozi svoje selo peljal zastonj, potem bi se pa začelo OCR odštevanje. Upam, da se vam še kje valjajo ABC, najlažje bi bilo kar na te nalagati denar. Da ne kupujemo spet novih.
Seveda to velja tudi za kolesarje. Navsezadnje se tudi oni nočejo po travi voziti, ampak jim je treba asfaltirano, na pol avtocesto, zgraditi, da se zapeljejo v sosednjo vas.
Verjamem, da bodo politiki radi popadli take ideje inkasantstva. Kar dajte čim prej predlog.
Ne gre za privatizacijo, gre za to, da je večino površin za ceste v Ljubljani nastalo pred 1980. In takrat si ni nihče niti v sanjah predstavljal, da bo vsakdo imel avtomobil, ker iz takratšnje perspektive, zadeva ni imela smisla. Potem so se ljudje začeli preseravati in zdaj je pleha preveč. Preprosto, ga je treba omejiti. Saj enako velja tudi za vse ostalo, se ti po njivi preveč razraste plevel, zaliješ s pesticidom. Se ti zaredi plesen, kaj boš čakal, da je vse črno ali preventivno začel zatiranje.
Glede ostalih občin pa takole, zaradi mene lahko uvedejo enak režim ampak zadeva je dvorezen meč, ker morda si pa želite Ljubljanskega denarja, ne vem turizem in podobno.
Twomf!Twemf ::
V npr. Domžalah ne bo nihče nič zaračunaval.
Se šališ? Patrija, prtički z gumicami, TEŠ6, leglo zagovornikov komunistične partije jugoslavije, uničevalci zdravstva, ustoličevalci kosovskega albanca za premierja, poizkus izvedbe državnega udara, privatizatorji obal, privatizatorji zdravstva, zatiranje svobode gibanja, prisluškovalne afere, prodaja orožja v balkanskih vojnah, netenje sovražnosti s Hrvati,... najdi občino, ki je naredila pol toliko škode Sloveniji. Ma kaj Sloveniji, širši regiji. Nimaš šans, Ljubljana se lahko skrije pred vami, če se vas da v izbrisane in izžene na Kosovo naredimo uslugo celi Sloveniji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
starfotr ::
Twomf!Twemf ::
In komu bom obesil strošek dnevnega plačila?
Mislim, da je odgovor jasen.
Izvoli, bomo dvigali, bomo videli kdo bo prej odnehal. Vsakdo je zamenljiv, ko njegov strošek preseže svojo vrednost.
Lahko greš pa delat v Hodoš. Veseli te bojo, bolj kot te bomo mi pogrešali, razumemo sicer, da ste zidarji sedaj cenjena delovna sila, ampak se bo že našel Bosanec, ki te bo zamenjal (beton je tvoj edini tehnični prispevek v treh letih od registracije, tako, da te tu celo hvalim - dejansko si brezposelen SDSovec, katerega edini vir preživetja je strankarski denar, ki ga dobivaš v zameno za poceni reklamo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
cvalsr ::
Hvalabogu, da prometa ne urejajo prometni fašisti, ki vidijo samo lastno rit in mislijo, da se mora ostalih 2 milijona ali kar 8 milijard ljudi prilagoditi prav njim.
Me veseli, da tako misliš, vendarle pa konec koncev, kot si omenil, fašist vidiš samo lastno rit.
Kje v mojem stavku si razbral, da jaz vidim samo lastno rit??
Priporočam prehod na trav'co, LSD je premočan zate - privide imaš.
WizzardOfOZ ::
Twomf!Twemf je izjavil:
Res je, zato se začne zaračunavati vstop v Ljubljano.
Zato se začne delat še en pas na obvoznici, da se bo iz ene na drugo stran ljubljane prišlo hitreje kot skozi mesto. S tem se bo spucalo mesto, ker bodo vsi na obvoznici. Še nisi dojel tega, da brez širitve obvoznice, ne bo v mestu nič manj prometa. Šele ko bo tretji pas in P+R narejen tako kot mora biti, boš imel samo mesto prazno avtomobilov.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
nejc_nejc ::
Mulc, pa pojma nima kaj je fiksni strošek in kam se prelevi,
Twomf!Twemf ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Twomf!Twemf je izjavil:
Res je, zato se začne zaračunavati vstop v Ljubljano.
Zato se začne delat še en pas na obvoznici, da se bo iz ene na drugo stran ljubljane prišlo hitreje kot skozi mesto. S tem se bo spucalo mesto, ker bodo vsi na obvoznici. Še nisi dojel tega, da brez širitve obvoznice, ne bo v mestu nič manj prometa. Šele ko bo tretji pas in P+R narejen tako kot mora biti, boš imel samo mesto prazno avtomobilov.
V mestu bo precej manj prometa, če se začne zaračunavati uvoz v mesto, ko se izčrpa to možnost in P+R, se bo šlo v miljardne investicije. Če ni tako kot praviš (in ni), bomo samo v smeti vrgli goro denarja, problem pa bo ostal.
Starfotr tle o potnih strošlih se pa strinjam s tabo.
Mulc, pa pojma nima kaj je fiksni strošek in kam se prelevi,
Prevoz na delo je tako zelo premalo, za že samo bencin, ki ga porabi avtomobil za enako relacijo, kot je plačan, da se že danes ne bi nihče vozil z avtom v službo, če bi to imelo karkoli veze.
Se ga pa seveda lahko ukine, vendar se mora denar preliti v višjo plačo, ne v delodajalčev žep.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
starfotr ::
Twomf!Twemf ::
Sistem plač in tudi davkov je treba povsem prevetriti. Ker je preveč komplicirano in neumno rešeno.
Enako kot vse ostalo v Sloveniji. Za vsak zakon, se najde neka pizda, ki ga proba zaobiti. Pa je treba popraviti. In po nekaj iteracijah imamo ekstremno zakomplicirano zakonodajo in kup birokratskih stroškov.
Pa ni problem v zakonodaji in davkih, problem je slovenceljskih pizdah, ki poizkušajo izigravati.
Recimo potni stroški, dokler niso zadevo zadrgnili do nezavesti, so jih uporabljali za izogibanje davkov.
Dokler se ni predpisalo, da MORA delavec vzeti 10 dni dopusta v kosu, kupe delodajalcev ni spustilo na dopust za 14 dni. Itd.
Za vsak drek, ki ga imamo v zakonodaji in se nam zdi nesmiselen, je običajno zadaj neka pizda, ki je zlorabljala sistem.
Si se kdaj vprašal, zakaj je na ravni cesti izven naselja omejitev 50? Ker zdaj vozijo vsaj 70. Če bi dal omejitev 70, bi vozili vsi 130.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
GupeM ::
Twomf!Twemf je izjavil:
Enako kot vse ostalo v Sloveniji. Za vsak zakon, se najde neka pizda, ki ga proba zaobiti. Pa je treba popraviti. In po nekaj iteracijah imamo ekstremno zakomplicirano zakonodajo in kup birokratskih stroškov.
Lahko pa zakonodajo tako poenostaviš, da se je ne da zaobiti. Recimo tako, da ukineš vse te neobdavčene zadeve, kot so malica, prevoz na delo, potni stroški. Odpade kar nekaj teksta iz zakona, pa še zaobiti se ne da, če ni napisano. Seveda se malico, prevoz na delo in potne stroške še vedno lahko plačuje, vendar se jih obdavči kot normalno plačo.
starfotr ::
Za službene poti bi jaz povsem prepovedal uporabo zasebnih vozil. Oziroma jih na noben način firme ne bi mogle legalno izplačat. Pa naj najamejo/kupijo službene avte, če jih nujno rabijo. Odpade ogromno zadev čez noč.
Twomf!Twemf ::
Twomf!Twemf je izjavil:
Enako kot vse ostalo v Sloveniji. Za vsak zakon, se najde neka pizda, ki ga proba zaobiti. Pa je treba popraviti. In po nekaj iteracijah imamo ekstremno zakomplicirano zakonodajo in kup birokratskih stroškov.
Lahko pa zakonodajo tako poenostaviš, da se je ne da zaobiti. Recimo tako, da ukineš vse te neobdavčene zadeve, kot so malica, prevoz na delo, potni stroški. Odpade kar nekaj teksta iz zakona, pa še zaobiti se ne da, če ni napisano. Seveda se malico, prevoz na delo in potne stroške še vedno lahko plačuje, vendar se jih obdavči kot normalno plačo.
Ja, tako se sliši racionalno v teoriji.
In bi se na norveškem verjetno tudi zares tako zgodilo.
V Slovenijastanu, v praksi, pa večina delodajalcev ne bi dvignila plač (verjetno kar vsi) in bi samo prenehali izplačevati ta denar, zraven pa bi imeli skupaj z GZS polna usta, kako je to zaradi vlade.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
otso ::
Twomf!Twemf ::
Koliko od vas je ze bilo na Norveskem ali v Skandinaviji oz. se boljse, koliko od vas je zivelo tam, ker vidim da imate tako hudo lepo mnenje o tem. Nasi kljukci se niso nic izmislili sami, pac pa so se lepo naucili od (vecinoma) severnih in se bolj severnih sosedov. Kdor misli, da cez severno mejo Slovenije ni korupcije, goljufij in podobnega sranja, mu toplo priporocam kaksno leto ali dve zivljenja kje drugje kot v Zgornjem Dupleku. Bo hitro ugotovil, da vse, kar se dogaja pri nas, se prav tako dogaja drugod, vecinoma se na kaksno potenco visje.
Razlika je v tem, da se delavce v Sloveniji smatra za strošek. In je za njih vse preveč. Naučili pa smo se tega iz balkana in SFRJ ter ob gledanju Hollywoodskih filmov.
Zlorabe se bojo seveda našle povsod, ampak pri nas je zloraba povsod, če se le da.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
Magic1 ::
Vsak sam. Hkrati pa ukinit socialne korektive kot je plačilo prevoza na delo. Če že mora biti nek nadomestek za to, je treba dati delavcu karto za javni prevoz.
Lahko je rečt nekomu, ki ima to možnost. Oziroma poglejmo moj primer. Z avtom sem v službi v 10min, za avtobusom v 45min. Od česa ima država več? Od tega, da jaz lahko eno uro več delam v dnevu in zraven še pokasira 2/3 davka na bencin. Ali da se jaz cjazim po avtobusu?
Twomf!Twemf ::
Vsak sam. Hkrati pa ukinit socialne korektive kot je plačilo prevoza na delo. Če že mora biti nek nadomestek za to, je treba dati delavcu karto za javni prevoz.
Lahko je rečt nekomu, ki ima to možnost. Oziroma poglejmo moj primer. Z avtom sem v službi v 10min, za avtobusom v 45min. Od česa ima država več? Od tega, da jaz lahko eno uro več delam v dnevu in zraven še pokasira 2/3 davka na bencin. Ali da se jaz cjazim po avtobusu?
starfotr ne šteka, da je višina potnih stroškov danes že izenačena z ceno najbližjega javnega prevoza in dobiš "kilometrine" samo za pot od doma do najbližje postaje. Tako, da si delaš minus, če se voziš z avtomobilom na delo.
Ti po drugi strani ne štekaš, da prihod na delo ni vštet v delovni čas, tako, da tudi, če se moraš cijazti do službe 2 uri in 2 uri nazaj boš delal še vedno enako ur, kot, če prideš v 10 minutah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
Magic1 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Twomf!Twemf ::
Ti pa ne štekaš, da imamo nekateri družine in ne moramo biti cel dan od doma. Če se več časa furam, sem preprosto lahko manj v službi. Trenutno v povprečju oddelam 45ur na teden. Če bi se veliko fural bi delal max 40, ali se celo menil za manj...
To me ne zanima. Mene zanima samo to, da po Ljubljani ni gužve in javni prevoz lahko normalno obratuje. Sam si se odločil, da živiš izven Ljubljane, kljub temu, da imaš službo tu. Oz. se se sam odločil za službo v Ljubljani. Jaz pa pač nimam potočka zraven hiše, vonja po hlevskem gnoju in ptičkov v gozdu.
Ti pa po drugi strani izigravaš sistem in bi rad imel vse, pribljižno na nivoju, da bi jaz zahteval od tebe, da mi postaviš gozd za hišo. Ker ga ti imaš, jaz pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
Magic1 ::
A s tem da delam v privat sektorju, kjer izvažamo izdelke, izigravam sistem. Tell me more.
Twomf!Twemf ::
Jaz živim v Ljubljani...
A s tem da delam v privat sektorju, kjer izvažamo izdelke, izigravam sistem. Tell me more.
V zvezi z Ljubljančani se nisem pogovarjal, tako, da lajaš v napačno drevo.
Tole je malo predelan pravilnik Logarske doline, ki ga predlagam za Ljubljano, kaj ti ne paše.
Twomf!Twemf je izjavil:
VSTOPNINA ZA MOTORNA VOZILA
Vstopnina v Ljubljano se obračuna samo za motorna vozila.
Motorno kolo 15 EUR
Osebni avtomobil 25 EUR
Kombi 25 EUR
Vstopnine so oproščeni vsi, ki v park vstopijo brez motornega vozila - peš, s kolesi, rolerji, električnimi vozili, itd.
Na podlagi potrdila ponudnika prenočitvenih storitev o večdnevnem bivanju na območju občine Ljubljana se z enkratnim plačilom vstopnine sme vstopati z motornim vozilom za celotno obdobje bivanja.
Vstop v Ljubljano je brezplačen za:
občane občine Ljubljana,
invalidne osebe,
vozila za dostavo blaga z dokazilom,
udeleženci vnaprej napovedanih organiziranih dogodkov, na podlagi prošnje upravljavcu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
otso ::
In konec koncev... problem parkingov, pa v veliki meri tudi guzve, je v precejsni meri problem Ljubljancanov samih, ne "tujcev". Med vikendi pravis da je brez problema dobiti parking kjerkoli v Ljubljani? Skoraj da dvomim ;)
Twomf!Twemf ::
Aja Ljubljančani se pa lahko mirno furamo, ti bi samo druge buzeriral.
Seveda, kaj boš plačeval za vožnjo do doma?
Pa ne pozabi, zadeva je prepisana iz tega kar Logarska dolina že počne in to za zaslužek, Ljubljana s tem samo rešuje težavo preveč avtomobilov vanjo in iz nje vsak dan.
https://www.logarska-dolina.si/slo/o-pa...
Pa bo tak pravilnik tudi za IZSTOP iz Ljubljane? Ker potem tudi Ljubljancani niste zazeljeni drugod (ja cez vikende, praznike in pocitnice delate isto sranje kot neljubljancani med tednom, samo da v obratni smeri) in bi bilo fino, ce placate za izstop iz vasega svetega mesta.
In konec koncev... problem parkingov, pa v veliki meri tudi guzve, je v precejsni meri problem Ljubljancanov samih, ne "tujcev". Med vikendi pravis da je brez problema dobiti parking kjerkoli v Ljubljani? Skoraj da dvomim ;)
Zaradi mene lahko, samo ne na državnih cestah. Pa zavedaj se, da uničiš s tem marsikakšen turizem, gostilno itd.
Sicer pa to že počenete: https://www.logarska-dolina.si/slo/o-pa...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
Magic1 ::
Invictus ::
Twomf!Twemf je izjavil:
To me ne zanima. Mene zanima samo to, da po Ljubljani ni gužve in javni prevoz lahko normalno obratuje. Sam si se odločil, da živiš izven Ljubljane, kljub temu, da imaš službo tu. Oz. se se sam odločil za službo v Ljubljani. Jaz pa pač nimam potočka zraven hiše, vonja po hlevskem gnoju in ptičkov v gozdu.
Ti pa po drugi strani izigravaš sistem in bi rad imel vse, pribljižno na nivoju, da bi jaz zahteval od tebe, da mi postaviš gozd za hišo. Ker ga ti imaš, jaz pa ne.
Pijani Štajerci spet bluzijo kako se v Ljubljani izigrava sistem.
Naj pometejo pred lastnim prtagom in NE HODIJO v Ljubljano.
http://goo.gl/2YuS2x
Twomf!Twemf ::
Spoh ne vem kaj ti fali. Sej center se zapira in parkirnina draži. Gužva spoh ni najbolj moteča po mestu. Najbolj se baše obvoznica, to pa nima veze z Ljubljanskim prometom.
Seveda ima, takoj, ko ne bojo več iskali najbolj ugodne poti za vstop v Ljubljano z avtomobilom ampak bojo šli na P+R, se bo tudi obvoznica sprostila, razen tega ljubljančani ne bojo več rinili nanjo zaradi znižanega prometa v Ljubljani. Skratka, BO se sprostila.
In center ni Ljubljana, je samo center, kamor itak hodijo primarno turisti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
Magic1 ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Twomf!Twemf ::
Najbolje da BTC in industrijske cone, ki so vse praktično na obvoznici, zapramo za avtomobile. Štajrcem naredimo P+R zraven Save in jih s busom furamo po Ljubljani do industrijskih con ob obvoznici. Podobno za vse ostale. Tujcem pa rečemo, da naj gredo čez Avstrijo, okoli nas. Obvoznica razbremenjena... Take ideje zmore le inžInir.
Zakaj, a še eden, ki misli, da se to rešuje s fizičnimi preprekami? Kamere, posname tablico, OCR in preveri ali je taksa plačana. In najmanjši problem je izvzeti iz tega BTC/industrijske cone itd. Lahko se ti še koridor postavi do točno določene lokacije, če jo zapustiš ali v koridorju predolgo čepiš, dobiš položnico.
Če te pa kaj srbi rit, pa pojdi do Solčave, oni so bili inovatorji. Tvoji štajerski pohlepni bratje. Slava jim.
No pa roko na srce, enako počne tudi Bohinj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
otso ::
Twomf!Twemf je izjavil:
Zaradi mene lahko, samo ne na državnih cestah. Pa zavedaj se, da uničiš s tem marsikakšen turizem, gostilno itd.
Se pravi enih 80% najbolj problematicnih cest po Ljubljani se po tvojem predlogu prav tako ne bo spremenilo (beri: drzavne ceste). In ce mislis, da bodo firme, vecina ni ravno tovarn z industrijskimi halami sredi Ljubljane, ne bodo sle ven iz Ljubljane in prav tako "unicile gospodarstva v Ljubljani", ko delavci ne bodo vec sli v Ljubljano, potem ne vem kje zivis. Aja saj to ni problem, bo drzava dala denar, tako da Ljubljana ne rabi gospodarstva, ne rabi "tujcev" ne rabi nicesar, samo drzava (beri: vsi drzavljani) naj denar da, ter prepove vstop vsem kmetom v to najboljse mesto ne?
Twomf!Twemf ::
Twomf!Twemf je izjavil:
Zaradi mene lahko, samo ne na državnih cestah. Pa zavedaj se, da uničiš s tem marsikakšen turizem, gostilno itd.
Se pravi enih 80% najbolj problematicnih cest po Ljubljani se po tvojem predlogu prav tako ne bo spremenilo (beri: drzavne ceste). In ce mislis, da bodo firme, vecina ni ravno tovarn z industrijskimi halami sredi Ljubljane, ne bodo sle ven iz Ljubljane in prav tako "unicile gospodarstva v Ljubljani", ko delavci ne bodo vec sli v Ljubljano, potem ne vem kje zivis. Aja saj to ni problem, bo drzava dala denar, tako da Ljubljana ne rabi gospodarstva, ne rabi "tujcev" ne rabi nicesar, samo drzava (beri: vsi drzavljani) naj denar da, ter prepove vstop vsem kmetom v to najboljse mesto ne?
Ne ne bojo. Tukaj so zaradi pohlepa in tukaj bodo tudi ostale iz istega razloga. Razen tega, nisi razumel, nikomur ne bo nič prepovedano, ampak, če se boš odločil delati gužvo v mestu, boš za to plačal. Preveč, da bi se ti splačalo. P+R je pa že danes veliko cenejši od avtomobila in tudi od avtobusa (brez, da greš na P+R).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
otso ::
Twomf!Twemf ::
Jup definitivno. Ko ne bo vec zaposlenih, ker se jim ob tvojih omejitvah ne bo splacalo vozit, potem bodo zaradi pohlepa ostale v Ljubljani. Absolutno. Se vidi da si v zivljenju ze veliko naredil.
Seveda se jim bo splačalo, enako kot zdaj, pravzaprav bo za njih veliko ceneje in sčasoma tudi hitreje. Samo prevozno sredstvo bo drugo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
otso ::
Twomf!Twemf je izjavil:
Ne ne bojo. Tukaj so zaradi pohlepa in tukaj bodo tudi ostale iz istega razloga. Razen tega, nisi razumel, nikomur ne bo nič prepovedano, ampak, če se boš odločil delati gužvo v mestu, boš za to plačal. Preveč, da bi se ti splačalo. P+R je pa že danes veliko cenejši od avtomobila in tudi od avtobusa (brez, da greš na P+R).
Saj sem ti napisal... 80% problematicnih cest je drzavnih. Tam ne bos nic racunal. Sam si prej napisal da lahko tudi ostali racunajo, samo ne na drzavnih cestah. Torej to velja povsem enako tudi za Ljubljano.
ginekk ::
Twomf!Twemf je izjavil:
]Res je, zato se začne zaračunavati vstop v Ljubljano.
Joj, ker bedak. :) Vsake tolko časa se pridem nasmejat. Če boš ustavil promet, boš tudi mesto ustavil.
Službe se bodo preselile in z njim vsi podporni servisi, meščani boste potegnili kratko. Ostal bo le park atrakcij za vztrajajoče meščane in turiste, ki imajo čas prit na obisk.
Ideja, da bo vse ostalo enako, le prometa bo manj, je bolj puhla od praznega niča.
Twomf!Twemf ::
Twomf!Twemf je izjavil:
Ne ne bojo. Tukaj so zaradi pohlepa in tukaj bodo tudi ostale iz istega razloga. Razen tega, nisi razumel, nikomur ne bo nič prepovedano, ampak, če se boš odločil delati gužvo v mestu, boš za to plačal. Preveč, da bi se ti splačalo. P+R je pa že danes veliko cenejši od avtomobila in tudi od avtobusa (brez, da greš na P+R).
Saj sem ti napisal... 80% problematicnih cest je drzavnih. Tam ne bos nic racunal. Sam si prej napisal da lahko tudi ostali racunajo, samo ne na drzavnih cestah. Torej to velja povsem enako tudi za Ljubljano.
Ne, ne velja za Ljubljano, leta 2006 je Zoki (pameten človek) prevzel vse vpadnice v Ljubljano. Tako, da so to zdaj občinske ceste. Imaš link nekje v tej temi, kakšnih 10 strani nazaj.
Se Ljubljana že leta pripravlja na potrebne ukrepe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
otso ::
Twomf!Twemf je izjavil:
Ne, ne velja za Ljubljano, leta 2006 je Zoki (pameten človek) prevzel vse vpadnice v Ljubljano. Tako, da so občinske ceste. Imaš link nekje v tej temi, kakšnih 10 strani nazaj.
A zato so v taksnem stanju kot so?
Twomf!Twemf ::
Twomf!Twemf je izjavil:
Ne, ne velja za Ljubljano, leta 2006 je Zoki (pameten človek) prevzel vse vpadnice v Ljubljano. Tako, da so občinske ceste. Imaš link nekje v tej temi, kakšnih 10 strani nazaj.
A zato so v taksnem stanju kot so?
Ne, v takšnem stanju so, ker se vozi po njih 2-3x več avtomobilov kot so za njih narejene. A vidiš koliko problemov rešimo na preprost način? Ne bo nič več rukalo v avtobusu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
otso ::
Twomf!Twemf ::
No ja, v taksnem stanju so, ker se jih ne vzdrzuje. In ce so res obcinske, potem se precej dobro ve kateri "pameten clovek" je za to odgovoren.
Ma nisi bil ti na vpadnici v Ljubljano ze leta Super so in ves čas se obnavljajo, vprašaj tiste, ki prihajajo iz smeri Medvod, kako so pizdili lani, ko se je ponovno asvaltiralo Celovško.
Je pa res, da se bo prišparalo gore denarja iz občinskega proračuna zaradi zmanjšanega prometa.
Me pa veseli, da še ti najdeš zakaj je tarifa za vstop v Ljubljano koristna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
otso ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otso ()
Twomf!Twemf ::
Bo ze drzalo ce ti tako trdis. Problem je, ker ne gres dlje kot do vrat svojega stanovanja pa potem realnosti ne vidis. Ceste, pa ne samo glavne vpadnice pac pa tudi ostale, po Ljubljani so taksne, da ni vasi v Sloveniji, ki bi imela slabse vzdrzevane ceste. Se malo pa vam zares sploh ne bo treba zapirat tega, ker bodo preprosto nepremagljive za normalna vozila. S traktorji pa se vecina res ne bo vozila v Ljubljano... razen ob protestih
Lol A spet nabijaš nekaj s prstom po zemljevidu? Hvala za skrb za naše ceste, ampak odlične so. Zoki dela.
Ste nam fovš sposobnega župana, a? Bi vi tudi, da vaš še kaj naredi, ne samo krade?
otso ::
Ne vem, mogoce enkrat, ko bos dovolj velik in star, da bos imel avto (ker javni prevoz v SLO pac ne dela), se zapelji recimo do Kopra pa poglej kaj je tam naredil (drugi) najvecji lopov v Sloveniji, Popovic. Nisem iz Kopra niti iz obale, ampak ce bi ze komu bil fovs zaradi zupana, bi bil fovs Koprcanom. Ljubljancanom definitivno ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otso ()
Twomf!Twemf ::
Ce povem po pravici vam ga nisem cisto nic fovs. Zares si ga kar zasluzite. To koliko pa dela pa vsaj enkrat tedensko vidim ko se peljem cez Crnuce v Trzin pa sem ter tja se kam druga po Ljubljani. Prav veliko ni. In v vseh teh letih tudi ne bi rekel da je bilo pretirano veliko narejenega. Kaj je zares naredil? Stozice, ki so po 10 in vec letih se vedno na pol dokoncano gradbisce. Tiste pol kilometra Slovenske, ki je priznam ok. Dosti vec pa ni za videti. Ceste pa kot sem napisal, ni najbolj zabacene vasi v Sloveniji, ki bi imela tako razsute ceste kot jih ima Ljubljana. Tako da ravno gara ne ;)
Ne vem, mogoce enkrat, ko bos dovolj velik in star, da bos imel avto (ker javni prevoz v SLO pac ne dela), se zapelji recimo do Kopra pa poglej kaj je tam naredil (drugi) najvecji lopov v Sloveniji, Popovic. Nisem iz Kopra niti iz obale, ampak ce bi ze komu bil fovs zaradi zupana, bi bil fovs Koprcanom. Ljubljancanom definitivno ne.
Seveda. Turisti vidijo samo Stožice, ostali, ki pa živijo v Ljubljani, ga pa vidijo kako prida malo dela pogledat, pa podebatirat z delavci ipd. Pa ne mi Kopra primerjat z Ljubljano, je kot bi primerjal avtomobilček na daljinsko s pravim.
Razumljivo pa je, da razni navijači proti Ljubljani vidijo samo stvari, ki jim jih servirajo mediji, ki bojo šli seveda poročat o vsaki zamenjani kanalizacijski cevi, pa o vsaki na novo urejeni cesti.
Pravzaprav, iz tvojega stališča ni bilo nikjer v Sloveniji nič narejeno, razen Stožice in en tunel (celotna preostala trasa železnice ne obstaja, samo tunel je).
Sicer pa pridi mu pomagat, pa prevzami samo vzdrževanje 1000km cest, pa da te vidim, kako nisi nič naredil. Delal boš 24/7 pa ne bo noben zagaman turist ničesar opazil.
Očitno ne dojameš kaj pomeni Ljubljano ali Maribor (ki pa res razpada) vodit. Smo imeli pred Zokijem 3 matere županje, pa smo si dobro ogledali kaj je razlika, zato ga bomo pa ustoličevali, dokler mu bo zdravje dalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
otso ::
Twomf!Twemf ::
No ce je vse tako super, ne vem zakaj so potem ceste taksne, da moras tukaj jokati, da bi postavljal mejo, pa ne vem kaksne se vse stvari, da bi odgnal ljudi iz Ljubljane. Ce tako zelo dobro dela, potem so ti problemi reseni in ne obstajajo. Pa kot kaze vseeno so, glede na to, da cel cas jokas, kako bi moral vsem prepovedati vstop v Ljubljano, da bi ti sploh lahko za silo zivel
Edini problem, ki zares obstaja so devne migracije ekonomskih migrantov, ki niso imeli denarja za stanovanje, potem so se pa preselili v vukojebine kot so Grosuplje in potem vsak dan pridejo delati gužvo nazaj v Ljubljano. In tega je tukaj vse polno, pa radi povejo, da imajo zdaj svež zrak... me zanima na čigav račun.
Če ne bi bila Ljubljana najlepše mesto, potem se verjetno ne bi vračali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
Twomf!Twemf ::
Ti pa ne vidiš, da bi bilo sploh kaj narejeno... verjetno imaš zablodo, da bi moral Zoki delati za ekonomske migrante, namesto za Ljubljano
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
otso ::
Ampak vseeno, razen blesavih floskul in blodenj o tem, kako je ustvarjanje gnece v Ljubljani skrb za vas lokalce, nisi napisal ene same stvari, ki jo je naredil. Jaz, kot neljubljancan, sem ti dal vsaj dve stvari, ki jih je naredil, ceprav eno samo na cetrt. Ti kot lokalc nisi napisal niti ene... razen da seveda full dela za vas
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49963 (36203) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20029 (15666) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31455 (21541) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 82291 (71700) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33138 (27539) | BigWhale |