Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
Twomf!Twemf ::
Mocno upam, da ti je jasno, da s tem zelo lepo skrbi tudi za tvojo nemobilnost, ker skupaj s tako osovrazenimi ekonomskimi migranti na cestah stojis tudi ti in kot posledico tega stanja dihas precej bolj onesnazen zrak, kot bi ga brez te "lepe skrbi zate"
Ampak vseeno, razen blesavih floskul in blodenj o tem, kako je ustvarjanje gnece v Ljubljani skrb za vas lokalce, nisi napisal ene same stvari, ki jo je naredil. Jaz, kot neljubljancan, sem ti dal vsaj dve stvari, ki jih je naredil, ceprav eno samo na cetrt. Ti kot lokalc nisi napisal niti ene... razen da seveda full dela za vas
Poglej en post višje. Že samo zato ga bom volil še en mandat.
Sicer imaš pa tule, le naberi se, krepi možgane: https://www.ljubljana.si/sl/mestna-obci...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
otso ::
V to da ga bos volil sploh ne dvomim. Zares mi je precej vseeno kar se tega tice. Tvoj zupan, tvoji problemi. In ce ti je to, da cela Ljubljana stoji cool resitev tudi prav. Pac tipicno provincialno razmisljanje. Tudi ce cele dneve stojim in se pajcam v se bolj onesnazenem zraku zaradi tega, ni problema, vazno da tudi vsi ostali stojijo. Meni je cool. Trenutno se vozim v obcino zraven Ljubljane enkrat tedensko, ko mi bo dopizdilo se ne bom niti enkrat tedensko. Ti bos moral pa vseeno vsak dan stati v kolonah in dihati vas zrak.
GupeM ::
No ce je vse tako super, ne vem zakaj so potem ceste taksne, da moras tukaj jokati, da bi postavljal mejo, pa ne vem kaksne se vse stvari, da bi odgnal ljudi iz Ljubljane.
Ta vikend bo zelo pestro na poti ob žici. Predlagam mu, da vsakemu pohodniku da malo žice in nekaj kolov, pa naj spotoma znova postavijo ograjo in se zazidajo noter.
Twomf!Twemf ::
No ce je vse tako super, ne vem zakaj so potem ceste taksne, da moras tukaj jokati, da bi postavljal mejo, pa ne vem kaksne se vse stvari, da bi odgnal ljudi iz Ljubljane.
Ta vikend bo zelo pestro na poti ob žici. Predlagam mu, da vsakemu pohodniku da malo žice in nekaj kolov, pa naj spotoma znova postavijo ograjo in se zazidajo noter.
Spet govorite neumnosti, nihče ne bo zazidan ne ven, ne notri. Samo gužve z avtomobilom ne bo več delal, da se bomo vsi lažje premikali po mestu.
energetik ::
Twomf!Twemf je izjavil:
Mimogrede, Zoki lepo skrbi tudi za zmanjšanje prepustnosti ekonomskih migrantov v Ljubljano, računa jim parkirišča, redarje pošilja nanje, vpadnice je naredil občinske, rumene pasove postavil in z njimi prepolovil kapaciteto vpadnic, vedno več je enosmernih cest, cest z omejitvijo 30. Počasi in vedno bolj. Skratka rabimo samo še piko na i, takso pri vstopu z osebnim vozilom.Poglej si trenutno stanje na gmaps; znotraj ringa vse zeleno, obvoznica stoji proti primorski. Kdo torej dela gužvo, dnevni migranti, ki ob 14h še delajo, ali tranzit??
Ti pa ne vidiš, da bi bilo sploh kaj narejeno... verjetno imaš zablodo, da bi moral Zoki delati za ekonomske migrante, namesto za Ljubljano
Jasno je, da bi bilo treba na mejah spuščati le toliko tranzita, da bi ga notranje AC še normalno prebavile.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Twomf!Twemf ::
V to da ga bos volil sploh ne dvomim. Zares mi je precej vseeno kar se tega tice. Tvoj zupan, tvoji problemi. In ce ti je to, da cela Ljubljana stoji cool resitev tudi prav. Pac tipicno provincialno razmisljanje. Tudi ce cele dneve stojim in se pajcam v se bolj onesnazenem zraku zaradi tega, ni problema, vazno da tudi vsi ostali stojijo. Meni je cool. Trenutno se vozim v obcino zraven Ljubljane enkrat tedensko, ko mi bo dopizdilo se ne bom niti enkrat tedensko. Ti bos moral pa vseeno vsak dan stati v kolonah in dihati vas zrak.
Iz dneva v dan čistejšega...
Twomf!Twemf je izjavil:
Mimogrede, Zoki lepo skrbi tudi za zmanjšanje prepustnosti ekonomskih migrantov v Ljubljano, računa jim parkirišča, redarje pošilja nanje, vpadnice je naredil občinske, rumene pasove postavil in z njimi prepolovil kapaciteto vpadnic, vedno več je enosmernih cest, cest z omejitvijo 30. Počasi in vedno bolj. Skratka rabimo samo še piko na i, takso pri vstopu z osebnim vozilom.Poglej si trenutno stanje na gmaps; znotraj ringa vse zeleno, obvoznica stoji proti primorski. Kdo torej dela gužvo, dnevni migranti, ki ob 14h še delajo, ali tranzit??
Ti pa ne vidiš, da bi bilo sploh kaj narejeno... verjetno imaš zablodo, da bi moral Zoki delati za ekonomske migrante, namesto za Ljubljano
Jasno je, da bi bilo treba na mejah spuščati le toliko tranzita, da bi ga notranje AC še normalno prebavile.
Dnevni migranti, ki rinejo predčasno domov iz državnih služb in tisti, ki so se izgovorili, da bi se radi izognili gužvi. Ljubljančani pa res še delajo, zato je vse znotraj kroga zeleno. Kaj ti res še čisto nič ni jasno?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
energetik ::
Twomf!Twemf je izjavil:
In ti dnevni so se čudežno prežarčili na obroč? Ali pa je bolj logična razlaga, da so že pred urami navalili iz AT in DE proti Balkanu?
Dnevni migranti, ki rinejo predčasno domov iz državnih služb in tisti, ki so se izgovorili, da bi se radi izognili gužvi. Ljubljančani pa res še delajo, zato je vse znotraj kroga zeleno. Kaj ti res še čisto nič ni jasno?
vires in numeris
Twomf!Twemf ::
Twomf!Twemf je izjavil:
In ti dnevni so se čudežno prežarčili na obroč? Ali pa je bolj logična razlaga, da so že pred urami navalili iz AT in DE proti Balkanu?
Dnevni migranti, ki rinejo predčasno domov iz državnih služb in tisti, ki so se izgovorili, da bi se radi izognili gužvi. Ljubljančani pa res še delajo, zato je vse znotraj kroga zeleno. Kaj ti res še čisto nič ni jasno?
Da se ne boš preveč matral s svojimi puhlicami: https://www.promet.si/sl/kamere
Le štej tovornjake.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Twomf!Twemf ()
Lonsarg ::
Tovornjaki v konici, in samo konica šteje ne neke cifre izven konic, tako kot se vidi na zgornji sliki vzamejo cel pas. Tretji pas v takem primeru rešuje najpomembnejši problem, razliko hitrosti med sosednima pasovoma, tretji pas jo razpoloviin to gromozansko vpliva tako na tekoč promet kot varnost.
Da ne bo dileme, osebno nisem zato da se ga zgradi, AMPAK v primeru da se ga ne zgradi rabimo kott nadomestilo 200kmh vlak Koper-LJ-Maribor, plus seveda hitre direktne linije iz LJ postaje tega vlaka v vse biznis predele LJ. To je edino možno nadomestilo za tretji pas.
Karkoli drugega so iluzije.
Da ne bo dileme, osebno nisem zato da se ga zgradi, AMPAK v primeru da se ga ne zgradi rabimo kott nadomestilo 200kmh vlak Koper-LJ-Maribor, plus seveda hitre direktne linije iz LJ postaje tega vlaka v vse biznis predele LJ. To je edino možno nadomestilo za tretji pas.
Karkoli drugega so iluzije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
starfotr ::
Mi niti najhitrejših prog nimamo projektiranih za 200 km/h. So samo do 160 km/h in ubogi 3 kV DC sistem, tam kjer je sploh elektrifikacija in dvotirnost.
In ko že govorimo o železnici, tako zelo opevan Zoki ni hotel dati denarja za izven nivojske prehode, ko se je obnavljala železnica. To je v prisotnosti občin. Toliko o tem, koliko je superiroren župan. En navaden kup iztrebkov je.
In ko že govorimo o železnici, tako zelo opevan Zoki ni hotel dati denarja za izven nivojske prehode, ko se je obnavljala železnica. To je v prisotnosti občin. Toliko o tem, koliko je superiroren župan. En navaden kup iztrebkov je.
GupeM ::
Twomf!Twemf je izjavil:
Spet govorite neumnosti, nihče ne bo zazidan ne ven, ne notri. Samo gužve z avtomobilom ne bo več delal, da se bomo vsi lažje premikali po mestu.
Ah ne jokaj. Če grem jaz jutri zjutraj/dopoldne z avtom na Dolgi most, bom tam v cca 20 minutah. Brez gužve in s tekočim premikanjem. Če grem z javnim prometom (LPP), bom tam v cca eni uri in 5 minutah. Brez gužve in s tekočim premikanjem med postajami. Se strinjam, takšen javni promet je bolje zazidati in ne pokazati javnosti.
GupeM ::
Če bi gonil s povprečno hitrostjo 26 km/h bi rabil 30 minut, kar pa je kar hitro za vožnjo na šiht. Še posebej, če upoštevaš vse pešce, skirojčkarje, semaforje in križišča. Če bi vsi bili na kolesih, bi bila pa še na kolesarskih stezah gužva in bi povprečna hitrost še dodatno padla.
Sicer se strinjam, z veseljem grem na kolo po opravkih. Ali na električni skiro. Ampak to ne spremeni dejstva, da je javni promet v pizdi. Da z enega konca Ljubljane na drugega rabiš več kot eno uro je enostavno nesprejemljivo. In to ob praznih cestah. Kako je ob konicah, raje sploh ne pogledam.
Sicer se strinjam, z veseljem grem na kolo po opravkih. Ali na električni skiro. Ampak to ne spremeni dejstva, da je javni promet v pizdi. Da z enega konca Ljubljane na drugega rabiš več kot eno uro je enostavno nesprejemljivo. In to ob praznih cestah. Kako je ob konicah, raje sploh ne pogledam.
Comandante ::
Javni prevoz ne more nadomestiti individualnega, ker gre za dva tipa transporta, ki resujeta dva povsem razlicna problema.
Osebni avto je zlica, avtobus je vilica. Ce imas juho, ti vilica ne pomaga kaj dosti. Kot ti ne pomaga zlica, ko je treba naviti spagete.
Kar se tice najlepsega mesta na svetu, je potrebno narediti ali tretji pas, ali pa se bolje - obvoznico okoli ringa, da se bomo stajerci lahko normalno vozili na Krk, brez da se guzvamo med nervoznim folkom, ki rine v LJ.
Osebni avto je zlica, avtobus je vilica. Ce imas juho, ti vilica ne pomaga kaj dosti. Kot ti ne pomaga zlica, ko je treba naviti spagete.
Kar se tice najlepsega mesta na svetu, je potrebno narediti ali tretji pas, ali pa se bolje - obvoznico okoli ringa, da se bomo stajerci lahko normalno vozili na Krk, brez da se guzvamo med nervoznim folkom, ki rine v LJ.
Alexius Heristalski ::
Kolesarska steza ob Celovški je tako razbita in robnikasta, da lahko o 25 km/h samo sanjaš. 10 km/h največ, če nočeš sesuti kolesa. Toliko o geniju iz mestne hiše.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
m0LN4r ::
Vec kot 20 km/h s kolesom je bullshit, gres na siht, ne pa na tur de france.
To je tak butasto kot nevemkaj, jaz grem s kolesom samo iz sihta domov, za rekreacijo, ce sploh, nikoli pa ne na siht.
Ce se ze pogovarjamo o casu, upostevajte se, da se preobleces, pospravis opremo, zaklenes kolo v kolesarnici pa na sihtu stusiras. Cela ceremonija.
Ok ce si 25 pa nimas kaj drugega za delat in ti je kolo hobby, je to to.
To je tak butasto kot nevemkaj, jaz grem s kolesom samo iz sihta domov, za rekreacijo, ce sploh, nikoli pa ne na siht.
Ce se ze pogovarjamo o casu, upostevajte se, da se preobleces, pospravis opremo, zaklenes kolo v kolesarnici pa na sihtu stusiras. Cela ceremonija.
Ok ce si 25 pa nimas kaj drugega za delat in ti je kolo hobby, je to to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Lonsarg ::
Evo tukaj so ene grobe ocene za ceno transporta, takega spodobnega ne busov. Cena per miljo 3-12 miljonov za gondole, 36 miljonov za lightweight rail, 400 miljonov za podzemno.
Skratka cenovno gledano bi izgradnja gondolskega javnega prevoza v LJ bila zelo enostavni zalogaj. Vztrajanje na busih je vztrajanje na slabem javnem prevozu. Gondolska hitrost 20kmh pomeni do 12 minut iz kjerkoli znotraj ringa do centra, tak da sploh ne bi rabili kompliciranih prog, ker pri taki hitrosti ni potrebe po direktnih linijah, pa tudi prestopi se lahko merijo v sekundah pri gondolskem sistemu. Tako da bi lahko imeli zvezdasti sistem da gredo vse proge v center in vse iz centra ven, torej cirka 30minut iz skrajnega roba do skrajnega roba obvoznice (12+12+ 6 za menjavo prog). Zvezdasti sistem bi tudi pomeni da je zelo enostavno delat mix različnih oblik transporta, lepo bi se sčasoma za destinacije ki so več kot nekaj kilometrov oddaljene (Sostro, Domžale,...) dodaja še Sky Train linije pa je.
Vse lepo v zraku, ceste spodaj pa bi bile luksuz za kolesarje in pešče in občasne avtomobile kadar bi kdo rabil pač kak tover poljati, ali za dlje na izlet itd.
Skratka cenovno gledano bi izgradnja gondolskega javnega prevoza v LJ bila zelo enostavni zalogaj. Vztrajanje na busih je vztrajanje na slabem javnem prevozu. Gondolska hitrost 20kmh pomeni do 12 minut iz kjerkoli znotraj ringa do centra, tak da sploh ne bi rabili kompliciranih prog, ker pri taki hitrosti ni potrebe po direktnih linijah, pa tudi prestopi se lahko merijo v sekundah pri gondolskem sistemu. Tako da bi lahko imeli zvezdasti sistem da gredo vse proge v center in vse iz centra ven, torej cirka 30minut iz skrajnega roba do skrajnega roba obvoznice (12+12+ 6 za menjavo prog). Zvezdasti sistem bi tudi pomeni da je zelo enostavno delat mix različnih oblik transporta, lepo bi se sčasoma za destinacije ki so več kot nekaj kilometrov oddaljene (Sostro, Domžale,...) dodaja še Sky Train linije pa je.
Vse lepo v zraku, ceste spodaj pa bi bile luksuz za kolesarje in pešče in občasne avtomobile kadar bi kdo rabil pač kak tover poljati, ali za dlje na izlet itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Twomf!Twemf ::
Evo, ti jih štej, tamle na voznem pasu:
Kot rečeno, mi imamo okoli LJ 2-pasovnico, ne 4-pasovnico.
In kje ti vidiš problem? Pelji se v drugo smer, tako ali tako je obroč.
Evo tukaj so ene grobe ocene za ceno transporta, takega spodobnega ne busov. Cena per miljo 3-12 miljonov za gondole, 36 miljonov za lightweight rail, 400 miljonov za podzemno.
Skratka cenovno gledano bi izgradnja gondolskega javnega prevoza v LJ bila zelo enostavni zalogaj. Vztrajanje na busih je vztrajanje na slabem javnem prevozu. Gondolska hitrost 20kmh pomeni do 12 minut iz kjerkoli znotraj ringa do centra, tak da sploh ne bi rabili kompliciranih prog, ker pri taki hitrosti ni potrebe po direktnih linijah, pa tudi prestopi se lahko merijo v sekundah pri gondolskem sistemu. Tako da bi lahko imeli zvezdasti sistem da gredo vse proge v center in vse iz centra ven, torej cirka 30minut iz skrajnega roba do skrajnega roba obvoznice (12+12+ 6 za menjavo prog). Zvezdasti sistem bi tudi pomeni da je zelo enostavno delat mix različnih oblik transporta, lepo bi se sčasoma za destinacije ki so več kot nekaj kilometrov oddaljene (Sostro, Domžale,...) dodaja še Sky Train linije pa je.
Vse lepo v zraku, ceste spodaj pa bi bile luksuz za kolesarje in pešče in občasne avtomobile kadar bi kdo rabil pač kak tover poljati, ali za dlje na izlet itd.
Kakšna gondola, kaj bluziš, vse kar si povedal, že imamo, razlika je samo v tem, da ni treba vreči 9 miljonov na miljo in da se pelje po tleh. Vse kar rabimo je, da se znebimo avtomobilov, da se bo po tleh avtobus lahko premikal. In to se elegantno reši s taksami za uvoz v Ljubljano.
To je tak butasto kot nevemkaj, jaz grem s kolesom samo iz sihta domov, za rekreacijo, ce sploh, nikoli pa ne na siht.
Kolo se pa samo pripelje na šiht, mar ne? Ste že opazili, da je intelekt obratno sorazmeren z zaljubljenostjo v avto?
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: garamond ()
Lonsarg ::
Tudi skoraj popolna ukinitev avtomobilov bi pospesila avtobuse zgolj malenkost, razen redkih izjem. Semaforji in pocasno ustavljanje na postajah ostanejo in ovinki zaradi slabih nedirektnih cest ostanejo. Lep primer je tisto 1 uro za en konc ljubljane do drugega ko sploh guzve ni.
Za dober javni prevoz z busi bi moral zgraditi sistem nadvozov nad ljubljano, to bi lahko bila alternativa gondolam za take ki ste "bus fani", ampak se mi zdi da bi taki nadvozi bili drazji od zajl... Ampak zaradi mene ce hoces vztrajat z busi, samo da se zrihta nekaj.
Clovestvo napreduje in zadeve se konstantno izboljsujejo, ti bi pa rad uvedel da se potovalni casi zvisajo. Ne, potovalni casi se morajo se naprej izboljsevati, delati moramo karake naprej ne nazaj.
Za dober javni prevoz z busi bi moral zgraditi sistem nadvozov nad ljubljano, to bi lahko bila alternativa gondolam za take ki ste "bus fani", ampak se mi zdi da bi taki nadvozi bili drazji od zajl... Ampak zaradi mene ce hoces vztrajat z busi, samo da se zrihta nekaj.
Clovestvo napreduje in zadeve se konstantno izboljsujejo, ti bi pa rad uvedel da se potovalni casi zvisajo. Ne, potovalni casi se morajo se naprej izboljsevati, delati moramo karake naprej ne nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
nejc_nejc ::
Pusti grenhorna, še ni dojel, da bo frizer z uvedbo "taks" dvignil ceno, ki jo bo taisti grenhoren plačal, ter nato "pizdil", zakaj je vse dražje. Da ne govorimo o ostalih storitvah......
m0LN4r ::
Evo tukaj so ene grobe ocene za ceno transporta, takega spodobnega ne busov. Cena per miljo 3-12 miljonov za gondole, 36 miljonov za lightweight rail, 400 miljonov za podzemno.
Skratka cenovno gledano bi izgradnja gondolskega javnega prevoza v LJ bila zelo enostavni zalogaj. Vztrajanje na busih je vztrajanje na slabem javnem prevozu. Gondolska hitrost 20kmh pomeni do 12 minut iz kjerkoli znotraj ringa do centra, tak da sploh ne bi rabili kompliciranih prog, ker pri taki hitrosti ni potrebe po direktnih linijah, pa tudi prestopi se lahko merijo v sekundah pri gondolskem sistemu. Tako da bi lahko imeli zvezdasti sistem da gredo vse proge v center in vse iz centra ven, torej cirka 30minut iz skrajnega roba do skrajnega roba obvoznice (12+12+ 6 za menjavo prog). Zvezdasti sistem bi tudi pomeni da je zelo enostavno delat mix različnih oblik transporta, lepo bi se sčasoma za destinacije ki so več kot nekaj kilometrov oddaljene (Sostro, Domžale,...) dodaja še Sky Train linije pa je.
Vse lepo v zraku, ceste spodaj pa bi bile luksuz za kolesarje in pešče in občasne avtomobile kadar bi kdo rabil pač kak tover poljati, ali za dlje na izlet itd.
V Ljubljani pod eno miljardo ne bos postavil nicesar, pol pa se vzdrževanje...
Razen, ce bodo prisli delat kitajci za pest riza in se pozvizga na vse zakone in standarde pa podre vse kar bo v napoto.
Twomf!Twemf je izjavil:
Evo, ti jih štej, tamle na voznem pasu:
Kot rečeno, mi imamo okoli LJ 2-pasovnico, ne 4-pasovnico.
In kje ti vidiš problem? Pelji se v drugo smer, tako ali tako je obroč.
Evo tukaj so ene grobe ocene za ceno transporta, takega spodobnega ne busov. Cena per miljo 3-12 miljonov za gondole, 36 miljonov za lightweight rail, 400 miljonov za podzemno.
Skratka cenovno gledano bi izgradnja gondolskega javnega prevoza v LJ bila zelo enostavni zalogaj. Vztrajanje na busih je vztrajanje na slabem javnem prevozu. Gondolska hitrost 20kmh pomeni do 12 minut iz kjerkoli znotraj ringa do centra, tak da sploh ne bi rabili kompliciranih prog, ker pri taki hitrosti ni potrebe po direktnih linijah, pa tudi prestopi se lahko merijo v sekundah pri gondolskem sistemu. Tako da bi lahko imeli zvezdasti sistem da gredo vse proge v center in vse iz centra ven, torej cirka 30minut iz skrajnega roba do skrajnega roba obvoznice (12+12+ 6 za menjavo prog). Zvezdasti sistem bi tudi pomeni da je zelo enostavno delat mix različnih oblik transporta, lepo bi se sčasoma za destinacije ki so več kot nekaj kilometrov oddaljene (Sostro, Domžale,...) dodaja še Sky Train linije pa je.
Vse lepo v zraku, ceste spodaj pa bi bile luksuz za kolesarje in pešče in občasne avtomobile kadar bi kdo rabil pač kak tover poljati, ali za dlje na izlet itd.
Kakšna gondola, kaj bluziš, vse kar si povedal, že imamo, razlika je samo v tem, da ni treba vreči 9 miljonov na miljo in da se pelje po tleh. Vse kar rabimo je, da se znebimo avtomobilov, da se bo po tleh avtobus lahko premikal. In to se elegantno reši s taksami za uvoz v Ljubljano.
To je tak butasto kot nevemkaj, jaz grem s kolesom samo iz sihta domov, za rekreacijo, ce sploh, nikoli pa ne na siht.
Kolo se pa samo pripelje na šiht, mar ne? Ste že opazili, da je intelekt obratno sorazmeren z zaljubljenostjo v avto?
Ne dejansko se peljem vcasih skupaj z zeno in se kolo pripelje na avtu do tja.
Magic, impossiburu
Ti imas res omejeno kapaciteto razmisljanja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Pusti grenhorna, še ni dojel, da bo frizer z uvedbo "taks" dvignil ceno, ki jo bo taisti grenhoren plačal, ter nato "pizdil", zakaj je vse dražje. Da ne govorimo o ostalih storitvah......
Dodajam, da greenhornu ni jasno, da se bus ne pelje hitro, ce je omejitev 50 ali celo 30 in se mora ustavljati na vsaki jebeni postaji, ker mesto ni dovolj veliko, da bi imeli 100 busov 24/7, ki bi odfurali vse ulice.
Pol pa 15 minut bus, 15 minut pes, pa si spet na minimum pol urce, da prides od tocke A do B.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
Twomf!Twemf je izjavil:
Evo, ti jih štej, tamle na voznem pasu:
Kot rečeno, mi imamo okoli LJ 2-pasovnico, ne 4-pasovnico.
In kje ti vidiš problem? Pelji se v drugo smer, tako ali tako je obroč.
Ne gre, ker je tam pa ta pas zaseden, ker se tovornjaki peljejo po južni obvoznici do brda, kjer gredo potem proti primorski.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
energetik ::
Vec kot 20 km/h s kolesom je bullshit, gres na siht, ne pa na tur de france.Se strinjam, sam se občasno vozil 2x11km, ko sem imel šiht še blizu. Že sam štart od doma je procedura, prečekirat vreme, se ustrezno, skoraj vsak dan različno obleči, tanke ali debele rokavice, vetrovka da/ne, čelada, zbasat vse v torbo, prižgat luči - to vse pobere čas, vsaj 10min dodatno v primerjavi z avtom, na cilju obratno + zaklepanje. Pri avtu je vseeno ali je 0 ali +10°C, pri kolesu še zdaleč ne.
To je tak butasto kot nevemkaj, jaz grem s kolesom samo iz sihta domov, za rekreacijo, ce sploh, nikoli pa ne na siht.
Ce se ze pogovarjamo o casu, upostevajte se, da se preobleces, pospravis opremo, zaklenes kolo v kolesarnici pa na sihtu stusiras. Cela ceremonija.
Ok ce si 25 pa nimas kaj drugega za delat in ti je kolo hobby, je to to.
Da ne omenjam kako lesene noge sem imel zjutraj ob pol sedmih, ko se glih spraviš iz postelje. Šele po 5km so noge nekako zlaufale.
Za nazaj je bilo ponavadi lušno. Razen ker se mi je vedno mudilo po otroke v vrtec, nato pa mi je nabil jugozahodnik v glavo in se sem komaj vlekel s 15km/h.
WizzardOfOZ je izjavil:
Twomf!Twemf je izjavil:
Evo, ti jih štej, tamle na voznem pasu:
Kot rečeno, mi imamo okoli LJ 2-pasovnico, ne 4-pasovnico.
In kje ti vidiš problem? Pelji se v drugo smer, tako ali tako je obroč.
Ne gre, ker je tam pa ta pas zaseden, ker se tovornjaki peljejo po južni obvoznici do brda, kjer gredo potem proti primorski.
Inženirček ne zna povezat zadev in ugotovit, da je na severnem delu obroča enaka gužva v smeri Kozarij, jasno tranzit ni neumen in gre po obeh poteh proti HR.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
gruntfürmich ::
Začaran krog.Ja seveda, ker zaloga novih in novih voznikov v SLO je neskončna?
https://twitter.com/praprotnix/status/1...
Še enkrat, vozni pas je neprekinjen vlak tranzitnih tovornjakov. Nimamo AC, samo navadno dvopasovnico. AC smo delali za tujce očitno.
točno tako kot si rekel.
avtocesto moramo narediti znosno vsakdanjemu življenju in preživetju. to pa tranzit tovornjakov definitivno ni; te je treba naložiti na železnico ali pa narediti nov pas za osebne avtomobile.
prav tako avtocesto ni potrebno narediti znosno za enkratne migrante, ki VSI želijo na enkrat na morje. ti se bodo pač drenjali ob določenih datumih, če se ne znajo razporediti.
za vse ostale vsakodnevne gneče pa je treba posoriti vse, da se jih omeji.
to pomeni razširitev avtoceste IN boljši javni prevoz. nikakor pa ne ukinitev pasa na avtocesti in obdržanje sedanjega poraznega javnega prevoza, kot si to želijo zeleni psihopati.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
otso ::
gruntfürmich je izjavil:
avtocesto moramo narediti znosno vsakdanjemu življenju in preživetju. to pa tranzit tovornjakov definitivno ni; te je treba naložiti na železnico ali pa narediti nov pas za osebne avtomobile.
Precej cool floskula, ki jo poslusamo ze leta, ampak na katero zeleznico? Enotirno Jesenice-Ljubljana ali enotirno Ljubljana-Koper? Nimam pa pojma, kaksna je Ljubljana-Maribor in Ljubljana-Zagreb, verjetno pa ne dosti boljsa. Pri cemer obstajata cela dva (ce sploh) kamionska terminala v celi Sloveniji, kjer je nalaganja in razkladanje tovornjakov na vlake mozno?
Ce bi zares vse kamione, ki gredo v katerikoli cez Slovenijo nalozili na vlake, bi zeleznica obstala in se nikoli vec premaknila. Zraven pa na zeleznico posljemo se vse ljudi, ki bi zeleli potovati po drzavi.
gruntfürmich ::
še štorija iz parih dni nazaj... sprevodnik na vlaku nima POS terminala za kartico za nakup vozovnice. leta 2023!
zjutraj na vse zgodaj nejevoljen zamenjuje papirnat denar...
včiraj na GLAVNI ljubljanski avtobusni postaji prav tako. ne sprejemajo kartic! samo gotovino. leta 2023 !!!
in potem naj se odpovem avtu in z uporabo teh storitev prisilim SŽ in LPP da se posodobijo ?
ta folk, ki to zagovarja, je pa res totalno psihopatski !
zjutraj na vse zgodaj nejevoljen zamenjuje papirnat denar...
včiraj na GLAVNI ljubljanski avtobusni postaji prav tako. ne sprejemajo kartic! samo gotovino. leta 2023 !!!
in potem naj se odpovem avtu in z uporabo teh storitev prisilim SŽ in LPP da se posodobijo ?
ta folk, ki to zagovarja, je pa res totalno psihopatski !
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Mato989 ::
Železniški POTNIŠKI promet bi itak morali ukinit... železnica naj bo za tranzit.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
otso ::
gruntfürmich je izjavil:
še štorija iz parih dni nazaj... sprevodnik na vlaku nima POS terminala za kartico za nakup vozovnice. leta 2023!
zjutraj na vse zgodaj nejevoljen zamenjuje papirnat denar...
včiraj na GLAVNI ljubljanski avtobusni postaji prav tako. ne sprejemajo kartic! samo gotovino. leta 2023 !!!
in potem naj se odpovem avtu in z uporabo teh storitev prisilim SŽ in LPP da se posodobijo ?
ta folk, ki to zagovarja, je pa res totalno psihopatski !
No tako. Da o tem, da bi z javnim prevozom namesto 35min potreboval dobre 3.5h do pisarne (in verjetno precej podobno kolicino casa tudi nazaj, nisem pa racunal, ker sem se navelical ze ko sem samo v eno smer racunal in iskal prevoze in povezave). Tudi za enkrat na teden definitivno no go zame, pa ne glede na to koliko stane avto, koliko dreka in koliko guzve naredi. Pac v Sloveniji se z javnim prevozom ne da ziveti. Prav tako ne brez kamionov na cestah. Ja fino otresat kaj bi morali delati, ampak za nic od tega ni niti najmanjsih pogojev.
Invictus ::
gruntfürmich je izjavil:
ta folk, ki to zagovarja, je pa res totalno psihopatski !
Ni psihopatski, samo debilen...
Slovenija bi rabila eno kartico za ves javen promet, parkirišča, vstopnine, itn...
Ker je nova osebna NFC, bi lahko uporabili kar to. Speljano kar preko davčne, da je možna hitra poravnava...
Ne pa da se nekje jebeš z drobižem, nekje s bančno kartico, nekje rabiš posebne kartice.
Cel kup malih fucking vrtičkov, ki NE DELUJEJO...
Vem za parking avtomate za Ljubljano, lani so naročali nove, pa morajo imeti slote za gotovino. Kdo pa ima drobiž še s sabo razen penzionistov?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Magic1 ::
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/klju...
Stanje naših železnic je itak obup. Včasih je bilo mnogo tirov svaj čez vsako postajo. Večinoma so to podrl, da se zdaj lahko srečajo vlaki samo na določenih postajah. Samo tukaj je spet problem, za koga bomo dajali denar. Železnice pač ne morejo bit glavno prevozno sredstvo pri nas, smo preveč razpršeni, trase pa zelo drage za nadgradit.
Stanje naših železnic je itak obup. Včasih je bilo mnogo tirov svaj čez vsako postajo. Večinoma so to podrl, da se zdaj lahko srečajo vlaki samo na določenih postajah. Samo tukaj je spet problem, za koga bomo dajali denar. Železnice pač ne morejo bit glavno prevozno sredstvo pri nas, smo preveč razpršeni, trase pa zelo drage za nadgradit.
Magic
Invictus ::
V obnovo železnic se bo v naslenjih letih zmetalo 500 milijonov.
Edini večji infrastukturni gradbeni projekt. In za tega se vsi grebejo... V gradbeništvo pač prihaja kriza...
Edini večji infrastukturni gradbeni projekt. In za tega se vsi grebejo... V gradbeništvo pač prihaja kriza...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Magic1 ::
V obnovo železnic se bo v naslenjih letih zmetalo 500 milijonov.
Edini večji infrastukturni gradbeni projekt. In za tega se vsi grebejo... V gradbeništvo pač prihaja kriza...
Haha, 500mil. 40mil bo šlo za en most čez dunajsko cesto v centru. To se bo res veliko naredilo, par mostov in viaduktov bodo popravili.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
eriCartman ::
gruntfürmich je izjavil:
ta folk, ki to zagovarja, je pa res totalno psihopatski !
Ni psihopatski, samo debilen...
Slovenija bi rabila eno kartico za ves javen promet, parkirišča, vstopnine, itn...
Ker je nova osebna NFC, bi lahko uporabili kar to. Speljano kar preko davčne, da je možna hitra poravnava...
Ne pa da se nekje jebeš z drobižem, nekje s bančno kartico, nekje rabiš posebne kartice.
Cel kup malih fucking vrtičkov, ki NE DELUJEJO...
Vem za parking avtomate za Ljubljano, lani so naročali nove, pa morajo imeti slote za gotovino. Kdo pa ima drobiž še s sabo razen penzionistov?
Jaz rad plačujem s kovanci in papirnatimi lističi in za naprej imam željo in zahtevo da se tako stanje tudi ohrani.
gruntfürmich ::
eriCartman je izjavil:
Jaz rad plačujem s kovanci in papirnatimi lističi in za naprej imam željo in zahtevo da se tako stanje tudi ohrani.
tudi jaz, ampak ne faking 1,4EUR ob 5:00 zjutraj, ali pa 0,6EUR za parking v ljubljani.
drobiž hranim za branjevke na tržnici, ne pa za z njim paradiram po ljubljani.
izbira naj bo, to je vse.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
starfotr ::
Problem je, ker pride potem do tega, da potem ukinejo plačilo z gotovino. Treba je plačevat z gotovino, da se ohrani ta način plačevanja.
energetik ::
Ti kar, jaz pa računam raje kaj bolj produktivnega kot da štejem cente na blagajnah in vlakih in delam gužvo.
Če ukinejo gotovino, bo to povzročilo razmah kripto plačevanja p2p.
Če ukinejo gotovino, bo to povzročilo razmah kripto plačevanja p2p.
vires in numeris
starfotr ::
Ne bo. Samo cente boš metal v avtomat in nato kondukterju elektronsko plačal s njihovo kartico.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()
nejc_nejc ::
Ti kar, jaz pa računam raje kaj bolj produktivnega kot da štejem cente na blagajnah in vlakih in delam gužvo.
Če ukinejo gotovino, bo to povzročilo razmah kripto plačevanja p2p.
Tukaj se pa strinjam s fotrom, keš mora ostati in pika.
Kaj briga državo in zavarovalnice in ne vem še koga, kje ga trošim.....
gruntfürmich ::
Problem je, ker pride potem do tega, da potem ukinejo plačilo z gotovino. Treba je plačevat z gotovino, da se ohrani ta način plačevanja.
ja pa ne za vlak, avtobus in parking! da se pri teh zadevah vstraja IZKLJUČNO na gotovini pa je idiotija.
še hrvati so šli na kartice za plačevanje cestnine v vsaki hiški. tudi to je bila idiotija brez primere da so imeli hiške samo za gotovino... pač banana propadle države in njihove rešitve
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
starfotr ::
Banana republika je to, da imajo hiške za cestnino nemesto kakega drugega sistema, kjer ustavljanje ni potrebno.
Pri nas je banana republika to, da ni mogoče plačat vožnje z debetno/kreditno kartico direktno na terminih v avtobusu/vlaku. Seveda je plačilo z gotovino nujna stvar in bi morala biti sprejeta povsod.
Poleg tega bi morali imeti na avtobusih ali vlakih na vseh vratih vstop in izstop in možnost plačila/validacije.
Terminski vozovnic pa jaz niti ne bi validiral, ker je brez veze nadlogovat nekoga s tem, da se mora vsakič validirat.
Pri nas je banana republika to, da ni mogoče plačat vožnje z debetno/kreditno kartico direktno na terminih v avtobusu/vlaku. Seveda je plačilo z gotovino nujna stvar in bi morala biti sprejeta povsod.
Poleg tega bi morali imeti na avtobusih ali vlakih na vseh vratih vstop in izstop in možnost plačila/validacije.
Terminski vozovnic pa jaz niti ne bi validiral, ker je brez veze nadlogovat nekoga s tem, da se mora vsakič validirat.
kajtimara ::
Unchancy ::
Twomf!Twemf je izjavil:
Ne drži, če infrastrukturo urediš, je helikopter veliko bolj učinkovit.
učinkovit morda, ampak za osebno vozilo je potrebno dodat še p/p to pa je avto nad helikopterjem ;)
Ampak težava se skriva v drugih stvareh, kot je npr. da bi pri slovenceljski mentaliteti v primeru helikopterjev in nenadzorovane rasti infrastrukture, zmanjkalo sonca za ljudi, rastline in živali, ker sončni žarki ne bi prišli mimo rotorjev in bi živeli v večni temi.
Še vedno bi pa razvajene egocentrične drkadžije raje crknile, kot prenehale uporabljati.
Enako je z avtomobili, če čez celo Slovenijo (na tuje stroške, se razume) potegnemo asvalt bo še vedno premalo.
Ergo, rabimo psihiatre (oz. predrago vožnjo), ne pa širitev obvoznice, večina prometa konča v Ljubljani, zaračuna se uvoz v Ljubljano in avtomobili izginejo na P+R, en pas pa postane dovolj za vse, ki grejo mimo Ljubljane.
Podpiram, zaračunat uporabo avtomobilov v Ljubljani vsem. Vsi bmw drkadžije bojo takoj prodali svoje kante in prešaltal na trole. To bo enormno bolj čist zrak, manj nesreč, skratka vse pozitivno.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
m0LN4r ::
1. Ljudem s stalnim prebivaliscem v LJ odvzem avtomobila
2. Firme premakniti v predmestje; zgraditi novo industrijsko cono z moderno Infrastrukturo, parkom in parkirnimi hisami.
3. Zraven industrijske cone pa naj firme zgradijo bloke, ki jih dajo v najem svojim zaposlenim.
Win-win.
Ljubljancani (center) pa lahko kelnarijo pa zivijo od turizma.
2. Firme premakniti v predmestje; zgraditi novo industrijsko cono z moderno Infrastrukturo, parkom in parkirnimi hisami.
3. Zraven industrijske cone pa naj firme zgradijo bloke, ki jih dajo v najem svojim zaposlenim.
Win-win.
Ljubljancani (center) pa lahko kelnarijo pa zivijo od turizma.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
energetik ::
Odvzem avtomobila vsem, to bi rešilo vse probleme.Zaplinit celo civilizacijo, pa se reši vse probleme.
vires in numeris
starfotr ::
1.
2. Firme premakniti v predmestje; zgraditi novo industrijsko cono z moderno Infrastrukturo, parkom in parkirnimi hisami.
3. Zraven industrijske cone pa naj firme zgradijo bloke, ki jih dajo v najem svojim zaposlenim.
Win-win.
Ljubljancani (center) pa lahko kelnarijo pa zivijo od turizma.
Točno to je bilo včasih. Pa so vrle glave načrtno uničile, pokradle itd. te zadeve. Jazbinšek je zrihtal še poceni bloke.
In sedaj ni več delovnih mest čez cesto. Pa vsak ima avto in se vozi v LJ.
feryz ::
Kako boste pa tiste dobili v Ljubljano, ki vam riti brišejo, sekrete pucajo, v trgovinah tlačanijo, šipe glancajo, stanovanja zidajo...
Ljubljančani ste prefini za taka dela, rajši si izmislite novo fikusno delovno mesto z dobro plačo in ne delate nič.
Menda ne mislite, da čistačica fata živi v centru, v garsonjeri, ups, enosobnem stanovanju in plačuje 800 evrov najemnine?
Ljubljančani ste prefini za taka dela, rajši si izmislite novo fikusno delovno mesto z dobro plačo in ne delate nič.
Menda ne mislite, da čistačica fata živi v centru, v garsonjeri, ups, enosobnem stanovanju in plačuje 800 evrov najemnine?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49897 (36137) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20027 (15664) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31436 (21522) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 82243 (71652) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33131 (27532) | BigWhale |