» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
42 / 60
»»

WizzardOfOZ ::

Ni neumnih odgovorov, so samo neumna vprašanja (s tvoje strani). Nesposobni pač omejujete sposobne. Tukaj sistem ne more nič pomagat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Twomf!Twemf ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ni neumnih odgovorov, so samo neumna vprašanja (s tvoje strani). Nesposobni pač omejujete sposobne. Tukaj sistem ne more nič pomagat.


Zgrešil si temo, ni bilo govora o nesposobnosti ampak kako lenoba in razvajenost dušita mesta in avtoceste, ter, da bo treba tega razne ekonomske migrante aka "egote za volanom" odvaditi. Za dobro vseh, tudi njih, samo še ne dojemajo.

Razen, če si mogoče, glede nesposobnosti, govoril o njih? Si s tem hotel povedati, da so tako nesposobni, da morajo ekonomsko emigrirati in se potem cijaziti vsak dan nazaj na delo in za volanom stran metati življenje? Ker tukaj ti dam pa prav.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Sem ljubljančan, na srečo izven ringa (3 minute zu avtom do ringa), ampak takih kot si ti nočemo v ljubljani. Taki, kot ti, ste egoisti, ki bi vsem vse omejevali in nočete dojeti, da je problem v vas in vašem mišljenju.

Temu da se hitreje pride iz enega do drugega konca mesta, naj bi bila obvoznica namenjena. Poleg tega, da gre tovorni promet namesto skozi ljubljano ob ljubljani tudi.
In to, da si hitreje iz črnuč na rudnik skozi center mesta, kot pa po obvoznici (na srečo tega vsi migranti še niso dojeli), je slabo za samo mesto.

Obvoznice bo treba razširit, ker 2 pasova sta premalo. Nujno rabiš en pas izključno za transport (kjer bo itak neprekinjena kolona kamionbov - vsako leto namreč naraste med 15 in 18% tovorni promet skozi slovenijo od lendave proti razdrtem) in 2 pasova za avtomobile.

Če nekdo hoče delat za boljši denar in je pač pripravljen požreti del dneva tudi za vožnjo in si je to vkalkuliral v svoje življenje, pač naj to počne. Po celem svetu je tako. V Amsterdam recimo se pripelje vsak dan med 2 in 3 milijone ljudi (večina po šestpasovnicah z osebnimi vozili). In kako naj bi se tak vozil z javnim potniškim prometom, če pa le ta ne obstaja.


Pa tudi če ne bo razširitve, kmalu v ljubljano niti hrane ne boste mogli več dobiti. Pridelat je pa tisti v ringu itak ne znate, niti ne morete.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Lonsarg ::

Twomf!Twemf je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Lepo to braniš nesposobnost občine. "uporabljajte našo slabo storitev pa obljubimo da bo zaradi tega postala boljša". To je hlapčevsko razmišljanje.


Zanimivo, se pravi, včasih je bil medmestni promet, ker ga niste uporabljali, je zamrl. In zdaj trdiš, da to v drugo smer ne deluje? :)
Javni prevoz zamira (tako lokalni kot regijski) ker je vožnja z avtomobili postala boljša od javnega prevoza. Tako zaradi več vlaganja v prevoz z avtomobili kot zaradi manj vlaganja v javnega. Ljudje so v vlogi sledilca realnosti, na realnost pa vplivajo vodilni.

Za šift nazaj je pač treba vlagati v javni prevoz in manj vlagati v avtomobilskega. Prav nič drugega ni treba početi, to da so za ta push odgovorni ljudje je zgolj tvoja zblojena iluzuija. Ljudje bodo zgolj sledili realnosti in s tem se boš moral sprijazniti in začeti izvajati pritisk na vodilne da uredijo javni prevoz, ne pa na populacijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Twomf!Twemf ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Sem ljubljančan, na srečo izven ringa (3 minute zu avtom do ringa), ampak takih kot si ti nočemo v ljubljani. Taki, kot ti, ste egoisti, ki bi vsem vse omejevali in nočete dojeti, da je problem v vas in vašem mišljenju.


Ja seveda, lahko je s tujim kurcem po koprivah opletat. No večina nas je pa znotraj ringa in imamo z dnevnimi vozači hude probleme.

WizzardOfOZ je izjavil:

In kako naj bi se tak vozil z javnim potniškim prometom, če pa le ta ne obstaja.


Obstaja, do P+R s svojim prevoznim sredstvom in nato dalje z LPP.

Lonsarg je izjavil:

Javni prevoz zamira (tako lokalni kot regijski) ker je vožnja z avtomobili postala boljša od javnega prevoza. Tako zaradi več vlaganja v prevoz z avtomobili kot zaradi manj vlaganja v javnega. Ljudje so v vlogi sledilca realnosti, na realnost pa vplivajo vodilni.

Za šift nazaj je pač treba vlagati v javni prevoz in manj vlagati v avtomobilskega. Prav nič drugega ni treba početi, to da so za ta push odgovorni ljudje je zgolj tvoja zblojena iluzuija. Ljudje bodo zgolj sledili realnosti in s tem se boš moral sprijazniti in začeti izvajati pritisk na vodilne da uredijo javni prevoz, ne pa na populacijo.


Že ves čas govorim, da bojo ljudje sledili realnosti, ko bo treba plačati 20+ eurov za vstop v Ljubljano z osebnim vozilom, bojo presedlali na avtobus in ga hvalili na vse pretege, kako je poceni in hiter, kako lahko končno kakšno knjigo v miru preberejo, pogledajo film na telefonu, surfajo... in kmalu bojo začeli pizditi, zakaj se morajo voziti do P+R, če bi pa lahko šli z neobsoječim medmestnim javnim prevozom.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Dnevno pride v LJ preko 200k vozil (od tega je 160k osebnih vozil), P+R ima pa mest za koliko? Še 10k ne.
S tem, ko boš naredil še bolj neznosen promet (egoist), boš samo še več gužve imel v mestu.
Namesto, da bi se poiskala pametna rešitev, tupoglavci zaostrujete razmere. Kot na vseh področjih. Se pozna svoboda.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Twomf!Twemf ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Dnevno pride v LJ preko 200k vozil (od tega je 160k osebnih vozil), P+R ima pa mest za koliko? Še 10k ne.
S tem, ko boš naredil še bolj neznosen promet (egoist), boš samo še več gužve imel v mestu.
Namesto, da bi se poiskala pametna rešitev, tupoglavci zaostrujete razmere. Kot na vseh področjih. Se pozna svoboda.


100k delavcev, verjetno enako število vozil, da vidiš dva v avtomobilu je redkost.

Ne nakladaj o trenutnem številu P+R, ko bojo ta polna se bojo razširila. Trenutno niso polna, ceno za vstop z osebnim avtomobilom v Ljubljano pa se lahko prilagaja, najprej nizka, ko kapacitet na P+R zmanjka, se prepove parkiranje avtomobilom z manj kot dvema osebama, se zgradi nov P+R, podvoji ceno. In tako lepo počasi, v 10 letih bo zadeva urejena.

In ne ne bo večje gužve v mestu, slej ko prej bo predrago, da bi se cijazili vsak dan v mesto.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Twomf!Twemf je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ma kake pokrajine! Še več birokracije??

Ukinit vse vaške občine. In bodo kar naenkrat spet večje občine, kot so bile že včasih. Recimo za primer občina Ljubljana Vič Rudnik.


Z proračunom neke bedne občine z 300 prebivalci ne moreš narediti ničesar razvojno usmerjenega, ker poplačaš župana in tajnico in ne ostane nič več. Pokrajine bi dejansko lahko konkurirale Ljubljani, pa jih nočete. Namesto vaških občin bi jih bilo treba združiti v pokrajine - občine. In namesto, da se futra kupe občinskih parazitov se naredi malo bolj konkretno organizacij, recimo cela Štajerska ena občina, cela dolenjska ena občina itd. Z združenim proračunom bi pa lahko vsaj za silo konkurirali Ljubljani in ponudili kaj podjetnikom. Kaj bo ena občina Hodoš s 353 prebivalci ponudila podjetniku? Izgubo? Kmečko obrt? 300 strank, od katerih dobi večina vse kar rabijo v najbližjem Hoferju, po nižji ceni, kot jo bo podjetnik kadarkoli sposoben dobiti, ker s 300 strankami ne more kupovati masovno?

Kaj ne razumete?



WizzardOfOZ je izjavil:

Obroč okoli ljubljane ni občinski. Samo vpadnice so. In vpadnice niso obvoznice.

Ampak takoj, ko se drži uvoza v Ljubljano 20 eurov takse, postane tudi obvoznica za večino ekonomskih migrantov neuporabna. Roko na srce, večina se pelje od X do obvoznice, naredi krog do najbližje ceste do službe in nato gre delat gužvo v Ljubljano. S praznimi občinskimi cestami in LPPjem izgubijo vso prednost avtomobila, in je vseeno, če se z LPP peljejo čez celo Ljubljano, praktično prazno prometa do službe, ali če se gužavajo po obvoznici še enkrat dlje. Ključ vsega je Ljubljana brez gužve dnevnih migrantov.


Ti ne razumeš, da je npr. včasih segala občina Ljubljana Vič Rudnik do Hrvaške meje. In da ni bilo občin 200+ občin nekatere samo s 300 prebivalci. Če ukinemo to sranje od teh malih greznic, ne rabimo nobenih pokrajin.

Twomf!Twemf ::

starfotr je izjavil:

Ti ne razumeš, da je npr. včasih segala občina Ljubljana Vič Rudnik do Hrvaške meje. In da ni bilo občin 200+ občin nekatere samo s 300 prebivalci. Če ukinemo to sranje od teh malih greznic, ne rabimo nobenih pokrajin.


Ja, saj o tem govorim, ukine se male občine z pod 200.000 prebivalci in se iz tega naredi pokrajine aka občine (smotano uporabit ta izraz, ker je pač tona mikrosranj, ki se jim še vedno reče občine).

Zgodovina sprememb…

Twomf!Twemf ::

Twomf!Twemf je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Dnevno pride v LJ preko 200k vozil (od tega je 160k osebnih vozil), P+R ima pa mest za koliko? Še 10k ne.
S tem, ko boš naredil še bolj neznosen promet (egoist), boš samo še več gužve imel v mestu.
Namesto, da bi se poiskala pametna rešitev, tupoglavci zaostrujete razmere. Kot na vseh področjih. Se pozna svoboda.


100k delavcev, verjetno enako število vozil, da vidiš dva v avtomobilu je redkost.

Ne nakladaj o trenutnem številu P+R, ko bojo ta polna se bojo razširila. Trenutno niso polna, ceno za vstop z osebnim avtomobilom v Ljubljano pa se lahko prilagaja, najprej nizka, ko kapacitet na P+R zmanjka, se prepove parkiranje avtomobilom z manj kot dvema osebama, se zgradi nov P+R, podvoji ceno. In tako lepo počasi, v 10 letih bo zadeva urejena.

In ne ne bo večje gužve v mestu, slej ko prej bo predrago, da bi se cijazili vsak dan v mesto.


Mimogrede, si opazil foro?

Če bosta v avtomobilu dve osebi, bo tarifa za uvoz polovična (si jo bosta lahko razdelili), pri treh osebah samo še tretjina. Skratka, moooogoče se bojo ljudje znašli in se bo še vedno enako število ljudi vozilo pol Ljubljani, avtomobilov bo pa najmanj pol manj.

Moraš priznati, da je rešitev odlična ;)

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Twomf!Twemf je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Dnevno pride v LJ preko 200k vozil (od tega je 160k osebnih vozil), P+R ima pa mest za koliko? Še 10k ne.
S tem, ko boš naredil še bolj neznosen promet (egoist), boš samo še več gužve imel v mestu.
Namesto, da bi se poiskala pametna rešitev, tupoglavci zaostrujete razmere. Kot na vseh področjih. Se pozna svoboda.


100k delavcev, verjetno enako število vozil, da vidiš dva v avtomobilu je redkost.

Ne nakladaj o trenutnem številu P+R, ko bojo ta polna se bojo razširila. Trenutno niso polna, ceno za vstop z osebnim avtomobilom v Ljubljano pa se lahko prilagaja, najprej nizka, ko kapacitet na P+R zmanjka, se prepove parkiranje avtomobilom z manj kot dvema osebama, se zgradi nov P+R, podvoji ceno. In tako lepo počasi, v 10 letih bo zadeva urejena.

In ne ne bo večje gužve v mestu, slej ko prej bo predrago, da bi se cijazili vsak dan v mesto.


Spet nakladaš. P+R je povhen. Sej lahko po kamerah preveriš.

Twomf!Twemf je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ti ne razumeš, da je npr. včasih segala občina Ljubljana Vič Rudnik do Hrvaške meje. In da ni bilo občin 200+ občin nekatere samo s 300 prebivalci. Če ukinemo to sranje od teh malih greznic, ne rabimo nobenih pokrajin.


Ja, saj o tem govorim, ukine se male občine z pod 200.000 prebivalci in se iz tega naredi pokrajine aka občine (smotano uporabit ta izraz, ker je pač tona mikrosranj, ki se jim še vedno reče občine).


Ne moreš reševat državne politike z omejevanjem voženj v glavno mesto.

Twomf!Twemf je izjavil:

Če bosta v avtomobilu dve osebi, bo tarifa za uvoz polovična (si jo bosta lahko razdelili), pri treh osebah samo še tretjina. Skratka, moooogoče se bojo ljudje znašli in se bo še vedno enako število ljudi vozilo pol Ljubljani, avtomobilov bo pa najmanj pol manj.

Moraš priznati, da je rešitev odlična ;)


Motiš se.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Twomf!Twemf ::

WizzardOfOZ je izjavil:

...


Svetovne prestolnice se ne strinjajo s tabo.

https://www.motorbiscuit.com/paris-fran...

Ne sekiraj se, saj imaš samo 3 minute do obvoznice, se boš lepo na kolo vsedel pa bo, ali pa pobral kakšnega avtoštoparja.

Veš kako se boš imel fino, iz grumpy egoista mogoče še postaneš vesel človek, ko boš izpostavljen toliko novim stikom z ljudmi, ki nimajo enakega mišljenja. :)

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

V bistvu se ne strinjajo s tabo in imajo te svetovne prestolnice 6 do 8 pasovne vpadnice in 10 do 12 pasovne obvoznice. Brez vozil so pa res v strogih centrih, kar je pa tudi že v vasi po imenu ljubljana podobno ali celo več. Le da je v lj procentualno več butastih kolesarjev, ki ne znajo upoštevat prometnih predpisov.

Jaz se bom vozil z avtomobilom (sam v avtu) v službo še naprej. Imam namreč svoje parkirno mesto pred službo in ga bom tudi še naprej imel.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Twomf!Twemf ::

WizzardOfOZ je izjavil:

V bistvu se ne strinjajo s tabo in imajo te svetovne prestolnice 6 do 8 pasovne vpadnice in 10 do 12 pasovne obvoznice.

Ne rabiš sploh vpadnic, center Pariza je ravno velikosti Ljubljane, če preslikava to 1:1, tako kot si število pasov.

mRhcPf ::

mimogrede, hov - high occupancy vehicle - lane je ponekod v tej smislu kot debatirate, samo dejansko je več pasov - mislim pa, da je kar kazen, če zlorabljaš...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mRhcPf ()

WizzardOfOZ ::

Twomf!Twemf je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

V bistvu se ne strinjajo s tabo in imajo te svetovne prestolnice 6 do 8 pasovne vpadnice in 10 do 12 pasovne obvoznice.

Ne rabiš sploh vpadnic, center Pariza je ravno velikosti Ljubljane, če preslikava to 1:1, tako kot si število pasov.


Ne nakldaj, pa si na google maps poglej vpadnice v pariz (ker tam še nisi bil, da bi videl, kako zgleda)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Twomf!Twemf ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Twomf!Twemf je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

V bistvu se ne strinjajo s tabo in imajo te svetovne prestolnice 6 do 8 pasovne vpadnice in 10 do 12 pasovne obvoznice.

Ne rabiš sploh vpadnic, center Pariza je ravno velikosti Ljubljane, če preslikava to 1:1, tako kot si število pasov.


Ne nakldaj, pa si na google maps poglej vpadnice v pariz (ker tam še nisi bil, da bi videl, kako zgleda)


Seveda, samo je mesto malo manjše od Ljubljane, radi pa overdizajnirajo. Samo 10.000 prebivalcev. (ti moram dodati /s ali si dojel, da se ti smejem? :) )

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

mRhcPf je izjavil:

mimogrede, hov - high occupancy vehicle - lane je ponekod v tej smislu kot debatirate, samo dejansko je več pasov - mislim pa, da je kar kazen, če zlorabljaš...


Sej je povsod po tujini tako, samo pri nas egoisti tega ne razumejo.

Avtocesta od maribora do razdrtega je bila projektirana, ko je bilo na cesti 1000 tovornjakov v obe smeri. Danes je v eno smer 9000 tovornjakov. En pas je zaseden samo s kamioni na drugem pa bi nekateri vozili neomejeno, drugi 100, tretji pa nekje vmes. In to bi se razbremenilo še z enim hitrim pasom.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

starfotr ::

Kamioni niso problem. Dokaz je bil v času korone. Imeli smo vse dobrine, celo DARS se jim je klanjal na svojih avtocestnih portalih. Ampak gužve ni bilo. Zakaj? Zato, ker ni bilo avtov.

Ampak vi še kar naprej trobite o tem, da je treba kamione dati na vlake itd. ker so problem. In avti niso problem. Še vedno je samo 10 % kamionov in 90 % avtov na cesti.

energetik ::

Ne ni, ti bom enkrat slikal v jutranji konici z nadvoza na Brezovici proti Kozarjam. Boš lahko sam preštel avtomobilčke in tovornjačke.
Oz. še bolje, bom snemal celo pot na šiht. Od Brezovice do Golovca vlak tovornjakov, šele nato proti Letališki prevladajo avti.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Ni treba. Števci prometa vse zabeležijo. In podatke ima vsak na voljo.

WizzardOfOZ ::

En pas je zaseden z tovonjaki, na drugem pa morajo sobivati taki, ki vozijo 100 in taki, ki vozijo po omejitvi in taki, ki bi noreli. In to ne gre. Rabimo nujno še en pas.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Magic1 ::

Pa problem kamionov je, ker so praktično cel dal prisotni. Tudi če greš kam izven rush hours, bo vozni pas praktično neuporaben, ker imaš gor konstantno kamione s 80km/h. Potem rabiš samo pe par kekcev v avtu s 90km/h in se voziš 30% več časa.
Magic

starfotr ::

Daj si malo preračunaj koliko je tvoja povprečna hitrost na neki relaciji.

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

Daj si malo preračunaj koliko je tvoja povprečna hitrost na neki relaciji.


Odvisno na kateri... recimo če računam od bencinske do bencinske ponoči od Lukovice do Tepanj je lahko komot 130km/h pač 2x tam stojim in je to relacija.

Od Ptuja do Celja če greva s kolegom ob 2:00am je višja za 25% kot če greva ob 6:45 zjutraj.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Twomf!Twemf ::

WizzardOfOZ je izjavil:

En pas je zaseden z tovonjaki, na drugem pa morajo sobivati taki, ki vozijo 100 in taki, ki vozijo po omejitvi in taki, ki bi noreli. In to ne gre. Rabimo nujno še en pas.

Ne rabite, ker bo enako. Na tem novem, tretjem, boš imel pa pol Ljubljane, ki bo ugotovilo, da je obroč manj zaseden in se bo iz lpp/kolesa/skiroja/... prestavila na AC. Nič ne boš rešil.

Še jaz pridem, da malo po nepotrebnem pobremzam med gužvo, fantomski zastoji so baje zabavni.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

Twomf!Twemf je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

En pas je zaseden z tovonjaki, na drugem pa morajo sobivati taki, ki vozijo 100 in taki, ki vozijo po omejitvi in taki, ki bi noreli. In to ne gre. Rabimo nujno še en pas.

Ne rabite, ker bo enako. Na tem novem, tretjem, boš imel pa pol Ljubljane, ki bo ugotovilo, da je obroč manj zaseden in se bo iz lpp/kolesa/skiroja/... prestavila na AC. Nič ne boš rešil.

Še jaz pridem, da malo po nepotrebnem pobremzam med gužvo, fantomski zastoji so baje zabavni.


To samo pove da je osebni prevoz avto najbolj efektivna zadeva če infrastrukturo urediš... če to ne bi držalo bi imel 20 pasov in bi vsi silili na BSU ali kolo, pa več kot očitno to ne drži
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

WizzardOfOZ ::

Twomf!Twemf je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

En pas je zaseden z tovonjaki, na drugem pa morajo sobivati taki, ki vozijo 100 in taki, ki vozijo po omejitvi in taki, ki bi noreli. In to ne gre. Rabimo nujno še en pas.

Ne rabite, ker bo enako. Na tem novem, tretjem, boš imel pa pol Ljubljane, ki bo ugotovilo, da je obroč manj zaseden in se bo iz lpp/kolesa/skiroja/... prestavila na AC. Nič ne boš rešil.


Spet laži? Al bi raje prebral, kaj sem napisal.
Celotna avtocesta potrebuje dodaten pas. Ne samo obvoznica. Ta bo rabila še 2, če bo šlo tako naprej.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Twomf!Twemf ::

Mato989 je izjavil:

Twomf!Twemf je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

En pas je zaseden z tovonjaki, na drugem pa morajo sobivati taki, ki vozijo 100 in taki, ki vozijo po omejitvi in taki, ki bi noreli. In to ne gre. Rabimo nujno še en pas.

Ne rabite, ker bo enako. Na tem novem, tretjem, boš imel pa pol Ljubljane, ki bo ugotovilo, da je obroč manj zaseden in se bo iz lpp/kolesa/skiroja/... prestavila na AC. Nič ne boš rešil.

Še jaz pridem, da malo po nepotrebnem pobremzam med gužvo, fantomski zastoji so baje zabavni.


To samo pove da je osebni prevoz avto najbolj efektivna zadeva če infrastrukturo urediš... če to ne bi držalo bi imel 20 pasov in bi vsi silili na BSU ali kolo, pa več kot očitno to ne drži


Ne drži, če infrastrukturo urediš, je helikopter veliko bolj učinkovit.

WizzardOfOZ je izjavil:

Twomf!Twemf je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

En pas je zaseden z tovonjaki, na drugem pa morajo sobivati taki, ki vozijo 100 in taki, ki vozijo po omejitvi in taki, ki bi noreli. In to ne gre. Rabimo nujno še en pas.

Ne rabite, ker bo enako. Na tem novem, tretjem, boš imel pa pol Ljubljane, ki bo ugotovilo, da je obroč manj zaseden in se bo iz lpp/kolesa/skiroja/... prestavila na AC. Nič ne boš rešil.


Spet laži? Al bi raje prebral, kaj sem napisal.
Celotna avtocesta potrebuje dodaten pas. Ne samo obvoznica. Ta bo rabila še 2, če bo šlo tako naprej.


Ne rabi. Ker se bo vse ustavilo pri obvoznici, ne moreš je narediti dovolj široke, da se slovenceljni ne bi pretirano vozili. Torej jo narediš preozko.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

Ne drži, če infrastrukturo urediš, je helikopter veliko bolj učinkovit.


učinkovit morda, ampak za osebno vozilo je potrebno dodat še p/p to pa je avto nad helikopterjem ;)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Twomf!Twemf ::

Mato989 je izjavil:

Ne drži, če infrastrukturo urediš, je helikopter veliko bolj učinkovit.


učinkovit morda, ampak za osebno vozilo je potrebno dodat še p/p to pa je avto nad helikopterjem ;)


Ampak težava se skriva v drugih stvareh, kot je npr. da bi pri slovenceljski mentaliteti v primeru helikopterjev in nenadzorovane rasti infrastrukture, zmanjkalo sonca za ljudi, rastline in živali, ker sončni žarki ne bi prišli mimo rotorjev in bi živeli v večni temi.

Še vedno bi pa razvajene egocentrične drkadžije raje crknile, kot prenehale uporabljati.

Enako je z avtomobili, če čez celo Slovenijo (na tuje stroške, se razume) potegnemo asvalt bo še vedno premalo.

Ergo, rabimo psihiatre (oz. predrago vožnjo), ne pa širitev obvoznice, večina prometa konča v Ljubljani, zaračuna se uvoz v Ljubljano in avtomobili izginejo na P+R, en pas pa postane dovolj za vse, ki grejo mimo Ljubljane.

Zgodovina sprememb…

kotanyi ::

Twomf!Twemf je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Ne drži, če infrastrukturo urediš, je helikopter veliko bolj učinkovit.


učinkovit morda, ampak za osebno vozilo je potrebno dodat še p/p to pa je avto nad helikopterjem ;)


Ampak težava se skriva v drugih stvareh, kot je npr. da bi pri slovenceljski mentaliteti v primeru helikopterjev in nenadzorovane rasti infrastrukture, zmanjkalo sonca za ljudi, rastline in živali, ker sončni žarki ne bi prišli mimo rotorjev in bi živeli v večni temi.

Še vedno bi pa razvajene egocentrične drkadžije raje crknile, kot prenehale uporabljati.

Enako je z avtomobili, če čez celo Slovenijo (na tuje stroške, se razume) potegnemo asvalt bo še vedno premalo.

Ergo, rabimo psihiatre (oz. predrago vožnjo), ne pa širitev obvoznice, večina prometa konča v Ljubljani, zaračuna se uvoz v Ljubljano in avtomobili izginejo na P+R, en pas pa postane dovolj za vse, ki grejo mimo Ljubljane.


Ergo je v temle tvojem izbljuvku samo dokaz, da si hohštaplerski neznalec.

Taki kot si ti, bi za probleme, ki jih normalna evropska mesta povsem uspešno rešujejo že dolga desetletja, izumljali bedaste omejitve ki ne delujejo. Dokazano.

Me zanima kako bi te gledali v npr. enih Benetkah, ko bi jim šel razložit da je gradnja njihove avtocestne obvoznice popolna neumnost ki v bistvu sploh ni rešila kroničnih zastojev na štiripasovnici v Mestreju.

Pa kako bi te gledali v nekem Lyonu, ko bi jim pojasnil, da je bila ukinitev semaforjev na vpadnicah in omejitev možnega števila zavijanj s treh na samo eno ali max dva - povsem butast ukrep, ki menda ni rešil kroničnih zastojev na tamkajšnji obvoznici.

Pa kako bi v enem Nurnbergu povedal vsem da so idioti ker avtocestne razcepe delajo tako, da se tranzitni promet loči od lokalnega že par kilometrov pred dejanskim razcepom.

Ziher bi tamkajšnji cestarji prišli do istega sklepa kot ti - da rabijo psihiatra!

Twomf!Twemf ::

kotanyi je izjavil:

Twomf!Twemf je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Ne drži, če infrastrukturo urediš, je helikopter veliko bolj učinkovit.


učinkovit morda, ampak za osebno vozilo je potrebno dodat še p/p to pa je avto nad helikopterjem ;)


Ampak težava se skriva v drugih stvareh, kot je npr. da bi pri slovenceljski mentaliteti v primeru helikopterjev in nenadzorovane rasti infrastrukture, zmanjkalo sonca za ljudi, rastline in živali, ker sončni žarki ne bi prišli mimo rotorjev in bi živeli v večni temi.

Še vedno bi pa razvajene egocentrične drkadžije raje crknile, kot prenehale uporabljati.

Enako je z avtomobili, če čez celo Slovenijo (na tuje stroške, se razume) potegnemo asvalt bo še vedno premalo.

Ergo, rabimo psihiatre (oz. predrago vožnjo), ne pa širitev obvoznice, večina prometa konča v Ljubljani, zaračuna se uvoz v Ljubljano in avtomobili izginejo na P+R, en pas pa postane dovolj za vse, ki grejo mimo Ljubljane.


Ergo je v temle tvojem izbljuvku samo dokaz, da si hohštaplerski neznalec.

Taki kot si ti, bi za probleme, ki jih normalna evropska mesta povsem uspešno rešujejo že dolga desetletja, izumljali bedaste omejitve ki ne delujejo. Dokazano.

Me zanima kako bi te gledali v npr. enih Benetkah, ko bi jim šel razložit da je gradnja njihove avtocestne obvoznice popolna neumnost ki v bistvu sploh ni rešila kroničnih zastojev na štiripasovnici v Mestreju.

Pa kako bi te gledali v nekem Lyonu, ko bi jim pojasnil, da je bila ukinitev semaforjev na vpadnicah in omejitev možnega števila zavijanj s treh na samo eno ali max dva - povsem butast ukrep, ki menda ni rešil kroničnih zastojev na tamkajšnji obvoznici.

Pa kako bi v enem Nurnbergu povedal vsem da so idioti ker avtocestne razcepe delajo tako, da se tranzitni promet loči od lokalnega že par kilometrov pred dejanskim razcepom.

Ziher bi tamkajšnji cestarji prišli do istega sklepa kot ti - da rabijo psihiatra!


Ti ga rabiš, ali pa malo razgledanosti. Nisem jaz kriv, če šalabajzerji samo gledate, kako boste našli izgovor za stvari, ki so že do dobra raziskane. Širjenje cest povzroča samo več prometa.

Plačilo cestnine na občinski cesti imaš pa v Bohinju in v Logarski dolini. In deluje. Dokazano.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Twomf!Twemf je izjavil:

Ne rabi. Ker se bo vse ustavilo pri obvoznici, ne moreš je narediti dovolj široke, da se slovenceljni ne bi pretirano vozili. Torej jo narediš preozko.


Ne, narediš obvoz, po katerem gre avtocesta mimo ljubljane in se niti ne priklopi na obvoznico.

Twomf!Twemf je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Ne drži, če infrastrukturo urediš, je helikopter veliko bolj učinkovit.


učinkovit morda, ampak za osebno vozilo je potrebno dodat še p/p to pa je avto nad helikopterjem ;)


Ampak težava se skriva v drugih stvareh, kot je npr. da bi pri slovenceljski mentaliteti v primeru helikopterjev in nenadzorovane rasti infrastrukture, zmanjkalo sonca za ljudi, rastline in živali, ker sončni žarki ne bi prišli mimo rotorjev in bi živeli v večni temi.

Še vedno bi pa razvajene egocentrične drkadžije raje crknile, kot prenehale uporabljati.

Enako je z avtomobili, če čez celo Slovenijo (na tuje stroške, se razume) potegnemo asvalt bo še vedno premalo.

Ergo, rabimo psihiatre (oz. predrago vožnjo), ne pa širitev obvoznice, večina prometa konča v Ljubljani, zaračuna se uvoz v Ljubljano in avtomobili izginejo na P+R, en pas pa postane dovolj za vse, ki grejo mimo Ljubljane.


V bistvu si v čisti zmoti. Ljubljana več kot 230k ljudi ne more zaposliti. Nima infrastrukture za kaj takega.

Sem pa mnenja, da si en izmed tistih, ki so že 15x probali narediti izpit za avto, pa ti je spet spodletelo in sedaj bi rad vsem omejil vožnjo z avtomobili. V bistvu velja zate točno tisto, kar sem že veliko prej napisal. Nesposobni bi radi ovirali sposobne.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Twomf!Twemf je izjavil:

Plačilo cestnine na občinski cesti imaš pa v Bohinju in v Logarski dolini. In deluje. Dokazano.


Ne drži. Lažeš.

Logarska - plačaš parkirnino:
S plačilom vstopnine pridobijo obiskovalci krajinskega parka z motornim vozilom pravico uporabe površin za ustavljane in parkiranje vozila v dolini v petmetrskem pasu izven vozišča, razen na območjih kjer je to prepovedano.


Poleg tega primerjaš jabolka in hruške. Nekdo se mora v LJ pripeljat na delo, medtem ko se mu v logarsko ni potrebno. Ali pa nekdo mora priti do zdravnika v ljubljano - a bo za to plačal vstopnino?

Twomf!Twemf je izjavil:

en pas pa postane dovolj za vse, ki grejo mimo Ljubljane.


En pas je premalo za mimo ljubljane.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Twomf!Twemf ::

WizzardOfOZ je izjavil:

V bistvu si v čisti zmoti. Ljubljana več kot 230k ljudi ne more zaposliti. Nima infrastrukture za kaj takega.

Sem pa mnenja, da si en izmed tistih, ki so že 15x probali narediti izpit za avto, pa ti je spet spodletelo in sedaj bi rad vsem omejil vožnjo z avtomobili. V bistvu velja zate točno tisto, kar sem že veliko prej napisal. Nesposobni bi radi ovirali sposobne.


Vseeno mi je kaj Ljubljana lahko zaposli, nočemo 100.000 avtomobilov iz periferije vsak dan na ceste, ki so narejene za polovico manj ljubljanskih avtomobilov.

Kako si ti brihten, vožnja je sposobnost, zato je toliko avtomobilov na cesti, ker je 90% slovenceljnov tako zelo sposobnih. Bravo. :)) Še m0ln4rju povej, pa te bo zasnubil, boste lahko trojčka žgali z auspuhom. :)

Zgodovina sprememb…

Twomf!Twemf ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Twomf!Twemf je izjavil:

Plačilo cestnine na občinski cesti imaš pa v Bohinju in v Logarski dolini. In deluje. Dokazano.


Ne drži. Lažeš.

Logarska - plačaš parkirnino:
S plačilom vstopnine pridobijo obiskovalci krajinskega parka z motornim vozilom pravico uporabe površin za ustavljane in parkiranje vozila v dolini v petmetrskem pasu izven vozišča, razen na območjih kjer je to prepovedano.



Prav, lahko tudi takole rešimo, pa nadzor registracijskih številk s kamerami.



Namesto 200 eurov vpiši višino takse za vstop v mesto.

Ampak seveda ne bo treba, ker se človeček spet laže (a ni zanimivo, da ves čas mene obtožuješ, da se lažem, dejansko pa to počneš sam):

https://www.logarska-dolina.si/slo/o-pa...

VSTOPNINA ZA MOTORNA VOZILA

Vstopnina v Logarsko dolino se obračuna samo za motorna vozila.
Motorno kolo 5 EUR
Osebni avtomobil 7 EUR
Kombi 8 EUR
Avtobus 30 EUR
Letna nalepka za avto 20 EUR



Bomo uredili, bo parkiranje v Ljubljani spet zastonj.

WizzardOfOZ je izjavil:

Poleg tega primerjaš jabolka in hruške. Nekdo se mora v LJ pripeljat na delo, medtem ko se mu v logarsko ni potrebno. Ali pa nekdo mora priti do zdravnika v ljubljano - a bo za to plačal vstopnino?


Čisto po lastni želji, vstopnino bo plačal, če ne bo želel iti z avtomobilom v mesto. Lahko pa gre na P+R.

WizzardOfOZ je izjavil:

En pas je premalo za mimo ljubljane.


Dovolj, ko enkrat ni na obvoznici migrantov v Ljubljano.

Zgodovina sprememb…

Twomf!Twemf ::

Hm, pravzaprav hvala, da si me vzpodbudil, da najdem podatke, tole je kar vredu ureditev tudi za Ljubljano.


VSTOPNINA ZA MOTORNA VOZILA

Vstopnina v Ljubljano se obračuna samo za motorna vozila.
Motorno kolo 15 EUR
Osebni avtomobil 25 EUR
Kombi 25 EUR

Vstopnine so oproščeni vsi, ki v park vstopijo brez motornega vozila - peš, s kolesi, rolerji, električnimi vozili, itd.

Na podlagi potrdila ponudnika prenočitvenih storitev o večdnevnem bivanju na območju občine Ljubljana se z enkratnim plačilom vstopnine sme vstopati z motornim vozilom za celotno obdobje bivanja.

Vstop v Ljubljano je brezplačen za:

občane občine Ljubljana,
invalidne osebe,
vozila za dostavo blaga z dokazilom,
udeleženci vnaprej napovedanih organiziranih dogodkov, na podlagi prošnje upravljavcu.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Samo ureditev, ki je v centru razširiti na preostanek mesta. Da folk ne mogel z avti do blokov itd. Montirat potopne stebričke/rampe in to je to.

Moj predlog, da če ne moreš dokazat kje parkirati avto (lastno parkirišče/garaža, najem parkirišča itd.) da avta sploh ne smeš imet bi že rešilo ogromno težav Ljubljani in tudi blokarjem, kateri sploh nimajo možnosti imeti avto v svoji okolici. In nenazadnje tudi ostalim.

Twomf!Twemf ::

starfotr je izjavil:

Samo ureditev, ki je v centru razširiti na preostanek mesta. Da folk ne mogel z avti do blokov itd. Montirat potopne stebričke/rampe in to je to.


Zakaj? Saj nismo v 80ih. Kamere na razne konce mesta, OCR registerske, primerja se s tistimi, ki so plačali in če nisi se pošlje kazen. Problem rešen, vložek minimalen, pa še otoke lahko narediš, recimo v BTCju.

starfotr je izjavil:

Moj predlog, da če ne moreš dokazat kje parkirati avto (lastno parkirišče/garaža, najem parkirišča itd.) da avta sploh ne smeš imet bi že rešilo ogromno težav Ljubljani in tudi blokarjem, kateri sploh nimajo možnosti imeti avto v svoji okolici. In nenazadnje tudi ostalim.

Ja, to je naslednja faza ampak za začetek se obračuna vstop v Ljubljano, ker bomo s tem rešili precej večji problem, razen tega dobiš s prvim ukrepom, da bojo vsi občani prijavili svoje registerske tablice, ki jih nato uporabiš za dokazovanje lastništva parkirišča.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Ne se kregat,bo kmalu bolje, šerif je povisal ceno parkiranja v LJ, tudi za ljubljancane. >:D
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

starfotr ::

Odloči se kaj hočeš v mestu. Avte ali denar?

Saj vem, da najraje bi brez avtov in samo denar.

Jaz pa mislim, da je bolje, da avtov ni, poledično pa tudi pobranega denarja ne.

Twomf!Twemf ::

starfotr je izjavil:

Odloči se kaj hočeš v mestu. Avte ali denar?

Saj vem, da najraje bi brez avtov in samo denar.

Jaz pa mislim, da je bolje, da avtov ni, poledično pa tudi pobranega denarja ne.


Zakaj, saj parkirišča narediš zastonj, če je nekdo plačal 20/30/50 eurov za en dan uvoza v Ljubljano, je vredu, da ima možnost parkirati brezplačno. Tako ali tako bojo parkirišča v večini prazna.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Ne, narobe. Parkirišč ne rabimo. Nameni se jih za pešče in kolesarje, zasadi se drevesa itd. Skratka koristneje se uporablja omejen prostor v meati in se ne nafuka gor reklam ter 2 toni pločevine.

feryz ::

Kaj so mi všeč vaše ideje! Da bi vsak sprivatiziral svoj kos Slovenije. Ljubljančani Ljubljano, Domžalčani Domžale ...
Vsak bi se skozi svoje selo peljal zastonj, potem bi se pa začelo OCR odštevanje. Upam, da se vam še kje valjajo ABC, najlažje bi bilo kar na te nalagati denar. Da ne kupujemo spet novih.
Seveda to velja tudi za kolesarje. Navsezadnje se tudi oni nočejo po travi voziti, ampak jim je treba asfaltirano, na pol avtocesto, zgraditi, da se zapeljejo v sosednjo vas.
Verjamem, da bodo politiki radi popadli take ideje inkasantstva. Kar dajte čim prej predlog.

fikus_ ::

starfotr je izjavil:

Ne, narobe. Parkirišč ne rabimo. Nameni se jih za pešče in kolesarje, zasadi se drevesa itd. Skratka koristneje se uporablja omejen prostor v meati in se ne nafuka gor reklam ter 2 toni pločevine.


Pozabi, na opuščenih parkiriščih bodo šerif &Co zgradili nove bloke brez parkirnih prostorov.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

starfotr ::

V npr. Domžalah ne bo nihče nič zaračunaval. Šerifi ne bodo večni in prišli bodo novi ljudje.

Dokler nam je parking in pleh v centru LJ bolj pomemben od npr. NUK-a, do takrat bo stanje tako, kot je oz. vsako leto slabše. Ko tudi kvadrati asfalta pred volitvami ne bodo določali, kdo zmaga volitve, bo tudi drugače.

Ko bo pa kdo s pametnimi idejami prišel na oblast bodo pa zadeve bistveno drugačne. Pustimo času čas in bomo videli kam bo pripeljalo.

fikus_ ::

P&R je dobra ideja, izvedba šepa.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

starfotr ::

Zakaj izvedba šepa? Prazna parkirna hiša v Domžalah v bližini železnice? Kaj bi morali še narediti? Streljat na tiste, ki nočejo peljat v garažo?

GupeM ::

Problem je, ker recimo jaz, cca 3 km zunaj obroča, do AMZS-ja (random izbrana lokacija) z avtom rabim 15 minut. Če grem z javnim prevozom, pa mi Google maps najhitrejšo možnost ponudi 54 minut. Od tega 14 minut peš hoje. Če šteješ še pot nazaj, je to pol ure proti skoraj dvema urama.

Zakaj točno bi uporabil javni prevoz???

Dobra izvedba P+R bi pomenilo, da parkiram, in gre en shuttle direktno v center. Mogoče ena ali dve postaji vmes. Pa seveda dovolj pogosto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()
««
42 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149928 (36168) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15920029 (15666) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931444 (21530) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35582264 (71673) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133136 (27537) BigWhale

Več podobnih tem