Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
WizzardOfOZ ::
kako ne. sej ima več kot 10 peronov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Tweezzizi ::
gruntfürmich je izjavil:
Resitev je bolj preprosta, tako oteziti osebni promet, da bo 3-4x boljsa opcija iti na javni promet, ki se ga izboljsa iz denarja, ki ga vplacate, vec se boste vozili, prej in bojsi javni transport boste imeli. Kar se ze dogaja, kot je starfotr rekel, zabo se kuha pocasi, verjetno sploh opazili niste, kako mnogo bolj je otezeno avtomobiliranje po Ljubljani in po obvoznici napram 10 let nazaj.
rešitev je seveda preprosta za ljudi ki ne rabijo delati za svoje preživetje. in takšni imate tudi psihopatska nagnjenja, ki bi drugim vse onemogočali in jim oteževali.
in takšni ljudje vodijo slovenijo.
ne da bi se javni prevoz naredil konkurenčen osebnemu; osebni je treba onemogočat da bo postal javni konkurenčen
to je ta vrhunska logika psihopatskih idiotov!
Ha ha ha , so se kmetavzi spet priplazili izpod svojega kamna? (da ne bo nesporazuma, to ne leti na kmete, te imajo zemljo in proizvajajo, leti izkljucno, na smrade tipa gruntfurmich, ki nimajo nic, bi se pa okoriscali na racun vseh nas - kmetavz = kmet brez zemlje).
Naj ti razlozim princeska, moja neto placa je 20-26.h eurov neto (pac NDA, bo dovolj natancna stevilka), placana ni niti centa iz Slovenije, placujem pa vse prispevke kot redno zaposlen v Sloveniji. Ne samo to, zagovarjam strozjo izterjaveo davkov in preganjanje prascev, ki oskodujejo vse ostale. Tudi, ce 3 take kot si ti takoj zabrisemo v fojbe, se vedno prispevam vec za dobrobit vseh, kot bos ti kadarkoli. Si pac nesposoben zafrustriran loser, ki se bolje pocuti, ce si misli, da so vsi okrog njega vecji bedniki, kot si sam. Tvoj problem je samo, da niso in da jaz naredim vec za tvojo dobrobit, kot naredis sam. Skratka, sleci stumf in si ga daj na roke, da ne bos tipkal neumnosti (pa se povohaj ga).
Zdaj pa se glede centralizacije, ki jo razne zgube radi omenjajo. Ljubljana je tukaj od rimskega cesarstva. Preprican sem, da nihce od avtohtonih Ljubljancanov ni hotel kmetavzov, 10ih bratov in prebivalcev SFRJ, ki so se naselili tu, postali hochstaplerji in nam delali sramoto - ravno tako so sramota, za katero jo smatra preostali del Slovenije in to upraviceno.
Po 1945 je Ljubljana dobila 185.000 teh priseljencev, ki so prisli primarno iz province (ljudje z najmanj perspektive, niti na provinci je niso imeli) in preostali iz balkana. In nato so zaceli kompenzirati svojo manj vrednost s kretenskim obnasanjem, po celi Sloveniji, da so jih provinicialci zasovrazili - ampak to niso bili ljubljancani. Bili so "seljaki", slovenski in neslovenski, ki jih sovrazijo njihovi bratje, sestre, bratranci, ocetje, mame. So eni od vas, ki radi pljuvate cez Ljubljano.
No, situacija je dosegla stevilko 300.000 in potem so najvecji smradi od vasih podjetnikov, najbolj pokvarjeni in pohlepni ugotovili, da lahko, ce preselijo podjetje v Ljubljno, zasluzijo bolje, recimo razni SDSovski Hojsi. In so odrinili za boljsim zasluzkom, kot posledico pa ste morali sami za njimi, s cimer so pomagali k centralizaciji Slovenije in zajebali vse ostale, ki so ostali doma in rili zemljo.
Ni problem centralizacija, niti ne Ljubljana. Problem so vasi sorodniki, ki so vas nategnili na polno za lastno korist. Get over it, ce pa vas centralizacija ze tako zelo moti, pa se izvolite zaposliti v okolici svojega doma, kot sem naredil jaz, imam do sluzbe, ce grem pocasi, pes, 30 minut max. Naredite enako, nihce vas ne sili, da pomagate centralizaciji, pa ji v isti sapi, kot jo preklinjate z dejanji zagovarjate.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tweezzizi ()
Lonsarg ::
Decentralitacija pomeni se veliko več vožnje okoli, pač nismo več v časih ko boš v eni vasi postavil firmo in bo pol vasi tam delalo, če dandanes postaviš nekje firmo se ti pač iz povsod vozijo, razen če je dovolj blizu velikih mest potem imaš lahko velik delež zaposlenih ki so od blizu.
Skratka prava rešitev je več centralizacije, ne pa da se jo nalašč zavira z birokracijo. Zaviranje stanovanjske centralizacije je to kar povzroča da se toliko vozimo sem pa tja. In to zaviranje je čisto umetno, ni zadaj nobene realne omejitve.
Skratka prava rešitev je več centralizacije, ne pa da se jo nalašč zavira z birokracijo. Zaviranje stanovanjske centralizacije je to kar povzroča da se toliko vozimo sem pa tja. In to zaviranje je čisto umetno, ni zadaj nobene realne omejitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Mato989 ::
Decentralitacija pomeni se veliko več vožnje okoli, pač nismo več v časih ko boš v eni vasi postavil firmo in bo pol vasi tam delalo, če dandanes postaviš nekje firmo se ti pač iz povsod vozijo, razen če je dovolj blizu velikih mest potem imaš lahko velik delež zaposlenih ki so od blizu.
Skratka prava rešitev je več centralizacije, ne pa da se jo nalašč zavira z birokracijo. Zaviranje stanovanjske centralizacije je to kar povzroča da se toliko vozimo sem pa tja. In to zaviranje je čisto umetno, ni zadaj nobene realne omejitve.
To imas prav ampak se zmeraj je resitev decentralizirana centralizacija ce napisem oksimoron
Po domace potrebujemo vec centrov kamor se folk vozi
Recimo vsi do celja do gorickega se bi morali vozit v mb ne pa v lj
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
gruntfürmich ::
Naj ti razlozim princeska, moja neto placa je 20-26.h eurov neto...
zelo slaba plača za samooklicanega strokovnjaka v tujini. a to je plača za trolanje z nešteto novimi računi?
za kaj drugega bi te sploh kdo plačeval, ko pa samo trolaš po internetih?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
starfotr ::
Iz Celja se nimajo kaj vozit v MB. Je CE že dovolj veliko in bi morali tam imeti dovolj delovnih mest.
Mato989 ::
Iz Celja se nimajo kaj vozit v MB. Je CE že dovolj veliko in bi morali tam imeti dovolj delovnih mest.
Govorim o tem da pač je treba gravirat v obe smeri tako se razbremenijo konice
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
-puhek- ::
gruntfürmich je izjavil:
Resitev je bolj preprosta, tako oteziti osebni promet, da bo 3-4x boljsa opcija iti na javni promet, ki se ga izboljsa iz denarja, ki ga vplacate, vec se boste vozili, prej in bojsi javni transport boste imeli. Kar se ze dogaja, kot je starfotr rekel, zabo se kuha pocasi, verjetno sploh opazili niste, kako mnogo bolj je otezeno avtomobiliranje po Ljubljani in po obvoznici napram 10 let nazaj.
rešitev je seveda preprosta za ljudi ki ne rabijo delati za svoje preživetje. in takšni imate tudi psihopatska nagnjenja, ki bi drugim vse onemogočali in jim oteževali.
in takšni ljudje vodijo slovenijo.
ne da bi se javni prevoz naredil konkurenčen osebnemu; osebni je treba onemogočat da bo postal javni konkurenčen
to je ta vrhunska logika psihopatskih idiotov!
U, neverjetno, gruntfurmich je začel zagovarjati višje davke za dobrobit drugih, to je pa nekaj novega.
Ampak šalo na stran, dejstvo je, da bi vsi imeli teleport do doma in v službo, vendar ima ta rešitev podobne težave kot tvoj "konkurenčen" prevoz:
Ni tehnologije za to ali pa ni denarja.
Tako, da je oteževanje prometa v konicah in preprečevanje uvoza v mesta edina rešitev, ki lahko v danih pogojih deluje.
Bi pa meni tudi pasal teleport. Samo ne sanjam o neizvedljivih stvareh.
Mato989 ::
gruntfürmich je izjavil:
Resitev je bolj preprosta, tako oteziti osebni promet, da bo 3-4x boljsa opcija iti na javni promet, ki se ga izboljsa iz denarja, ki ga vplacate, vec se boste vozili, prej in bojsi javni transport boste imeli. Kar se ze dogaja, kot je starfotr rekel, zabo se kuha pocasi, verjetno sploh opazili niste, kako mnogo bolj je otezeno avtomobiliranje po Ljubljani in po obvoznici napram 10 let nazaj.
rešitev je seveda preprosta za ljudi ki ne rabijo delati za svoje preživetje. in takšni imate tudi psihopatska nagnjenja, ki bi drugim vse onemogočali in jim oteževali.
in takšni ljudje vodijo slovenijo.
ne da bi se javni prevoz naredil konkurenčen osebnemu; osebni je treba onemogočat da bo postal javni konkurenčen
to je ta vrhunska logika psihopatskih idiotov!
U, neverjetno, gruntfurmich je začel zagovarjati višje davke za dobrobit drugih, to je pa nekaj novega.
Ampak šalo na stran, dejstvo je, da bi vsi imeli teleport do doma in v službo, vendar ima ta rešitev podobne težave kot tvoj "konkurenčen" prevoz:
Ni tehnologije za to ali pa ni denarja.
Tako, da je oteževanje prometa v konicah in preprečevanje uvoza v mesta edina rešitev, ki lahko v danih pogojih deluje.
Bi pa meni tudi pasal teleport. Samo ne sanjam o neizvedljivih stvareh.
Tvoja logika je bullshit.
Kaj misliš ko so izumli avte, so oteževali administrativno konjem, ali je folk preklopil na avte iz PRAKTIČNIH ekonomskih razlogov?
Osnova napredka je da FOLK gre iz enega načina v drug način zato ker SE MU SPLAČA
Časovno ali finančno, še bolje oboje... ampak če je občutek da se ti nekaj ZAČNE splačat zato ker tisto kar si uporabljal do zdaj NAMERNO nekdo administrativno podraži je to pač negativen način... pozitiven način pa je 1000000x boljši in ne vnaša slabe volje v družbo niti upora, kakšen pa je pa veš oz. sem omenil na začetku.
Naj se naredi tak prevoz da bo vsak drugi ali vsak rekel, FUCK IT avto, grem raje z prevozom ker PRIŠPARAM pa še hitreje je...
This is the way, vse ostalo je administrativno jebanje naroda.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
gruntfürmich ::
U, neverjetno, gruntfurmich je začel zagovarjati višje davke za dobrobit drugih, to je pa nekaj novega.
ne rabimo višjih davkov. denarja je preveč pobranega, problem je korupcija in nesposobnost nastavljenih kadrov da karkoli pametnega načrtujejo in sproducirajo.
to da dokupiš par avtobusov in par vlakov, da zjutraj čimprej in čim pogosteje pripeljejo ljudi v glavno mesto, ni nobeden dodaten strošek ob sedanjem metanju denarja skozi okno.
samo nekdo mora dojeti, da ne rabiš zjutraj vlaka ki se pelje stran od ljubljane, ampak čisto vsi morajo peljati v ljubljano, šibati na max in izpustiti par postaj z enim vstopajočim, pa smo javni promet za praktično nič vložka 300% izboljšali.
če pri tem karto zaračunaš po simbolični ceni recimo 1 ali 2EUR smo se z vsem tem znebili polovice avtov, ki dnevno migrirajo v ljubljano, takoj in za nič vložka.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
-puhek- ::
Decentralitacija pomeni se veliko več vožnje okoli, pač nismo več v časih ko boš v eni vasi postavil firmo in bo pol vasi tam delalo, če dandanes postaviš nekje firmo se ti pač iz povsod vozijo, razen če je dovolj blizu velikih mest potem imaš lahko velik delež zaposlenih ki so od blizu.
Skratka prava rešitev je več centralizacije, ne pa da se jo nalašč zavira z birokracijo. Zaviranje stanovanjske centralizacije je to kar povzroča da se toliko vozimo sem pa tja. In to zaviranje je čisto umetno, ni zadaj nobene realne omejitve.
Ja, s tem, bi dobro "zajebal" dnevne migrante.
Mogoče se ne zavedaš ampak gre za ekonomske migrante, ki so se preselili nekam, kjer so lahko kupili stanovanje oziroma zgradili hišo za nižjo ceno, stroški bivanja so nižji vklučno s cenejšimi cenami v trgovinah itd. Zraven potegnejo še potne stroške in višjo plačo v Ljubljani (ker je tam vse dražje in so višje plače pričakovane).
Tvoj predlog, razen tega, da pozida redke ravne površine v Sloveniji, jih spravi v slabša stanovanja (katerih cena bo enaka kot zdaj, saj veš, "supply and demand", več boš dodal novih stanovanj, več ljudi bo hotelo v Ljubljano, kar bo spet dvignilo stroške), uniči jim potne stroške, jih spravi na enake cene bivanja kot jih ima Ljubljana.
Zakaj bi torej šli na slabše, če parafraziram logiko, ki se izkazje tu po celotni temi?
gruntfürmich je izjavil:
U, neverjetno, gruntfurmich je začel zagovarjati višje davke za dobrobit drugih, to je pa nekaj novega.
ne rabimo višjih davkov. denarja je preveč pobranega, problem je korupcija in nesposobnost nastavljenih kadrov da karkoli pametnega načrtujejo in sproducirajo.
to da dokupiš par avtobusov in par vlakov, da zjutraj čimprej in čim pogosteje pripeljejo ljudi v glavno mesto, ni nobeden dodaten strošek ob sedanjem metanju denarja skozi okno.
samo nekdo mora dojeti, da ne rabiš zjutraj vlaka ki se pelje stran od ljubljane, ampak čisto vsi morajo peljati v ljubljano, šibati na max in izpustiti par postaj z enim vstopajočim, pa smo javni promet za praktično nič vložka 300% izboljšali.
če pri tem karto zaračunaš po simbolični ceni recimo 1 ali 2EUR smo se z vsem tem znebili polovice avtov, ki dnevno migrirajo v ljubljano, takoj in za nič vložka.
Seveda tukaj spet sanjaš o nemogočem, skratka, da bo zdaj korupcija izginila. Sicer se za avtobuse strinjam, ampak spet ne upoštevaš, da nimaš v Slovenije te mentalitete. Ljudje bojo vozili svojo plehnato kanto, tudi, če so vse druge opcije boljše, lahko vsako jutro opazuješ kopice čudnih ljudi, ki se cijazijo po vpadnicah v Ljubljano, čeprav gre od uvedbe rumenih pasov zdaj za enopasovne ceste, ki so zabite do konca, mimo njih pa se vozijo avtobusi, ki prehitevajo celotne kolone. Če bi imeli mentaliteto, ki jo tvoje ideje zahtevajo, bi že sedaj šli na avtobuse.
Skratka, vse kar bi dosegel je strošek dodatnih avtobusov, vozilo pa se z njim ne bi nič več ljudi kot zdaj. Nujno rabiš element prisile, ker so ljudje pač preveč zabiti, da bi dojeli sami, otežitev gibanja z avtomobilom, do te točke, ko postane tako nevzdržen, da ljudje raje uporabijo avtobus. In kolone niso dovoljšen razlog.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
eriCartman ::
izboljševanje javnega prevoza je čisto prava pot, nižje cene, višja frekvenca, dodatne poti, ...
Neupravičeno pa se pričakuje, da bo kar naenkrat ogromen odstotek ljudi to dojel in se iz danes na jutri prestavil na avtobuse, vlake...vse zahteva svoj čas in morda tudi še večji vložek v izboljšanje javnega prevoza. Napačno pa se mi zdi, da bi moral oglobiti, obdavčiti, postavljati dodatne prepreke voznikom osebnih avtomobilov - če ne drugega je nefer, neetično, glupo. Naredi nekaj boljšega in narod bo sam začel hlastati za bolšim, cenejšim, hitrejšim
Neupravičeno pa se pričakuje, da bo kar naenkrat ogromen odstotek ljudi to dojel in se iz danes na jutri prestavil na avtobuse, vlake...vse zahteva svoj čas in morda tudi še večji vložek v izboljšanje javnega prevoza. Napačno pa se mi zdi, da bi moral oglobiti, obdavčiti, postavljati dodatne prepreke voznikom osebnih avtomobilov - če ne drugega je nefer, neetično, glupo. Naredi nekaj boljšega in narod bo sam začel hlastati za bolšim, cenejšim, hitrejšim
-puhek- ::
In ostali z enakim mnenjem, ker sem tule prebral precej mnenj fantazerjev brez stika z realnostjo:
Se pravi:
- ne bi plačevali vec davkov, oz. so že zdaj previsoki
- radi bi izboljševali proge za kar je nujen dodaten denar
- ne pa bi se vozili z njimi dokler ne bojo najboljše
- zaradi nevožnje (dokler niso perfect) bi jih vmes pustili neplačane za kar je potreben dodaten denar
(- dejansko lažete samemu sebi, ne boste se vozili z njimi, dokler se lahko z avtomobilom)
Zdaj pa bi vas prosil, za načrt kako se to naredi, ne pozabite, da gre tudi zadolževanje iz davkov.
eriCartman je izjavil:
izboljševanje javnega prevoza je čisto prava pot, nižje cene, višja frekvenca, dodatne poti, ...
Neupravičeno pa se pričakuje, da bo kar naenkrat ogromen odstotek ljudi to dojel in se iz danes na jutri prestavil na avtobuse, vlake...vse zahteva svoj čas in morda tudi še večji vložek v izboljšanje javnega prevoza. Napačno pa se mi zdi, da bi moral oglobiti, obdavčiti, postavljati dodatne prepreke voznikom osebnih avtomobilov - če ne drugega je nefer, neetično, glupo. Naredi nekaj boljšega in narod bo sam začel hlastati za bolšim, cenejšim, hitrejšim
Se pravi:
- ne bi plačevali vec davkov, oz. so že zdaj previsoki
- radi bi izboljševali proge za kar je nujen dodaten denar
- ne pa bi se vozili z njimi dokler ne bojo najboljše
- zaradi nevožnje (dokler niso perfect) bi jih vmes pustili neplačane za kar je potreben dodaten denar
(- dejansko lažete samemu sebi, ne boste se vozili z njimi, dokler se lahko z avtomobilom)
Zdaj pa bi vas prosil, za načrt kako se to naredi, ne pozabite, da gre tudi zadolževanje iz davkov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
Magic1 ::
Realnost je taka, da se bomo fural, ali pa bili natrpani skupaj v čebelnakih. Tudi ureditev železnice in JP ne bo bistveno spremenila tega. Večina ne živi/dela v bližini SŽ/JP. Seveda se lahko folk prisili in nato nima izbire, kot da se 2h dnevno fura s javnim prometom. Lahko se naredi le nek opimum močnega križa in dober in hiter javni mestni promet.
Magic
Lonsarg ::
Decentralitacija pomeni se veliko več vožnje okoli, pač nismo več v časih ko boš v eni vasi postavil firmo in bo pol vasi tam delalo, če dandanes postaviš nekje firmo se ti pač iz povsod vozijo, razen če je dovolj blizu velikih mest potem imaš lahko velik delež zaposlenih ki so od blizu.
Skratka prava rešitev je več centralizacije, ne pa da se jo nalašč zavira z birokracijo. Zaviranje stanovanjske centralizacije je to kar povzroča da se toliko vozimo sem pa tja. In to zaviranje je čisto umetno, ni zadaj nobene realne omejitve.
Ja, s tem, bi dobro "zajebal" dnevne migrante.
Mogoče se ne zavedaš ampak gre za ekonomske migrante, ki so se preselili nekam, kjer so lahko kupili stanovanje oziroma zgradili hišo za nižjo ceno, stroški bivanja so nižji vklučno s cenejšimi cenami v trgovinah itd. Zraven potegnejo še potne stroške in višjo plačo v Ljubljani (ker je tam vse dražje in so višje plače pričakovane).
Tvoj predlog, razen tega, da pozida redke ravne površine v Sloveniji, jih spravi v slabša stanovanja (katerih cena bo enaka kot zdaj, saj veš, "supply and demand", več boš dodal novih stanovanj, več ljudi bo hotelo v Ljubljano, kar bo spet dvignilo stroške), uniči jim potne stroške, jih spravi na enake cene bivanja kot jih ima Ljubljana.
Zakaj bi torej šli na slabše, če parafraziram logiko, ki se izkazje tu po celotni temi?
1% površine mestnih občin (ne samo LJ) je dovolj za vsaj miljon stanovanj v Sloveniji, zidanje blokov je rešitev da VEČ površin ostane nepozidanih. Pač treba je širiti v bloke ne v hiše, centralizacija (oziroma bolj prava beseda je urbanizacija, ker nočemo da je Ljubljana edina) in hiše pač ne gredo skupaj. In če porihtaš birokracijo za gradnje blokov do te mere, da bo prodajna cena stanovanj se približala strošku izgradnje (kar je edino normalno, ker blok zasede zanemarljivo zemljišča in bi cena morala biti blizu strošku izgradnje), potem bo stanovanje v mestnih občinah (vključno z Ljubljano) cenejše kot hiša v rovat. In če se to reši bi urbanizacija v Sloveniji lepo šla iz 70% na 95% in viola, problem z dnevnimi migranti rešen.
Potem tudi stroške za vožnjo komot ukineš, ker bodo v hišah potem res živeli tisti ki so pripravljeni ekstra plačati za to. Ne pa tako kot sedaj ko gre folk v hišo in delat gužvo na avtocesti zato ker je to ceneje za njega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
gruntfürmich ::
Nujno rabiš element prisile, ker so ljudje pač preveč zabiti, da bi dojeli sami...ne bi rekel, ker je že sedaj z avtom priti v ljubljano izredno težko.
kdor se ne vozi redno tega ne more poznati. ljudje so prisiljeni uporabiti avto 2 uri/dan zato, da ne porabijo 5 ur dnevo na javnem prevozu. uporaba avta ni luksuz ampak dejansko nuja.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
WizzardOfOZ ::
In ostali z enakim mnenjem, ker sem tule prebral precej mnenj fantazerjev brez stika z realnostjo:
eriCartman je izjavil:
izboljševanje javnega prevoza je čisto prava pot, nižje cene, višja frekvenca, dodatne poti, ...
Neupravičeno pa se pričakuje, da bo kar naenkrat ogromen odstotek ljudi to dojel in se iz danes na jutri prestavil na avtobuse, vlake...vse zahteva svoj čas in morda tudi še večji vložek v izboljšanje javnega prevoza. Napačno pa se mi zdi, da bi moral oglobiti, obdavčiti, postavljati dodatne prepreke voznikom osebnih avtomobilov - če ne drugega je nefer, neetično, glupo. Naredi nekaj boljšega in narod bo sam začel hlastati za bolšim, cenejšim, hitrejšim
Se pravi:
- ne bi plačevali vec davkov, oz. so že zdaj previsoki
- radi bi izboljševali proge za kar je nujen dodaten denar
- ne pa bi se vozili z njimi dokler ne bojo najboljše
- zaradi nevožnje (dokler niso perfect) bi jih vmes pustili neplačane za kar je potreben dodaten denar
(- dejansko lažete samemu sebi, ne boste se vozili z njimi, dokler se lahko z avtomobilom)
Zdaj pa bi vas prosil, za načrt kako se to naredi, ne pozabite, da gre tudi zadolževanje iz davkov.
Jaz že 10 let pisarim pisma na vse možne naslove, da bi odprli linijo: Črnuče -> Šentjakob -> preko Šmartinske mimo BTC -> Gospodarsko razstavišče (ali pa celo ne in bi že celo prej zavil mimo štadiona) -> po dunajski do Črnuč. In seveda v obratni smeri. Pa še dovolj pogost naj bo v "rush hours" in je to zmaga.
Pa takih krožnih prog v okolici ljubljane bi bilo lahko dosti več, ki bi te pripeljali bližje centru. Ne pa da te pelje en bus iz enega konca ljubljane čisto na drug konec, kar je čista bedarija (iz konca črnuč do konca viča en in isti bus - 6).
In ja, takoj bi se zjutraj usedel na tak bus in se peljal do šihta.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Magic1 ::
Jaz živim v Lj in delam. Pa mi na pamet ne pade da bi uporabljal lpp. Avtobus traja vsaj 2X kot kolo in 3X avto.
Magic
WizzardOfOZ ::
Jaz bi ga sigurno, če bi bila linija prava. Presedat in vozit se minimalno 45 minut v eno stran mi pa ne paše. Linija preko Šetjakoba bi trajala 15 minut v eno stran, kar bi bila zmaga. Tiste pol ure bi še požrl. Če bi bila predolga, pa raje z avtom.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
-puhek- ::
Jaz živim v Lj in delam. Pa mi na pamet ne pade da bi uporabljal lpp. Avtobus traja vsaj 2X kot kolo in 3X avto.
Ocitno ne, sicer bi vedel, sicer bi napisal, da je kolo hitrejse. Za ostalo, glej spodaj:
gruntfürmich je izjavil:
ljudje so prisiljeni uporabiti avto 2 uri/dan zato, da ne porabijo 5 ur dnevo na javnem prevozu. uporaba avta ni luksuz ampak dejansko nuja.
Celovška, Tržaška in Dunajska imata pas posvecen avtobusom, zraven pa en pas za avtomobile. Zjutraj porabis neprimerno več časa, da z avtom prides kamorkoli (popoldne ne vem, ker se ne vracam v rush hourjih).
Če odstranimo avtomobile iz ostalih cest, bi to takoj naredilo lpp nekajkrat hitrejši od avta danes. Za okus, se peljita v nedeljo zjutraj kamorkoli v Ljubljani, pa vama bo jasno, kakšen bi javni promet lahko bil, če se znebimo avtomobilov.
Zaradi števila potnikov, pa naraste tudi nabran denar, kar pomeni nove proge.
Skratka rešitev je, da se znebimo avtomobilov iz cest, pa bojo sedanji vozniki na precej boljšem kot so danes. Predpogoj pa je, da preprečimo avtomobilom zabijati mesto.
RedDrake ::
Jaz živim v Lj in delam. Pa mi na pamet ne pade da bi uporabljal lpp. Avtobus traja vsaj 2X kot kolo in 3X avto.
Kolo je načeloma ekvivalentno ali hitrejše od avtomobila znotraj obroča ob konicah (ko se največkrat uporablja avto). Zaradi veliko enosmernih ulic in kritičnih točk (kjer so konkretni zamaški) se da s kolesom zelo solidno potovati.
Bus je pa načeloma res mnogo mnogo počasnejši (z izjemo po vpadnicah na tistih ekstra pasovih).
Vem, ker to prakticiram zelo pogosto.
Celovška, Tržaška in Dunajska imata pas posvecen avtobusom, zraven pa en pas za avtomobile. Zjutraj porabis neprimerno več časa, da z avtom prides kamorkoli (popoldne ne vem, ker se ne vracam v rush hourjih).
Če odstranimo avtomobile iz ostalih cest, bi to takoj naredilo lpp nekajkrat hitrejši od avta danes. Za okus, se peljita v nedeljo zjutraj kamorkoli v Ljubljani, pa vama bo jasno, kakšen bi javni promet lahko bil, če se znebimo avtomobilov.
Zaradi števila potnikov, pa naraste tudi nabran denar, kar pomeni nove proge.
Skratka rešitev je, da se znebimo avtomobilov iz cest, pa bojo sedanji vozniki na precej boljšem kot so danes. Predpogoj pa je, da preprečimo avtomobilom zabijati mesto.
LPP je fail, ker so proge takšne kot bi jih narisal 5 letni otrok, ki bi kracal po zemljevidu.
Brez premislekov in upoštevanja generatorjev in ponorov potnikov.
Če želim od doma priti do moje prve službe, kjer sem delal 20 let nazaj, rabim po praznih cestah z busom več kot pol ure + minimalno 15 minut hoje.
Če se vsedem v avto na praznih cestah sem tam v 15 minutah.
S kolesom sem v 20 minutah.
Aja peš sem v cca 50 minutah.
Tako da ja.
Fail.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
-puhek- ::
LPP je fail, ker so proge takšne kot bi jih narisal 5 letni otrok, ki bi kracal po zemljevidu.
Brez premislekov in upoštevanja generatorjev in ponorov potnikov.
Če želim od doma priti do moje prve službe, kjer sem delal 20 let nazaj, rabim po praznih cestah z busom več kot pol ure + minimalno 15 minut hoje.
Če se vsedem v avto na praznih cestah sem tam v 15 minutah.
S kolesom sem v 20 minutah.
Aja peš sem v cca 50 minutah.
Tako da ja.
Fail.
Nisva se razumela, jaz primerjam tvojo situacijo danes, s polnimi cestami napram tvoji situaciji na avtobusu, s cestami brez avtomobilov (tudi brez tvojega). Trdiš, da prideš danes z avtom v rush hourjih hitreje?
Magic1 ::
Proge LPP so bile planirane kdaj? V 50. ali 60. letih? Torej več kot 60 let nazaj. Marikaj se je spremenilo v tem času. Samo prog se ne bo spreminjalo, ker bo folk drugače infarkt doživel.
To da so ljudje pogruntal, da se gre lahko po Vilharjevi v center in ne po Masarykovi, je trajal vsaj tri leta.
To da so ljudje pogruntal, da se gre lahko po Vilharjevi v center in ne po Masarykovi, je trajal vsaj tri leta.
Magic
RedDrake ::
Nisva se razumela, jaz primerjam tvojo situacijo danes, s polnimi cestami napram tvoji situaciji na avtobusu, s cestami brez avtomobilov (tudi brez tvojega). Trdiš, da prideš danes z avtom v rush hourjih hitreje?
Tako je.
Moste v LJ do starega Tehnološkega parka (Teslova ulica).
Z avtom v največjem rush hour danes rabim mogoče 30 minut.
S kolesom kot napisano 20-25 minut.
Peš 50 minut.
Z busom 45+ minut (nimam pojma za rush hour, ampak sumim da je mnogo mnogo več, ker gredo proge po Zaloški, Roški ali čez center).
-puhek- ::
Proge LPP so bile planirane kdaj? V 50. ali 60. letih? Torej več kot 60 let nazaj. Marikaj se je spremenilo v tem času. Samo prog se ne bo spreminjalo, ker bo folk drugače infarkt doživel.
To da so ljudje pogruntal, da se gre lahko po Vilharjevi v center in ne po Masarykovi, je trajal vsaj tri leta.
Zelo verjetno je to težava, namreč, če uvedejo novo linijo, traja celo večnost preden ljudje ugotovijo, da imajo nekaj novega na izbiro.
RedDrake ::
Saj sem napisal.
Za tiste tri vpadnice z ekstra pasovi je super.
Če greš iz Črnuč v center, super.
Če greš iz Brezovice / dolgega mosta v center, super.
Če greš iz BS3 v stegne na šiht, ja ups, avto ~15 minut, kolo 20 minut, peš 45 minut, bus 45 minut.
Za tiste tri vpadnice z ekstra pasovi je super.
Če greš iz Črnuč v center, super.
Če greš iz Brezovice / dolgega mosta v center, super.
Če greš iz BS3 v stegne na šiht, ja ups, avto ~15 minut, kolo 20 minut, peš 45 minut, bus 45 minut.
-puhek- ::
Nisva se razumela, jaz primerjam tvojo situacijo danes, s polnimi cestami napram tvoji situaciji na avtobusu, s cestami brez avtomobilov (tudi brez tvojega). Trdiš, da prideš danes z avtom v rush hourjih hitreje?
Tako je.
Moste v LJ do starega Tehnološkega parka (Teslova ulica).
Z avtom v največjem rush hour danes rabim mogoče 30 minut.
S kolesom kot napisano 20-25 minut.
Peš 50 minut.
Z busom 45+ minut (nimam pojma za rush hour, ampak sumim da je mnogo mnogo več, ker gredo proge po Zaloški, Roški ali čez center).
Jah, it sucks to be you (oz. it is great to be you), ce rabis z avtom v rush hourju manj casa kot v nedeljo zjutraj z busom.
Če greš iz BS3 v stegne na šiht, ja ups, avto ~15 minut, kolo 20 minut, peš 45 minut, bus 45 minut.
Tistega zvezda modela bi se morali znebiti oz. povezovati krake med sabo. Ampak zdaj si pa poglej klasicnega migranta, pripelje se na en del mesta in nato po najkrajsi poti do sluzbe. Tukaj povezujejo krake med sabo avtomobili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
-puhek- ::
Torej rabimo obvoznico, ki bi uspešno povezovalo te krake...
Ja, saj jo imamo. Dodamo nanjo še nekaj avtobusov, pa je problem rešen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
RedDrake ::
Če bi LPP bil boljši, bi ga več ljudi uporabljalo.
Spremembe se morajo začeti pri LPP. Več P+R in več linij ki ne bodo več v smislu YU peterokrake.
Tvoja logika je pa:
- LPP je zanič
- naredimo avtomobilsko opcijo bolj zanič od LPP da bomo vsi srečni.
To je čisti socialistični pristop.
Namesto da se revežem pomaga, da dvignejo prihodke, se bogate potegne proti revščini in smo "vsi enaki".
Pa še to, en protip.
Velik velik problem LJ je prehodnost v smeri S-J. Obstaja samo in zgolj 7 poti. Od tega sta dve poti obvoznica, ki je zabasana s tranzitom in šleparji, tri poti so pa pogojno uporabne ker jih semaforji in lokacija omejujejo (Večna pot, Tunel, Hradeckega).
Ostaneta Bleiwesova in Roška.
In glej ga zlomka, tudi vsi busi morajo po eni od teh poti. Vsekakor velik del problema.
Spremembe se morajo začeti pri LPP. Več P+R in več linij ki ne bodo več v smislu YU peterokrake.
Tvoja logika je pa:
- LPP je zanič
- naredimo avtomobilsko opcijo bolj zanič od LPP da bomo vsi srečni.
To je čisti socialistični pristop.
Namesto da se revežem pomaga, da dvignejo prihodke, se bogate potegne proti revščini in smo "vsi enaki".
Pa še to, en protip.
Velik velik problem LJ je prehodnost v smeri S-J. Obstaja samo in zgolj 7 poti. Od tega sta dve poti obvoznica, ki je zabasana s tranzitom in šleparji, tri poti so pa pogojno uporabne ker jih semaforji in lokacija omejujejo (Večna pot, Tunel, Hradeckega).
Ostaneta Bleiwesova in Roška.
In glej ga zlomka, tudi vsi busi morajo po eni od teh poti. Vsekakor velik del problema.
-puhek- ::
Če bi LPP bil boljši, bi ga več ljudi uporabljalo.
Spremembe se morajo začeti pri LPP. Več P+R in več linij ki ne bodo več v smislu YU peterokrake.
Tvoja logika je pa:
- LPP je zanič
- naredimo avtomobilsko opcijo bolj zanič od LPP da bomo vsi srečni.
Ne, moja logika je, dokler ljudje ne uporabljajo avtobusov nimajo iz česa postati boljši. Denarja ni, potrebe ni, premikajo se po polžje zaradi količine avtomobilov.
To je čisti socialistični pristop.
Namesto da se revežem pomaga, da dvignejo prihodke, se bogate potegne proti revščini in smo "vsi enaki".
Dokler bogati zajedajo reveže in so razlog za njihovo revščino, kjer svoj nabrani kapital zlorabljajo tako, da onesposabljajo/kupijejo kakrsnokoli konkurenco, kupujejo politike,... je to edini način.
Vsaka pomoč revežem bo propadla ali bila pobrana s strani bogatega.
Socializem, ni nastal brez razloga. Pa sindikati tudi ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
Mato989 ::
Ne, moja logika je, dokler ljudje ne uporabljajo avtobusov nimajo iz česa postati boljši. Denarja ni, potrebe ni, premikajo se po polžje zaradi količine avtomobilov.
Narobe... potreba bo prišla če se bo izboljšala izkušnja
Ti bi pa rad kaznoval ker uporabljamo avto da bi plačevali slab LPP da se čez 20 let UPAJMO DA izboljša
Doesnt work like this.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
-puhek- ::
Ne, moja logika je, dokler ljudje ne uporabljajo avtobusov nimajo iz česa postati boljši. Denarja ni, potrebe ni, premikajo se po polžje zaradi količine avtomobilov.
Narobe... potreba bo prišla če se bo izboljšala izkušnja
Ti bi pa rad kaznoval ker uporabljamo avto da bi plačevali slab LPP da se čez 20 let UPAJMO DA izboljša
Doesnt work like this.
Ja, to je nova naritiva razvajenih milenijcev in ostalih snežink. Ampak za to mi je vseeno. Potreba je, da se znebimo avtomobilov, ker delajo štalo v mestih in je tudi sicer trend po celi EU.
Izboljšal se je LPP, imate možnost P+R, dodali so se ločeni pasovi, zdaj pa je čas, da tudi sami kaj naredite.
Ko presežete kritično maso, se bo začel iz plačanih voženj nabirati denar, da se lahko zadevo izboljša.
Tvoja "logika" pa je, dvignimo davke, potem zapufajmo državo za 10 let (vmes se striktno pritožujmo čez davke), plačujmo obresti (iz davkov) in potem se bom mogoče vozil. Ne bo šlo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
WizzardOfOZ ::
LPP se v vseh teh letih ni nič izboljšal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
-puhek- ::
WizzardOfOZ je izjavil:
LPP se v vseh teh letih ni nič izboljšal.
Seveda se je, samo, če se ne voziš, ne veš. Se je pa situacija z avtomobili enormno poslabšala.
WizzardOfOZ ::
Mogoče se je v centru, na obrobju se ni nič izboljšalo. Ni nobenih dodatnih pasov,...
Torej rabimo dodatne pasove. Tako na obvoznici, kot v mestih, da se bodo avtobusi lahko vozili.
Torej rabimo dodatne pasove. Tako na obvoznici, kot v mestih, da se bodo avtobusi lahko vozili.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
-puhek- ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Mogoče se je v centru, na obrobju se ni nič izboljšalo. Ni nobenih dodatnih pasov,...
Torej rabimo dodatne pasove. Tako na obvoznici, kot v mestih, da se bodo avtobusi lahko vozili.
Saj jih bomo imeli, ko se znebimo avtomobilov iz cest. Točno to je ideja, da se z odstranitvijo avtomobilov, naredi prostor za avtobuse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
RedDrake ::
Ne, moja logika je, dokler ljudje ne uporabljajo avtobusov nimajo iz česa postati boljši. Denarja ni, potrebe ni, premikajo se po polžje zaradi količine avtomobilov.
Lej, tudi firmo se ne gradi tako, da dosežeš pri lokalni
Ja, tu gre za javno firmo, ampak sorry, denarja je dovolj. Če ga je dovolj za 800k EUR okrasne inox cevi, kobajagi skulpture, pa tlakovanje celih cest na roke s kockami, pa kaj vem kaj še vse, ga bo pa tudi za tistih 50 šoferjev in 30 busov extra.
Ampak šerifu se gladko hebe za to. Identično se hebe tudi ostalim mestnim "veljakom".
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Mogoče se je v centru, na obrobju se ni nič izboljšalo. Ni nobenih dodatnih pasov,...
Torej rabimo dodatne pasove. Tako na obvoznici, kot v mestih, da se bodo avtobusi lahko vozili.
Saj jih bomo imeli, ko se znebimo avtomobilov iz cest. Točno to je ideja, da se z odstranitvijo avtomobilov, naredi prostor za avtobuse.
Jaz jih hočem sedaj, ne potem. Potem tudi z avtom ne bo problem, če drugih ne bo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
-puhek- ::
Ne, moja logika je, dokler ljudje ne uporabljajo avtobusov nimajo iz česa postati boljši. Denarja ni, potrebe ni, premikajo se po polžje zaradi količine avtomobilov.
Lej, tudi firmo se ne gradi tako, da dosežeš pri lokalnimafijski izpolitiki, da prepove tvoje konkurenco, ampak se vzame kredo, postavi firmo in računa na uspeh.
Ja, tu gre za javno firmo, ampak sorry, denarja je dovolj. Če ga je dovolj za 800k EUR okrasne inox cevi, kobajagi skulpture, pa tlakovanje celih cest na roke s kockami, pa kaj vem kaj še vse, ga bo pa tudi za tistih 50 šoferjev in 30 busov extra.
Ampak šerifu se gladko hebe za to. Identično se hebe tudi ostalim mestnim "veljakom".
Še nihče dosedaj ni reševal problemov prometa na boljši način kot Zoki. Sprostil je center, naredil rumene ločene pasove, uredil kupe cest, da so postale avtomobilom neprijazne, enosmerne, ni širil cest v korist avtomobilov, naredil parkirišča plačana ipd.
Dejansko mu težko kaj očitaš.
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Mogoče se je v centru, na obrobju se ni nič izboljšalo. Ni nobenih dodatnih pasov,...
Torej rabimo dodatne pasove. Tako na obvoznici, kot v mestih, da se bodo avtobusi lahko vozili.
Saj jih bomo imeli, ko se znebimo avtomobilov iz cest. Točno to je ideja, da se z odstranitvijo avtomobilov, naredi prostor za avtobuse.
Jaz jih hočem sedaj, ne potem. Potem tudi z avtom ne bo problem, če drugih ne bo.
Ne moreš jih imeti sedaj, če si ti na njih in ostali, ki delate gužvo. Najprej se vas je treba znebiti iz cest in seveda je čisto jasno, da bi se najraje sam vozil.
Še boljše, ne bo se ti treba sam, še cel avtobus jih bo zraven tebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
eriCartman ::
Prosim veljaki Ljubljanski, da naredite vsaj cesto mimo "lepe, bele, zaželjene" Ljubljakne, da tisti, ki se ji želimo čimhitreje približati, ampak še hitreje oddaljiti, to lahko tudi storimo!
-puhek- ::
eriCartman je izjavil:
Prosim veljaki Ljubljanski, da naredite vsaj cesto mimo "lepe, bele, zaželjene" Ljubljakne, da tisti, ki se ji želimo čimhitreje približati, ampak še hitreje oddaljiti, to lahko tudi storimo!
Saj jo imate? Zakaj bi na vsak nacin radi trošili miljarde, da bo na koncu enako vse zabito kot danes?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
Mato989 ::
Ne, moja logika je, dokler ljudje ne uporabljajo avtobusov nimajo iz česa postati boljši. Denarja ni, potrebe ni, premikajo se po polžje zaradi količine avtomobilov.
Narobe... potreba bo prišla če se bo izboljšala izkušnja
Ti bi pa rad kaznoval ker uporabljamo avto da bi plačevali slab LPP da se čez 20 let UPAJMO DA izboljša
Doesnt work like this.
Ja, to je nova naritiva razvajenih milenijcev in ostalih snežink. Ampak za to mi je vseeno. Potreba je, da se znebimo avtomobilov, ker delajo štalo v mestih in je tudi sicer trend po celi EU.
Izboljšal se je LPP, imate možnost P+R, dodali so se ločeni pasovi, zdaj pa je čas, da tudi sami kaj naredite.
Ko presežete kritično maso, se bo začel iz plačanih voženj nabirati denar, da se lahko zadevo izboljša.
Tvoja "logika" pa je, dvignimo davke, potem zapufajmo državo za 10 let (vmes se striktno pritožujmo čez davke), plačujmo obresti (iz davkov) in potem se bom mogoče vozil. Ne bo šlo.
Si predstavljaš da bi te prisilili da hodiš v nek zabaviščni park in plačuješ vstopnino tako dolgo dokler ga oni ne izboljšajo ker pride denar s tvojih prisilnih vstopnin?
To bi namreč ti rad od nas za javni prevoz.
Kot da bi jaz moral kupovat zanič hrano tako dolgo da bo proizvajalec produkta dobil več keša da jo izboljša
DOESNT WORK LIKE THAT!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
-puhek- ::
Mato989 ::
DOESNT WORK LIKE THAT!
To imaš pa prav, nihče te ne sili, da hodiš v zabaviščni park in nihče te ne sili, da kupuješ zanič hrano, lahko izbereš katerikoli drug zabaviščni park in katerokoli drugo hrano.
Saj tebe tudi nihče ne sili da uporabljaš LPP, če pa boš prepovedal avte pa me boste silili tu je problem.
Tvoja logika je ekvivalent da prepovemo vso hrano razen tisto ki hočemo izboljšat in pol mormo to kupovat forever dokler se ne nabira denar zaradi potrošnikov in bodo pol nardili boljšo hrano
namesto kot v normalnem sistemu kjer pač če želiš da nekdo nekaj kupuje in uporablja mora bit storitev dovolj dobra in privlačna da jo bodo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
-puhek- ::
DOESNT WORK LIKE THAT!
To imaš pa prav, nihče te ne sili, da hodiš v zabaviščni park in nihče te ne sili, da kupuješ zanič hrano, lahko izbereš katerikoli drug zabaviščni park in katerokoli drugo hrano.
Saj tebe tudi nihče ne sili da uporabljaš LPP, če pa boš prepovedal avte pa me boste silili tu je problem.
Nihče te ne bo sili, ostani v Ptuju, nihče (niti v Celju, kjer ti delaš gužvo), ne bo točil solz za tabo.
Ti dam še kakšno lepo primerjavo? Pride gost v tvoje stanovanje in ti začne diktirat kaj bo tam počel, blatne škornje brisati v tvoj kavč in nažigati gas na mopedu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
Magic1 ::
Inžinirček in njegov nov account. Sej ne vem a samo trolla, ali je res tako omejen. On živi v svojem mehurčku pod mamino kiklo in mu ni treba it nikamor.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
-puhek- ::
Inžinirček in njegov nov account. Sej ne vem a samo trolla, ali je res tako omejen. On živi v svojem mehurčku pod mamino kiklo in mu ni treba it nikamor.
Trikrat neumnost, ampak se vsaj vidi, da si poln tehtnih argumentov.
Mimogrede, vse, za kar se vam zdi, da sem jaz kriv, se že dogaja.
Ne vem ali ste pri počasnem kuhanju opazili, da postaja promet v Ljubljani vedno bolj zatežen, na vpadnicah ste zgubili en pas, vedno več parkirišč plačljivih, vedno več enosmernih, omejitev hitrosti, radarjev...
Nekega dne se boste pripeljali do obvoznice, zapeljali na P+R in se ob celotni vožnji z avtobusom do službe, ob surfanju po telefonu, virtualni trapljali samega sebe po rami, kako ste se tole dobro spomnili, delili po facebooku svoje selfije na LPP in slike "tistih drugih" luzerjev, ki se drenjajo v avtu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
Magic1 ::
Sem opazil ja. Zdaj se red dela tudi ven iz centra, da se ne parkira vsepovsod po pločnikih. Zdaj moram celo avto v garažo zapeljat. Bogi inžinirček sedaj mu je jasno, da ne bo nikoli imel avta in zdaj navija, da bi ga prepovedali vsem.
Magic
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 50018 (36258) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20094 (15731) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31524 (21610) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 82317 (71726) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33146 (27547) | BigWhale |