Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
-puhek- ::
Sem opazil ja. Zdaj se red dela tudi ven iz centra, da se ne parkira vsepovsod po pločnikih. Zdaj moram celo avto v garažo zapeljat. Bogi inžinirček sedaj mu je jasno, da ne bo nikoli imel avta in zdaj navija, da bi ga prepovedali vsem.
Se samopomiluješ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
WizzardOfOZ ::
Ne moreš jih imeti sedaj
Potem se bodo pa z avtomobili še naprej vozili v ljubljano. Ali linije ali pa avto, druge možnosti ni. Ljudje morajo hoditi na šiht, tega jim ne smeš preprečevat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
-puhek- ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ne moreš jih imeti sedaj
Potem se bodo pa z avtomobili še naprej vozili v ljubljano. Ali linije ali pa avto, druge možnosti ni. Ljudje morajo hoditi na šiht, tega jim ne smeš preprečevat.
Saj bodo linije, samo treba je preprečiti avtomobilom dostop, z busom se lahko vozijo, ko bojo nove možnosti na voljo pa jih bodo lahko koristili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
Magic1 ::
Do kam bi ti prepovedal avtomobilom? Do industrijske cone Stegne, Letališka, BTC, litostroj, Šentvid, Rudnik, dolgi most? To so vse industrijske cone praktično na obvoznici. Ali bi ustavil avte v Domžalah, Škofljici, Vrhniki?
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
-puhek- ::
Do kam bi ti prepovedal avtomobilom? Do industrijske cone Stegne, BTC, litostroj, Šentvid, Rudnik, dolgi most?
Si hotel reči, kdaj bi prepovedal avtomobilom? V rush hourjih, uro prej in uro kasneje. Pa še kakšen otoček naredis okrog tržnic za revne (BTC, Rudnik)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
Magic1 ::
A to bo an ban pet podgan, kdo bo ob kateri uri lahko štartal? Jao kako se vidi še puhek pod nosom, ki misli da je vse enostavno.
Tisti, ki imajo možnost se prilagodit, se že zdaj. Sej nobenemu ne ustreza čakanje v koloni. Večina služb je pa danes vezana na 8-15h, predvsem zaradi tujine in tega, da so takrat vsi v službi. Pri nas je tudi prilagodljiv delovnik in lahko že ob 6h začneš. Pa zdaj že namigujejo, da bodo to zožal, ker ni optimalno.
Tisti, ki imajo možnost se prilagodit, se že zdaj. Sej nobenemu ne ustreza čakanje v koloni. Večina služb je pa danes vezana na 8-15h, predvsem zaradi tujine in tega, da so takrat vsi v službi. Pri nas je tudi prilagodljiv delovnik in lahko že ob 6h začneš. Pa zdaj že namigujejo, da bodo to zožal, ker ni optimalno.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
-puhek- ::
A to bo an ban pet podgan, kdo bo ob kateri uri lahko štartal? Jao kako se vidi še puhek pod nosom, ki misli da je vse enostavno.
Spet o sebi govoris? Najprej daš butast predlog, potem se obtoziš, da imas puhek pod nosom (na podlagi lastnega butastega predloga). A ni bolj preprosto, če ga sploh ne podaš?
Mislim, zaradi mene kar, me prav zabavaš.
Magic1 ::
Se mi zdi, da ti bolj moderatorje zabavaš, ko ti tedensko PNGje talajo (ali celo banajo).
Magic
-puhek- ::
Se mi zdi, da ti bolj moderatorje zabavaš, ko ti tedensko PNGje talajo (ali celo banajo).
Se ne sekiram, če to počnejo že 20+ let bojo pa še malo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
Lonsarg ::
Puf_gluf, a res ne premores niti kancek samorefleksije, da bi ti bilo jasno, da ko se 99% folka v temi proti tvojem mnenju obrne, celo vsi mi ki smo sicer proti siritvi cesarkoli za avtomobile! Da bi ti postalo jasno da imas narobe?
-puhek- ::
Puf_gluf, a res ne premores niti kancek samorefleksije, da bi ti bilo jasno, da ko se 99% folka v temi proti tvojem mnenju obrne, celo vsi mi ki smo sicer proti siritvi cesarkoli za avtomobile! Da bi ti postalo jasno da imas narobe?
Samorefleksiraj tole:
Tudi, ce navlešes v to temo se nadaljnih deset tisoč slovenskih idiotov, ki se bodo vsi strinjali s tabo, ne bo to v ničemer dokazovalo, da imam narobe.
Ampak, ne se matrat, najprej tisti kvader spravi skozi okroglo luknjo, se bos potem ukvarjal s čredenjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
WizzardOfOZ ::
od sedaj naprej to ni inženirček, ampak puhek.
puhek, nimaš pojma. prvo naredi srednjo šolo do konca, potem fsks, do takrat se pa z lpp cjazi na šiht, da bodo linije uštimal od tvojega denarja.
puhek, nimaš pojma. prvo naredi srednjo šolo do konca, potem fsks, do takrat se pa z lpp cjazi na šiht, da bodo linije uštimal od tvojega denarja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
-puhek- ::
WizzardOfOZ je izjavil:
od sedaj naprej to ni inženirček, ampak puhek.
puhek, nimaš pojma. prvo naredi srednjo šolo do konca, potem fsks, do takrat se pa z lpp cjazi na šiht, da bodo linije uštimal od tvojega denarja.
Oh, se počutiš ogroženega, pa rabiš nekaj s čimer si boš lahko poflikal ego... prav, ti naredim uslugo... bo vredu? "puhek" je bil že zaseden, saj bo "-puhek-" vredu?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
g. Oden ::
Je res potrebna tema za teh 5 ali 10 minut več kolikor se v Ljubljani porabi za pot do in iz službe. Prometno najbolj problematična mesta v Sloveniji so sicer manjša mesta, kjer gre ena cesta čez center in ko se ta zabaše vse stoji, alternativnih poti pa ni.
mancini ::
eriCartman je izjavil:
Neupravičeno pa se pričakuje, da bo kar naenkrat ogromen odstotek ljudi to dojel in se iz danes na jutri prestavil na avtobuse, vlake...vse zahteva svoj čas
Haha kakšna neumnost. V razvitih državah z dobrim in modernim javnim prevozom se vozi ogromno ljudi. Samo Slovenci pa smo idioti in ne koristimo le tega.
nejc_nejc ::
Nekega dne se boste pripeljali do obvoznice, zapeljali na P+R in se ob celotni vožnji z avtobusom do službe,
Daj zračunaj kakšna je površina teh tvojih P+R.
Haha kakšna neumnost. V razvitih državah z dobrim in modernim javnim prevozom se vozi ogromno ljudi. Samo Slovenci pa smo idioti in ne koristimo le tega.
Zračunaj, koliko to kušta..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
-puhek- ::
Zračunaj, koliko to kušta..
Garantiram ti, da manj kot 2 avtomobila, dvojno zavarovanje, dvojni bencin,... ze ce se ene kante znebis, bos prisparal vec, kot boš zagonil za javni prevoz.
Nekega dne se boste pripeljali do obvoznice, zapeljali na P+R in se ob celotni vožnji z avtobusom do službe,
Daj zračunaj kakšna je površina teh tvojih P+R.
Zaenkrat prevelika, sicer pa saj veš, kdor prej pride, prej melje, mogoče bi si lahko kupil parkirišče pred Ljubljano, da ne boš potem jamral, ko se enkrat zapre migracijski promet. Ker takrat bo cena x5. In P+R bo polno zaseden, razen, ce prideš pred 5:00 uro, tako, da se boš prisiljen odpovedati avtomobilu tudi za medmestno vožnjo.
Da ne boš potem ostal z dolgim jamrajočim nosom, kjer se boš usajal na krivico in sanjal o tem, kako bojo drugi pokrili tvoje življenske failureje, tako kot to počnejo vozniki avtomobilov že celo temo.
Ker te preproste kmečke pameti so se selile na periferijo, danes pa izgubljajo 1-2 uri od 24 na drkanju z avtom gor in dol v gužvi in ni rešitve v nobeni bližnji prihodnosti, ne samo to, obeta se jim, da bo še mnogo slabše, ker Ljubljana počasi in za sigurno, daje prednost prebivalcem in javnemu prevozu in vedno bolj krči zanko okrog migracijskega vratu. Skratka ukrepaj zdaj, da ne boš kasneje jokal kot oni, nabavi si parkirišče čim bližje vpadnicam in mogoče še celo profitiraš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
-puhek- ::
No saj mogoče pa ne bo tako slabo, LPP že vozi do Grosupelj in Domžal, Medvod. Mogoče boš pa tam parkirišče dobil in se potem vozil do Ljubljane. Nekaj časa. Dokler vas tudi tam ne bodo imeli dovolj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
starfotr ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če tovornjake spravimo na železnico imamo takoj en pas frej za osebna vozila. Bo manj gužve.
Tovorna vozila predstavljajo manjši delež vsega prometa na avtocestah, zato bi bilo bolj smiselno osebni promet in voznike usmeriti na železnico.
Delež tovornih vozil na najbolj obremenjenih odsekih avtocestnega omrežja, da ne bo ugibanj:
- A1, Šentjakob - Ljubljana. Povprečno dnevno število vseh vozil je 67.000, od tega 6810 težjih tovornih vozil, kar predstavlja 10,16 % delež.
- A1, Brezovica - Vrhnika. Povprečno dnevno število vseh vozil je 61.650, od tega 8885 težjih tovornih vozil, kar predstavlja 14,41 % delež.
- A2, Vodice - Ljubljana. Povprečno dnevno število vseh vozil je 53.104, od tega 2222 težjih tovornih vozil, kar predstavlja 4,18 % delež.
- A2, Šmarje Sap - Ljubljana. Povprečno dnevno število vseh vozil je 53.964, od tega 3593 težjih tovornih vozil, kar predstavlja 6,65 % delež.
- H5, Sermin - Bertoki. Povprečno dnevno število vseh vozil je 42.000, od tega 3150 težjih tovornih vozil, kar predstavlja 7,5 % delež.
Vsi podatki so dostopni na spletni strani Odprtih podatkov Slovenije, zadnje dostopni podatki o prometnih obremenitvah datirajo iz leta 2021.
https://podatki.gov.si/data/search?open...
gruntfürmich ::
dolžina šleperja pa je 4× daljša kot osebni avto, zato zavzame fizično več prostora.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
IgorCardanof ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če tovornjake spravimo na železnico imamo takoj en pas frej za osebna vozila. Bo manj gužve.
Tovorna vozila predstavljajo manjši delež vsega prometa na avtocestah, zato bi bilo bolj smiselno osebni promet in voznike usmeriti na železnico.
Delež tovornih vozil na najbolj obremenjenih odsekih avtocestnega omrežja, da ne bo ugibanj:
- A1, Šentjakob - Ljubljana. Povprečno dnevno število vseh vozil je 67.000, od tega 6810 težjih tovornih vozil, kar predstavlja 10,16 % delež.
- A1, Brezovica - Vrhnika. Povprečno dnevno število vseh vozil je 61.650, od tega 8885 težjih tovornih vozil, kar predstavlja 14,41 % delež.
- A2, Vodice - Ljubljana. Povprečno dnevno število vseh vozil je 53.104, od tega 2222 težjih tovornih vozil, kar predstavlja 4,18 % delež.
- A2, Šmarje Sap - Ljubljana. Povprečno dnevno število vseh vozil je 53.964, od tega 3593 težjih tovornih vozil, kar predstavlja 6,65 % delež.
- H5, Sermin - Bertoki. Povprečno dnevno število vseh vozil je 42.000, od tega 3150 težjih tovornih vozil, kar predstavlja 7,5 % delež.
Vsi podatki so dostopni na spletni strani Odprtih podatkov Slovenije, zadnje dostopni podatki o prometnih obremenitvah datirajo iz leta 2021.
https://podatki.gov.si/data/search?open...
Lahko ti postavim dva tovornjaka na vozni in prehitevalni pas, pa ti zabijeta celotno avtocesto, čeprav bosta po deležu le 0.005%. Tako da ni vredu argument.
Razumem, na kaj ciljaš, ampak za to debato irrelevantna statistika.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Comandante ::
Si že izgubil s svojim lastnim argumentom.
Primerjati avto in avtobus je nesmiselno, ker sluzita dvema razlicnima namenoma, in enega pogosto ne mores zamenjati z drugim, saj opravlja drugo nalogo. Avtobus deluje na tocno doloceni progi ob vnaprej dolocenem casu. Avto je point to point prevozno sredstvo, na voljo kadarkoli in za katerokoli progo.
Do neke mere bi recimo lahko primerjal avto in motor. Ceprav tudi le do neke mere, saj je motor manj prakticen (vreme, prostor za hrambo). Kolesa ne mores, ker je pocasno, neudobno ter za daljse razdalje neuporabno transportno sredstvo.
Ne moremo kazati taksnih slik, brez da razcistimo kontekst.
LeQuack ::
Dejstvo je da vsak avto v 95% ali še več časa samo stoji na mestu in zaseda koristen prostor. To je najbolj neumna stvar kar je možno. Polovico površine Ljubljane zasedajo stoječi avtomobili.
Quack !
49106 ::
Comandante je izjavil:
Si že izgubil s svojim lastnim argumentom.
Primerjati avto in avtobus je nesmiselno, ker sluzita dvema razlicnima namenoma, in enega pogosto ne mores zamenjati z drugim, saj opravlja drugo nalogo. Avtobus deluje na tocno doloceni progi ob vnaprej dolocenem casu. Avto je point to point prevozno sredstvo, na voljo kadarkoli in za katerokoli progo.
Problem pri javnem prevozu je, da se lahko pritožiš na tramvaj komando, če ni prostega mesta. Kako boš prišel v službo ali kako bodo šolarji šli domov, pa ne zanima nikogar. Nič čudnega, da se mularija tako preriva pred avtobusi.
Comandante ::
Dejstvo je da vsak avto v 95% ali še več časa samo stoji na mestu in zaseda koristen prostor. To je najbolj neumna stvar kar je možno. Polovico površine Ljubljane zasedajo stoječi avtomobili.
Ne razumem zakaj bi bil to problem? A ni dovolj parkirnih mest? Ce jih primanjkuje, je treba Zokija vprasat zakaj ima nesposobne prostorske planerje. Ce sredi San Francisca clovek nima problema najti parkplaca, zakaj bi ga v eni mali Ljubljani imel? Postavis garazne hise na potrebnkh lokacijah, pa gotovo.
Comandante je izjavil:
Si že izgubil s svojim lastnim argumentom.
Primerjati avto in avtobus je nesmiselno, ker sluzita dvema razlicnima namenoma, in enega pogosto ne mores zamenjati z drugim, saj opravlja drugo nalogo. Avtobus deluje na tocno doloceni progi ob vnaprej dolocenem casu. Avto je point to point prevozno sredstvo, na voljo kadarkoli in za katerokoli progo.
Problem pri javnem prevozu je, da se lahko pritožiš na tramvaj komando, če ni prostega mesta. Kako boš prišel v službo ali kako bodo šolarji šli domov, pa ne zanima nikogar. Nič čudnega, da se mularija tako preriva pred avtobusi.
Pa ne pozabimo, da je za ljudi izven ringa popolnoma neuporaben, ker ne vozi tja, kjer ljudje zivijo. Lahko filozofiramo kolikor hocemo, ampak javni prevoz pokrije morda par procentov populacije. Od teh par procentov jih vecina najbrz ceni svoj cas, in gredo raje z avtom.
Resitev je nadgradnja ceste in dodaten pas. Idealna resitev je obvoz tranzita (da ne bo delal dodatne guzve na ringu). Vse ostalo so pravljice.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Comandante ()
Comandante ::
gruntfürmich ::
Si že izgubil s svojim lastnim argumentom.
si res neumen da ne razumeš komentarja in potem nekaj debilnega odgovoriš.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
energetik ::
Si že izgubil s svojim lastnim argumentom.
Ker folk se vozi na delo s šleperji, 100 komadov v priklopniku?
Tisti tvoji podatki o % tovornjakov so verjetno za 100% časa. Ne povejo nič, kako so časovno razporejeni. Pejt zdajle na J obvoznico in mi povej, kakšen % je. Ti lahko kar jaz, sem se ravno peljal tam. Vozni pas je ena sam vlak tovornjakov brez varnostne. Vsaj 30-40% delež jih je. Dodaj 1 romunski kombi na prehitevalnem in imaš zastoj.
vires in numeris
Magic1 ::
Glede na to, da smo tranzitna država, bi mi morali imeti na križu tretji betonski pas in prepovedano prehitevanje za kamione bi moralo ostati. Sej verjetno bi EU znatno financirala, samo se mi zdi, da to ni biznis. Bolje je da se kamioni furajo po asvaltu in posledično lahko popravljamo cesto vsakih nekaj let. Sej bi rekel, da se spravi kamione na železnico, samo dvomim da je to realno.
Magic
starfotr ::
Naj gredo čez Avstrijo direktno v Italijo. Ali pa čez Madžarsko direktno na Hrvaško.
Naši (DARS, Luka Koper, SŽ) tega ne dovolil, ker je tu preveč denarja.
Torej DARS, Luko in SŽ obesit za jajca. Btw, vse so državne firme.
Naši (DARS, Luka Koper, SŽ) tega ne dovolil, ker je tu preveč denarja.
Torej DARS, Luko in SŽ obesit za jajca. Btw, vse so državne firme.
hendriks ::
Problem prometnih povezav v Sloveniji na splošno je večplasten:
- cela prometna politika je bazirala na avtocestah, namesto na železnicah
- Slovenija je zelo gorata dežela in so stroški gradnje železnic višji kot pa gradnja cest
- ponudba zazidljivih parcel v lokalnem okolju, kjer bi podjetniki gradili infrastrukturo je mizerna
- mindset vodstvenih kadrov je takšen, da svojim podrejenim ne zaupajo in imajo tendenco nadzorovanja, zato tudi ne podpirajo dela od doma
- cela prometna politika je bazirala na avtocestah, namesto na železnicah
- Slovenija je zelo gorata dežela in so stroški gradnje železnic višji kot pa gradnja cest
- ponudba zazidljivih parcel v lokalnem okolju, kjer bi podjetniki gradili infrastrukturo je mizerna
- mindset vodstvenih kadrov je takšen, da svojim podrejenim ne zaupajo in imajo tendenco nadzorovanja, zato tudi ne podpirajo dela od doma
gruntfürmich ::
Si že izgubil s svojim lastnim argumentom.
Ker folk se vozi na delo s šleperji, 100 komadov v priklopniku?
Tisti tvoji podatki o % tovornjakov so verjetno za 100% časa. Ne povejo nič, kako so časovno razporejeni. Pejt zdajle na J obvoznico in mi povej, kakšen % je. Ti lahko kar jaz, sem se ravno peljal tam. Vozni pas je ena sam vlak tovornjakov brez varnostne. Vsaj 30-40% delež jih je. Dodaj 1 romunski kombi na prehitevalnem in imaš zastoj.
skušam mu tudi dopovedati, da eden šleper zavzame fizično toliko prostora kot 2 ali 3 osebni avti, zato 10% šleperjev v prometu pomeni kot 20 ali 30% osebnih avtov v prometu. ker so fizično večji in zavzamejo več placa.
to pa niso več male številke.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
starfotr ::
Dečki, en avto pri 130 km/h zavzame najmanj 72 m +dolžina avta. Avti so pa dolgi cca. 5 m.
Kamion zavzame pri 90 km/h 50 m +dolžina kamiona. Kamioni so lahko dolgi maksimalno 25 m.
Tako, da 3 avti niso enako 1 kamionu.
Kamion zavzame pri 90 km/h 50 m +dolžina kamiona. Kamioni so lahko dolgi maksimalno 25 m.
Tako, da 3 avti niso enako 1 kamionu.
IgorCardanof ::
Nevem po kakšnih cestah se ti pelješ, ampak kolona tovornjakov na voznem pasu po 80 km/h in par avtomobilov, ki jih z 100 ali 110 km/h prehitevajo in dobiš to kar imamo vsak dan. Tisti, ki ustrezno vozi 130 ali več po prehitevalnem ni problem.
Drugi problem je pa to, da se dosti voznikov ne zna izkljucit iz avtoceste oziroma vkljucit na avtocesto.
Drugi problem je pa to, da se dosti voznikov ne zna izkljucit iz avtoceste oziroma vkljucit na avtocesto.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
joze67 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Potni stroški so povračilo za vožnjo na delovno mesto. Plačuje se za pretekli mesec. Od tega si že plačal davek. Zato tega ponovno obdavčit ne morejo in ne smejo. Sem pa zato da se ukine ta dodatek, nikakor pa da se ga obdavči.
Sedaj (21.) semprišel šele do 12. in je morda že pojasneno - bom popravil, ko pridem do konca.
Scer pa: kako točno si že plačal davek od tega? Dohodnina in DDV sta dva različna davka in se ne izključujeta. Ko greš v trgovino, kupiš z že obdavčenim denarjem izdelek s polno vrednostjo DDV. Dvojni davki?
gruntfürmich ::
Dečki, en avto pri 130 km/h zavzame najmanj 72 m +dolžina avta. Avti so pa dolgi cca. 5 m.
Kamion zavzame pri 90 km/h 50 m +dolžina kamiona. Kamioni so lahko dolgi maksimalno 25 m.
Tako, da 3 avti niso enako 1 kamionu.
ne v konici.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Miki N ::
Gneče bo kmalu konec!
To bo še hec.
https://www.rtvslo.si/okolje/obdavcitev...
Trgovinska zbornica opozarja, da predlog nacionalnega energetskega in podnebnega načrta ne predvideva novih ukrepov za elektrifikacijo vozil, pač pa med drugim obdavčitev drugega avtomobila in omejitev hitrosti v mestih na 30 kilometrov na uro.
To bo še hec.
https://www.rtvslo.si/okolje/obdavcitev...
gruntfürmich ::
mah, prej bo totalen kaos prej bo bolje. samo upam da se ne bomo totalno uničili z jedersko vojno. ker svet gre pospešeno v kurac
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
-puhek- ::
Torej je imel Tweezzizi prav... dejansko bo prišlo počasi do deavtombilizacije mest. Lepo slišat.
S tem, da pa moram reči, da jim je pa tale omejitev 30km/h odlična ideja.
Soft način, za odstranit avtomobile iz ulic.
S tem, da pa moram reči, da jim je pa tale omejitev 30km/h odlična ideja.
Soft način, za odstranit avtomobile iz ulic.
LeQuack ::
Da vzameš Slovencu drugi avto ki ga ima za v trgovino, to je tko ko da bi Angležem čaj vzeli.
Quack !
-puhek- ::
Najlažje je pa skočit na drug account in pohvalit samega sebe
Še bolj preprosto je sprejeti omejitev 30km/h.
Reši toliko problemov, kar naenkrat so avtomobili izenačeni z mopedom, kolone bojo take, da bodo v rush hourjih rinili v mesto samo najbolj pogumni.
Pa še kontroliranje je ekstremno preprosto, razširi se mrežo radarjev in to je to, pa še mesto profitira na račun psihopatov za volani. Pa še takse za vstop v Ljubljano, ob vsem tem denarju bomo pa res najlepše mesto na svetu.
Čez čas počasi začneš ceste preoblikovati v uporabne površine za ljudi in kar je najbolje, z denarjem od zadrtih avtomobilistov. Poezija.
Ta, ki se je tega spomnil je genialec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
GupeM ::
Še posebej, ker bojo tudi busi morali voziti 30 km/h. Poleg ustavljanja vsakih 300 m na postajah. To bo folk z veseljem hodil na buse.
Aja, pa moped ne more bit izenačen z avtomobilom, ker v avtu si na suhem in imaš plac zraven še kaj peljat.
Aja, pa moped ne more bit izenačen z avtomobilom, ker v avtu si na suhem in imaš plac zraven še kaj peljat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
Magic1 ::
Ne skrbi puhek, politika ve, da pretiravat ne sme. Kaj jim pomaga, če folku stopijo na rep in jih zamenjajo po hitrem postopku. Novi pa stvari razveljavijo...
Magic
-puhek- ::
Še posebej, ker bojo tudi busi morali voziti 30 km/h. Poleg ustavljanja vsakih 300 m na postajah. To bo folk z veseljem hodil na buse.
Itak, da ne. Nekaj cest se bo zaprlo v samo avtobusni promet, 30 km/h se bojo vozili samo avtomobilisti, avtobusi pa bojo lepo na plin svigali po mestu.
Ne skrbi puhek, politika ve, da pretiravat ne sme. Kaj jim pomaga, če folku stopijo na rep in jih zamenjajo po hitrem postopku. Novi pa stvari razveljavijo...
Zokija? S kom, s Hojsom? Dobra šala
To se lepo sprejme na začetku mandata, do naslednjih volitev, bo folk že ugotovil, da so bili avtomobili zgrešena norost (in imaš zagarantirano zmago še na naslednjih volitvah), cestam pa vmes popraviš ureditev toliko, da ne glede na zakonodajo prehod nazaj ni več možen.
Mimogrede, pridi ob priliki malo v Ljubljano pogledat, boš presenečen koliko cest ima že omejitev 30. In vsako leto jih je več.
Vas že vidim, kako se boste transformirali iz zadrgnjenih grgračev v flower-power srečne ljudi, ki na avtobusih preberejo kakšno knjigo, postorijo kaj za službo, zaigrajo kakšno igrico. Kmalu boste hvaležni za vse ukrepe, ki so vas potegnili iz vašega avtomobilskega enoumja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -puhek- ()
Mato989 ::
Torej je imel Tweezzizi prav... dejansko bo prišlo počasi do deavtombilizacije mest. Lepo slišat.
S tem, da pa moram reči, da jim je pa tale omejitev 30km/h odlična ideja.
Soft način, za odstranit avtomobile iz ulic.
To je samo soft način da dobiš več psihopatov ki živčkajo in prehitevajo in potem imamo več bolanih ljudi
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 50004 (36244) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20093 (15730) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31523 (21609) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 82310 (71719) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33144 (27545) | BigWhale |