Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
ElectricJoe ::
Pizda si glup. Arso šteje deževen dan Sem že pojasnil:
Citiram:
"SEM LEPO POVEDAL! TAKRAT KO IMAŠ VOŽNJO je dež problem samo par dni na leto! Sej ne pada cel dan jebote! Tista statistika šteje notr tudi dan kjer pada samo ena poletna nevihta za 20 minut opoldne. Torej padat ne sme samo ob sedmih zjutraj in 4 popoldne. Ja? Si dojel? In če še nisi dojel sem jaz na tvoji strani in ne, nisem noben trol. In ne mi govorit koliko časa je dež problem ker jaz se dajansko CELO LETO vozim z skirojem po Ljubljani in TOČNO VEM koliko dni je dež problem. Ko je problem uporabim palerino.
Slabe vremenske razmere so nekih 30 dni na leto če upoštevamo še mraz (dež samo par dni na leto lih tisto uro ko imaš pot za narest). Ostalih 335 dni na leto pa ne. Teh 335 dni na leto pač lahko uporabiš kolo in to brez da si moker ali da te zebe (dobra bunda pa gasa). Sam osebno uporabljam skiro 365 dni na leto. Vendar ostali so bolj mehkužni, vem. Ampak tudi ostali bi ga lahko uporabljali VSAJ 300 dni na leto."
Razumem, da ste mnenja, da so slabe vremenske razmere manjše ovire za kolesarjenje kot se zdi. Vendar pa bi morala načrtovanje kolesarskih stez upoštevati tudi obdobja slabega vremena, da bodo te steze uporabne skozi celo leto. Poleg tega je za ljudi pomembno tudi, kako varno se počutijo na kolesu in koliko časa jim bo kolesarjenje vzelo glede na druge možnosti prevoza. Zato bi morale biti kolesarske steze načrtovane tako, da bodo ljudem privlačne in dostopne, ne glede na vremenske razmere in druge okoliščine.
WizzardOfOZ ::
Pizda si glup. Sem že pojasnil:
Citiram:
"Slabe vremenske razmere so nekih 30 dni na leto če upoštevamo še mraz (dež samo par dni na leto lih tisto uro ko imaš pot za narest). Ostalih 335 dni na leto pa ne. Teh 335 dni na leto pač lahko uporabiš kolo in to brez da si moker ali da te zebe (dobra bunda pa gasa). Sam osebno uporabljam skiro 365 dni na leto. Vendar ostali so bolj mehkužni, vem. Ampak tudi ostali bi ga lahko uporabljali VSAJ 300 dni na leto."
Glup si tukaj samo ti, če ti arso dokazuje, da ima Ljubljana 160 dni na leto dež, ti pa trdiš, da je to samo 30 dni.
In to pomeni, da so na makadamu tistih 160 dni luže in prideš blaten v službo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Suve2075 ::
Ni res, glup si samo ti, še tega ne razumeš kaj ti Arso prikazuje!
SEM LEPO POVEDAL! TAKRAT KO IMAŠ VOŽNJO je dež problem samo par dni na leto! Sej ne pada cel dan jebote! Tista statistika šteje notr tudi dan kjer pada samo ena poletna nevihta za 20 minut opoldne. Torej padat ne sme samo ob sedmih zjutraj in 4 popoldne. Ja? Si dojel? In če še nisi dojel sem jaz na tvoji strani in ne, nisem noben trol. In ne mi govorit koliko časa je dež problem ker jaz se dajansko CELO LETO vozim z skirojem po Ljubljani in TOČNO VEM koliko dni je dež problem. Ko je problem uporabim palerino.
Torej po domače, celo noč pada in arso to šteje kot "dan z dežjem", se zbudiš in ni dežja in greš s kolesom. Kje je problem? Problem je samo v tvoji glavi, v realnosti ga pa ni. Še enkrat: padat ne sme samo takrat ko greš na šiht, drugače lahko pada in ni problem! Ko dejansko pada zjutraj ob sedmih ko greš na šiht je samo par dni na leto. V praksi je tako, ker sam točno vem koliko dni moram oblečt palerino na leto, ker se celo leto po Ljubljani vozim s skirojem, drugače pa si avto izposodim (car sharing).
SEM LEPO POVEDAL! TAKRAT KO IMAŠ VOŽNJO je dež problem samo par dni na leto! Sej ne pada cel dan jebote! Tista statistika šteje notr tudi dan kjer pada samo ena poletna nevihta za 20 minut opoldne. Torej padat ne sme samo ob sedmih zjutraj in 4 popoldne. Ja? Si dojel? In če še nisi dojel sem jaz na tvoji strani in ne, nisem noben trol. In ne mi govorit koliko časa je dež problem ker jaz se dajansko CELO LETO vozim z skirojem po Ljubljani in TOČNO VEM koliko dni je dež problem. Ko je problem uporabim palerino.
Torej po domače, celo noč pada in arso to šteje kot "dan z dežjem", se zbudiš in ni dežja in greš s kolesom. Kje je problem? Problem je samo v tvoji glavi, v realnosti ga pa ni. Še enkrat: padat ne sme samo takrat ko greš na šiht, drugače lahko pada in ni problem! Ko dejansko pada zjutraj ob sedmih ko greš na šiht je samo par dni na leto. V praksi je tako, ker sam točno vem koliko dni moram oblečt palerino na leto, ker se celo leto po Ljubljani vozim s skirojem, drugače pa si avto izposodim (car sharing).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
Mato989 ::
Ni res, glup si samo ti, še tega ne razumeš kaj ti Arso prikazuje!
SEM LEPO POVEDAL! TAKRAT KO IMAŠ VOŽNJO je dež problem samo par dni na leto! Sej ne pada cel dan jebote! Tista statistika šteje notr tudi dan kjer pada samo ena poletna nevihta za 20 minut opoldne. Torej padat ne sme samo ob sedmih zjutraj in 4 popoldne. Ja? Si dojel? In če še nisi dojel sem jaz na tvoji strani in ne, nisem noben trol. In ne mi govorit koliko časa je dež problem ker jaz se dajansko CELO LETO vozim z skirojem po Ljubljani in TOČNO VEM koliko dni je dež problem. Ko je problem uporabim palerino.
Torej po domače, celo noč pada in arso to šteje kot "dan z dežjem", se zbudiš in ni dežja in greš s kolesom. Kje je problem? Problem je samo v tvoji glavi, v realnosti ga pa ni.Še enkrat: padat ne sme samo takrat ko greš na šiht, drugače lahko pada in ni problem!
In kaj če pada ob 17:30 popoldan nevihta ti pa greš ravno takrat s šihta?
Nekdo pa gre ob 4 zjutraj? Nekdo pa ob 22:00
Kdo si ti da boš določal da so vsi šihti 7-16 okvir
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Suve2075 ::
In kaj če pada ob 17:30 popoldan nevihta ti pa greš ravno takrat s šihta?
Palerina.
Nekdo pa gre ob 4 zjutraj? Nekdo pa ob 22:00
Rešitev je palerina v ruzaku če jo boš SLUČAJNO rabil. Ampak rabil jo boš par dni na leto.
Kdo si ti da boš določal da so vsi šihti 7-16 okvir
Nič nisem določal, zakaj se delaš glupega?! Palerina v ruzak zjutraj in gasa. Če se usuje popoldne jo daš gor. Imaš une ta tanke palerine ki so velikosti ene denarnice ko so zložene, Lidl jjih je nedavno prodajal za 2 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
ElectricJoe ::
Ja, v Lublan' res pada dej več kot 30 dni na leto. To se da potrdit' z različnimi virami, npr. z Agencijo za okolj'. Dež'vje v Lublan' je precej pogost', sploh spomladi pa jesen', k bi blo tov'k' ene sorte.
Suve2075 ::
Da pada RAVNO TISTE 15 minut ko se ti odpelješ do šihta je samo par dni na leto. Pika. Palerino v ruzak če jo boš slučajno rabil za domov in gasa.
burazonja ::
Ej, kej si ti, a ne vidiš da je problem tuki gužva na cesti? No, če boš mal pogledu, boš vidu da rešitev za to so večji prometni pasi. Taka cesta bo mel več prostora za avte, to pomeni, da bo promet bolj tekoč in se bodo avti manj vozil en za drugim. To je neki logičnega, a ne?
Mato989 ::
In kaj če pada ob 17:30 popoldan nevihta ti pa greš ravno takrat s šihta?
Palerina.
Nekdo pa gre ob 4 zjutraj? Nekdo pa ob 22:00
Rešitev je palerina v ruzaku če jo boš SLUČAJNO rabil. Ampak rabil jo boš par dni na leto.
Kdo si ti da boš določal da so vsi šihti 7-16 okvir
Nič nisem določal, zakaj se delaš glupega?! Palerina v ruzak zjutraj in gasa. Če se usuje popoldne jo daš gor. Imaš une ta tanke palerine ki so velikosti ene denarnice ko so zložene, Lidl jjih je nedavno prodajal za 2 EUR.
Torej bom moral zdaj nosit še nahrbtnik? Kaj misliš da grem z avtom samo na šiht? Kaj pa v trgovino, takrat tudi lahko dežuje, ali pa na obisk... eni mislite da je kuća posao pa konec
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Suve2075 ::
Ej, kej si ti, a ne vidiš da je problem tuki gužva na cesti? No, če boš mal pogledu, boš vidu da rešitev za to so večji prometni pasi. Taka cesta bo mel več prostora za avte, to pomeni, da bo promet bolj tekoč in se bodo avti manj vozil en za drugim. To je neki logičnega, a ne?
Še en ki ni prebral teme! Pa jebote kako si sploh drzneš komentirat v temo brez da bi prebral vsaj zadnjih par strani?!
Ključna beseda tukaj je INDUCED DEMAND. Novi pasovi NE POMAGAJO, kdaj boste že to dojeli?!
Induced demand: Why adding more roads does not fix traffic congestion
https://interestingengineering.com/vide...
What's Up With That: Building Bigger Roads Actually Makes Traffic Worse
https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traf...
Widening Highways Doesn’t Fix Traffic. So Why Do We Keep Doing It?
https://www.nytimes.com/2023/01/06/us/w...
CNBC:Why traffic can’t be solved with just adding more highway lanes
https://www.cnbc.com/2023/02/07/why-tra...
Why Do We Keep Widening Highways When We Know It Doesn't Improve Traffic?
https://jalopnik.com/why-do-we-keep-wid...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
burazonja ::
Ej, kej pa ti pišeš tuki? Sej sm celo to temo prebral in se s tabo ne strinjam. Jst mislim, da bi blo več prometnih pasov rešitev za gužvo na cesti. Če bi jih zgradil več, bi mel več avtov prostor za vožnjo in promet bi bil bolj tekoč. Vem, da to ne bi blo pocen', ampak verjamem, da bi se na dolgi rok splačal.
Suve2075 ::
In kaj če pada ob 17:30 popoldan nevihta ti pa greš ravno takrat s šihta?
Palerina.
Nekdo pa gre ob 4 zjutraj? Nekdo pa ob 22:00
Rešitev je palerina v ruzaku če jo boš SLUČAJNO rabil. Ampak rabil jo boš par dni na leto.
Kdo si ti da boš določal da so vsi šihti 7-16 okvir
Nič nisem določal, zakaj se delaš glupega?! Palerina v ruzak zjutraj in gasa. Če se usuje popoldne jo daš gor. Imaš une ta tanke palerine ki so velikosti ene denarnice ko so zložene, Lidl jjih je nedavno prodajal za 2 EUR.
Torej bom moral zdaj nosit še nahrbtnik? Kaj misliš da grem z avtom samo na šiht? Kaj pa v trgovino, takrat tudi lahko dežuje, ali pa na obisk... eni mislite da je kuća posao pa konec
Ne, ne mislimo tega. Ja nahrbtnik, kaj pa je to takega?! Nizozemci to znajo. Tudi v trgovino s kolesom. Zakaj si ti balkanec? Kot pravim: use the best tool for the job. For short yourneys, bike is best:
In video je samo 40 sekund, toliko attention spena verjetno imate. Upam da.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
Suve2075 ::
Jst mislim, da bi blo več prometnih pasov rešitev za gužvo na cesti.
Znanost in izušnje iz tujine pravijo da se motiš. Novi prometni pasovi ne bi rešili gužve na cesti. In ravno zato gre, treba je poiskati druge rešitve ki dejansko delujejo! In to se ve kaj so: javni promet in izboljšanje kolesarske infrastrukture. In ne rabi vsak uporabljat javni promet ali kolesa. Že če odstraniš nekih 10 do 20 % avtov iz ceste kar naenkrat prometnih zamaškov ne bo več. Ker stvar ne gre linearno. Glej graf spodaj.
? Sej sm celo to temo prebral in se s tabo ne strinjam.
NISI! Tegale spodaj NISI POGLEDAL!!!!
Ključna beseda tukaj je INDUCED DEMAND. Novi pasovi NE POMAGAJO, kdaj boste že to dojeli?!
Induced demand: Why adding more roads does not fix traffic congestion
https://interestingengineering.com/vide...
What's Up With That: Building Bigger Roads Actually Makes Traffic Worse
https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traf...
Widening Highways Doesn’t Fix Traffic. So Why Do We Keep Doing It?
https://www.nytimes.com/2023/01/06/us/w...
CNBC:Why traffic can’t be solved with just adding more highway lanes
https://www.cnbc.com/2023/02/07/why-tra...
Why Do We Keep Widening Highways When We Know It Doesn't Improve Traffic?
https://jalopnik.com/why-do-we-keep-wid...
Če bi jih zgradil več, bi mel več avtov prostor za vožnjo in promet bi bil bolj tekoč
Ja. Par mesev ja. Nato se pojavi NOVA KOLIČINA avtomboilov ki zapolni novo nastal prometni pas. INDUCED DEMAND, ste že slišali za to? Torej folk je prej migriral z kolesi, javnim prevozom ali pa sploh ni šel na pot ker je bila taka gužva. Nato razširiš cesto in kar naenkrat velik del teh ljudi ki prej NI migiriral z avtomobilom ZAČNE migrirat z avtomobilom in zapolni in zagužva novo zgrajeno cesto. Ker migracije so točno to: CHOICES!
Vem, da to ne bi blo pocen', ampak verjamem, da bi se na dolgi rok splačal.
Ne, ne bi se splačal, KER NE DELUJE! Gradnja novih pasov ne zmanjša gužve na dolgi rok, zmanjša jo samo za par mesecev, nato pa je gužva ista kot prej!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
gruntfürmich ::
kdor misli da so možna velemesta brez 5-pasovnih vpadnic je hud pacient.
Ravno obratno je: pacient je tisti ki misli da je treba ja je 5 pasovnih vpadnic v mesto! Glej sliko. Kdaj boš že dojel? Isto napako delaš kot Ameriški prometni inženirji v letih 1970. Danes vemo da temu ni tako.
kažeš 5 vpadnic za nekaj miljonsko mesto medtem imamo en pas na obvoznici za 300k Ljubljančanov plus vse ostale, k pridejo na posao
ja sj tega ti zagovorniki 1 pasa itq ne dojamejo.
sj niti ne vedo če so se tudi delovna mesta selila izven mesta.
oni samo vidijo ukinjanje cest in nič drugega. bebčki pač.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
gruntfürmich ::
sj za amsterdam nimaš pojma kaj vse so naredili. ker si bebo.
ti misliš da je rešitev samo ukinitev cest.
ti misliš da je rešitev samo ukinitev cest.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Suve2075 ::
oni samo vidijo ukinjanje cest in nič drugega. bebčki pač.
Oba dva veva kdo od naju je bebček/bebo in kristalno jasno je da to nisem jaz. Induced demand gre tudi v obratno smer, torej ODVZAMEŠ prometne pasove in čas potovanja ostane isti ali se celo ZMANJŠA! Ne ukinjanje cest! ZMANJŠEVANJE prometnih pasov je rešitev in hkrati investiranje v javni promet in kolesarsko infrastrukturo, vse moderne države zahodne Evrope so to že dojele! Komaj čakam da debilni car dependent boomerji pocrkate, potem se bo problem rešil sam od sebe, milencijski in generacija Z glede tega razmišljajo mnogo bolj zrelo in niso tako car dependent kot boomerji! Sej jst razumem da si z avtom "rasel gor" in si se čustveno navezal nanj, ampak NEHAJ VPLETATI ČUSTVA, na stvar poglej racionalno! Čustva so ena sama ovira v življenju ker OVIRAJO racionalno razmišljanje.
The younger generation are no longer car dependent. They are less likely to have a driving licence. End of the car age: how cities are outgrowing the automobile
https://www.theguardian.com/cities/2015...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
VelkBla ::
Ko vidiš kaj (nekateri) vozniki delajo na parkiriščih in bencinskih servisih potem je marsikaj jasno kakšna je situacija na cestah.
Mato989 ::
oni samo vidijo ukinjanje cest in nič drugega. bebčki pač.
Oba dva veva kdo od naju je bebček/bebo in kristalno jasno je da to nisem jaz. Induced demand gre tudi v obratno smer, torej ODVZAMEŠ prometne pasove in čas potovanja ostane isti ali se celo ZMANJŠA! Ne ukinjanje cest! ZMANJŠEVANJE prometnih pasov je rešitev in hkrati investiranje v javni promet in kolesarsko infrastrukturo, vse moderne države zahodne Evrope so to že dojele! Komaj čakam da debilni car dependent boomerji pocrkate, potem se bo problem rešil sam od sebe, milencijski in generacija Z glede tega razmišljajo mnogo bolj zrelo in niso tako car dependent kot boomerji! Sej jst razumem da si z avtom "rasel gor" in si se čustveno navezal nanj, ampak NEHAJ VPLETATI ČUSTVA, na stvar poglej racionalno! Čustva so ena sama ovira v življenju ker OVIRAJO racionalno razmišljanje.
The younger generation are no longer car dependent. They are less likely to have a driving licence. End of the car age: how cities are outgrowing the automobile
https://www.theguardian.com/cities/2015...
torej ODVZAMEŠ prometne pasove in čas potovanja ostane isti ali se celo ZMANJŠA
Torej če damo in ukinemo vse ceste bo čas potovanja ekspres teleportacija?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
gruntfürmich ::
oni samo vidijo ukinjanje cest in nič drugega. bebčki pač.
Oba dva veva kdo od naju je bebček/bebo in kristalno jasno je da to nisem jaz. Induced demand gre tudi v obratno smer, torej ODVZAMEŠ prometne pasove in čas potovanja ostane isti ali se celo ZMANJŠA! Ne ukinjanje cest! ZMANJŠEVANJE prometnih pasov je rešitev in hkrati investiranje v javni promet in kolesarsko infrastrukturo, vse moderne države zahodne Evrope so to že dojele! Komaj čakam da debilni car dependent boomerji pocrkate, potem se bo problem rešil sam od sebe, milencijski in generacija Z glede tega razmišljajo mnogo bolj zrelo in niso tako car dependent kot boomerji! Sej jst razumem da si z avtom "rasel gor" in si se čustveno navezal nanj, ampak NEHAJ VPLETATI ČUSTVA, na stvar poglej racionalno! Čustva so ena sama ovira v življenju ker OVIRAJO racionalno razmišljanje.
The younger generation are no longer car dependent. They are less likely to have a driving licence. End of the car age: how cities are outgrowing the automobile
https://www.theguardian.com/cities/2015...
še vedno nisi sposoben dojeti kar ti skos pravim. da je tvoja rešitev parcialna, ker imamo v ljubljani še problem centralizacije v sam obroč.
zato samo takšna rešitev ni možna in nič ne odpravi, samo škodo dela.
štekaš? sj vem da ne...
Torej če damo in ukinemo vse ceste bo čas potovanja ekspres teleportacija?
to je logika ukinjevalcev pasov, ja...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Suve2075 ::
oni samo vidijo ukinjanje cest in nič drugega. bebčki pač.
Oba dva veva kdo od naju je bebček/bebo in kristalno jasno je da to nisem jaz. Induced demand gre tudi v obratno smer, torej ODVZAMEŠ prometne pasove in čas potovanja ostane isti ali se celo ZMANJŠA! Ne ukinjanje cest! ZMANJŠEVANJE prometnih pasov je rešitev in hkrati investiranje v javni promet in kolesarsko infrastrukturo, vse moderne države zahodne Evrope so to že dojele! Komaj čakam da debilni car dependent boomerji pocrkate, potem se bo problem rešil sam od sebe, milencijski in generacija Z glede tega razmišljajo mnogo bolj zrelo in niso tako car dependent kot boomerji! Sej jst razumem da si z avtom "rasel gor" in si se čustveno navezal nanj, ampak NEHAJ VPLETATI ČUSTVA, na stvar poglej racionalno! Čustva so ena sama ovira v življenju ker OVIRAJO racionalno razmišljanje.
The younger generation are no longer car dependent. They are less likely to have a driving licence. End of the car age: how cities are outgrowing the automobile
https://www.theguardian.com/cities/2015...
torej ODVZAMEŠ prometne pasove in čas potovanja ostane isti ali se celo ZMANJŠA
Torej če damo in ukinemo vse ceste bo čas potovanja ekspres teleportacija?
Tole je navaden strawman! En pas mora seveda ostati.
Mato989 ::
Tole je navaden strawman! En pas mora seveda ostati.
Zakaj pa ne pol? ali četrt? Da optimiziramo!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Suve2075 ::
Tole je navaden strawman! En pas mora seveda ostati.
Zakaj pa ne pol? ali četrt? Da optimiziramo!
še vedno nisi sposoben dojeti kar ti skos pravim. da je tvoja rešitev parcialna, ker imamo v ljubljani še problem centralizacije v sam obroč.
zato samo takšna rešitev ni možna in nič ne odpravi, samo škodo dela.
štekaš? sj vem da ne...
Ne, ni rešitev parcialna. Ves cij je da 10 do 20 % ljudi spravimo na javni prevoz ali na kolo, za da ostalih 80% ljudi ki potuje z avti ne bo imelo prometnih zamaškov (prostovoljno, tisti ki pač hočejo to delat, moramo jim samo DATI MOŽNOST da to delajo. In to da avti mimo tebe švigajo 10 cm od balance ko se pelješ po cesti brez kolesarske to NI TA MOŽNOST. Dati ljudem MOŽNOST da uporabljo kolo pomeni da so kolesarske steze LOČENE od motornega prometa na voljo POVSOD. Glej graf spodaj in sem prepričan če ga boš gledal vsaj 15 sekund da boš dojel kaj je fora. Ne rabi vsak potovat s kolesom ali javnim prometom, samo 10 do 20 % ljudi rabi in prometnih zamaškov ne bo več!
ps: ko ljudem daš MOŽNOST da uporabljajo kolo VARNO, takrat ljudje dejansko začnejo uporabljati kolo za velik del svojih poti, primer za to je Nizozemska, kjer 35 % ljudi vsakodnevno uporablja kolo, 75 % ljudi pa vsaj občasno. Rabimo pa samo 10 do 20 %.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
Mato989 ::
Ljudje bodo šli na javni prevoz če bo ta
1. hitrejši od osebnega avta
2. bolj priročen kot osebni avto
3. cenejši kot osebni avto
4. bo lahko pokril 100% vseh potreb ki jih opravimo zdaj z vožnjo avta
Bolj ali manj najmanj 3 točk ne dosega če ne vseh 4.
1. hitrejši od osebnega avta
2. bolj priročen kot osebni avto
3. cenejši kot osebni avto
4. bo lahko pokril 100% vseh potreb ki jih opravimo zdaj z vožnjo avta
Bolj ali manj najmanj 3 točk ne dosega če ne vseh 4.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
feryz ::
Pregovarjate se s troli, ki ne sežejo dlje v življenju kot do rabljenega pecikla. Zato bi radi tudi vse ostale spravili na isto.
Itak zagovnarijo popolnoma vsako temo v povezavi s prometom. Techno forum, kaj čmo? Bicikli, kočije, život v jamah in podobno.
Itak zagovnarijo popolnoma vsako temo v povezavi s prometom. Techno forum, kaj čmo? Bicikli, kočije, život v jamah in podobno.
gruntfürmich ::
sj zato pa si je treba vzeti 1 uro časa v mesecu in jim trolati nazaj.
ker slabše je če jim pustimo da halicinirajo v svojem svetu.
ker slabše je če jim pustimo da halicinirajo v svojem svetu.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Suve2075 ::
Ljudje bodo šli na javni prevoz če bo ta
1. hitrejši od osebnega avta
2. bolj priročen kot osebni avto
3. cenejši kot osebni avto
4. bo lahko pokril 100% vseh potreb ki jih opravimo zdaj z vožnjo avta
Bolj ali manj najmanj 3 točk ne dosega če ne vseh 4.
Ni nujno. Lahko samo da avtomobilom malo palice, kolesarjem in uporabnikom javnega prometa pa malo korenčka. Kaj je s tem mišljeno? Da kolesarje FINANČNO NAGRADIMO če uporabljajo kolo (to nekatere države v tujini že delajo), voznike avtomobilov pa kaznzjemo z 20 € DNEVNE kart za vstop v mesto. To reši problem zamaškov. TO bi bila ena izmed rešitev, nikakor pa ne edina. Druga je bolj mehka metoda da preprosto zgradimo kolesarske steze povsod in primeri iz NIzozemske jasno kažejo da TAKRAT ko je to zgrajeno pridejo kolesarji v velikem številu in problem prometnih avtomobilskih zamaškov je rešen!
Pregovarjate se s troli, ki ne sežejo dlje v življenju kot do rabljenega pecikla. Zato bi radi tudi vse ostale spravili na isto.
Itak zagovnarijo popolnoma vsako temo v povezavi s prometom. Techno forum, kaj čmo? Bicikli, kočije, život v jamah in podobno.
Motiš se tako glede mene, kot glede teme o kateri razpravljamo. Oba dva veva kdo od naju je trol in kristalno jasno je da to nisem jaz. Kot pravim: NI TREBA da vsak uporablja kolo, samo tisti ki HOČEJO, treba jim je samo dati MOŽNOST. KO jim daš MOŽNOT, takrat prometnih avtomobilskih zamaškov ne bo več!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
Mato989 ::
Ljudje bodo šli na javni prevoz če bo ta
1. hitrejši od osebnega avta
2. bolj priročen kot osebni avto
3. cenejši kot osebni avto
4. bo lahko pokril 100% vseh potreb ki jih opravimo zdaj z vožnjo avta
Bolj ali manj najmanj 3 točk ne dosega če ne vseh 4.
Ni nujno. Lahko samo da avtomobilom malo palice, kolesarjem in uporabnikom javnega prometa pa malo korenčka. Kaj je s tem mišljeno? Da kolesarje FINANČNO NAGRADIMO če uporabljajo kolo (to nekatere države v tujini že delajo), voznike avtomobilov pa kaznzjemo z 20 € DNEVNE kart za vstop v mesto. To reši problem zamaškov. TO bi bila ena izmed rešitev, nikakor pa ne edina. Druga je bolj mehka metoda da preprosto zgradimo kolesarske steze povsod in primeri iz NIzozemske jasno kažejo da TAKRAT ko je to zgrajeno pridejo kolesarji v velikem številu in problem prometnih avtomobilskih zamaškov je rešen!
Palica je vedno slaba ker zamori folk in razkuri... najbolje je da imamo tako da bo folk sam od sebe šel v nekaj, ker je to bolje, tako kot je folk šel iz konja v avto ker je bilo BOLJE, ne zato ker so dali 20e kazni za konje
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Suve2075 ::
These countries pay people to ride bicycles and e-bikes to work. Shouldn't the US too?
https://electrek.co/2022/02/03/these-co...
Se strinjam. Zato predlagam mehke metode. Torej gradnja kolesarskih stez POVSOD in to takih fizično LOČENIH od motornega prometa. Ker ljudje ravno zato ne uporabljajo kolesa ker se ne počutijo varne. Kolesarske steze fizično ločene od avtombobilskega prometa ta problem rešijo, s tem pridejo kolesarji v velikem številu in problem avtomobilskih prometnih zamaškov je rešen. Simpl.
CITIRAM:
"It may sound foreign to Americans, but being paid to cycle to work on a pedal bicycle or electric bike is common in many countries.
While bicycles are still popular forms of transportation, many more workers are now switching from four wheels to two thanks to the proliferaiton of electric bicycles.
Electric bicycles work like traditional pedal bicycles, but include an additional electric motor and battery to assist the rider, taking the edge off of hill-climbing and higher-speed riding. Many riders favor e-bikes for allowing them to arrive at work without breaking a sweat, while still getting in some heart-healthy modest physical activity twice a day.
The bike-to-work programs found in most countries usually take the form of a tax incentive, where tax-free bonuses are added to an employee's paycheck each month for cycling to work instead of driving a personal car.And the programs are so successful that they're continuing to grow."
Belgium just increased its bike-to-work incentive to €0.25 per kilometer (approximately US $0.45 per mile), according to the Light Electric Vehicle Association.
A five-mile commute to work could equate to over a thousand bucks a year, tax-free, straight into your pocket. And that's not even including all the health benefits and the potential to drop a hole or two on your belt.
Belgium isn't alone in offering cash in exchange for pedaling to work. The Netherlands offers nearly as much, and the UK offers even more. A mileage allowance of around US $0.26 per mile is available to British cyclists who use their bikes to commute to work, according to the World Economic Forum.
https://electrek.co/2022/02/03/these-co...
Palica je vedno slaba ker zamori folk in razkuri.
Se strinjam. Zato predlagam mehke metode. Torej gradnja kolesarskih stez POVSOD in to takih fizično LOČENIH od motornega prometa. Ker ljudje ravno zato ne uporabljajo kolesa ker se ne počutijo varne. Kolesarske steze fizično ločene od avtombobilskega prometa ta problem rešijo, s tem pridejo kolesarji v velikem številu in problem avtomobilskih prometnih zamaškov je rešen. Simpl.
CITIRAM:
"It may sound foreign to Americans, but being paid to cycle to work on a pedal bicycle or electric bike is common in many countries.
While bicycles are still popular forms of transportation, many more workers are now switching from four wheels to two thanks to the proliferaiton of electric bicycles.
Electric bicycles work like traditional pedal bicycles, but include an additional electric motor and battery to assist the rider, taking the edge off of hill-climbing and higher-speed riding. Many riders favor e-bikes for allowing them to arrive at work without breaking a sweat, while still getting in some heart-healthy modest physical activity twice a day.
The bike-to-work programs found in most countries usually take the form of a tax incentive, where tax-free bonuses are added to an employee's paycheck each month for cycling to work instead of driving a personal car.And the programs are so successful that they're continuing to grow."
Belgium just increased its bike-to-work incentive to €0.25 per kilometer (approximately US $0.45 per mile), according to the Light Electric Vehicle Association.
A five-mile commute to work could equate to over a thousand bucks a year, tax-free, straight into your pocket. And that's not even including all the health benefits and the potential to drop a hole or two on your belt.
Belgium isn't alone in offering cash in exchange for pedaling to work. The Netherlands offers nearly as much, and the UK offers even more. A mileage allowance of around US $0.26 per mile is available to British cyclists who use their bikes to commute to work, according to the World Economic Forum.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
energetik ::
No, s tem se vsekakor strinjam, problem je samo kje boš to zgradil in kdo bo to plačal.
Se strinjam. Zato predlagam mehke metode. Torej gradnja kolesarskih stez POVSOD in to takih fizično LOČENIH od motornega prometa. Ker ljudje ravno zato ne uporabljajo kolesa ker se ne počutijo varne. Kolesarske steze fizično ločene od avtombobilskega prometa ta problem rešijo, s tem pridejo kolesarji v velikem številu in problem avtomobilskih prometnih zamaškov je rešen. Simpl.
In pa še vedno ne reši problema zasedene obvoznice. Razdalje 20-40km od bližnjih mest v LJ so pač predolge za bicikl, tudi za e-bicikl.
Še vedno zmaga tista, da se prenašajo informacije, ne pa ljudje. Mnogo bi se dalo še rešit z delom od doma. Pa rampo na Fernetičih, kot že rečeno. Za vstop v SLO pokazat dokazilo za destinacijo v SLO, če je samo tranzit, čiči pa čaki da ne bo več konice.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Suve2075 ::
No, s tem se vsekakor strinjam, problem je samo kje boš to zgradil in kdo bo to plačal.
Plačal boš iz proračuna in v proračunu bo ostalo VEČ DENARJA kljub temu da boš to plačal iz proračuna.
Več denarja v proračunu, torej ne samo da človek nekaj naredi za svoje zdravje, torej nekaj naredi zase, za svoje boljše počutje, hkrati še prišpara na gorivu, ne povzroča prometnih zamaškov in hkrati še ostane več denarja v proračunu, torej win win win za vse vpletene strani: The Social Cost of Automobility, Cycling and Walking in the European Union
https://www.researchgate.net/publicatio...
Kako to misliš, "moramo dati kolesarjem"?
A naj vsakemu posebej bicikel kupim? Ali kakšno možnost bi vi radi?
Sem napisal kaj pomeni možnost. Sem lepo napisal. Znaš brat? Rabimo kolesarske steze FIZIČNO LOČENE OD AVTOMOBILSKEGA PROMETA zato da se ljudje pri kolesarjenju počutijo varno. Če se ljudje ne počutijo varno med kolesarjenjem, potem kolesarili ne bodo, to je dejstvo.
In pa še vedno ne reši problema zasedene obvoznice. Razdalje 20-40km od bližnjih mest v LJ so pač predolge za bicikl, tudi za e-bicikl.
Da se znebiš avtomobilskih zamaškov moraš odstranit samo nekih 10 % avtomobilov v ceste. PRECEJ VEČ kot 10 % ljudi na obvoznici ima commute manjši od 15 km, kar je povsem primerna razdalja z e kolo (pol urce).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
feryz ::
Kako to misliš, "moramo dati kolesarjem"?
A naj vsakemu posebej bicikel kupim? Ali kakšno možnost bi vi radi?
Mogoče tako, da se milijon evrov "vredne" kolesarske steze gradijo iz cestnega fonda, da se ceste oža za namen kolesarjev, čeprav so plačane iz cestnih dajatev in davkov, da se prepoveduje promet za avtomobile?
A naj vsakemu posebej bicikel kupim? Ali kakšno možnost bi vi radi?
Mogoče tako, da se milijon evrov "vredne" kolesarske steze gradijo iz cestnega fonda, da se ceste oža za namen kolesarjev, čeprav so plačane iz cestnih dajatev in davkov, da se prepoveduje promet za avtomobile?
Suve2075 ::
PLačej 0,26 EUR po kilometru za kolesarjenje na šiht in kar naekrat bo delež takih ki bi bili pripravljeni kolesarit na šiht precej večji kot 10 %, ranga nekih 25 %. Ali pa samo zgradi kolearske steze povsod, že to bi zagotovilo teh vsaj 10 % (po vsej verjetnosti pa še dosti več kot 10 %). In samo teh 10 % zagotoviš in problem avtomobilskih prometnih zamaškov bo rešen za vekomaj!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
Mato989 ::
PLačej 0,26 € po kilometru za kolesarjenje na šiht in kar naekrat bo delež takih ki bi bili pripravljeni kolesarit na šiht precej večji kot 10 %, ranga nekih 25 %. Ali pa samo zgradi kolearske steze povsod, že to bi zagotovilo teh 10 %.
Kako boš to nadziral?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Jnou ::
Aja? Št. prebivalcev sveta še vedno narašča...in če jih bo tukaj začelo zmanjkovati, jih veliko čaka, ki bi radi prišli sem.
rodnost v svetu narašča samo indija in kitajska...razviti svet ne
Rodnost tu ni pomembna, če število prebivalcev narašča in to se v Sloveniji dogaja in politika želi, da gre še v večje extreme. Tudi Šiptarji vozijo avtomobile...
Suve2075 ::
PLačej 0,26 EUR po kilometru za kolesarjenje na šiht in kar naekrat bo delež takih ki bi bili pripravljeni kolesarit na šiht precej večji kot 10 %, ranga nekih 25 %. Ali pa samo zgradi kolearske steze povsod, že to bi zagotovilo teh 10 %.
Kako boš to nadziral?
Tako kot to delajo ostale države v tujini. Zakaj bi rabili izzumljati toplo vodo. SKOPIRAJMO točno tako kot imajo v tujini.
These countries pay people to ride bicycles and e-bikes to work. Shouldn't the US too?
https://electrek.co/2022/02/03/these-co...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
fikus_ ::
OK, a za vožnjo čez klance dobim kaj več? npr 30% klanec +10%€, za 50% klanec pa +20%€?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Suve2075 ::
Tako kot imajo v tujini. Ker to v tujini deluje. Torej skopirajmo dobro prakso v tujini, sam to. Palice za voznike avtomobile kot pravite ne marate, torej moramo dati korenček za voznike kolesa in problem prometnih avtomobilskih zamaškov bo rešen za vekomaj! V tujini je to standardna praksa, več o tem pa v članku zgoraj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
ginekk ::
Ce ne bi bilo avtomobilov bi imel javni prevoz. Ker pa vam je bilo vsem bolj udobno v avtomobilu, ste unicili javni prevoz in zdaj pizdite, da nimate javnega prevoza. Po svoji krivdi.
Huh, a lahko podkrepiš te pavšalne izjave s kakim videom? Sem uporabljal javni prevoz precej pred 20 leti in je bil isto slab, če ne slabši od zdaj. Upam si trdit, da sem več časa porabil na javnem prevozu kot ti.
Deluje po Ljubljani, še to je gužva ob konicah in vse linije gredo skozi center, kar je absurd in tudi razlog, da je slab. Čim greš 20km izven Ljubljane, bi dejansko rabil delovno mesto v svoji vasi/kraji, kajti javni prevoz je neuporaben.
Res, me zanima tvoj video - kajti znanstvenih člankov ne lepiš, kljub izdatnemu opletanju z znanostjo - ki pojasnuje kako smo vozniki avtov uničili javni prevoz.
Suve2075 ::
Bo bweemfi pojasnil ko se mu bo dalo. AMpak jaz pa pravim samo to: osnovna logika. Če ti narediš sistem kjer se večina ljudi vozi z avtomobili, ker si VSO infrastrukturo prilagodil samo avtomobilu, kolesarje in javni promet si pa zanemaril, potem dobiš samo avtomobile. In če se vsi vozijo z avtomobili potem ni prihodka denarja v javni promet. In če ni prihodka je število avtobusov in vlakov manjše, avtobusi in vlaki so bolj stari in grdi/neudobni, časi potovanja dalši kar povzroči še manj ljudi ki uporabljajo javni promet. In tako pride do začaranega kroga in to je velik problem. Treba je presekat ta začaran krog in se iz njega rešiti. Za inspiracijo kako to narediti pa je treba gledati zgled modernih zahodno evropskih držav. Več v videu spodaj, RES iskereno priporočam ogled (vsaj minutko).
Why Swiss Trains are the Best in Europe
Why Swiss Trains are the Best in Europe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
energetik ::
PLačej 0,26 EUR po kilometru za kolesarjenje na šiht in kar naekrat bo delež takih ki bi bili pripravljeni kolesarit na šiht precej večji kot 10 %, ranga nekih 25 %. Ali pa samo zgradi kolearske steze povsod, že to bi zagotovilo teh vsaj 10 % (po vsej verjetnosti pa še dosti več kot 10 %). In samo teh 10 % zagotoviš in problem avtomobilskih prometnih zamaškov bo rešen za vekomaj!Saj kilometrino dobimo že zdaj praktično vsi, če prideš z avtom, busom ali pa z biciklom.
vires in numeris
Mato989 ::
Bo bweemfi pojasnil ko se mu bo dalo. AMpak jaz pa pravim samo to: osnovna logika. Če ti narediš sistem kjer se večina ljudi vozi z avtomobili, ker si VSO infrastrukturo prilagodil samo avtomobilu, kolesarje in javni promet si pa zanemaril, potem dobiš samo avtomobile. In če se vsi vozijo z avtomobili potem ni prihodka denarja v javni promet. In če ni prihodka je število avtobusev manjše, časi potovanja dalši kar povzroči še manj ljudi ki uporabljajo javni promet. In tako pride do začaranega kroga in to je velik problem. Treba je presekat ta začaran krog in se iz njega rešiti. Za inspiracijo kako to narediti pa je treba gledati zgled modernih zahodno evropskih držav. Več v videu spodaj, RES iskereno priporočam ogled (vsaj minutko).
Why Swiss Trains are the Best in Europe
Neumnost
Infrastruktura za konje je od pamtiveka pa je folk vseeno sel iz konjev na avte
S konjem lahko prides kamorkoli kot z avtom
Zakaj je nic konjev kot prevozno sredstvo na siht????
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Suve2075 ::
PLačej 0,26 EUR po kilometru za kolesarjenje na šiht in kar naekrat bo delež takih ki bi bili pripravljeni kolesarit na šiht precej večji kot 10 %, ranga nekih 25 %. Ali pa samo zgradi kolearske steze povsod, že to bi zagotovilo teh vsaj 10 % (po vsej verjetnosti pa še dosti več kot 10 %). In samo teh 10 % zagotoviš in problem avtomobilskih prometnih zamaškov bo rešen za vekomaj!Saj kilometrino dobimo že zdaj praktično vsi, če prideš z avtom, busom ali pa z biciklom.
Ne. DODATNO da dobiš če delaš commute na šiht z bajkom. Torej tolk kot dobi avtomobilist plus X denarja.
Mato989 ::
PLačej 0,26 EUR po kilometru za kolesarjenje na šiht in kar naekrat bo delež takih ki bi bili pripravljeni kolesarit na šiht precej večji kot 10 %, ranga nekih 25 %. Ali pa samo zgradi kolearske steze povsod, že to bi zagotovilo teh vsaj 10 % (po vsej verjetnosti pa še dosti več kot 10 %). In samo teh 10 % zagotoviš in problem avtomobilskih prometnih zamaškov bo rešen za vekomaj!Saj kilometrino dobimo že zdaj praktično vsi, če prideš z avtom, busom ali pa z biciklom.
Ne. DODATNO da dobiš če delaš commute na šiht z bajkom. Torej tolk kot dobi avtomobilist plus X denarja.
Bos ti placeval tole?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Suve2075 ::
Bo bweemfi pojasnil ko se mu bo dalo. AMpak jaz pa pravim samo to: osnovna logika. Če ti narediš sistem kjer se večina ljudi vozi z avtomobili, ker si VSO infrastrukturo prilagodil samo avtomobilu, kolesarje in javni promet si pa zanemaril, potem dobiš samo avtomobile. In če se vsi vozijo z avtomobili potem ni prihodka denarja v javni promet. In če ni prihodka je število avtobusev manjše, časi potovanja dalši kar povzroči še manj ljudi ki uporabljajo javni promet. In tako pride do začaranega kroga in to je velik problem. Treba je presekat ta začaran krog in se iz njega rešiti. Za inspiracijo kako to narediti pa je treba gledati zgled modernih zahodno evropskih držav. Več v videu spodaj, RES iskereno priporočam ogled (vsaj minutko).
Why Swiss Trains are the Best in Europe
Neumnost
Infrastruktura za konje je od pamtiveka pa je folk vseeno sel iz konjev na avte
S konjem lahko prides kamorkoli kot z avtom
Zakaj je nic konjev kot prevozno sredstvo na siht????
Ne delaj se glupega in ne trolaj. Javni promet je lahko boljši in hitrejši kot avto, v Švici je temu tako. NISI POGLEDAL VIDEA. Kako vem da ga nisi? Prvič zato ker govoriš neumnosti ki jih drugače ne bi, drugič pa zato ker si odgovoril 20 sekund po tem ko sem objavil video. TOREJ FIZIČNO nisi imel zadost časa da bi pogledal video. In ne laži da si ga, ker vsi vemo da ga nisi.
PLačej 0,26 EUR po kilometru za kolesarjenje na šiht in kar naekrat bo delež takih ki bi bili pripravljeni kolesarit na šiht precej večji kot 10 %, ranga nekih 25 %. Ali pa samo zgradi kolearske steze povsod, že to bi zagotovilo teh vsaj 10 % (po vsej verjetnosti pa še dosti več kot 10 %). In samo teh 10 % zagotoviš in problem avtomobilskih prometnih zamaškov bo rešen za vekomaj!Saj kilometrino dobimo že zdaj praktično vsi, če prideš z avtom, busom ali pa z biciklom.
Ne. DODATNO da dobiš če delaš commute na šiht z bajkom. Torej tolk kot dobi avtomobilist plus X denarja.
Bos ti placeval tole?
Že pojasnjeno. Glej poste gor.
Plačal boš iz proračuna in v proračunu bo ostalo VEČ DENARJA kljub temu da boš to plačal iz proračuna.
Več denarja v proračunu, torej ne samo da človek nekaj naredi za svoje zdravje, torej nekaj naredi zase, za svoje boljše počutje, hkrati še prišpara na gorivu, ne povzroča prometnih zamaškov in hkrati še ostane več denarja v proračunu, torej win win win za vse vpletene strani: The Social Cost of Automobility, Cycling and Walking in the European Union
https://www.researchgate.net/publicatio...
Lahko pa plačate tudi avtomobilisti, lepo 2 EUR za vsak dan ko greš z avtom na šiht in je to to. Bomo rešili problem prometnih zamaškov in strupenega zraka zaradi avtomobilskega izpuha. Ampak palica si rekel da ni priljubljena. Torej samo zgradi kolesarske steze in bo že problem avtombobilskih zamaškov rešen!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
nejc_nejc ::
Pa še za zunaj mesta je treba čim večji delež javnega transporta kokr je največ praktično možno.
kdo, bo to financiral?
Da kolesarje FINANČNO NAGRADIMO če uporabljajo kolo (to nekatere države v tujini že delajo), voznike avtomobilov pa kaznzjemo z 20 € DNEVNE kart za vstop v mesto. To reši problem zamaškov.
Kdo misliš, da bo na koncu plačal 20€?
Toliko o RAČUNSTVU, v tvoji 10 galaksiji.
Suve2075 ::
kdo, bo to financiral?
Že pojasnjeno. PReberi zadnje 2 strani teme.
Kdo misliš, da bo na koncu plačal 20EUR?
Že pojasnenjeno. PReberi zadnje 2 strani teme.
Toliko o RAČUNSTVU, v tvoji 10 galaksiji.
Že pojasnenjeno. PReberi zadnje 2 strani teme. Računstvo za razliko od tebe jaz in vse tuje zahodno Evropske države obvladamo. Balkan je z razlogom balkan. Zahodno Evropske države so pa z razlogom razvite države.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
RedDrake ::
Že pojasnjeno. Glej poste gor.
Plačal boš iz proračuna in v proračunu bo ostalo VEČ DENARJA kljub temu da boš to plačal iz proračuna.
Več denarja v proračunu, torej ne samo da človek nekaj naredi za svoje zdravje, torej nekaj naredi zase, za svoje boljše počutje, hkrati še prišpara na gorivu, ne povzroča prometnih zamaškov in hkrati še ostane več denarja v proračunu, torej win win win za vse vpletene strani: The Social Cost of Automobility, Cycling and Walking in the European Union
https://www.researchgate.net/publicatio...
Lahko pa plačate tudi avtomobilisti, lepo 2 EUR za vsak dan ko greš z avtom na šiht in je to to. Bomo rešili problem prometnih zamaškov in strupenega zraka zaradi avtomobilskega izpuha. Ampak palica si rekel da ni priljubljena. Torej samo zgradi kolesarske steze in bo že problem avtombobilskih zamaškov rešen!
Mhm. Ti ne veš kako deluje proračun, ali pa si star 19 let in naiven kot stranke nigerijskih princev.
V proračunu se nikoli za nobeno reč ne porabi manj denarja. Vedno se ga za vsako reč lahko porabi samo več kot se ga že je. To je aksiom javne porabe. Če temu ne bi bilo tako, bi se že marsikaj premaknilo na bolje, tako pa ...
Poleg tega primerjaš Slovenijo z državami kjer je najvišji hrib nižji od Lj. gradu, ali pa kjer se da peljati 500km in nikoli zapustiti urbanega okolja, ali pa kaj podobno neumnega.
Slovenija je izjemno specifična in razen če misliš preseliti še kak miljon iz vseh vasic v naših 5 večjih mest, potem smo obsojeni na individualni prevoz. No, lahko pa uvedeš enotne delovne čase in bomo vsi na šihtih med 6h-14h ali pa 14h-22h, pa bo tudi javni prevoz delal.
Ker, poglej, dandanes lahko na naključen delovnik ob naključni uri zaideš v BTC in bo tam masa ljudi.
Pred 25-imi leti temu ni bilo tako. Dopoldan je bil BTC _izumrt_. Kaj misliš zakaj?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49980 (36220) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20034 (15671) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31456 (21542) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 82304 (71713) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33141 (27542) | BigWhale |