Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
Suve2075 ::
Že pojasnjeno. Glej poste gor.
Plačal boš iz proračuna in v proračunu bo ostalo VEČ DENARJA kljub temu da boš to plačal iz proračuna.
Več denarja v proračunu, torej ne samo da človek nekaj naredi za svoje zdravje, torej nekaj naredi zase, za svoje boljše počutje, hkrati še prišpara na gorivu, ne povzroča prometnih zamaškov in hkrati še ostane več denarja v proračunu, torej win win win za vse vpletene strani: The Social Cost of Automobility, Cycling and Walking in the European Union
https://www.researchgate.net/publicatio...
Lahko pa plačate tudi avtomobilisti, lepo 2 EUR za vsak dan ko greš z avtom na šiht in je to to. Bomo rešili problem prometnih zamaškov in strupenega zraka zaradi avtomobilskega izpuha. Ampak palica si rekel da ni priljubljena. Torej samo zgradi kolesarske steze in bo že problem avtombobilskih zamaškov rešen!
Mhm. Ti ne veš kako deluje proračun, ali pa si star 19 let in naiven kot stranke nigerijskih princev.
V proračunu se nikoli za nobeno reč ne porabi manj denarja. Vedno se ga za vsako reč lahko porabi samo več kot se ga že je. To je aksiom javne porabe. Če temu ne bi bilo tako, bi se že marsikaj premaknilo na bolje, tako pa ...
Poleg tega primerjaš Slovenijo z državami kjer je najvišji hrib nižji od Lj. gradu, ali pa kjer se da peljati 500km in nikoli zapustiti urbanega okolja, ali pa kaj podobno neumnega.
Slovenija je izjemno specifična in razen če misliš preseliti še kak miljon iz vseh vasic v naših 5 večjih mest, potem smo obsojeni na individualni prevoz. No, lahko pa uvedeš enotne delovne čase in bomo vsi na šihtih med 6h-14h ali pa 14h-22h, pa bo tudi javni prevoz delal.
Ker, poglej, dandanes lahko na naključen delovnik ob naključni uri zaideš v BTC in bo tam masa ljudi.
Pred 25-imi leti temu ni bilo tako. Dopoldan je bil BTC _izumrt_. Kaj misliš zakaj?
Že pojasnenjeno. Seveda vem kako deluje proračun in ne, nisem star 19 let. PReberi zadnje 2 strani teme. Kako si sploh drzneš komentirat če pa nisi prebral teme?! OSNOVNI forumski bonton je da najprej prebereš VSAJ zadnje 2 strani teme preden komentiraš vanjo, ne pa da "uletiš iz lune".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
RedDrake ::
Sploh nisi prebral mojega posta.
Ti si pač "current thing" idiot, isto kar obtožuješ druge. Samo tvoj čip v glavi je drugačen.
Ti si pač "current thing" idiot, isto kar obtožuješ druge. Samo tvoj čip v glavi je drugačen.
nejc_nejc ::
...ja pojasneval si z nekimi nebulozami in ti ni jasno, da se ti bodo cene v "mestu" dvignile za krepke procente oziroma se ti bo povečal strošek kanalščine, ki se bo porazdelil na ostanek uporabnikov v mestu..... da ne naštevam ostalih manjkov v "tvoj proračun"
Ah brezveze, s falirancem se pregovarjat je itak brezplodno.
Ah brezveze, s falirancem se pregovarjat je itak brezplodno.
Suve2075 ::
Seveda sem prebral. Oba dva veva kdo od naju je idiot in faliranec in kristalno jasno je da to nisem jaz. Želiš da grem secirat tvoj post al kaj?
Edini ki je govoril neboluze si ti. Primeri držav zahodne evrope ti jasno kažejo da se motiš. V praksi se motiš.
Moj čip je dosti bolj zmogljiv od tvojega. Zato pa tud ne štekaš.
.ja pojasneval si z nekimi nebulozami in ti ni jasno, da se ti bodo cene v "mestu" dvignile za krepke procente oziroma se ti bo povečal strošek kanalščine, ki se bo porazdelil na ostanek uporabnikov v mestu..... da ne naštevam ostalih manjkov v "tvoj proračun"
Edini ki je govoril neboluze si ti. Primeri držav zahodne evrope ti jasno kažejo da se motiš. V praksi se motiš.
Samo tvoj čip v glavi je drugačen.
Moj čip je dosti bolj zmogljiv od tvojega. Zato pa tud ne štekaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
Suve2075 ::
Poleg tega primerjaš Slovenijo z državami kjer je najvišji hrib nižji od Lj. gradu, ali pa kjer se da peljati 500km in nikoli zapustiti urbanega okolja, ali pa kaj podobno neumnega.
Jebote si glup. ŠVICA je precej bolj gorata kot Slovenija in javni primer deluje kot se šika!!!
Samo poglej kako majo tam! Imajo javni prevoz tudi v najbolj zakotno vas in to na zelo pogoste termine!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
Suve2075 ::
Slovenija je izjemno specifična in razen če misliš preseliti še kak miljon iz vseh vasic v naših 5 večjih mest, potem smo obsojeni na individualni prevoz.
Ni res, nismo obsojeni na individualni prevoz, primer Švice ti prikazuje da se da tudi pri razpršeni poselitvi narediti delujoč javni prevoz ki ga uporablja veliko število ljudi. Kako je to mogoče pa v posnetku spodaj. Video spodaj zadevo zelo na preprost in razumeljiv način pojasni. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
nejc_nejc ::
Samo poglej kako majo tam! Imajo javni prevoz tudi v najbolj zakotno vas in to na zelo pogoste termine!
Kdo to financira, sem te že 100x vprašal, v večih temah oziroma tvojih nebroj imenih.
Suve2075 ::
As ti resen?! SEM ŽE FUKING POJASNIL, preberi 1 stran za nazaj. Že 5x sem pojasnil, ne bom še ta šestič!
Sicer pa 50 % ljudi V Sloveniji ima glede na podatke statističnega urada manj kot 20 minut v eno smer s kolesom do šihta. Če bi bile povsod narejene kolesarske steze bi bil problem prometnih avtomobilskih zamaškov rešen. Vsak dodaten kilometer narejen s kolesom država PRIDOBIVA DENAR z vsakim kilometrom narejenim z avtom ga pa ZGUBLJA. Več v študiji spodaj:
The Social Cost of Automobility, Cycling and Walking in the European Union
https://www.researchgate.net/publicatio...
Sicer pa 50 % ljudi V Sloveniji ima glede na podatke statističnega urada manj kot 20 minut v eno smer s kolesom do šihta. Če bi bile povsod narejene kolesarske steze bi bil problem prometnih avtomobilskih zamaškov rešen. Vsak dodaten kilometer narejen s kolesom država PRIDOBIVA DENAR z vsakim kilometrom narejenim z avtom ga pa ZGUBLJA. Več v študiji spodaj:
The Social Cost of Automobility, Cycling and Walking in the European Union
https://www.researchgate.net/publicatio...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
nejc_nejc ::
Ne, samo proračun si omenjal.
evo ena iz RAČUNSTVA;
Če spodiš 200.000 dnevnih migrantov iz mesta (LJ) kar ti v svojih stotih imenih počneš, si z kalkulatorejm iz praška izračunaj manjko dnevnega priliv samo na račun malice, ki jo pojejo......
evo ena iz RAČUNSTVA;
Če spodiš 200.000 dnevnih migrantov iz mesta (LJ) kar ti v svojih stotih imenih počneš, si z kalkulatorejm iz praška izračunaj manjko dnevnega priliv samo na račun malice, ki jo pojejo......
Mato989 ::
As ti resen?! SEM ŽE FUKING POJASNIL, preberi 1 stran za nazaj. Že 5x sem pojasnil, ne bom še ta šestič!
Sicer pa 50 % ljudi V Sloveniji ima glede na podatke statističnega urada manj kot 20 minut v eno smer s kolesom do šihta. Če bi bile povsod narejene kolesarske steze bi bil problem prometnih avtomobilskih zamaškov rešen. Vsak dodaten kilometer narejen s kolesom država PRIDOBIVA DENAR z vsakim kilometrom narejenim z avtom ga pa ZGUBLJA. Več v študiji spodaj:
The Social Cost of Automobility, Cycling and Walking in the European Union
https://www.researchgate.net/publicatio...
Najlepše je ob vetru ali močnem soncu po vročini it domov pri 35 stopinjah s kolesom v suknji in vsem... fajn zašvicaš ali pa zjutraj švicneš pol pa k stranki na predstavitev....
Ali bomo tudi tuše subvencionirali dleodajalcem, jaz bom pa potovalko tovoril?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Suve2075 ::
Najlepše je ob vetru ali močnem soncu po vročini it domov pri 35 stopinjah s kolesom v suknji in vsem... fajn zašvicaš ali pa zjutraj švicneš pol pa k stranki na predstavitev....
Vse tole kar si napisal je IZGOVOR.
1. Boš pač takrat ko bo res vroče ali res pihalo šel z avtom, ostalih 300 dni na leto pa s kolesom.
2. Tudi pri 35 stopinjah z električnim kolesom nič ne zašvicaš. Pomoč motorja daš na najvišjo stopnjo in je to to, PROBAJ KDAJ. Izposodi si električno kolo za 1 dan in PROBAJ. Če bi probal bi drugače govoril.
Ali bomo tudi tuše subvencionirali dleodajalcem, jaz bom pa potovalko tovoril?
Problem švicanja reši električno kolo. kot pravim: električno kolo je ZAKON! Probaj kdaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
Mato989 ::
1. Boš pač takrat ko bo res vroče ali res pihalo šel z avtom, ostalih 300 dni na leto pa s kolesom.
2. Tudi pri 35 stopinjah z električnim kolesom nič ne zašvicaš. Pomoč motorja daš na najvišjo stopnjo in je to to, PROBAJ KDAJ. Izposodi si električno kolo za 1 dan in PROBAJ. Če bi probal bi drugače govoril.
Bullshit, v SLO piha non stop... da bi gonil 5km v tem vetru kot zadnje dni, pa ni denarja, raje na socialo... še dobro da delam od doma
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Suve2075 ::
1. Boš pač takrat ko bo res vroče ali res pihalo šel z avtom, ostalih 300 dni na leto pa s kolesom.
2. Tudi pri 35 stopinjah z električnim kolesom nič ne zašvicaš. Pomoč motorja daš na najvišjo stopnjo in je to to, PROBAJ KDAJ. Izposodi si električno kolo za 1 dan in PROBAJ. Če bi probal bi drugače govoril.
Bullshit, v SLO piha non stop... da bi gonil 5km v tem vetru kot zadnje dni, pa ni denarja, raje na socialo... še dobro da delam od doma
Jaz sem te dni brez težav pohajal po Ljubljani z električnim skirojem. SI ti res tako nesposoben da ti ne bi mogel? Sicer pa takšen veter je manj kot 10 dni na leto. Pika. Očitno je da iščeš IZGOVORE!
evo ena iz RAČUNSTVA;
Če spodiš 200.000 dnevnih migrantov iz mesta (LJ) kar ti v svojih stotih imenih počneš, si z kalkulatorejm iz praška izračunaj manjko dnevnega priliv samo na račun malice, ki jo pojejo......
Znanstveniki smo izračunali da nimaš pojma in da se MOTIŠ:
The Social Cost of Automobility, Cycling and Walking in the European Union
https://www.researchgate.net/publicatio...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
nejc_nejc ::
Znanstveniki smo izračunali da nimaš pojma in da se MOTIŠ:
smo izračunali
ali lahko prosim nehaš reklamne panoje na forum lepiti, ni higijenično.
Suve2075 ::
Ti se kaj smej, znanstvene študije pa jasno kažejo da se motiš. Veselo motenje še naprej. Lp.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
RedDrake ::
Slovenija je izjemno specifična in razen če misliš preseliti še kak miljon iz vseh vasic v naših 5 večjih mest, potem smo obsojeni na individualni prevoz.
Ni res, nismo obsojeni na individualni prevoz, primer Švice ti prikazuje da se da tudi pri razpršeni poselitvi narediti delujoč javni prevoz ki ga uporablja veliko število ljudi. Kako je to mogoče pa v posnetku spodaj. Video spodaj zadevo zelo na preprost in razumeljiv način pojasni. :)
Primerjaš najbogatejšo državo v evropi, ki ima 75%+ urbane populacije (in večino preostanka v solidno večjih naseljih), z balkanskim shitholom, ki ima mogoče 55% urbane populacije in kjer je večina preostanka v naseljih z manj kot 500 ljudmi.
In tvoj video ne pove NIČ zakaj ima švica lahko dober železniški prevoz. Pove samo kaj vse je kul pri njem. Itak če imaš denarja na tone potem je vse super. Tudi pri nas imajo razna manjša naselja ob železnici izjemno dobre povezave. Problem je, da tam živi relativno malo ljudi, ki morajo kam priti.
In ne, _NISI_ prebral mojega posta, ker si na njega spisal odziv po 30-ih sekundah, kar je premalo za prebrati in razumeti vse tri odstavke. Si pač "current thing idiot", nič novega. Eden izmed mnogih.
Suve2075 ::
In tvoj video ne pove NIČ zakaj ima švica lahko dober železniški prevoz.
Seveda pove. Si ga sploh pogledal?!
Primerjaš najbogatejšo državo v evropi, ki ima 75%+ urbane populacije (in večino preostanka v solidno večjih naseljih), z balkanskim shitholom, ki ima mogoče 55% urbane populacije in kjer je večina preostanka v naseljih z manj kot 500 ljudmi.
Tam imajo javni prevoz na voljo tudi v najbolj zabačene zaselke. Pri nas bi lahko tudi imeli. PRoblem je samo BALKANSKA MISELNOST IN ČUSTVENA NAVEZANOST NA AVTO!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
nejc_nejc ::
Tam imajo javni prevoz na voljo tudi v najbolj zabačene zaselke. Pri nas bi lahko tudi imeli. PRoblem je samo BALKANSKA MISELNOST IN ČUSTVENA NAVEZANOST NA AVTO!
S čim boš to pokril?
S čim boš to pokril?
Suve2075 ::
In ne, _NISI_ prebral mojega posta, ker si na njega spisal odziv po 30-ih sekundah, kar je premalo za prebrati in razumeti vse tri odstavke. Si pač "current thing idiot", nič novega. Eden izmed mnogih.
Seveda sem ga prebral. Odgovorjam stavek za stavkom. PReberem en stavek in na njega odgovorim in tako ponavljam toliko časa dokler ne pridem čez cel tvoj post. Oba dva veva kdo od naju je current thing idiot in kristalno jasno je da to nisem jaz.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
Mato989 ::
Mene vedno pošiljajo v USA, naj Suve torej migrira v Amsterdam in tam kolesari forever
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Suve2075 ::
S čim boš to pokril?
20 EUR DNEVNE vstopnice za avto znotraj Ljubljane, tako kot ima LONDON in ostala moderna zahodno evropska mesta. Googlaj congestion charge. Lahko bi pa tudi kar iz proračuna pokril, še vedno bi na koncu suma sumarim v proračunu ostalo VEČ denarja! Študije namreč kažejo da je avtomobilski izpuh odgovoren za 12 % manjši BDP (bruto domači proizvod). To pa veš kaj je BDP ane?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
nejc_nejc ::
Le na koga, se prelivi tvojih na pamet 20EUR?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nejc_nejc ()
RedDrake ::
Jep, sem ga pogledal. Ne pove kaj je čudežni recept za učinkovit sistem. Pove, da imajo nek app (ki ni nič posebnega za zahodno evropo), fasciniran je da gre vlak vsake pol ure (kar spet ni nič posebnega za večja urbana središča zahodne evrope) in fasiniran je da je pokrit vsak kotiček države, čeprav je očitno da je na jugu samo par tirov pri državi veliki nekaj 100km.
Lejga možak, sem bil večkrat v švici na dopustu. Vsakič z avtom. Sem se igral z mislijo, da bi v kampu kjer sem bil pustil avto in šel z vlakom raziskovat, potem pa opustil to misel, ko je bila vlak karta 50 EUR za osebo, avto me je pa skupaj s parkingom prišel 25 EUR. Pač nisem švicar z 8k EUR plače, ki si to KOMOT privošči. A je sedaj jasno, kaj je glavna razlika?
Lejga možak, sem bil večkrat v švici na dopustu. Vsakič z avtom. Sem se igral z mislijo, da bi v kampu kjer sem bil pustil avto in šel z vlakom raziskovat, potem pa opustil to misel, ko je bila vlak karta 50 EUR za osebo, avto me je pa skupaj s parkingom prišel 25 EUR. Pač nisem švicar z 8k EUR plače, ki si to KOMOT privošči. A je sedaj jasno, kaj je glavna razlika?
bweemfi ::
Suve2075 ::
Tole bo slej ko prej tudi v Ljubljani. Kar pripravite se. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
Mato989 ::
Mene vedno pošiljajo v USA, naj Suve torej migrira v Amsterdam in tam kolesari forever
Mato, ne razumes, tebe posiljamo v ZDA kot biolosko orozje, da jim tam delas stalo. Suve je neskodljiv.
Daj mi 500k ojrov pa grem v USA ;)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Suve2075 ::
ko je bila vlak karta 50 EUR za osebo, avto me je pa skupaj s parkingom prišel 25 EUR. Pač nisem švicar z 8k EUR plače, ki si to KOMOT privošči. A je sedaj jasno, kaj je glavna razlika?
Ko boš dejansko PLAČAL za zdravstveno škodo ki jo povzročiš (torej za zdravljenje vsega raka, infarktov, depresije in vsega ostalega kar povzroči tvoj izpuh potem bo temu drugače). Letno je zaradi onesnaženega zraka z izpuhi 12 % manjši BDP. Če to izračunamo za Slovenijo pride to 6000 EUR po avto vsako leto! TOREJ PLAČAJ TO! Da je avto cenejši zate trenutno je samo zato ker ne plačaš škode ki jo povzročiš.
The economic costs of air pollution: Evidence from Europe
https://www.oecd.org/economy/greeneco/e...
Že samo to da bi bile v Ljubljani kolesarske steze POVSOD kar bi stalo dosti MANJ kot pa bi prineslo prihrankov pri zdravstveni blagajni, že to bi REŠILO PROBLEM prometnih zamaškov v Ljubljani! Če naredimo kolesarske še izven obvoznice bi pa to problem prometnih zamaškov rešilo še tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
RedDrake ::
Jaz naredim s tremi avtomobili skupaj 12kkm letno.
Ne jaz, ne žena se ne voziva dnevno z avtom. Še več, so časi, ko mi vsa tri vozila stojijo tudi po 14 dni.
A veš kaj to pomeni?
Da obstajajo trije moji "counterparti", ki delajo dnevno po 100km+ v eno smer v službo. Ker edino tako prideš na tisto tvojo statistiko 10km.
Ja, rešilo bi problme zamaškov v Ljubljani (morda, ker vem da nimaš pojma kaj so največji generatorji notranjega prometa v LJ), ampak nebi pa rešilo NIČESAR kar se tiče obvoznice.
Ker ljudje iz Grosupljega, Kočevja, Postojne, Logatca, Cerknice, Polhovega gradca, Lukovice, Vodic, ipd ... se ne bi vozili 15-30km s kolesi, a ne?
Ne jaz, ne žena se ne voziva dnevno z avtom. Še več, so časi, ko mi vsa tri vozila stojijo tudi po 14 dni.
A veš kaj to pomeni?
Da obstajajo trije moji "counterparti", ki delajo dnevno po 100km+ v eno smer v službo. Ker edino tako prideš na tisto tvojo statistiko 10km.
Ja, rešilo bi problme zamaškov v Ljubljani (morda, ker vem da nimaš pojma kaj so največji generatorji notranjega prometa v LJ), ampak nebi pa rešilo NIČESAR kar se tiče obvoznice.
Ker ljudje iz Grosupljega, Kočevja, Postojne, Logatca, Cerknice, Polhovega gradca, Lukovice, Vodic, ipd ... se ne bi vozili 15-30km s kolesi, a ne?
nejc_nejc ::
samo to da bi bile v Ljubljani kolesarske steze POVSOD kar bi stalo dosti MANJ kot pa bi prineslo prihrankov pri zdravstveni blagajni, že to bi REŠILO PROBLEM prometnih zamaškov v Ljubljani! Če naredimo kolesarske še izven obvoznice bi pa to problem prometnih zamaškov rešilo še tam.
koliko je to manj?
kakšen, bi potem bil po tvoje strošek vzdrževanja vse zdrvstvene infrastrukture ter potrebno število zaposlenih v kondiciji?
e samo na pamet, kot za šankom, pa dva deci na šanku, ne mnogo njih
RedDrake ::
Btw, ena znanka dela v Postojni, živi pa v LJ na viču.
Nima izpita za avto in se vozi z busom.
Vsak dan vrže stran (glede na to, če bi imela avto) cca 45 minut svojega časa.
Je pa vsaj eko, right?
Nima izpita za avto in se vozi z busom.
Vsak dan vrže stran (glede na to, če bi imela avto) cca 45 minut svojega časa.
Je pa vsaj eko, right?
bweemfi ::
Btw, ena znanka dela v Postojni, živi pa v LJ na viču.
Nima izpita za avto in se vozi z busom.
Vsak dan vrže stran (glede na to, če bi imela avto) cca 45 minut svojega časa.
Je pa vsaj eko, right?
Ne razumes. Znanka je visoko inteligentna, namesto, da vrze 45 minut svojega casa direktno v smeti za volanom, lahko na avtobusu surfa, bere knjigo, igra igrice, dela za sluzbo,...
Stran vrzen cas je, ce samega sebe spravis na nizkokvalificirano mesto taksista samega sebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bweemfi ()
RedDrake ::
Meni je slabo če ne gledam na cesto. Torej zame bi bil tak čas vržen stran. Nismo pa vsi enaki, res je.
Suve2075 ::
Ker ljudje iz Grosupljega, Kočevja, Postojne, Logatca, Cerknice, Polhovega gradca, Lukovice, Vodic, ipd ... se ne bi vozili 15-30km s kolesi, a ne?
Zakaj da se ne bi? Seveda bi se, ČE IN SAMO ČE BI BILA TAM KOLESARSKA STEZA. 15 km iz Grosupljega imaš narejeno v 20 minutah z mojim predelanim električnim bajkom, sem testiral. Pred tem sem migriral s skirojem kar je še vedno samo 35 minut. Kar je MANJ ČASA KOT Z AVTOM zjutraj v prometni konici ko vožnja vzame tudi 1 uro in 20 minut v eno smer. Ne da se mi več. Kdor je dojel, ta je dojel, kdor pa do zdaj še ni, ta nikoli ne bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
RedDrake ::
Aha, zdaj smo že na predelanih električnih bajkih.
Ok.
Razumem.
Vse se da, v končni fazi če si narediš svoj ultralight avion si lahko tudi v MB v pol ure iz pirana. Ni panike, sve to mi možemo.
Ok.
Razumem.
Vse se da, v končni fazi če si narediš svoj ultralight avion si lahko tudi v MB v pol ure iz pirana. Ni panike, sve to mi možemo.
Suve2075 ::
Ker zakaj ljudje nočejo migrirati s kolesom. Zato ker so ob tem ne počutijo varno. Zakaj se ne počutijo varno? Ker ni kolesarske steze, avtomobili mu pa z visokimi hitrostmi šibajo 10 cm od balance! Kdo so tiste izjeme ki kljub manjku kolesarskih stez še vedno migrirajo s kolesom? KASKADERJI. In "kaskaderjev" je v populaciji samo nekaj procentov. Ostali RABIJO kolesarske steze. Ko kolesarske steze so, takrat kolesarji pridejo v velikem številu, kar nam kažejo vsi primeri skandinavskih držav. In ko kolesarji pridejo v velikem številu se ceste razbremenijo in problem avtomobilskih prometnih zamaškov je rešen za vekomaj. To je vsa zgodba. Naj vsak piše svojemu predstavniku na občini in se zavzema za nove kolesarske steze, edino to je rešitev.
Nepredelan ki gre 25 km/h pa 35 minut. Kar je še vedno čas ki bi ga marsikdo namenil za commute, ker s tem naredi tudi nekaj za svoje zdravje in počutje. Namenil bi ga ČE IN SAMO ČE se ob kolesarjenju počuti varno. Kaj moramo zagotoviti da se bo počutil varno sem pa že povedal.
Je možno ja, primeri iz tujine ti kažejo da je možno (malo kasneje v videu je koliko uporabljajo avto in koliko kolo):
Ok.
Razumem.
Nepredelan ki gre 25 km/h pa 35 minut. Kar je še vedno čas ki bi ga marsikdo namenil za commute, ker s tem naredi tudi nekaj za svoje zdravje in počutje. Namenil bi ga ČE IN SAMO ČE se ob kolesarjenju počuti varno. Kaj moramo zagotoviti da se bo počutil varno sem pa že povedal.
Ni panike, sve to mi možemo.
Je možno ja, primeri iz tujine ti kažejo da je možno (malo kasneje v videu je koliko uporabljajo avto in koliko kolo):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
RedDrake ::
Ti kar odleti po tleh na mokrem asfaltu pri 35km/h brez čelade in poročaj o rezultatih. Saj je jasno da čelade ne rabiš, če se voziš po kolesarski stezi, right?
Suve2075 ::
Da se znebiš avtomobilskih zamaškov moraš odstranit samo nekih 10 % avtomobilov v ceste. PRECEJ VEČ kot 10 % ljudi na obvoznici ima commute manjši od 15 km, kar je povsem primerna razdalja z e kolo (pol urce).
Čelada je osebna izbira, če želiš jo lahko maš. Nizozemci ki so kolesarska velesila skoraj nikoli znotraj mesta na kolesarski stezi ne uporabljajo čelade. Video ti pojasni razloge zakaj ne. Ampak to ni ključno. Ključen je drugi del video kjer ti folk pove koliko in v katerih primerih uporabijo kolo in kdaj uporabijo avto. Želiš da ti navedem točni čas kjer v videu je ta del al znaš sam najti?
Ti kar odleti po tleh na mokrem asfaltu pri 35km/h brez čelade in poročaj o rezultatih. Saj je jasno da čelade ne rabiš, če se voziš po kolesarski stezi, right?
Čelada je osebna izbira, če želiš jo lahko maš. Nizozemci ki so kolesarska velesila skoraj nikoli znotraj mesta na kolesarski stezi ne uporabljajo čelade. Video ti pojasni razloge zakaj ne. Ampak to ni ključno. Ključen je drugi del video kjer ti folk pove koliko in v katerih primerih uporabijo kolo in kdaj uporabijo avto. Želiš da ti navedem točni čas kjer v videu je ta del al znaš sam najti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
bweemfi ::
Ti kar odleti po tleh na mokrem asfaltu pri 35km/h brez čelade in poročaj o rezultatih. Saj je jasno da čelade ne rabiš, če se voziš po kolesarski stezi, right?
No to je tisti problem na katerega sem opozoril na prejsnji strani: danes se ljudje niso sposobni voziti niti z navadnim kolesom, kaj sele z elektricnim.
To, da spravis kopico avtomobilistov na elektricna kolesa je enako masovnemu umoru, vpadnice bi bile pobarvane s krvjo.
Tako, da je sta edini resitvi vlak in avtobus.
starfotr ::
Ti kar odleti po tleh na mokrem asfaltu pri 35km/h brez čelade in poročaj o rezultatih. Saj je jasno da čelade ne rabiš, če se voziš po kolesarski stezi, right?
Za mestno vožnjo ne rabiš čelade. Čelado v mestu rabiš izključno zaradi avtov in previsoke hitrosti le teh. Poglej si Nizozemsko. Nihče ne nosi čelade, ko se vozi s kolesom.
predi ::
In ko kolesarji pridejo v velikem številu se ceste razbremenijo in problem avtomobilskih prometnih zamaškov je rešen za vekomaj.Ker prometnih zamaškov na kolesarskih poteh ne more biti. Sploh, če vso maso ljudi iz cest preseliš tja. Pa večina teh je takšnih kot si ti, wild wild west šibam gasa s plašnicami gor prek rdeče boli me patak za vse napak v enosmerno. Ti povem, da si že zaradi tega popolnoma nekompatibilen z rešitvami, ki jih predlagaš.
starfotr ::
Pri kolesarjih ni gneče. In tudi ne rabijo semaforjev, saj lahko istočasno vozijo v vse smeri. Pri avtih to ni mogoče zaradi previsoke hitrosti.
Suve2075 ::
In ko kolesarji pridejo v velikem številu se ceste razbremenijo in problem avtomobilskih prometnih zamaškov je rešen za vekomaj.Ker prometnih zamaškov na kolesarskih poteh ne more biti. Sploh, če vso maso ljudi iz cest preseliš tja. Pa večina teh je takšnih kot si ti, wild wild west šibam gasa s plašnicami gor prek rdeče boli me patak za vse napak v enosmerno. Ti povem, da si že zaradi tega popolnoma nekompatibilen z rešitvami, ki jih predlagaš.
Ti je že starfotr pojasnil da se motiš. Oba dva veva kdo od naju ima plašnice na očeh in kristalno jasno je da to nisem jaz. V zahodno evropski državah zadeva deluje in ni nobenega razloga da pri nas nebi če posnemamo njihov zgled. Največji driver satisfaction indeks glede na to kaj pravijo vozniki avtov SAMI je na NIzozemskem in to ni nobeno naključje! Največje zadovoljstvo voznikov avta pa je tam zato ker ni prometnih zamaškov, razlog da pa jih ni je to da je da del prebivalstva uporablja kolo.
Jst ne vem zakaj temu nasprotujete, saj to VAM koristi, sej nihče vas ne sili vozit kolo, samo za božjo voljo DOPUSTITE vozit kolo tistim ki to hočejo! Dajte jim pogoje da bodo lahko vozili kolo! Pogoji= kolesarske steze fizično ločene od avtomobilskega prometa.
Evo čisto kratek pol minutni posnetek (youtube shorts, toliko attention spena pa menda imate):
https://www.youtube.com/shorts/jgacSmLB...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
starfotr ::
Pri Kitajcih vidimo, kam peljejo zadeve. Dokler so bili na kolesih je bilo vse ok. Sedaj ko imajo vedno več avtov se zadeve komplicirajo mnogo bolj.
Imeli so rešitev, pa jih žal partija ni omejila. Prepovedat bi morali avte in ne zahodnih internetnih storitev.
Imeli so rešitev, pa jih žal partija ni omejila. Prepovedat bi morali avte in ne zahodnih internetnih storitev.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49979 (36219) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20034 (15671) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31456 (21542) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 82304 (71713) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33141 (27542) | BigWhale |