Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
Suve2075 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kje pa imaš kolesarske steze? Od mene do moje službe je ni. Moram po makadamu ali po cesti in sem ovira za avtomobile.
Po Ljubljani večinoma so. Tudi drugje marsikje so. Če jo pri tebi ni je to težava ki jo je treba rešiti in BRŽ zgraditi kolesarsko stezo! Sicer pa po makedamu z kolesom ni noben problem. Sej ni treba da imaš specialko, navadno treking kolo gre super po makedamu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
WizzardOfOZ ::
Laž. Ni jih dovolj. Od Trzina do BTC-ja jih ni.
Kadar dežuje, ni dobro nobeno kolo za po makadamu. Sploh pa ne ko greš zjutraj v službo.
Kadar dežuje, ni dobro nobeno kolo za po makadamu. Sploh pa ne ko greš zjutraj v službo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Suve2075 ::
Podatki od junija? Kaj pa od januarja? pa 300, ane?
Ne. Čak ti bom najdu statistiko, 5 minut počak.
WizzardOfOZ ::
Junija je konec šole, pa vsi otroc šibajo naokoli in ti števi poskočijo. Sploh po dunajski, ko se že na bazene vozijo na ježico.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Suve2075 ::
Število kolesarjev je OGROMNO, kolesarji izredno veliko prispevajo k zmanjšanju avtomobilskih prometnih zamaškov! Pa še dosti več bi lahko prispevali če bi več investirali v kolesarsko infrastrukturo in povečali vozniško avtomobilsko kulturo!
Vir (stran 13):
https://www.ljubljana.si/assets/Uploads...
Vir (stran 13):
https://www.ljubljana.si/assets/Uploads...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
Lonsarg ::
Kolo je ze super in je treba tle delat, NI pa to celotna resitev problema. Za resitev problema rabimo dodatno se dober javni prevoz, kar avtobusi niso. Ker ce naredimo po nizozemskem scenariju kolesarsko ureditev bodo busi pac namesto na avtomobile cakali na kolesarje.
Skratka celostna resitev so kolesa plus javni prevoz ki ne gre po cesti, ampak ima svoje proge.
Skratka celostna resitev so kolesa plus javni prevoz ki ne gre po cesti, ampak ima svoje proge.
energetik ::
Ja sej, treba je investirat v kolesarsko infrastrukturo in javni promet, ne pa v dodaten pas, to je jasno kot beli dan!Pa ti še vedno mešaš tisto kar je znotraj ringa in je celo opremljeno s kakšno kolesarsko, in samo AC obvoznico! A se samo delaš, da ne razumeš? Jasno, za znotraj ringa, 5km-10km je bicikl odlična zadeva in sem jo tudi sam uporabljal, ko sem še živel v LJ.
Ampak tema je o obvoznici in tam nimajo veze bicikli, skiroji, bus linije v center itd. zagužva se že na AC pred ringom, na samem ringu in izvozih. In izvoz rabiš, da sploh prideš do tvojega P+R. In jaz trdim, kriv je tranzit, ki bi ga bilo treba omejit, vsaj v konicah.
vires in numeris
Suve2075 ::
Podatki od junija? Kaj pa od januarja? pa 300, ane?
Na Dunajski je Januarja preko 50.000 kolesarjev, junija pa preko 150.000. GLej poste gor. Torej januarja ne 300, ampak 50.000.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
ElectricJoe ::
Za EV ali ICE avto, kar se tiče samega ogrodja avta je svinjarije približno enako. Tako da za to ne rabiš pametovat. Razlika je v pogonskem sklopu.
Za izdelat ja, je približno enako svinjarije da ga naredijo ne glede na to ali je bencinar, ali pa "elekričar". Ampak električar ne spušča STRUPENIH in RAKOTVORNIH izpušnih plinov ljudem pod nos v mestih, kar je KLJUČNEGA POMENA! V mestih je koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi 500 krat večje kot na podeželju, glej zemljevid spodaj!
Res je, proizvodnja baterij za električne avtomobile lahko povzroči nekaj okoljskih vprašanj, kot so onesnaževanje zraka in vode ter obremenjevanje okolja z odpadki. Vendar pa je treba upoštevati, da so električni avtomobili kot celota okolju prijaznejši kot vozila z notranjim zgorevanjem, saj ne proizvajajo emisij izpušnih plinov, ki so škodljive za zdravje ljudi in okolje. Električni avtomobili so tudi bolj energetsko učinkoviti kot vozila z notranjim zgorevanjem, saj izkoristijo večino energije, ki se uporablja za napajanje vozila.
Glede na vašo omenjeno točko o dušikovem oksidu, ki je strupen in lahko škoduje zdravju ljudi, se strinjam, da so vozila z notranjim zgorevanjem v mestih velik vir onesnaževanja in resno ogrožajo zdravje prebivalcev. Električni avtomobili so lahko dobra rešitev za zmanjšanje te vrste onesnaževanja. Vsekakor pa so potrebne tudi druge rešitve, kot so spodbujanje trajnostne mobilnosti, izboljšanje javnega prevoza, razvoj kolesarskih poti itd.
Suve2075 ::
Kolo je ze super in je treba tle delat, NI pa to celotna resitev problema. Za resitev problema rabimo dodatno se dober javni prevoz, kar avtobusi niso. Ker ce naredimo po nizozemskem scenariju kolesarsko ureditev bodo busi pac namesto na avtomobile cakali na kolesarje.
Skratka celostna resitev so kolesa plus javni prevoz ki ne gre po cesti, ampak ima svoje proge.
+1 Kolo pomaga BIG time. Seveda pa je treba skombinirat tudi z javnim prevozom in uvesti rumene pasove zanj!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: energetik ()
ElectricJoe ::
Se strinjam, kolo lahko pomaga zmanjšati onesnaževanje zraka in je okolju prijazna oblika prevoza. V kombinaciji z javnim prevozom, kot so vlaki, avtobusi in tramvaji, lahko kolesarjenje postane še bolj učinkovito in priročno za daljše razdalje ali za premagovanje višjih vzponov. Rumene pasove, namenjene kolesarjem, pa lahko uvedemo na cestah, da bi izboljšali varnost kolesarjev in spodbudili ljudi, da uporabljajo kolo kot sredstvo za prevoz.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: energetik ()
Suve2075 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Laž. Ni jih dovolj. Od Trzina do BTC-ja jih ni.
Kadar dežuje, ni dobro nobeno kolo za po makadamu. Sploh pa ne ko greš zjutraj v službo.
Dež je klasičen izgovor. V praksi pa je dež problem samo par dni NA LETO! 95 % časa dež ni problem. In takrat ko ni problem pač greš s kolesom. Ker da pada ravno takrat ko greš na šiht je samo par dni na leto. Ne vpraš kako vem, ker se s kolesom in skirojem po Ljubljani dejansko vozim celo leto. Jst sicer tudi ko je dež dam gor palerino in grem s skirojem, ampak to da je treba palerino je samo par dni NA LETO.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
Bellzmet ::
No kar poglejte danes promet zaradi praznikov. Se pravi bi morali vsi, ki grejo na dopust na morje ali se iz Nemčije vračajo v domovino - to narediti s kolesi :)
Skratka, ni druge rešitve kot širjenje AC skladno s povečanim prometom.
Skratka, ni druge rešitve kot širjenje AC skladno s povečanim prometom.
ElectricJoe ::
Žal se ne strinjam s predlogom širjenja avtocest skladno s povečanim prometom, saj to dolgoročno ne bi rešilo problema. Namesto tega bi bilo bolj smiselno spodbujati alternativne načine prevoza, kot so kolesarjenje, uporaba javnega prevoza in delo na daljavo.
Razširjanje avtocest lahko privede do dodatnega povečanja prometa in s tem do večjih prometnih zastojev in onesnaževanja okolja. Poleg tega bi bilo takšno širjenje zelo drago in časovno zahtevno.
Namesto tega bi bilo bolj smiselno investirati v razvoj in izboljšanje javnega prevoza, vključno z izgradnjo hitrih vlakov in metrojev, ter v gradnjo kolesarskih stez in pešpoti. To bi ljudem omogočilo, da bi se zanesljivo in učinkovito premikali po mestih, ne da bi morali uporabljati avtomobile.
Tudi spodbujanje dela na daljavo in prožnega delovnega časa bi lahko zmanjšalo prometne zastoje in onesnaževanje okolja, saj bi ljudje lahko delali od doma ali v bližini svojega doma.
Razširjanje avtocest lahko privede do dodatnega povečanja prometa in s tem do večjih prometnih zastojev in onesnaževanja okolja. Poleg tega bi bilo takšno širjenje zelo drago in časovno zahtevno.
Namesto tega bi bilo bolj smiselno investirati v razvoj in izboljšanje javnega prevoza, vključno z izgradnjo hitrih vlakov in metrojev, ter v gradnjo kolesarskih stez in pešpoti. To bi ljudem omogočilo, da bi se zanesljivo in učinkovito premikali po mestih, ne da bi morali uporabljati avtomobile.
Tudi spodbujanje dela na daljavo in prožnega delovnega časa bi lahko zmanjšalo prometne zastoje in onesnaževanje okolja, saj bi ljudje lahko delali od doma ali v bližini svojega doma.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Bellzmet ()
Suve2075 ::
Pa ti še vedno mešaš tisto kar je znotraj ringa in je celo opremljeno s kakšno kolesarsko, in samo AC obvoznico! A se samo delaš, da ne razumeš? Jasno, za znotraj ringa, 5km-10km je bicikl odlična zadeva in sem jo tudi sam uporabljal, ko sem še živel v LJ.
Nič ne mešam. Ne glej kaj je, glej KAJ BI LAHKO BILO! In lahko bi bile kolesarske tudi izven Ljubljanskega ringa! Ponekod so že. Recimo kolesarska od Ljubljane do Kamnika, ravnokar zgrajena.
https://www.delo.si/razno/kmalu-s-koles...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
energetik ::
No kar poglejte danes promet zaradi praznikov. Se pravi bi morali vsi, ki grejo na dopust na morje ali se iz Nemčije vračajo v domovino - to narediti s kolesi :)Nene, samo rampa dol na Fernetičih. Toliko in toliko vozil/h in to je to.
Skratka, ni druge rešitve kot širjenje AC skladno s povečanim prometom.
vires in numeris
ElectricJoe ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Laž. Ni jih dovolj. Od Trzina do BTC-ja jih ni.
Kadar dežuje, ni dobro nobeno kolo za po makadamu. Sploh pa ne ko greš zjutraj v službo.
Dež je klasičen izgovor. V praksi pa je dež problem samo par dni NA LETO! 95 % časa dež ni problem. In takrat ko ni problem pač greš s kolesom. Ker da pada ravno takrat ko greš na šiht je samo par dni na leto. Ne vpraš kako vem, ker se s kolesom in skirojem po Ljubljani dejansko vozim celo leto. Jst sicer tudi ko je dež dam gor palerino in grem s skirojem, ampak to da je treba palerino je samo par dni NA LETO.
Razumem vaš argument, vendar se morda ne strinjam v celoti. Čeprav dež ni problem za vožnjo s kolesom za vse, je za nekatere morda resničen problem, zlasti za tiste, ki nimajo ustreznih oblačil ali se ne počutijo udobno v mokrem okolju. Poleg tega je morda treba upoštevati tudi druge vremenske pogoje, kot so nizke temperature ali močan veter, ki lahko vplivajo na varnost vožnje s kolesom. Zato bi bilo morda smiselno razmisliti o drugih načinih mobilnosti, ki so primerni za različne vremenske razmere.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Bellzmet ()
Suve2075 ::
ElectricJoe je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Laž. Ni jih dovolj. Od Trzina do BTC-ja jih ni.
Kadar dežuje, ni dobro nobeno kolo za po makadamu. Sploh pa ne ko greš zjutraj v službo.
Dež je klasičen izgovor. V praksi pa je dež problem samo par dni NA LETO! 95 % časa dež ni problem. In takrat ko ni problem pač greš s kolesom. Ker da pada ravno takrat ko greš na šiht je samo par dni na leto. Ne vpraš kako vem, ker se s kolesom in skirojem po Ljubljani dejansko vozim celo leto. Jst sicer tudi ko je dež dam gor palerino in grem s skirojem, ampak to da je treba palerino je samo par dni NA LETO.
Razumem vaš argument, vendar se morda ne strinjam v celoti. Čeprav dež ni problem za vožnjo s kolesom za vse, je za nekatere morda resničen problem, zlasti za tiste, ki nimajo ustreznih oblačil ali se ne počutijo udobno v mokrem okolju. Poleg tega je morda treba upoštevati tudi druge vremenske pogoje, kot so nizke temperature ali močan veter, ki lahko vplivajo na varnost vožnje s kolesom. Zato bi bilo morda smiselno razmisliti o drugih načinih mobilnosti, ki so primerni za različne vremenske razmere.
Slabe vremenske razmere so nekih 30 dni na leto če upoštevamo še mraz (dež samo par dni na leto lih tisto uro ko imaš pot za narest). Ostalih 335 dni na leto pa ne. Teh 335 dni na leto pač lahko uporabiš kolo in to brez da si moker ali da te zebe (dobra bunda pa gasa). Sam osebno uporabljam skiro 365 dni na leto. Vendar ostali so bolj mehkužni, vem. Ampak tudi ostali bi ga lahko uporabljali VSAJ 300 dni na leto.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Bellzmet ()
energetik ::
Najprej se malo umiri, koliko userjev si že danes kreiral, 3, 4? To ti mora dogajat v glavi.Pa ti še vedno mešaš tisto kar je znotraj ringa in je celo opremljeno s kakšno kolesarsko, in samo AC obvoznico! A se samo delaš, da ne razumeš? Jasno, za znotraj ringa, 5km-10km je bicikl odlična zadeva in sem jo tudi sam uporabljal, ko sem še živel v LJ.
Nič ne mešam. Ne glej kaj je, glej KAJ BI LAHKO BILO! In lahko bi bile kolesarske tudi izven Ljubljanskega ringa! Ponekod so že. Recimo kolesarska od Ljubljane do Kamnika, ravnokar zgrajena.
https://www.delo.si/razno/kmalu-s-koles...
Ja, lahko bi bile kolesarske tudi izven ringa. Ampak ti mi povej, kakšen % ljudi bo zmogel 20km do šihta in potem nazaj. Meni to ni problem, mi je pa problem čas. Na šihtu sem lahko bo 6:30, ob 15:30 moram pobrati otroke blizu doma. Imam 25km v eno smer. Do the math.
vires in numeris
ElectricJoe ::
ElectricJoe je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Laž. Ni jih dovolj. Od Trzina do BTC-ja jih ni.
Kadar dežuje, ni dobro nobeno kolo za po makadamu. Sploh pa ne ko greš zjutraj v službo.
Dež je klasičen izgovor. V praksi pa je dež problem samo par dni NA LETO! 95 % časa dež ni problem. In takrat ko ni problem pač greš s kolesom. Ker da pada ravno takrat ko greš na šiht je samo par dni na leto. Ne vpraš kako vem, ker se s kolesom in skirojem po Ljubljani dejansko vozim celo leto. Jst sicer tudi ko je dež dam gor palerino in grem s skirojem, ampak to da je treba palerino je samo par dni NA LETO.
Razumem vaš argument, vendar se morda ne strinjam v celoti. Čeprav dež ni problem za vožnjo s kolesom za vse, je za nekatere morda resničen problem, zlasti za tiste, ki nimajo ustreznih oblačil ali se ne počutijo udobno v mokrem okolju. Poleg tega je morda treba upoštevati tudi druge vremenske pogoje, kot so nizke temperature ali močan veter, ki lahko vplivajo na varnost vožnje s kolesom. Zato bi bilo morda smiselno razmisliti o drugih načinih mobilnosti, ki so primerni za različne vremenske razmere.
Slabe vremenske razmere so nekih 30 dni na leto če upoštevamo še mraz (dež samo par dni na leto lih tisto uro ko imaš pot za narest). Ostalih 335 dni na leto pa ne. Teh 335 dni na leto pač lahko uporabiš kolo in to brez da si moker ali da te zebe (dobra bunda pa gasa). Sam osebno uporabljam skiro 365 dni na leto. Vendar ostali so bolj mehkužni, vem. Ampak tudi ostali bi ga lahko uporabljali VSAJ 300 dni na leto.
Vaše razmišljanje je lahko v nekaterih primerih resnično, vendar lahko z nekaj poglobitvijo opazimo nekaj morebitnih težav:
Definicija "slabega vremena" je subjektivna in se razlikuje od osebe do osebe. Nekdo lahko meni, da je nekaj stopinj pod ničlo prehladno za vožnjo s kolesom, medtem ko se drugi morda počutijo dovolj udobno tudi pri nižjih temperaturah. Poleg tega lahko obilne padavine in močan veter še dodatno otežijo vožnjo s kolesom.
Na podlagi statistike 30 dni slabega vremena na leto lahko sklepamo, da so te dni porazdeljeni enakomerno skozi vse leto, kar pa morda ni res. V nekaterih območjih se lahko slabše vreme pojavi predvsem v določenih letnih časih, kar lahko močno vpliva na pogostost uporabe kolesa.
Čeprav lahko dobra bunda pomaga ohranjati toploto, to še ne pomeni, da bo vožnja s kolesom prijetna pri zelo nizkih temperaturah. Nekateri ljudje lahko še vedno čutijo mraz kljub dobri oblačilni opremi, kar lahko negativno vpliva na njihovo dojemanje vožnje s kolesom.
Uporaba kolesa ni primerna za vse ljudi in vsa območja. Na primer, nekateri ljudje morda niso fizično sposobni voziti kolesa zaradi zdravstvenih razlogov, medtem ko lahko nekatere ceste in poti zaradi svoje strmine, površine ali gostote prometa niso primerne za kolesarjenje.
Kolesarjenje ni vedno najhitrejši način prevoza. Če se vozimo po daljši razdalji ali moramo premagati več hribov, se lahko hitrost kolesarjenja močno zmanjša v primerjavi z drugimi oblikami prevoza, kot so avtomobili ali javni prevoz. To lahko pomeni, da je uporaba kolesa manj praktična ali celo nemogoča v nekaterih situacijah.
Obstajajo tudi drugi dejavniki, ki lahko vplivajo na uporabo kolesa kot načina prevoza. Na primer, kolesarjenje lahko zahteva več časa za pripravo, kot je potrebno za vožnjo z avtomobilom ali javnim prevozom. Poleg tega lahko v nekaterih mestih pomanjkanje kolesarskih poti in parkirišč oteži kolesarjenje kot praktičen način prevoza.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Bellzmet ()
Suve2075 ::
Najprej se malo umiri, koliko userjev si že danes kreiral, 3, 4? To ti mora dogajat v glavi.
Sem umirjen. Očitno si glup kot noč. Če bi bil pameten bi že spoznal da prejšnji userji nimajo več možnosti komentiranja, en moderator je pač avtomobiliztični fanatik, nič zato.
Ja, lahko bi bile kolesarske tudi izven ringa.
Res je, se strinjam! Lahko bi bile!
Ampak ti mi povej, kakšen % ljudi bo zmogel 20km do šihta in potem nazaj.
Z električnim bajkom ČISTO VSAK!
Meni to ni problem, mi je pa problem čas.
Čas je podoben ali celo manjši kot z avtom. Ebike je zakon.
a šihtu sem lahko bo 6:30, ob 15:30 moram pobrati otroke blizu doma. Imam 25km v eno smer. Do the math.
Cargo electric bike in gasa. Glej videje spodaj. Dejansko je kar nekaj familij ki avta nimajo in otroke prevažajo v kargo električnem kolesu in čisto lepo shajajo.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Bellzmet ()
Bellzmet ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Laž. Ni jih dovolj. Od Trzina do BTC-ja jih ni.
Kadar dežuje, ni dobro nobeno kolo za po makadamu. Sploh pa ne ko greš zjutraj v službo.
Dež je klasičen izgovor. V praksi pa je dež problem samo par dni NA LETO! 95 % časa dež ni problem. In takrat ko ni problem pač greš s kolesom. Ker da pada ravno takrat ko greš na šiht je samo par dni na leto. Ne vpraš kako vem, ker se s kolesom in skirojem po Ljubljani dejansko vozim celo leto. Jst sicer tudi ko je dež dam gor palerino in grem s skirojem, ampak to da je treba palerino je samo par dni NA LETO.
Spet bluziš in si izmišljuješ podatke. V Lj je bilo leta 2022 136 dni (vir ARSO) s padavinami kar je bistveno več od tvojih "par dni". Pač si troll.
No vidim, da se sedaj objavljajo odgovori iz ChatGPT. Res mu/jim dogaja ni kaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Suve2075 ::
Ti bluziš, ne jaz. SEM LEPO POVEDAL! TAKRAT KO IMAŠ VOŽNJO je dež problem samo par dni na leto! Sej ne pada cel dan jebote! Tista statistika šteje notr tudi dan kjer pada samo ena poletna nevihta za 20 minut opoldne. Torej padat ne sme samo ob sedmih zjutraj in 4 popoldne. Ja? Si dojel? In če še nisi dojel sem jaz na tvoji strani in ne, nisem noben trol. In ne mi govorit koliko časa je dež problem ker jaz se dajansko CELO LETO vozim z skirojem po Ljubljani in TOČNO VEM koliko dni je dež problem. Ko je problem uporabim palerino.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
energetik ::
Če bi bil ti pameten, bi videl da te moderator bana, ker vztrajno kršiš pravila in si off-topic. Če je tema o LJ ringu, ne nabijaj o EV in baterijah.Najprej se malo umiri, koliko userjev si že danes kreiral, 3, 4? To ti mora dogajat v glavi.
Sem umirjen. Očitno si glup kot noč. Če bi bil pameten bi že spoznal da prejšnji userji nimajo več možnosti komentiranja, en moderator je pač avtomobiliztični fanatik, nič zato.
Ja, lahko bi bile kolesarske tudi izven ringa.
Res je, se strinjam! Lahko bi bile!
Ampak ti mi povej, kakšen % ljudi bo zmogel 20km do šihta in potem nazaj.
Z električnim bajkom ČISTO VSAK!
Meni to ni problem, mi je pa problem čas.
Čas je podoben ali celo manjši kot z avtom. Ebike je zakon.
Ja, z e-bikom ja, čas pa je še vedno problem, razen če imaš ilegalnega Kitajca in hkrati voziš čez rdeče kjer je možno. Sicer imam z avtom le 4km daljšo pot kot bi jo imel z e-bikom, ampak povprečno hitrost 60km/h. Samo norec bo imel povprečno hitrost na e-biku skoraj 60km/h po diagonali skozi LJ.
vires in numeris
Bellzmet ::
Ja bolj verjamem ARSU kot pa tebi, da za eno leto nazaj veš, kdaj je dež padal ob 7h zjutraj :)
Mato989 ::
Ja sej, treba je investirat v kolesarsko infrastrukturo in javni promet, ne pa v dodaten pas, to je jasno kot beli dan!
Samo oni so prvo investirali v 8 pasovnice.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Suve2075 ::
Če bi bil ti pameten, bi videl da te moderator bana, ker vztrajno kršiš pravila in si off-topic. Če je tema o LJ ringu, ne nabijaj o EV in baterijah.
Sem pameten, spadam med vrhjih 1 % populacije po IQju. Ne, moderator me bana ker je avtomobilski fantatik in petrolhead. Kje kaj kršim? Lepo komentiram. Pravica do svobode govora pa to ane.
energetik ::
Ti bluziš, ne jaz. SEM LEPO POVEDAL! TAKRAT KO IMAŠ VOŽNJO je dež problem samo par dni na leto! Sej ne pada cel dan jebote! Tista statistika šteje notr tudi dan kjer pada samo ena poletna nevihta za 20 minut opoldne. Torej padat ne sme samo ob sedmih zjutraj in 4 popoldne. Ja? Si dojel? In če še nisi dojel sem jaz na tvoji strani in ne, nisem noben trol. In ne mi govorit koliko časa je dež problem ker jaz se dajansko CELO LETO vozim z skirojem po Ljubljani in TOČNO VEM koliko dni je dež problem. Ko je problem uporabim palerino.Dobro veš, da so poletne nevihte najraje ravno od nekje 15-17h, ravno ko je čas za odhod domov. In kaj ti potem pomaga, zjutraj lepo po suhem, popoldne pa naj potegnem šiht za par uric a ne, otroke pa bo pobral v vrtcu kdo? Ali pa grem s pelerino na bicikl s 60km/h in po Šmartinki brez kolesarske. Užitek da ni večjega.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Suve2075 ::
Če je tema o LJ ringu, ne nabijaj o EV in baterijah.
Nisem jaz omenil EV in baterije. Omenil ga je DRUG uporabnikm, jaz sem pa samo debunkal njegov bullhist. Če drug uporabnik EVja in baterije ne bi omenil, je tudi jaz nebi. Ja?
fikus_ ::
Kja je inženir, sedaj sam sebi odgovarjaš?!
Suve=Electric Joe
Suve=Electric Joe
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Suve2075 ::
Ja, z e-bikom ja, čas pa je še vedno problem, razen če imaš ilegalnega Kitajca in hkrati voziš čez rdeče kjer je možno.
Tako je, vozim čez rdeče če je prosto. Zakaj bi bil to problem? Seveda pa stokrat pogledam preden to naredim, kdor ne zna gledat naj tega ne dela.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
energetik ::
Kja je inženir, sedaj sam sebi odgovarjaš?!
Suve=Electric Joe
Seveda, ustvaril si je sogovornika, da lahko sam sebi kontrira in odgovarja
vires in numeris
Suve2075 ::
Sicer imam z avtom le 4km daljšo pot kot bi jo imel z e-bikom, ampak povprečno hitrost 60km/h. Samo norec bo imel povprečno hitrost na e-biku skoraj 60km/h po diagonali skozi LJ. ;((
Povprečna hitrost znotraj Ljubljane z avtom je ranga 25 km/h. Kar meri kdaj. Znotraj Londona pa ranga 19 km/h. Google it.
Klik:
https://www.google.com/search?q=average.....69i57.8410j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
energetik ::
100x povedano, tema je o LJ ringu. Po ringu grem na šiht z avtom. Povprečno hitrost pa mi sporoči kar avto, ko ga parkiram.Sicer imam z avtom le 4km daljšo pot kot bi jo imel z e-bikom, ampak povprečno hitrost 60km/h. Samo norec bo imel povprečno hitrost na e-biku skoraj 60km/h po diagonali skozi LJ. ;((
Povprečna hitrost znotraj Ljubljane z avtom je ranga 25 km/h. Kar meri kdaj. Znotraj Londona pa ranga 15 km/h. Google it.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Suve2075 ::
Suve2075 ::
100x povedano, tema je o LJ ringu. Po ringu grem na šiht z avtom. Povprečno hitrost pa mi sporoči kar avto, ko ga parkiram.Sicer imam z avtom le 4km daljšo pot kot bi jo imel z e-bikom, ampak povprečno hitrost 60km/h. Samo norec bo imel povprečno hitrost na e-biku skoraj 60km/h po diagonali skozi LJ. ;((
Povprečna hitrost znotraj Ljubljane z avtom je ranga 25 km/h. Kar meri kdaj. Znotraj Londona pa ranga 15 km/h. Google it.
Ja sej! SAM SI PRIZNAL da bi kolesarske steze lahko bile tudi izven ringa! In kolesarske steze izven ringa in še dodatne znotraj ringa so velik del rešitve. Dodatni pas NI rešitev, kar so pokazale izkušnje povsod po svetu. Dodaten pas zadevo izboljša samo za nekaj mesecev, nato pa induced demand povzroči da je gužva enaka ali še večja!
Aja ta pa ni. Ostali 3-je pa je :)
Electric Joe dejansko ni. In ta account bom imel toliko časa dokler bom lahko z njega pisal. Ko ne bom več mogel, takrat bom PRISILJEN ustvariti novega če bom hotel komentirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
energetik ::
No vidim, da se sedaj objavljajo odgovori iz ChatGPT. Res mu/jim dogaja ni kaj.Kaj če je to dejansko Jype, ki uporablja ChatGPT, da nas trola?
vires in numeris
Suve2075 ::
Število kolesarjev je OGROMNO, kolesarji izredno veliko prispevajo k zmanjšanju avtomobilskih prometnih zamaškov! Pa še dosti več bi lahko prispevali če bi več investirali v kolesarsko infrastrukturo in povečali vozniško avtomobilsko kulturo! Samo poglejte spodnje podatke!
Vir (stran 13):
https://www.ljubljana.si/assets/Uploads... .
Vsak kolesar je en avto na cesti manj. Bodite HVALEŽNI vsakemu kolesarju ker vam dela uslugo (zmanjšuje prometne zamaške in tako vi z avtom hitreje pridete na cilj). Kar pa se dogaja je pa ravno obratno: nepotrebno trobljenje, izsiljevanje prednosti in tako dalje.. Ker vlada balkanska miselnost. DO KDAJ ŠE?!
Vir (stran 13):
https://www.ljubljana.si/assets/Uploads... .
Vsak kolesar je en avto na cesti manj. Bodite HVALEŽNI vsakemu kolesarju ker vam dela uslugo (zmanjšuje prometne zamaške in tako vi z avtom hitreje pridete na cilj). Kar pa se dogaja je pa ravno obratno: nepotrebno trobljenje, izsiljevanje prednosti in tako dalje.. Ker vlada balkanska miselnost. DO KDAJ ŠE?!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
ElectricJoe ::
100x povedano, tema je o LJ ringu. Po ringu grem na šiht z avtom. Povprečno hitrost pa mi sporoči kar avto, ko ga parkiram.Sicer imam z avtom le 4km daljšo pot kot bi jo imel z e-bikom, ampak povprečno hitrost 60km/h. Samo norec bo imel povprečno hitrost na e-biku skoraj 60km/h po diagonali skozi LJ. ;((
Povprečna hitrost znotraj Ljubljane z avtom je ranga 25 km/h. Kar meri kdaj. Znotraj Londona pa ranga 15 km/h. Google it.
Ja sej! SAM SI PRIZNAL da bi kolesarske steze lahko bile tudi izven ringa! In kolesarske steze izven ringa in še dodatne znotraj ringa so velik del rešitve. Dodatni pas NI rešitev, kar so pokazale izkušnje povsod po svetu. Dodaten pas zadevo izboljša samo za nekaj mesecev, nato pa induced demand povzroči da je gužva enaka ali še večja!
Aja ta pa ni. Ostali 3-je pa je :)
Electric Joe dejansko ni. In ta account bom imel toliko časa dokler bom lahko z njega pisal. Ko ne bom več mogel, takrat bom PRISILJEN ustvariti novega če bom hotel komentirat.
Optimalna oblika in lokacija kolesarskih stez je odvisna od številnih dejavnikov, medtem ko učinek induced demand na prometno gnečo ni vedno jasen in zahteva podrobne analize.
Mato989 ::
Ja sej! SAM SI PRIZNAL da bi kolesarske steze lahko bile tudi izven ringa! In kolesarske steze izven ringa in še dodatne znotraj ringa so velik del rešitve. Dodatni pas NI rešitev, kar so pokazale izkušnje povsod po svetu. Dodaten pas zadevo izboljša samo za nekaj mesecev, nato pa induced demand povzroči da je gužva enaka ali še večja!
Bullshit, eni trdite torej, da če bi v SLO naredili 8 pasovnico "jutri" da bi bilo par mesecev ok, pol bi pa blo identično...
I call bullshit
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Suve2075 ::
Ja sej! SAM SI PRIZNAL da bi kolesarske steze lahko bile tudi izven ringa! In kolesarske steze izven ringa in še dodatne znotraj ringa so velik del rešitve. Dodatni pas NI rešitev, kar so pokazale izkušnje povsod po svetu. Dodaten pas zadevo izboljša samo za nekaj mesecev, nato pa induced demand povzroči da je gužva enaka ali še večja!
Bullshit, eni trdite torej, da če bi v SLO naredili 8 pasovnico "jutri" da bi bilo par mesecev ok, pol bi pa blo identično...
I call bullshit
Podatki iz tujine jasno pravijo da se motiš.
Induced demand: Why adding more roads does not fix traffic congestion
https://interestingengineering.com/vide...
What's Up With That: Building Bigger Roads Actually Makes Traffic Worse
https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traf...
Widening Highways Doesn’t Fix Traffic. So Why Do We Keep Doing It?
https://www.nytimes.com/2023/01/06/us/w...
CNBC:Why traffic can’t be solved with just adding more highway lanes
https://www.cnbc.com/2023/02/07/why-tra...
Why Do We Keep Widening Highways When We Know It Doesn't Improve Traffic?
https://jalopnik.com/why-do-we-keep-wid...
Vprašaj kateregakoli prometnega strokovnjaka in povedal ti bo da dodaten pas ni rešitev ki bi delovala. Za dodaten pas se zavzemajo samo nekateri glupi politiki ki ne štekajo znanosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
ElectricJoe ::
Raziskave kažejo, da so učinki dodatnih pasov na prometno gnečo kompleksni in odvisni od številnih dejavnikov, zato bi bilo potrebno opraviti podrobne analize v vaši specifični situaciji.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Laž. Ni jih dovolj. Od Trzina do BTC-ja jih ni.
Kadar dežuje, ni dobro nobeno kolo za po makadamu. Sploh pa ne ko greš zjutraj v službo.
Dež je klasičen izgovor. V praksi pa je dež problem samo par dni NA LETO! 95 % časa dež ni problem. In takrat ko ni problem pač greš s kolesom. Ker da pada ravno takrat ko greš na šiht je samo par dni na leto. Ne vpraš kako vem, ker se s kolesom in skirojem po Ljubljani dejansko vozim celo leto. Jst sicer tudi ko je dež dam gor palerino in grem s skirojem, ampak to da je treba palerino je samo par dni NA LETO.
Da, ker v ljubljani samo par dni na leto pada dež. Odlično.
Realnost je pa taka, da je statistika zelo dobro znana in Arso pravi, da je v povprečju na leto nekje 160 dni z dežjem v Ljubljani.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Suve2075 ::
Pizda si glup. Arso šteje deževen dan šteje tudi če pada samo 20 minut poletna ploha ob 12tih. PADAT NE SME SAMO TAKRAT KO GREŠ NA IN IZ ŠIHTA, drugače pa lahko pada! In da pada točno tiste pol ure ko greš na šiht je samo par dni na leto! Sem že pojasnil:
Citiram:
"SEM LEPO POVEDAL! TAKRAT KO IMAŠ VOŽNJO je dež problem samo par dni na leto! Sej ne pada cel dan jebote! Tista statistika šteje notr tudi dan kjer pada samo ena poletna nevihta za 20 minut opoldne. Torej padat ne sme samo ob sedmih zjutraj in 4 popoldne. Ja? Si dojel? In če še nisi dojel sem jaz na tvoji strani in ne, nisem noben trol. In ne mi govorit koliko časa je dež problem ker jaz se dajansko CELO LETO vozim z skirojem po Ljubljani in TOČNO VEM koliko dni je dež problem. Ko je problem uporabim palerino.
Slabe vremenske razmere so nekih 30 dni na leto če upoštevamo še mraz (dež samo par dni na leto lih tisto uro ko imaš pot za narest). Ostalih 335 dni na leto pa ne. Teh 335 dni na leto pač lahko uporabiš kolo in to brez da si moker ali da te zebe (dobra bunda pa gasa). Sam osebno uporabljam skiro 365 dni na leto. Vendar ostali so bolj mehkužni, vem. Ampak tudi ostali bi ga lahko uporabljali VSAJ 300 dni na leto."
Citiram:
"SEM LEPO POVEDAL! TAKRAT KO IMAŠ VOŽNJO je dež problem samo par dni na leto! Sej ne pada cel dan jebote! Tista statistika šteje notr tudi dan kjer pada samo ena poletna nevihta za 20 minut opoldne. Torej padat ne sme samo ob sedmih zjutraj in 4 popoldne. Ja? Si dojel? In če še nisi dojel sem jaz na tvoji strani in ne, nisem noben trol. In ne mi govorit koliko časa je dež problem ker jaz se dajansko CELO LETO vozim z skirojem po Ljubljani in TOČNO VEM koliko dni je dež problem. Ko je problem uporabim palerino.
Slabe vremenske razmere so nekih 30 dni na leto če upoštevamo še mraz (dež samo par dni na leto lih tisto uro ko imaš pot za narest). Ostalih 335 dni na leto pa ne. Teh 335 dni na leto pač lahko uporabiš kolo in to brez da si moker ali da te zebe (dobra bunda pa gasa). Sam osebno uporabljam skiro 365 dni na leto. Vendar ostali so bolj mehkužni, vem. Ampak tudi ostali bi ga lahko uporabljali VSAJ 300 dni na leto."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
WizzardOfOZ ::
ElectricJoe je izjavil:
Raziskave kažejo, da so učinki dodatnih pasov na prometno gnečo kompleksni in odvisni od številnih dejavnikov, zato bi bilo potrebno opraviti podrobne analize v vaši specifični situaciji.
Učinki dodatnih pasov niso več tako dobri, ko je že osnovno število pasov vsaj 3.
Pri dveh, oziroma enem, ker je en stalno zaseden s kamioni, bi bil tretji pas zelo dobrodošel. Pa večji "požiralniki" do P+R tudi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Mato989 ::
Ja sej! SAM SI PRIZNAL da bi kolesarske steze lahko bile tudi izven ringa! In kolesarske steze izven ringa in še dodatne znotraj ringa so velik del rešitve. Dodatni pas NI rešitev, kar so pokazale izkušnje povsod po svetu. Dodaten pas zadevo izboljša samo za nekaj mesecev, nato pa induced demand povzroči da je gužva enaka ali še večja!
Bullshit, eni trdite torej, da če bi v SLO naredili 8 pasovnico "jutri" da bi bilo par mesecev ok, pol bi pa blo identično...
I call bullshit
Podatki iz tujine jasno pravijo da se motiš.
Induced demand: Why adding more roads does not fix traffic congestion
https://interestingengineering.com/vide...
What's Up With That: Building Bigger Roads Actually Makes Traffic Worse
https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traf...
Widening Highways Doesn’t Fix Traffic. So Why Do We Keep Doing It?
https://www.nytimes.com/2023/01/06/us/w...
CNBC:Why traffic can’t be solved with just adding more highway lanes
https://www.cnbc.com/2023/02/07/why-tra...
Why Do We Keep Widening Highways When We Know It Doesn't Improve Traffic?
https://jalopnik.com/why-do-we-keep-wid...
Vprašaj kateregakoli prometnega strokovnjaka in povedal ti bo da dodaten pas ni rešitev ki bi delovala. Za dodaten pas se zavzemajo samo nekateri glupi politiki ki ne štekajo znanosti.
To so rezultati raziskav zato ker gledajo premalo pasovnice ki jih nadgradijo na še vedno premalo pasovnice...
To je tako kot bi hotel stlačit 200l v 100l sod, pol bi ga razširil na 150l in bi ugotovil da dodajanje 50l prostornine ne pomaga ker je še vedno preko teklo in zaključil da torej dodajanje prostornine NE POMAGA...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49965 (36205) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20031 (15668) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31455 (21541) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 82291 (71700) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33138 (27539) | BigWhale |