Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
LeQuack ::
Saj semaforji so itak narejeni tako da avtomobili čim bolj ugodno čez pridejo, ne pa ostali promet. Zato lahko ponekod čakaš tudi več minut.
Quack !
XRCca ::
Res je.
Plus mnogo primerov po svetu kjer so popolnoma odstranili semaforje po celem križišču in naredili shared space in se je varnost celo izboljšala in to ne samo za malo! Ko se ljudje počutijo neprijetno/nesigurno so MNOGO bolj pozorni in to dobesedno rešuje življenja.
Plus mnogo primerov po svetu kjer so popolnoma odstranili semaforje po celem križišču in naredili shared space in se je varnost celo izboljšala in to ne samo za malo! Ko se ljudje počutijo neprijetno/nesigurno so MNOGO bolj pozorni in to dobesedno rešuje življenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: XRCca ()
WizzardOfOZ ::
Res je.
Plus mnogo primerov po svetu kjer so popolnoma odstranili semaforje po celem križišču in naredili shared space in se je varnost celo izboljšala in to ne samo za malo! Ko se ljudje počutijo neprijetno/nesigurno so MNOGO bolj pozorni in to dobesedno rešuje življenja.
Če ni ceste, recimo na travniku, je varnost še višja. Pa če greste nazaj v jame živet, brez elektrike, boste še bolj varni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
XRCca ::
To kar si povedal je navaden strawman logical fallacy.
Tle od 7:01 imaš ta del o odstranjevanju semaforjev in PRESENETLJIVIH učinkih ki jih to doseže in POVEČA varnost:
Tle od 7:01 imaš ta del o odstranjevanju semaforjev in PRESENETLJIVIH učinkih ki jih to doseže in POVEČA varnost:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: XRCca ()
WizzardOfOZ ::
Varnost se bo povečala tudi, ko boste kvazi google znanstveniki naredili skupinski sepuku in boste nehal blebetat bedarije, ki jih preberete na internetu.
Preberi si moj podpis. Obe vrstici sta napisani za take kot si ti in tebi podobni.
Preberi si moj podpis. Obe vrstici sta napisani za take kot si ti in tebi podobni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Miha 333 ::
Plus mnogo primerov po svetu kjer so popolnoma odstranili semaforje po celem križišču in naredili shared space in se je varnost celo izboljšala in to ne samo za malo! Ko se ljudje počutijo neprijetno/nesigurno so MNOGO bolj pozorni in to dobesedno rešuje življenja.
Res je: https://www.dnevnik.si/1042751887
"Na Slovenski cesti je včeraj mestni avtobus zbil peško, ki je prečkala cestišče. To je letos tretja nesreča na odseku med Gosposvetsko cesto in Šubičevo ulico, ki si ga od septembra lani kot skupni prometni prostor delijo le pešci, kolesarji in mestni avtobusi."
Verjetno so pozabili dogovoriti prednost s prijaznim očesnim stikom namesto točno določenimi in vnaprej znanimi pravili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
WizzardOfOZ ::
Pri nas imamo pešce, ki na prazni cesti skačejo pod avtobuse, kolesarje, ki izredno radi zapeljejo pod avtomobile in ptiče, ki se izredno radi zaletavajo v vetrnice. Očitno je v tej državi vse neki narobe zvezan.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
GupeM ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Sem bil ravno prejšnji teden. Sem otroka peljal na otvoritev Legolanda. Zato vem po kakih cestah sem se do tja peljal. Kjer se je dalo 170+ km/h brez nekih problemov, ene 7 gradbišč po poti do tja, ampak znosno in s 100km/h mimo. Brez nekih zastojev, brez hude krvi in na splošno prideš spočit na cilj, ne ožet ko cunja, ker skos gledaš, kje se bo kdo vate zaletel, ker ne voziš kot bi si on želel.
Verjamem. Ampak če ti avto skače po južni obvoznici, kot si rekel nekaj postov višje, je nekaj zelo narobe z njim ... Pelji k mehaniku, preden pristaneš v črni kroniki.
WizzardOfOZ ::
Nič ni narobe z avtom. Avto je v perfektnem stanju. Redno servisiran, vedno z novimi kvalitetnimi deli in oljem. Skače pa na južni obvoznici med razcepom brdo in odcepom za ig, ker je tam "naguban" asfalt. Slabo položeno, pa ker veliko ljudi bremza, se prečni kanali naredijo, preko katerih avtu poskakuje zadnji del in potem si v avtu kot na masažnem stolu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
ginekk ::
Jst imam z električnim bajkom brez problema 35 km/h povprečno hitrost. Celo s skirojem Xiaomi imam povprečno hitrost cca 28 km/h (tunan je tako da gre maks 31 km/h, seveda pa sem pa tja če je prosto sekam rdečo luč, ampak res samo če je prosto).
Torej uporabljaš motoriziran prevoz. Kako pa otroke shendlaš sem in tja, če smem vprašat?
Ali si eden tistih, ki skrbi zgolj za lastno rit, pa rad posplošuje svoj svet še na ostale?
WizzardOfOZ ::
Ja in včasih so otroci veliko več umirali, ker ni bilo avtov, da bi jih iz vasi pripeljal v mesto do zdravnika.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
XRCca ::
Jst imam z električnim bajkom brez problema 35 km/h povprečno hitrost. Celo s skirojem Xiaomi imam povprečno hitrost cca 28 km/h (tunan je tako da gre maks 31 km/h, seveda pa sem pa tja če je prosto sekam rdečo luč, ampak res samo če je prosto).
Torej uporabljaš motoriziran prevoz. Kako pa otroke shendlaš sem in tja, če smem vprašat?
Ali si eden tistih, ki skrbi zgolj za lastno rit, pa rad posplošuje svoj svet še na ostale?
Motoriziran prevoz ki ne spušča strupenih plinov, ne povzroča prometnih zamaškov, z isto količino energije pa naredi dobesedno 65 krat večjo razdaljo kot bencinski avto!
Energy efficiency in transport @ Wikipedia
Kako pa otroke shendlaš sem in tja, če smem vprašat?
Nimam še otrok.
Ali si eden tistih, ki skrbi zgolj za lastno rit, pa rad posplošuje svoj svet še na ostale?
Ne delaj se še bolj glupega kot že si. Ne, nisem eden izmed tistih, ne skrbim samo za svojo lastno rit in ne posplošujem svoj svet na ostale. Očitno ti niso jasna dejstva:
1. NI TREBA da se odpoveš avtu. A vsako vožnjo z avtov zraven prevažaš otroke? DEFINITIVNO NE! Torej tiste vožnje ki jih ne prevežaš in so znotraj 20 km razdalje v eno smer pač opravi z električnim kolesom. Sej ne gre za ČRNO ali BELO, gre za uporabo najbolj primerne in overal najmanj škodljive tehnologije glede na specifike posamezne vožnje. Povprečna statistična zasedenost avta glede na študije je 1,2 človeka, kar pomeni da veliko večina časa folk prevaža samo svojo lastno rit, otroci ki jih omenjaš so pa samo IZGOVOR da lahko svojo 80 kilsko rit prevažajo v 2000 kilski kovinski škatli iz katere se valijo strupeni plini kot za stavo.
2. Tudi otroke se da prevažat na električnem kolesu posebej prilagojenem za to:
Plus mnogo primerov po svetu kjer so popolnoma odstranili semaforje po celem križišču in naredili shared space in se je varnost celo izboljšala in to ne samo za malo! Ko se ljudje počutijo neprijetno/nesigurno so MNOGO bolj pozorni in to dobesedno rešuje življenja.
Res je: https://www.dnevnik.si/1042751887
"Na Slovenski cesti je včeraj mestni avtobus zbil peško, ki je prečkala cestišče. To je letos tretja nesreča na odseku med Gosposvetsko cesto in Šubičevo ulico, ki si ga od septembra lani kot skupni prometni prostor delijo le pešci, kolesarji in mestni avtobusi."
Verjetno so pozabili dogovoriti prednost s prijaznim očesnim stikom namesto točno določenimi in vnaprej znanimi pravili.
Ti pa nisi lih prav pameten. Število nesreč ne smeš gledat kot absolutno številko, ampak jo moraš primerjat z številom nesreč PRED odstanitvijo semaforja in preureditvijo Slovenske ceste v shared območje . Število nesreč se je dejansko znižalo v primerjavi s prej. Mestna občina Ljubljana je dejansko imela okrog pol leta dolgo obdobje kjer so zbirali podatke in se na podlagi tega odločili ali semafor ostane ali gre. Število nesreč so merili takrat ko je semafor še stal in potem ko so ga odstranili. POdatki so pokazali da se je število nesreč po odstanitvi semaforja ZMANJŠALO. Ja? Je to tako težko razumeti?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: XRCca ()
XRCca ::
Nova prometna ureditev na Slovenski cesti
https://www.zurnal24.si/slovenija/nova-...
Citiram:
Med Cankarjevo in Čopovo ne bo semaforja Na Mol-u prosijo pešce, naj bodo pri prečkanju Slovenske ceste previdni. Na križišču s Čopovo in Cankarjevo ulico semafor v poskusnem obdobju ni predviden:"O morebitni postavitvi se bomo odločili naknadno na podlagi opažanj o ravnanju pešcev, kolesarjev in avtobusov na skupnem prostoru," so zapisali na Mol-u.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Drug vir:
Kako bo na Slovenski cesti sobivalo 1.200 avtobusov, pešci in kolesarji?
https://siol.net/avtomoto/novice/kako-b...
Citiram:
"Med Čopovo in Cankarjevo ulico brez semaforja, se bodo vozniki avtobusov in pešci znali sporazumeti?
Najbolj kritična bo točka na prehodu za pešce med Čopovo in Cankarjevo ulico, kjer za zdaj semaforja ne bo. Ali bodo torej pešci tam pohiteli čez cesto, ali pa bodo kramljali sredi nje, medtem ko se jim bo bližal mestni avtobus? Župan Jankovič pravi, da bo to primer preskusa sposobnosti sožitja med pešci in avtobusi. Če bo težav preveč, bodo oživeli tamkajšnji semafor.
Kolesarji se bodo lahko pomešali tudi na nov betonski dvignjeni del, kjer pa bodo lahko vozili največ s hitrostjo pešca, ali pa se skupaj z avtobusi podali na osrednji cestni del."
https://www.zurnal24.si/slovenija/nova-...
Citiram:
Med Cankarjevo in Čopovo ne bo semaforja Na Mol-u prosijo pešce, naj bodo pri prečkanju Slovenske ceste previdni. Na križišču s Čopovo in Cankarjevo ulico semafor v poskusnem obdobju ni predviden:"O morebitni postavitvi se bomo odločili naknadno na podlagi opažanj o ravnanju pešcev, kolesarjev in avtobusov na skupnem prostoru," so zapisali na Mol-u.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Drug vir:
Kako bo na Slovenski cesti sobivalo 1.200 avtobusov, pešci in kolesarji?
https://siol.net/avtomoto/novice/kako-b...
Citiram:
"Med Čopovo in Cankarjevo ulico brez semaforja, se bodo vozniki avtobusov in pešci znali sporazumeti?
Najbolj kritična bo točka na prehodu za pešce med Čopovo in Cankarjevo ulico, kjer za zdaj semaforja ne bo. Ali bodo torej pešci tam pohiteli čez cesto, ali pa bodo kramljali sredi nje, medtem ko se jim bo bližal mestni avtobus? Župan Jankovič pravi, da bo to primer preskusa sposobnosti sožitja med pešci in avtobusi. Če bo težav preveč, bodo oživeli tamkajšnji semafor.
Kolesarji se bodo lahko pomešali tudi na nov betonski dvignjeni del, kjer pa bodo lahko vozili največ s hitrostjo pešca, ali pa se skupaj z avtobusi podali na osrednji cestni del."
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: XRCca ()
Utk ::
Verjamem. Ampak če ti avto skače po južni obvoznici, kot si rekel nekaj postov višje, je nekaj zelo narobe z njim ... Pelji k mehaniku, preden pristaneš v črni kroniki.
Ah za subaruja je to najbrž normalno.
Sparkxl ::
Ne vem sicer če je kdo opazil, ampak se lepo vidi že ob bežnem pogledu na zemljevid. Avtocestni križ je povsem skladen s politiko centralizacije države v ljubljano. Vse poti vodijo v lj in to pristane na obroču.
Glede na to, da podpirate, da je vse v lj, k temu spada tudi promet. Ne morete se it chery picking kaj bi imeli
Glede na to, da podpirate, da je vse v lj, k temu spada tudi promet. Ne morete se it chery picking kaj bi imeli
gruntfürmich ::
na sredini avtoceste med obema cestiščema bi morali narediti tir za vlak ali pa kar tekoči trak, da bi se tovornjaki ali folk kar gor postavil in bi ga odpeljalo od jesenic do obrežja ali od madžarske do kopra...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
energetik ::
Ne vem sicer če je kdo opazil, ampak se lepo vidi že ob bežnem pogledu na zemljevid. Avtocestni križ je povsem skladen s politiko centralizacije države v ljubljano. Vse poti vodijo v lj in to pristane na obroču.
Glede na to, da podpirate, da je vse v lj, k temu spada tudi promet. Ne morete se it chery picking kaj bi imeli
Kdo hudiča podpira, da je vse v LJ? Tule mislim da večina ne.
Nekaj pa je tudi krivda geografije. Če bi hoteli AC speljati kako drugače ali mimo LJ, bi morali biti sami 10km tuneli + viadukti. Povej, kako bi ti npr. spravil Romune iz Razdrtega do Obrežja? Vmes imaš Javornik, Bloke, hribovje okoli Ribnice... Edina varianta za mimo LJ bi bila ravna linija Vrhnika-Škofljica, tam pa je... Barje. Torej bi bil to en sam viadukt.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
predi ::
Ne. Počasen si ko svina, pa brez zamere. Sam si si kriv če čakaš na semaforje čeprav nobenga ni in je prosto (seveda moraš pa vedet kaj delaš in RES pogledat). Jst imam z električnim bajkom brez problema 35 km/h povprečno hitrost. Celo s skirojem Xiaomi imam povprečno hitrost cca 28 km/h (tunan je tako da gre maks 31 km/h, seveda pa sem pa tja če je prosto sekam rdečo luč, ampak res samo če je prosto). Tako da ja, je točno tako kot sem napisal, torej 20 minut v eno smer za 10 km v eno smer, ter 10 minut za 5 km v eno smer.Pod tole lahko pripišem zgolj "quod erat demonstrandum".
bweemfi ::
Ne vem sicer če je kdo opazil, ampak se lepo vidi že ob bežnem pogledu na zemljevid. Avtocestni križ je povsem skladen s politiko centralizacije države v ljubljano. Vse poti vodijo v lj in to pristane na obroču.
Glede na to, da podpirate, da je vse v lj, k temu spada tudi promet. Ne morete se it chery picking kaj bi imeli
Kdo hudiča podpira, da je vse v LJ? Tule mislim da večina ne.
Nekaj pa je tudi krivda geografije. Če bi hoteli AC speljati kako drugače ali mimo LJ, bi morali biti sami 10km+ tuneli + viadukti. Povej, kako bi ti npr. spravil Romune iz Razdrtega do Obrežja? Vmes imaš Javornik, Bloke, hribovje okoli Ribnice...
Pa saj ni problem obvoznica. Pac dnevne migracije je treba prisliti, da se spokajo na P+R, pa ne bo vec nobenih tezav na obvoznici. Niso problem tovornjaki, vsi ostali so.
Ne. Počasen si ko svina, pa brez zamere. Sam si si kriv če čakaš na semaforje čeprav nobenga ni in je prosto (seveda moraš pa vedet kaj delaš in RES pogledat). Jst imam z električnim bajkom brez problema 35 km/h povprečno hitrost. Celo s skirojem Xiaomi imam povprečno hitrost cca 28 km/h (tunan je tako da gre maks 31 km/h, seveda pa sem pa tja če je prosto sekam rdečo luč, ampak res samo če je prosto). Tako da ja, je točno tako kot sem napisal, torej 20 minut v eno smer za 10 km v eno smer, ter 10 minut za 5 km v eno smer.
Ce se s tistim elektricnim sekretom od skiroja, z majhnimi kolesi in slabim stikom s tlemi, vozis 28km/h so ti dnevi steti. Ampak tako ali tako ni skode, skroje imajo samo pozerji.
Ne vem sicer če je kdo opazil, ampak se lepo vidi že ob bežnem pogledu na zemljevid. Avtocestni križ je povsem skladen s politiko centralizacije države v ljubljano. Vse poti vodijo v lj in to pristane na obroču.
Glede na to, da podpirate, da je vse v lj, k temu spada tudi promet. Ne morete se it chery picking kaj bi imeli
Kaksna politika centralizacije, si normalen. Ves cas razni bedaki opletajo s centralizacijo, pa dejansko morajo samo bezno pogledati na zemljevid in ugotoviti, da je za vse najbolj optimalno, da opravljajo stvari na sredi. Ker alternativa je, da se Kopercan vozi v Maribor in obratno.
Postavitev cestnega kriza se ni zgodila zaradi centralizacije, tudi, ce Ljubljane na sredi ne bi bilo, je se vedno najbolj ucinkovit nacin povezati Slovenijo. Se sicer strinjam, da avtocest sploh ne bi smeli postaviti in bi morali raje pustiti regionalke ter raje vlagati v vlake ampak takle pac zdaj imamo.
Pac pritozi se tektoniki ne pa nabijati o centralizaciji (ceprav je jasno, da se razni kmetavzi radi postavljajo z njo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bweemfi ()
energetik ::
Ti ne razumeš, da morda vsaj pol dnevne migracije sploh ne gre znotraj ringa, ampak samo okoli? Medvode-BTC, Vrhnika-Rudnik, Šentvid-Rudnik, Rudnik-Trzin itd.Ne vem sicer če je kdo opazil, ampak se lepo vidi že ob bežnem pogledu na zemljevid. Avtocestni križ je povsem skladen s politiko centralizacije države v ljubljano. Vse poti vodijo v lj in to pristane na obroču.
Glede na to, da podpirate, da je vse v lj, k temu spada tudi promet. Ne morete se it chery picking kaj bi imeli
Kdo hudiča podpira, da je vse v LJ? Tule mislim da večina ne.
Nekaj pa je tudi krivda geografije. Če bi hoteli AC speljati kako drugače ali mimo LJ, bi morali biti sami 10km+ tuneli + viadukti. Povej, kako bi ti npr. spravil Romune iz Razdrtega do Obrežja? Vmes imaš Javornik, Bloke, hribovje okoli Ribnice...
Pa saj ni problem obvoznica. Pac dnevne migracije je treba prisliti, da se spokajo na P+R, pa ne bo vec nobenih tezav na obvoznici. Niso problem tovornjaki, vsi ostali so.
Kaj naj si taki pomagajo s P+R? Torej spravit je treba tranzit z obroča, pa se vse reši.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
bweemfi ::
Kaj naj si taki pomagajo s P+R? Torej spravit je treba tranzit z obroča, pa se vse reši.
Pol dnevne migracije manj je enako skoraj prazna obvoznica. Vecina ljudi se vozi na svoj "favorite" spot za vstop v Ljubljano ("ker je tam manj guzve" - kar je seveda neumnost, oni so guzva) del poti po obvoznici. Ce tega favorite spota ni vec, se bojo zaparkirali na najblizjem P+R.
Zdaj je pa problem tistih par tovornjakov, napram desettisocim osebnim vozilom? Ne me farbat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bweemfi ()
energetik ::
P+R pa je še vedno tik ob ringu in bodo ring še vedno zafilali.
Kakšnih par tovornjakov, gre za neprekinjen vlak tovornjakov Vrhnika-Grosuplje-Domžale. Dodaj praznike ko se po prehitevalnem vozijo arbajterji s 90km/h in imaš kolaps.
Kakšnih par tovornjakov, gre za neprekinjen vlak tovornjakov Vrhnika-Grosuplje-Domžale. Dodaj praznike ko se po prehitevalnem vozijo arbajterji s 90km/h in imaš kolaps.
vires in numeris
bweemfi ::
P+R pa je še vedno tik ob ringu in bodo ring še vedno zafilali.
Kakšnih par tovornjakov, gre za neprekinjen vlak tovornjakov Vrhnika-Grosuplje-Domžale. Dodaj praznike ko se po prehitevalnem vozijo arbajterji s 90km/h in imaš kolaps.
Bo pa bolje. Pac osebne avtomobile je treba spraviti s cest. In ker so lastniki preneumni za to, je najboljsi nacin prepoved prometa in omejitve hitrosti, kar se v Ljubljani tudi dogaja.
Tovornjake pac rabimo, osebnih avtomobilov pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bweemfi ()
Mato989 ::
Če spravimo s cest tovornjake bo dejansko bolje...tovornjaki bremzajo promet ne avti... 3 os je nuja to so zajebali v 90tih bi morali 3 pasovnico nardit.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
bweemfi ::
Če spravimo s cest tovornjake bo dejansko bolje...tovornjaki bremzajo promet ne avti... 3 os je nuja to so zajebali v 90tih bi morali 3 pasovnico nardit.
Mato989, spet govoris nekaj na pamet. Tudi, ce bi bila 3 pasovnica, bi bilo enako, dokazano sirse ceste povzrocajo samo vec prometa. Sirso kot bos naredil cesto, vec ljudi se bo vozilo po njej. Ce bo guzva, se bo del ljudi, ki jim ni nujno, da se vozijo nasel druge nacine prevoza.
Če spravimo s cest tovornjake bo dejansko bolje...tovornjaki bremzajo promet ne avti... 3 os je nuja to so zajebali v 90tih bi morali 3 pasovnico nardit.
Itak, da avtomobili delajo guzvo. Tovornjaki so tam za popestritev.
Ce prepoves tovornjake, bo se vedno guzva.
Ce prepoves osebna vozila, ne bo vec guzve.
Pove vse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bweemfi ()
energetik ::
TR, UA in RO tovornjakov, ki se vozijo iz IT, jaz prav nič ne rabim.P+R pa je še vedno tik ob ringu in bodo ring še vedno zafilali.
Kakšnih par tovornjakov, gre za neprekinjen vlak tovornjakov Vrhnika-Grosuplje-Domžale. Dodaj praznike ko se po prehitevalnem vozijo arbajterji s 90km/h in imaš kolaps.
Bo pa bolje. Pac osebne avtomobile je treba spraviti s cest. In ker so lastniki preneumni za to, je najboljsi nacin prepoved prometa in omejitve hitrosti, kar se v Ljubljani tudi dogaja.
Tovornjake pac rabimo, osebnih avtomobilov pa ne.
Pa kaj spet težiš z omejitvami znotraj ringa? Gre za to, da se gužvamo na ringu tudi tisti, ki bi šli radi samo mimo LJ. Zaradi nemogoče obremenitve s tovornjaki. Vozni pas je dejansko neuporaben za osebni promet.
vires in numeris
bweemfi ::
TR, UA in RO tovornjakov, ki se vozijo iz IT, jaz prav nič ne rabim.
Pa kaj spet težiš z omejitvami znotraj ringa? Gre za to, da se gužvamo na ringu tudi tisti, ki bi šli radi samo mimo LJ. Zaradi nemogoče obremenitve s tovornjaki. Vozni pas je dejansko neuporaben za osebni promet.
Ti seveda mislis, da ne, jih pa rabi luka Koper in davkoplacevalci (pssst, spadas med njih... najbrz). To, da ti kratka pamet ne zna pogledati izven okvira tvojega nosu, ni moj problem.
Ko se znebimo dnevnih migracij v Ljubljano, se bos zlahka peljal mimo LJ.
Vozni pas je dejansko neuporaben za osebni promet.
Nic narobe s tem, osebni promet je treba maksimalno ovirati in onemogociti, da ljudje zacnejo gledati za alternativami, posledicno pa lahko alternative tudi zazivijo. Osebni avtomobili so bili pac zabloda razvoja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bweemfi ()
WizzardOfOZ ::
Jst imam z električnim bajkom brez problema 35 km/h povprečno hitrost. Celo s skirojem Xiaomi imam povprečno hitrost cca 28 km/h (tunan je tako da gre maks 31 km/h, seveda pa sem pa tja če je prosto sekam rdečo luč, ampak res samo če je prosto).
Torej uporabljaš motoriziran prevoz. Kako pa otroke shendlaš sem in tja, če smem vprašat?
Ali si eden tistih, ki skrbi zgolj za lastno rit, pa rad posplošuje svoj svet še na ostale?
Motoriziran prevoz ki ne spušča strupenih plinov,
So že vse spustili v zrak, da so baterijo naredili.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Miha 333 ::
Ali bodo torej pešci tam pohiteli čez cesto, ali pa bodo kramljali sredi nje, medtem ko se jim bo bližal mestni avtobus? Župan Jankovič pravi, da bo to primer preskusa sposobnosti sožitja med pešci in avtobusi.
Kako ne vidite absurdnosti tega? Če bi bila tam zebra ali semafor, bi pešci točno vedeli, da ne smejo kramljati sredi ceste, vozniki avtobusov pa, da morajo biti pozorni na pešce. S temi shared space bedastočami pa se ukinjajo dogovorjena in točno določena pravila in se po nepotrebnem eksperimentira. Po mojem mnenju je to ena večjih bedarij človeštva v zadnjem času.
WizzardOfOZ ::
Pa saj ni problem obvoznica. Pac dnevne migracije je treba prisliti, da se spokajo na P+R, pa ne bo vec nobenih tezav na obvoznici. Niso problem tovornjaki, vsi ostali so.
Ravno tovornjaki so problem. Ker nekdo ni pomislil in je avtocesto povezal z dvopasovno hitro cesto in vse kamione pripeljal na hitro cesto, namesto, da bi potegnil avtocesto vzporedno z obvoznico. In tako se peljejo tovornjaki po obvoznici, ki ni namenjena za toliko tovornega prometa.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
TR, UA in RO tovornjakov, ki se vozijo iz IT, jaz prav nič ne rabim.
Pa kaj spet težiš z omejitvami znotraj ringa? Gre za to, da se gužvamo na ringu tudi tisti, ki bi šli radi samo mimo LJ. Zaradi nemogoče obremenitve s tovornjaki. Vozni pas je dejansko neuporaben za osebni promet.
Ti seveda mislis, da ne, jih pa rabi luka Koper in davkoplacevalci (pssst, spadas med njih... najbrz). To, da ti kratka pamet ne zna pogledati izven okvira tvojega nosu, ni moj problem.
Ko se znebimo dnevnih migracij v Ljubljano, se bos zlahka peljal mimo LJ.
Vozni pas je dejansko neuporaben za osebni promet.
Nic narobe s tem, osebni promet je treba maksimalno ovirati in onemogociti, da ljudje zacnejo gledati za alternativami, posledicno pa lahko alternative tudi zazivijo. Osebni avtomobili so bili pac zabloda razvoja.
Zabloda razvoja ste debili, ki imate idej, ko drek vitaminov. Socialci, ki itak službe nimate, pa imate preveč časa in vlečete ven take bedaste ideje.
Kakšna je alternativa nekoga, ki živi 50km stran od največje vasi v Sloveniji in nima železniške povezave, avtobus mu pa pelje 2x na dan 10km stran od hiše? In takih ni malo. Na srečo jih nekaj že lahko dela od doma, medtem ko se jih večina mora pripeljat do službe v ljubljani, ker jih drugje ni ali pa so konkretno slabše plačane.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
XRCca ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Jst imam z električnim bajkom brez problema 35 km/h povprečno hitrost. Celo s skirojem Xiaomi imam povprečno hitrost cca 28 km/h (tunan je tako da gre maks 31 km/h, seveda pa sem pa tja če je prosto sekam rdečo luč, ampak res samo če je prosto).
Torej uporabljaš motoriziran prevoz. Kako pa otroke shendlaš sem in tja, če smem vprašat?
Ali si eden tistih, ki skrbi zgolj za lastno rit, pa rad posplošuje svoj svet še na ostale?
Motoriziran prevoz ki ne spušča strupenih plinov,
So že vse spustili v zrak, da so baterijo naredili.
Ni res. Niti približno ni res. Zaradi onesnaženega zraka v veliki večini zaradi avtomobilskega prometa v mestih umre 8,7 milijona ljudi na leto, kar je 20 % smrti med odraslimi. Koliko zaradi baterij? Več kot 100.000 krat manj (ene par smrti je zaradi nesreč pri kopanju materialov v rudnikih, res pa je da tudi naftni avto ravno tako rabi materiale ki se kopljejo v rudnikih).
Izpuh naftnega avtomobila je tudi znanstveno dokazano RAKOTVOREN! Pa ne samo rakotvoren, povzroča tudi demenco, depresijo, zmanjšuje inteligenco, povzroča infarkte in še mnoge druge bolezni. Lahko ti dam linke do znanstvenih študij če boš bral. Enega za začetek:
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
Debra T Silverman
American Journal of Epidemiology, Volume 187, Issue 6, June 2018, Pages 1149-1152
https://academic.oup.com/aje/article/18...
Mednarodna agencija za raziskave raka je naftni izpuh že leta 2012 uvrstila v 1. kategorijo rakotvornosti.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
bweemfi ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Pa saj ni problem obvoznica. Pac dnevne migracije je treba prisliti, da se spokajo na P+R, pa ne bo vec nobenih tezav na obvoznici. Niso problem tovornjaki, vsi ostali so.
Ravno tovornjaki so problem. Ker nekdo ni pomislil in je avtocesto povezal z dvopasovno hitro cesto in vse kamione pripeljal na hitro cesto, namesto, da bi potegnil avtocesto vzporedno z obvoznico. In tako se peljejo tovornjaki po obvoznici, ki ni namenjena za toliko tovornega prometa.
Zakaj bi omogocal se vec prometa, kot ga je, itak bo guzva ne glede na to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bweemfi ()
XRCca ::
xrcca, a maš kake novejše info razen to da llinkaš 8 let stare članke?
A se delaš glupega? Semafor na Križišču med Med Čopovo in Cankarjevo ulico je bil odstanjen 8 let nazaj, zato so tudi članki od takrat. Pa ne da si mislil da je sedaj pa kaj drugače kar se tiče varnosti pri odstranjevanju semaforjev? Ni. Kar glej študije. Semaforji so potrebni samo za zelo prometne ceste, pri manj prometnih pa so samo zato da se vozniki počutijo bolj sigurno, NA RAČUN ŽIVLJENJ SEVEDA! Odstranitev semaforja namreč zmanjša število smrti zaradi trkov z avtomobili.
energetik ::
In kar naprej mečeš naprej izpuhe prastarih dizlov. Poglej si izpuh sodobnega bencinskega hibrida v mestu. Ko se vozim znotraj mesta, mi Atkins HEV kuri neke 3L/100, iz izpuha pa gre izključno CO2 in H20. Ko laufa. Večino časa ne. Ampak zate itak nič drugega kot BEV ne obstaja.
Ni res. Niti približno ni res. Zaradi onesnaženega zraka v veliki večini zaradi avtomobilskega prometa v mestih umre 8,7 milijona ljudi na leto, kar je 20 % smrti med odraslimi. Koliko zaradi baterij? Več kot 100.000 krat manj (ene par smrti je zaradi nesreč pri kopanju materialov v rudnikih, res pa je da tudi naftni avto ravno tako rabi materiale ki se kopljejo v rudnikih).
Izpuh naftnega avtomobila je tudi znanstveno dokazano RAKOTVOREN! Pa ne samo rakotvoren, povzroča tudi demenco, depresijo, zmanjšuje inteligenco, povzroča infarkte in še mnoge druge bolezni. Lahko ti dam linke do znanstvenih študij če boš bral. Enega za začetek:
Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
Debra T Silverman
American Journal of Epidemiology, Volume 187, Issue 6, June 2018, Pages 1149-1152
https://academic.oup.com/aje/article/18...
Mednarodna agencija za raziskave raka je naftni izpuh že leta 2012 uvrstila v 1. kategorijo rakotvornosti.
vires in numeris
bweemfi ::
WizzardOfOZ je izjavil:
TR, UA in RO tovornjakov, ki se vozijo iz IT, jaz prav nič ne rabim.
Pa kaj spet težiš z omejitvami znotraj ringa? Gre za to, da se gužvamo na ringu tudi tisti, ki bi šli radi samo mimo LJ. Zaradi nemogoče obremenitve s tovornjaki. Vozni pas je dejansko neuporaben za osebni promet.
Ti seveda mislis, da ne, jih pa rabi luka Koper in davkoplacevalci (pssst, spadas med njih... najbrz). To, da ti kratka pamet ne zna pogledati izven okvira tvojega nosu, ni moj problem.
Ko se znebimo dnevnih migracij v Ljubljano, se bos zlahka peljal mimo LJ.
Vozni pas je dejansko neuporaben za osebni promet.
Nic narobe s tem, osebni promet je treba maksimalno ovirati in onemogociti, da ljudje zacnejo gledati za alternativami, posledicno pa lahko alternative tudi zazivijo. Osebni avtomobili so bili pac zabloda razvoja.
Zabloda razvoja ste debili, ki imate idej, ko drek vitaminov. Socialci, ki itak službe nimate, pa imate preveč časa in vlečete ven take bedaste ideje.
Kakšna je alternativa nekoga, ki živi 50km stran od največje vasi v Sloveniji in nima železniške povezave, avtobus mu pa pelje 2x na dan 10km stran od hiše? In takih ni malo. Na srečo jih nekaj že lahko dela od doma, medtem ko se jih večina mora pripeljat do službe v ljubljani, ker jih drugje ni ali pa so konkretno slabše plačane.
Kdo je debil dokazujes sam najbolje.
Ce ne bi bilo avtomobilov bi imel javni prevoz. Ker pa vam je bilo vsem bolj udobno v avtomobilu, ste unicili javni prevoz in zdaj pizdite, da nimate javnega prevoza. Po svoji krivdi.
Pac leta si uzival v svojem udobju, zdaj bos pa se malo trpel. Karma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bweemfi ()
energetik ::
Zakaj bi omogocal se vec prometa, kot ga je, itak bo guzva ne glede na to.Kot že rečeno, te študije niso vedno pravilne. Sploh ne za SLO, kjer se itak ogromna večina že zdaj vozi z avti na šiht, sploh iz okolice LJ. Dijaki in penzionisti ne bodo navalili na 3. pas.
Problem je le tranzit, ti bi znali navaliti še bolj. Torej ga je treba omejit. Jaz se ne bom odpovedal avtu do šihta zato, da se bo lahko še več romunov z ukradeno robo vozilo mimo LJ.
vires in numeris
bweemfi ::
Zakaj bi omogocal se vec prometa, kot ga je, itak bo guzva ne glede na to.Kot že rečeno, te študije niso vedno pravilne. Sploh ne za SLO, kjer se itak ogromna večina že zdaj vozi z avti na šiht, sploh iz okolice LJ. Dijaki in penzionisti ne bodo navalili na 3. pas.
Problem je le tranzit, ti bi znali navaliti še bolj. Torej ga je treba omejit. Jaz se ne bom odpovedal avtu do šihta zato, da se bo lahko še več romunov z ukradeno robo vozilo mimo LJ.
Neumnost, a lahko nehas nabijati s "kmecko pametjo", kljub temu, da nimas blage. Daj si kaksen video poglej:
XRCca ::
In kar naprej mečeš naprej izpuhe prastarih dizlov.
Ne, jih ne! Praktično vsi EURO 6 (torej trenutno najnovejših dizov) spuščajo PREKOMERNO KOLIČINO trdih delcev in dušikovih oksidov!
All new diesel cars fail EU NOx emissions standards in real-world driving, says study
https://www.fleetnews.co.uk/news/fleet-...
Comparison of NOx emission standards for different Euro classes
https://www.eea.europa.eu/media/infogra...
. Poglej si izpuh sodobnega bencinskega hibrida v mestu
V veliki večini prekomeren. Glej sliko zgoraj. Tudi EURO6 veliko večino prekomerno (rdeča barva na sliki). In še nekaj, to je samo izpuh 2,5 PM delcev (torej delcev večjih od 2,5 mikrometra), delcev pod to mejo se sploh ne meri, najbolj škodljivi pa so delci nekaj desetink mikrometra ki jih ne sfiltrira NITI NAJBOLJŠI DPF FILTER!
Ko se vozim znotraj mesta, mi Atkins HEV kuri neke 3L/100, iz izpuha pa gre izključno CO2 in H20.
Lažeš ko pes teče. Če je to tako kot praviš a se upaš zapret z prižganim hibridom v garažo za 2 urci? NE UPAŠ, ker bi v roku 1 ure crknil, izpuh tvojega lastnega avta bi te v roku 1 ure spravil 2 metra pod rušo!
Ampak zate itak nič drugega kot BEV ne obstaja.
BEV je itak superiorna tehnologija. Hibridi so slepa ulica v razvoju na dolgi rok. Mark my works. SPomni se mojih besed čez 10 let. ;)
Električni avtomobili so superiorni v primerjavi z naftnimi. Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:
1. Ima 10x nižjo ceno vožnje na kilometer
2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
5. Boljši pospeški
6. Mnogo boljša krivulja navora
7. NIžje težišče
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od Rusov
14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen, meritve kažejo da je v mestih koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi po 500 krat večja kot na podeželju, kar ima izjemno slabe učinke na zdravje in počutje).
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
Bellzmet ::
Edina relativno kratkoročna rešitev so vsaj 3 pasovi, se pravi širitev ringa in AC.
Ljubljana ima tranzitno pozicijo (logistika, turizem). In razna P+R, s kolesi v službo, ipd ne rešijo težave, ker AC potem zafila tranzitni promet in je edina rešitev širitev AC.
Ljubljana ima tranzitno pozicijo (logistika, turizem). In razna P+R, s kolesi v službo, ipd ne rešijo težave, ker AC potem zafila tranzitni promet in je edina rešitev širitev AC.
bweemfi ::
Edina relativno kratkoročna rešitev so vsaj 3 pasovi, se pravi širitev ringa in AC.
Ljubljana ima tranzitno pozicijo (logistika, turizem). In razna P+R, s kolesi v službo, ipd ne rešijo težave, ker AC potem zafila tranzitni promet in je edina rešitev širitev AC.
Se en, ki govori neumnosti, dajte se malo poduciti no? Siritev avtocest sanmo poveca kolicino prometa, guzva ostane.
Zato pa se AC ne bo sirilo. Ker je to vsem, ki odlocajo jasno. Navadnezem pac ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bweemfi ()
Bellzmet ::
Eh to so "zeleno" plačani videi. Ne verjet vsemu. Ne povejo pa, da če ne bi naredili še enega pasu pa bi bil popolni kolaps. Kar poglej Lj koliko je novih stanovanj, služb. Seveda moraš kapaciteto cest skladno s prebivalstvom povečevati. To pa ne povejo v takšnih pristranskih videih.
Mato989 ::
Eni sanjajo da bi bilo isto zasedeno če bi imeli 20 pasovnico v SLO... kakšna naivnost (pustimo tehnično izvedbo)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Trupl0 ::
Več tovornjakov, manj prostora za avtomobila, manj prostora pri uvozu na avtocesto.
Trije štirje tovornjaki skupaj na severni obvoznici in se že ne moreš normalno vklopit na obvoznico. Posledica gužve pred uvozi in križišči pred uvozi na avtocesto ter gužva zadaj za tovornjaki, ko se folk na uvozih rine na obvoznico in se tovornjaki ustavijo ter posledično celoten promet za njimi prav tako.
Vsi potem na prehitevalni pas, na voznem ostanejo samo tovornjaki in smo spet tam.
Promet kar steče in sicer takoj in to res takoj za uvozom na BTC na severni obvoznici
Trije štirje tovornjaki skupaj na severni obvoznici in se že ne moreš normalno vklopit na obvoznico. Posledica gužve pred uvozi in križišči pred uvozi na avtocesto ter gužva zadaj za tovornjaki, ko se folk na uvozih rine na obvoznico in se tovornjaki ustavijo ter posledično celoten promet za njimi prav tako.
Vsi potem na prehitevalni pas, na voznem ostanejo samo tovornjaki in smo spet tam.
Promet kar steče in sicer takoj in to res takoj za uvozom na BTC na severni obvoznici
If you are going through Hell, keep going !
bweemfi ::
Eh to so "zeleno" plačani videi. Ne verjet vsemu. Ne povejo pa, da če ne bi naredili še enega pasu pa bi bil popolni kolaps. Kar poglej Lj koliko je novih stanovanj, služb. Seveda moraš kapaciteto cest skladno s prebivalstvom povečevati. To pa ne povejo v takšnih pristranskih videih.
No, karkoli si ze mislis, to je sprejeto dejstvo v civilizirani druzbi. Imas se moznost kaj nauciti, ali pa pac vztrajaj pri "kmecki pameti". Dejstvo je, da se AC ne bo sirilo in nihce ne bo umikal tovornjakov, se bo pa situacija vedno bolj komplicirala za osebne avtomobile.
Bellzmet ::
Tranzita preko naših cest bo čedalje več. Na hrvaškem gre turizem samo gor, logistika se razvija, gastarbajterji, ipd. Tukaj ti P+R in podobno nič ne pomaga. Samo dodatni pasovi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49899 (36139) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20027 (15664) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31436 (21522) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 82248 (71657) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33131 (27532) | BigWhale |