» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
26 / 60
»»

energetik ::

A "inženirček" ima zdaj že kar 2 username? :))
Inženirček, a lahko nehaš smetit z emisijami in EV v tej temi, ker nimajo veze?
vires in numeris

bweemfi ::

Trupl0 je izjavil:

Več tovornjakov, manj prostora za avtomobila, manj prostora pri uvozu na avtocesto.
Trije štirje tovornjaki skupaj na severni obvoznici in se že ne moreš normalno vklopit na obvoznico. Posledica gužve pred uvozi in križišči pred uvozi na avtocesto ter gužva zadaj za tovornjaki, ko se folk na uvozih rine na obvoznico in se tovornjaki ustavijo ter posledično celoten promet za njimi prav tako.
Vsi potem na prehitevalni pas, na voznem ostanejo samo tovornjaki in smo spet tam.
Promet kar steče in sicer takoj in to res takoj za uvozom na BTC na severni obvoznici


Ce umaknes tovornjake se bo za toliko povecalo stevilo avtomobilov in spet bos na istem. Enako kot, ce razsiris AC.

XRCca ::

Miha 333 je izjavil:

XRCca je izjavil:

Ali bodo torej pešci tam pohiteli čez cesto, ali pa bodo kramljali sredi nje, medtem ko se jim bo bližal mestni avtobus? Župan Jankovič pravi, da bo to primer preskusa sposobnosti sožitja med pešci in avtobusi.

Kako ne vidite absurdnosti tega? Če bi bila tam zebra ali semafor, bi pešci točno vedeli, da ne smejo kramljati sredi ceste, vozniki avtobusov pa, da morajo biti pozorni na pešce. S temi shared space bedastočami pa se ukinjajo dogovorjena in točno določena pravila in se po nepotrebnem eksperimentira. Po mojem mnenju je to ena večjih bedarij človeštva v zadnjem času.


Študije in statistike V PRAKSI jasno pravijo da se motiš! Po odstranitvi semaforjev so ljudje BOLJ POZORNI in število prometnih nesreč se dejansko zelo zmanjša.

energetik je izjavil:

A "inženirček" ima zdaj že kar 2 username? :))
Inženirček, a lahko nehaš smetit z emisijami in EV v tej temi, ker nimajo veze?


Nisem noben inženirček, ampak diplomiran inženir strojništva. Ne smetim, samo debunkam tvoj bullshit. :) Ti si začel s tem kako hibridi spuščajo samo vodo in CO2, kar je čista laž.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

bweemfi ::

energetik je izjavil:

A "inženirček" ima zdaj že kar 2 username? :))
Inženirček, a lahko nehaš smetit z emisijami in EV v tej temi, ker nimajo veze?

Mislim, da bo nekaj drugega. Vedno vec ljudi se zacenja zavedati, da so osebna vozila neprimeren nacin transporta.

Je pa jasno, da moras najti nek izgovor, ce izpades nerazgledan cepec.

energetik ::

Bellzmet je izjavil:

Tranzita preko naših cest bo čedalje več. Na hrvaškem gre turizem samo gor, logistika se razvija, gastarbajterji, ipd. Tukaj ti P+R in podobno nič ne pomaga. Samo dodatni pasovi.

Nene, rabimo samo 1 z jajci, ki bo v Bruslju povedal, da bomo pač omejevali tranzit glede na izračun zamašitev na naših cestah. Vse rešeno.
vires in numeris

Bellzmet ::

Ja seveda. Back to the stone age.

bweemfi je izjavil:

energetik je izjavil:

A "inženirček" ima zdaj že kar 2 username? :))
Inženirček, a lahko nehaš smetit z emisijami in EV v tej temi, ker nimajo veze?

Mislim, da bo nekaj drugega. Vedno vec ljudi se zacenja zavedati, da so osebna vozila neprimeren nacin transporta.

Je pa jasno, da moras najti nek izgovor, ce izpades nerazgledan cepec.


"osebna vozila neprimeren nacin transporta". Hehe kakšna bedarija. Prodaja avtomobilov pa v višave v zadnjem letu. Res se veliko ljudi tega zaveda ja :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

bweemfi ::

Bellzmet je izjavil:

Ja seveda. Back to the stone age.

bweemfi je izjavil:

energetik je izjavil:

A "inženirček" ima zdaj že kar 2 username? :))
Inženirček, a lahko nehaš smetit z emisijami in EV v tej temi, ker nimajo veze?

Mislim, da bo nekaj drugega. Vedno vec ljudi se zacenja zavedati, da so osebna vozila neprimeren nacin transporta.

Je pa jasno, da moras najti nek izgovor, ce izpades nerazgledan cepec.


"osebna vozila neprimeren nacin transporta". Hehe kakšna bedarija.


Bos videl, cez 20 let se bos smejal samemu sebi, da si bil tako neumen in pokuril toliko denarja za brezveze.

Bellzmet ::

Ali pa ti samemu sebi, ko boš izračunal koliko časa si zabil na skiroju.

bweemfi ::

Bellzmet je izjavil:

Prodaja avtomobilov pa v višave v zadnjem letu. Res se veliko ljudi tega zaveda ja :)

Se razume, vecina je idiotov, zato pa imamo uredbe, da se jim pomaga razumet - oz. jim sploh ni treba razumeti.

energetik ::

bweemfi je izjavil:

Mislim, da bo nekaj drugega. Vedno vec ljudi se zacenja zavedati, da so osebna vozila neprimeren nacin transporta.

Je pa jasno, da moras najti nek izgovor, ce izpades nerazgledan cepec.
Ne, kvečjemu se vedno več ljudi zaveda, da si z javnim prevozom in alternativami težko kaj pomaga. Probaš, greš na vlak, in potem ima ta 20min zamude. Random. Nazaj grede ti napišejo, da nazaj sploh ne vozi, ampak je nadomestni bus, ki rabi za 15km poti 1h. Bicikel za 15km poti spet 1h, zaradi neskončnega čakanja na semaforjih. Taka je realnost. Ne pa vaših idealiziranih 20min na biciklu, kjer sproti še 2 otrok naložiš gor in se v nalivu srečen pripelješ domov.
vires in numeris

Trupl0 ::

Več vozil tehnično ne more biti, saj posledično penzionistov je več, vozniških torej manj.
Rodnost pada ergo vozniških spet manj.
Več pasov kar naenkrat ne bo več avtomobilov, saj lahko ena oseba vozi le en avto in ne več njih
If you are going through Hell, keep going !

Bellzmet ::

Aja? Št. prebivalcev sveta še vedno narašča...in če jih bo tukaj začelo zmanjkovati, jih veliko čaka, ki bi radi prišli sem.

bweemfi ::

energetik je izjavil:

bweemfi je izjavil:

Mislim, da bo nekaj drugega. Vedno vec ljudi se zacenja zavedati, da so osebna vozila neprimeren nacin transporta.

Je pa jasno, da moras najti nek izgovor, ce izpades nerazgledan cepec.
Ne, kvečjemu se vedno več ljudi zaveda, da si z javnim prevozom in alternativami težko kaj pomaga. Probaš, greš na vlak, in potem ima ta 20min zamude. Random. Nazaj grede ti napišejo, da nazaj sploh ne vozi, ampak je nadomestni bus, ki rabi za 15km poti 1h. Bicikel za 15km poti spet 1h, zaradi neskončnega čakanja na semaforjih. Taka je realnost. Ne pa vaših idealiziranih 20min na biciklu, kjer sproti še 2 otrok naložiš gor in se v nalivu srečen pripelješ domov.


Ce si se preselil v vukojebino in z neuporabo javnega transporta zjebal tega do neprofitnega tako, da je bil zminimaliziran do minimuma, je to tvoj problem. Vozite se z njim, pa se bo pocasi popravil.

Jaz sem vam samo razlozil zakaj se boste se naprej vozili v guzvi in zakaj ne bo nihce siril AC. Pac cry me a river, boli me k*, jaz nimam teh tezav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bweemfi ()

Trupl0 ::

Bellzmet je izjavil:

Aja? Št. prebivalcev sveta še vedno narašča...in če jih bo tukaj začelo zmanjkovati, jih veliko čaka, ki bi radi prišli sem.


rodnost v svetu narašča samo indija in kitajska...razviti svet ne
If you are going through Hell, keep going !

energetik ::

Trupl0 je izjavil:

Več vozil tehnično ne more biti, saj posledično penzionistov je več, vozniških torej manj.
Rodnost pada ergo vozniških spet manj.
Več pasov kar naenkrat ne bo več avtomobilov, saj lahko ena oseba vozi le en avto in ne več njih
Nene, lahko 1 vozi tud več avtov, dokaz: :))

vires in numeris

WizzardOfOZ ::

XRCca je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

XRCca je izjavil:

ginekk je izjavil:

XRCca je izjavil:

Jst imam z električnim bajkom brez problema 35 km/h povprečno hitrost. Celo s skirojem Xiaomi imam povprečno hitrost cca 28 km/h (tunan je tako da gre maks 31 km/h, seveda pa sem pa tja če je prosto sekam rdečo luč, ampak res samo če je prosto).


Torej uporabljaš motoriziran prevoz. Kako pa otroke shendlaš sem in tja, če smem vprašat?
Ali si eden tistih, ki skrbi zgolj za lastno rit, pa rad posplošuje svoj svet še na ostale?


Motoriziran prevoz ki ne spušča strupenih plinov,


So že vse spustili v zrak, da so baterijo naredili.


Ni res. Niti približno ni res. Zaradi onesnaženega zraka v veliki večini zaradi avtomobilskega prometa v mestih umre 8,7 milijona ljudi na leto, kar je 20 % smrti med odraslimi. Koliko zaradi baterij? Več kot 100.000 krat manj (ene par smrti je zaradi nesreč pri kopanju materialov v rudnikih, res pa je da tudi naftni avto ravno tako rabi materiale ki se kopljejo v rudnikih).


Izpuh naftnega avtomobila je tudi znanstveno dokazano RAKOTVOREN! Pa ne samo rakotvoren, povzroča tudi demenco, depresijo, zmanjšuje inteligenco, povzroča infarkte in še mnoge druge bolezni. Lahko ti dam linke do znanstvenih študij če boš bral. Enega za začetek:

Diesel Exhaust and Lung Cancer--Aftermath of Becoming an IARC Group 1 Carcinogen
Debra T Silverman
American Journal of Epidemiology, Volume 187, Issue 6, June 2018, Pages 1149-1152
https://academic.oup.com/aje/article/18...

Mednarodna agencija za raziskave raka je naftni izpuh že leta 2012 uvrstila v 1. kategorijo rakotvornosti.


Za EV ali ICE avto, kar se tiče samega ogrodja avta je svinjarije približno enako. Tako da za to ne rabiš pametovat. Razlika je v pogonskem sklopu.

Za izdelat eno baterijo (koplje se v dnevnih kopih in ne več v jamah pod zemljo) se porabi energije za izkop in potem za samo predelavo litija in ostalih surovin več, kot je bo tista baterija dala nazaj v življenjski dobi. Poleg tega se izpusti več svinjarije v zrak, kot je bo primerljiv ICE avto spustil v zrak v vsej svoji življenjski dobi.
In ta svinjarija ravno tako pride do mest. Res pa je, da ice avto spušča še dodatno svinjarijo v naseljih. Ampak tukaj bi jaz uredil zadeve tako, da gre lahko v mesto samo hibrid ali EV, ki se po mestu pelje na elektriko, do mesta pa se pripelje z ICE motorjem.

bweemfi je izjavil:

Trupl0 je izjavil:

Več tovornjakov, manj prostora za avtomobila, manj prostora pri uvozu na avtocesto.
Trije štirje tovornjaki skupaj na severni obvoznici in se že ne moreš normalno vklopit na obvoznico. Posledica gužve pred uvozi in križišči pred uvozi na avtocesto ter gužva zadaj za tovornjaki, ko se folk na uvozih rine na obvoznico in se tovornjaki ustavijo ter posledično celoten promet za njimi prav tako.
Vsi potem na prehitevalni pas, na voznem ostanejo samo tovornjaki in smo spet tam.
Promet kar steče in sicer takoj in to res takoj za uvozom na BTC na severni obvoznici

Zakaj bi se povečalo število osebnih vozil? Bodo robo vozili z osebnimi avtomobili namesto s kamioni?
Ce umaknes tovornjake se bo za toliko povecalo stevilo avtomobilov in spet bos na istem. Enako kot, ce razsiris AC.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

energetik ::

bweemfi je izjavil:

energetik je izjavil:

bweemfi je izjavil:

Mislim, da bo nekaj drugega. Vedno vec ljudi se zacenja zavedati, da so osebna vozila neprimeren nacin transporta.

Je pa jasno, da moras najti nek izgovor, ce izpades nerazgledan cepec.
Ne, kvečjemu se vedno več ljudi zaveda, da si z javnim prevozom in alternativami težko kaj pomaga. Probaš, greš na vlak, in potem ima ta 20min zamude. Random. Nazaj grede ti napišejo, da nazaj sploh ne vozi, ampak je nadomestni bus, ki rabi za 15km poti 1h. Bicikel za 15km poti spet 1h, zaradi neskončnega čakanja na semaforjih. Taka je realnost. Ne pa vaših idealiziranih 20min na biciklu, kjer sproti še 2 otrok naložiš gor in se v nalivu srečen pripelješ domov.


Ce si se preselil v vukojebino in z neuporabo javnega transporta zjebal tega do neprofitnega tako, da je bil zminimaliziran do minimuma, je to tvoj problem.
Moja "vukojebina" je 11km iz centra LJ, dobesedno pred nosom imam postajo na 2-tirni železnici Divača-LJ. Zamude stalne, stalni nadomestni busi. Jaz bi že uporabljal, ampak kaj, ko je vozni red neuporaben, pa od glavne železniške potem naprej do šihta ni proge, je pa še dodatnih 15km razdalje. Ki naj jo kaj, prehodim? Prevozim s skirojem po zabasani regionalni cesti? :))
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

bweemfi ::

energetik je izjavil:

bweemfi je izjavil:

energetik je izjavil:

bweemfi je izjavil:

Mislim, da bo nekaj drugega. Vedno vec ljudi se zacenja zavedati, da so osebna vozila neprimeren nacin transporta.

Je pa jasno, da moras najti nek izgovor, ce izpades nerazgledan cepec.
Ne, kvečjemu se vedno več ljudi zaveda, da si z javnim prevozom in alternativami težko kaj pomaga. Probaš, greš na vlak, in potem ima ta 20min zamude. Random. Nazaj grede ti napišejo, da nazaj sploh ne vozi, ampak je nadomestni bus, ki rabi za 15km poti 1h. Bicikel za 15km poti spet 1h, zaradi neskončnega čakanja na semaforjih. Taka je realnost. Ne pa vaših idealiziranih 20min na biciklu, kjer sproti še 2 otrok naložiš gor in se v nalivu srečen pripelješ domov.


Ce si se preselil v vukojebino in z neuporabo javnega transporta zjebal tega do neprofitnega tako, da je bil zminimaliziran do minimuma, je to tvoj problem.
Moja "vukojebina" je 11km iz centra LJ, dobesedno pred nosom imam postajo na 2-tirni železnici Divača-LJ. Zamude stalne, stalni nadomestni busi. Jaz bi že uporabljal, ampak kaj, ko je vozni red enuporaben, pa od glavne železniške do šihta ni proge, je pa še dodatnih 15km razdalje. Ki naj jo kaj, prehodim? Prevozim s skirojem po zabasani regionalni cesti? :))


Niti razmisljal ne bi, kolo. Magari elektricno, ni sans, da bi se vozil z avtomobilom.

(el. skiro je neuporabno sranje za tiste, ki trpijo od mode, ni opcija sploh)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bweemfi ()

energetik ::

bweemfi je izjavil:

Niti razmisljal ne bi, kolo. Magari elektricno, ni sans, da bi se vozil z avtomobilom.
Z avtom pridem v 24min. Od bajte do parkiranja pred šihtom. Ni šanse, da z biciklom pridem vsaj blizu. Niti z električnim.
Javni prevoz, kombinacija vlak+LPP v najbolj idealni varinati 1h20. Če slučajno ujameš vse prestope. Sicer 1h40 in naprej. V eno smer...
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

XRCca ::

bweemfi je izjavil:

energetik je izjavil:

bweemfi je izjavil:

energetik je izjavil:

bweemfi je izjavil:

Mislim, da bo nekaj drugega. Vedno vec ljudi se zacenja zavedati, da so osebna vozila neprimeren nacin transporta.

Je pa jasno, da moras najti nek izgovor, ce izpades nerazgledan cepec.
Ne, kvečjemu se vedno več ljudi zaveda, da si z javnim prevozom in alternativami težko kaj pomaga. Probaš, greš na vlak, in potem ima ta 20min zamude. Random. Nazaj grede ti napišejo, da nazaj sploh ne vozi, ampak je nadomestni bus, ki rabi za 15km poti 1h. Bicikel za 15km poti spet 1h, zaradi neskončnega čakanja na semaforjih. Taka je realnost. Ne pa vaših idealiziranih 20min na biciklu, kjer sproti še 2 otrok naložiš gor in se v nalivu srečen pripelješ domov.


Ce si se preselil v vukojebino in z neuporabo javnega transporta zjebal tega do neprofitnega tako, da je bil zminimaliziran do minimuma, je to tvoj problem.
Moja "vukojebina" je 11km iz centra LJ, dobesedno pred nosom imam postajo na 2-tirni železnici Divača-LJ. Zamude stalne, stalni nadomestni busi. Jaz bi že uporabljal, ampak kaj, ko je vozni red enuporaben, pa od glavne železniške do šihta ni proge, je pa še dodatnih 15km razdalje. Ki naj jo kaj, prehodim? Prevozim s skirojem po zabasani regionalni cesti? :))


Niti razmisljal ne bi, kolo. Magari elektricno, ni sans, da bi se vozil z avtomobilom.

(el. skiro je neuporabno sranje za tiste, ki trpijo od mode, ni opcija sploh)


Električno kolo je zakon, žal je precej dražje kot električni skiro. Kakšna moda lol? ELektrični skiro dobiš že za 200 €, za 350 € pa sem kupil ta boljšo znamko Xiaomi (najbolj prodajan električni skiro na svetu). Na skiroju sem v dobre 2 letih naredil več kot 7500 km. Strošek za elektriko za teh 7500 km? Manj kot 8 €. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XRCca ()

bweemfi ::

energetik je izjavil:

bweemfi je izjavil:

Niti razmisljal ne bi, kolo. Magari elektricno, ni sans, da bi se vozil z avtomobilom.
Z avtom pridem v 24min. Od bajte do parkiranja pred šihtom. Ni šanse, da z biciklom pridem vsaj blizu. Niti z električnim.

Potem pa ne jamraj cez guzvo, ker je nimas. V Ljubljani med guzvo ne mores prehiteti kolesa, nimas osnovnih sans.

energetik ::

bweemfi je izjavil:

energetik je izjavil:

bweemfi je izjavil:

Niti razmisljal ne bi, kolo. Magari elektricno, ni sans, da bi se vozil z avtomobilom.
Z avtom pridem v 24min. Od bajte do parkiranja pred šihtom. Ni šanse, da z biciklom pridem vsaj blizu. Niti z električnim.

Potem pa ne jamraj cez guzvo, ker je nimas. V Ljubljani med guzvo ne mores prehiteti kolesa, nimas osnovnih sans.
Kot že rečeno, ne vozim se znotraj ringa ampak zgolj po obvoznici mimo. Imam, v dneh kot je danes, izključno zaradi tranzita arbajterjev.
vires in numeris

WizzardOfOZ ::

bweemfi je izjavil:

Ce ne bi bilo avtomobilov bi imel javni prevoz. Ker pa vam je bilo vsem bolj udobno v avtomobilu, ste unicili javni prevoz in zdaj pizdite, da nimate javnega prevoza. Po svoji krivdi.

Pac leta si uzival v svojem udobju, zdaj bos pa se malo trpel. Karma.


Spet lažeš. Že od začetka je bil javni prevoz tako zanič, da so ljudje raje uporabljali avtomobile. In še danes je tako zanič, da ga skoraj ni.

Poleg tega je problem v centralizaciji in bedakom tvojega kova, ki ne razmislijo, kaj vse to za sabo potegne in rinejo z glavo skozi zid.

XRCca je izjavil:

Električno kolo je zakon, žal je precej dražje kot električni skiro. Kakšna moda lol?


Za srednješolca, kot si ti. Za celo familjo v dežju peljat, pa ravno ni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

bweemfi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

bweemfi je izjavil:

Ce ne bi bilo avtomobilov bi imel javni prevoz. Ker pa vam je bilo vsem bolj udobno v avtomobilu, ste unicili javni prevoz in zdaj pizdite, da nimate javnega prevoza. Po svoji krivdi.

Pac leta si uzival v svojem udobju, zdaj bos pa se malo trpel. Karma.


Spet lažeš. Že od začetka je bil javni prevoz tako zanič, da so ljudje raje uporabljali avtomobile. In še danes je tako zanič, da ga skoraj ni.

Poleg tega je problem v centralizaciji in bedakom tvojega kova, ki ne razmislijo, kaj vse to za sabo potegne in rinejo z glavo skozi zid.


Ne, ti si prevec razvajen in ko je postala bolj komot alternativa dosegljiva, so jo pac vsi zagrabili in s tem unicili javni prevoz. Zdaj ga bo treba vzpostaviti nazaj in zato boste nekaj casa trpeli za vsa leta razvajenosti.

In zdaj je kolicina komotnezev narasla do take kolicine, da kar naenkrat osebni prevoz ni vec "komot" ampak je postal pain in the ass, ker pa ste razvajenci zamenjali mozgane za avspuh, zdaj tezite in rencite, kljub temu, da ste razlog za problem.

Centralizacija je izgovor bedakov, ja, z glavo skozi zid bos pa sel (in to predvsem veckrat) ti, jaz si nisem naredil zivljenskih tezav, do te mere, da bi bil odvisen od avtomobila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bweemfi ()

Suve2075 ::

Za srednješolca, kot si ti. Za celo familjo v dežju peljat, pa ravno ni.

Še enkrat: a vsako vožnjo ki jo opraviš z avtom pelješ celo familijo? NE! Torej? Torej pač takrat ko se pelješ sam se pelji z elektirčnim kolesom če razdalja to omogoča (torej če je razdalja pod 20 km v eno smer). In ne, nisem srednješolec. Tvoja logika bi veljala samo v primeru če bi rekel ali samo električno kolo ali pa samo avto. Ampak ni tako. Lahko imaš OBOJE!

Sicer pa z cargo električnim kolesom lahko pelješ tud froce. Glej posnetke spodaj. Dosti familij dejansko nima avta na Nizozemskem in čisto lepo shajajo. Ampak ni to point. Če misliš da rabiš avto ga pač mej, ampak ni ga treba uporabljat skos. Ko si sam in ti razdalje to omogočajo pač uporabi elektirčno kolo. No sej vem da v resnici zastopiš, fora je le da NOČEŠ razumeti in se delaš da ne razumeš. V resnici pa razumeš.

Še enkrat: povprečno se v avtu prevaža 1,2 potnika. Torej veliko večina časa je v avtu samo 1 človek, to je voznik. Ni familije, ni frocov veliko večino časa. Tako pravi statistika.




Ce se s tistim elektricnim sekretom od skiroja, z majhnimi kolesi in slabim stikom s tlemi, vozis 28km/h so ti dnevi steti. Ampak tako ali tako ni skode, skroje imajo samo pozerji.

Motiš se glede pozerjev, skiro vozim ne zato da bi poziral, ampak zato ker je BISTVENO cenejši za nakup kot pa električno kolo ki mimogrede lahko stane tudi nekaj tisočakov in več, skiro pa 350 €. Naredil sem že več kot 7500 km po Ljubljani z električnim skirojem in kot vidiš sem še vedno živ. Gume so orignal 8,5 inčne in ni problema. Vsa fora je da moraš gledat par metrov pred skiro in hrati še okolico okoli sebe. Se navadiš, jaz sem se navadil gledat oboje že v prve parih minutah ko sem probal skiro. Sej majhne luknje niso problem, problem so samo KRATERJI. Zdej sem par mesecev nazaj še zamenjal gume iz 8,5 inča na 10 inčne.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

bweemfi ::

Suve2075 je izjavil:

Dosti familij dejansko nima avta na Nizozemskem.

Tudi v Sloveniji jih je vedno vec in dejansko to ni problem, problem je, da se tipicen slovenski zahojen kmetavz upira vsaki spremembi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: negot ()

Suve2075 ::

bweemfi je izjavil:

Suve2075 je izjavil:

Dosti familij dejansko nima avta na Nizozemskem.

Tudi v Sloveniji jih je vedno vec in dejansko to ni problem, problem je, da se tipicen slovenski zahojen kmetavz upira vsaki spremembi.

+1

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

chucki ::

Kmetavzi rabijo avto da pridejo v dolino. Zabiti mescani pa res ne, ker imajo javni prevoz pa skiroje.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

bweemfi ::

energetik je izjavil:

Kot že rečeno, ne vozim se znotraj ringa ampak zgolj po obvoznici mimo. Imam, v dneh kot je danes, izključno zaradi tranzita arbajterjev.

Ja, pac treba bo spravit osebne avtomobile dnevnega tranzita v Ljubljano in nazaj dol iz obvoznice, pa bos imel mir.

Tovornjaki pac ne bojo sli nikamor, ker si nihce ne more privosciti, da bi luko Koper prevzela Rijeka ali Trst, postane Koper socialni problem cez noc.

chucki je izjavil:

Kmetavzi rabijo avto da pridejo v dolino. Zabiti mescani pa res ne, ker imajo javni prevoz pa skiroje.

Ostani v hribih. Kaj bos v dolini? Ali pa najdi sogorjane in pojdite z enim avtom stirje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bweemfi ()

Suve2075 ::

7743 km v dobre 2 letih z električnim skirojem po Ljubljani. Ko mi razdalje to omogočajo (torej znotraj Ljubljane) ga uporabim, drugače pa avto. In to je tudi edina racionalna oblika rabe avta, da ga uporabiš SAMO TAKRAT ko je nujno. Če bi to delali bi v ljubljani dejansko dihali čist zrak, ne pa izjemno škodljive in strupene izpušne pline! Pa še gužve ne bi bilo na cesti in ko bi RES rabil avto (recimo da trogaš omaro od BTCja iz trgovine do doma), takrat bi bile ceste PROSTE. Zdej je pa gužva ravno zaradi tega ker folk uporablja avto tudi takrat ko ga niti približno ni treba! Sam živim načelo: bodi sprememba ki jo želiš od družbe.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

energetik ::

bweemfi je izjavil:

Suve2075 je izjavil:

Dosti familij dejansko nima avta na Nizozemskem.

Tudi v Sloveniji jih je vedno vec in dejansko to ni problem, problem je, da se tipicen slovenski zahojen kmetavz upira vsaki spremembi.
Ne upiram se spremembam na bolje. Če me javni prevoz dostavi v 30min do šihta (to pomeni od vrat do vrat), ga bi takoj koristil. Ne bom šel pa izgubljat vsak dan dodatno 1,5h-2h in se izpostavljat z e-biciklom v promet.
vires in numeris

Bellzmet ::

bweemfi je izjavil:

Suve2075 je izjavil:

Dosti familij dejansko nima avta na Nizozemskem.

Tudi v Sloveniji jih je vedno vec in dejansko to ni problem, problem je, da se tipicen slovenski zahojen kmetavz upira vsaki spremembi.


To si zmišljujete podatke kakor vam paše.

Tale link pravi, da Nizozemska ne odstopa kaj preveč od povprečja:
https://www.acea.auto/figure/motorisati...

In ne samo to. Število avtomobilov na 1.000 prebivalcev na Nizozemsklem se je iz leta 2016, ko je bilo 497 celo povečalo na 520 v letu 2020.

Tako da ne bućk prodajat kako se tam vsi s kolesi vozijo...

nejc_nejc ::

energetik je izjavil:

A "inženirček" ima zdaj že kar 2 username? :))
Inženirček, a lahko nehaš smetit z emisijami in EV v tej temi, ker nimajo veze?


Da.
Naj se nauči RAČUNSTVA, potem, pa naj bluzi o javnem prevozu.
Matr eni živijo res v 10 galaksiji.

bweemfi ::

energetik je izjavil:

bweemfi je izjavil:

Suve2075 je izjavil:

Dosti familij dejansko nima avta na Nizozemskem.

Tudi v Sloveniji jih je vedno vec in dejansko to ni problem, problem je, da se tipicen slovenski zahojen kmetavz upira vsaki spremembi.
Ne upiram se spremembam na bolje. Če me javni prevoz dostavi v 30min do šihta (to pomeni od vrat do vrat), ga bi takoj koristil. Ne bom šel pa izgubljat vsak dan dodatno 1,5h-2h in se izpostavljat z e-biciklom v promet.

To se ne more zgoditi, ker je javni prevoz prakticno umrl (LPP je izjema) ker se ne vozite z njim.

Ko se boste zaceli, bo postajal vedno boljsi (tako kot je postal od neuporabe vedno slabsi). Da pa bi se zaceli voziti (ker so slovenceljni pac trdoglavci), je treba ustaviti promet v Ljubljano.

In ko se zgodi to, so ceste skoraj prazne, avtobus postane precej bolj ucinkovit, zaradi dodatnega denarja od vec potnikov pa tudi bolj frekventne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bweemfi ()

Suve2075 ::

Za razliko od tebe znam računstvo nejc nejc. Ne bluzim, bluziš samo ti. Ti si tisti ki živiš v deseti galaksiji, ne jaz..Poglej samo na Nizozemsko! Beri napis na spodnji sliki, zadeva JE REALNA, Nizozemci in ostali moderni evropski narodi to živijo v praksi! Torej KOMBINACIJA kolesa, javnega prevoza in avtomobila, glede na specifiko tiste točno določene vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

bweemfi ::

Suve2075 je izjavil:

Za razliko od tebe znam računstvo nejc nejc. Ne bluzim, bluziš samo ti. Ti si tisti ki živiš v deseti galaksiji, ne jaz..

Naah, on zivi v vukojebini. Se mu vidi.

energetik ::

bweemfi je izjavil:

To se ne more zgoditi, ker je javni prevoz prakticno umrl (LPP je izjema) ker se ne vozite z njim.

Ko se boste zaceli, bo postajal vedno boljsi. Da pa bi se zaceli voziti (ker so slovenceljni pac trdoglavci), je treba ustaviti promet v Ljubljano.

In ko se zgodi to, so ceste skoraj prazne, avtobus postane precej bolj ucinkovit, zaradi dodatnega denarja od vec potnikov pa tudi bolj frekventne.

Ne se hecat, busi so v konicah nabasani, da ne moreš vstopiti. Torej očitno za frekvenco ni ravno preoblem to, da se ljudje ne vozijo, se ti ne zdi? :|

Torej zakaj bi se šel basat kot sardina, da bi na šiht prišel v 1h40 namesto 25min, in to za isto ceno kot z avtom? Raje kot da 1h40 stojim natlačen med mularijo, bi šel na kolo, če že.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Suve2075 ::

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

bweemfi ::

energetik je izjavil:

bweemfi je izjavil:

To se ne more zgoditi, ker je javni prevoz prakticno umrl (LPP je izjema) ker se ne vozite z njim.

Ko se boste zaceli, bo postajal vedno boljsi. Da pa bi se zaceli voziti (ker so slovenceljni pac trdoglavci), je treba ustaviti promet v Ljubljano.

In ko se zgodi to, so ceste skoraj prazne, avtobus postane precej bolj ucinkovit, zaradi dodatnega denarja od vec potnikov pa tudi bolj frekventne.

Ne se hecat, busi so v konicah nabasani, da ne moreš vstopiti. Torej očitno za frekvenco ni ravno preoblem to, da se ljudje ne vozijo, se ti ne zdi? :|
Torej zakaj bi se šel basat kot sardina, da bi na šiht prišel v 1h40 namesto 25min, in to za isto ceno kot z avtom?


Zato ker se bos moral. Pa je fino, ce se ze malo prej navadis, da ne bo sok prevelik. Saj ves, podnebne spremembe pa to, pocasi in vedno hitreje bo postal osebni avto za dnevno premikanje ekstra neprimeren, drag,...

No pa tudi zato, ker je vse kar opisujes problem avtomobilov v mestu, ne avtobusov. In resi se jih z odstranitvijo avtomobilov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bweemfi ()

Suve2075 ::

Hope is not lost. The Netherlands used to be one of the most car dependent countries in the world. Spodaj na sliki je dejansko Amsterdam v letih 1970! Oni so včasih imeli velike probleme z prometnimi zamaški. Not anymore! Tudi mi lahko sledimo njihovemu zgledu.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

WizzardOfOZ ::

bweemfi je izjavil:

Ne, ti si prevec razvajen in ko je postala bolj komot alternativa dosegljiva, so jo pac vsi zagrabili in unicili javni prevoz.


Izgovor, da so sami ljudje uničili javni prevoz je bedast. Javni prevoz nikoli ni bil vzpostavljen. Zato ga nismo niti mogli uničit, ker ga že v osnovi ni bilo.

Recimo za krožno linijo LPP: Črnuče -> Šentjakob -> Šmartinska -> Gospodarsko razstavišče -> Slovenska -> Črnuče in v obratni smeri, prosimo že več kot 15 let. Na tej liniji bi se več kot pol našega naselja vozilo. Pa za kaj takega niti odgovora ne dobimo, čeprav je bilo poslane pošte že ogromno. Da pridem do BTC-ja, danes rabim 45 minut z busom, ker moram skozi center mesta. V primeru te linije pa nekje 15 minut skozi šentjakob, kar bi bila zmaga. Z avtom rabim v normalnih razmerah med 6 in 9 minut po obvoznici.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Suve2075 ::

Bellzmet je izjavil:

bweemfi je izjavil:

Suve2075 je izjavil:

Dosti familij dejansko nima avta na Nizozemskem.

Tudi v Sloveniji jih je vedno vec in dejansko to ni problem, problem je, da se tipicen slovenski zahojen kmetavz upira vsaki spremembi.


To si zmišljujete podatke kakor vam paše.

Tale link pravi, da Nizozemska ne odstopa kaj preveč od povprečja:
https://www.acea.auto/figure/motorisati...

In ne samo to. Število avtomobilov na 1.000 prebivalcev na Nizozemsklem se je iz leta 2016, ko je bilo 497 celo povečalo na 520 v letu 2020.

Tako da ne bućk prodajat kako se tam vsi s kolesi vozijo...


Očitno si tak bedak da ne veš kaj ti tvoja statistika prikazuje. Edini ki si zmišljuje podatke si ti. Tvoja statistika ti prikazuje koliko ljudi ima avto na 1000 prebivalcev! Ja Nizozemci imajo avtomobile, to ni nobena skrivnost, ampak za kratke razdalje znotraj mesta v večini uporabljajo kolo! Cca 35 % Nizozemcev za prevoz do šihta uporablja kolo vsakodnevno, cca 75 % pa vsaj občasno. Ja? Si dojel?

In ravno za to gre: ne za to da se boš odpovedal avtu, ampak za to da boš imel OBOJE, tako kolo, kot avto, vrsto prevoznega sredstva pa boš izbral za vsako vožnjo posebej glede na razdaljo in število potnikov. Zakaj je to nekaterim tako težko dojeti, ste res tako glupi al se sam delate?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

feryz ::

Zunaj Amsterdama? Seveda ti verjamemo.

WizzardOfOZ ::

Bicikli laufajo samo v centru amsterdama, do tja se pa vsi pripeljejo. Na obrobju je P+R parkplacov ogromno za vse tiste, ki pridejo odzunaj. Samo tega ne bo inžinirček pokazazal, ker bi s tem dokazal, da imajo enako sliko kot pri nas, le da do mesta vodi več avtocest s po več kot 3 pasovi, da vse to požre.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

bweemfi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

bweemfi je izjavil:

Ne, ti si prevec razvajen in ko je postala bolj komot alternativa dosegljiva, so jo pac vsi zagrabili in unicili javni prevoz.


Izgovor, da so sami ljudje uničili javni prevoz je bedast. Javni prevoz nikoli ni bil vzpostavljen. Zato ga nismo niti mogli uničit, ker ga že v osnovi ni bilo.

Recimo za krožno linijo LPP: Črnuče -> Šentjakob -> Šmartinska -> Gospodarsko razstavišče -> Slovenska -> Črnuče in v obratni smeri, prosimo že več kot 15 let. Na tej liniji bi se več kot pol našega naselja vozilo

Vec kot ocitno se ne bi, sicer bi progo ze imeli.

Suve2075 ::

energetik je izjavil:

bweemfi je izjavil:

Suve2075 je izjavil:

Dosti familij dejansko nima avta na Nizozemskem.

Tudi v Sloveniji jih je vedno vec in dejansko to ni problem, problem je, da se tipicen slovenski zahojen kmetavz upira vsaki spremembi.
Ne upiram se spremembam na bolje. Če me javni prevoz dostavi v 30min do šihta (to pomeni od vrat do vrat), ga bi takoj koristil. Ne bom šel pa izgubljat vsak dan dodatno 1,5h-2h in se izpostavljat z e-biciklom v promet.


Ne. Pusti javni prevoz. Fora je da bi 50 % Slovencev lahko uporabljalo E-bicikelj na poti do svoje službe in bi prispeli v približno podobnem času kot za avtom, ali celo prej v času prometne konice.

WizzardOfOZ je izjavil:

Bicikli laufajo samo v centru amsterdama, do tja se pa vsi pripeljejo. Na obrobju je P+R parkplacov ogromno za vse tiste, ki pridejo odzunaj. Samo tega ne bo inžinirček pokazazal, ker bi s tem dokazal, da imajo enako sliko kot pri nas, le da do mesta vodi več avtocest s po več kot 3 pasovi, da vse to požre.


Sej ravno to je point! POint je da se ZNOTRAJ mesta NE VOZI Z AVTOM! TO je celoten point. Avto je samo za ZUNAJ mesta, za znotraj mesta pa ne! IN ja, P+R parkplaci so rešitev in to ima tudi Ljubljana.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

bweemfi ::

Suve2075 je izjavil:

energetik je izjavil:

bweemfi je izjavil:

Suve2075 je izjavil:

Dosti familij dejansko nima avta na Nizozemskem.

Tudi v Sloveniji jih je vedno vec in dejansko to ni problem, problem je, da se tipicen slovenski zahojen kmetavz upira vsaki spremembi.
Ne upiram se spremembam na bolje. Če me javni prevoz dostavi v 30min do šihta (to pomeni od vrat do vrat), ga bi takoj koristil. Ne bom šel pa izgubljat vsak dan dodatno 1,5h-2h in se izpostavljat z e-biciklom v promet.


Ne. Pusti javni prevoz. Fora je da bi 50 % Slovencev lahko uporabljalo E-bicikelj na poti do svoje službe in bi prispeli v približno podobnem času kot za avtom, ali celo prej v času prometne konice.

Ne bi. Samo smrti bi bilo vec na cesti, tipicen Slovenec je preneumen, da bi se bil sposoben voziti po kolesarski, ko je na njej se nekaj koles. V primeru elektricnega kolesa bi bilo pa se precej slabse zaradi hitrosti.

To bi bilo pogojno izvedljivo, ce zapremo ceste za avtomobile in naredimo prostor.

WizzardOfOZ ::

bweemfi je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

bweemfi je izjavil:

Ne, ti si prevec razvajen in ko je postala bolj komot alternativa dosegljiva, so jo pac vsi zagrabili in unicili javni prevoz.


Izgovor, da so sami ljudje uničili javni prevoz je bedast. Javni prevoz nikoli ni bil vzpostavljen. Zato ga nismo niti mogli uničit, ker ga že v osnovi ni bilo.

Recimo za krožno linijo LPP: Črnuče -> Šentjakob -> Šmartinska -> Gospodarsko razstavišče -> Slovenska -> Črnuče in v obratni smeri, prosimo že več kot 15 let. Na tej liniji bi se več kot pol našega naselja vozilo

Vec kot ocitno se ne bi, sicer bi progo ze imeli.


Seveda bi se. Večina, ki se mora danes vozit z avtom, ker niti kolesarske poti ni v tej smeri. Ampak vaš ljubljeni župan Jankovič noče delat dobička svojim konkurentom (BTC), zato te linije ne bo dokler bo on župan.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Suve2075 ::

Ampak pizda ste glupi: SPODBUJAJTE ljudi da uporabijo kolo za prevoz na šiht, ker več folka kot bo to delalo, BOLJ PROSTE ceste boste vi imeli z avtom in manj bo prometnih zamaškov! Vi pa delate ravno kontra in ljudi prepričujete naj se usedejo v avto pa četudi je razdalja samo par kilometrov. Očitno ste preglupi da bi spoznali da s tem PLJUVATE V LASTNO SKLEDO!

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: energetik ()

bweemfi ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Bicikli laufajo samo v centru amsterdama, do tja se pa vsi pripeljejo. Na obrobju je P+R parkplacov ogromno za vse tiste, ki pridejo odzunaj.

https://www.lpp.si/en/informations-pass...
««
26 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149905 (36145) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15920027 (15664) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931437 (21523) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35582248 (71657) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133131 (27532) BigWhale

Več podobnih tem