Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
WizzardOfOZ ::
Ne, na žalost tretji pas nič ne bi izboljšal, le porabil davkoplačevalski denar. Mnogo manjši denar (ranga 1000x manjši denar) naložen v kolesarsko infrastrukturo pa dejansko bi stvari močno izboljšal. Kot pravim: modernim evropskim narodom je uspelo, bo tudi nam?
Spet en, ki je pojedel vse znanje sveta. To kar ti kažeš v teh filmčkih velja, ko že imaš 3 vozne pasove. Od tam naprej je brez veze širit cestišča. Dvopasovnice so pa dokazano ovira, če imaš kolone kamionov, (ki bi jih moral spraviti ali na tretji pas ali pa na vlake.) Pri nas so problem kamioni, ki zjutraj zasedajo počasni pas v kompletu. Tretji pas bi pomagal, da bi imeli pas za kamione in 2 pasa za avtomobile. Torej bi šele potem bila v resnici dvopasovnica, ker zaradi kamionov je vozen samo en pas.
Pa povej na glas, da naj se vsi, ki se sedaj z oddaljenih krajev vozijo z avtomobili v službo v Ljubljano, prešaltajo na bicikle in se vozijo z bicikli v službo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
feryz ::
Tretji pas bi pomagal, če bi kljub temu imeli dnevno omejitev za prehitevanje kamionov.
Drugače bi tako imeli dva pasa kamionov in enega za avtomobile.
Da tretji pas ne pomaga, je pa, seveda, pravljica za lahko noč. Zelo, zelo pomaga. Očitno zagovorniki tega še niso videli tropasovnice od blizu. Ali pa računajo, da bi v primeru tretjega pasu v momentu po Sloveniji krožilo 50 procentov več vozil.
Drugače bi tako imeli dva pasa kamionov in enega za avtomobile.
Da tretji pas ne pomaga, je pa, seveda, pravljica za lahko noč. Zelo, zelo pomaga. Očitno zagovorniki tega še niso videli tropasovnice od blizu. Ali pa računajo, da bi v primeru tretjega pasu v momentu po Sloveniji krožilo 50 procentov več vozil.
Trupl0 ::
Kaj ti pomaga tropasovnica na južni obvoznici, da ko greš na dolenjsko AC se iz treh pasov nato zoža v enega samega, k je pri vključevanju omejen še s količki in ma vsega 100m prostora, da se vklopi na avtocesto, ker že sreča tunel.
Gužva na naših AC je trenutno posledica uvozov na severni obvoznici ter izvoza na gorenjko iz severne, zahodne na primorko ter seveda južne obvoznice na dolenjko.
obvoznica je kriva
Gužva na naših AC je trenutno posledica uvozov na severni obvoznici ter izvoza na gorenjko iz severne, zahodne na primorko ter seveda južne obvoznice na dolenjko.
obvoznica je kriva
If you are going through Hell, keep going !
Curve Ball ::
Prepoved prehitevanja kamionov že imamo par let na celotni štajerki in primorki in tudi na obvoznici. Pa saj se kar držijo, prehitevanja med šleperji je malo.
feryz ::
Gužva je posledica pezdetov, ki ne morejo normalno voziti ali se umakniti.
Pri 130 km/h se varnostna razdalja avtomatsko podaljša, tudi večina ljudi bi rada vozila tako, nestrpneži lažje počakamo in ne rinemo v rit.
Ker pa folk vozi po prehitevalnem 105 do 110 km/h in visi na njem od Kopra do Ljubljane, imamo to, kar imamo.
Pri 130 km/h se varnostna razdalja avtomatsko podaljša, tudi večina ljudi bi rada vozila tako, nestrpneži lažje počakamo in ne rinemo v rit.
Ker pa folk vozi po prehitevalnem 105 do 110 km/h in visi na njem od Kopra do Ljubljane, imamo to, kar imamo.
WizzardOfOZ ::
Tretji pas bi pomagal, če bi kljub temu imeli dnevno omejitev za prehitevanje kamionov.
Imamo že nekaj let in celo deluje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
feryz ::
Kako točno pa deluje? Desni pas je zabit s kamioni, levi pa z avtomobili?
Naučite se brati. Napisal sem, da bi tudi v primeru tretjega pasu morala biti ista ureditev.
To tudi jaz vem, da imamo to že nekaj let. Zaenkrat še znam table gledati in prebrati kaj spodaj piše.
Naučite se brati. Napisal sem, da bi tudi v primeru tretjega pasu morala biti ista ureditev.
To tudi jaz vem, da imamo to že nekaj let. Zaenkrat še znam table gledati in prebrati kaj spodaj piše.
LeQuack ::
Gužva je posledica pezdetov, ki ne morejo normalno voziti ali se umakniti.
Pri 130 km/h se varnostna razdalja avtomatsko podaljša, tudi večina ljudi bi rada vozila tako, nestrpneži lažje počakamo in ne rinemo v rit.
Ker pa folk vozi po prehitevalnem 105 do 110 km/h in visi na njem od Kopra do Ljubljane, imamo to, kar imamo.
Lol ja itak da je gužva zato. Se pravi vsi bi si morali umakniti na desni pas, da greš lahko ti s svojim dragim avtom mimo. Zrihtaj si policijsko spremstvo pa bo mogoče delovalo.
Quack !
starfotr ::
Gužva je posledica pezdetov, ki ne morejo normalno voziti ali se umakniti.
Pri 130 km/h se varnostna razdalja avtomatsko podaljša, tudi večina ljudi bi rada vozila tako, nestrpneži lažje počakamo in ne rinemo v rit.
Ker pa folk vozi po prehitevalnem 105 do 110 km/h in visi na njem od Kopra do Ljubljane, imamo to, kar imamo.
Hitrosti na AC so previsoke glede na gostoto prometa. Normalna omejitev bi morala biti cca. 100 km/h, ob bolj gostem prometu še manj.
Tudi v mestih je hitrost previsoka in zato so poškodbe v primeru trkov mnogo hujše, kot bi bile, če bi bila omejitev npr. 30 km/h.
WizzardOfOZ ::
Kako točno pa deluje? Desni pas je zabit s kamioni, levi pa z avtomobili?
Naučite se brati. Napisal sem, da bi tudi v primeru tretjega pasu morala biti ista ureditev.
To tudi jaz vem, da imamo to že nekaj let. Zaenkrat še znam table gledati in prebrati kaj spodaj piše.
Deluje v tem, da se kamioni na dvopasovnih delih ne prehitevajo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
predi ::
50 % populacije ima do službe manj kot 10 km v eno stran (to je cca 20 minut s kolesom). Še več, kar približno četrtina vseh Slovencev ima do šihta v eno smer samo 5 km, kar je samo cca 10 minut s kolesom.10km/20min = 10km/(20min/60min) = 10km/0,33h = ~30km/h
5km/10min = 5km/(10min/60min) = 5km/0,17h = ~29 km/h
Takšno povprečno hitrost lahko s kolesom mogoče dosežeš v laboratorijskih razmerah, ne v cestnem prometu. Moja povprečna hitrost danes zjutraj je recimo bila 15,6 km/h (2,9 km v 11 minutah in 15 sekundah). Vozim hitreje od večine, vendar upoštevam vse prometne predpise. Mestno središče z dobro urejeno kolesarsko infrastrukturo. To je veliko bolj primerna vrednost, če že želiš posploševati. Torej: 10 km v eno smer je cca 40 minut, 5 km v eno smer je cca 20 minut.
RedDrake ::
Kaj ti pomaga tropasovnica na južni obvoznici, da ko greš na dolenjsko AC se iz treh pasov nato zoža v enega samega, k je pri vključevanju omejen še s količki in ma vsega 100m prostora, da se vklopi na avtocesto, ker že sreča tunel.
Gužva na naših AC je trenutno posledica uvozov na severni obvoznici ter izvoza na gorenjko iz severne, zahodne na primorko ter seveda južne obvoznice na dolenjko.
obvoznica je kriva
Ja, obvoznica je kriva ker de-facto to ni obvoznica.
Obvoznica bi imela 3 ali 4 izhode za LJ, drugače bi bila pa namenjena tranzitnemu prometu.
Obstoječ LJ obroč (predvsem severni del) bi moral biti povsem ločen.
Primer tega je recimo v Udinah, kjer je dvopasovna "hitra" cesta ves čas ob AC, prehod med njima je možen na mislim da dveh mestih in to je to. Vsi ki šibajo po AC, pač šibajo mimo. Tista dvopasovka se pa občasno zabaše, ampak ni panike, to je za tranzit irelevantno.
Tako da rešitev ni tretji pas, ampak je rešitev nova cesta, ki dejansko gre mimo LJ, 100% sploh ni potreben obroč, mogoče samo en konkreten tunel in neka deteljica nekje.
RedDrake ::
50 % populacije ima do službe manj kot 10 km v eno stran (to je cca 20 minut s kolesom). Še več, kar približno četrtina vseh Slovencev ima do šihta v eno smer samo 5 km, kar je samo cca 10 minut s kolesom.10km/20min = 10km/(20min/60min) = 10km/0,33h = ~30km/h
5km/10min = 5km/(10min/60min) = 5km/0,17h = ~29 km/h
Takšno povprečno hitrost lahko s kolesom mogoče dosežeš v laboratorijskih razmerah, ne v cestnem prometu. Moja povprečna hitrost danes zjutraj je recimo bila 15,6 km/h (2,9 km v 11 minutah in 15 sekundah). Vozim hitreje od večine, vendar upoštevam vse prometne predpise. Mestno središče z dobro urejeno kolesarsko infrastrukturo. To je veliko bolj primerna vrednost, če že želiš posploševati. Torej: 10 km v eno smer je cca 40 minut, 5 km v eno smer je cca 20 minut.
Tako ja.
V mestih je povprečje nekje dobrih 15 km/h, ker je potrebno dejansko upoštevati kak semafor, prehod in še kaj drugega. Izven se drugače da držati povprečje tam malo nad 20, ampak še vedno je to precej, če ne živiš ravno na dravskem polju in ni nobenega vetra. Pa ne pozabit da je infrastruktura v spolnem organu, ker recimo že v LJ ko je malce lepše vreme in gre veliko ljudi s kolesi v službo, se na semaforjih delajo kolone in dostikrat niti ne pridejo vsi čez semafor. Povprečna gre potem še bolj v pisane marjetice, tri po možnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Invictus ::
Ceneje kot narediti tropasovnico, bi bilo narediti novo tovorno železnico proti Avstriji in Madžarski.
Kaka linija je to, da gre ves tovorni promet čez center glavnega mesta????
Kaka linija je to, da gre ves tovorni promet čez center glavnega mesta????
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Trupl0 ::
PS: tranzitni promet gre oreng na roke Darsu. Mislit, da se bodo odpovedali taki pogači zaradi zdravja, časa državljanov šoferjev itd. je napačno mišljenje.
Več tovornjakov, več dnarja...
Več tovornjakov, več dnarja...
If you are going through Hell, keep going !
svecka ::
v rush hourjih bi moral prepovedat vse tovornjake in poltovornjake in bi bil problem rešen v 90%.
Mato989 ::
Gužva je posledica pezdetov, ki ne morejo normalno voziti ali se umakniti.
Pri 130 km/h se varnostna razdalja avtomatsko podaljša, tudi večina ljudi bi rada vozila tako, nestrpneži lažje počakamo in ne rinemo v rit.
Ker pa folk vozi po prehitevalnem 105 do 110 km/h in visi na njem od Kopra do Ljubljane, imamo to, kar imamo.
Hitrosti na AC so previsoke glede na gostoto prometa. Normalna omejitev bi morala biti cca. 100 km/h, ob bolj gostem prometu še manj.
Tudi v mestih je hitrost previsoka in zato so poškodbe v primeru trkov mnogo hujše, kot bi bile, če bi bila omejitev npr. 30 km/h.
Če bi bila omejitev 3km/h bi bilo še manj groznih nesreč, ker z 3km/h noben ne more umret če ga rukneš
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Sparkxl ::
Dajmo nekaj razjasnit, ker vidim da eni tukaj živijo v nekem zblojenem paralelnem svetu.
Tranzit so v večini tovornjaki, ki niso tam, ker jim je dolgčas, ampak prevažajo surovine, polizdelke in izdelke. Kaj se zgodi, ko njih ni, ste videli med korono. Pomanjanke vsega.
Torej, osnove smo upam da razčistili. Gremo dalje.
Prepoved, omejevanje in zadrževanje kamionov na mejah? Kaj se vam je komplet odpeljalo? Za EU je že kdo kaj slišal? Prost pretok blaga in delovne sile? Mislim wtf što sve pichka rodi...
Kar pa se same obvoznice tiče...omfg vsaka čast vsem vam, ki se dnevno tam gužvate. Jaz si dam prej luknjo v koleno vrtat kot da živim v megleni kotlini. Sem se ravno v petek peljal mimo proti jugu. Ob 4 je stalo vse od logatca, mimo lj, proti dolenjski.
Tranzit so v večini tovornjaki, ki niso tam, ker jim je dolgčas, ampak prevažajo surovine, polizdelke in izdelke. Kaj se zgodi, ko njih ni, ste videli med korono. Pomanjanke vsega.
Torej, osnove smo upam da razčistili. Gremo dalje.
Prepoved, omejevanje in zadrževanje kamionov na mejah? Kaj se vam je komplet odpeljalo? Za EU je že kdo kaj slišal? Prost pretok blaga in delovne sile? Mislim wtf što sve pichka rodi...
Kar pa se same obvoznice tiče...omfg vsaka čast vsem vam, ki se dnevno tam gužvate. Jaz si dam prej luknjo v koleno vrtat kot da živim v megleni kotlini. Sem se ravno v petek peljal mimo proti jugu. Ob 4 je stalo vse od logatca, mimo lj, proti dolenjski.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
RedDrake ::
Saj ljudje, ki v LJ živimo (in delamo) tipično ne vidimo obvoznice. Jaz se po njej vozim morda 30x letno (tipično ko grem na enega izmed vikendov ali na kake počitnice).
Ampak vemo pa, kako izgleda promet in večinoma vemo tudi zakaj.
In ne, tranzit že po imenu pove, da večinoma _NI_ za naše kraje.
90%+ tovornega prometa na naših cestah potuje v tujino.
Če prepovemo tovorni tranzit čez SLO, torej vse kar nima začetne ali končne točke za tovor v SLO (in ne, Luka Koper ni takšna točka), se znebimo večino "holesterola", ki maši naše cestne arterije.
Jasno, lahko bi zaslužili namesto tega in uredili železniški prevoz, ampak hej, mi raje vidimo da se sosed zaduši v smogu, kot pa da ima on 50 EUR več jaz pa 10 EUR več. Hja, takšni smo.
Ampak vemo pa, kako izgleda promet in večinoma vemo tudi zakaj.
In ne, tranzit že po imenu pove, da večinoma _NI_ za naše kraje.
90%+ tovornega prometa na naših cestah potuje v tujino.
Če prepovemo tovorni tranzit čez SLO, torej vse kar nima začetne ali končne točke za tovor v SLO (in ne, Luka Koper ni takšna točka), se znebimo večino "holesterola", ki maši naše cestne arterije.
Jasno, lahko bi zaslužili namesto tega in uredili železniški prevoz, ampak hej, mi raje vidimo da se sosed zaduši v smogu, kot pa da ima on 50 EUR več jaz pa 10 EUR več. Hja, takšni smo.
misso ::
v rush hourjih bi moral prepovedat vse tovornjake in poltovornjake in bi bil problem rešen v 90%.
Bi ti štartal s tovornjakom ob 12.00 iz lj da boš bil na razkladu ob 18.00 v mariboru? Ker nebi smel voziti ob konicah (14.00 do 18.00)
Verjmeni da vozniku ni v interesu stati v koloni ker mu teče delovni čas. On lahko vozi maksimalno 4,5 ure 45 minut pavze in spet 4,5 ure (pustimo še par možnosti) in plačani so po prevoženih kilometrih.
Curve Ball ::
Saj ljudje, ki v LJ živimo (in delamo) tipično ne vidimo obvoznice. Jaz se po njej vozim morda 30x letno (tipično ko grem na enega izmed vikendov ali na kake počitnice).
Ampak vemo pa, kako izgleda promet in večinoma vemo tudi zakaj.
In ne, tranzit že po imenu pove, da večinoma _NI_ za naše kraje.
90%+ tovornega prometa na naših cestah potuje v tujino.
Če prepovemo tovorni tranzit čez SLO, torej vse kar nima začetne ali končne točke za tovor v SLO (in ne, Luka Koper ni takšna točka), se znebimo večino "holesterola", ki maši naše cestne arterije.
ne moremo omejevati dokler smo v eu. Šansa je bila ko smo se pridruževali, vendar smo bili preveč potrebni. Avstrija si je priborila izjemo da lahko omejuje (mislim pa da samo Avtrija pa nobena druga država)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Curve Ball ()
RedDrake ::
Ja ja, tako kot so kontrole na notranjih mejah schengena "prepovedane", ampak avstrija jih nepretrgoma izvaja že 8 let.
To bolj sliči na "more like guidelines than actual rules".
To bolj sliči na "more like guidelines than actual rules".
Curve Ball ::
Ne, če bi omejevali promet bi nas evropska komisija zelo hitro tožila. Kontrole so ob določenih pogojih dovoljene.
RedDrake ::
Btw, komot damo davek na tovorni promet, ki gre po SLO cestah - ker gremo kobajagi green/eko/greta/whatever. Potem pa pač nudimo konkretne olajšave za domače prevoznike, spet ker kobajagi rešujemo ekonomijo, whatever.
EU je taka birokratska špageterija, da se imho da izvesti vse brez da bi bil odgovoren za karkoli.
Ker, čer naredimo našo pot dražjo od alternativne, bo to rešilo problem (za nas). Itak nas za druge boli čuska, kot pravijo naši bivši bratje.
EU je taka birokratska špageterija, da se imho da izvesti vse brez da bi bil odgovoren za karkoli.
Ker, čer naredimo našo pot dražjo od alternativne, bo to rešilo problem (za nas). Itak nas za druge boli čuska, kot pravijo naši bivši bratje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Curve Ball ::
LOL, komot ;). Vsak poseg države, ki preferira slovenska podjetja proti eu podjetjem mora odobriti evropska komisija, če ne te lahko toži in iztoži. Daj se no mal poduči kako EU funkcionira pa nehaj nakladat tule z nekimi nemogočimi predlogi.
energetik ::
Samo še čakam, da bo enkrat popolni kolaps obroča, danes smo kar blizu, severna stoji v obe smeri, južna proti dolenjski, pripeljat se da kvečjemu od Zaloga do Centra..
Iz smeri Domžal sami Slovaki pa Mađari. Kam za vraga grejo v četrtek?
Iz smeri Domžal sami Slovaki pa Mađari. Kam za vraga grejo v četrtek?
vires in numeris
Cr00k ::
Praznike generalno ukint, pa bo manj guzve. Pa se vecja produktivnost bo v podjetjih. Win-win :)
starfotr ::
Samo še čakam, da bo enkrat popolni kolaps obroča, danes smo kar blizu, severna stoji v obe smeri, južna proti dolenjski, pripeljat se da kvečjemu od Zaloga do Centra..
Iz smeri Domžal sami Slovaki pa Mađari. Kam za vraga grejo v četrtek?
Z zahoda in s severa gredo ljudje v svojo domovino s katere prihajajo. Prazniki so pred vrati. Vsako leto je isto. Samo količina prometa nam eksponentno narašča.
https://www.promet.si/sl/prometni-koled...
Utk ::
Btw, komot damo davek na tovorni promet, ki gre po SLO cestah - ker gremo kobajagi green/eko/greta/whatever. Potem pa pač nudimo konkretne olajšave za domače prevoznike, spet ker kobajagi rešujemo ekonomijo, whatever.
EU je taka birokratska špageterija, da se imho da izvesti vse brez da bi bil odgovoren za karkoli.
Ker, čer naredimo našo pot dražjo od alternativne, bo to rešilo problem (za nas). Itak nas za druge boli čuska, kot pravijo naši bivši bratje.
Alternativne poti ni. Namesto da bi izkoristili pozicijo, da nam tujci plačajo avtoceste, železnice in vse, bi vi to prepustili...komu sploh?
LeQuack ::
Curve Ball je izjavil:
LOL, komot ;). Vsak poseg države, ki preferira slovenska podjetja proti eu podjetjem mora odobriti evropska komisija, če ne te lahko toži in iztoži. Daj se no mal poduči kako EU funkcionira pa nehaj nakladat tule z nekimi nemogočimi predlogi.
Zakaj ne morem avto zavarovat pri tuji zavarovalnici, preferira se slovenska podjetja. Enako pri zdravstvene zavarovanju. Enako pri mobilnih ponudnikih, ali ponudnikih elektrike. Teh primerov je nešteto.
Quack !
starfotr ::
Btw, komot damo davek na tovorni promet, ki gre po SLO cestah - ker gremo kobajagi green/eko/greta/whatever. Potem pa pač nudimo konkretne olajšave za domače prevoznike, spet ker kobajagi rešujemo ekonomijo, whatever.
EU je taka birokratska špageterija, da se imho da izvesti vse brez da bi bil odgovoren za karkoli.
Ker, čer naredimo našo pot dražjo od alternativne, bo to rešilo problem (za nas). Itak nas za druge boli čuska, kot pravijo naši bivši bratje.
Alternativne poti ni. Namesto da bi izkoristili pozicijo, da nam tujci plačajo avtoceste, železnice in vse, bi vi to prepustili...komu sploh?
Ne moremo samovoljno določat cen. Sploh pa ne za tovorna vozila.
To, da bi nam tujci plačevali je že z vinjetami in njihovo ceno padlo v vodo.
Če je kdo pozabil, najprej so bile predvolilne cene, 55 eur. Bila je še polletna za 35 eur. Te cene pač niso bile realne in so se morale zvišat.
Vendar prišlo je do pomembnih sprememb. Iz EU so nam žugali, da nam nr smejo tujci plačevat cest. Kar je obstoj polletne bil točno to.
Nato so uvedli ceno 95 in kasneje 110 eur, ter mesečno za 30 in tedensko za 15 eur. Torej tujci so dobili želena krajša obdobja vendar so cene višje.
Torej EU ti lahko zateži glede cene in tudi veljavnosti.
Pozabite, da nam bodo tujci gradili. Ko potegneš črto je tranzit izguba za nas. Vendar vseh kreditov in davkoplačevalskega denarja, ki je izginil v SCT in Vegrad se ne vidi, vidi se samo letno poročilo od DARSa, ki ima neverjetno lepe cifre. Te cifre ne bodo nikoli poplačale gradnje cest.
Utk ::
Bluziš. Od vinjet dobi DARS slabo polovico denarja, 60% je od tovornjakov, ki so skoraj vsi tuji, od vinjet je pa tudi skoraj polovica tujih. Tujci nam bojo realno odplačali AC, sami jih bi težko. Navit cene in zajebavat tranzit, je butasto. Raje s tem nardimo 3. os, ki bi tudi malo razbremenila obroč, ker se ne bi Dolenjci na Štajersko vozili čez Ljubljano in obratno, in še bolj pomembno, morda se bi kdo iz Celja vozil v Novo mesto v službo namesto v Ljubljano. Pa sigurno je takih projektov še kaj, ki bi lahko naredili kakšno korist.
Wrop ::
Pa si ti sploh videl koliko denarja je DARS pobral v letu 2022?
Skoraj pol milijarde. V letu 2021 je od vinjet dobil 180 milijonov, 2022 pa so podobne številke.
Čisti dobiček? 135 milijonov leta 2021.
Vinjete bi lahko prodajali po pol cene, pa bi če vedno tolki dobičke. Vseeno raje dam 110 €, pa da imamo vsaj avtoceste zrihtane, pa da še kako novo traso naredijo.
Skoraj pol milijarde. V letu 2021 je od vinjet dobil 180 milijonov, 2022 pa so podobne številke.
Čisti dobiček? 135 milijonov leta 2021.
Vinjete bi lahko prodajali po pol cene, pa bi če vedno tolki dobičke. Vseeno raje dam 110 €, pa da imamo vsaj avtoceste zrihtane, pa da še kako novo traso naredijo.
Curve Ball ::
Curve Ball je izjavil:
LOL, komot ;). Vsak poseg države, ki preferira slovenska podjetja proti eu podjetjem mora odobriti evropska komisija, če ne te lahko toži in iztoži. Daj se no mal poduči kako EU funkcionira pa nehaj nakladat tule z nekimi nemogočimi predlogi.
Zakaj ne morem avto zavarovat pri tuji zavarovalnici, preferira se slovenska podjetja. Enako pri zdravstvene zavarovanju. Enako pri mobilnih ponudnikih, ali ponudnikih elektrike. Teh primerov je nešteto.
Jao no...nič se ne preferira slovenska podjetja pri teh tvojih primerih, prav pri nobenem. Pri vseh imaš tuje ponudnike.
starfotr ::
Avtoceste so še kar v redu. Vendar videti je, da zanemarjajo vzdrževanje. Poglejte si nadvoze, kjer se vidi zarjavela armatura. In žlebove. Nekje jih sploh ni več, ker jihbje rja pojedla.
Skratka, vzdrževanje in popravila imajo še veliko lufta za izboljšanje kakovosti.
Tudi samo načrtovanje in gradnja bi lahko bila boljši.
Ko so gradili 2. cev Karavank na AT strani, so vestno zapirali obstoječo cev med nevarnimi deli. Sedaj, ko delajo naši (oziroma Turki), je predor odprt. Pa dvomim, da naši bolj nežno minirajo in vrtajo. Samo denar za zapore bodo raje v svoje žepe dali, poleg tega ne bo izpada od tunelnine, če je predor zaprt. Vse na račun varnosti.
Skratka, vzdrževanje in popravila imajo še veliko lufta za izboljšanje kakovosti.
Tudi samo načrtovanje in gradnja bi lahko bila boljši.
Ko so gradili 2. cev Karavank na AT strani, so vestno zapirali obstoječo cev med nevarnimi deli. Sedaj, ko delajo naši (oziroma Turki), je predor odprt. Pa dvomim, da naši bolj nežno minirajo in vrtajo. Samo denar za zapore bodo raje v svoje žepe dali, poleg tega ne bo izpada od tunelnine, če je predor zaprt. Vse na račun varnosti.
LeQuack ::
Curve Ball je izjavil:
Curve Ball je izjavil:
LOL, komot ;). Vsak poseg države, ki preferira slovenska podjetja proti eu podjetjem mora odobriti evropska komisija, če ne te lahko toži in iztoži. Daj se no mal poduči kako EU funkcionira pa nehaj nakladat tule z nekimi nemogočimi predlogi.
Zakaj ne morem avto zavarovat pri tuji zavarovalnici, preferira se slovenska podjetja. Enako pri zdravstvene zavarovanju. Enako pri mobilnih ponudnikih, ali ponudnikih elektrike. Teh primerov je nešteto.
Jao no...nič se ne preferira slovenska podjetja pri teh tvojih primerih, prav pri nobenem. Pri vseh imaš tuje ponudnike.
Ok kako se lahko zavarujem pri nemški zdravstveni zavarovalnici namesto pri ZZZS, za obvezno zdravstveno.
Quack !
Utk ::
Vendar videti je, da zanemarjajo vzdrževanje. Poglejte si nadvoze, kjer se vidi zarjavela armatura. In žlebove. Nekje jih sploh ni več, ker jihbje rja pojedla.
Ti še nisi videl kake hrvaške, italijanske, francoske, ali pa magari nemške, avtoceste, a ne da?
starfotr ::
In zakaj primerjava s tujimi slabimo praksami?
Če se že primerjamo potem si poglej debelino avtocestnega sloja pri nas in v Nemčiji.
Če se že primerjamo potem si poglej debelino avtocestnega sloja pri nas in v Nemčiji.
nejc_nejc ::
WizzardOfOZ ::
In zakaj primerjava s tujimi slabimo praksami?
Če se že primerjamo potem si poglej debelino avtocestnega sloja pri nas in v Nemčiji.
isto pkovanje
Ti se pa nisi prav dosti po nemških avtocestah vozil, ane?
Če grem po južni ljubljanski obvoznici, mi cel avto skače že pri 90km/h, če grem po minhenski obvoznici pa tudi pri 170 nič ne trese. Pa sta to obvoznice, kjer je minhenska 3x bolj obremenjena kot ljubljanska južna obvoznica.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
Ja, ker v Nemčiji pa ne najdeš 8 km avtoceste da ti bi avto skakal. Če ti že res sploh skače.
GupeM ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če grem po južni ljubljanski obvoznici, mi cel avto skače že pri 90km/h, če grem po minhenski obvoznici pa tudi pri 170 nič ne trese.
Priporočam, da greš s svojim avtom v Nemčijo, ne z rentacarjem. Ampak prej ga pelji k mehaniku, da ti bo nehal skakat. Meni pri 130 nič ne skače. Pa je skoraj zagotovo nižjega razreda kot tvoj.
WizzardOfOZ ::
Sem bil ravno prejšnji teden. Sem otroka peljal na otvoritev Legolanda. Zato vem po kakih cestah sem se do tja peljal. Kjer se je dalo 170+ km/h brez nekih problemov, ene 7 gradbišč po poti do tja, ampak znosno in s 100km/h mimo. Brez nekih zastojev, brez hude krvi in na splošno prideš spočit na cilj, ne ožet ko cunja, ker skos gledaš, kje se bo kdo vate zaletel, ker ne voziš kot bi si on želel.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Otroka si peljal pri 170kmh+?
In kaj je s tem narobe? To je potovalna hitrost za ta avto. Avtoceste so tam brez omejitev.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
XRCca ::
50 % populacije ima do službe manj kot 10 km v eno stran (to je cca 20 minut s kolesom). Še več, kar približno četrtina vseh Slovencev ima do šihta v eno smer samo 5 km, kar je samo cca 10 minut s kolesom.10km/20min = 10km/(20min/60min) = 10km/0,33h = ~30km/h
5km/10min = 5km/(10min/60min) = 5km/0,17h = ~29 km/h
Takšno povprečno hitrost lahko s kolesom mogoče dosežeš v laboratorijskih razmerah, ne v cestnem prometu. Moja povprečna hitrost danes zjutraj je recimo bila 15,6 km/h (2,9 km v 11 minutah in 15 sekundah). Vozim hitreje od večine, vendar upoštevam vse prometne predpise. Mestno središče z dobro urejeno kolesarsko infrastrukturo. To je veliko bolj primerna vrednost, če že želiš posploševati. Torej: 10 km v eno smer je cca 40 minut, 5 km v eno smer je cca 20 minut.
Ne. Počasen si ko svina, pa brez zamere. Sam si si kriv če čakaš na semaforje čeprav nobenga ni in je prosto (seveda moraš pa vedet kaj delaš in RES pogledat). Jst imam z električnim bajkom brez problema 35 km/h povprečno hitrost. Celo s skirojem Xiaomi imam povprečno hitrost cca 28 km/h (tunan je tako da gre maks 31 km/h, seveda pa sem pa tja če je prosto sekam rdečo luč, ampak res samo če je prosto). Tako da ja, je točno tako kot sem napisal, torej 20 minut v eno smer za 10 km v eno smer, ter 10 minut za 5 km v eno smer.
Sicer pa tudi s tvojo IZREDNO počasno hitrostjo še vedno isti point velja. Tudi 40 minut in 20 minut je še vedno čas ki je znotraj "mogočega" in realnega za vožnjo s kolesom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: XRCca ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49780 (36020) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20019 (15656) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31398 (21484) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 82181 (71590) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33095 (27496) | BigWhale |