» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
20 / 60
»»

feryz ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Nekje 20 let nazaj je slovenski voznik, ki je vozil kamion v francijo in nazaj, dobil 2500EUR na mesec na račun, danes pa dobi mogoče 800 na račun in 500 na roko.
To si pa krepko zaj... Ti bom popravil.
Nekje 20 let nazaj je slovenski voznik, ki je vozil kamion v francijo in nazaj, dobil 800EUR na račun in nič na roko na mesec, danes pa zagotovo dobi med 2,5 in 3 jurje na račun. Noben prevoznik se ne zajebava z evropskimi predpisi. Ki so kristalno jasni. Delavec v tujini mora biti plačan, kot so tamkajšnji delavci.
Tudi romunski prevozniki plačujejo tako, če gre za resno romunsko prevozno podjetje. Drugače bo zelo hitro postalo neresno oz. neobstoječe.
Kvadriljon mini romunskih prevoznikov v kombijih pa dela po svoje, to ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

starfotr ::

Utk, najbrž ne veš kakšni so pritiski na cene v dobavih verigah, kajne? Ne gre nujno za najcenejši izdelek.

Problem je obstoj neresnih (prevozniških) firm. Ki delajo neko obdobje nato pa zaprejo in odprejo nove firme. Samo zato, da lahko še naprej delajo goljufije in nečednosti v poslu. Vse za nizko ceno.

Saj pravijo resni, da s tako ceno oni ne morejo vozit. Potem se pa vprašajmo, kaj je tu narobe.

In potem nam takšni delajo gužvo in štalo na cesti (nimajo zimskih gum, gorijo kamioni, vozniki imajo par kartic in furajo cele dneve)...

GupeM ::

feryz je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Nekje 20 let nazaj je slovenski voznik, ki je vozil kamion v francijo in nazaj, dobil 2500EUR na mesec na račun, danes pa dobi mogoče 800 na račun in 500 na roko.
To si pa krepko zaj... Ti bom popravil.
Nekje 20 let nazaj je slovenski voznik, ki je vozil kamion v francijo in nazaj, dobil 800EUR na račun in nič na roko na mesec, danes pa zagotovo dobi med 2,5 in 3 jurje na račun. Noben prevoznik se ne zajebava z evropskimi predpisi. Ki so kristalno jasni. Delavec v tujini mora biti plačan, kot so tamkajšnji delavci.
Tudi romunski prevozniki plačujejo tako, če gre za resno romunsko prevozno podjetje. Drugače bo zelo hitro postalo neresno oz. neobstoječe.
Kvadriljon mini romunskih prevoznikov v kombijih pa dela po svoje, to ja.

Naj vama obema odgovorim tako kot je bilo v resnici. 20 let nazaj so slovenski vozniki, ki so vozili kamion v Francijo in nazaj, na račun dobili tolarje, nobenih eurov.

Invictus ::

D3m je izjavil:

Sorry Rock radio pa ni glup.....opraviči se.

Monoton je. Ob vsej muziki bi lahko imeli več kot 2 play listi :).

starfotr je izjavil:

Tovor gre. Samo vsi kamioni, ki so na naših cestah žal ne morejo na železnico.

Se le pozna, da 50 let nismo vlagali nič v železnico. Smo pa izključno samo v ceste.

Slovenija potrebuje poseben tir samo za tovorni promet.

Dokler tega ne bo, in gre ves tovorni promet skozi center Ljubljane, ne o nič boljše.

Ja, to bi najbež stalo tam 10 milijard ali več. Ampak rešiš problem tovornjakov na avtocestah, pa tja ni treba nič vlagat. Tovornjak tam do 30.000x bolj uniči avtocesto kot osebni avto.

Tam v Prekmurju narediš še železniško vozlišče, kjer gre vlak v Avstrijo, Hrvaško, ali Madžarsko. Zadeva rešena. Sam domet politike je pač kratek...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Invictus ::

Zimonem je izjavil:

Eh nebivedu spet trapa. Včasih so banke na roko poračunale stvari katere on sedaj ne zna z kobolom, ajbiemom in Avstralci vred. Fant rad fantazira in pa ravno na realnih tleh. Vsak voznik danes dobi te denarje. Pa nimajo kaj dosti mahinirat ker imajo tahografe.

Logistika pa dela po principu najnižje cene.

Ma ti živiš v nekem mehurčku. In idealnem svetu...

Tahometri so vsi prirejeni, GPS kontrole tovornjakov ni, a kdo ve, če te usrane kamere nad avtocestami sploh delujejo? Ker nisem še videl, da bi katero tovornjakarsko firmo zaprli zaradi tega, ker vozniki predolgo vozijo...

Pa če zraven še prišteješ, da je večina lastnikov prevozniških firm navadnih primitivcev, potem situacija res ni lepa za delavce...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Sparkxl ::

Invictus je izjavil:

Sam domet politike je pač kratek...


Domet politike je točno enak tvojemu. LJ center civilizacije, vse ostalo kamena doba. Zato uživaj v dosežkih civilizacije z plusi in tudi minusi. Nema tu cherry picking

WhiteAngel ::

Invictus je izjavil:


Kranjski je ravno tako baraba, ima provizije povsod, sam o tem se ne piše. Moraš malo lokalce vprašat...


Kranj je od 2006 imel 5 različnih županov. Ljubljana je imela v istem obdobju le Jankovića - za občutek, koliko je nekdo ugnezden na svojem prestolu med svojimi podaniki. Višina provizij temu seveda sledi.

scipascapa ::

Ima pa KRANJ 1/5 šiptarjev.

Utk ::

scipascapa je izjavil:

Ima pa KRANJ 1/5 šiptarjev.

Huje je to, da ima 4/5 Gorenjcev...

gruntfürmich ::

Utk je izjavil:

scipascapa je izjavil:

Ima pa KRANJ 1/5 šiptarjev.

Huje je to, da ima 4/5 Gorenjcev...

:))
8-)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WhiteAngel ::

scipascapa je izjavil:

Ima pa KRANJ 1/5 šiptarjev.


Kot zanimivost - vsaki dve leti drugih 1/5 šiptarjev :|

WizzardOfOZ ::

feryz je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Nekje 20 let nazaj je slovenski voznik, ki je vozil kamion v francijo in nazaj, dobil 2500EUR na mesec na račun, danes pa dobi mogoče 800 na račun in 500 na roko.
To si pa krepko zaj... Ti bom popravil.
Nekje 20 let nazaj je slovenski voznik, ki je vozil kamion v francijo in nazaj, dobil 800EUR na račun in nič na roko na mesec, danes pa zagotovo dobi med 2,5 in 3 jurje na račun. Noben prevoznik se ne zajebava z evropskimi predpisi. Ki so kristalno jasni. Delavec v tujini mora biti plačan, kot so tamkajšnji delavci.
Tudi romunski prevozniki plačujejo tako, če gre za resno romunsko prevozno podjetje. Drugače bo zelo hitro postalo neresno oz. neobstoječe.
Kvadriljon mini romunskih prevoznikov v kombijih pa dela po svoje, to ja.


Ne nakladaj, ravno obratno je. Kamionarji imajo danes 800€ plače, včasih so imeli pa 3x več, ko se ni dalo romuna najet, da bi delal za prevoznika.
Malo preveri zakaj se ne dobi voznikov kamionov in avtobusov. Povsod je konkreten manjek le teh.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

OneYellow ::

Ampak saj slovenski IT-jevci so tudi "Romuni" na zahodu in so orodje za dumping?

WizzardOfOZ ::

OneYellow je izjavil:

Ampak saj slovenski IT-jevci so tudi "Romuni" na zahodu in so orodje za dumping?


Če sprejmejo delo za drobiž.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

OneYellow ::

Drobiž za USA, bogatija za SLO. Saj tudi Romun pri nas sprejme zanj ugodno plačo za katero Slovenec ne bo delal. Mislim, saj se valda zavedate zakaj se najema remote delavce iz Balkana kamor spada tudi Slovenija?

feryz ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ne nakladaj, ravno obratno je. Kamionarji imajo danes 800€ plače, včasih so imeli pa 3x več, ko se ni dalo romuna najet, da bi delal za prevoznika.
Malo preveri zakaj se ne dobi voznikov kamionov in avtobusov. Povsod je konkreten manjek le teh.
A ti veš, da mora imeti kamionar s sabo 3 plače za nazaj? 3x lahko ugibaš zakaj.
Kazni za podjetja so pa hmmm nepredstavljive zate, očitno. Saj lahko parkrat pogoljufaš, potem pa dobiš po pički za vse nazaj.
Če bi bilo tako, kot ti praviš, bi bili slovenski prevozniki napol zastonj. Pa mi lahko verjameš, da niso. Enako ceno na km imajo kot vsi ostali.

Zakaj se ne dobi šoferjev? Snažilk? Varilcev? Delavcev na terenu? Delavcev v proizvodnji?
Zato ker nihče več ne bi delal. Mulci pod štirideset let bi buljili v ekran (brez da sploh kaj znajo, seveda) in imeli par jurjev plače. To je domet današnjih milenijcev. Kreteni brez znanja in ročnih spretnosti, vsi po vrsti pa doktorji filozofije.

Sparkxl ::

Vam povem iz prve roke, stric je sveže upokojen kamionđija. Pred desetletji je vozil vsepovsod, denarja koliko hočeš. 2 hiše je postavil brez kredita. Zdaj? V firmo še pride občasno, ker ga nonstop kličejo. Je zadnji slovenec, vsi ostali so večinoma bosanci. Plača? Drobiž. Če se prav spomnim 8€ na uro za lokalne vožnje. Na dolge več ne hodi

Utk ::

Kratke vožnje nikoli niso bile plačane.

feryz ::

Oni zgoraj je omenjal Pariz.
Ne vožnje do Špara in nazaj.

chucki ::

Ni vazno kaj bos delal in bos na minimalcu v prihodnosti. Imel bos 0 in bos srecen.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

WizzardOfOZ ::

feryz je izjavil:

A ti veš, da mora imeti kamionar s sabo 3 plače za nazaj? 3x lahko ugibaš zakaj.

Za to se uporablja kartica, že dolgo časa.

feryz je izjavil:


Kazni za podjetja so pa hmmm nepredstavljive zate, očitno. Saj lahko parkrat pogoljufaš, potem pa dobiš po pički za vse nazaj.
Če bi bilo tako, kot ti praviš, bi bili slovenski prevozniki napol zastonj. Pa mi lahko verjameš, da niso. Enako ceno na km imajo kot vsi ostali.

Če slovenec za slovensko firmo vozi iz slo v francijo, anglijo ali španijo, je plača 800€ na račun in 500 na roko. Že nekaj časa je tako, pa če se na glavo postaviš. Poznam preveč teh "kanionđij", ki raje doma za špar vozijo, kot za nekega "poslovneža" iz slo v pariz, ker je plača skoraj enaka, samo v prvem primeru si popoldne doma pri otrokih, v drugem te pa cele tedne ni doma.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Mato989 ::

Če slovenec za slovensko firmo vozi iz slo v francijo, anglijo ali španijo, je plača 800€ na račun in 500 na roko. Že nekaj časa je tako, pa če se na glavo postaviš. Poznam preveč teh "kanionđij", ki raje doma za špar vozijo, kot za nekega "poslovneža" iz slo v pariz, ker je plača skoraj enaka, samo v prvem primeru si popoldne doma pri otrokih, v drugem te pa cele tedne ni doma.


Bullshit iz prve roke ti povem, da kolega vozi za štajersko firmo ki ma kar nekaj kamionov v Romunijo pa nazaj pa ima plačo 1,8k bruto in še nekaj na roko... + dnevnice.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

feryz ::

Ok, vabljeni v našo vas. Kolega ima okrog 30 kamionov, v glavnem fura v Italijo, redko kaj drugega. Šoferji samo južnjaki, čez vikend so doma oz. v Sloveniji. Ni enega, ki bi dobil manj kot 2 jurja na račun, pridni še več.

Očitno smo samo delodajalci iz naše vasi taki, kot moramo biti. Vsi drugi so pokvarjene barabe, ki silijo ljudi zastonj delati. In pri tem prekršijo cel kup zakonov. Ali pa vi poznate samo take vrste ljudi in posledično mislite, da samo taki obstajajo.

WizzardOfOZ ::

2 kartici, 16 ur na dan v kamionu, pol pa ma 2 jurja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

nekikr ::

Samo takole bom rekel, ker imam tudi jaz kolega s preko 50 kamioni in ves čas išče šoferje (pa tudi kamione zadnje čase): vse te, ki imajo 800€ + 500 na roke na takih relacijah, pripelji do njega, pa bodo imeli precej več, pa še ti boš imel 200€ po glavi na mesec zraven. Sva zmenjena ali samo nakladaš kot vedno?

GizmoX ::

Ministrstvo za infrastrukturo odgovarja:
... Glede na trenutno obremenjenost železniške infrastrukture, ki je na kritičnih odsekih prog praktično na meji izkoriščenosti, glede na številna gradbena vzdrževalna dela in posledično zmanjšano pretočnost prog, menimo, da takih količin [prevozov tovora], ki se prepeljejo dnevno čez Slovenijo, ni možno preusmeriti na železnico...

Tranzitnega prometa tovornih vozil ni možno omejevati niti na podlagi zakonodaje EU s področja prevozov v cestnem prometu...
udirač => uni. dipl. inž. rač.

energetik ::

Fajn a ne. Ker brezpogojno sledimo nekim EU predpisom, imamo neprekinjene kolone tranzitnih tovornjakov, ki onemogočajo normalen promet in uničujejo naše ceste. Bravo vlada.
Jasno niso za spremembe, ker za to bi bilo potrebno delati.

Zakaj hudiča se potem lahko omejuje tranzit štroma, če ta povzroča zamašitve v našem sistemu?
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

feryz ::

Temu se reče prost pretok ljudi in blaga.
Saj najbrž veš, da moramo implementirati neke predpise in zakone iz Bruslja?
Ti bi kar blokiral, praviš? Ampak ne za dolgo, v to si lahko zelo ziher.

Mato989 ::

energetik je izjavil:

Fajn a ne. Ker brezpogojno sledimo nekim EU predpisom, imamo neprekinjene kolone tranzitnih tovornjakov, ki onemogočajo normalen promet in uničujejo naše ceste. Bravo vlada.
Jasno niso za spremembe, ker za to bi bilo potrebno delati.

Zakaj hudiča se potem lahko omejuje tranzit štroma, če ta povzroča zamašitve v našem sistemu?


Saj ni težava omejevanje prometa, težava je ker tovornjakarje subvencioniramo enako kot EVje... Potrebno je uredit vinjete ZA VSE CESTE V RS...za tujce... in tovornjakarjem nabit letno vinjeto tam ranga 2k tudi za lokalne ceste... mogoče 4k kdo bi vedel, bomo hitro spucali.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

WizzardOfOZ ::

Drugi od problemov je preobremenitev tovornih vozil, ti preveč naloženi tovornjaki pa so problematični tako zaradi varnosti kot tudi nelojalne konkurence ter škode, ki jo povzročajo na cestni infrastrukturi. Andrej Sever, vodja tehnične službe pri Darsu, pravi, da je letna škoda zaradi preobremenitev skoraj 24 milijonov evrov. Policija pa preverja tudi kombinirana vozila – predvsem so tu problematična vozila vzhodnoevropskih držav, saj je kar 67 odstotkov kombijev, ki jih ustavi policija, preobremenjenih. Pri policiji pa zaznavajo, da je le okrog 25 odstotkov vseh preverjenih tujih prevoznikov preobremenjenih. »Bolj problematični so lokalni prevozi, pri katerih policija ob nadzoru ugotavlja, da je 40 odstotkov vseh preverjenih vozil preobremenjenih,« še dodajajo na ministrstvu. Sicer policija na avtocestah in hitrih cestah v povprečju pregleda več kot 400 tovornih vozil na mesec. Več kot 40 odstotkov vozil je v prekršku zaradi osnih preobremenitev ali prekoračene skupne mase.



Policisti so ustavili tovorno vozilo tujega prevoznika, katerega skupna masa je bila 60 ton, kar je 20 ton več od dovoljene. Še dva tuja prevoznika sta bila obremenjena s 7 in 9 tonami nad dovoljeno mejo.


Leta 2017 je bilo v prometnih nesrečah udeleženih 2582 voznikov tovornih vozil, od katerih jih je 1523 povzročilo prometno nesrečo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

LeQuack ::

Kako veš da je petek v Ljubljani? Ker gredo vsi v najlepšem vremenu v avto onesnaževat okolje in gužvo delati. Mora bit očitno nek fetiš to, da rečeš "ok petek je, grem za 1 uro stat na Ljubljansko obvoznico, komaj čakam!"

Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

energetik ::

Meni nekaj ni jasno, spet stoji komplet južna obvoznica proti dolenjski, že od Vrhnike naprej. Kdo hudiča se v tej smeri vozi v petek popoldne? Ne mi rečt, da cela dolenjska dela v Logatcu... :))

Edina druga stvar ki mi pride na misel so kakšni Romuni, ki grejo iz IT domov??
vires in numeris

feryz ::

Najbrž si priročno spregledal, da pol juge dela v Italiji. Boš danes videl, da je tako.

energetik ::

Ne bom, se peljem v drugi smeri. Torej praviš juga iz IT? Verjetno.
Ker je nemogoče, da je to samo SLO commute. Zdaj stoji že vse od Logatca do Grosupljega 8-O
vires in numeris

LeQuack ::

Že ob pol dve popoldne se je začela gužva danes, če je kdo mislil da je možno iti prej iz službe in se ogniti.
Quack !

GupeM ::

energetik je izjavil:

Ne bom, se peljem v drugi smeri. Torej praviš juga iz IT? Verjetno.
Ker je nemogoče, da je to samo SLO commute. Zdaj stoji že vse od Logatca do Grosupljega 8-O

Normalno da so tujci. Prazniki pa to ... Južnjaki grejo domov za 1. november.

Pol maš pa še študente, ki grejo za vikend domov. Ker so prazniki, grejo tudi tisti ki sicer ne hodijo vsak vikend, ... Pa folk v trgovine rine, ker bojo zdaj 3 dni zaprte ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

LeQuack ::

GupeM je izjavil:

energetik je izjavil:

Ne bom, se peljem v drugi smeri. Torej praviš juga iz IT? Verjetno.
Ker je nemogoče, da je to samo SLO commute. Zdaj stoji že vse od Logatca do Grosupljega 8-O

Normalno da so tujci. Prazniki pa to ... Južnjaki grejo domov za 1. november.

Pol maš pa še študente, ki grejo za vikend domov. Ker so prazniki, grejo tudi tisti ki sicer ne hodijo vsak vikend, ... Pa folk v trgovine rine, ker bojo zdaj 3 dni zaprte ...


Nima veze, taka gužva je vsak petek.
Quack !

GupeM ::

Ne, ni. Je gužva vsak petek, ampak ne taka...

VelkBla ::

Ker je praznik, večinoma gre domov (arbeiterji), kamioni vračajo nazaj, nekateri pa na dopust.

energetik ::

Ampaka glih v smeri primorska-dolenjska? Vsi arbajterji delajo v IT?
vires in numeris

LeQuack ::

In vsi gredo po južni obvoznici na Dolenjsko.
Quack !

mirator ::

Včasih sem imel težave z obvoznico in sem dejal, da ko se enkrat nanjo zapelješ, si njen ujetnik. Sedaj teh težav nimam več, ker se v konicah po njej skoraj nikoli ne vozim. Sem pa v zadnjem tednu zopet naletel na izjemno gostoto prometa. Na srečo sem to opazil, še preden sem se vključil in pravočasno zapeljal na vzporednico. Res da me je ustavilo nekaj semaforjev, vendar nič v primerjavi s polžjo vožnjo po obvoznici.

LeQuack ::

RTV Slo so začeli lobirati za "just one more lane" na obvoznici.
https://www.rtvslo.si/slovenija/brez-si...
Quack !

VelkBla ::

LeQuack je izjavil:

RTV Slo so začeli lobirati za "just one more lane" na obvoznici.
https://www.rtvslo.si/slovenija/brez-si...


Malo paranoje? RTV je napisal tisto kar jim je DARS posredoval na listu napisano "mnenje" ali "potencialno strategijo", kot nekako plačan oglas, ki jih imaš na SIOL-u, to pa še ne pomeni, da se vsi strinjajo in da bodo tudi delovali. Širitve obvoznice in vpadnic ne bo šlo povsod. Zdaj si bodo drug drugemu pljuvali v skledo, zaspali so pa vsi.

starfotr ::

Saj razno propagando za gradbeni, avtomobilski, naftni ali kak drug lobi delajo stalno na DARSu. RTV jim pa pomaga.

https://365.rtvslo.si/arhiv/studio-ob-1...

nejc_nejc ::

Ok ne vec pasov.
Kaksna je alternativa....od a do ž, prosim.

Zimonem ::

Železnica(oprosti za vrstni red)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

starfotr ::

Samo nekaj alinej:

Hoja, kolo, vlak, bus, souporaba vozil z večimi ljudmi, mikro mobilnost, izposoja namesto lastništva, decentralizacija, racionalno obnašanje.

Zimonem ::

starfotr je izjavil:

Samo nekaj alinej:

Hoja, kolo, vlak, bus, souporaba vozil z večimi ljudmi, mikro mobilnost, izposoja namesto lastništva, decentralizacija, racionalno obnašanje.

Traparija v Sloveniji. Kjer nima niti prestolnica bi osnovi porihtanega potniškega prometa. Pustimo razdrobljeno periferijo. In to ni od danes na jutri.

VelkBla ::

starfotr je izjavil:

Samo nekaj alinej:

Hoja, kolo, vlak, bus, souporaba vozil z večimi ljudmi, mikro mobilnost, izposoja namesto lastništva, decentralizacija, racionalno obnašanje.


Kakšna more biti potem frekvenca avtobusa v avtobusnem omrežju za racionalno obnašanje in da ga ljudje zares začnejo uporabljati? Na 10 min? 15 min? 1 uro? Imaš par enojnih busov, ki vozijo na uro in so ponavadi polni, ne pa dovolj polni, da bi dali 2 busa na 20 min. In tudi seveda kje se bus ustavlja. Nekateri se želijo pripeljati čim bližje cilju, kar za določene ljudi razumem, da bi pa naredili 3 min hoje od bus postaje pa ne. Enako parkirne hiše. Čim bližje vhodu, razen izjem seveda, parkirati pa v drugem ali tretjem nadstropju in potem uporabiti stopnice, to pa ne.

Vse se dobro sliši od mikro do makro mobilnosti ter souporabi vozil in uporabi drugih sredstev, še zmeraj je odločitev posameznika in v miselnosti.
««
20 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149334 (35574) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15919942 (15579) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931304 (21390) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581853 (71262) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133024 (27425) BigWhale

Več podobnih tem