» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
19 / 60
»»

Invictus ::

Potni stroški so za podjetja neobdavčena povišica. Zato se ne ukinejo. Ker povprečen zašposleni gleda samo na nakazan znesek na tekočem računu.

Če bi ukinili potnme stroške, bi se še več delalo remote, pa mogoče bi bilo nekaj decentralizacije. Zanimivo, da se v JS ne govori nikoli o optimizaciji. Kot da so vsi zaposleni 1000% uspešni in dosegajo 3000% norme vsak mesec...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WizzardOfOZ ::

glede na plače v js bi rekel da zagotovo uspevajo v takšni meri in izpolnijo vse norme. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

GupeM ::

Sparkxl je izjavil:

https://www.numbeo.com/cost-of-living/c...

Opozorilo za invictus in podobne prepotentne žabe: ne odpiraj linka, ker zna skrhat podobo superiornosti meglene kotline

Ah daj no ... Od kje so pa potegnili te številke? Kar nekaj na pamet. Nekaj primerov izmišljenih številk:


McMeal at McDonalds (or Equivalent Combo Meal) 6.00 EUR 6.50 EUR +8.33 %

Gasoline (1 liter) 1.55 EUR 1.49 EUR -3.92 %
Volkswagen Golf 1.4 90 KW Trendline (Or Equivalent New Car) 21,000.00 EUR 19,000.00 EUR -9.52 %
Toyota Corolla Sedan 1.6l 97kW Comfort (Or Equivalent New Car) 23,472.00 EUR 17,320.00 EUR -26.21 %

1 min. of Prepaid Mobile Tariff Local (No Discounts or Plans) 0.11 EUR 0.08 EUR -32.60 %
Internet (60 Mbps or More, Unlimited Data, Cable/ADSL) 32.74 EUR 32.84 EUR +0.31 %

1 Pair of Jeans (Levis 501 Or Similar) 73.05 EUR 72.71 EUR -0.45 %
1 Summer Dress in a Chain Store (Zara, H&M, ...) 35.46 EUR 33.62 EUR -5.18 %
1 Pair of Nike Running Shoes (Mid-Range) 90.83 EUR 70.83 EUR -22.02 %
1 Pair of Men Leather Business Shoes 106.05 EUR 78.75 EUR -25.74 %

Mortgage Interest Rate in Percentages (%), Yearly, for 20 Years Fixed-Rate 1.98 2.80 +41.30 %

Vse te vrednosti so praktično po vsej Sloveniji enake.

Ne trdim, da Ljubljana ni dražja. Zagotovo je. Ampak da kar iz riti vlečeš ene številke ... Kako naj potem verjamem ostalim številkam?

Edit: Tudi ostale cene hrane v trgovinah so kar tam-tam po celi Sloveniji. Tako ali tako velika večina ljudi kupuje v raznih Mercatorjih, Sparih, Tuših, Hoferjih in Lidlih, kjer so cene pač povsod bolj ali manj enake.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Ahim ::

LeQuack je izjavil:

Rešitev za obvoznico:


Odlicno so tole resili, ce sem prav razumel so v samo 11 letih izumili sport billy torbice, v katere so kolesarji spravili tovor iz enega kiperja, sleperja, frigota (?) in tistega velikega kombija, ki manjkajo na drugi sliki, in zdaj z enako hitrostjo kot so jo prej dosegala motorna vozila, teh nekaj deset ton tovora prevazajo do ciljnih destinacij, medtem pa se malo potrenirajo za zdravje ... kot nekaksen Wolt za tovorni promet, sijajna zamisel, samo se te sport billy torbice cakamo ... pa skoraj 2023 se ze pise, njih pa se od nikoder :'(

A tista brv za vkljucitev ima nosilnost nekaj deset ton ali sport billy torbica tudi tezo proporcionalno zmanjsa, dokler imas tovor v njej? Malo sem ze pozabil detajle, zdi e mi da dejansko pomaga tudi pri tezi.

starfotr ::

Treba bo malo se ozret vase in premislit, če res rabimo vso to šaro iz trgovin, ki še kar rastejo in rastejo.

Takrat bomo tudi ugotovili, da ne rabimo toliko enih cest.

In da je hrana edina prava lokalna. Sedaj je čas da jeste domača jabolka in zelje, ne pa banan in avokada.

Neskončna rast ne gre v nedogled. Dosegli smo vrh.

GupeM ::

Se strinjam s starim fotrom. Jejmo lokalno pridelano hrano. Najbolje tisto, ki jo sami doma vzgojimo. Še posebej blokovci iz centra Ljubljane. Spodnji štuk se iz trgovin predela v hlev, pa bo dovolj za vse stanovalce bloka. Tudi bari se lahko zaprejo, saj je to povsem nepotrebno. Enako se odžejaš doma kot v baru. Pa še ceneje je.

TV sem tudi naročil od lokalnega proizvajalca, ta pa tudi vso elektroniko naroča od lokalnih proizvajalcev. Enako je s pohištvom. Usnje za usnjen kavč dobimo iz krav, ki živijo v hlevih, ki sem jih zgoraj omenjal. Bombaž pa na vrtu posekam in si spletem oblačila.

Sploh ni tako težko, samo malo se je treba potrudit.

ginekk ::

Ja, idealno, se strinjam.

Preostale površine v Ljubljani rezervirat za samooskbrno pridelavo. Ena od političnih strank je to že pričela.

Višek nastanitvenih kapacitet pa zaplenit in razdelit stanovanja potrebnim.

starfotr ::

Mesta itak niso vzdržna. Slej ko prej bomo kot civilizacija šli v maloro.

nekikr ::

Glede na zakone fizike kot jih poznamo vsekakor. Z vidika same civilizacije (ali kakršnegakoli procesa) je pa neko grupiranje precej boljša izbira kot 8 milijard ljudi, ki vsak živi nekje za devetimi gorami.

starfotr ::

8 G ljudi itak ne bo moglo živet na temu planetu.

Dejstvo je, da moramo čim prej naredit čim bolj nepretočne ceste. Ker če bodo pretočne, bo prometa vedno več. Tako da s to pozitivno povratno vezavo ne bomo daleč prišli.

gruntfürmich ::

GupeM je izjavil:

Se strinjam s starim fotrom. Jejmo lokalno pridelano hrano. Najbolje tisto, ki jo sami doma vzgojimo. Še posebej blokovci iz centra Ljubljane. Spodnji štuk se iz trgovin predela v hlev, pa bo dovolj za vse stanovalce bloka. Tudi bari se lahko zaprejo, saj je to povsem nepotrebno. Enako se odžejaš doma kot v baru. Pa še ceneje je.

TV sem tudi naročil od lokalnega proizvajalca, ta pa tudi vso elektroniko naroča od lokalnih proizvajalcev. Enako je s pohištvom. Usnje za usnjen kavč dobimo iz krav, ki živijo v hlevih, ki sem jih zgoraj omenjal. Bombaž pa na vrtu posekam in si spletem oblačila.

Sploh ni tako težko, samo malo se je treba potrudit.

:))
8-)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

LeQuack ::

Polovica tovornjakov ki gre po obvoznici itak prevaža samo drogo z/na balkan ali pa ilegalce, tako da toliko bi komot zmanjšali že brez da bi zmanjšali transport.
Quack !

gruntfürmich ::

druga polovica tovornjakov pa iphone in hrano za kolesarje?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

ginekk ::

starfotr je izjavil:

8 G ljudi itak ne bo moglo živet na temu planetu.

Dejstvo je, da moramo čim prej naredit čim bolj nepretočne ceste. Ker če bodo pretočne, bo prometa vedno več. Tako da s to pozitivno povratno vezavo ne bomo daleč prišli.


Dokler ni teleporta so še vedno kar hude izolacije med kontinenti, ki jih hitro lahko zapreš (pa niti cest ne moreš naredit).

Pa, 10 milijard ljudi, vsak s svojo 100m2 parcelco, sploh ne vzame veliko prostora. Jih že v Evropo spraviš par kosov.

LeQuack ::

Quack !

sentiš ::

mirator ::

Vožnja z mestnim avtobusom izven konice je prav sproščujoča, če želiš samo nekam priti, se vrniti, imaš čas, ni ti treba prestopati in nimaš prevelike prtljage. Kot naročeno za upokojence (ki imajo mimogrede zastonj prevoz) in tiste, ki nimajo storitvenih dejavnosti. Povsem drugače pa je za tiste, ki so odvisni samo od sebe in svojih naročnikov storitev (gradbeniki, projektanti itd). Pri teh pa res ne moreš pričakovati, da bodo koristili javni prevoz, ker bodo v tem primeru slej kot prej, socialni problem.
Ne vem sicer od kje teorija, da bo več cest ali voznih pasov povečalo število avtomobilov? Ta, ki to misli, živi v povsem svojem svetu.

gruntfürmich ::

mirator je izjavil:

Ta, ki to misli, živi v povsem svojem svetu.

kristalno jasno da kolesarji živijo v svetu privilegijev in poznanstev ter dobro plačanih bulshit 'služb', sponzoriranih s strani davkoplačevalcev.
od kot pa misliš da jim tako retardirane ideje, kot iz totalno iztirjenega in priviligiranega življena?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

GizmoX ::

mirator je izjavil:

Ne vem sicer od kje teorija, da bo več cest ali voznih pasov povečalo število avtomobilov? Ta, ki to misli, živi v povsem svojem svetu.
Poišči "induced demand traffic", pa beri wiki/glej slikice/poslušaj mnenja/glej videe.
Potem se pa strinjaš ali pa ne strinjaš. Večina itak zagovarja svoj prav - pač confirmation bias.

Na kratko gre pa teorija nekako takole: če ljudje vidijo, da se po neki cesti nekam hitro pride, se vozijo po tej cesti, se vseljujejo ob/po tej cesti, iščejo službo ob/po tej cesti, kar privede do tega, da se dodatna kapaciteta te ceste počasi zapolni.
Pa se spet zagužva, ljudje iščejo službo in stanovanje drugje (ali pa vsaj alternativne poti) - pa ja ne bojo rinili živet/delat tja, kjer se že leta ve, da je tam sama gužva. No, ali pa jamrajo "ŠE EN PAS!". Pa se zgradi, promet sprosti, cikel ponovi.

In obratno - če ljudje vidijo, da obstaja boljša alternativa od čakanja v gužvi, jo vzamejo. Pa naj bo ta alternativa že od nekdaj, ali pa je šele zdaj boljša zaradi posegov (en pas manj, manj parkirišč, dražje gorivo, ...).

Npr. moja mati je prodala avtomobil in začela hodit z vlakom v Ljubljano. Zjutraj jo je do železniške postaje zapeljal oče, mimogrede na poti v službo, popoldne jo je pa "skočil" iskat. Oče je popoldne porabil 10 minut več in nekaj bencina, mati pa dnevno 20-40 minut manj. Vlak je sicer vozil dlje, a odpadlo je stanje v gužvi in iskanje parkirišča. Odpadel je seveda strošek avtomobila in parkirišča. Dodaten plus je bil, da je na vlaku 2-krat po pol ure počela kaj prijetnega, namesto izgubljala živce v prometu.
Hecne so bile pa potem izjave "če bi to foro prej poznala, bi že prej tako delala". Pa je bila ta opcija verjetno že desetletja na voljo, čeprav verjetno takrat manj privlačna. Ko je pričela z delom v Ljubljani, je bil bencin poceni, ceste nezagužvane, parkirišč dovolj in še ta ugodna. In je bilo tako bolj komot, čeprav verjetno že takrat dražje. 2 desetletji kasneje stroški višji, potovalni čas do 2-krat daljši, pa se je začela iskat alternativa.
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GizmoX ()

Mato989 ::

Kaj prijetnega pa folk počne na vlaku? Ne morem se glih sončit, ne kopat, ne fukat, tudi spim težko tako udobno kot v postelji... skratka jaz v vlaku ne najdem nobenih prijetnih zadev za počet... sploh če traja dalj časa kot avto =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

energetik ::

GizmoX je izjavil:

mirator je izjavil:

Ne vem sicer od kje teorija, da bo več cest ali voznih pasov povečalo število avtomobilov? Ta, ki to misli, živi v povsem svojem svetu.
Poišči "induced demand traffic", pa beri wiki/glej slikice/poslušaj mnenja/glej videe.
Potem se pa strinjaš ali pa ne strinjaš. Večina itak zagovarja svoj prav - pač confirmation bias.
Morda je to kje res, v SLO pa dvomim. Itak se vsak, ki ima to možnost, že zdaj prevaža z avtom, imamo enega najvišjih števil avtov na osebo v EU. Dvomim, da bi dodatni pasovi to število povečali. Šolarji in dijaki ter določen del penzionistov ne more ali ne bi prešel na osebno vozilo, tudi če se zgradi 5 dodatnih pasov.
Pri nas je edino ta težava, da se zgradi dodaten pas, bo folk še vedno kampiral na skrajnih levih pasovih, ker se nočejo ali so nesposobni se prestavit na desnega voznega.

Mato989 je izjavil:

Kaj prijetnega pa folk počne na vlaku? Ne morem se glih sončit, ne kopat, ne fukat, tudi spim težko tako udobno kot v postelji... skratka jaz v vlaku ne najdem nobenih prijetnih zadev za počet... sploh če traja dalj časa kot avto =)
Npr. opraviš spletne nakupe, prebereš novice, forume, kaj sprogramiraš; skratka vse, kar bi sicer počel doma za PC-jem. Sem šel parkrat z vlakom na šiht, pa je dejansko bila pot prekratka, če sem se resno lotil kaj prebrati.
Je pa res, da na nabasanem LPP ta variatna ni ravno OK, če ti vsi buljijo v ekran na pol metra ali če moraš celo stati.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Mato989 ::

Npr. opraviš spletne nakupe, prebereš novice, forume, kaj sprogramiraš; skratka vse, kar bi sicer počel doma za PC-jem. Sem šel parkrat z vlakom na šiht, pa je dejansko bila pot prekratka, če sem se resno lotil kaj prebrati.
Je pa res, da na nabasanem LPP ta variatna ni ravno OK, če ti vsi buljijo v ekran na pol metra ali če moraš celo stati.


Meni nikakor ne sede delat teh stvari na telefonu, za to uporabljam stacionaren PC... buljenje v telefon tudi slabše vpliva na držo in hkrati tudi bolj poslabšuje vid kot primerna razdalja do LCDja doma na stacionarcu...

Torej vse kar počneš na vlaku je to da si še bolj kvariš svoje organe in držo =) Nič dobrega overall.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

energetik ::

To je res, ampak če vse to opraviš že pri commutu, greš lahko doma takoj zganjat šport.
vires in numeris

GizmoX ::

energetik je izjavil:

Morda je to kje res, v SLO pa dvomim.
Jaz v Sloveniji na to gledam bolj v konceptu, kje se "splača" ljudem živet/delat, s poudarkom na razpoložljive transportne možnosti (smo pač res avto-ljubi). Pa pogledaš, kje bomo čez 20 let.

Nekdo iz Medvod išče službo, vidi eno potencialno delo na rudniku v Ljubljani. Na kaj pomisli? Kako se bo na šiht vozil. Takoj kalkulira, ali se bolj splača čez severno, ali po južni obvoznici. Pa je itak ob špicah povsod gužva. Mogoče bo raje še malo naprej pogledal. Saj v Kranju je tudi en podoben šiht ...
Zgradijo 3. pas obvoznice? Ni več gužve, kar naenkrat se ni več problem peljat na rudnik na šiht. Pa kaj, če je Kranj bližje, saj kilometrina je dobro plačana ...

Nekdo že dela v Ljubljani (in se vozi na šiht z avtom), pa bi se preselil iz mama hotela. Seveda čim bližje šihtu, ampak Ljubljana je draga, torej eno izmed vazalnih okoliških vasi. Na Brezovici bi bilo fino, ampak tam ob prometnih konicah itak vse stoji. Mogoče pa Ig ni slaba izbira, ali pa ...
Zgradijo 3. pas obvoznice? Brezovica je kar naenkrat super izbira, z dodatnimi AC uvozi/izvozi ima pa 2 minuti od stanovanja do uvoza na avtocesto. V Brezovici in okoli se gradijo nova stanovanja, pridejo novi ljudje, ki se itak spet vsi z avtomobili vozijo na šiht ...

Pa se število avtomobilov (na prebivalca) ne poveča nujno, ampak koncentracija avtomobilov ter predvsem potovanja se pa še bolj skoncentrira na obvoznico. Pa se po desetletju ali dveh ta ista, po novem 3-pasovna avtocesta, spet začne zabijat s prometom.
Na drugi strani je teh 20 let avtobus iz Brezovice totalno brezvezen, torej redek, predrag in nerazvit. Pred železniško postajo se tudi ne splača delat P+R, če se pa raje z avtom zapelješ direktno na šiht. Čez 20 let je pa spet gužva na avtocesti, ki se je ne da hitro rešit z javnim prevozom. ŠE EN PAS, pa saj se gre za glavno mesto v državi!

Pa sem mogoče malo dramatiziral, ampak gremo pa sigurno v tej smeri. S tem, da se tovornega tranzita niti dotaknil nisem.

Mato989 je izjavil:

Kaj prijetnega pa folk počne na vlaku? Ne morem se glih sončit, ne kopat, ne fukat, tudi spim težko tako udobno kot v postelji... skratka jaz v vlaku ne najdem nobenih prijetnih zadev za počet... sploh če traja dalj časa kot avto =)
Kaj pa prijetnega folk počne v avtu? Morda kaj od zgoraj naštetega? ;) Mati je brala knjigo, ali reševala sudoku. Pač, vsakemu svoje.
udirač => uni. dipl. inž. rač.

starfotr ::

Jaz kdaj opazujem kaj vse folk počne v avtu.

Žre, pije, drka po telefonu, slika promet in mimoidoče, kadi, se oblači/slači, ženske se ličijo ... Onesnažujejo okolico s smetmi, ki jih mečejo skozi okno ipd.

Pa do izpustov, uzurpacije prostora in ostalega sploh še nisem prišel. Skratka nič produktivnega.

Ko bi vsaj poslušali kaj uporabnega. Na primer audio knjige ali podobno. Ne. Poslušajo najbolj glupe radijske postaje. Pa nimam ni proti radiju, vendar če poslušaš postajo ki ima playlisto z 20 komadi in neke glupe voditelje programa, potem je tudi tak folk, ki to posluša pač glup.

D3m ::

Sorry Rock radio pa ni glup.....opraviči se.
|HP EliteBook|R5 6650U|

LeQuack ::

"Na ljubljanski obvoznici je ob 16.34 pri razcepu Zadobrova v Ljubljani v naletu trčilo pet vozil, med njimi tri osebna in dve dostavni vozili. V nesreči so bile poškodovane tri osebe, ki so jih oskrbeli reševalci, so sporočili iz centra za obveščanje Uprave RS za zaščito in reševanje."

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Quack !

spegli ::

Men se zdi da kamjonarji gledajo TV ko vozjo, ostali pa so na telefonu. Potrebujejo nek 2 km, da pospešijo nazaj na 100.

WizzardOfOZ ::

Kamione ki so samo v tranzitu skozi slovenijo postavit na vlake. Obvezno.

Danes je bila od kozine do ljubljane na desnem pasu ena sama dolga kolona kamionov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Ahim ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Kamione ki so samo v tranzitu skozi slovenijo postavit na vlake. Obvezno.

Danes je bila od kozine do ljubljane na desnem pasu ena sama dolga kolona kamionov.

Po teoriji uporabnika GizmoX zgoraj tudi to ne bo resilo prometa, saj se bodo taisti kamijonarji potem zarai bolj sproscenega prometa na AC kar preselili v Slovenijo tik ob AC in potem ne bodo vec v tranzitu preko Slovenije in bodo spet delali guzvo na AC ... on jih bi dal na LPP, kjer se potem ceste ne sprostijo in se nihce nikamor ne preseli in problem je resen ... owait :|

WizzardOfOZ ::

Ti razumeš besedo tranzit skozi slovenijo?
Tudi če se voznik kamiona preseli v vasico pojebek ob spodnji ali zgornji kašelj, njegov tovor na kamionu še vedno potuje preko slovenije in se ne ustavi v sloveniji. Torej gre njegov kamion na vlak.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

starfotr ::

Kamione na vlake?

Zakaj potem še na ladje ne damo kamionov skupaj s kontejnerji? In nam npr. Azijci furajo svojo robo s svojimi kamioni?

Na vlake se da kontejnerje. Ki se jih nato nato naloži na kamione in razvozi po cesti.

Ne pa da furamo balast in folk sem ter tja.

Najbolj boli to, da se fura ena ista roba sem ter tja. Na primer surovina z juga na sever. Kjer ji dodajo dodano vrednost in nato se proda nazaj na jug. Tipično je to les. Ali pa hrana.

WizzardOfOZ ::

Ok, se bom tako izrazil: Tovor, ki je v tranzitu skozi slovenijo na vlake. Po cestah se lahko vozi samo tisto tovora, kar ostane v sloveniji.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

starfotr ::

Ni mogoče. Ker imamo železnico v klincu.

Poleg tega, da nimamo kapacitet v obliki tirov, nimamo tudi ustreznih lokomotiv. In seveda imamo glup 3 kV DC sistem, namesto 25 kV AC (tam kjer sploh je elektrifikacija). Da ne omenjam nesposobnega odlagališča političnih kadrov es de es desne opcije.

feryz ::

Saj gre tovor na vlake, kaj bluzite. Vsak ki gre lahko. Kar ne more, ne gre.
Tukaj slišiš nebuloze tipa Avstrijci tako delajo. Seveda, seveda. Vsakdanje večkilometrske kolone kaminonov pred Karavankami in Šentiljem samo čez mejo pridejo in se prežarčijo direkt na vlak.
Železnica je enostavno prepočasna za današnji tempo življenja.
Si mislite, da bi moral slotehar čakati na grafiko iz Nemčije sedem dni namesto šest? Ker je tam šest evrov cenejša. Saj ga kap sune. Je pa res, da je šla grafika prej iz Kopra v Minhen, potem pa mora nazaj v Ljubljano.

starfotr ::

Tovor gre. Samo vsi kamioni, ki so na naših cestah žal ne morejo na železnico.

Se le pozna, da 50 let nismo vlagali nič v železnico. Smo pa izključno samo v ceste.

Ahim ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ti razumeš besedo tranzit skozi slovenijo?
Tudi če se voznik kamiona preseli v vasico pojebek ob spodnji ali zgornji kašelj, njegov tovor na kamionu še vedno potuje preko slovenije in se ne ustavi v sloveniji. Torej gre njegov kamion na vlak.

Ne vem koliko si imel opravka s prevozniki, ampak res ne vozijo radi prazni, ce jim ni treba, pa ne vozijo fur med destinacijami, kjer bi bila domaca baza ravno vmes. Po tvojem predlogu bi npr. moral novopeceni Pojebcan najprej peljat v Avstrijo, tam nalozit, na vlak do Italije, razlozit in nato peljat domov ... ;)

WizzardOfOZ ::

Po mojem predlogu bi moral romun, ki robo pelje iz belorusije v francijo preko slovenije, za pot preko slovenije postavit tovor na vlak. Ampak ti pač tega ne razumeš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

LeQuack ::

Danes dva umrla na obvoznici, ker je nekdo vozil v nasprotno smer.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Quack !

Ahim ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Po mojem predlogu bi moral romun, ki robo pelje iz belorusije v francijo preko slovenije, za pot preko slovenije postavit tovor na vlak. Ampak ti pač tega ne razumeš.

Jaz to razumem, ampak to nima nobene zveze stem, kar sem jaz napisal.

Uporabnik GizmoX je v svojem zanosu fantaziral o tem da bolj pretocen promet povzroca migracije kar vsepovprek. Ce je to res, bo torej tudi povzrocil, da se bo tvoj Romun preselil v Pojebek in od tam fural do Belorusije, potem pa z robo do Francije ... po tvoje cez SLovenijo z vlakom. Kot sva ze ugotovila zgoraj - ni najbolj realno.

WizzardOfOZ ::

Naredimo realno. Referendum.
Že če samo teh 160.000 podpiše, ki se vsak dan vozi po cestah v službo med temi tovornjaki, imamo glasov dovolj za kaj takega.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

IL_DIAVOLO ::

LeQuack je izjavil:

Danes dva umrla na obvoznici, ker je nekdo vozil v nasprotno smer.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...


Nekdo je 86-letni ata ;((
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

starfotr ::

Romun, ki fura robo je podplačan delavec, kamion na lizing, servisov in menjave gum ne poznajo. Cena prevoza je nikakva.

Zato se danes fura toliko. Ker je prevoz preveč poceni.

Ob vstopu SI v EU je tranzit pri nas šel v nebo. Tujci so začeli vozit po naših cestah. Naši kamionarji so pa bili primorani spustili cene v poden in se pridružiti kekcem, ki ne servisirajo in delajo štalo po cesti. Kakovost je padla. Sedaj pa nihče noče več furat za male pare v Europi.

Vozi se pa itak raznorazne bedarije.

WizzardOfOZ ::

Nekje 20 let nazaj je slovenski voznik, ki je vozil kamion v francijo in nazaj, dobil 2500€ na mesec na račun, danes pa dobi mogoče 800 na račun in 500 na roko.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

LeQuack ::

Konkurenca deluje, razen pri zdravnikih, učiteljih, sodnikih, itd.
Quack !

Zimonem ::

Eh nebivedu spet trapa. Včasih so banke na roko poračunale stvari katere on sedaj ne zna z kobolom, ajbiemom in Avstralci vred. Fant rad fantazira in pa ravno na realnih tleh. Vsak voznik danes dobi te denarje. Pa nimajo kaj dosti mahinirat ker imajo tahografe.

Logistika pa dela po principu najnižje cene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

starfotr ::

Ma kakšna konkurenca.

Dumping. Na račun varnosti. In neplačevanje obveznosti vsem v verigi. Da goljufij ne omenjam.

Tega si želimo, da vsa drhal vozi, brez ustrezno servisiranih vozil, z nikakvimi gumami? Samo zato, da bo zadeva cenejša v trgovini?

Odveč je omeniti, da tudi zato gorijo tovornjaki vsak dan.

WizzardOfOZ ::

Pa je zadeva cenejša v trgovini?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

starfotr ::

Cena je vse. Tudi 99 % debat je samo o ceni. Kaj misliš?

Utk ::

Ti kupiš najdražji pralni prašek samo zato, ker misliš, da je zato kamionar bil bolje plačan, pa cela veriga do zadnjega "sužnja"? Če to delaš, potem si pač naivnež.
««
19 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149331 (35571) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15919942 (15579) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931304 (21390) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581853 (71262) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133023 (27424) BigWhale

Več podobnih tem