Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
energetik ::
Kaj?Še enkrat. Tema je obvoznica. Turistom, tovornjakom, štajercem, gorenjcem, ljubljančanom..., ki se peljejo na morje MIMO Ljubljane (ali iz Ljubljane) nič ne pomaga kolo, avtobus ali najnovejša podzemna do centra.
In gre po A1 južni in obvoznica H1 je frej.
Obe sta zagužvani, na južni imaš na voznem neprekinjeno kolono tovornjakov. Ampak ne, eni pravijo, da dodatni pas ne bi pomagal.
Poleg tega, ogromno folka stanuje izven obroča in NE dela v LJ, ampak nekje na obrobju, morda v BTC, Trzinu itd. Kaj bi tem pomagal P+R,tramvaji itd? Taki rabimo obvoznico in nič drugega. Torej tranzit bi bilo treba speljat mimo obvoznice.
vires in numeris
nejc_nejc ::
No in to je to.
Še tretji pas. Sedaj je peaktično samo 1.
Romun v smeri Sezana Murska, bi pa itak moral po uni AC, ki je še ni in ne po ljubljanskem ringu.
Še tretji pas. Sedaj je peaktično samo 1.
Romun v smeri Sezana Murska, bi pa itak moral po uni AC, ki je še ni in ne po ljubljanskem ringu.
Alexius Heristalski ::
gruntfürmich je izjavil:
no, moja boljša polovica pa je včiraj zvečer želela s primestnim vlakom na glavno železniško postajo (LJ), in potem naprej do doma (varianti sta ali 1h cijazenja z vlakom + še 2km hoje do doma; ali 0,5h z avtom), in seveda ta primestni vlak je zamujal, in ni ujela potem vlaka za domov. torej ali grem jaz po njo, ali pa počaka 1 uro na naslednji vlak...Podobne izkušnje, žena se vedno vozi z vlakom ampak vsak dan grunta, zakaj ni šla z avtom. Vlak ima _vsak dan_ zamudo. In to tudi z glavne LJ postaje. Načrtuje, da bo prišla do ure v vrtec po froce, a potem zamudi 10-15min. Pri tem da sama vožnja traja 18min. To je idiotsko. Da o LPP, ki ga tudi imamo na voljo tule 12km od Centra, ne govorim. TO je za mazohiste, glede na to da na 2 mestih obnavljajo Tržaško že pol leta. Si hitrej z biciklom s 18km/h povprečne.
kaj se je zgodilo verjetno ni treba povdarjati, in še manj zakaj se je to zgodilo...
Edino, kar jo zadržuje pred uporabo avta je, da je enaka katastrofa z deli na cesti, zastoji in problemom parkiranja. Tako ji preostane le vlak s stalno zamudo. Jaz jo prepričujem, naj si omisli e-bike za komutiranje, to bi bila še najboljša rešitev.
Za zamude vlakov je več razlogov. Osnovni je ta, da je večina prog enotirnih in še te si delijo s tovornim prometom. Ta malo zamudi in se urniki hitro podrejo - kot domine. Sploh na povezanih relacijah. Imaš npr. povezavo Maribor - Metlika. Vlak iz Maribora zamudi in potem tudi vlak Ljubljana - Metlika čaka nanj, pa čeprav samo za enega potnika iz Maribora. Zaradi enotirnosti se tudi čakajo med sabo vlaki iz nasprotnih smeri, to so sicer predvidene zamude, ampak ne gre vedno tako usklajeno in se čakajo dalj kot predvideno. Opažam tudi banalne razloge tipa pokvarjena vrata na Stadlerjih, ki lahko pozročijo nekajminutne zamude.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
WizzardOfOZ ::
Kaj?Še enkrat. Tema je obvoznica. Turistom, tovornjakom, štajercem, gorenjcem, ljubljančanom..., ki se peljejo na morje MIMO Ljubljane (ali iz Ljubljane) nič ne pomaga kolo, avtobus ali najnovejša podzemna do centra.
In gre po A1 južni in obvoznica H1 je frej.
Obe sta zagužvani, na južni imaš na voznem neprekinjeno kolono tovornjakov. Ampak ne, eni pravijo, da dodatni pas ne bi pomagal.
Poleg tega, ogromno folka stanuje izven obroča in NE dela v LJ, ampak nekje na obrobju, morda v BTC, Trzinu itd. Kaj bi tem pomagal P+R,tramvaji itd? Taki rabimo obvoznico in nič drugega. Torej tranzit bi bilo treba speljat mimo obvoznice.
Dober javni potniški promet bi tudi to rešil. krožne proge izven obroča v obroč, zunaj pa P+R za tiste, ki se vozijo od dlje. Ne pa da se iz črnuč do BTC-ja z mestnim busom voziš skoraj celo uro, ker gre samo v eno smer in čez center, namesto da bi recimo naredili krožno pot iz črnuč do šentjakoba in od tam na šmartinko, po šmartinki do žal, od tam do bavarca in iz bavarca po slovenski nazaj proti črnučam. in seveda v obratni smeri. To je krožni avtobus izven obroča v obroč, do centra. Pa še par takih krožnih ti lahko pokažem, ki bi jih premnogi, ki živimo izven obroča z veseljem uporabljali.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
mancini ::
V petek je imel vlak, ki vozi iz Lj proti Mb ob 16 uri 50 min zamude ze z odhodom iz Lj.
Prej se pripeljem z 50ccm skuterjem v Mb ali na obalo, kot z vlakom
Prej se pripeljem z 50ccm skuterjem v Mb ali na obalo, kot z vlakom
hendriks ::
Kar je meni neverjetno (da se še noben ni spomnil vsaj raziskavo narediti) je, da se ljudje ki delajo v pisarnah vsakodnevno vozijo v Ljubljano, čeprav bi lahko 4 dni v tednu delali od doma. Nedoumljivo mi je, zakaj ne bi podjetja raje so-financirala izgradnjo co-working space-ov in tako zadržala del delovne sile v lokalnem okolju. Posledično bi imeli na pol prazne ceste, v Ljubljani manjše pisarne, padec cen poslovnih nepremičnin, porast vzporednih storitev v lokalnem okolju ipd. Država bi prihranila na miljone.
nejc_nejc ::
Kar je meni neverjetno (da se še noben ni spomnil vsaj raziskavo narediti) je, da se ljudje ki delajo v pisarnah vsakodnevno vozijo v Ljubljano, čeprav bi lahko 4 dni v tednu delali od doma. Nedoumljivo mi je, zakaj ne bi podjetja raje so-financirala izgradnjo co-working space-ov in tako zadržala del delovne sile v lokalnem okolju. Posledično bi imeli na pol prazne ceste, v Ljubljani manjše pisarne, padec cen poslovnih nepremičnin, porast vzporednih storitev v lokalnem okolju ipd. Država bi prihranila na miljone.
Ja komaj čakajo, da financirajo ceste generalno, ne dovozne do njih, ter si zmanjšajo investicijo za stavbo.
Kar se pa raziskav tiče, imajo pa vsi naštudirano. Razen DRŽAVE.
hendriks ::
Ja komaj čakajo, da financirajo ceste generalno, ne dovozne do njih, ter si zmanjšajo investicijo za stavbo.
Kar se pa raziskav tiče, imajo pa vsi naštudirano. Razen DRŽAVE.
Pardon, mislil sem sofinanciranje iz strani države. A ni bolje to, kot pa financiranje dodatnih pasov na obvoznici? Rak rana slovenskega tranzita je, da se je vsa masa denarja namenila za financiranje cest, namesto železnic.
Mato989 ::
Ja komaj čakajo, da financirajo ceste generalno, ne dovozne do njih, ter si zmanjšajo investicijo za stavbo.
Kar se pa raziskav tiče, imajo pa vsi naštudirano. Razen DRŽAVE.
Pardon, mislil sem sofinanciranje iz strani države. A ni bolje to, kot pa financiranje dodatnih pasov na obvoznici? Rak rana slovenskega tranzita je, da se je vsa masa denarja namenila za financiranje cest, namesto železnic.
Neumnost kes ki ga damo za ceste ob registraciji avta gre cisto prevec v zeleznice namesto v posodobitev cest
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Ahim ::
No in to je to.
Še tretji pas. Sedaj je peaktično samo 1.
Romun v smeri Sezana Murska, bi pa itak moral po uni AC, ki je še ni in ne po ljubljanskem ringu.
Problem je tudi odsotnost AC povezave med stajersko AC in gorenjsko AC nekje severno od Ljubljane. Po tistih ravnicah od Mengsa navzgor bi jo komot naredili in bi prevzela precej prometa z LJ obvoznice, a kaj ko je bolj fino peljat cimvec prometa na ogled prestolnice ...
LeQuack ::
Mogoče bi bilo smiselno narediti obvoznico posebej plačljivo, tako kot recimo kaki mostovi na Hrvaškem. Par evrov za vstop.
Quack !
WizzardOfOZ ::
Mogoče bi bilo smiselno narediti obvoznico posebej plačljivo, tako kot recimo kaki mostovi na Hrvaškem. Par evrov za vstop.
Si zamišljaš te kolone zjutraj, pa še une kabince, kjer bi vsak 5€ plačal za vstop v lj? Kak gužva bi bila šele potem?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
LeQuack ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Mogoče bi bilo smiselno narediti obvoznico posebej plačljivo, tako kot recimo kaki mostovi na Hrvaškem. Par evrov za vstop.
Si zamišljaš te kolone zjutraj, pa še une kabince, kjer bi vsak 5€ plačal za vstop v lj? Kak gužva bi bila šele potem?
Ja ampak ne na obvoznici, kar je super.
Quack !
starfotr ::
Pariz enako
Parižani so povsem drugače misleči, kot na na primer prebivalci drugih velikih mest.
Parižani bodo šli v službo z avtom, pa naj bo kar hoče. Čeprav imajo 100x hitrejši in cenejši javni prevoz, kateri je tudi zelo uporabljen, vendar mnogi se ne odločijo zanj in se jajcajo z avtom v mestu. In na ulice gredo stavkat za najmanjšo malenkost.
V prvem primeru smo si zelo podobni. V drugem smo pa mi daleč zadaj in po nas lahko serjejo če želijo, pa ne bo nihče protestiral.
energetik ::
Danes obvoznica: vozni tu in tam tovornjaki, prehitevalni Avstrijc s 100km/h, pred njim 1km nobenega. Ne ozira se on na nobenega, še ko gresta 2 po desni mim njega.
No, zato nastajajo "fantomski" zastoji.
No, zato nastajajo "fantomski" zastoji.
vires in numeris
Miki N ::
Parižani bodo šli v službo z avtom, pa naj bo kar hoče. Čeprav imajo 100x hitrejši in cenejši javni prevoz, kateri je tudi zelo uporabljen, vendar mnogi se ne odločijo zanj in se jajcajo z avtom v mestu.
Na nekaterih pariških linijah se človek vsako leto težje odloči za javni prevoz. Recimo temu, da sopotniki niso najboljša družba in pustimo stat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
scipascapa ::
energetik ::
Nastajajo zaradi neustrezne hitrosti in varnostne razdalje.Tudi zaradi tega, ampak tudi taka motnja je del vzrokov.
Seveda glavni krivec je gostota prometa, ki je absolutno prevelika za obstoječe ceste.
vires in numeris
pegasus ::
Spomnim se, ko smo bili mulci in še ni bilo avtocest, so se starši v Ljubljano zjutraj fjakali čez Trzin ... in je bila tam gužva.
Potem smo naredili avtoceste, je bilo ok par let, pa je zdaj spet gužva.
Vzorec se ponavlja ... torej nekaj delamo narobe.
Potem smo naredili avtoceste, je bilo ok par let, pa je zdaj spet gužva.
Vzorec se ponavlja ... torej nekaj delamo narobe.
Unchancy ::
Spomnim se, ko smo bili mulci in še ni bilo avtocest, so se starši v Ljubljano zjutraj fjakali čez Trzin ... in je bila tam gužva.
Potem smo naredili avtoceste, je bilo ok par let, pa je zdaj spet gužva.
Vzorec se ponavlja ... torej nekaj delamo narobe.
Točno to. Dodajanje prometnih pasov povzroča zgolj povečanje prometa. In če bomo naredili še eno obvoznico in na vse avtoceste dodali še en pas na vsako stran, se bo še povečalo število avtomobilov, ker se bo nekaj časa spet splačalo seliti ven iz Ljubljane in se vsak dan voziti z avtom v službo.
Dejansko bi bilo veliko pametneje delati na hitrem in zelo razvejenem javnem prevozu, za vrednost investicije v dodatne avtocestne pasove bi lahko precej časa subvencionirali precej linij javnega prometa. In namesto stanja na avtocesti se bi marsikdo odločil za hitrejši javni prevoz.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Unchancy ()
Bellzmet ::
Še enkrat. Govorimo o obvoznici. Za turiste in tovornjake (obojih je vsako leto več) NIČ ne pomaga "linija javnega prometa".
Invictus ::
Delati bi morali bolj na remote delu, lokalnih pisarnah, in ukiniti potne stroške. Ali jih vsaj zmanjšati.
V proizvodnjo se nihče ne vozi čez pol Slovenije, v pisarno veliko...
Sam obsedenost šefov po mikro kontroli na ustnm izročilu je za take korake pač prevelika...
V proizvodnjo se nihče ne vozi čez pol Slovenije, v pisarno veliko...
Sam obsedenost šefov po mikro kontroli na ustnm izročilu je za take korake pač prevelika...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mato989 ::
scipascapa je izjavil:
Ne samo to, zmanjšati št. avtov.
Torej izboljšajte pobude za delo od doma in pocenite in izboljšajte JP :)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Unchancy ::
Še enkrat. Govorimo o obvoznici. Za turiste in tovornjake (obojih je vsako leto več) NIČ ne pomaga "linija javnega prometa".
Ja. In mi ti govorimo, da ti širitev z N pasovi ne rešuje problema.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Unchancy ()
feryz ::
Nehajte nakladati.
Če izpustimo turiste, potem je to posledica centralizacije in ustvarjanja fikusnih delovnih mest z visokimi plačami v prestolnici.
Drugače normalen človek nima kaj početi v žabariji. Se pa trume valijo vanjo dnevno.
Če izpustimo turiste, potem je to posledica centralizacije in ustvarjanja fikusnih delovnih mest z visokimi plačami v prestolnici.
Drugače normalen človek nima kaj početi v žabariji. Se pa trume valijo vanjo dnevno.
hendriks ::
Delati bi morali bolj na remote delu, lokalnih pisarnah, in ukiniti potne stroške. Ali jih vsaj zmanjšati.
V proizvodnjo se nihče ne vozi čez pol Slovenije, v pisarno veliko...
Sam obsedenost šefov po mikro kontroli na ustnm izročilu je za take korake pač prevelika...
Točno ta rešitev problema bi zmanjšala gostoto prometa na polovico.
Unchancy ::
Delati bi morali bolj na remote delu, lokalnih pisarnah, in ukiniti potne stroške. Ali jih vsaj zmanjšati.
V proizvodnjo se nihče ne vozi čez pol Slovenije, v pisarno veliko...
Sam obsedenost šefov po mikro kontroli na ustnm izročilu je za take korake pač prevelika...
Točno ta rešitev problema bi zmanjšala gostoto prometa na polovico.
In če je kaj je korona pokazala, da se to da. Na drugi strani naj mi nekdo razloži po kateri logiki bi delavska družina stanovala v Ljubljani, kjer je vse veliko dražje, če niso tudi njihovi prejemki bistveno višji?
Wrop ::
Plače so boljše. Urnik 9 do 17. Ni da ni.
Gužvo na obvoznici se bo pa rešilo samo z dodatnim pasom. Nemci se bodo vozili po enem pasu ali pa skozi center, če bo potrebno. Tista dodatna ura za gor in dol mu v celem letu ne predstavljata tak problem. Za vsakodnevne uporabnike teh cest in njihov čas, mu pa vsaj tako dol visi kot to visi lokalcem. Če imajo Ljubljančani in dnevni delavski migranti rabi gužvo, go ahead.
Gužvo na obvoznici se bo pa rešilo samo z dodatnim pasom. Nemci se bodo vozili po enem pasu ali pa skozi center, če bo potrebno. Tista dodatna ura za gor in dol mu v celem letu ne predstavljata tak problem. Za vsakodnevne uporabnike teh cest in njihov čas, mu pa vsaj tako dol visi kot to visi lokalcem. Če imajo Ljubljančani in dnevni delavski migranti rabi gužvo, go ahead.
Unchancy ::
Plače so boljše. Urnik 9 do 17. Ni da ni.
Gužvo na obvoznici se bo pa rešilo samo z dodatnim pasom. Nemci se bodo vozili po enem pasu ali pa skozi center, če bo potrebno. Tista dodatna ura za gor in dol mu v celem letu ne predstavljata tak problem. Za vsakodnevne uporabnike teh cest in njihov čas, mu pa vsaj tako dol visi kot to visi lokalcem. Če imajo Ljubljančani in dnevni delavski migranti rabi gužvo, go ahead.
Trgovka v Mercatorju dobi 2x višjo plačo v Ljubljani kot v Brežicah? Snažilka?
rejven ::
Edino kar bi pomagal je Švabu zapret mejo za 30 min/h z razloga prekomernega onesnaževanja, vibracij in hrupa, al pa naj financira dodatno avtocesto.
Kaj bo leta 2026, ko bo druga cev karavank odprta si ne upam predstavljat, zdej vsaj tunel malo razreči, pol bo pri brezovci tak zastoj, da....
Kaj bo leta 2026, ko bo druga cev karavank odprta si ne upam predstavljat, zdej vsaj tunel malo razreči, pol bo pri brezovci tak zastoj, da....
hendriks ::
Plače so boljše. Urnik 9 do 17. Ni da ni.
Ker od doma pa pisarniški delavec pa ne more delati? Ali pa iz lokalnega co-working space-a tudi ne? Veš koliko co-working space-ov lahko zgradiš z denarjem namenjenim za dodatni pas na obvoznici? Magari država še subvencije daje podjetjem, ki pristanejo na co-working oz. remote politiko. Win-win za vse strani: delodajalca, delojemalca, lokalno skupnost in državo. Kaj pa dobiš z dodatnim pasom na obvoznici? Gužve bo manj ja, ampak še vedno se bodo ljudje prisiljeni vozit vsak dan v LJ.
ginekk ::
Eni govorite kot da je Ljubljana center sveta (da se vsi tja stekajo) in kot da je prevoz na delo edini promet.
Kaj pa dostava in tranzitni promet? Kamionarji se očitno ne vozijo v službo, so že tam. Pa tranzita do Italije in Hrvaške in nazaj je velik delež non-stop, da ne omenjam v poletni sezoni.
Drugi, širši obroč bi rabili okoli Lj, tak ki poveže regije bolj direktno.
Kaj pa dostava in tranzitni promet? Kamionarji se očitno ne vozijo v službo, so že tam. Pa tranzita do Italije in Hrvaške in nazaj je velik delež non-stop, da ne omenjam v poletni sezoni.
Drugi, širši obroč bi rabili okoli Lj, tak ki poveže regije bolj direktno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
fikus_ ::
Če bi kamionarje, ki vozijo čez slo v glavnem spavili na železnico in turiste z gorenjske strani proti J na dodatni pas, bi bilo veliko manj gneče. Pri kamionarjih se zatakne, ker so SŽ še iz časa Marije Terezije.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
ginekk ::
Kamioni na železnice so utopija, takoj ko začneš računat. Pa še to rešiš samo tranzitni prevoz, kaj pa brdo malih dostavljalcev in pa obrtnikov?
fikus_ ::
Če rešiš tranzit, si rešil veliko. Npr tranzit za/iz Luke koper.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Unchancy ::
Eni govorite kot da je Ljubljana center sveta (da se vsi tja stekajo) in kot da je prevoz na delo edini promet.
Kaj pa dostava in tranzitni promet? Kamionarji se očitno ne vozijo v službo, so že tam. Pa tranzita do Italije in Hrvaške in nazaj je velik delež non-stop, da ne omenjam v poletni sezoni.
Drugi, širši obroč bi rabili okoli Lj, tak ki poveže regije bolj direktno.
Dejstvo je, da se nekateri avtocestni kraki na poti proti Lj spremenijo v parkinge takrat, ko gre večina ljudi v službe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Unchancy ()
ginekk ::
Eni govorite kot da je Ljubljana center sveta (da se vsi tja stekajo) in kot da je prevoz na delo edini promet.
Kaj pa dostava in tranzitni promet? Kamionarji se očitno ne vozijo v službo, so že tam. Pa tranzita do Italije in Hrvaške in nazaj je velik delež non-stop, da ne omenjam v poletni sezoni.
Drugi, širši obroč bi rabili okoli Lj, tak ki poveže regije bolj direktno.
Dejstvo je, da se nekateri avtocestni kraki na poti proti Lj spremenijo v parkinge takrat, ko gre večina ljudi v službe.
Saj tudi večina ostalega prometa teče v istem času - podnevi. Obrtnik iz Kamnika, ki ima delo pri stranki v Logatcu, bo šel na delo kdaj? Ob 12h?
Nemec, ki se pelje na morje na Hrvaško, a misliš da targetira svojo vožnjo sredi noči? Enako velja za kamionarje v tranzitu. Ponoči spijo, podnevi vozijo.
Ja, več je tega v jutranji in popoldanski konici, samo še zdaleč ne drži, da zaradi tega ker se vsi stekajo v Ljubljano.
Unchancy ::
Eni govorite kot da je Ljubljana center sveta (da se vsi tja stekajo) in kot da je prevoz na delo edini promet.
Kaj pa dostava in tranzitni promet? Kamionarji se očitno ne vozijo v službo, so že tam. Pa tranzita do Italije in Hrvaške in nazaj je velik delež non-stop, da ne omenjam v poletni sezoni.
Drugi, širši obroč bi rabili okoli Lj, tak ki poveže regije bolj direktno.
Dejstvo je, da se nekateri avtocestni kraki na poti proti Lj spremenijo v parkinge takrat, ko gre večina ljudi v službe.
Saj tudi večina ostalega prometa teče v istem času - podnevi. Obrtnik iz Kamnika, ki ima delo pri stranki v Logatcu, bo šel na delo kdaj? Ob 12h?
Nemec, ki se pelje na morje na Hrvaško, a misliš da targetira svojo vožnjo sredi noči? Enako velja za kamionarje v tranzitu. Ponoči spijo, podnevi vozijo.
Ja, več je tega v jutranji in popoldanski konici, samo še zdaleč ne drži, da zaradi tega ker se vsi stekajo v Ljubljano.
Sam zagotovo svoje opravke v Ljubljani naštelam za po 10h dopoldne. In ni sile, čeprav je polno kombijev in tovornjakov.
joze67 ::
fikus_ ::
Se opravičujem za zavajanje. Ampak hitrosti so pa še vedno približno enake kot ob izgradnji.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49255 (35495) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19926 (15563) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31279 (21365) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81672 (71081) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33002 (27403) | BigWhale |