Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
Wrop ::
Plače so boljše. Urnik 9 do 17. Ni da ni.
Gužvo na obvoznici se bo pa rešilo samo z dodatnim pasom. Nemci se bodo vozili po enem pasu ali pa skozi center, če bo potrebno. Tista dodatna ura za gor in dol mu v celem letu ne predstavljata tak problem. Za vsakodnevne uporabnike teh cest in njihov čas, mu pa vsaj tako dol visi kot to visi lokalcem. Če imajo Ljubljančani in dnevni delavski migranti rabi gužvo, go ahead.
Trgovka v Mercatorju dobi 2x višjo plačo v Ljubljani kot v Brežicah? Snažilka?
Tega nisem nikjer trdil. Trdil sem samo, da so plače na splošno boljše. Za nižje izobražene malo manj, za višje lahko precej boljše.
Ker od doma pa pisarniški delavec pa ne more delati? Ali pa iz lokalnega co-working space-a tudi ne? Veš koliko co-working space-ov lahko zgradiš z denarjem namenjenim za dodatni pas na obvoznici? Magari država še subvencije daje podjetjem, ki pristanejo na co-working oz. remote politiko. Win-win za vse strani: delodajalca, delojemalca, lokalno skupnost in državo. Kaj pa dobiš z dodatnim pasom na obvoznici? Gužve bo manj ja, ampak še vedno se bodo ljudje prisiljeni vozit vsak dan v LJ.
Če mu služba ne zagotovi delovne opreme, potem res ne rabi od doma delat. V JS še za redno delo marsikje uporabljajo ubogo opremo, potem bodo pa dajali denar še za delo od doma. Pa teh pisarniških delavcev verjetno spet ni tako veliko, da bi se to res poznalo. Dodatni pas je potreba, delo od doma se lahko še vedno vzporedno vpeljuje, kjer je mogoče in če je interes.
nejc_nejc ::
Unchancy ::
Plače so boljše. Urnik 9 do 17. Ni da ni.
Gužvo na obvoznici se bo pa rešilo samo z dodatnim pasom. Nemci se bodo vozili po enem pasu ali pa skozi center, če bo potrebno. Tista dodatna ura za gor in dol mu v celem letu ne predstavljata tak problem. Za vsakodnevne uporabnike teh cest in njihov čas, mu pa vsaj tako dol visi kot to visi lokalcem. Če imajo Ljubljančani in dnevni delavski migranti rabi gužvo, go ahead.
Trgovka v Mercatorju dobi 2x višjo plačo v Ljubljani kot v Brežicah? Snažilka?
Tega nisem nikjer trdil. Trdil sem samo, da so plače na splošno boljše. Za nižje izobražene malo manj, za višje lahko precej boljše.
Ker od doma pa pisarniški delavec pa ne more delati? Ali pa iz lokalnega co-working space-a tudi ne? Veš koliko co-working space-ov lahko zgradiš z denarjem namenjenim za dodatni pas na obvoznici? Magari država še subvencije daje podjetjem, ki pristanejo na co-working oz. remote politiko. Win-win za vse strani: delodajalca, delojemalca, lokalno skupnost in državo. Kaj pa dobiš z dodatnim pasom na obvoznici? Gužve bo manj ja, ampak še vedno se bodo ljudje prisiljeni vozit vsak dan v LJ.
Če mu služba ne zagotovi delovne opreme, potem res ne rabi od doma delat. V JS še za redno delo marsikje uporabljajo ubogo opremo, potem bodo pa dajali denar še za delo od doma. Pa teh pisarniških delavcev verjetno spet ni tako veliko, da bi se to res poznalo. Dodatni pas je potreba, delo od doma se lahko še vedno vzporedno vpeljuje, kjer je mogoče in če je interes.
Kako si bo torej trgovka v Mercatorju v Ljubljani lahko privoščila bivanje v Ljubljani, da bojo ljubljanske riti v trgovini imele vse potrebščine, ki jih želijo? Kako si bo v Ljubljani bivanje privoščila snažilka? Itd.
Če se pripelje z avtom, “dela gužvo”, javni prevoz pa ni vreden pol p. mrzle vode. Za stanovanje zasluži premalo.
gruntfürmich ::
Vzorec se ponavlja ... torej nekaj delamo narobe.
preveč je keša in že vsak peklar ima svoj avto in se fijaka po svetu in onesnažuje planet. in ker je javni prevoz ostal v 80'h ali se še zmanjšal, je stanje porazno.
ko sem jaz hodil na fax so imeli avto samo že bolj samostojni fantje in parkirnega placa pred študentskimi domovi in faxi je bilo še kar nekaj. danes ima praktično vsak študentek svoj avto ker je keša preveč in mu ga starši komodt kupijo. in tako vsi pizdijo zakaj je takšna gužva...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
garamond ::
A ni potem boljše, da kar ene tri kroge naredijo okrog Ljubljane preden gredo naprej...tko da štos.Lahko naredijo 3 kroge, omejitev na obvoznici je sicer 80 krogov. Namreč sem in tja vidim neke znake "80" na začetkih kroga. Včasih celo "60" krogov, če je gneča.
O tem sem že opozarjal na Slo-Tech. Če se prav spomnim je na krožišču Tomačevo omejitev 70 krogov. Nekatera manjša krožišča imajo lahko omejitev 30 krogov. Tako je boljša pretočnost.
Verjetno pa so te omejitve relavantne predvsem za tujce, ki ne poznajo dobro Slovenije. Čeprav, enkrat smo s kolegi dejansko naredili 1 dodaten krog, ko smo se vračali z morja, čeprav ga ne bi bilo treba (že dolgo nazaj in tudi ne spomnim se našega časa).
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.
spegli ::
Obvoznico zabijejo tranzitna vozila in ko se ta zabije, se zabije cela Lj. Tukaj je treba iskat rešitve.
ginekk ::
lemur233 ::
gruntfürmich je izjavil:
Vzorec se ponavlja ... torej nekaj delamo narobe.
preveč je keša in že vsak peklar ima svoj avto in se fijaka po svetu in onesnažuje planet. in ker je javni prevoz ostal v 80'h ali se še zmanjšal, je stanje porazno.
ko sem jaz hodil na fax so imeli avto samo že bolj samostojni fantje in parkirnega placa pred študentskimi domovi in faxi je bilo še kar nekaj. danes ima praktično vsak študentek svoj avto ker je keša preveč in mu ga starši komodt kupijo. in tako vsi pizdijo zakaj je takšna gužva...
Ni to cela zgodba, to kar ti govoriš o kešu. Gre se za to, da je razvoja preveč in da infrastruktura ni sledila in niti verjetno ni mogla slediti razvoju.
pegasus ::
E to, razvoj je kriv. Bravo
Obvoznica obvoznice (Lukovica-Šenčur) je načrtovana direkt čez naše dvorišče. A moram zato zavzeti "samo preko mojega trupla" stališče?
Obvoznica obvoznice (Lukovica-Šenčur) je načrtovana direkt čez naše dvorišče. A moram zato zavzeti "samo preko mojega trupla" stališče?
lemur233 ::
starfotr ::
Nej jih dajo na vlak al pa mimo obvoznice.
Nehajte kupovat stvari, ki jih ne rabite in bo tudi kamionov manj. Tisto kar rabite, kupite lokalno narejeno in pridelano ter predelano.
https://www.reddit.com/r/funny/comments...
Tako, da najprej pred svojim pragom pospravite.
Obvoznice ni treba širit. Novih cest bi treba gradit.
Namesto tega, krvavo rabimo temu stoletju primerno železnico. In kolesarsko infrastrukturo, kot jo imajo kolesarsko razvite države.
gruntfürmich ::
Ti bi torej rad obvoznico obvoznice?
Da, in to ni nič nenavadnega. Ko mesto preraste prvi ring, se naredi drugega, in nato tretjega, itd. Takih mest je precej.
ne. ko je mesto preveliko ne moreš več delati ringov.
gruntfürmich je izjavil:
Vzorec se ponavlja ... torej nekaj delamo narobe.
preveč je keša in že vsak peklar ima svoj avto in se fijaka po svetu in onesnažuje planet. in ker je javni prevoz ostal v 80'h ali se še zmanjšal, je stanje porazno.
ko sem jaz hodil na fax so imeli avto samo že bolj samostojni fantje in parkirnega placa pred študentskimi domovi in faxi je bilo še kar nekaj. danes ima praktično vsak študentek svoj avto ker je keša preveč in mu ga starši komodt kupijo. in tako vsi pizdijo zakaj je takšna gužva...
Ni to cela zgodba, to kar ti govoriš o kešu. Gre se za to, da je razvoja preveč in da infrastruktura ni sledila in niti verjetno ni mogla slediti razvoju.
da, vsekakor imaš prav. ljudje imajo keš in infrastruktura temu ni sledila, še manj javni promet. najmanj pa to, da bi tovor dali na železnico, ne pa na enega od dveh pasov avtoceste.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Ahim ::
gruntfürmich je izjavil:
Ti bi torej rad obvoznico obvoznice?
Da, in to ni nič nenavadnega. Ko mesto preraste prvi ring, se naredi drugega, in nato tretjega, itd. Takih mest je precej.
ne. ko je mesto preveliko ne moreš več delati ringov.
Huh? Tukaj govorimo o Ljubljani, ki nima300K prebivalcev. Kako je to "preveliko, da bi dodali se en ring"? Cela Slovenija (razen parih ekstremitet) je eno malo vecje mesto, seveda je normalno, da bi imeli se kaksno povezavo, ne le "AC kriz". Teren to sicer nekje lazje omogoca (npr. povezava AC severno od Ljubljane) kakor drugje (npr. povezava AC med Dolenjsko in Stajersko).
Nekatere od teh dodatnih povezav bi tudi bolj razbremenile obstojece cestno omrezje kakor druge (kolegica je kupila avto od nekoga, ki se je menda vozil vsak dan iz Kopra v Novo Mesto v Krko delat ... v privatnem sektorju najbrz unikum, v JU je pa takih cvetk kar nekaj, sploh znanci policaji se radi prevazajo vsakodnevno 100+ km v eno smer).
LeQuack ::
Lažje je podražit cestnino in bencin 2x ali 3x in tako zmanjšaš promet, pa ne rabiš nič infrastrukture.
Quack !
gruntfürmich ::
gruntfürmich je izjavil:
Ti bi torej rad obvoznico obvoznice?
Da, in to ni nič nenavadnega. Ko mesto preraste prvi ring, se naredi drugega, in nato tretjega, itd. Takih mest je precej.
ne. ko je mesto preveliko ne moreš več delati ringov.
Huh? Tukaj govorimo o Ljubljani, ki nima300K prebivalcev. Kako je to "preveliko, da bi dodali se en ring"?
če pozorno bereš je avtor napisal da se v svetu, ne sloveniji, dodajajo ringi.
ampak ne moreš ti okoli 100km mesta narediti ring, ker je preveliko. tam so samo še vpadnice in povezave med njimi, nobenih ringov.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Bellzmet ::
"ampak ne moreš ti okoli 100km mesta narediti ring, ker je preveliko. tam so samo še vpadnice in povezave med njimi, nobenih ringov."
To ni res. Poglej recimo Madrid, Milano, London, Pariz, Ankara,...
To ni res. Poglej recimo Madrid, Milano, London, Pariz, Ankara,...
CiClon ::
Problem našega avtocestnega križa je, da mora ves tranzit iti v Ljubljano. Plus ves tranzit v službo in nazaj. Načrtovanje izjemno (za nazaj je lahko bit pameten).
Da bi to rešil bi rabil še en krog cca Kranj - Domžale - Grosuplje - Vrhnika. Kolk je to nerealno je pa druga pesem...
Da bi to rešil bi rabil še en krog cca Kranj - Domžale - Grosuplje - Vrhnika. Kolk je to nerealno je pa druga pesem...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: CiClon ()
Bellzmet ::
Tako je. Dodatna AC mimo Ljubljane in ne preko obvoznice bi bila itak zmaga, samo ni realno. Malo bolj realen je 3. pas, zato pa se o njem razmišlja.
Invictus ::
Zakaj celo Slovenijo moti gužva v Ljubljani, tam pa nočete biti???
Ne hodite v Ljubljano, pa je problem rešen.
V Mariboru, Celju, in ostlaih zabačenih mestih je zjutraj ravno tako gužva. Vse uvoznice v mesto se preprosto zabašejo. Pojdite 1x mimo Novega mesta, ko folk hodi v (ali iz) službe v Krko ali Revoz. Rabiš 1 uro da prideš mimo. Ampak tam pač ne hodimo velikokrat... Ker tam ni kaj za početi.
Ne hodite v Ljubljano, pa je problem rešen.
V Mariboru, Celju, in ostlaih zabačenih mestih je zjutraj ravno tako gužva. Vse uvoznice v mesto se preprosto zabašejo. Pojdite 1x mimo Novega mesta, ko folk hodi v (ali iz) službe v Krko ali Revoz. Rabiš 1 uro da prideš mimo. Ampak tam pač ne hodimo velikokrat... Ker tam ni kaj za početi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
feryz ::
Prepovedi in omejitve so rešitev, fantje.
Druge preprosto ni.
Ljubljana naj neha odpirati fikusno fiktivna delovna mesta in zapre tista, ki so že odprta, pa bo problem takoj rešen.
Druge preprosto ni.
Ljubljana naj neha odpirati fikusno fiktivna delovna mesta in zapre tista, ki so že odprta, pa bo problem takoj rešen.
Unchancy ::
Zakaj celo Slovenijo moti gužva v Ljubljani, tam pa nočete biti???
Ne hodite v Ljubljano, pa je problem rešen.
V Mariboru, Celju, in ostlaih zabačenih mestih je zjutraj ravno tako gužva. Vse uvoznice v mesto se preprosto zabašejo. Pojdite 1x mimo Novega mesta, ko folk hodi v (ali iz) službe v Krko ali Revoz. Rabiš 1 uro da prideš mimo. Ampak tam pač ne hodimo velikokrat... Ker tam ni kaj za početi.
Še en, ki se je pred 15 leti priselil iz vukojebine v Ljubljano in je ob obisku domače vasi stopil na grablje?
energetik ::
Da bi to rešil bi rabil še en krog cca Kranj - Domžale - Grosuplje - Vrhnika. Kolk je to nerealno je pa druga pesem...Realno bi bilo morda povezat Domžale in Kranj, ostalo je pa bolj misija nemogoče. Vrhnika-Grosuplje imaš vmes Barje, Kranj-Vrhnika ali Domžale-Grosuplje bi bil pa en sam tunel, če bi se hoteli tega lotit. Bi bilo pa fajn, ne rečem da ne.
vires in numeris
WhiteAngel ::
Problem našega avtocestnega križa je, da mora ves tranzit iti v Ljubljano. Plus ves tranzit v službo in nazaj. Načrtovanje izjemno (za nazaj je lahko bit pameten).
Da bi to rešil bi rabil še en krog cca Kranj - Domžale - Grosuplje - Vrhnika. Kolk je to nerealno je pa druga pesem...
To bi bilo uporabno, ja. Žena se zdaj pogosteje vozi z Gorenjske v Maribor in da prideš do Štajerske AC, je kar boleče. Z veseljem bi se usedla na vlak... ampak 1:40 v eno smer z avtom v primerjavi s 3h+ z vlakom pač ne gre.
CiClon ::
Sej ta severna "obvozna" bi bila najbolj realna. Potem bi pa bilo dost že, če bi naredili še zahodno, recimo približno Vodice - Vrhnika, da se usmeri predvsem kamionski tranzit iz Kopra in Italije oz. obratno okoli LJ (za smeri Avstrijo).
Ampak glede na finančno perspektivo EU, lahko na neko veliko gradnjo novih avtocest kar pozabimo lol.
Ampak glede na finančno perspektivo EU, lahko na neko veliko gradnjo novih avtocest kar pozabimo lol.
GupeM ::
WhiteAngel je izjavil:
Problem našega avtocestnega križa je, da mora ves tranzit iti v Ljubljano. Plus ves tranzit v službo in nazaj. Načrtovanje izjemno (za nazaj je lahko bit pameten).
Da bi to rešil bi rabil še en krog cca Kranj - Domžale - Grosuplje - Vrhnika. Kolk je to nerealno je pa druga pesem...
To bi bilo uporabno, ja. Žena se zdaj pogosteje vozi z Gorenjske v Maribor in da prideš do Štajerske AC, je kar boleče. Z veseljem bi se usedla na vlak... ampak 1:40 v eno smer z avtom v primerjavi s 3h+ z vlakom pač ne gre.
Čist tko, za info ... Kje in kdaj se vozi? Ob prometnih konicah? Gre do LJ in potem na štajersko? Mislim, da bi se ji bolj splačalo, da gre v Šenčurju ali Brniku dol z AC, pa do Domžal po navadni cesti, nato pa nazaj na AC. Če pa ne hodi ob konicah, potem je pa bolje celo pot pa AC.
Utk ::
Za Ljubljano bi bil dovolj še en "polkrog". Da se iz Štajerske pride na Primorsko čisto mimo. Oz. se pogleda kater krak ima največ prometa. S tem avtomatsko pokriješ še Gorenjsko, če greš po severu, potem se bi pa itak tudi južna in vzhodna obvoznica dost sprostila.
energetik ::
Finta je, da npr. iz Vrhnike proti Kranju rabiš nekje min. 10km dolg tunel, da sploh lahko to izvedeš. Več kot Karavanke.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
njyngs ::
Zakaj celo Slovenijo moti gužva v Ljubljani, tam pa nočete biti???
Ne hodite v Ljubljano, pa je problem rešen.
V Mariboru, Celju, in ostlaih zabačenih mestih je zjutraj ravno tako gužva. Vse uvoznice v mesto se preprosto zabašejo. Pojdite 1x mimo Novega mesta, ko folk hodi v (ali iz) službe v Krko ali Revoz. Rabiš 1 uro da prideš mimo. Ampak tam pač ne hodimo velikokrat... Ker tam ni kaj za početi.
Še en, ki se je pred 15 leti priselil iz vukojebine v Ljubljano in je ob obisku domače vasi stopil na grablje?
Mislim da je nekje na gorenjskem tale bebček doma, hoče pa bit mestjan po duši. Ko je žalil par točno določenih "zabačenih" mest je pa pozabil omenit luknjo od Kranja, ker mu je ta pociganjen pajzl geografsko najbližje
Pa sprašuje se zakaj ljudi moti gužva v LJ - marsikoga verjetno zato, ker mora preko retardirane obvoznice, da lahko na razmeroma hiter način zaobide Megljubljano. Tistim, ki pa v Meglistan ne hodimo pa nam dol visi koliko gorenjskih čapcev dela gužvo po LJ obvoznici.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
nekikr ::
Finta je, da npr. iz Vrhnike proti Kranju rabiš nekje min. 10km dolg tunel, da sploh lahko to izvedeš. Več kot Karavanke.
Kar bi stalo drobiž v primerjavi z drugim tirom, ki bo služil eni sami firmi, da bo morda, ali pa tudi ne, ustvarila zanemarljivo več dobička glede na vložek.
Invictus ::
Sem kar lepo v Ljubljani, da ne boste preveč ugibali.
In to tam, kjer mi je potovanje okoli najlažje, da se ne zgubljam med usranimi dnevnimi migranti.
Provincialci mi gredo pa že nekam, ker bi vsak imel nekaj v ljubljani, pa si reveži pač tega ne morejo privoščiti. Ni Ljubljana kriva za zanič ureditve izven nje, ampak njeni prebivalci, ker volijo glupe župane.
In to tam, kjer mi je potovanje okoli najlažje, da se ne zgubljam med usranimi dnevnimi migranti.
Provincialci mi gredo pa že nekam, ker bi vsak imel nekaj v ljubljani, pa si reveži pač tega ne morejo privoščiti. Ni Ljubljana kriva za zanič ureditve izven nje, ampak njeni prebivalci, ker volijo glupe župane.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
njyngs ::
Jep, vsak gorejski čapac, ki se dnevno vozi iz KR v LJ bi imel nek svoj bunker v bloku z leta 1800, da se ne rabil gužvat po obvoznici. Bo treba podjetja decentralizirat iz Meglistana, pa bo obvoznica takoj znosna, ogljični odtis manjši, denar pa se bo tudi porazporedil še kam drugam.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Likalnik ::
Sem kar lepo v Ljubljani, da ne boste preveč ugibali.
In to tam, kjer mi je potovanje okoli najlažje, da se ne zgubljam med usranimi dnevnimi migranti.
Provincialci mi gredo pa že nekam, ker bi vsak imel nekaj v ljubljani, pa si reveži pač tega ne morejo privoščiti. Ni Ljubljana kriva za zanič ureditve izven nje, ampak njeni prebivalci, ker volijo glupe župane.
a Ljubljana ima pa tako dobrega župana al kaj?....predvsem poštenega ane?...večjega lopova ne poznam kot je on pa njegova familija....pa se noben od njih ne usede...še več...dolgove mu odpišejo...banda pokvarjena.
Invictus ::
Nič kaj manj poštenega kot ostale občine...
Kranjski je ravno tako baraba, ima provizije povsod, sam o tem se ne piše. Moraš malo lokalce vprašat...
Da ne govorimo o mariborskem, ali celjskem...
Kranjski je ravno tako baraba, ima provizije povsod, sam o tem se ne piše. Moraš malo lokalce vprašat...
Da ne govorimo o mariborskem, ali celjskem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
njyngs ::
Roki, eden izmed Mariborskih županov je naprimer zaradi radarjev letel bolj kot pa ti v tistih plastičnih ultralahkih letalih. Ljubljančani bi v takem primeru še zdaj imeli rjav nosek od snifanja kakcev, ki bi jih župan sproduciral. Radarji bi pa še stali. MB se je pa uprl. Verjetno tudi na "Osvobodilni fronti" ni blo poženščenih ljubljanskih približkov moškemu, ampak tapravi dedi.
Me zanima koliko je Zoki dobil žepnine v primeru Bolta, da mu tako sračkajo po mestu. Bo naslednjič lahko Damjančku plačal odvetnika, ko bo spet obtožen.
Me zanima koliko je Zoki dobil žepnine v primeru Bolta, da mu tako sračkajo po mestu. Bo naslednjič lahko Damjančku plačal odvetnika, ko bo spet obtožen.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
WizzardOfOZ ::
A to je tisti župan, k ga boste letos spet izvolili?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
scipascapa ::
Zakaj celo Slovenijo moti gužva v Ljubljani, tam pa nočete biti???
Ne hodite v Ljubljano, pa je problem rešen.
V Mariboru, Celju, in ostlaih zabačenih mestih je zjutraj ravno tako gužva. Vse uvoznice v mesto se preprosto zabašejo. Pojdite 1x mimo Novega mesta, ko folk hodi v (ali iz) službe v Krko ali Revoz. Rabiš 1 uro da prideš mimo. Ampak tam pač ne hodimo velikokrat... Ker tam ni kaj za početi.
to je razdalja 5-10km, alternative: KOLO, SKIRO, JAVNI, PEŠ.
Invictus ::
Mislim, da se marsikdo vozi precej daleč, tako da tvoja varianta precej odpade...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
energetik ::
V redu, ampak potem mi zagotovi primerljiv šiht na peš razdalji, pa bomo zeleni.
Lahko se pa folk neha vozit na šiht, pa počasi doma shira od lakote.
Lahko se pa folk neha vozit na šiht, pa počasi doma shira od lakote.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
ginekk ::
Sem kar lepo v Ljubljani, da ne boste preveč ugibali.
In to tam, kjer mi je potovanje okoli najlažje, da se ne zgubljam med usranimi dnevnimi migranti.
Provincialci mi gredo pa že nekam, ker bi vsak imel nekaj v ljubljani, pa si reveži pač tega ne morejo privoščiti. Ni Ljubljana kriva za zanič ureditve izven nje, ampak njeni prebivalci, ker volijo glupe župane.
Brez migracij ne bo šlo nikoli, kar je povsem logično. Če misliš, da bodo od zdaj naprej v Ljubljani živeli samo še tisti v 1% zgornjih dohodkov in landlordi ki imajo kapital iz preteklosti, bi se mesto hitro podrlo in postalo le navaden lunapark. Pač, mesto brez vseh profilov, od čistilk do profesorjev, od klošarjev do landlordov, ne more funkcionirat. Tudi tisti z 1% ki bi radi še prišli ne bodo pokupli vsega sranja.
gruntfürmich ::
Roki, eden izmed Mariborskih županov je naprimer zaradi radarjev letel bolj kot pa ti v tistih plastičnih ultralahkih letalih. Ljubljančani bi v takem primeru še zdaj imeli rjav nosek od snifanja kakcev, ki bi jih župan sproduciral. Radarji bi pa še stali. MB se je pa uprl. Verjetno tudi na "Osvobodilni fronti" ni blo poženščenih ljubljanskih približkov moškemu, ampak tapravi dedi.
Me zanima koliko je Zoki dobil žepnine v primeru Bolta, da mu tako sračkajo po mestu. Bo naslednjič lahko Damjančku plačal odvetnika, ko bo spet obtožen.
omb kakšno laganje v lastno faco... zaradi tistih par bebčkov, ki so jim plačali da protestirajo proti radarjem, da je župan letel? pa da je drugi bil bolj pošten?
maribor je propadlo mesto, ker je folk glup in pokvarjen. vsak sposoben gre ven iz maribora ker je postal totalna greznica, polna lump proletarjata. da ima maribor bolj poštene župane kot drugje je pravljica za pijane mariborčane. no, saj morda arsenovič celo je, ampak kaj ti to pomaga če pa mesto propada. ampak če pa pogledaš po sposobnosti napram ljubljanskem? maribor izgleda kot favela napram ljubljani.
to je resnica o mariboru in nič drugega.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Invictus ::
Nagradno vprašanje:
Kje živijo normalni Mariborčani?
Odgovor:
V Ljubljani .
Kje živijo normalni Mariborčani?
Odgovor:
V Ljubljani .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
njyngs ::
gruntfürmich je izjavil:
Roki, eden izmed Mariborskih županov je naprimer zaradi radarjev letel bolj kot pa ti v tistih plastičnih ultralahkih letalih. Ljubljančani bi v takem primeru še zdaj imeli rjav nosek od snifanja kakcev, ki bi jih župan sproduciral. Radarji bi pa še stali. MB se je pa uprl. Verjetno tudi na "Osvobodilni fronti" ni blo poženščenih ljubljanskih približkov moškemu, ampak tapravi dedi.
Me zanima koliko je Zoki dobil žepnine v primeru Bolta, da mu tako sračkajo po mestu. Bo naslednjič lahko Damjančku plačal odvetnika, ko bo spet obtožen.
omb kakšno laganje v lastno faco... zaradi tistih par bebčkov, ki so jim plačali da protestirajo proti radarjem, da je župan letel? pa da je drugi bil bolj pošten?
maribor je propadlo mesto, ker je folk glup in pokvarjen. vsak sposoben gre ven iz maribora ker je postal totalna greznica, polna lump proletarjata. da ima maribor bolj poštene župane kot drugje je pravljica za pijane mariborčane. no, saj morda arsenovič celo je, ampak kaj ti to pomaga če pa mesto propada. ampak če pa pogledaš po sposobnosti napram ljubljanskem? maribor izgleda kot favela napram ljubljani.
to je resnica o mariboru in nič drugega.
Kaj naj drugo rečem kot LOL. Človek, ki ni videl Maribora več kot 1x v življenju pametuje o protestih in o številu protestnikov izpred xy let Ni čudno da si PNG, če lažeš kot čist povprečen ljubljančan Sori, od teh nebuloz v začetku tvojega responsa sploh bral nisem naprej... še samo večja greznica laži pride za tem. Veselo snifanje izpušnih plinov, ki ti jih gorenjski čapci pripeljejo iz Kranja.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49255 (35495) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19926 (15563) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31279 (21365) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81673 (71082) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33002 (27403) | BigWhale |