Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
jype ::
rekt ::
Baje da se res. Bi rekel da se zagotovo, pa - nimamo dokazov :DNe znate računat? Pojdite v šolo.
A to govoriš iz osebnih izkušenj? Travme, ker je ti nisi končal, pa to?
Kakorkoli, tvoja izobrazba nas ne zanima kaj dosti. Tudi če bi jo premogel, pa je ne, je to precej irelevantno. Kot izobražene inženirje nas namreč dosti bolj zanimajo dokazi o tvojih trditvah. Jih misliš dostavit ali pa nam boš rajši še naprej prodajal namišljene bučke z namišljene njive?
Ker te predobro poznamo, je vprašanje seveda boljkone retorično...
jype ::
dokazi o tvojih trditvah.So že podani. Če niste pismeni, potem pojdite v šolo.
namišljeneNamišljeno je predvsem to, da vi verjamete, da vaša vozila niso tista, ki ustvarjajo gnečo na obvoznici. Seveda ne - drugi so krivi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
rekt ::
So že podani.
Ja, ne, niso. Linkan dokument povezave ne vzpostavi. Še več, kdor si zadevco prebere, hitro ugotovi, da link s tvojo trditvijo pravzaprav sploh nima kaj dosti zveze, če sploh. Ravno toliko da oba govorita o prometu...
Ampak sej razumemo. Si pač v ihti nekje snel en nerelevanten link s katerim se zdaj na vse pretege braniš tako kot to tapravi troli znate. Je le treba priznat da si pri trolanju uspešen. Vsaj nekaj - če že pri izobrazbi nisi bil...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rekt ()
jype ::
Ja, ne, niso.Ja, so.
Linkan dokument povezave ne vzpostavi.Seveda ne. Pokaže le to, da je v Ljubljani delež delovno aktivnega prebivalstva, ki avtomobile uporablja za prevoz na delo prevelik, da bi lahko na delo prišel brez uporabe obvoznice. Če tega ne znate izračunati, ste nepismeni, ne pa inženirji.
rekt ::
jype ::
Ne, ne znamo. A.K.A. na plano z računom.Pa saj je Red nekaj izračunal zate. Sklep od tam do vpadnic je trivialen.
Jasno je tudi, kaj so viri in ponori prometa: Ljudje zjutraj zapuščajo spalna naselja, se odpeljejo na obvoznico, po njej pa do vpadnico za tisti del, kjer imajo cilj. Popoldan se situacija obrne. Veliko ljudi tudi parkira pred spalnimi naselji v bližini cilja, ker je na mnogih mestih to še vedno zastonj.
Ker verjamem, da vas ta problematika resnično zanima, lahko (nekega dne) pokažem, zakaj navigacijske naprave ljudi pretežno vodijo na obvoznico, namesto skozi mestno jedro, če vam slika ne pove dovolj:
rekt ::
A me zajebavaš? Mene zanima od kje točno si ti nafantaziral da se velika večina delovno aktivnih Ljubljančanov v službo fura po obvoznici. Kje je hard data. Koliko % jih dela v LJ, koliko se jih vozi z avtom in koliko od tega po obvoznici. Ti pa z nekimi sklepi, slikcami pa namišljenimi cilji?!?
Ni čudno da nisi spacal faksa - vsak naravoslovni prfoks, ki da kaj nase, bi te brcnil pet minut po tem ko bi začel trosit takele bedastoče - oziroma takoj ko bi se ti nehal smejat.
Ni čudno da nisi spacal faksa - vsak naravoslovni prfoks, ki da kaj nase, bi te brcnil pet minut po tem ko bi začel trosit takele bedastoče - oziroma takoj ko bi se ti nehal smejat.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rekt ()
rekt ::
Utk ::
Zakaj bi moral biti prevoz brezplačen, tudi če javni? Kdor hoče brezplačni prevoz, naj najde šoferje, ki bojo vozili brezplačno, avtobuse, ki ti jih nekdo šenka in nafto, ki jo načrpajo in predelajo prostovoljci. Oz. elektriko.
zmaugy ::
Še dobro da so bile Stožice brezplačne, ane? Pa super da je javno zdravstvo brezplačno pa šole etc.
Pa policija, vojska in gasilci so tudi brezplačni...
Pa policija, vojska in gasilci so tudi brezplačni...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
jype ::
Zakaj bi moral biti prevoz brezplačen, tudi če javni?Zato, ker je to ceneje, kot če ni.
Ja, tako je, tudi mene zanima točno to kar zanima njega:Njemu sem odgovoril in je odgovor sprejel, ti pa očitno ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
zmaugy ::
Zakaj bi moral biti prevoz brezplačen, tudi če javni?Zato, ker je to ceneje, kot če ni.
Tako je. Za vse je boljše in ceneje, če se iz davkoplačevalskega denarja vozimo z javnim prevozom, kot če se nam zaradi podnebnih sprememb zgodi kaos.
Morda se lahko začne plačljivo z zaračunavanjem ekstra taks na gorivo in nakupom avtobusov in vlakov in modernizaciji infrastrukture iz tako pobranega denarja, da bo lažje sprejeti.
nekikr ::
Zakaj se pa tega že zdaj ne počne? Cena goriva je namreč sestavljena nekako tako: 57 centov liter bencina, potem pa 77 centov raznih dajatev. Za info: vsak dan bi lahko kupili en avtobus, če bi se obstoječi denar porabil za to. Kje je problem?
Mavrik ::
Zakaj se pa tega že zdaj ne počne? Cena goriva je namreč sestavljena nekako tako: 57 centov liter bencina, potem pa 77 centov raznih dajatev. Za info: vsak dan bi lahko kupili en avtobus, če bi se obstoječi denar porabil za to. Kje je problem?
Ker so avtomobilisti nazadnje znoreli ko so nekaj tega denarja dali v železnice da bi se spravil tovor dol z avtocest. Kaj šele če bi kupili avtobuse ali karkoli drugega kar ne podpira njihovega drenjanja in smrdenja v mestih.
The truth is rarely pure and never simple.
Utk ::
Niso nič znoreli. 20 let se je glih toliko denarja dajalo v železnico kot se ga je zbralo od cestnin, en drobiž manj.
Če nekaj ne plačaš pri vstopu na bus, ne pomeni, da je res brezplačno. Lahko je tudi preklemansko drago.
Če nekaj ne plačaš pri vstopu na bus, ne pomeni, da je res brezplačno. Lahko je tudi preklemansko drago.
Mavrik ::
Niso nič znoreli. 20 let se je glih toliko denarja dajalo v železnico kot se ga je zbralo od cestnin, en drobiž manj.
Če nekaj ne plačaš pri vstopu na bus, ne pomeni, da je res brezplačno. Lahko je tudi preklemansko drago.
QED.
The truth is rarely pure and never simple.
rekt ::
Glugy ::
Morda bi bilo smiselno uvest brezplačno uporabo javnega prevoza:
http://www.rtvslo.si/svet/evropa/estoni...
http://www.rtvslo.si/svet/evropa/estoni...
Bellzmet ::
Brez veze (brezplačen javni prevoz).
Je ljudem ČAS (ki ga prišparaš, če greš z avtom) veliko bolj redka dobrina, kakor tistih par EUR za bus (če sploh vozi na tvoji željeni relaciji).
Tko da tut če bi sedanjim avto-vozačem dal 20 EUR na mesec (če bu uporabljali javni prevoz) bi se pomoje še vseeno raje furali z avtomobili.
Je ljudem ČAS (ki ga prišparaš, če greš z avtom) veliko bolj redka dobrina, kakor tistih par EUR za bus (če sploh vozi na tvoji željeni relaciji).
Tko da tut če bi sedanjim avto-vozačem dal 20 EUR na mesec (če bu uporabljali javni prevoz) bi se pomoje še vseeno raje furali z avtomobili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
zmaugy ::
Zakaj se pa tega že zdaj ne počne? Cena goriva je namreč sestavljena nekako tako: 57 centov liter bencina, potem pa 77 centov raznih dajatev. Za info: vsak dan bi lahko kupili en avtobus, če bi se obstoječi denar porabil za to. Kje je problem?
Ker tisti centi niso nič v primerjavi s ceno tega svinjanja za naravo in na koncu tudi za vse nas. Cena goriva za prevažanje z osebnimi avtomobilo bi morala biti reda velikosti 10 EUR za liter.
Kdor res mora, bi pač plačal, večina bi šla pa na avtobus/vlak.
Rezultat? Popolna sprememba javnega prevoza in ogromno zmanjšanje izpustov toplogrednih plinov. Pa namesto na sestanke k partnerjem bi ljudje imeli videokonference. In od doma bi se delalo.
krneki0001 ::
Dej ne nakladaj. Tudi če vsi avtomobili na svetu nehajo vozit, rezultat s CO2 ne bo nič drugačen. Razlika bo samo, če celotno človeštvo stori harakiri naenkrat.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
RedDrake ::
Če bi imel več časa bi odgovoril že prej.
Odgovor seveda ni zadovoljiv.
Še enkrat, Jure.
Tvoj link _NIMA_ podatka za Ljubljano.
Ima ga za Osrednjeslovensko regijo, ki vključuje Litijo, Domžale, Kamnik, Ivančno Gorico, Grosuplje, Trojane(!), Vrhniko, Logatec, ipd ...
In podatek pravi samo, da 73% ljudi za dostop do službe uporablja avto. Ampak avto uporablja Jože, ki se iz Ambrusa zapelje v Grosuplje, pa Miha, ki gre iz Trojan na šiht v Celje, pa Mirsad, ki gre iz "samskega" doma v mostah v LJ na gradbišče v Medvodah in si vinjete ne želi privoščiti ker je to 1/5 njegove mesečne plače, pa ...
NIMAŠ, hard data, da lahko trdiš, da več kot polovica ljudi, ki so iz LJ in so zaposleni, za dostop do službe uporablja Ljubljanski avtocestni obroč (aka obvoznica).
NIMAŠ!
Pri tem ostane, dokler ne pokažeš, ali
a) kako si iz danih podatkov izračunal tvojo trditev (račun, ki ti ga vsak na FMF-ju ali faksu za promet vrže v WC in potegne)
b) najdeš študijo, ki je bila delana na prebivalcih LJ in potrdi tvojo trditev.
Poglej, izračunaj si, katere razdalje so smiselne za uporabo obvoznice (hint, obseg kroga je ~3x večji kot premer, kar pomeni, da če bi krog presekal bi imel minimalno 1/3 krajšo pot. Ampak človeku, ki mu osnovnošolska trigonometrija ni jasna, morda to ni najbolj očitno, tako, da te razumem, če ti je kontraintuitivno.
A boš lahko zdaj priznal, da si bleknil nekaj, kar je baziralo izključno na tvoji lastni avtoriteti, ali še vedno ne?
Pa poskusiva še to.
Ali je na Zaloški cesti, gneča iz smeri obvoznice proti centru, ali je gneča iz smeri Fužin (enega večjih stanovanjskih naselij v LJ) na obvoznico?
Hint, ono prvo je.
Ali so Fužine izjema in skoraj vsi od tam uporabljajo javni prevoz? (sicer vozila parkirana vsepovsod pred tistimi bloki tega ne namigujejo)
Odgovor seveda ni zadovoljiv.
Še enkrat, Jure.
Tvoj link _NIMA_ podatka za Ljubljano.
Ima ga za Osrednjeslovensko regijo, ki vključuje Litijo, Domžale, Kamnik, Ivančno Gorico, Grosuplje, Trojane(!), Vrhniko, Logatec, ipd ...
In podatek pravi samo, da 73% ljudi za dostop do službe uporablja avto. Ampak avto uporablja Jože, ki se iz Ambrusa zapelje v Grosuplje, pa Miha, ki gre iz Trojan na šiht v Celje, pa Mirsad, ki gre iz "samskega" doma v mostah v LJ na gradbišče v Medvodah in si vinjete ne želi privoščiti ker je to 1/5 njegove mesečne plače, pa ...
NIMAŠ, hard data, da lahko trdiš, da več kot polovica ljudi, ki so iz LJ in so zaposleni, za dostop do službe uporablja Ljubljanski avtocestni obroč (aka obvoznica).
NIMAŠ!
Pri tem ostane, dokler ne pokažeš, ali
a) kako si iz danih podatkov izračunal tvojo trditev (račun, ki ti ga vsak na FMF-ju ali faksu za promet vrže v WC in potegne)
b) najdeš študijo, ki je bila delana na prebivalcih LJ in potrdi tvojo trditev.
Poglej, izračunaj si, katere razdalje so smiselne za uporabo obvoznice (hint, obseg kroga je ~3x večji kot premer, kar pomeni, da če bi krog presekal bi imel minimalno 1/3 krajšo pot. Ampak človeku, ki mu osnovnošolska trigonometrija ni jasna, morda to ni najbolj očitno, tako, da te razumem, če ti je kontraintuitivno.
A boš lahko zdaj priznal, da si bleknil nekaj, kar je baziralo izključno na tvoji lastni avtoriteti, ali še vedno ne?
Pa poskusiva še to.
Ali je na Zaloški cesti, gneča iz smeri obvoznice proti centru, ali je gneča iz smeri Fužin (enega večjih stanovanjskih naselij v LJ) na obvoznico?
Hint, ono prvo je.
Ali so Fužine izjema in skoraj vsi od tam uporabljajo javni prevoz? (sicer vozila parkirana vsepovsod pred tistimi bloki tega ne namigujejo)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
zmaugy ::
krneki0001 je izjavil:
Dej ne nakladaj. Tudi če vsi avtomobili na svetu nehajo vozit, rezultat s CO2 ne bo nič drugačen. Razlika bo samo, če celotno človeštvo stori harakiri naenkrat.
Ah, še en, ki uporablja vse najnovejše stvari, ki jih tehnologija na osnovi znanosti (tudi take, ki je verjetno ne razume dobro) nudi, dvomi pa o tem, da znajo znanstveniki sešteti in oceniti CO2, ki ga človeštvo generira skozi promet in o tem, da znanstveniki znajo oceniti vpliv CO2 v atmosferi na absorbcijo toplote, ki se vrača od zemeljske površine (kamor je prišla v obliki sončne svetlobe) nazaj v vesolje.
krneki0001 ::
Če 16 ladij da v ozračje toliko žvepla kot vsi avtomobili na svetu, potem tudi co2 ne more prav dosti zaostajat.
Fred Pearce (Fred Pearce): @ Wikipedia
Torej če vsi avtomobili na svetu obstanejo, potem ne bo nič dosti razlike. Ustaviti bi moral še ladje, letala, ....
Pa še ta dodatek:
Pa če se že gremo bizarne zadevem potem nehajte piti kavo:
Fred Pearce (Fred Pearce): @ Wikipedia
Z večanjem ladij se slabša tudi stanje okolja. Najbolj preseneča statistika, da je le šestnajst največjih ladij na svetu odgovorno za toliko onesnaženosti z žveplom kot vsi avtomobili na svetu. Zaradi njihovih ogromnih motorjev, ki so težki kot majhna ladja, ta super plovila potrebujejo toliko goriva kot manjša elektrarna
Torej če vsi avtomobili na svetu obstanejo, potem ne bo nič dosti razlike. Ustaviti bi moral še ladje, letala, ....
Pa še ta dodatek:
za razliko od elektrarn ali avtomobilov omenjene ladje za svoje delovanje potrebujejo najcenejše, najbolj umazano gorivo z visoko vsebnostjo žvepla, torej ostanke predelave nafte v rafinerijah ali drugače rečeno stvari, ki jih nihče na planetu ne sme uporabljati
Pa če se že gremo bizarne zadevem potem nehajte piti kavo:
Skodelica kave, brez katere nas večina težko preživi dan, namreč povzroči emisijo 125 gramov ogljikovega dioksida. Užitek v skodelici instant kave pa bi moral biti manj pregrešen v očeh okoljevarstvenikov, saj se pri tem emisija ogljikovega dioksida zmanjša na 80 gramov.
Še vedno pa redno pitje instant kave dvakrat na dan prinese letne emisije za okoli 55 kilogramov ogljikovega dioksida, to je podobno kot znaša izpust avtomobila v enem tednu. Če pa pijete kavo z mlekom, se emisija poveča še za tretjino zaradi metana, ki nastaja v hlevih.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
V Veliki Britaniji odvržejo v smeti okoli 40.200 ton mleka na leto, kar pomeni emisijo 40.000 ton ogljikovega dioksida in je nekako enako količini CO2, ki ga na leto iz izpušnih cevi izloči 10.000 avtomobilov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
zmaugy ::
Wow. Po tvoji logiki torej, ker pločniki niso vsak dan v nulo pometeni in vse smeti pobrane, dajmo od zdaj naprej metat smeti vsepovsod kjer se nam zahoče in srat za vsakim vogalom?
jype ::
Poglej, izračunaj si, katere razdalje so smiselne za uporabo obvoznice (hint, obseg kroga je ~3x večji kot premer, kar pomeni, da če bi krog presekal bi imel minimalno 1/3 krajšo pot.Joj, joj, joj.
Zakaj pa potem ves čas po obvoznici vozite?
No, saj vem: Ker se samo po obvoznici promet dejansko premika hitreje kot pešec, kadar se odločite, da morate nekam priti.
krneki0001 ::
Wow. Po tvoji logiki torej, ker pločniki niso vsak dan v nulo pometeni in vse smeti pobrane, dajmo od zdaj naprej metat smeti vsepovsod kjer se nam zahoče in srat za vsakim vogalom?
Očitno ne dojameš poante. Tudi če vse avtomobile ugasneš, ne boš nič dosti manj CO2 v ozračju imel. Če samo 16 super ladij naredi toliko žvepla kot vsi avtomobili na svetu skupaj, vprašanje koliko še CO2 spustijo v zrak. Ampak zelo verjetno tudi približno enako število.
Torej če bi bilo teh ladij 160, so vsi avtomobili sveta samo še 10% svinjanja teh ladij. Je pa teh ladij med 600 in 700.
Kje so potem še smetišča, gnojišča, živinoreja, letalstvo,...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
zmaugy ::
Iz tvojega lastnega prispevka:
"za razliko od elektrarn ali avtomobilov omenjene ladje za svoje delovanje potrebujejo najcenejše, najbolj umazano gorivo z visoko vsebnostjo žvepla, torej ostanke predelave nafte v rafinerijah ali drugače rečeno stvari, ki jih nihče na planetu ne sme uporabljati"
Se pravi izločeno žveplo iz teh ladij in avtomobilov ni v razmerju pokurjenega goriva, ker te ladje uporabljajo svinjsko gorivo z ogromno žvepla.
Poleg tega, žveplo v izpuhu kot SO2 povzroča, da pride na Zemljo manj sončnih žarkov. V tem smislu ima Trump delno celo prav, le da če že kuri premog, naj kuri najbolj umazanega in naj ne čisti SO2 iz dima.
Naprej: če se ljudje odpovejo osebnim avtomobilom, se zagotovo ne bojo sprijaznili s tem, da neki ladjarji še naprej svinjajo. In če začneš delati trajne izdelke, ki imajo trajnost recimo 5x daljšo, kot jo imajo izdelki zdaj, lahko čez prst oceniš, da boš rabil 5x manj teh ladij.
"za razliko od elektrarn ali avtomobilov omenjene ladje za svoje delovanje potrebujejo najcenejše, najbolj umazano gorivo z visoko vsebnostjo žvepla, torej ostanke predelave nafte v rafinerijah ali drugače rečeno stvari, ki jih nihče na planetu ne sme uporabljati"
Se pravi izločeno žveplo iz teh ladij in avtomobilov ni v razmerju pokurjenega goriva, ker te ladje uporabljajo svinjsko gorivo z ogromno žvepla.
Poleg tega, žveplo v izpuhu kot SO2 povzroča, da pride na Zemljo manj sončnih žarkov. V tem smislu ima Trump delno celo prav, le da če že kuri premog, naj kuri najbolj umazanega in naj ne čisti SO2 iz dima.
Naprej: če se ljudje odpovejo osebnim avtomobilom, se zagotovo ne bojo sprijaznili s tem, da neki ladjarji še naprej svinjajo. In če začneš delati trajne izdelke, ki imajo trajnost recimo 5x daljšo, kot jo imajo izdelki zdaj, lahko čez prst oceniš, da boš rabil 5x manj teh ladij.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
krneki0001 ::
Vedno več, ker imamo mi vedno manj industrije in kupuješ robo večinoma s kitajske, ki pa z ladjami sem vozi vse to kar nakupujemo.
Pričakuješ, da bomo s kolesi hodili na kitajsko iskat to robo?
Pričakuješ, da bomo s kolesi hodili na kitajsko iskat to robo?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
zmaugy ::
Pričakujem, da bomo na primer mobilni telefon lahko uporabljali 5-10 let. Kar pomeni boljša izdelava, nekajkrat višja cena in možnost smiselnega servisiranja. In seveda prepoved namernega pohabljanja z "nadgradnjami".
Če vse izdelke delaš na takšen način, se lahko poraba zmanjša in s tem potreba po transportu.
Za impresionirat nasprotni spol/konkurenco se pač homo sapiens lahko posluži česa drugega in ne več novega avta/telefona/najnovejše dizajn obleke itd.
In ljudje lahko delajo manj na teh neumnostih in kljub vsemu imajo enako ali več kot zdaj, saj so iste potrebe zadovoljene plus da se troši manj energije in surovin za brez veze.
Ljudje lahko svoj čas in energijo porabijo bolj koristno - za razvoj novih tehnologij, ki ultimativno lahko pripeljejo do tega, da se okoljski problemi rešijo in se spet lahko začnemo obnašat kot butasti trop gonečih se psov...
Če vse izdelke delaš na takšen način, se lahko poraba zmanjša in s tem potreba po transportu.
Za impresionirat nasprotni spol/konkurenco se pač homo sapiens lahko posluži česa drugega in ne več novega avta/telefona/najnovejše dizajn obleke itd.
In ljudje lahko delajo manj na teh neumnostih in kljub vsemu imajo enako ali več kot zdaj, saj so iste potrebe zadovoljene plus da se troši manj energije in surovin za brez veze.
Ljudje lahko svoj čas in energijo porabijo bolj koristno - za razvoj novih tehnologij, ki ultimativno lahko pripeljejo do tega, da se okoljski problemi rešijo in se spet lahko začnemo obnašat kot butasti trop gonečih se psov...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Mavrik ::
krneki0001 je izjavil:
Wow. Po tvoji logiki torej, ker pločniki niso vsak dan v nulo pometeni in vse smeti pobrane, dajmo od zdaj naprej metat smeti vsepovsod kjer se nam zahoče in srat za vsakim vogalom?
Očitno ne dojameš poante. Tudi če vse avtomobile ugasneš, ne boš nič dosti manj CO2 v ozračju imel. Če samo 16 super ladij naredi toliko žvepla kot vsi avtomobili na svetu skupaj, vprašanje koliko še CO2 spustijo v zrak. Ampak zelo verjetno tudi približno enako število.
Obstaja bistvena razlika med izpuhom ki se generira par 1000km stran na morju in strupenimi snovmi ki si jih prisiljen vdihovati v mestu. Da zvočnega onesnaženja in povoženih pešcev niti ne omenjamo.
The truth is rarely pure and never simple.
krneki0001 ::
Pričakujem, da bomo na primer mobilni telefon lahko uporabljali 5-10 let. Kar pomeni boljša izdelava, nekajkrat višja cena in možnost smiselnega servisiranja. In seveda prepoved namernega pohabljanja z "nadgradnjami".
Če vse izdelke delaš na takšen način, se lahko poraba zmanjša in s tem potreba po transportu.
Za impresionirat nasprotni spol/konkurenco se pač homo sapiens lahko posluži česa drugega in ne več novega avta/telefona/najnovejše dizajn obleke itd.
In ljudje lahko delajo manj na teh neumnostih in kljub vsemu imajo enako ali več kot zdaj, saj so iste potrebe zadovoljene plus da se troši manj energije in surovin za brez veze.
Ljudje lahko svoj čas in energijo porabijo bolj koristno - za razvoj novih tehnologij, ki ultimativno lahko pripeljejo do tega, da se okoljski problemi rešijo in se spet lahko začnemo obnašat kot butasti trop gonečih se psov...
Ravno zaradi vpeljave novih in novih tehnologij, se tudi telefoni hitreje razvijajo in jih je potrebno menjat pogosteje. Ko si imel staro Nokio 3310, si lahko klical, pošiljal sms-e in igral kačo. Tista bi bila za 10 let. Danes pa telefon nadomešča osebne računalnike in je že skoraj tako močan in zmogljiv (ali pa bolj), kot nek poceni domač računalnik in je tudi v uporabi vsakodnevno za večino zadev. Zato ga je pa potrebno prej menjat.
krneki0001 je izjavil:
Wow. Po tvoji logiki torej, ker pločniki niso vsak dan v nulo pometeni in vse smeti pobrane, dajmo od zdaj naprej metat smeti vsepovsod kjer se nam zahoče in srat za vsakim vogalom?
Očitno ne dojameš poante. Tudi če vse avtomobile ugasneš, ne boš nič dosti manj CO2 v ozračju imel. Če samo 16 super ladij naredi toliko žvepla kot vsi avtomobili na svetu skupaj, vprašanje koliko še CO2 spustijo v zrak. Ampak zelo verjetno tudi približno enako število.
Obstaja bistvena razlika med izpuhom ki se generira par 1000km stran na morju in strupenimi snovmi ki si jih prisiljen vdihovati v mestu. Da zvočnega onesnaženja in povoženih pešcev niti ne omenjamo.
Res je, ladje so daleč in niso naš problem.
Vseeno pa imajo večji vpliv na višino CO2 v ozračju, kot avtomobili pri nas.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
Telefona ni potrebno menjat, to si zgolj domišljamo.
Povej to metrotom, ki v vrstah več dni čakajo pred prodajalnami iphonov ob izzidu nove verzije.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
jype ::
krneki0001 je izjavil:
Povej to metrotom, ki v vrstah več dni čakajo pred prodajalnami iphonov ob izzidu nove verzije. :))Sem že. Če ne bi bil s kolesom, bi me ujeli in pretepli.
r3dkv1c4 ::
In po njej se vozijo samo prebivalci te vasi, ostali se magično teleportirajo kar na delovno mesto.To si sam rekel. Lahko se npr individualno pripejejo do obvoznice in prvega P+R (ki so menda vsi - oba? - ob obvoznici), od tam pa z javnim prevozom (ki v tej vasi obstaja). Kot se lahko vaščani.
To da se ne eni ne drugi ne, je druga zgodba. Ampak odsotnost javnega prevoza izven vasi ni resen argument.
Torej mora nekdo imeti avtomobil s katerim se prebije čez gužvo do P+R znotraj obroča, da gre lahko zadnji kilometer ali dva z avtobusom? Ja, to je pa res hudo dobro in inovativno. Naslednja stvar bo pa kaj? Da se mora invalid spustiti z invalidskega vozička, se privleči po 15 stopnicah, da pritisne gumb za dvigalo. In potem se bomo trepljali po ramah, da je za to tematiko dobro poskrbljeno?
Jype, nehaj. Opraviči se, ker si se namerno ali nenamerno zlagal, pa bo to precej bolje kot tole nabijanje zdaj. Precej patetično izpade.
P+R ni samo na lj obrocu, tudi na bolj oddaljenih krajih ampak ti ne vidis dalj od svojega nosa in tega podatka ne najdes pri tvojem najboljsem prijatelju googlu.
Jype ima prav pri dolocenih stvareh pa ce ti je to vsec ali pa ne.
Nobeno telebajskanke s statistiko in metanjem polen pod noge ne bo resilo problema, ki ga nekateri sploh ne vidimo, ker smo strpni, potrpezljivi, ne obremenjujemo se s 5 min zamudo....itd....
Kupite si lolesa in se peljite zadnjih 5 km s kolesom....paneboste niti videli obroca iz avta perspektive.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
jype ::
tryhard ::
Etiga, simpl rešitev: Pojačamo dajatve pri registraciji motornih vozil in to počnemo tako dolgo, dokler se osebnega vozila za na šiht več ne bo splačalo voziti.
Da je javni promet zakon, ve tudi mladina in to že ohoho let.
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/najs...
Da je javni promet zakon, ve tudi mladina in to že ohoho let.
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/najs...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tryhard ()
MasterMiG ::
prebral samo zadnje strani, sem pričakoval, da bo debata na ST presegla co2 nonsense..
Javni promet zakon?? Pa čigav čas je tako malo vreden, da bi se vozil z javnim transportom? Iz bežigrada do kodeljevca 45 min z busom. Frend se fura iz polja do trga republike vsako jutro pol ure plus. Verjetno ne bi bil z avtom kaj bistveno hitrejši..žIn potem cvetke: namesto, da bi izboljšali tako javni prevoz KOT privatnega, ne, dajmo (po 15 letih zapostavljanja) privatnega povsem z****t, da bomo vsi gnili v javnem, tudi ljudje z visoko dodano vrednostjo dela.
Vsak se znajde, in problem rešuje po svoje.
Sam se predvsem zaradi totalno mačehovskega odnosa do prometa selim iz centra lj daleč na dolenjsko.. Kamorkoli grem, kadar je vročina, mraz, dež, sestanki (svoje podjetje, od doma delamo vsi); MORAM z avtom. Na kolesu pa 2x na leto gumo menjam povprečno (sicer je specialka, ampak tako sem manj prešvican). In kljub temu, da živim v centru, moram za VSAK opravek izgubljati ogromno časa in energije.
Potem sva pa s punco začela razmišljat, hodit v trgovino v primestje (Domžale, Grosuplje, Kranj; ob izletih..), potem še banke, knjižnjice,...). LUKSUZ! Parkiraš pred vhodom, gneča deljeno z 10. Čestitam Zoki, zgibil si enega rojenega Ljubljančana ((vem, da ti dol maha za to in ga boš z veseljem nadomestil..)).
Point? Do bolj pametne prometne politike si izboljšate kvaliteto življenja, če prenesete center gravitacije vsaj v predmestja, če že ne na vas, v vsakem primeru pa samo stran od Ljubljane. Žal.
Javni promet zakon?? Pa čigav čas je tako malo vreden, da bi se vozil z javnim transportom? Iz bežigrada do kodeljevca 45 min z busom. Frend se fura iz polja do trga republike vsako jutro pol ure plus. Verjetno ne bi bil z avtom kaj bistveno hitrejši..žIn potem cvetke: namesto, da bi izboljšali tako javni prevoz KOT privatnega, ne, dajmo (po 15 letih zapostavljanja) privatnega povsem z****t, da bomo vsi gnili v javnem, tudi ljudje z visoko dodano vrednostjo dela.
Vsak se znajde, in problem rešuje po svoje.
Sam se predvsem zaradi totalno mačehovskega odnosa do prometa selim iz centra lj daleč na dolenjsko.. Kamorkoli grem, kadar je vročina, mraz, dež, sestanki (svoje podjetje, od doma delamo vsi); MORAM z avtom. Na kolesu pa 2x na leto gumo menjam povprečno (sicer je specialka, ampak tako sem manj prešvican). In kljub temu, da živim v centru, moram za VSAK opravek izgubljati ogromno časa in energije.
Potem sva pa s punco začela razmišljat, hodit v trgovino v primestje (Domžale, Grosuplje, Kranj; ob izletih..), potem še banke, knjižnjice,...). LUKSUZ! Parkiraš pred vhodom, gneča deljeno z 10. Čestitam Zoki, zgibil si enega rojenega Ljubljančana ((vem, da ti dol maha za to in ga boš z veseljem nadomestil..)).
Point? Do bolj pametne prometne politike si izboljšate kvaliteto življenja, če prenesete center gravitacije vsaj v predmestja, če že ne na vas, v vsakem primeru pa samo stran od Ljubljane. Žal.
There is nothing to fear but the fear itself.
3p ::
Pri Ljubljani gre za nesrečen splet okoliščin, ko je mestni obroč hkrati križišče glavnih državnih cest. Količina vozil se iz leta v leto povečuje, pri čemer je (sklepam*) večji problem tranzitni promet.
(*) Ugibam, da je vrh osebnega prometa, vkolikor ne bomo šli v dodatno centralizacijo delovnih mest, že dosežen. Praktično vsak 18-letnik takoj "podeduje" fotrov stari avto, nakar foter kupi večjega džipa, mati pa preostalo deco prevaža v enoprostorcu. Praviloma se prevažamo po en v avtu, naraščaj pa je potrebno vsaj do srednje šole z avtom dostavljati v šolo, na klavir, balet in karate. Ne vem, če bomo uspeli v prihodnosti zgenerirati še dodaten promet, prav zato, kljub temu, da bi raje videl narod na biciklih in v javnih prevoznih sredstvih, mislim da moramo urediti tudi cestni promet, ker zmanjšanja v teh krajih še lep čas ne bo.
Kaj lahko naredimo?
1) Za avtomobiliste? Najprej navijam za pametnejšo prometno signalizacijo, ki se prilagaja prometu. Ne razumem točno, kako to, da imamo še vedno semafore izpred 50 let... Laično upam, da s tem vsaj malo izboljšamo pretočnost z malo denarja in skoraj nič razkopavanja. Potem naredimo kaj za ureditev ozkih grl. Sprememba ureditve? Kolikor je potrebno kopanja? Predstavljam si, da par kritičnih mest precej prispeva k gneči. Potem prilagodimo infrastrukturo lastnim (balkanskim*) voznim navadam. (*) Primer: ob petih se Janez pelje po vzhodni obvoznici. Pred klancem za predor bizovik ga napiči po pasu za počasna vozila in se pred prvim "predorom" zrine na vozni pas (in z drenjanjem pomaga ustvarjati kolono, mimo katere se je pravkar peljal). V predoru s spravi na srednji pas, obvozi del kolone, ki zavija v desno, potem se pa pred priključkom na južno obvoznico drenja na en sam vozni pas, in spet ustvarja zastoj, namesto katerega se bo peljal naslednji Janez. Nato po južni obvoznici in naprej po avtocesti nadaljuje z vožnjo po prehitevalnem pasu, kot je v teh krajih v navadi.
2) Kako spraviti več ljudi v javni prevoz? Potrebno ga je narediti bolj privlačenga, bolj udobnega in upam, da tudi manj smrdečega. Posebni pasovi za avtobuse. Nižje cene (0?).
Če bi upali biti bolj inovativni... Prioriteta v križiščih? Bi lahko delovali mini-busi s fleksibilnim voznim redom in ustreznimi uber-like aplikacijami, kjer naročiš prevoz do destinacije. Po možnosti na čist pogon. Ko bo mogoče, brez šoferja?
3) Za kolesarje: Izboljšati je potrebno kolesarske ceste. Kolesarjenje je prav v modi, in neumno bi ne bilo izkoristiti trenda ter spraviti na kolesa še več ljudi, po možnosti ne po stezah, ki spominjajo na poligon za pasji agility... Zanimiv je sovražen odnos med avtomobilisti in kolesarji tule: prerekanje kdo plačuje premalo davkov in kdo bolj prdi, TDI ali kolesar... Ko se peljem z avtom, sem vesel vsakega kolesarja (ki se ne obnaša ravno kot kolesar, pešeč in nizko leteči projektil istočasno): pomeni namreč en avto pred mano manj.
Razmerje med temi tremi kategorijami bi lahko uravnavali z ustreznimi davki in subvencijami. Kot smo se v glavnem strinjali, pri nas spodbujamo prevažanje iz periferije (cenejše bivanje) do mest (delovna mesta). Dajatev za vstop v mesto ob določenih urah? Vezava subvencije za prevoz na javni prevoz?
BTW:
Zanimivo je, da kup ljudi menda z vožnjo z avtomobilom varčuje s časom. Če vzamem kar sebe za primer. Do službe in nazaj:
-z avtom ~40 minut dnevno, če ni zastojev... sicer lahko bistveno več
-z avtobusom 2 uri dnevno, s tem da se praviloma tudi avtobus zatakne v istih zastojih
-s kolesom slaba ura dnevno
(btw: avto je ugodnejši kot pri večini, ker se vozim delat iz mesta)
Z avtom torej privarčujem 20 minut v primerjavi s kolesom in več kot uro v primerjavi z busom. Razen če pogledam malo drugače.
-40+ minut v avtu. Drenjam se. Prispem utrujen in slabe volje, ker sem naletel na vsaj par komadov z velikim egom, večjim avtom, majhnimi voznimi sposobnostmi in psihološkimi motnjami.
-2 uri v avtobusu. Berem, forumiram, lajkam, čvekam. Pridem pozneje, sem pa dnevno dozo zabijanja časa na internetu izpolnil med vožnjo. Dve uri doma porabim za druge zadeve.
-ura na biciklu: po šihtu ne rabim četrt ure daleč z avtom na fitnes (Dnevno dozo rekreacije že imam.) Baje v primerjavi s homo-na-riti-sedusom pridobim bonus leto življenja (če me kdo ne povozi). Namesto, da bi se drenjal v koloni, se peljem mimo. Prispem sproščen, ne pa frustriran nad človeško vrsto.
(*) Ugibam, da je vrh osebnega prometa, vkolikor ne bomo šli v dodatno centralizacijo delovnih mest, že dosežen. Praktično vsak 18-letnik takoj "podeduje" fotrov stari avto, nakar foter kupi večjega džipa, mati pa preostalo deco prevaža v enoprostorcu. Praviloma se prevažamo po en v avtu, naraščaj pa je potrebno vsaj do srednje šole z avtom dostavljati v šolo, na klavir, balet in karate. Ne vem, če bomo uspeli v prihodnosti zgenerirati še dodaten promet, prav zato, kljub temu, da bi raje videl narod na biciklih in v javnih prevoznih sredstvih, mislim da moramo urediti tudi cestni promet, ker zmanjšanja v teh krajih še lep čas ne bo.
Kaj lahko naredimo?
1) Za avtomobiliste? Najprej navijam za pametnejšo prometno signalizacijo, ki se prilagaja prometu. Ne razumem točno, kako to, da imamo še vedno semafore izpred 50 let... Laično upam, da s tem vsaj malo izboljšamo pretočnost z malo denarja in skoraj nič razkopavanja. Potem naredimo kaj za ureditev ozkih grl. Sprememba ureditve? Kolikor je potrebno kopanja? Predstavljam si, da par kritičnih mest precej prispeva k gneči. Potem prilagodimo infrastrukturo lastnim (balkanskim*) voznim navadam. (*) Primer: ob petih se Janez pelje po vzhodni obvoznici. Pred klancem za predor bizovik ga napiči po pasu za počasna vozila in se pred prvim "predorom" zrine na vozni pas (in z drenjanjem pomaga ustvarjati kolono, mimo katere se je pravkar peljal). V predoru s spravi na srednji pas, obvozi del kolone, ki zavija v desno, potem se pa pred priključkom na južno obvoznico drenja na en sam vozni pas, in spet ustvarja zastoj, namesto katerega se bo peljal naslednji Janez. Nato po južni obvoznici in naprej po avtocesti nadaljuje z vožnjo po prehitevalnem pasu, kot je v teh krajih v navadi.
2) Kako spraviti več ljudi v javni prevoz? Potrebno ga je narediti bolj privlačenga, bolj udobnega in upam, da tudi manj smrdečega. Posebni pasovi za avtobuse. Nižje cene (0?).
Če bi upali biti bolj inovativni... Prioriteta v križiščih? Bi lahko delovali mini-busi s fleksibilnim voznim redom in ustreznimi uber-like aplikacijami, kjer naročiš prevoz do destinacije. Po možnosti na čist pogon. Ko bo mogoče, brez šoferja?
3) Za kolesarje: Izboljšati je potrebno kolesarske ceste. Kolesarjenje je prav v modi, in neumno bi ne bilo izkoristiti trenda ter spraviti na kolesa še več ljudi, po možnosti ne po stezah, ki spominjajo na poligon za pasji agility... Zanimiv je sovražen odnos med avtomobilisti in kolesarji tule: prerekanje kdo plačuje premalo davkov in kdo bolj prdi, TDI ali kolesar... Ko se peljem z avtom, sem vesel vsakega kolesarja (ki se ne obnaša ravno kot kolesar, pešeč in nizko leteči projektil istočasno): pomeni namreč en avto pred mano manj.
Razmerje med temi tremi kategorijami bi lahko uravnavali z ustreznimi davki in subvencijami. Kot smo se v glavnem strinjali, pri nas spodbujamo prevažanje iz periferije (cenejše bivanje) do mest (delovna mesta). Dajatev za vstop v mesto ob določenih urah? Vezava subvencije za prevoz na javni prevoz?
BTW:
Zanimivo je, da kup ljudi menda z vožnjo z avtomobilom varčuje s časom. Če vzamem kar sebe za primer. Do službe in nazaj:
-z avtom ~40 minut dnevno, če ni zastojev... sicer lahko bistveno več
-z avtobusom 2 uri dnevno, s tem da se praviloma tudi avtobus zatakne v istih zastojih
-s kolesom slaba ura dnevno
(btw: avto je ugodnejši kot pri večini, ker se vozim delat iz mesta)
Z avtom torej privarčujem 20 minut v primerjavi s kolesom in več kot uro v primerjavi z busom. Razen če pogledam malo drugače.
-40+ minut v avtu. Drenjam se. Prispem utrujen in slabe volje, ker sem naletel na vsaj par komadov z velikim egom, večjim avtom, majhnimi voznimi sposobnostmi in psihološkimi motnjami.
-2 uri v avtobusu. Berem, forumiram, lajkam, čvekam. Pridem pozneje, sem pa dnevno dozo zabijanja časa na internetu izpolnil med vožnjo. Dve uri doma porabim za druge zadeve.
-ura na biciklu: po šihtu ne rabim četrt ure daleč z avtom na fitnes (Dnevno dozo rekreacije že imam.) Baje v primerjavi s homo-na-riti-sedusom pridobim bonus leto življenja (če me kdo ne povozi). Namesto, da bi se drenjal v koloni, se peljem mimo. Prispem sproščen, ne pa frustriran nad človeško vrsto.
rekt ::
@3p: Lepo, uravnoteženo. Že z malenkostnimi spremembami signalizacije in prometa bi se dalo dosečt ogromno. Tu se sicer v zadnjih letih dogaja precej, a še vedno imam občutek da bi šlo še več. Tudi "zastonj" javni prevoz ni slaba ideja - če bi ga recimo subvencionirale parkirnine in kazni, bi to najbrž šlo. Je pa seveda pogača tule preveč mamljiva da bi jo občina kar tako spustila iz rok.
Kar se tiče kolesarskih stez, sam absolutno pogrešam neko nacionalno (ali pa vsaj osrednjeslovensko) iniciativo izgradnje proper vzporednega kolesarskega omrežja. Pa se tule niti ne gre za Ljubljano, bolj za bližnjo periferijo. Vedno, ko se neka cesta prenavlja, bi morali misliti še na to da se malce stran zgradi ločen pas za kolesarje, ne pa da je fijakanje čez npr. Šentjakob smrtno nevarno dušenje v izpuhih. Tu bi res lahko naredili še ogromno. Da bi bilo od Vrhnike/Grosupelj/Domžal/Medvod do Ljubljane mogoče priti varno, hitro in udobno po ločenem omrežju, ki je vsaj 70% časa vsaj 10m stran od kakršnihkoli cest...potem kolo postane resna alternativa, ne pa boljkone pripomoček za trčene mazohiste (podobnost z osebki s foruma ni naključna). A kolikor vem, tega v programih/načrtih preprosto ni.
Kar se tiče kolesarskih stez, sam absolutno pogrešam neko nacionalno (ali pa vsaj osrednjeslovensko) iniciativo izgradnje proper vzporednega kolesarskega omrežja. Pa se tule niti ne gre za Ljubljano, bolj za bližnjo periferijo. Vedno, ko se neka cesta prenavlja, bi morali misliti še na to da se malce stran zgradi ločen pas za kolesarje, ne pa da je fijakanje čez npr. Šentjakob smrtno nevarno dušenje v izpuhih. Tu bi res lahko naredili še ogromno. Da bi bilo od Vrhnike/Grosupelj/Domžal/Medvod do Ljubljane mogoče priti varno, hitro in udobno po ločenem omrežju, ki je vsaj 70% časa vsaj 10m stran od kakršnihkoli cest...potem kolo postane resna alternativa, ne pa boljkone pripomoček za trčene mazohiste (podobnost z osebki s foruma ni naključna). A kolikor vem, tega v programih/načrtih preprosto ni.
krneki0001 ::
Kar se tiče kolesarskih stez, sam absolutno pogrešam neko nacionalno (ali pa vsaj osrednjeslovensko) iniciativo izgradnje proper vzporednega kolesarskega omrežja. Pa se tule niti ne gre za Ljubljano, bolj za bližnjo periferijo. Vedno, ko se neka cesta prenavlja, bi morali misliti še na to da se malce stran zgradi ločen pas za kolesarje, ne pa da je fijakanje čez npr. Šentjakob smrtno nevarno dušenje v izpuhih. Tu bi res lahko naredili še ogromno. Da bi bilo od Vrhnike/Grosupelj/Domžal/Medvod do Ljubljane mogoče priti varno, hitro in udobno po ločenem omrežju, ki je vsaj 70% časa vsaj 10m stran od kakršnihkoli cest...potem kolo postane resna alternativa, ne pa boljkone pripomoček za trčene mazohiste (podobnost z osebki s foruma ni naključna). A kolikor vem, tega v programih/načrtih preprosto ni.
Absolutno podpiram. Šentjakob je pa itak tema zase. Tam bi morala biti vzporedno še kolesarska, pa še dodaten most za kolesarje čez savo, ker vozit se tam je samomor. Sploh ko so zjutraj vozniki avtomobilov in kamionov še zaspani, pa vijugajo sem in tja, da moraš biti res pazljiv, da te ne povozijo (sem voznik avtomobila, ki vsakodnevno tam skozi vozi, pa vidim kaj vse bedaki v avtomobilih počnejo, pred in za mano. Ker ko vidiš kolesarja, se mu umakneš bolj proti sredini ceste, voznik za tabo bi te pa najraje po desni prehitel in se postavi tako, da kolesarju zapre pot.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
DOOM_er ::
takim samo lomiš stranske špegle, se hitro navadijo.
Robots will steal your job. But that's OK
joze67 ::
Da bi bilo od Vrhnike/Grosupelj/Domžal/Medvod do Ljubljane mogoče priti varno, hitro in udobno po ločenem omrežju, ki je vsaj 70% časa vsaj 10m stran od kakršnihkoli cest...potem kolo postane resna alternativa, ne pa boljkone pripomoček za trčene mazohiste (podobnost z osebki s foruma ni naključna).
Vrhnika: imaš kolesarko stezo (L034) po barju do Brezovice. Ni najhitrejša, je pa kar ql.
Med Vižmarji in Medvodami je tudi neka kolesarska povezava (L038), ki gre sicer deloma po stranskih cestah
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49256 (35496) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19926 (15563) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31279 (21365) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81674 (71083) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33002 (27403) | BigWhale |