Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
jype ::
D3m ::
Nope. Primerjati moraš EU.Tu je še slabše, ker ste sami dizelaši.
Dizel spusti manj CO2 od bencinarjev. Go on....
|HP EliteBook|R5 6650U|
nekikr ::
njyngs ::
Juretovo trolanje je že tako slabo, da mora le-tega spreminjati v prisiljen kvazi humor. To se zgodi, ko se z biciklom preveč voziš.
nekikr ::
No, na prejšnji strani je bil dober komentar:
Ampak v praksi pa to pomeni, da se nekdo ne bo odpovedal topli vodi, ki je zgolj komfort in ne nujna stvar, pozimi bi rad imel 25°C v stanovanju, spet komfort in ne nujna stvar, tudi najnovejši telefon in računalnik bi imel, seveda tudi vse dobrine, ki jih iz daljnih dežel pripeljejo letala in tovornjaki, bi imel in vse to je zgolj komfort.. Ampak vse to ne šteje, ker ta oseba to uporablja. A glej ga zlomka, tudi kolesari in trenutno ne rabi avtomobila, zato se odpravi na križarski pohod in pridiga o tem, kako so avtomobili največje zlo in da ga v bistvu niti ne rabiš. Čeprav je avtomobil izven urbanih središč hrbtenica nekega neodvisnega in prostega življenja in kar nuja, ne samo komfort.
Vsak se mora potruditi po svojih najboljšVsak se mora potruditi po svojih najboljših močeh. Če ne. oeš svojega ogljičnega odtisa spraviti na nulo, to ne pomeni da ni nič več važno in da svinjaj čimveč.
Ampak v praksi pa to pomeni, da se nekdo ne bo odpovedal topli vodi, ki je zgolj komfort in ne nujna stvar, pozimi bi rad imel 25°C v stanovanju, spet komfort in ne nujna stvar, tudi najnovejši telefon in računalnik bi imel, seveda tudi vse dobrine, ki jih iz daljnih dežel pripeljejo letala in tovornjaki, bi imel in vse to je zgolj komfort.. Ampak vse to ne šteje, ker ta oseba to uporablja. A glej ga zlomka, tudi kolesari in trenutno ne rabi avtomobila, zato se odpravi na križarski pohod in pridiga o tem, kako so avtomobili največje zlo in da ga v bistvu niti ne rabiš. Čeprav je avtomobil izven urbanih središč hrbtenica nekega neodvisnega in prostega življenja in kar nuja, ne samo komfort.
zavajon ::
Jaz predlagam dvoje, popolno prepoved tranzita iz tujine. Naj k nam za nas vozijo iz Evrope vse preko Rotherdama v Luko, za druge pa zapremo Luko in naj si uvažajo preko Trsta in Reke. Tudi turisti iz severa za HR naj gredo preko HU na HR, v IT pa naj gredo preko CH. Odpade drugi tir.
Mah, to je polovičarstvo. Naj zgradijo 5m vosok zid okoli slovenije, pa bo mir ... ;)
zmaugy ::
No, na prejšnji strani je bil dober komentar:
Vsak se mora potruditi po svojih najboljšVsak se mora potruditi po svojih najboljših močeh. Če ne. oeš svojega ogljičnega odtisa spraviti na nulo, to ne pomeni da ni nič več važno in da svinjaj čimveč.
Ampak v praksi pa to pomeni, da se nekdo ne bo odpovedal topli vodi, ki je zgolj komfort in ne nujna stvar, pozimi bi rad imel 25°C v stanovanju, spet komfort in ne nujna stvar, tudi najnovejši telefon in računalnik bi imel, seveda tudi vse dobrine, ki jih iz daljnih dežel pripeljejo letala in tovornjaki, bi imel in vse to je zgolj komfort.. Ampak vse to ne šteje, ker ta oseba to uporablja. A glej ga zlomka, tudi kolesari in trenutno ne rabi avtomobila, zato se odpravi na križarski pohod in pridiga o tem, kako so avtomobili največje zlo in da ga v bistvu niti ne rabiš. Čeprav je avtomobil izven urbanih središč hrbtenica nekega neodvisnega in prostega življenja in kar nuja, ne samo komfort.
Javni prevoz. Je pa življenje nekoga, ki nima kmetije, izven urbanega naselja z osnovno infrastrukturo, komfort in luksuz. Ljudje se bomo morali še zelo zracionalizirati, če bomo hoteli preživeti.
jype ::
nekikr ::
Ne zanima me, ker lažeš. Požanji svojih 5ha hrane.
Ne obstaja izven obeh večjih vasi, ki jih imamo.
Javni prevoz.
Ne obstaja izven obeh večjih vasi, ki jih imamo.
Ljudje se bomo morali še zelo zracionalizirati, če bomo hoteli preživeti.To je ena taka brezvezna parola, ki nič ne pove. Razen tistim, ki vedo, kaj bo čez 1000 let. Za vsako obdobje v zgodovini bi namreč lahko rekel enako, pa se je vse dobro izšlo, še vedno smo tu in boljši kot kadarkoli. Očitno siljenje nazaj v jamo ni tako nujno.
zmaugy ::
Javni prevoz je slab, ker so fosilna goriva za osebno uporabo preveč poceni. Ker v ceni fosilnih goriv in večine izdelkov ni vključena "cena" uničevanja okolja.
In zato je povpraševanje po javnem prevozu in trajnejših izdelkih nizko, čemur se nato prilagodi ponudba.
Vse se je dobro izšlo? Morda. Bomo videli kako se bo "dobro izšlo" v naslednjih 2-5 letih. V točko, kjer trenutno smo, nas je pripeljala podivjana instinktivna ekonomija, ki se kot zelo naravna opeva za kapitalizem. Žal nismo sposobni niti nekaj let pozornosti, v katerih bi lahko rešili svoje okoljske težave in se potem spet nadaljevali obnašati butasto - nope, mi se moramo obnašati butasto brez premora. To nam pripada, je tako rekoč naša temeljna človekova pravica.
In zato je povpraševanje po javnem prevozu in trajnejših izdelkih nizko, čemur se nato prilagodi ponudba.
Vse se je dobro izšlo? Morda. Bomo videli kako se bo "dobro izšlo" v naslednjih 2-5 letih. V točko, kjer trenutno smo, nas je pripeljala podivjana instinktivna ekonomija, ki se kot zelo naravna opeva za kapitalizem. Žal nismo sposobni niti nekaj let pozornosti, v katerih bi lahko rešili svoje okoljske težave in se potem spet nadaljevali obnašati butasto - nope, mi se moramo obnašati butasto brez premora. To nam pripada, je tako rekoč naša temeljna človekova pravica.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
joze67 ::
nekikr ::
In po njej se vozijo samo prebivalci te vasi, ostali se magično teleportirajo kar na delovno mesto.
Machete ::
Trenutno živi (in lahko osebno spoznate) 7,5% vseh živih ljudi v zgodovini planeta :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
jype ::
RedDrake ::
sesobebo ::
nekikr ::
URLPLShttp://www.mzi.gov.si/fileadmin/mzi.gov... (stran 19)
Delež potovanj glede na prometno sredstvo (modal split)
In iz kje je tu razvidno, da se velika večina Ljubljančanov vozi v službo po obvoznici?
Konlov ::
Park and ride. Dejmo zoki, te podpiramo. Pa še štajerci ne bodo govorili, kakšne avte v prestolnici vidiš, ampak: "vse gre v Lj. A veš kere makine so na park and ride parkirane"?
jype ::
In iz kje je tu razvidno, da se velika večina Ljubljančanov vozi v službo po obvoznici?Daleč največje število potovanj opravijo z osebnimi avtomobili. Glede na prometno ureditev v Ljubljani, se drugje kot (tudi) po obvoznici v resnici sploh ne morejo peljati, ker bi sicer bilo mesto neprekinjeno zamašeno med sedmo zjutraj in sedmo zvečer.
rekt ::
Tvoja sklepanja so povsem napačna. Kar jasno ni nič novega. Daj nek pameten dokaz ali pa nehaj bluzit.
RedDrake ::
Upsi...
URLPLShttp://www.mzi.gov.si/fileadmin/mzi.gov... (stran 19)
Glede na to, kako dobro znata brati, me sploh ne preseneča kakšne neumnosti podpirata.
_NIKJER_ ni omenjena obvoznica.
Še vedno me zanima vir za dejstvo, da se večina LJ prebivalcev vozi v službo po obvoznici.
Dejstva, so:
1. V LJ je 222k delovno aktivnega prebivalstva. (vir: stat.si)
2. V LJ dela 222k * 1,84 = 408k ljudi (vir: stat.si)
3. LJ obroč ima odeskovno obremenjenost tam okoli 65k-75k vozil dnevno (v obe smeri) (vir: dars.si)
4. AC vpadnice iz smeri primorske (63k), štajerske (55k), dolenjske (55k), gorenjske (51k) po obremenjenosti ne odstopajo izrazito od obremenjenosti LJ obroča. (vir: dars.si)
Glede na tvoj vir, se od teh 408k ljudi v službo pripelje 73% ljudi (se pravi 297k), število voznikov (in posledično vozil) je cca 63% oziroma 254k. Od tega je 100/184 LJ vozil oz 138k. Razlike obremenjenosti med AC vpadnicami in AC obročem znašajo precej manj kot polovica od 138k (~69k).
Torej, kako si prišel do tega, da večina (>50%) LJ voznikov uporablja AC za pot v službo?
Res me zanima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
jype ::
Torej, kako si prišel do tega, da večina (>50%) LJ voznikov uporablja AC za pot v službo?Pogledal sem obremenjenost mestnih vpadnic in ugotovil, da je ta praktično enaka kot obremenjenost obvoznice. Glede na to, da se morajo od nekje na vpadnice pripeljat je menda jasno, kako pridejo do njih?
Res me zanima.
RedDrake ::
No, jaz sem pa pogledal obremenjenost AC vpadnic (to so kraki AC križa) in tudi ugotovil, da ni bistvenih razlik.
Tudi tisti so morali nekam iti. Ali si mnenja, da so izpuhteli na razcepih pri AC obroču?
Večina mestnih vpadnic je zjutraj v smeri proti AC obroču relativno nezasedenih. V obratni smeri pa so nepregledne kolone.
To se ne sliši prav, glede na tvojo trditev ...
Tudi tisti so morali nekam iti. Ali si mnenja, da so izpuhteli na razcepih pri AC obroču?
Večina mestnih vpadnic je zjutraj v smeri proti AC obroču relativno nezasedenih. V obratni smeri pa so nepregledne kolone.
To se ne sliši prav, glede na tvojo trditev ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
rekt ::
V glavnem, dokaza ne boš dobil. Jaz bi na tvojem mestu kar zaključil
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rekt ()
jype ::
Ali si mnenja, da so izpuhteli na razcepih pri AC obroču?Ne, naprej po obvoznici so šli do vpadnice kjer imajo dom/službo.
To se ne sliši prav, glede na tvojo trditev ...Seveda se sliši prav. Ravno če ne bi uporabljali obvoznice bi bile obremenjene v obe smeri, ker pa vsi uporabljajo obvoznico, vsi derejo not.
V glavnem, dokaza ne boš dobil. Jaz bi na tvojem mestu kar zaključil :DBravo, izjemen argument, ki prepriča še tako skeptičnega bralca!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
RedDrake ::
rekt ::
joze67 ::
In po njej se vozijo samo prebivalci te vasi, ostali se magično teleportirajo kar na delovno mesto.To si sam rekel. Lahko se npr individualno pripejejo do obvoznice in prvega P+R (ki so menda vsi - oba? - ob obvoznici), od tam pa z javnim prevozom (ki v tej vasi obstaja). Kot se lahko vaščani.
To da se ne eni ne drugi ne, je druga zgodba. Ampak odsotnost javnega prevoza izven vasi ni resen argument.
feryz ::
Park and ride. Dejmo zoki, te podpiramo. Pa še štajerci ne bodo govorili, kakšne avte v prestolnici vidiš, ampak: "vse gre v Lj. A veš kere makine so na park and ride parkirane"?Tema je gneča na ljubljanski obvoznici.
Kaj točno P+R tukaj pomaga, glede na to, da je ob obvoznici in to celo znotraj nje?
jype ::
Večina LJ prebivalstva živi znotraj LJ obroča.Drži, a to ni zadosten podatek.
Ti si porabil dvajset postov da nisi povedal ničesar, jaz sem enako storil v enem.Odgovornosti za lastno nepismenost mi ne moreš naprtiti.
Kaj točno P+R tukaj pomaga, glede na to, da je ob obvoznici in to celo znotraj nje?Ogromno, ker bi se prebivalci mesta lahko vozili v mesto kako drugače, kot z osebnimi avtomobili in uporabo obvoznice.
joze67 ::
Tema je gneča na ljubljanski obvoznici.
Kaj točno P+R tukaj pomaga, glede na to, da je ob obvoznici in to celo znotraj nje?
Če imaš srečo, da se v Lj pripelješ tam, kjer je P+R, ni treba na obvoznico.
Za ostale bi bilo potem več prostora in manj gneče.
Ogromno, ker bi se prebivalci mesta lahko vozili v mesto kako drugače, kot z osebnimi avtomobili in uporabo obvoznice.Dvomim, da je P+R namenjen vaščanom. Ti lahko avte pustimo doma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: joze67 ()
nekikr ::
In po njej se vozijo samo prebivalci te vasi, ostali se magično teleportirajo kar na delovno mesto.To si sam rekel. Lahko se npr individualno pripejejo do obvoznice in prvega P+R (ki so menda vsi - oba? - ob obvoznici), od tam pa z javnim prevozom (ki v tej vasi obstaja). Kot se lahko vaščani.
To da se ne eni ne drugi ne, je druga zgodba. Ampak odsotnost javnega prevoza izven vasi ni resen argument.
Torej mora nekdo imeti avtomobil s katerim se prebije čez gužvo do P+R znotraj obroča, da gre lahko zadnji kilometer ali dva z avtobusom? Ja, to je pa res hudo dobro in inovativno. Naslednja stvar bo pa kaj? Da se mora invalid spustiti z invalidskega vozička, se privleči po 15 stopnicah, da pritisne gumb za dvigalo. In potem se bomo trepljali po ramah, da je za to tematiko dobro poskrbljeno?
Jype, nehaj. Opraviči se, ker si se namerno ali nenamerno zlagal, pa bo to precej bolje kot tole nabijanje zdaj. Precej patetično izpade.
rekt ::
jype ::
Jype, nehaj. Opraviči se, ker si se namerno ali nenamerno zlagal, pa bo to precej bolje kot tole nabijanje zdaj. Precej patetično izpade.Precej patetično izpade predvsem to, da se ne morete soočiti niti s preprostimi dejstvi, ker ste tako zaljubljeni v pleh, da se vam zdi nemogoče, da ravno vaš povzroča gnečo na obvoznici - in vendar vsi zelo dobro vemo, da jo.
BTW, a si že najdu link s katerim se ne streljaš v koleno?Ja, je prilepljen. Če si nepismen, tako kot ostali petrolheadi, potem razumem, da težko karkoli razbereš iz njega.
rekt ::
BTW, a si že najdu link s katerim se ne streljaš v koleno?Ja, je prilepljen. Če si nepismen, tako kot ostali petrolheadi, potem razumem, da težko karkoli razbereš iz njega.
No, bujno domišljijo vsekakor premoreš. Če bi bili v kaki otroški knjižnjici, bi bil zdajle pohvaljen, morda bi ti stisnili še kako liziko.
Ampak tule smo pa inženirji, kateri imajo pa tečno lastnost da želijo met na mizi dejstva, ne pravljic.
Try again.
jype ::
rekt ::
jype ::
Sem jih že navedel, z virom vred, pa se "ne strinjate", čeprav se baje vsak dan drenjate po obvoznici.
nekikr ::
Tako je, jype, prav imaš. Pa si nam posvetil! Zdaj se pa le okopaj z mrzlo vodo in pojdi okopavat svojo njivo. Tisto izmišljeno, seveda, ki pride prav samo kadar se moraš kaj zlagati.
rekt ::
jype ::
Baje da se res. Bi rekel da se zagotovo, pa - nimamo dokazov :DNe znate računat? Pojdite v šolo.
Tako je, jype, prav imaš. Pa si nam posvetil! Zdaj se pa le okopaj z mrzlo vodo in pojdi okopavat svojo njivo. Tisto izmišljeno, seveda, ki pride prav samo kadar se moraš kaj zlagati.Vidim, da te daje zavist, da še vedno obstajamo ljudje, ki obdelujemo zemljo.
harvey ::
Kaj pa če bi po hitrih cestah in avtocestah na smiselnih odsekih avtoceste zgradili pas zgolj za javni promet? Nekako tako, kot v naprednejših državah.
Recimo, ali pa omejitev glede na število potnikov v avtu po katerem pasu se pelješ. Celovška recimo ima vpeljan tak koncept posebnega pasu za avtobuse in se lahko v praksi preveri kakšno je stanje.
Fajn bi blo tud, da tovornjaki nebi smeli na prehitevalni. A ma to kera stranka not ?
Če pozorno spremljaš znake, vidiš da imajo tovornjaki časovno omejeno prepoved prehitevanja. Navadno te omejitve sovpadajo z gostoto prometa.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
Zgodovina sprememb…
- spremenil: harvey ()
nekikr ::
Vidim, da te daje zavist, da še vedno obstajamo ljudje, ki obdelujemo zemljo.
Ko bi ti videl mojo solato! Redno zalita vsak dan. Samo da se jaz ne lažem tako kot ti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49273 (35513) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19929 (15566) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31282 (21368) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81681 (71090) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33004 (27405) | BigWhale |