» »

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Gneča na Ljubljanski obvoznici

Temo vidijo: vsi
««
15 / 60
»»

njyngs ::

Torej hočeš povedat, da bi glede na nižjo gostoto prebivalstva lahko imeli še manj pasov za avtomobile in bi javni promet zaradi nižje gostote lahko bil še boljša izbira? Se popolnoma strinjam. Jype bi bil ponosen na tebe.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

nekikr ::

Ne, hočem povedati, da si bedak, ker ne razumeš gostote pribivalstva in s tem upravičenost javnih prevoznih sredstev. Ali pa nisi bedak in si levičar, ki bi s tujim denarjem zgradil javna prevozna sredstva kot jih ima Amsterdam. Ki ima, reci in piši:
Amsterdam (/'aemst?rdaem/ AM-st?r-dam, UK also /?aemst?r'daem/ AM-st?r-DAM,[9][10] Dutch: [??mst?r'd?m] (listen), lit. The Dam on the River Amstel) is the capital and most populous city of the Netherlands; with a population of 907,976[11] within the city proper, 1,558,755 in the urban area[6] and 2,480,394 in the metropolitan area.

Več prebivalcev kot cela Slovenija.
Če bom imel čas ti narišem z barvicami en strip, da boš razumel.

WizzardOfOZ ::

nekikr je izjavil:

Invictus je izjavil:

Naj mi nekdo razloži, kaj ima Ljubljana od dnevnih migrantov. Razen stroškov seveda...

Mesto. In vse kar pritiče velikemu mestu. Brez dnevnih migrantov bi bila pa to vas brez vsega.


Ljubljana je vas. Sicer največja v slo, ampak še vedno samo vas.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

njyngs ::

nekikr je izjavil:

Ne, hočem povedati, da si bedak, ker ne razumeš gostote pribivalstva in s tem upravičenost javnih prevoznih sredstev. Ali pa nisi bedak in si levičar, ki bi s tujim denarjem zgradil javna prevozna sredstva kot jih ima Amsterdam. Ki ima, reci in piši:
Amsterdam (/'aemst?rdaem/ AM-st?r-dam, UK also /?aemst?r'daem/ AM-st?r-DAM,[9][10] Dutch: [??mst?r'd?m] (listen), lit. The Dam on the River Amstel) is the capital and most populous city of the Netherlands; with a population of 907,976[11] within the city proper, 1,558,755 in the urban area[6] and 2,480,394 in the metropolitan area.

Več prebivalcev kot cela Slovenija.
Če bom imel čas ti narišem z barvicami en strip, da boš razumel.

Evo, vidim da ti je tvoj ego spet preprečil vzdržat normalen nivo pogovora in si začel opletat z "bedaki". Čestitam, u r a sore looser. Zdaj se pa poberi nazaj v svoje komunistično 35m2 veliko ljubljansko stanovanje pa nehaj lajat jezno na druge.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

nekikr ::

WizzardOfOZ je izjavil:

nekikr je izjavil:

Invictus je izjavil:

Naj mi nekdo razloži, kaj ima Ljubljana od dnevnih migrantov. Razen stroškov seveda...

Mesto. In vse kar pritiče velikemu mestu. Brez dnevnih migrantov bi bila pa to vas brez vsega.


Ljubljana je vas. Sicer največja v slo, ampak še vedno samo vas.

Ne, Ljubljana je mesto. Ni velemesto, ni metropola svetovnih razsežnosti, je pa mesto, ki nudi vse, kar neko večje mesto ponuja. Je pa seveda povsem slovensko, da miceni slovenček pljuva po domačem ;)

njyngs je izjavil:

nekikr je izjavil:

Ne, hočem povedati, da si bedak, ker ne razumeš gostote pribivalstva in s tem upravičenost javnih prevoznih sredstev. Ali pa nisi bedak in si levičar, ki bi s tujim denarjem zgradil javna prevozna sredstva kot jih ima Amsterdam. Ki ima, reci in piši:
Amsterdam (/'aemst?rdaem/ AM-st?r-dam, UK also /?aemst?r'daem/ AM-st?r-DAM,[9][10] Dutch: [??mst?r'd?m] (listen), lit. The Dam on the River Amstel) is the capital and most populous city of the Netherlands; with a population of 907,976[11] within the city proper, 1,558,755 in the urban area[6] and 2,480,394 in the metropolitan area.

Več prebivalcev kot cela Slovenija.
Če bom imel čas ti narišem z barvicami en strip, da boš razumel.

Evo, vidim da ti je tvoj ego spet preprečil vzdržat normalen nivo pogovora in si začel opletat z "bedaki". Čestitam, u r a sore looser. Zdaj se pa poberi nazaj v svoje komunistično 35m2 veliko ljubljansko stanovanje pa nehaj lajat jezno na druge.

Oprosti, bil sem objektiven:

bedák -a m (á) ekspr. omejen, neumen človek: ne verjamem, saj nisem bedak / kot psovka molči, bedak
● ekspr. ne bom ti za bedaka ne pustim, da bi se norčeval iz mene; ne pustim, da bi me goljufal; ekspr. imeti koga za bedaka norčevati se iz koga


Nekdo, ki ne pozna številk, ki ne razume gostote prebivalstva, ki ne razume praktično nič čeprav mu drugi servirajo (torej preverljivi podatki) je pač bedak. Se pravi omejen, neumen človek.
Dobil si kup preverljivih podatkov, vse kar znaš napisati nazaj so pa omejene enovrstičnice, ki so zavajajoče ali pa povsem izmišljene. Beri definicijo zgoraj, nisem žalil, samo opisal sem te.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

WizzardOfOZ ::

Motiš se, ljubljana je še vedno samo vas in samo vas, nekje na zahodnem balkanu. Do mesta ji manjka še veliko. Predvsem pa odnos do vseh, ki živijo ali se vozijo delat v to vas.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

njyngs ::

Ma pametni se že dolgo vozijo delat v kako vas v AT ali pa delajo remote, če le imajo šanso. V to megleno beznico veš nihče nima želje hodit na dnevni bazi. Sploh ne med take toksičarje kot je nekikr. LJ je bolj kot ne še samo prevzemna točka za naročila z Ikee, pa še to imamo 3 druge točke bližje.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Surstromming ::

nekikr je izjavil:

njyngs je izjavil:

D3m je izjavil:

Če vas moti gužva v Ljubljani, ne hodite tja.

Če imate službo v Ljubljani, požri gužvo ali daj odpoved. And shut the puck up.


bomo še vedno hodili samo hočemo rešitev zaradi gužve.

3-pas, več izvoznih možnostih,..itd.

Vsak inteligenten city planner ve, da je "samo še en dodatni pas" največja neumnost, ki jo lahko pri svojem delu stori. Američani so brilianten primer tega: njihova mesta so absolutno car-dependant in vse kar delajo je, da za enormne stroške pas po pas širijo žile skozi/okoli mesta. Vse kar s tem že 50 let delajo je, da samo povečujejo gostoto prometa in delajo posledično še večje zastoje. Če bi ubrali drugo pot, bi bilo bolje: širitev zaprtih območij za avtomobilski promet, ves ta denar v javni promet, širitev in povečanje P&R točk, razširitev mreže izposoje (kolesa/skiroji/e-kolesa), večja gostota javnega prevoza (dela čudeže).

Seveda neumnim neizobraženim ljudem žal vedno na pamet pade samo "treba širit cesto".

Vsak inteligenten pogleda za koliko se je v tem času povečalo prebivalstvo nekega mesta. V 20 letih je recimo Los Angeles pridobil milijon prebivalcev. Milijon. To je enica, ki ji sledi kar nekaj ničel. Kalifornija cca. 8 milijonov. Brez skrbi, poleg širjenja avtocest in vseh cest na sploh, vlagajo tudi v javni transport, ampak to so številke, ki si jih mi ne moremo niti predstavljati in se jih ne da rešiti z nekimi rent-a-skiro forami. Je treba tudi cesto poširiti. Seveda neumnim neizobraženim žal še vedno pade samo "treba je dodati en vlak, pa bo". Ker so preneumni, da bi razumeli pomen teh velikih številk.


Koliko ima pa prebivalcev Pariz? Samo toliko, da ne bos zblojene ameriske mentalitete mesal z Evropsko. Ker za tako razmisljanje si celin zgresil.

https://www.fastcompany.com/90723701/in...
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Surstromming ::

njyngs je izjavil:

Ma pametni se že dolgo vozijo delat v kako vas v AT ali pa delajo remote, če le imajo šanso. V to megleno beznico veš nihče nima želje hodit na dnevni bazi. Sploh ne med take toksičarje kot je nekikr. LJ je bolj kot ne še samo prevzemna točka za naročila z Ikee, pa še to imamo 3 druge točke bližje.


Ne, v AT hodijo tisti, ki so prevec nesposobni, da bi v okolici svojega domacega kraja kaj zasluzili. Pa se morajo iti migrante, tako kot libijci, kurdi, somalijci,... skratka vsi tisti iz nerazvitih predelov sveta.

Sposobni so se pa ze davno preselili v Ljubljano. Ker so imeli denar za stanovanje in ker so dobili sluzbo. Se pa strinjam, da je v tvoji situaciji bolje cistiti avstrijska stranisca, kot slovenska. Si zagotovo placan vec, delo pa je enako.

Tele pravljice o Ljubljani, kaksni so Ljubljancani (simfate pravzaprav provincialce, ki so se v Ljubljano preselili iz neke vukojebine, pa so zdaj najvecji hochstaplerji) ipd. so primarno samotolazba, sploh za mariborcane, ki sanjajo, da bi bilo brez Ljubljane kaj boljse... pa ne razumejo, da ni problem Ljubljana... ampak sami.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

WizzardOfOZ je izjavil:

nekikr je izjavil:

Invictus je izjavil:

Naj mi nekdo razloži, kaj ima Ljubljana od dnevnih migrantov. Razen stroškov seveda...

Mesto. In vse kar pritiče velikemu mestu. Brez dnevnih migrantov bi bila pa to vas brez vsega.


Ljubljana je vas. Sicer največja v slo, ampak še vedno samo vas.

Kar je seveda še vedno oblje od ostalih slovenskih mest, ki jih še za vas ni >:D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

nekikr ::

Surstromming je izjavil:

nekikr je izjavil:

njyngs je izjavil:

D3m je izjavil:

Če vas moti gužva v Ljubljani, ne hodite tja.

Če imate službo v Ljubljani, požri gužvo ali daj odpoved. And shut the puck up.


bomo še vedno hodili samo hočemo rešitev zaradi gužve.

3-pas, več izvoznih možnostih,..itd.

Vsak inteligenten city planner ve, da je "samo še en dodatni pas" največja neumnost, ki jo lahko pri svojem delu stori. Američani so brilianten primer tega: njihova mesta so absolutno car-dependant in vse kar delajo je, da za enormne stroške pas po pas širijo žile skozi/okoli mesta. Vse kar s tem že 50 let delajo je, da samo povečujejo gostoto prometa in delajo posledično še večje zastoje. Če bi ubrali drugo pot, bi bilo bolje: širitev zaprtih območij za avtomobilski promet, ves ta denar v javni promet, širitev in povečanje P&R točk, razširitev mreže izposoje (kolesa/skiroji/e-kolesa), večja gostota javnega prevoza (dela čudeže).

Seveda neumnim neizobraženim ljudem žal vedno na pamet pade samo "treba širit cesto".

Vsak inteligenten pogleda za koliko se je v tem času povečalo prebivalstvo nekega mesta. V 20 letih je recimo Los Angeles pridobil milijon prebivalcev. Milijon. To je enica, ki ji sledi kar nekaj ničel. Kalifornija cca. 8 milijonov. Brez skrbi, poleg širjenja avtocest in vseh cest na sploh, vlagajo tudi v javni transport, ampak to so številke, ki si jih mi ne moremo niti predstavljati in se jih ne da rešiti z nekimi rent-a-skiro forami. Je treba tudi cesto poširiti. Seveda neumnim neizobraženim žal še vedno pade samo "treba je dodati en vlak, pa bo". Ker so preneumni, da bi razumeli pomen teh velikih številk.


Koliko ima pa prebivalcev Pariz? Samo toliko, da ne bos zblojene ameriske mentalitete mesal z Evropsko. Ker za tako razmisljanje si celin zgresil.

https://www.fastcompany.com/90723701/in...

Pariz ima 20.000 prebivalcev na kvadratni kilometer. Tu res ni težko narediti podzemne oz. so opcije različne. Težke, ker so mesta velika, ampak vsaj proračun za to imaš in ga tudi zagovarjaš, predvsem se pa ta infrastruktura toliko uporablja, da se lahko posodablja in vzdržuje.

Pri nas bomo pa plačali 45 milijonov evrov za kilometer železnice drugega tira. Bom napisal bolj počasi. 45 milijonov za en (1) kilometer povečini nadzemne železnice. Ok, ste dojeli to? Super, gremo naprej.

Povsem realno je, da bi kilometer podzemne železnice stal vsaj dvakrat toliko. Torej 90 milijonov. Pa povežimo Kamnik z Ljubljano. 2 milijardi evrov. Tudi Kranj? Še 3,5 milijarde. Uf, preveč, smo že na dobrih 5 milijardah, pa še začeli nismo, operativni stroški bi nas pokopali. Povežimo pa samo Ljubljano. 22 kilometrov prog. 2 milijarde, če bi bila samo proga. Skupaj z umestitvijo in preventivnimi deli zaradi zgradb? 3x toliko vsaj. Ampak to nič ne koristi, če morajo pa še vedno nekam blizu priti vsi z avtomobili. Več primestnih vlakov? Že zdaj so povečini prazni. Kdo jih bo plačal? Pa kje bodo postaje? 10 km stran do prebivališča ti nič ne koristi, če je pa še 10km naprej že delovno mesto. Kaj pa Lojze iz vasi, ki je še 5 kilometrov bolj stran? Avtomobil ima v vsakem primeru...

Ampak ja. Zadeva je ensotavna. Uvedeš samo en pas, pa še ta makedamski in rečeš, da naj ljudje kolesarijo. Potem je pa problem rešen, pojemo kumbaja in samo še uživamo.

Surstromming ::

nekikr je izjavil:

Surstromming je izjavil:

nekikr je izjavil:

njyngs je izjavil:

D3m je izjavil:

Če vas moti gužva v Ljubljani, ne hodite tja.

Če imate službo v Ljubljani, požri gužvo ali daj odpoved. And shut the puck up.


bomo še vedno hodili samo hočemo rešitev zaradi gužve.

3-pas, več izvoznih možnostih,..itd.

Vsak inteligenten city planner ve, da je "samo še en dodatni pas" največja neumnost, ki jo lahko pri svojem delu stori. Američani so brilianten primer tega: njihova mesta so absolutno car-dependant in vse kar delajo je, da za enormne stroške pas po pas širijo žile skozi/okoli mesta. Vse kar s tem že 50 let delajo je, da samo povečujejo gostoto prometa in delajo posledično še večje zastoje. Če bi ubrali drugo pot, bi bilo bolje: širitev zaprtih območij za avtomobilski promet, ves ta denar v javni promet, širitev in povečanje P&R točk, razširitev mreže izposoje (kolesa/skiroji/e-kolesa), večja gostota javnega prevoza (dela čudeže).

Seveda neumnim neizobraženim ljudem žal vedno na pamet pade samo "treba širit cesto".

Vsak inteligenten pogleda za koliko se je v tem času povečalo prebivalstvo nekega mesta. V 20 letih je recimo Los Angeles pridobil milijon prebivalcev. Milijon. To je enica, ki ji sledi kar nekaj ničel. Kalifornija cca. 8 milijonov. Brez skrbi, poleg širjenja avtocest in vseh cest na sploh, vlagajo tudi v javni transport, ampak to so številke, ki si jih mi ne moremo niti predstavljati in se jih ne da rešiti z nekimi rent-a-skiro forami. Je treba tudi cesto poširiti. Seveda neumnim neizobraženim žal še vedno pade samo "treba je dodati en vlak, pa bo". Ker so preneumni, da bi razumeli pomen teh velikih številk.


Koliko ima pa prebivalcev Pariz? Samo toliko, da ne bos zblojene ameriske mentalitete mesal z Evropsko. Ker za tako razmisljanje si celin zgresil.

https://www.fastcompany.com/90723701/in...

Pariz ima 20.000 prebivalcev na kvadratni kilometer. Tu res ni težko narediti podzemne oz. so opcije različne. Težke, ker so mesta velika, ampak vsaj proračun za to imaš in ga tudi zagovarjaš, predvsem se pa ta infrastruktura toliko uporablja, da se lahko posodablja in vzdržuje.

Pri nas bomo pa plačali 45 milijonov evrov za kilometer železnice drugega tira. Bom napisal bolj počasi. 45 milijonov za en (1) kilometer povečini nadzemne železnice. Ok, ste dojeli to? Super, gremo naprej.

Povsem realno je, da bi kilometer podzemne železnice stal vsaj dvakrat toliko. Torej 90 milijonov. Pa povežimo Kamnik z Ljubljano. 2 milijardi evrov. Tudi Kranj? Še 3,5 milijarde. Uf, preveč, smo že na dobrih 5 milijardah, pa še začeli nismo, operativni stroški bi nas pokopali. Povežimo pa samo Ljubljano. 22 kilometrov prog. 2 milijarde, če bi bila samo proga. Skupaj z umestitvijo in preventivnimi deli zaradi zgradb? 3x toliko vsaj. Ampak to nič ne koristi, če morajo pa še vedno nekam blizu priti vsi z avtomobili. Več primestnih vlakov? Že zdaj so povečini prazni. Kdo jih bo plačal? Pa kje bodo postaje? 10 km stran do prebivališča ti nič ne koristi, če je pa še 10km naprej že delovno mesto. Kaj pa Lojze iz vasi, ki je še 5 kilometrov bolj stran? Avtomobil ima v vsakem primeru...

Ampak ja. Zadeva je ensotavna. Uvedeš samo en pas, pa še ta makedamski in rečeš, da naj ljudje kolesarijo. Potem je pa problem rešen, pojemo kumbaja in samo še uživamo.


Klikni na link in preberi.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Saj sem. Kje se motim?

Others say that limiting traffic in the city center will just increase traffic in surrounding parts of the city. It’s important, Dornier says, that the city strengthens its mobility plan so that doesn’t happen, and that people choose to walk, bike, or take public transit rather than drive at all. Paris already has such a strong public transportation system that he thinks the low-traffic zone could be expanded across the whole city. “Paris has one of the densest public transportation networks in the world,” he says. “It’s really not an issue to cross the whole city without a car—and to be honest, it’s probably even faster to use public transport to cross it.”


Si ti prebral svoj link?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Surstromming ::

nekikr je izjavil:

Saj sem. Kje se motim?

Evropska mesta se zapirajo pred avtomobili. In to je sele zacetek. Ko ne bo vec avtomobilov na cestah, ne bo javni prevoz noben problem vec.

Je pa v Sloveniji precej akuten problem, da imajo ljudje pleh namesto mozganov.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

nekikr ::

Preberi še enkrat link, ki si ga sam prilepil. Potem preberi kaj sem zapisal. Probaj sešteti 1+1.

Surstromming ::

nekikr je izjavil:

Si ti prebral svoj link?


Seveda sem, si bil ze kdaj v Parizu? Ali pa Londonu? Ljudje javni transport uporabljajo. V Sloveniji pa zaradi hochstaplerstva ne. In zdaj pizdite nad posledicami. Spokajte se iz avtomobilov, pa bo pocasi tudi javni transport boljsi.

Vsak avto na cesti manj, je avtobus malo hitrejsi. Pa ze zdaj so busi na marsikateri progi hitrejsi od avtomobila. Ce se v Ljubljano recimo vozis po Celovski v sluzbo, moras biti nor, da ne gres na bus.

Seveda se bojo nasli izgovori o udobju ipd., ampak dejansko pa vse skupaj izvira iz enakega balkanskega gena, zaradi katerega se bosanci vozijo v 30 let starih "meckah".
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Zgodovina sprememb…

njyngs ::

Ja, ker razni "nekikr nasprotniki" uporabljajo glavo, pa posamezne odseke cest v mestih spreminjajo v BUS-LANE. In zdaj bo nekikr verjetno kap: to je enako v 10 miljonskem Londonu, 900k Amsterdamu in 100k Mariboru. In funkcionira. Predvsem na odsekih, kjer se najbolj zabije je to zlata vreden BUS-LANE.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

nekikr ::

Surstromming:
Gneča na Ljubljanski obvoznici
je naslov. In debata je bila, da je veliko dnevnih migrantov, ki hodijo v službo sem. Veliko iz gorenjske. Ljudje v Sloveniji zaradi hochstaplerstva ne uporabljajo javnega prevoza praviš? Ok. Koliko časa potrebuješ, da prideš z javnim prevozom iz recimo Velesovega do Ljubljane in koliko z avtomobilom? Pa recimo še za štajersko regijo daj primer, ker jih je tudi tam veliko. Rečeva recimo Lovrenc na dravskem polju? Da niso neke pozabljene vasi tik ob meji?
Praviš, da če bi se manj ljudi vozilo z avtomobili, da bi bilo to bolje urejeno? Vlak do teh vasi? Primer izračuna investicije do vsake večje vasi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Surstromming ::

nekikr je izjavil:

da prideš z javnim prevozom iz recimo Velesovega do Ljubljane


Ne vem kje to sploh je, ti pa povem, da se je pred 30 leti prislo iz Velenja do Ljubljane v 1:15 (2 uri pocasnejsa varianta), danes pa rabis skoraj 4 ure. Kaj mislis zakaj danes obrede se vse okoliske vasi?

nekikr je izjavil:

Praviš, da če bi se manj ljudi vozilo z avtomobili, da bi bilo to bolje urejeno? Vlak do teh vasi? Primer izračuna investicije do vsake večje vasi?


Kaksen vlak? Peljes se do postaje, pustis tam avto, mogoce celo kolo in se presedes na javni prevoz. Kje je problem? Cesa ne razumes?

Razen tega, se moras zavedati, da tule resujemo tvoj problem. Jaz ga nimam. Lepo se sprehodim do sluzbe. Ce se mi ze mudi, vzamem pa skiro, kolo ali lpp.

Mi pa na kraj pameti ne pade, da bi se drenjal v guzvi in zgubljal zivce. Avto cel teden lepo stoji, imamo ga samo se za na kaksen izlet ali "ta velko" nabavo, ki jo bom, ne bos verjel, opravil po 18 uri. Ko vozaci spokate domov.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

Surstromming je izjavil:

Evropska mesta se zapirajo pred avtomobili. In to je sele zacetek.

a misliš to centre mesta, čisto enako kot ljubljana po relacijah... ali ti misliš da vpadnice in obvoznice zapirajo; tako se ta tvoj text bere?

Surstromming je izjavil:

Avto cel teden lepo stoji, imamo ga samo se za na kaksen izlet...

a to so tisti izleti ob sončnih sobotah, ko se vidi stoječa kolona od kranja/trzina do vrhniškega klanca?:))
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Surstromming ::

gruntfürmich je izjavil:

Surstromming je izjavil:

Avto cel teden lepo stoji, imamo ga samo se za na kaksen izlet...

a to so tisti izleti ob sončnih sobotah, ko se vidi stoječa kolona od kranja/trzina do vrhniškega klanca?:))


Ne, tam se drenjajo isti bedaki, ki se drenjajo na cestah tudi cez teden. Konfucij je rekel, da je predpogoj za lepo zivljenje, da gres v diametralno nasprotno smer kot bedaki.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

Surstromming je izjavil:

nekikr je izjavil:

da prideš z javnim prevozom iz recimo Velesovega do Ljubljane


Ne vem kje to sploh je, ti pa povem, da se je pred 30 leti prislo iz Velenja do Ljubljane v 1:15 (2 uri pocasnejsa varianta), danes pa rabis skoraj 4 ure. Kaj mislis zakaj danes obrede se vse okoliske vasi?

nekikr je izjavil:

Praviš, da če bi se manj ljudi vozilo z avtomobili, da bi bilo to bolje urejeno? Vlak do teh vasi? Primer izračuna investicije do vsake večje vasi?


Kaksen vlak? Peljes se do postaje, pustis tam avto, mogoce celo kolo in se presedes na javni prevoz. Kje je problem? Cesa ne razumes?

Razen tega, se moras zavedati, da tule resujemo tvoj problem. Jaz ga nimam. Lepo se sprehodim do sluzbe. Ce se mi ze mudi, vzamem pa skiro, kolo ali lpp.

Mi pa na kraj pameti ne pade, da bi se drenjal v guzvi in zgubljal zivce. Avto cel teden lepo stoji, imamo ga samo se za na kaksen izlet ali "ta velko" nabavo, ki jo bom, ne bos verjel, opravil po 18 uri. Ko vozaci spokate domov.



Prpblem je da ce ze imas avto zakaj bi ga uporabil samo do postaje pol pa vlak pol bolje da samo avto placas...

Surstromming ::

Mato989 je izjavil:

Surstromming je izjavil:

nekikr je izjavil:

da prideš z javnim prevozom iz recimo Velesovega do Ljubljane


Ne vem kje to sploh je, ti pa povem, da se je pred 30 leti prislo iz Velenja do Ljubljane v 1:15 (2 uri pocasnejsa varianta), danes pa rabis skoraj 4 ure. Kaj mislis zakaj danes obrede se vse okoliske vasi?

nekikr je izjavil:

Praviš, da če bi se manj ljudi vozilo z avtomobili, da bi bilo to bolje urejeno? Vlak do teh vasi? Primer izračuna investicije do vsake večje vasi?


Kaksen vlak? Peljes se do postaje, pustis tam avto, mogoce celo kolo in se presedes na javni prevoz. Kje je problem? Cesa ne razumes?

Razen tega, se moras zavedati, da tule resujemo tvoj problem. Jaz ga nimam. Lepo se sprehodim do sluzbe. Ce se mi ze mudi, vzamem pa skiro, kolo ali lpp.

Mi pa na kraj pameti ne pade, da bi se drenjal v guzvi in zgubljal zivce. Avto cel teden lepo stoji, imamo ga samo se za na kaksen izlet ali "ta velko" nabavo, ki jo bom, ne bos verjel, opravil po 18 uri. Ko vozaci spokate domov.



Prpblem je da ce ze imas avto zakaj bi ga uporabil samo do postaje pol pa vlak pol bolje da samo avto placas...


Kaksen problem? To ni problem. Saj je vsakemu jasno zakaj - ker je sel zaradi znizevanja stroskov ziveti nekam, kjer so povezave precej uboge in zdaj rabi avto, do najblizje postaje. Vecja hisa, "cist zrak", vec transportnih problemov. Se zna zgoditi, da je tole zadnji avto, ki ga bom imel. Seveda pa nisem kupil hise v picki materini ampak na centralni lokaciji Ljubljane. Kdor je bil tako ozkogled, da je raje sel zivet v vukojebino, zato, da je dobil nekaj kvadratov vec, jah jebat ga, nehaj se pritozevati, sam si se odlocil za to, da imas od dneva 4 ure (brez upostevanja zjebanosti zaradi ur na cesti), ki jih lahko uzivas na vec kvadratih (glede na ceno moje hise, bi morali imeti 200m2), zraven pa na polno izgubljas denar na avtomobilih, zavarovanjih...
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Zgodovina sprememb…

Surstromming ::

Ups, popravek, sem sel cene pogledat, bo kar 400m2, brez okolice. Ki jih seveda NUJNO rabis. Meni so pa bolj pomembne ure, ki jih imam proste, da pocnem karkoli hocem, tacas, ko se cijazite v guzvi in ze zjutraj cisto zivcni pridete na delo, ure, ko pridete nazaj in ste spet zivcni ker je treba kaj postoriti okrog hise, pa ste zjebani od dneva... in potem vam se sosed zalije z gnojnico celotno okolico, da dobite pravi vtis "cistega zraka".

Ce bi bil na vasem mestu, bi se spokal na javni transport - samo zato, da mi ne bi bilo treba voziti, lepo bi si vzel trenutno najljubso knjigo in se sicer cijazil malo dalj casa ampak bi ta cas koristno uporabil. Vecina pa se je raje odlocila za drugi siht, in to neplacan - tovorjenje samega sebe do sluzbe in nazaj.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Zgodovina sprememb…

Ahim ::

WizzardOfOZ je izjavil:

8 civilnih osebnih avtomobilov opremljenih s kamerami, ki pokrivajo 360 stopinj okoli avta, gpsom in radarjem, pa naj se vozijo cel dan po ljubljani in obvoznicah, naslednji dan pa analitiki pregledajo vse posnetke in položnice za vse prekrške izdajo. garantirano v enem dnevu teh 8 avtov pokasira za 200k evrov kazni.
prepočasni, prehitri, napačno vključevanje, rinjenje v križišče, čeprav se le to še ni spraznilo,... to bi vse lahko kaznovali. ko bi pa ljudje začeli lepše vozit, bi se pa tudi na obvoznici poznalo.

pa kamionski tranzit skozi slovenijo prestavit na vlake. če lahko avstrijci to delajo, lahko tudi pri nas uvedemo.

Pozabil si se mobitele v roki (~50% voznikov ko se ozres okrog sebe na kriziscu), voznjo skozi rdeco (prakticno ob vsakem preklopu na bolj prometnih kriziscih se najdejo taki junaki), izsiljevanje prednosti (pogleda samo v smer, v katero gre, ne pa v tisto, iz katere prihajajo vozila, katerim odvzema prednost), neuporaba zmigavcev (nekatere znamke vozil imajo sploh tezave s tem, pa ravno te znamke je v prometu kar precej) pa seveda kolesarji in druga enosledna vozila, ki naj bi se gibala po kolesarski stezi (voznja v napacno smer, voznja po plocniku za pesce) ... Denar dobesedno caka da ga kdo pobere, junakov pa od nikoder. Vse tisto javkanje o "inkasantih" se ocitno konca v neki vaski vukojebini kjer Francelj in Polde za grmom cakata Lojza, da se ga natreska, v Ljubljani pa nikogar ki bi kasiral ...

Surstromming ::

Ahim je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

8 civilnih osebnih avtomobilov opremljenih s kamerami, ki pokrivajo 360 stopinj okoli avta, gpsom in radarjem, pa naj se vozijo cel dan po ljubljani in obvoznicah, naslednji dan pa analitiki pregledajo vse posnetke in položnice za vse prekrške izdajo. garantirano v enem dnevu teh 8 avtov pokasira za 200k evrov kazni.
prepočasni, prehitri, napačno vključevanje, rinjenje v križišče, čeprav se le to še ni spraznilo,... to bi vse lahko kaznovali. ko bi pa ljudje začeli lepše vozit, bi se pa tudi na obvoznici poznalo.

pa kamionski tranzit skozi slovenijo prestavit na vlake. če lahko avstrijci to delajo, lahko tudi pri nas uvedemo.

Pozabil si se mobitele v roki (~50% voznikov ko se ozres okrog sebe na kriziscu), voznjo skozi rdeco (prakticno ob vsakem preklopu na bolj prometnih kriziscih se najdejo taki junaki), izsiljevanje prednosti (pogleda samo v smer, v katero gre, ne pa v tisto, iz katere prihajajo vozila, katerim odvzema prednost), neuporaba zmigavcev (nekatere znamke vozil imajo sploh tezave s tem, pa ravno te znamke je v prometu kar precej) pa seveda kolesarji in druga enosledna vozila, ki naj bi se gibala po kolesarski stezi (voznja v napacno smer, voznja po plocniku za pesce) ... Denar dobesedno caka da ga kdo pobere, junakov pa od nikoder. Vse tisto javkanje o "inkasantih" se ocitno konca v neki vaski vukojebini kjer Francelj in Polde za grmom cakata Lojza, da se ga natreska, v Ljubljani pa nikogar ki bi kasiral ...


Seveda, ce so pa preneumni, da bi sli na javni transport in v miru surfali ves cas voznje (brali knjigo, igrali igrice,...). Je treba biti neplacani taxist samega sebe, je pretezko dojeti, kaj je stran vrzen cas z ogrozanjem sebe in drugih... da o ceni lastnistva avtomobila niti ne zacnem.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Surstromming je izjavil:


Seveda, ce so pa preneumni, da bi sli na javni transport in v miru surfali ves cas voznje (brali knjigo, igrali igrice,...). Je treba biti neplacani taxist samega sebe, je pretezko dojeti, kaj je stran vrzen cas z ogrozanjem sebe in drugih...


CEOs of Renault and Fiat-Peugeot :
There is a growing anti-car mood. What we call the autophobia sickness. It's a strategic threat and we must be prepared to push back. The individual car is freedom, it must remain part of society culture

https://www.bfmtv.com/auto/luca-de-meo-...
Quack !

Surstromming ::

LeQuack je izjavil:

Surstromming je izjavil:


Seveda, ce so pa preneumni, da bi sli na javni transport in v miru surfali ves cas voznje (brali knjigo, igrali igrice,...). Je treba biti neplacani taxist samega sebe, je pretezko dojeti, kaj je stran vrzen cas z ogrozanjem sebe in drugih...


CEOs of Renault and Fiat-Peugeot :
There is a growing anti-car mood. What we call the autophobia sickness. It's a strategic threat and we must be prepared to push back. The individual car is freedom, it must remain part of society culture

https://www.bfmtv.com/auto/luca-de-meo-...


Seveda. Zakaj imajo slovenceljni prevec avtomobilov. Ker jim reklame perejo mozgane do nivoja, ko postanejo joke samega sebe. Kdo sluzi na njihovem idiotizmu? Proizvajalci in preprodajalci avtomobilov, te isti, ki so nacrtno zjebali javni prevoz, zato, da lahko razni primitivci trdijo, da so "pravi moski", ker vozijo avto. V realnosti pa samo naivni idioti, zabiti do te mere, da si niso sposobni preracunati cena-korist.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Ena opcija za zmanjšanje gužve na cestah:

WizzardOfOZ ::

pegasus je izjavil:

Ena opcija za zmanjšanje gužve na cestah:


In pol te ena mlada mamica v kakem volvotu xc90 ali audi Q7 spregleda, ker ji otrok joka na zadnjih sedežih in se mora z njim ukvarjat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

LeQuack ::

Si pa optimist, če misliš da se moderni starši ukvarjajo z otroki. Dajo jim ipad in to je to.

Drugače pa še en kul comic, originalno iz Brazilije, ampak you get the point:

Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

WizzardOfOZ ::

LeQuack je izjavil:

Si pa optimist, če misliš da se moderni starši ukvarjajo z otroki. Dajo jim ipad in to je to.

Drugače pa še en kul comic, originalno iz Brazilije, ampak you get the point:


pol ga bo pa spregledala, ker bo preveč po telefonu brskala.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Unchancy ::

simfate pravzaprav provincialce, ki so se v Ljubljano preselili iz neke vukojebine, pa so zdaj najvecji hochstaplerji


Glede na to, kdo je šerif v Ljubljani, bi rekel, da ne gre za ravno redek pojav...

mr_chai ::

Invictus je izjavil:

Naj mi nekdo razloži, kaj ima Ljubljana od dnevnih migrantov. Razen stroškov seveda...


naše sendviče kupujejo pa coca-colo, neki je

MIHAc27 ::

Jaz sem prakticiral vožnjo z avtom do LJ-Polje, tam na vlak (cca 5 minut do centra) nekaj časa.
Privarčeval kar nekaj na račun parkirnine v centru (Letno me sedaj pride 600€).

Plusi: V centru si hitreje kot avto, kolo.
Prihranek goriva, parkirnine
Nič gneče

Minusi: Vlaki so včasih preredki... tudi več kot pol ure lahko čakaš
Občasne zamude
Vlak tudi ni zastonj

Ne pride vsakemu prav, ampak več kot jim, manj je gneče na cesti

gruntfürmich ::

no, moja boljša polovica pa je včiraj zvečer želela s primestnim vlakom na glavno železniško postajo (LJ), in potem naprej do doma (varianti sta ali 1h cijazenja z vlakom + še 2km hoje do doma; ali 0,5h z avtom), in seveda ta primestni vlak je zamujal, in ni ujela potem vlaka za domov. torej ali grem jaz po njo, ali pa počaka 1 uro na naslednji vlak...
kaj se je zgodilo verjetno ni treba povdarjati, in še manj zakaj se je to zgodilo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

scipascapa ::

Ukiniti prevozne stroške pa mir. Kaznovati ljudi, ki uporabljajo avto za vsak drek.

gruntfürmich ::

scipascapa je izjavil:

Ukiniti prevozne stroške pa mir. Kaznovati ljudi, ki uporabljajo avto za vsak drek.

zakaj tako medel odziv? zakaj ne kar depopulacija? pojdi na ulico pa streljaj ljudi. potem pa še sebe. imaš kaj otrok?

potni stroški niso nobeden problem, če še tega ne dojameš. to je samo potuha za delodajalce, da plačujejo ljudem dohodke z manj davka. če ne bo potnih sstroškov, bo pač plača večja. no big deal da se folk ne bo vozil v službo.
ampak to takšni kot ti ne dojamete.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

energetik ::

gruntfürmich je izjavil:

no, moja boljša polovica pa je včiraj zvečer želela s primestnim vlakom na glavno železniško postajo (LJ), in potem naprej do doma (varianti sta ali 1h cijazenja z vlakom + še 2km hoje do doma; ali 0,5h z avtom), in seveda ta primestni vlak je zamujal, in ni ujela potem vlaka za domov. torej ali grem jaz po njo, ali pa počaka 1 uro na naslednji vlak...
kaj se je zgodilo verjetno ni treba povdarjati, in še manj zakaj se je to zgodilo...
Podobne izkušnje, žena se vedno vozi z vlakom ampak vsak dan grunta, zakaj ni šla z avtom. Vlak ima _vsak dan_ zamudo. In to tudi z glavne LJ postaje. Načrtuje, da bo prišla do ure v vrtec po froce, a potem zamudi 10-15min. Pri tem da sama vožnja traja 18min. To je idiotsko. Da o LPP, ki ga tudi imamo na voljo tule 12km od Centra, ne govorim. TO je za mazohiste, glede na to da na 2 mestih obnavljajo Tržaško že pol leta. Si hitrej z biciklom s 18km/h povprečne.
Edino, kar jo zadržuje pred uporabo avta je, da je enaka katastrofa z deli na cesti, zastoji in problemom parkiranja. Tako ji preostane le vlak s stalno zamudo. Jaz jo prepričujem, naj si omisli e-bike za komutiranje, to bi bila še najboljša rešitev.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Kako veš da je petek v LJ?

Quack !

Apple ::

Od maja naprej je bil vsak dan petek.
LP, Apple

WizzardOfOZ ::

Ta teden so še študentje uletel zato je bilo še malo več gužve. Pa še na nekaj cestah so začel delat, tako da je še tisto dodatna gužva.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Surstromming ::

energetik je izjavil:

Da o LPP, ki ga tudi imamo na voljo tule 12km od Centra, ne govorim. TO je za mazohiste, glede na to da na 2 mestih obnavljajo Tržaško že pol leta. Si hitrej z biciklom s 18km/h povprečne.


Seveda, kolo je dalec najhitrejse, tudi od avtomobilov, ki cakajo v isti koloni kot LPP.
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Invictus ::

Surstromming je izjavil:


Seveda sem, si bil ze kdaj v Parizu? Ali pa Londonu? Ljudje javni transport uporabljajo. V Sloveniji pa zaradi hochstaplerstva ne.

Daj ne bluzi, se nisi tam nikoli vozil.

V Sloveniji javni promet ne more funkcionirati, ker ljudje pričakujejo postajo pred bajto, ali največ 50m stran. Poleg tega se bus ustavi pri vsakem kozolcu in pot preprosto traja predolgo.Bog ne daj, da bi se morali vmes presesti. Poleg tega gostota folka še vedno ni takšna, da bi parkiranje avtov bil problem.

V Londonu se ljudje pripeljejo do železniške postaje z avtom, parkirajo in gredo na vlak. Potem pa marsikdo še na podzemno. Ker je postaj glede na gostoto prebivalstva relativno malo.

Pariz enako.

Zgleda še nikoli nisi bil tam, in to uporabljal na dnevni bazi, drugače ne bi bluzil.

V Sloveniji javni promet ne more biti rentabilen. Pika.

Ljubljano bi reši boljši P+R sistem. Ampak ne z busom, ampak travmajem na vsaki vpadnici do centra. Potem pa naprej. Pa malo peš, kar vedno bolj debelemu slovenskemu folku ne bi škodilo.

Tako delajo tudi pozemne v Londonu. Imaš 2 centra, kjer se združijo VSE podzemne in železniške povezave, greš do tja in tam naprej. To sta Victoria Station, in Liverpool Street. Dnevna migracija seveda. Pogtem imaš še glavno železniško, ki pa je bolj medkrajevna in mednarodna.

Tam moraš kar lepo naštudirati sistem, da prideš na cilj. redki imajo srečo, da se jim ni treba presedati.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Apple ::

Surstromming je izjavil:


Tako delajo tudi pozemne v Londonu. Imaš 2 centra, kjer se združijo VSE podzemne in železniške povezave, greš do tja in tam naprej. To sta Victoria Station, in Liverpool Street. Dnevna migracija seveda. Pogtem imaš še glavno železniško, ki pa je bolj medkrajevna in mednarodna.


Kje pa je King's Cross St Pancras?
LP, Apple

Superboyy ::

Invictus je izjavil:

ljudje pričakujejo postajo pred bajto, ali največ 50m stran. Poleg tega se bus ustavi pri vsakem kozolcu


Torej je problem, da je hkrati preveč in premalo postaj.

Surstromming ::

Invictus je izjavil:

Surstromming je izjavil:


Seveda sem, si bil ze kdaj v Parizu? Ali pa Londonu? Ljudje javni transport uporabljajo. V Sloveniji pa zaradi hochstaplerstva ne.

Daj ne bluzi, se nisi tam nikoli vozil.

V Sloveniji javni promet ne more funkcionirati, ker ljudje pričakujejo postajo pred bajto, ali največ 50m stran. Poleg tega se bus ustavi pri vsakem kozolcu in pot preprosto traja predolgo.Bog ne daj, da bi se morali vmes presesti. Poleg tega gostota folka še vedno ni takšna, da bi parkiranje avtov bil problem.

V Londonu se ljudje pripeljejo do železniške postaje z avtom, parkirajo in gredo na vlak. Potem pa marsikdo še na podzemno. Ker je postaj glede na gostoto prebivalstva relativno malo.

Pariz enako.

Zgleda še nikoli nisi bil tam, in to uporabljal na dnevni bazi, drugače ne bi bluzil.

V Sloveniji javni promet ne more biti rentabilen. Pika.

Ljubljano bi reši boljši P+R sistem. Ampak ne z busom, ampak travmajem na vsaki vpadnici do centra. Potem pa naprej. Pa malo peš, kar vedno bolj debelemu slovenskemu folku ne bi škodilo.

Tako delajo tudi pozemne v Londonu. Imaš 2 centra, kjer se združijo VSE podzemne in železniške povezave, greš do tja in tam naprej. To sta Victoria Station, in Liverpool Street. Dnevna migracija seveda. Pogtem imaš še glavno železniško, ki pa je bolj medkrajevna in mednarodna.

Tam moraš kar lepo naštudirati sistem, da prideš na cilj. redki imajo srečo, da se jim ni treba presedati.


In invictus pogumno potegne ven slamnatega moza, ga zavihti in zacne pretepati, da bi lahko pokazal kaksen svetovljan je :)):)):)) Salabajzer :))

In se razume, tramvaj resi vse tezave, ki jih LPP ne :))
Pojdite volit drugi krog volitev. Prepricujejo vas, da se ne
splaca, zato, da bi SDS (Logar) sploh imel moznost zmagati.
In v kolikor bo, bo to zato, ker se niste udelezili volitev.

Bellzmet ::

Še enkrat. Tema je obvoznica. Turistom, tovornjakom, štajercem, gorenjcem, ljubljančanom..., ki se peljejo na morje MIMO Ljubljane (ali iz Ljubljane) nič ne pomaga kolo, avtobus ali najnovejša podzemna do centra.

nejc_nejc ::

Bellzmet je izjavil:

Še enkrat. Tema je obvoznica. Turistom, tovornjakom, štajercem, gorenjcem, ljubljančanom..., ki se peljejo na morje MIMO Ljubljane (ali iz Ljubljane) nič ne pomaga kolo, avtobus ali najnovejša podzemna do centra.

In gre po A1 južni in obvoznica H1 je frej.

Zgodovina sprememb…

Bellzmet ::

A ni potem boljše, da kar ene tri kroge naredijo okrog Ljubljane preden gredo naprej...tko da štos.
««
15 / 60
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Problemi človeštva
50149272 (35512) Lowink
»

Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15919928 (15565) Invictus
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931281 (21367) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581680 (71089) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18133004 (27405) BigWhale

Več podobnih tem