Forum » Na cesti » Gneča na Ljubljanski obvoznici
Gneča na Ljubljanski obvoznici
Temo vidijo: vsi
Suve2075 ::
Park + ride parkirišča imamo tudi v Ljubljani!
https://www.ljubljana.si/sl/moja-ljublj...
https://www.lpp.si/uporabne-informacije...
https://www.lpt.si/parkirisca/lokacije-...
https://www.lpt.si/parkirisca/lokacije-...
https://www.ljubljana.si/sl/moja-ljublj...
https://www.lpp.si/uporabne-informacije...
https://www.lpt.si/parkirisca/lokacije-...
https://www.lpt.si/parkirisca/lokacije-...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
WizzardOfOZ ::
Sej ravno to je point! POint je da se ZNOTRAJ mesta NE VOZI Z AVTOM! TO je celoten point. Avto je samo za ZUNAJ mesta, za znotraj mesta pa ne! IN ja, P+R parkplaci so rešitev in to ima tudi Ljubljana.
Hruške inm jabolka? Pa saj v samem mestu ni gužve. Se brez problema pride iz enega konca na drugega. Na obvoznici je gužva. Ker kamioni zasedajo en pas obvoznice, po drugem se mora pa 160.000 ljudi pripeljat do Ljubljane (P+R ali do drugega parkirnega mesta).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
bweemfi ::
In to za 1.30 za dvakrat na bus, 60 centov ena voznja, moras biti res glup, da rines v mesto.
Suve2075 ::
Hruške inm jabolka?
Ne.
Pa saj v samem mestu ni gužve.
SEVEDA JE! Se vidi da nikoli nisi v Ljubljani zjutraj ali popoldne!
bweemfi ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Na obvoznici je gužva. Ker kamioni zasedajo en pas obvoznice, po drugem se mora pa 160.000 ljudi pripeljat do Ljubljane (P+R ali do drugega parkirnega mesta).
Lej, se enkrat, to se ne bo spremenilo, ker bosta Rijeka ali Trst postala bolj ugodna/primerna, rezultat pa bo, da Koper postane socialni problem.
Pozabi, stizni zobe in uzivaj v guzvi. Ali pa se je ne udelezuj. Imas izbiro.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: negot ()
Suve2075 ::
Se brez problema pride iz enega konca na drugega
Vse stoji v pizdu mater. Sem šel enkrat ob 4 popoldne v petek iz Viča v BTC z električnim skirojem. Prehitel sem preko 200 avtov ki so skoraj stali na mestu, kolona je bila dolga cca 2 kilometra! Čas vožnje od Viča do BTCja z skirojem je bil 14 minut. Z avtom bi bilo 3 do 4x več.
Kdaj boste že dojeli da je avto za ZUNAJ MESTA, znotraj mesta pa ne!?
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
WizzardOfOZ ::
In to za 1.30 za dvakrat na bus, 60 centov ena voznja, moras biti res glup, da rines v mesto.
In zabiješ uro in pol dneva samo za vožnjo do službe in nazaj, če imaš pa alternativo in to lahko opraviš v 15 minutah ali v 30ih, če bi bila prava linija?
Poglej zemljevid ljubljane in poglej črnuče, šentjakob in BTC ter center mesta, pa mi povej zakaj mora iti povezava od črnuč do BTC skozi center mesta, če pa to nebi bilo potrebno. Ta linija bi bila izredno zapolnjena. Pa še v dolskem kak P+R postavijo, pa naj se vsi tisti pripeljejo v ljubljano z busom.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Suve2075 ::
Za EV ali ICE avto, kar se tiče samega ogrodja avta je svinjarije približno enako. Tako da za to ne rabiš pametovat. Razlika je v pogonskem sklopu.
Za izdelat ja, je približno enako svinjarije da ga naredijo ne glede na to ali je bencinar, ali pa "elekričar". Ampak električar ne spušča STRUPENIH in RAKOTVORNIH izpušnih plinov ljudem pod nos v mestih, kar je KLJUČNEGA POMENA! V mestih je koncentracija strupenega dušikovega oksida zaradi naftnih avtomobilov tudi 500 krat večje kot na podeželju, glej zemljevid spodaj!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: energetik ()
feryz ::
Kdor ima EV je nor, če parkira na P+R in čaka ter plačuje za nadaljnje guncanje.
Rajši se v mesto zapelje, je đabe.
Rajši se v mesto zapelje, je đabe.
Suve2075 ::
Za izdelat eno baterijo (koplje se v dnevnih kopih in ne več v jamah pod zemljo) se porabi energije za izkop in potem za samo predelavo litija in ostalih surovin več, kot je bo tista baterija dala nazaj v življenjski dobi.
Baterija ne da nobene energije, baterija samo shrani energijo. Se vidi da nimaš pojma. Za izdelat eno tipično 50 kWh veliko baterijo električnega avtomobila se porabi 2500 kWh, kar je ekivalent samo 250 litrov dizla (vsak liter dizla vsebuje cca 10 kWh)! SPodaj ti študija jasno pravi 50 kWh na 1 kWh baterije. Krat 50 kWh kolikor je neko povprečje velikosti baterij električnih avtomobilov in je 2500 kWh za celo baterijo. Torej 250 litrov dizla ekivalent, to je izredno malo, ker toliko nafni avto porabi v cirka 2 mesecih!
Energy use for GWh-scale lithium-ion battery production
https://iopscience.iop.org/article/10.1...
Kdor ima EV je nor, če parkira na P+R in čaka ter plačuje za nadaljnje guncanje.
Rajši se v mesto zapelje, je đabe.
Ravno to je problem! Ravno to razmišljanje je problem! In občina bi žihr stopila nasproti in dala ZASTONJ parkiranje na teh P+R parkiriščih!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
jan_g ::
Kdor ima izkušnjo z Nizozemske (ali recimo Danske) s kolesarjenjem, potem je nedvomno opazil, kako velika razlika je med (a) kolesarskimi potmi tam in pri nas, ter (b) vozniško kulturo tam in pri nas. Sam sem ogromno prekolesaril, ko sem živel v Kopenhagnu, a v Sloveniji se mi to zdi smrtno nevarno početje.
Suve2075 ::
Poleg tega se izpusti več svinjarije v zrak, kot je bo primerljiv ICE avto spustil v zrak v vsej svoji življenjski dobi.
Laž. Preračuni so jasni. Kot pravim za celo baterijo izdelat se porabi samo 250 litrov dizla ekvivalent, baterija pa zdrži preko 20 let v električnih avtomobilih.
How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
In ta svinjarija ravno tako pride do mest.
Ni res. Glej zemljevid: v mestih je zaradi naftnih avtov tudi 500 krat bolj strupen zrak kot na podeželju!
Zemljevid je iz te znanstvene študije:
CHILDHOOD AIR POLLUTION EXPOSURE LINKED TO POOR MENTAL HEALTH AT AGE 18
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...
CITIRAM:
A multidecade study of young adults living in the United Kingdom has found higher rates of mental illness symptoms among those exposed to higher levels of traffic-related air pollutants, particularly nitrogen oxides, during childhood and adolescence.
Previous studies have identified a link between air pollution and the risk of specific mental disorders, including depression and anxiety, but this study looked at changes in mental health that span all forms of disorder and psychological distress associated with exposure to traffic-related air pollutants.
The findings, which will appear April 28 in JAMA Network Open, reveal that the greater an individual's exposure to nitrogen oxides across childhood and adolescence, the more likely they are to show any signs of mental illness at the transition to adulthood, at age 18, when most symptoms of mental illness have emerged or begin to emerge.
The link between air pollution exposure and young adult mental illness symptoms is modest, according to the study's first-author Aaron Reuben, a graduate student in clinical psychology at Duke University. But "because harmful exposures are so widespread around the world, outdoor air pollutants could be a significant contributor to the global burden of psychiatric disease," he said.
The World Health Organization (WHO) currently estimates that 9 out of 10 people worldwide are exposed to high levels of outdoor air pollutants, which are emitted during fossil fuel combustion in cars, trucks, and powerplants, and by many manufacturing, waste-disposal, and industrial processes.
In this study, air pollution, a neurotoxicant, was found to be a weaker risk factor for mental illness than other better-known risks, such as family history of mental illness, but was of equal strength to other neurotoxicants known to harm mental health, particularly childhood exposure to lead.
In a previous study in the same cohort, Helen Fisher of King's College London's Institute of Psychiatry, Psychology & Neuroscience, and coauthor and principal investigator for this study, linked childhood air pollution exposure to the risk of psychotic experiences in young adulthood, raising concern that air pollutants may exacerbate risk for psychosis later in life.
When combined with studies showing increased hospital admissions for many psychiatric illnesses during "poor" air quality days in countries like China and India, the current study builds on past findings to reveal that "air pollution is likely a non-specific risk factor for mental illness writ large," said Fisher, who noted that exacerbations of mental illness risk may show up differently in different children.
The subjects of this study are a cohort of 2,000 twins born in England and Wales in 1994-1995 and followed to young adulthood. They have regularly participated in physical and mental health evaluations and have provided information about the larger communities in which they live.
Researchers measured exposure to air pollutants - particularly nitrogen oxides (NOx), a regulated gaseous pollutant, and fine particulate matter (PM2.5), a regulated aerosol pollutant with suspended particles below 2.5 microns in diameter - by modeling air quality around study member's homes at ages 10 and 18 years using high-quality air dispersion models and data provided by the UK National Atmospheric Emissions Inventory and the Imperial College's UK road-traffic emissions inventory. Twenty-two percent of the study members were found to have had exposure to NOx that exceeded WHO guidelines, and 84% had exposure to PM2.5 that exceeded guidelines.
The research team, based at Duke and King's IoPPN, also assessed participant mental health at age 18. Symptoms associated with ten different psychiatric disorders -- dependence on alcohol, cannabis, or tobacco; conduct disorder and attention-deficit/hyperactivity disorder; major depression, generalized anxiety disorder, post-traumatic stress disorder, and eating disorder; and thought disorder symptoms related to psychosis -- were used to calculate a single measure of mental health, called the psychopathology factor, or "p-factor" for short.
The higher an individual's p-factor score, the greater the number and severity of psychiatric symptoms identified. Individuals can also differ on their mental health across sub-domains of psychopathology, which group together symptoms of distress or dysfunction that are manifested in outwardly visible ways (externalizing problems, like conduct disorder), experienced largely internally (internalizing problems, like anxiety), and via delusions or hallucinations (thought disorder symptoms). Air pollution effects on mental health were observed across these subdomains of psychopathology, with the strongest links to thought disorder symptoms.
Unique to this study, the researchers also assessed characteristics of children's neighborhoods to account for disadvantageous neighborhood conditions that associate with higher air pollution levels and greater risk of mental illness, including socioeconomic deprivation, physical dilapidation, social disconnection, and dangerousness. While air pollution levels were greater in neighborhoods with worse economic, physical, and social conditions, adjusting the study results for neighborhood characteristics did not alter the results, nor did adjustment for individual and family factors, such as childhood emotional and behavioral problems or family socioeconomic status and history of mental illness.
"We have confirmed the identification of what is essentially a novel risk factor for most major forms of mental illness," said Reuben, "one that is modifiable and that we can intervene on at the level of whole communities, cities, and or even countries."
In the future, the study team is interested in learning more about the biological mechanisms that link early life air pollution exposure to greater risk for mental illness at the transition to adulthood. Previous evidence suggests that air pollutant exposures can lead to inflammation in the brain, which may lead to difficulty regulating thoughts and emotions.
While the findings are most relevant to high-income countries with only moderate levels of outdoor air pollutants, like the US and the UK, there are also implications for low-income, developing countries with higher air pollution exposures, like China and India. "We don't know what the mental health consequences are of very high air pollution exposures, but that is an important empirical question we are investigating further," said Fisher.
Support for the study came from the UK Medical Research Council (MRC) [grant G1002190]; the US National Institute of Child Health and Human Development [grant HD077482]; the US National Institute of Environmental Health Science [grant F31ES029358]; Google; the Jacobs Foundation; a joint Natural Environment Research Council, UK MRC and Chief Scientist Office grant [NE/P010687/1]; and the King's Together Multi and Interdisciplinary Research Scheme (Wellcome Trust Institutional Strategic Support Fund; grant 204823/Z/16/Z).
CITATION: "Association Of Air Pollution Exposure in Childhood and Adolescence With Psychopathology at the Transition To Adulthood," Aaron Reuben, Louise Arseneault, Andrew Beddows, Sean D. Beevers, Terrie E. Moffitt, Antony Ambler, Rachel M. Latham, Joanne B. Newbury, Candice L. Odgers, Jonathan D. Schaefer, and Helen L. Fisher. JAMA Network Open, April 28, 2021 DOI: 10.1001/jamanetworkopen.2021.7508
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: energetik ()
donvito ::
Se brez problema pride iz enega konca na drugega
Vse stoji v pizdu mater. Sem šel enkrat ob 4 popoldne v petek iz Viča v BTC z električnim skirojem. Prehitel sem preko 200 avtov ki so skoraj stali na mestu, kolona je bila dolga cca 2 kilometra! Čas vožnje od Viča do BTCja z skirojem je bil 14 minut. Z avtom bi bilo 3 do 4x več.
Kdaj boste že dojeli da je avto za ZUNAJ MESTA, znotraj mesta pa ne!?
nejc_nejc ::
Park + ride parkirišča imamo tudi v Ljubljani!
https://www.ljubljana.si/sl/moja-ljublj...
https://www.lpp.si/uporabne-informacije...
https://www.lpt.si/parkirisca/lokacije-...
https://www.lpt.si/parkirisca/lokacije-...
In koliko je potem razmerje med parkingi ter dnevno prispelimi avtomobili.
Spet zavajaš, oh in sploh javni promet, ukvarjamo se z računstvom, ki ti očitno ne gre.
Suve2075 ::
In koliko je potem razmerje med parkingi ter dnevno prispelimi avtomobili.
Parkingi niti zafilani niso! Torej je še placa! Ko bodo ta parkirišča vsakodnevno polna bodo slej ko prej naredili nova. Zdej niso polna, niti približno ne. Ja? Si dojel?
Spet zavajaš, oh in sploh javni promet, ukvarjamo se z računstvom, ki ti očitno ne gre.
Nič ne zavajam, seveda mi gre računsko, za razliko od tebe. Pusti javni promet ker je dostikrat za en kurac. Vzemi elektirčno kolo in mir daj. Električno kolo je zakon.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
bweemfi ::
gruntfürmich ::
Zakaj bi omogocal se vec prometa, kot ga je, itak bo guzva ne glede na to.
a zato imajo vsa miljonska velemesta samo eno-pasovno vpadnico v mesto...
ZATO! ker je z enim pasom najmanj gneče!!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
bweemfi ::
CITIRAM:
Uf, pa je res inzenir... fak, grem popoldne kupit avto na dizel
gruntfürmich je izjavil:
Zakaj bi omogocal se vec prometa, kot ga je, itak bo guzva ne glede na to.
a zato imajo vsa miljonska velemesta samo eno-pasovno vpadnico v mesto...
ZATO! ker je z enim pasom najmanj gneče!!
Ne, ampak zaradi zgresenega nacrtovanja in plitkega razmisljanja. Zdaj se promet v mestih pocasi ukinja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bweemfi ()
Suve2075 ::
ZATO! ker je z enim pasom najmanj gneče!!
Da, je. Ključna beseda tukaj je INDUCED DEMAND in ta deluje tudi v obratno smer.
Induced demand: Why adding more roads does not fix traffic congestion
https://interestingengineering.com/vide...
What's Up With That: Building Bigger Roads Actually Makes Traffic Worse
https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traf...
Widening Highways Doesn’t Fix Traffic. So Why Do We Keep Doing It?
https://www.nytimes.com/2023/01/06/us/w...
CNBC:Why traffic can’t be solved with just adding more highway lanes
https://www.cnbc.com/2023/02/07/why-tra...
Why Do We Keep Widening Highways When We Know It Doesn't Improve Traffic?
https://jalopnik.com/why-do-we-keep-wid...
a zato imajo vsa miljonska velemesta samo eno-pasovno vpadnico v mesto...
It's never too late to acknowledge the reality that urban highways are a fixable mistake
Se brez problema pride iz enega konca na drugega
Vse stoji v pizdu mater. Sem šel enkrat ob 4 popoldne v petek iz Viča v BTC z električnim skirojem. Prehitel sem preko 200 avtov ki so skoraj stali na mestu, kolona je bila dolga cca 2 kilometra! Čas vožnje od Viča do BTCja z skirojem je bil 14 minut. Z avtom bi bilo 3 do 4x več.
Kdaj boste že dojeli da je avto za ZUNAJ MESTA, znotraj mesta pa ne!?
hahahhah, tale ti je ratala. Sam so res kolone za popizdit zjutraj v LJubljani in popoldne ko gre večina folka iz služb.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
gruntfürmich ::
smilite se mi tisti, ki popate slike ukinjanja cest in mislite da je možno brez prometa.
ni možno brez prometa, ker celotna zahodna civilizacija temelji na potrošništvu, kar pomeni čim prejšnji in čim večji dotok ljudi in materiala na določeno mesto.
vse kar lepite je ukinjanje cest in PRESTAVITEV prometa drugam.
ni možno brez prometa, ker celotna zahodna civilizacija temelji na potrošništvu, kar pomeni čim prejšnji in čim večji dotok ljudi in materiala na določeno mesto.
vse kar lepite je ukinjanje cest in PRESTAVITEV prometa drugam.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Suve2075 ::
smilite se mi tisti, ki popate slike ukinjanja cest in mislite da je možno brez prometa.
Smiliš se ti nam ker nimaš možganov in NALAŠČ probaš narobe dojet. Nihče ne pravi brez prometa. Vse kar pravimo je da je treba promet ZNOTRAJ mesta zmanjšat na minimum. In to JE MOŽNO. Poglej samo moderne evropske prestolnice kot je Amsterdam!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
gruntfürmich ::
kdor misli da so možna velemesta brez 5-pasovnih vpadnic je hud pacient.
res je samo to da ni več smiselno od tod naprej več šopat pasove in da si je treba nekaj drugega izmislit.
nikakor pa se tega ne gre na bogih 2-pasovnicah, kot jih imamo v sloveniji. tu se komodt doda 1 pas in se vzporedno s tem išče rešitve za prihodnost.
res je samo to da ni več smiselno od tod naprej več šopat pasove in da si je treba nekaj drugega izmislit.
nikakor pa se tega ne gre na bogih 2-pasovnicah, kot jih imamo v sloveniji. tu se komodt doda 1 pas in se vzporedno s tem išče rešitve za prihodnost.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Suve2075 ::
vse kar lepite je ukinjanje cest in PRESTAVITEV prometa drugam.
Ravno to je ključno, da se promet PRESTAVI VEN IZ MEST!! Glej zemljevid: v mestih je zaradi naftnih avtov tudi 500 krat bolj strupen zrak kot na podeželju!
Zemljevid je iz te znanstvene študije:
CHILDHOOD AIR POLLUTION EXPOSURE LINKED TO POOR MENTAL HEALTH AT AGE 18
https://today.duke.edu/2021/04/childhoo...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
gruntfürmich ::
vse kar lepite je ukinjanje cest in PRESTAVITEV prometa drugam.
Ravno to je ključno, da se promet PRESTAVI VEN IZ MEST!!
saj se pogovarjamo o ljubljanski OBVOZNICI in gneči na njej! IZVEN MESTA
še vedno ne dojameš kaj je problem ?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
bweemfi ::
Suve2075 ::
kdor misli da so možna velemesta brez 5-pasovnih vpadnic je hud pacient.
Ravno obratno je: pacient je tisti ki misli da je treba ja je 5 pasovnih vpadnic v mesto! Glej sliko. Kdaj boš že dojel? Isto napako delaš kot Ameriški prometni inženirji v letih 1970. Danes vemo da temu ni tako.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
gruntfürmich ::
ti si v zmoti in ti ne boš nikoli dojel.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Suve2075 ::
gruntfürmich je izjavil:
še vedno ne dojameš kaj je problem ?
Ti bom jaz razlozil. Avtomobili.
+1 Jst bi dodal samo: avtomobil znotraj mesta. Zunaj mesta je avtomobil ok.
gruntfürmich je izjavil:
ti si v zmoti in ti ne boš nikoli dojel.
NI res, ravno obratno je: TI SI V ZMOTI in ne boš nikoli dojel, ne jaz. Znanost jasno pravi da se motiš.
Induced demand: Why adding more roads does not fix traffic congestion
https://interestingengineering.com/vide...
What's Up With That: Building Bigger Roads Actually Makes Traffic Worse
https://www.wired.com/2014/06/wuwt-traf...
Widening Highways Doesn’t Fix Traffic. So Why Do We Keep Doing It?
https://www.nytimes.com/2023/01/06/us/w...
CNBC:Why traffic can’t be solved with just adding more highway lanes
https://www.cnbc.com/2023/02/07/why-tra...
Why Do We Keep Widening Highways When We Know It Doesn't Improve Traffic?
https://jalopnik.com/why-do-we-keep-wid...
še vedno ne dojameš kaj je problem ?
Seveda dojamem. Problem je avtomobil ZNOTRAJ MESTA! Z avtom nimaš kej delat znotraj mesta! Avto je samo za ZUNAJ mesta! Pa še za zunaj mesta je treba čim večji delež javnega transporta kokr je največ praktično možno. Moderne zahodne Evropske države to znajo. Problem je samo balkanska miselnost nekaterih "jakodimovičev". Se bomo zgledovali po balkanu ali po modernih Evropskih prestolnicah? Odgovor je jasen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
Suve2075 ::
nikakor pa se tega ne gre na bogih 2-pasovnicah, kot jih imamo v sloveniji. tu se komodt doda 1 pas in se vzporedno s tem išče rešitve za prihodnost.
Dodatni pas bo problem rešil samo za nekaj mesecev do pol leta (glej izkušnje iz tujine). Po tem času bo induced demend povzročil enako ali še slabšo zagužvanost kot je bila pred dodajanjem dodatnega prometnega pasu. Torej to ni rešitev.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
WizzardOfOZ ::
Hruške inm jabolka?
Ne.
Pa saj v samem mestu ni gužve.
SEVEDA JE! Se vidi da nikoli nisi v Ljubljani zjutraj ali popoldne!
Kje je gužva? Tistih par avtov, ki čaka, da se bo odpeljala na ZASEDENO obvoznico?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Suve2075 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Hruške inm jabolka?
Ne.
Pa saj v samem mestu ni gužve.
SEVEDA JE! Se vidi da nikoli nisi v Ljubljani zjutraj ali popoldne!
Kje je gužva? Tistih par avtov, ki čaka, da se bo odpeljala na ZASEDENO obvoznico?
Ti enkrat posnamem stanje v petek ob 4 popoldne. Ali vsak dan v rush uri? Ti posnamem? Živim v Ljubljani in TOČNO VEM kakšna gužva je in kdaj je. Je zjutraj ko gredo ljudje na šiht in popoldne ko gredo iz šihta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
Trupl0 ::
kdor misli da so možna velemesta brez 5-pasovnih vpadnic je hud pacient.
Ravno obratno je: pacient je tisti ki misli da je treba ja je 5 pasovnih vpadnic v mesto! Glej sliko. Kdaj boš že dojel? Isto napako delaš kot Ameriški prometni inženirji v letih 1970. Danes vemo da temu ni tako.
kažeš 5 vpadnic za nekaj miljonsko mesto medtem imamo en pas na obvoznici za 300k Ljubljančanov plus vse ostale, k pridejo na posao
If you are going through Hell, keep going !
WizzardOfOZ ::
Za izdelat eno tipično 50 kWh veliko baterijo električnega avtomobila se porabi 2500 kWh, kar je ekivalent samo 250 litrov dizla
Za izdelat porabiš toliko, za izkopat rudo pa jo predelat pa 100x toliko.
Zakaj nebi bil wireless prenos elektrike. Pa bi pod cesto dali žice, avtomobili bi se pa od tam napajal in se vozili, brez svinjskih baterij?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
msjr ::
It's never too late to acknowledge the reality that urban highways are a fixable mistake
To glih ni najboljši primer, ker tukaj ceste niso ukinili ampak so jo samo spravili pod zemljo:
Vir: Rheinufer Tunnel @ Wikipedia
Se pa strinjam, da je treba promet spravit ven iz mest, problem pa imam s temi "primerjalnimi" slikami, ki večinoma zavajajo.
Suve2075 ::
Poglej na nizozemsko, v veliko primerih so znižali samo na en prometni pas. Rezultat? ENAK ali KRAJŠI potovalni čas kot prej. Je pa res da so vzporedno investirali tudi v javni promet in kolesarsko infrastrukturo. In ravno za to gre: EDINA rešitev za prometne zamaške je "viable alternatives to driving!"
WizzardOfOZ ::
kažeš 5 vpadnic za nekaj miljonsko mesto medtem imamo en pas na obvoznici za 300k Ljubljančanov plus vse ostale, k pridejo na posao
5 vpadnic s po 6 do 8 pasov, za ljubljano pa en sam pas, ker je drugi zaseden s kamioni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Suve2075 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
kažeš 5 vpadnic za nekaj miljonsko mesto medtem imamo en pas na obvoznici za 300k Ljubljančanov plus vse ostale, k pridejo na posao
5 vpadnic s po 6 do 8 pasov, za ljubljano pa en sam pas, ker je drugi zaseden s kamioni.
Dobesedno en post višje, kako je možno da si spregledal moj post? Morda si ga NALAŠČ spregledal?
"Poglej na nizozemsko, v veliko primerih so znižali samo na en prometni pas. Rezultat? ENAK ali KRAJŠI potovalni čas kot prej. Je pa res da so vzporedno investirali tudi v javni promet in kolesarsko infrastrukturo. In ravno za to gre: EDINA rešitev za prometne zamaške je "viable alternatives to driving!""
WizzardOfOZ je izjavil:
Za izdelat eno tipično 50 kWh veliko baterijo električnega avtomobila se porabi 2500 kWh, kar je ekivalent samo 250 litrov dizla
Za izdelat porabiš toliko, za izkopat rudo pa jo predelat pa 100x toliko.
Zakaj nebi bil wireless prenos elektrike. Pa bi pod cesto dali žice, avtomobili bi se pa od tam napajal in se vozili, brez svinjskih baterij?
Laž. Pusti ti mite ki ti jih je povedal sosedov Lojze v gostilni ob 10 kozarcih šnopca, glej ti dejanske podatke! Baterije so 1000x manj svinjske kot pa vsakodnevno vdihavanje izredno strupenih in rakotvornih izpušnih plinov naftnih avtomobilov.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
Suve2075 ::
References:
MIT Emissions Study - https://bit.ly/2zeYfqd
Cradle To Grave Emissions Estimates - https://bit.ly/2rEhB4D
Vehicle Production Emission Estimates (Low) - https://bit.ly/2yGoEh8
Vehicle Production Emission Estimates - https://bit.ly/2yoX6hC
Vehicle Production Emission Estimates (High) - https://bit.ly/2dhB1Tu
EV Battery Production Emissions - https://bit.ly/2yCMwSY
End Of Life Emissions - https://bit.ly/2ETHh77
Annual Vehicle Use Emissions - https://bit.ly/2Sxo65K
Oziroma če se ti ne da brat vseh zgornjih študij (in dejstvo je da se ti ne da, ker če bi se ti dalo bi to storil že pred leti), potem poglej spodnji video ki povzema te študije: poraba energije in količina onesnažil v CELOTNEM življenjskem ciklu VKLJUČNO z proizvodnjo baterije je pri električnem avtomobilu BISTVENO BISTVENO NIŽJA kot pri naftnem!
MIT Emissions Study - https://bit.ly/2zeYfqd
Cradle To Grave Emissions Estimates - https://bit.ly/2rEhB4D
Vehicle Production Emission Estimates (Low) - https://bit.ly/2yGoEh8
Vehicle Production Emission Estimates - https://bit.ly/2yoX6hC
Vehicle Production Emission Estimates (High) - https://bit.ly/2dhB1Tu
EV Battery Production Emissions - https://bit.ly/2yCMwSY
End Of Life Emissions - https://bit.ly/2ETHh77
Annual Vehicle Use Emissions - https://bit.ly/2Sxo65K
Oziroma če se ti ne da brat vseh zgornjih študij (in dejstvo je da se ti ne da, ker če bi se ti dalo bi to storil že pred leti), potem poglej spodnji video ki povzema te študije: poraba energije in količina onesnažil v CELOTNEM življenjskem ciklu VKLJUČNO z proizvodnjo baterije je pri električnem avtomobilu BISTVENO BISTVENO NIŽJA kot pri naftnem!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: energetik ()
fikus_ ::
Poglej na nizozemsko, v veliko primerih so znižali samo na en prometni pas. Rezultat? ENAK ali KRAJŠI potovalni čas kot prej. Je pa res da so vzporedno investirali tudi v javni promet in kolesarsko infrastrukturo. In ravno za to gre: EDINA rešitev za prometne zamaške je "viable alternatives to driving!"
Poglej in primerjaj nizozemsko in SLO geografijo, poseljenost, .... in potem piši.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
WizzardOfOZ ::
To se pa strinjam. Problem je pa, da mi, v Sloveniji, nismo tista razvita družba, kjer bi lahko delali od doma, ampak middle mamagement hoče nadzirat delavce na delovnem mestu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Suve2075 ::
Poglej na nizozemsko, v veliko primerih so znižali samo na en prometni pas. Rezultat? ENAK ali KRAJŠI potovalni čas kot prej. Je pa res da so vzporedno investirali tudi v javni promet in kolesarsko infrastrukturo. In ravno za to gre: EDINA rešitev za prometne zamaške je "viable alternatives to driving!"
Poglej in primerjaj nizozemsko in SLO geografijo, poseljenost, .... in potem piši.
Ja? Kaj je problem? TUdi v Sloveniji je to možno, glej statistiko statističnega urada Republike Slovenije! Sej ni samo nizozemska, so tudi vse ostale moderne Evropske države na isto foro kot Nizozemska. roblem je da se ljudi sili vozit avto. Če bi se več vlagalo v kolesarsko infrastrukturo bi bila gužva na cesti dosti manjša, ter HKRATI bi dosti več denarja ostalo v proračunu! Pa bo kdo rekel da to ni realno in za nekatere res ni, vendar kar 50 % populacije ima do službe manj kot 10 km v eno stran (to je cca 20 minut s kolesom). Še več, kar približno četrtina vseh Slovencev ima do šihta v eno smer samo 5 km, kar je samo cca 10 minut s kolesom. Realnost pa je taka da skoraj vsak uporabi avto, razloga da je temu tako pa je premajhno vlaganje v kolesarsko infrastrukturo.
Spodnji graf prikazuje količino kilometrov do šihta v obe smeri, statistika je od statističnega urada Republike Slovenije (z rdečo sem poštraufiral področje, površina pod grafom predstavlja procent SLovencev, rdeča površina predstavlja približno polovico krivulje pod grafom, torej polovico vseh Slovencev in ja, je presentilo tudi mene kako malo imajo Slovenci do šihta v povprečju, pustimo izjeme):
Tale link je zelo zgovoren: Stat: https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
WizzardOfOZ ::
"Poglej na nizozemsko, v veliko primerih so znižali samo na en prometni pas. Rezultat? ENAK ali KRAJŠI potovalni čas kot prej. Je pa res da so vzporedno investirali tudi v javni promet in kolesarsko infrastrukturo. In ravno za to gre: EDINA rešitev za prometne zamaške je "viable alternatives to driving!""
Ampak amsterdam je imel od prej 8 pasovne ceste in sedaj imajo 7 pasovne + stalno frej linijo za buse + kolesarske poti. Pri nas pa en pas, ker je drugi zaseden s kamioni in slabe kolesarske poti ter še slabše urejeno za avtobuse, ki se gužvajo med ostalimi vozili.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Suve2075 ::
Ja sej, treba je investirat v kolesarsko infrastrukturo in javni promet, ne pa v dodaten pas, to je jasno kot beli dan!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
WizzardOfOZ ::
Baterije so 1000x manj svinjske kot pa vsakodnevno vdihavanje izredno strupenih in rakotvornih izpušnih plinov naftnih avtomobilov.
Ja v mestih. Prestavil si svinjarijo samo ven iz mest, ne pa da si jo ukinil.
Če hočeš res kaj dobrega narest, je treba ukinit svinjarijo. In baterije so huda svinjarija. Samo ne v mestih, ker tam jih ne izdeluješ in ne koplješ rude zanje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
fikus_ ::
Poglej na nizozemsko, v veliko primerih so znižali samo na en prometni pas. Rezultat? ENAK ali KRAJŠI potovalni čas kot prej. Je pa res da so vzporedno investirali tudi v javni promet in kolesarsko infrastrukturo. In ravno za to gre: EDINA rešitev za prometne zamaške je "viable alternatives to driving!"
Poglej in primerjaj nizozemsko in SLO geografijo, poseljenost, .... in potem piši.
Ja? Kaj je problem? TUdi v Sloveniji je to možno, glej statistiko statističnega urada Republike Slovenije! Sej ni samo nizozemska, so tudi vse ostale moderne Evropske države na isto foro kot Nizozemska. roblem je da se ljudi sili vozit avto. Če bi se več vlagalo v kolesarsko infrastrukturo bi bila gužva na cesti dosti manjša, ter HKRATI bi dosti več denarja ostalo v proračunu! Pa bo kdo rekel da to ni realno in za nekatere res ni, vendar kar 50 % populacije ima do službe manj kot 10 km v eno stran (to je cca 20 minut s kolesom). Še več, kar približno četrtina vseh Slovencev ima do šihta v eno smer samo 5 km, kar je samo cca 10 minut s kolesom. Realnost pa je taka da skoraj vsak uporabi avto, razloga da je temu tako pa je premajhno vlaganje v kolesarsko infrastrukturo.
Spodnji graf prikazuje količino kilometrov do šihta v obe smeri, statistika je od statističnega urada Republike Slovenije (z rdečo sem poštraufiral področje, površina pod grafom predstavlja procent SLovencev, rdeča površina predstavlja približno polovico krivulje pod grafom, torej polovico vseh Slovencev in ja, je presentilo tudi mene kako malo imajo Slovenci do šihta v povprečju, pustimo izjeme):
Tale link je zelo zgovoren: Stat: https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
Človek, tebi realno življenje ni jasno. Daj loti se že tistega "range extenderja", da boi tukaj mir.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
WizzardOfOZ ::
Ja sej, treba je investirat v kolesarsko infrastrukturo in javni promet, ne pa v dodaten pas, to je jasno kot beli dan!
Je treba investirat v 2 nova pasova. Zakaj? Ker enega rabiš za kamione, druga 2 za osebna vozila in četrtega za frej linijo za bus, da ne bo stal, ampak se stalno premikal hitreje od ostalih pasov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Suve2075 ::
Vsak kolesar je en avto na cesti manj. Bodite HVALEŽNI vsakemu kolesarju ker vam dela uslugo (zmanjšuje prometne zamaške in tako vi z avtom hitreje pridete na cilj). Kar pa se dogaja je pa ravno obratno: nepotrebno trobljenje, izsiljevanje prednosti in tako dalje.. Ker vlada balkanska miselnost. DO KDAJ ŠE?!
WizzardOfOZ ::
Vsak kolesar je en avto na cesti manj. Bodite HVALEŽNI vsakemu kolesarju ker vam dela uslugo (zmanjšuje prometne zamaške in tako vi z avtom hitreje pridete na cilj). Kar pa se dogaja je pa ravno obratno: nepotrebno trobljenje, izsiljevanje prednosti in tako dalje.. Ker vlada balkanska miselnost. DO KDAJ ŠE?!
Vsak kolesar na cesti je ena ovira več, da bi se ostali lahko hitreje pripeljali na cilj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Suve2075 ::
Poglej na nizozemsko, v veliko primerih so znižali samo na en prometni pas. Rezultat? ENAK ali KRAJŠI potovalni čas kot prej. Je pa res da so vzporedno investirali tudi v javni promet in kolesarsko infrastrukturo. In ravno za to gre: EDINA rešitev za prometne zamaške je "viable alternatives to driving!"
Poglej in primerjaj nizozemsko in SLO geografijo, poseljenost, .... in potem piši.
Ja? Kaj je problem? TUdi v Sloveniji je to možno, glej statistiko statističnega urada Republike Slovenije! Sej ni samo nizozemska, so tudi vse ostale moderne Evropske države na isto foro kot Nizozemska. roblem je da se ljudi sili vozit avto. Če bi se več vlagalo v kolesarsko infrastrukturo bi bila gužva na cesti dosti manjša, ter HKRATI bi dosti več denarja ostalo v proračunu! Pa bo kdo rekel da to ni realno in za nekatere res ni, vendar kar 50 % populacije ima do službe manj kot 10 km v eno stran (to je cca 20 minut s kolesom). Še več, kar približno četrtina vseh Slovencev ima do šihta v eno smer samo 5 km, kar je samo cca 10 minut s kolesom. Realnost pa je taka da skoraj vsak uporabi avto, razloga da je temu tako pa je premajhno vlaganje v kolesarsko infrastrukturo.
Spodnji graf prikazuje količino kilometrov do šihta v obe smeri, statistika je od statističnega urada Republike Slovenije (z rdečo sem poštraufiral področje, površina pod grafom predstavlja procent SLovencev, rdeča površina predstavlja približno polovico krivulje pod grafom, torej polovico vseh Slovencev in ja, je presentilo tudi mene kako malo imajo Slovenci do šihta v povprečju, pustimo izjeme):
Tale link je zelo zgovoren: Stat: https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
Človek, tebi realno življenje ni jasno. Daj loti se že tistega "range extenderja", da boi tukaj mir.
Ni res, tebi realno življenje ni jasno, meni je. MOderne evropske države so ti DOKAZALE da zadeva JE MOŽNA IN JE REANA. Le ti si tisti balkanec ki se upira napredku. Dizelhead.
Hope is not lost. The Netherlands used to be one of the most car dependent countries in the world. Spodaj na sliki je dejansko Amsterdam v letih 1970! Oni so včasih imeli velike probleme z prometnimi zamaški. Not anymore! Tudi mi lahko sledimo njihovemu zgledu.
WizzardOfOZ je izjavil:
Vsak kolesar je en avto na cesti manj. Bodite HVALEŽNI vsakemu kolesarju ker vam dela uslugo (zmanjšuje prometne zamaške in tako vi z avtom hitreje pridete na cilj). Kar pa se dogaja je pa ravno obratno: nepotrebno trobljenje, izsiljevanje prednosti in tako dalje.. Ker vlada balkanska miselnost. DO KDAJ ŠE?!
Vsak kolesar na cesti je ena ovira več, da bi se ostali lahko hitreje pripeljali na cilj.
NI res! Kolesar je na kolesarski stezi v 95 % primerov! Pa tudi lažje je prehiteti kolesarja kot pa avto! Ravno zato pa je KLJUČNO da zgradimo kolesarske steze ločene od avtomboilskega prometa in to POVSOD!
Podatki kolesarskih števcev kažejo da je samo na Dunajski samo v juniju kolesarjev preko 50.000!! Zdej pa si predstavljej kaj bi 50.000 dodatnih avtomobilov naredilo za gužvo! Bodite HVALEŽNI vsakemu kolesarju ker vam dela uslugo (zmanjšuje prometne zamaške in tako vi z avtom hitreje pridete na cilj). Kar pa se dogaja je pa ravno obratno: nepotrebno trobljenje, izsiljevanje prednosti in tako dalje.. Ker vlada balkanska miselnost. DO KDAJ ŠE?!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Suve2075 ()
WizzardOfOZ ::
Kje pa imaš kolesarske steze? Od mene do moje službe je ni. Moram po makadamu ali po cesti in sem ovira za avtomobile.
Podatki od junija? Kaj pa od januarja? pa 300, ane?
Podatki od junija? Kaj pa od januarja? pa 300, ane?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 49937 (36177) | Lowink |
» | Pariz znižal cestne omejitve (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20029 (15666) | Invictus |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31444 (21530) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 82289 (71698) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33137 (27538) | BigWhale |