Forum » Na cesti » Težave po obnovi turbine
Težave po obnovi turbine
Xyz321 ::
Oila. Sem nova na forumu in odpiram novo temo, ker se mi zdi da teme s podobno tezavo se ni(ce je me prosim popravite).
No da preidem h tezavi, pri hisi imamo audija a3 sportback s-line 2006letnik(že nov model), 2.0.
Avto je delal brez večjih težav vse odkar ga imamo, vendar pa je malo zaradi starosti in veliko prevoženih malo verjetno zaradi drugih vplivov, turbina zacela piskati, piskala je 1leto ali pa se dlje, to piskanje je bilo seveda vse glasnejse, drugih simptomov ki bi namigovali da je turbina potrebna menjave/obnove, kot so izgubljanje moci, dim iz auspuha...pa avto ni imel. Vendar ker je piskanje oziroma ze grozno cviljenje postajalo vse hujse in je piskalo ne glede na to ali si vozil pocasi ali hitro...je bila moja ideja (za to mi je sedaj žal), da se da obnoviti turbino.
In tako je tudi bilo, med vsemi,ki obnavlajo turbino sem ocitno izbrala napacnega, ceprav mi je zaradi njihove spletne strani in pogovora po telefonu dajal obcutek da je strokovnjak na tem podrocju-ker se ukvarjajo vkljucno s tem.
Zmenili smo se za drugo obnovljeno turbino(je rekel da jo ima na zalogi za ta avto), vendar ko smo avto pripeljali tja in tega šefa takrat ni bilo, njegovi delovci niso vedeli za nase narocilo(kot da se med seboj ne pogocarjajo ob kateri uri je naroceb kaksen avto in kaj je popravilo) zato sva seenkrat opisala situacijo, plus dodala da sva zmenjena za drugo obnovljeno turbino, ampak ker so oni pac strokovnjaki naj pregledajo ce se da obnoviti obstojeco in ce se da,lahko obnovijo tudi to.
Obnovili so obstojeco turbino+ zamenjali se stvari za katere sploh nismo vedeli da so narobe pri turbini(ker je avto delal), nakoncu je racun iz predracuna cca.450e prisel na 600e, vendar dobro sva placala(glavno da je zadeva ustimana).
Za turbino sva dobila tudi garancijo.
Ze naslednji dan pa se je zacela kalvarija.
Avto je med voznjo na avtocesti vrglo v zasilno delovanje in prizgala se je lucka(spirala).
Seveda se je avto peljal nazaj, ceprav se je mehanik zgovarjal da on nima nic s tem, da ko sva avto odpeljala je delal..
Avto je bil tam 2 dni in mehanik je odkril napako-kriv naj bi bil senzor, za kar je racunal dodatnih 30e, saj to ne spada pod sestavne dele turbine in tako pod garancijo.
Ker nisva hotela biti konfliktna sva to placala in odsla.
Ze naslednji dan pa spet ista zgodba-avto ponovno v zasilno delovanje.
Spet klicanje mehanika in njegovo arogantno obnasanje da on ni kriv (pred tem sva se klicala nasega "druzinskega" mehanika ki je povedal kaj je mozno da je narobe) ko sva to omenila temu mehaniku se je temu samo smejal in spet nekaj odgovoril v arogantnem tonu in da gre njemu cas da to pogleda (kot da nama pa cas in nafta ne teceta, da neomenjam nevsecnosti ko nimas avta in si ga moras sposojati).
No preden sva ga spet peljala tja, sva ga peljala se h temu nasemu mehaniku da ga priklopi na racunalnik in pogleda kaj je narobe(aja da ne pozabim povedat da je bil hkrati z obnovo narejen tudi redni servis, in da tisti mehanik v 2poskusih ni uspel resetirati racunalnika za servis), ker se nas mehanik ne ukvarja s turbinam je samo dejal da je nekaj s tubino narobe,tlak v turbini ni ok, mozno da je regulator,mozno pa kaj drugega v turbini.
Ter ponovi vajo,avto sva ponovno peljala tja, in omenila kaj je rekel najin mehanik(ceprav sem bila jaz proti temu ker sem hotela videti koliko so v resnici "mojstri" in do kaksnega zakljucka bodo sami prisli. Ampak zaradi zelje po hitrem popravilu sva povedala mozne opcije.
Avto sva pustila tam, 2dni.
Mehanik je zamenjal regulator. In seveda to spet ne spada v garancijo. Kljub kregu kako se lahko tako heca, in da smo ocitno senzor zamenjali za brezveze, to tega mehanika ni ganilo, je rekel da regulator pac ni del turbine in pika in da lahko poklicemo sodne izvedence ki bodo isto povedali. Spet je bilo treba placati 50e regulator in seveda brez slabe vesti 20e za delo. Pred odhodom sva ga vprasala ce je sto posto in ce bo avto sedaj zagotovo delal, in on je pritrdil.
Glej ga zlomka, na najino grozo se je zgodba ze naslednji dan ponovila, avto je med voznjo cez vas vrglo v zasilno delovanje.
Seveda sva ga takoj klicala-ampak se ni javil, recimo zato ker je vikend(bomo videli v ponedeljek).
To glede mehanika ni problem, bom ze uredila ce ne na lep nacin pa na grd.
Bolj me zanima kaj bi z avtomobilom sploh lahko bilo narobe, glede na to da so se ocitno menjale nepotrebne stvari in glede na to da je avto pred obnovo turbine deloval kot urca? Prosim za nasvete in pomoc!. Hvala.
No da preidem h tezavi, pri hisi imamo audija a3 sportback s-line 2006letnik(že nov model), 2.0.
Avto je delal brez večjih težav vse odkar ga imamo, vendar pa je malo zaradi starosti in veliko prevoženih malo verjetno zaradi drugih vplivov, turbina zacela piskati, piskala je 1leto ali pa se dlje, to piskanje je bilo seveda vse glasnejse, drugih simptomov ki bi namigovali da je turbina potrebna menjave/obnove, kot so izgubljanje moci, dim iz auspuha...pa avto ni imel. Vendar ker je piskanje oziroma ze grozno cviljenje postajalo vse hujse in je piskalo ne glede na to ali si vozil pocasi ali hitro...je bila moja ideja (za to mi je sedaj žal), da se da obnoviti turbino.
In tako je tudi bilo, med vsemi,ki obnavlajo turbino sem ocitno izbrala napacnega, ceprav mi je zaradi njihove spletne strani in pogovora po telefonu dajal obcutek da je strokovnjak na tem podrocju-ker se ukvarjajo vkljucno s tem.
Zmenili smo se za drugo obnovljeno turbino(je rekel da jo ima na zalogi za ta avto), vendar ko smo avto pripeljali tja in tega šefa takrat ni bilo, njegovi delovci niso vedeli za nase narocilo(kot da se med seboj ne pogocarjajo ob kateri uri je naroceb kaksen avto in kaj je popravilo) zato sva seenkrat opisala situacijo, plus dodala da sva zmenjena za drugo obnovljeno turbino, ampak ker so oni pac strokovnjaki naj pregledajo ce se da obnoviti obstojeco in ce se da,lahko obnovijo tudi to.
Obnovili so obstojeco turbino+ zamenjali se stvari za katere sploh nismo vedeli da so narobe pri turbini(ker je avto delal), nakoncu je racun iz predracuna cca.450e prisel na 600e, vendar dobro sva placala(glavno da je zadeva ustimana).
Za turbino sva dobila tudi garancijo.
Ze naslednji dan pa se je zacela kalvarija.
Avto je med voznjo na avtocesti vrglo v zasilno delovanje in prizgala se je lucka(spirala).
Seveda se je avto peljal nazaj, ceprav se je mehanik zgovarjal da on nima nic s tem, da ko sva avto odpeljala je delal..
Avto je bil tam 2 dni in mehanik je odkril napako-kriv naj bi bil senzor, za kar je racunal dodatnih 30e, saj to ne spada pod sestavne dele turbine in tako pod garancijo.
Ker nisva hotela biti konfliktna sva to placala in odsla.
Ze naslednji dan pa spet ista zgodba-avto ponovno v zasilno delovanje.
Spet klicanje mehanika in njegovo arogantno obnasanje da on ni kriv (pred tem sva se klicala nasega "druzinskega" mehanika ki je povedal kaj je mozno da je narobe) ko sva to omenila temu mehaniku se je temu samo smejal in spet nekaj odgovoril v arogantnem tonu in da gre njemu cas da to pogleda (kot da nama pa cas in nafta ne teceta, da neomenjam nevsecnosti ko nimas avta in si ga moras sposojati).
No preden sva ga spet peljala tja, sva ga peljala se h temu nasemu mehaniku da ga priklopi na racunalnik in pogleda kaj je narobe(aja da ne pozabim povedat da je bil hkrati z obnovo narejen tudi redni servis, in da tisti mehanik v 2poskusih ni uspel resetirati racunalnika za servis), ker se nas mehanik ne ukvarja s turbinam je samo dejal da je nekaj s tubino narobe,tlak v turbini ni ok, mozno da je regulator,mozno pa kaj drugega v turbini.
Ter ponovi vajo,avto sva ponovno peljala tja, in omenila kaj je rekel najin mehanik(ceprav sem bila jaz proti temu ker sem hotela videti koliko so v resnici "mojstri" in do kaksnega zakljucka bodo sami prisli. Ampak zaradi zelje po hitrem popravilu sva povedala mozne opcije.
Avto sva pustila tam, 2dni.
Mehanik je zamenjal regulator. In seveda to spet ne spada v garancijo. Kljub kregu kako se lahko tako heca, in da smo ocitno senzor zamenjali za brezveze, to tega mehanika ni ganilo, je rekel da regulator pac ni del turbine in pika in da lahko poklicemo sodne izvedence ki bodo isto povedali. Spet je bilo treba placati 50e regulator in seveda brez slabe vesti 20e za delo. Pred odhodom sva ga vprasala ce je sto posto in ce bo avto sedaj zagotovo delal, in on je pritrdil.
Glej ga zlomka, na najino grozo se je zgodba ze naslednji dan ponovila, avto je med voznjo cez vas vrglo v zasilno delovanje.
Seveda sva ga takoj klicala-ampak se ni javil, recimo zato ker je vikend(bomo videli v ponedeljek).
To glede mehanika ni problem, bom ze uredila ce ne na lep nacin pa na grd.
Bolj me zanima kaj bi z avtomobilom sploh lahko bilo narobe, glede na to da so se ocitno menjale nepotrebne stvari in glede na to da je avto pred obnovo turbine deloval kot urca? Prosim za nasvete in pomoc!. Hvala.
TOP ::
To kaj bi lahko bilo narobe ti tako na pamet ve samo mehanik.Pač pojdi nazaj,zahtevaj naj popravojo prav,če ne pelji na servis,kjer se ukvarjajo z turbinami in se zmeni,naj oni plačajo pač račun,če ne znajo popravit.Nekaj je naroče,če gre motor v varno vožnjo ali safe mode,taki problemi pridejo tudi z DPF filtrom.
IL_DIAVOLO ::
Turbina piska, iz auspuha se kadi...ziher je turbina hin Meni turbina piska zadnjih 5 let, pa se vedno gre.
Dejstvo, da se simptomi ponavljajo kljub menjavi turbine pomeni, da je tezava nekje drugje.
Tega druzinskega pametnjakovica pa sploh ne poslusaj, ce se ne spozna na turbine oz. se na kaj drugega.
Dejstvo, da se simptomi ponavljajo kljub menjavi turbine pomeni, da je tezava nekje drugje.
Tega druzinskega pametnjakovica pa sploh ne poslusaj, ce se ne spozna na turbine oz. se na kaj drugega.
venson ::
Iz vsega prebranega pišem bolj na pamet ampak vseeno.
Vem da peugeotovi 1.6 hdi motorji imajo probleme z turbinami izključno zaradi premajhnega tlaka olja v njih. To pa se zgodi za to, ker se zapacajo filtri ter dovodne cevi do turbine. Posledično poslabšan pretok olja ter nižji tlak. Rešitev je ta, da se vse cevi za dovod olja za turbino ter filtri menjajo, se prevozi 50 km, ter ponovno vse zamenja. Vsekakor je potrebno prišteti zamenjavo olja. Morda te muči podoben primer. Pozanimaj se če so oljne filtre, ter dovodne cevi bile zamenjane.
Se mi zdi da bi lahko bilo kaj takšnega.
Vem da peugeotovi 1.6 hdi motorji imajo probleme z turbinami izključno zaradi premajhnega tlaka olja v njih. To pa se zgodi za to, ker se zapacajo filtri ter dovodne cevi do turbine. Posledično poslabšan pretok olja ter nižji tlak. Rešitev je ta, da se vse cevi za dovod olja za turbino ter filtri menjajo, se prevozi 50 km, ter ponovno vse zamenja. Vsekakor je potrebno prišteti zamenjavo olja. Morda te muči podoben primer. Pozanimaj se če so oljne filtre, ter dovodne cevi bile zamenjane.
Se mi zdi da bi lahko bilo kaj takšnega.
Xyz321 ::
DPF filter pomoje ni, saj bi se druga opozorilna lučka prižgala, ne spirala.
Ja, če se bodi oglasili bova peljala.
Ampak problem je v tem da se mi zdi da teli mehaniki ne veji kaj sploh je-čeprav se ukvarjajo s to dejavnostjo(poleg Beje servisa in Turbine.si, so oni eni največkrat omenjeni, tako da niso "kreni"-vsaj tamo sem mislila).
Ja sej tudi iz auspuha se ni kadilo, tako da je samo piskala in ni bla hin hin, ampak ker sva ga mislila naslednje leto prodati sva rekla da bova dala obnoviti turbino da ne bo tako nagravžno piskala.
In po obnovi so se zacele te tezave, sepravi je nekaj na tem.
Tudi racunalnik pokaze nekaj s turbino.
Druzinski mehanik je pa samo povedal opcije kaj bi lahko bilo po tem ko je po obnovi zacel avto izvajati zgoraj opisane fore.
Sepravi ni zafrknil družinski mehanik ampak tisti,ki se ukvarjajo z obnovo turbin im (naj) bi vedeli kaj delajo-kar pa zgleda ne vedo glede na to da so napamet potem menjali senzor in regulator in se to se vedno dogaja.
Ok hvala, se bom pozanimala za te cevi:).
Ja, če se bodi oglasili bova peljala.
Ampak problem je v tem da se mi zdi da teli mehaniki ne veji kaj sploh je-čeprav se ukvarjajo s to dejavnostjo(poleg Beje servisa in Turbine.si, so oni eni največkrat omenjeni, tako da niso "kreni"-vsaj tamo sem mislila).
Ja sej tudi iz auspuha se ni kadilo, tako da je samo piskala in ni bla hin hin, ampak ker sva ga mislila naslednje leto prodati sva rekla da bova dala obnoviti turbino da ne bo tako nagravžno piskala.
In po obnovi so se zacele te tezave, sepravi je nekaj na tem.
Tudi racunalnik pokaze nekaj s turbino.
Druzinski mehanik je pa samo povedal opcije kaj bi lahko bilo po tem ko je po obnovi zacel avto izvajati zgoraj opisane fore.
Sepravi ni zafrknil družinski mehanik ampak tisti,ki se ukvarjajo z obnovo turbin im (naj) bi vedeli kaj delajo-kar pa zgleda ne vedo glede na to da so napamet potem menjali senzor in regulator in se to se vedno dogaja.
Ok hvala, se bom pozanimala za te cevi:).
Tilen ::
Zato vedno pravim, da se take zadeve rešuje na pooblaščenem servisu. Za te ancient modele imajo tudi pooblaščenci marsikatero ugodnost. Da bi 600-700 eur nosil Frančeku iz Dupleka, mi res ne pade na pamet.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Xyz321 ::
Ja kakor za koga, da imas nek avto ki cvili oz.najin je ze tulil, se vsakemu ne dopade in če se da odpraviti ne vem zakaj ne. Eni se vozijo s tako turbino dokler totalno ne odpove, drugi jo prej obnovijo, tretji kupijo novo...
Pa tudi pooblasceni servisi niso bogovi, mojemu očetu so na pooblascenem servisu pri menjavi jermena slabo privili vijak,ki je med vožnjo popustil in jermen je razbil vse okoli.
Ampak to sploh ni bistvo oz.moje vprašanje.
Pa tudi pooblasceni servisi niso bogovi, mojemu očetu so na pooblascenem servisu pri menjavi jermena slabo privili vijak,ki je med vožnjo popustil in jermen je razbil vse okoli.
Ampak to sploh ni bistvo oz.moje vprašanje.
TheBlueOne ::
Verjetno je aktuator. Nisem preprican ali je pri 2.0l varjen ali pa se ga da nastavljati.
Drugace, ce turbina zvizga jaz nikakor ne bi vzel menjave, ker je problem samo slabo tesnjenje. Tvojo turbino, ko so jo vzeli v racun so verjetno samo zatesnili in prodali naprej. Je niti ni treba razstavljati, samo odstranis ohisje pri propelerckih, zatesnis in posravfas. :) Dvomim, da bi zaradi zvizganja avto kdaj obstal.
Drugace, ce turbina zvizga jaz nikakor ne bi vzel menjave, ker je problem samo slabo tesnjenje. Tvojo turbino, ko so jo vzeli v racun so verjetno samo zatesnili in prodali naprej. Je niti ni treba razstavljati, samo odstranis ohisje pri propelerckih, zatesnis in posravfas. :) Dvomim, da bi zaradi zvizganja avto kdaj obstal.
Xyz321 ::
Hvala za nasvet, a regulator turbine je isto kot aktuator, ker regulator je menjal pa je še vedno isto. Je možno, da nima pravega računalnika ali kaj za nastavit turbino, ker pač glede na to da s tistim svojim računalnikom ni mogel(ali ni znal) resetirati audijovega računalnika po opravljenem servisu, sploh več ne vem kaj je s temi ljudmi in oni si pravijo strokovnjaki, groza. Grozna izkusnja.
Saj bi peljala drugam, ampak iz principa nočem ker hočem dokazati da je pač napaka z njihove strani.
Glede slabega tesnenja pa hvala za nasvet, bi ga bilo fino prej vedeti da se ne bo spuscali v obnovo in si s tem prihranili kar nekaj sto evrou :)
Saj bi peljala drugam, ampak iz principa nočem ker hočem dokazati da je pač napaka z njihove strani.
Glede slabega tesnenja pa hvala za nasvet, bi ga bilo fino prej vedeti da se ne bo spuscali v obnovo in si s tem prihranili kar nekaj sto evrou :)
Assass1n ::
Delaš prvo napako, da skrivaš kdo to je, kot da je to neka skrivnost in preži na slo tech če ga kdo pluva...povej kdo je, saj ne lažeš...
Drugo, vem da je lahko biti pameten preko foruma, treba bo odločno tja, če "vidva" sklepam da je to tvoj fant ni dovolj pogumen vzami sabo očeta/brata/soseda naj gre tja udari po mizi, da se avto porihta brez dodatnih stroškov za vaju, tukaj preberi nikjer ne pišem da je treba vse povprek grozit o raznih polomljenih zobeh in kosteh, ali razbiti delavnici in tako naprej, lahko prideš z odvetnikom ampak to spet stane.
Če se vama ne da iz tem ukvarjati pa peljita na drug servis, naj tam popravijo pa spet plačajta in čim prej pozabita.
PS: vidim po postih da pišeš kot da vse veš, mehaniki so alergični na to :) isto zdravniki...
Drugo, vem da je lahko biti pameten preko foruma, treba bo odločno tja, če "vidva" sklepam da je to tvoj fant ni dovolj pogumen vzami sabo očeta/brata/soseda naj gre tja udari po mizi, da se avto porihta brez dodatnih stroškov za vaju, tukaj preberi nikjer ne pišem da je treba vse povprek grozit o raznih polomljenih zobeh in kosteh, ali razbiti delavnici in tako naprej, lahko prideš z odvetnikom ampak to spet stane.
Če se vama ne da iz tem ukvarjati pa peljita na drug servis, naj tam popravijo pa spet plačajta in čim prej pozabita.
PS: vidim po postih da pišeš kot da vse veš, mehaniki so alergični na to :) isto zdravniki...
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
-valvoline- ::
Dolzina regulacijske palcke pri aktuatorju-regulatorju se da nastavljat in z tem seveda tudi krivulja turbinskega tlaka. V rezervo lahko mece ce je premajhen ali prevelik tlak. Ce se vam zdi po obcutku da avto prevec potegne v nizjih obratih napram prej mece v rezervo zarad overboosta (najpogosta tezava), ce pa se vam zdi da je avto bolj len pri nizjih obratih ga bo metalo v rezervo zarad underboosta. Tezko je na pamet in na mizi nastavit aktuator, najboljse je kar na avtu eksperimentirat vse dokler krivulja-boost ne bo pravilno ustimana, in bo prenehalo z metanjem v rezervo. Lahko jebe tudi luftmeser.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
Malo vec o tem:
http://www.myturbodiesel.com/wiki/vnt-t...
Tule se najboljse vidi, actuator rod je tista palcka katera se nastavlja.
Ce se dolzina palcke zmanjsuje se povecuje boost in obratno.
http://www.myturbodiesel.com/wiki/vnt-t...
Tule se najboljse vidi, actuator rod je tista palcka katera se nastavlja.
Ce se dolzina palcke zmanjsuje se povecuje boost in obratno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Xyz321 ::
Najlepša hvala za nasvete:). Ko se ugotovi v čem je dejansko problem bom napisala, mogoče bo to komu pomagalo oz.prihranilo živce.
Turbino je pa obnavljal avto Bezlaj.Nekako bi človek pričakoval, da ve kako se stvarem streže.
Assass1n ne vem vsega, skoraj vse pa, šala:), nočem pa biti ženska,ki prepušča vse v zvezi z avtom moškim, ampak se rada podučim tudi o teh zadevah in me jezi če kdorkoli, ki opravlja nek poklic misli da lahko ljudi zafrkava samo zato ker pač to niso vsakdanje stvari in lahko govori kar hoče ker naj se ljudje na to ne bi spoznali, zato sem tudi pisala na forum, da zvem še malo več o tem, da nama ne bodo zamenjali polovico avta na koncu mi bo pa še vedno lučka posvetila:).
Turbino je pa obnavljal avto Bezlaj.Nekako bi človek pričakoval, da ve kako se stvarem streže.
Assass1n ne vem vsega, skoraj vse pa, šala:), nočem pa biti ženska,ki prepušča vse v zvezi z avtom moškim, ampak se rada podučim tudi o teh zadevah in me jezi če kdorkoli, ki opravlja nek poklic misli da lahko ljudi zafrkava samo zato ker pač to niso vsakdanje stvari in lahko govori kar hoče ker naj se ljudje na to ne bi spoznali, zato sem tudi pisala na forum, da zvem še malo več o tem, da nama ne bodo zamenjali polovico avta na koncu mi bo pa še vedno lučka posvetila:).
A. Smith ::
Če ne bi prepuščala vsega dela moškim, bi najmanj sama odmontirala turbino, če ne še obnovila
Šalo na stran, če so poleg menjave turbine naredili še servis, ima avto, da pride od njih tip-top. In na njih je, da z avtom naredijo nekaj km ter preverijo, če res dela kot je treba. Glede na to, da avto NE dela pravilno in da menjava delov ne pomaga (plačuješ jih pa vseeno), zadeva nekoliko kliče po prijavi na urad za varstvo potrošnikov - in če grožnja sama ne bo uredila zadev, jih pač prijavi.
Možen problem, ki ga nisem videl omenjenega, je ta, da ima avto zaradi počasne vožnje veliko oblog na sesalnem kolektorju in (če ga ima) zapacan EGR ventil. Oboje lahko privede do zasilnega načina, ampak to je seveda samo ugibanje. Resno diagnozo lahko (kot že napisano) poda samo mehanik, ki se dejansko zakoplje v mašino.
Še to. Poznam več primerov žvižgajočih turbin, kjer so bile skrivljene ali polomljene lopatice turbine. En izmed primerov je tak, da je lopatica skrivljena minimalno in turbina žvižgajoče deluje - ampak deluje - že več kot 10 let. Tko da spet - kaj je narobe s turbino ve dejansko samo tisti, ki jo je odprl, mi pa tukaj ugibamo, pa še to precej na slepo.
Šalo na stran, če so poleg menjave turbine naredili še servis, ima avto, da pride od njih tip-top. In na njih je, da z avtom naredijo nekaj km ter preverijo, če res dela kot je treba. Glede na to, da avto NE dela pravilno in da menjava delov ne pomaga (plačuješ jih pa vseeno), zadeva nekoliko kliče po prijavi na urad za varstvo potrošnikov - in če grožnja sama ne bo uredila zadev, jih pač prijavi.
Možen problem, ki ga nisem videl omenjenega, je ta, da ima avto zaradi počasne vožnje veliko oblog na sesalnem kolektorju in (če ga ima) zapacan EGR ventil. Oboje lahko privede do zasilnega načina, ampak to je seveda samo ugibanje. Resno diagnozo lahko (kot že napisano) poda samo mehanik, ki se dejansko zakoplje v mašino.
Še to. Poznam več primerov žvižgajočih turbin, kjer so bile skrivljene ali polomljene lopatice turbine. En izmed primerov je tak, da je lopatica skrivljena minimalno in turbina žvižgajoče deluje - ampak deluje - že več kot 10 let. Tko da spet - kaj je narobe s turbino ve dejansko samo tisti, ki jo je odprl, mi pa tukaj ugibamo, pa še to precej na slepo.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: A. Smith ()
TheBlueOne ::
Kakor razlaga -valvoline- bo drzalo. Mozno je tudi, da aktuator ni bil zamenjan in je pokvarjen. Ce zelis, da ti na forumih kdo lahko pomaga, prosi mehanika, da ti izpise kode napak.
Xyz321 ::
Ok. Naslednjo sredo ga šele peljeva tja nazaj. Če bom pa že prej šla kaj do svojega mehanika da ga priklopi na rač.,pa že prej napišem kode napak. Res mi je muka sploh nazaj ga vozit, ker imam prav strah, vsakič tako v upanju odpeljes da je to to, potem pa naslednji dan spet isto, če ne bi zmetala toliko denarja bi definitivno peljala drugam da dokoncajo zaceto.
mat xxl ::
Pa naslednjič, se za kvalitetno obnovljeno ali novo turbino menite tule in ne bo vam žal ne cenovno ne drugače, sem že ene 6 ljudi na njih usmeril in vsi srečni ..... pa cenovno tudi ..... pa še za ostale, da bo manj nategovanja okoli tega v bodoče ....
: http://www.turbolader.net/Turbolader-Ka...
: http://www.turbolader.net/Turbolader-Ka...
Isotropic ::
mogoče veš kakšne so cene (proti našim)?
baje turbine.si že za ~250e obnovi manjšo turbino
baje turbine.si že za ~250e obnovi manjšo turbino
LeQuack ::
Enostavno pelješ na pooblaščeni servis in bodo usposobili, vse kar rabiš imeti s sabo so euri, original turbina je najbrž nekje 1500 EUR + delo, ampak to je pač Audi, to da je star še ne pomeni da je vzdrževanje kaj cenjše.
Quack !
Heavy ::
Enostavno pelješ na pooblaščeni servis in bodo usposobili, vse kar rabiš imeti s sabo so euri, original turbina je najbrž nekje 1500 EUR + delo, ampak to je pač Audi, to da je star še ne pomeni da je vzdrževanje kaj cenjše.
Original turbine so od Garrett, katere vgrajuje veliko proizvajalcev. Prepišeš kodo in greš na internet. Dobiš original za pol cene.
#TeamFelix
lovro535v2 ::
Ponavadi če turbo piska pomeni, da nekje uhaja zrak lahko je kakšna gumijasta cev od turbine počena ali pa spušča intercooler ali pa pri egr ventilu. original turbina je proizvajalca Garrett.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
eales ::
Obmavljanje turbin je ziv k.... Sem imel tudi sam slabe izkušnje, sicer z enim drugim izvajalcem. Tako da ob naslednjem piskanju (upam da ga ne dozivim:) ) bom raje avto kar prodal.
LeQuack ::
Obmavljanje turbin je ziv k.... Sem imel tudi sam slabe izkušnje, sicer z enim drugim izvajalcem. Tako da ob naslednjem piskanju (upam da ga ne dozivim:) ) bom raje avto kar prodal.
Kdo pa bo kupil avto ki piska?
Quack !
Veron ::
Pa naslednjič, se za kvalitetno obnovljeno ali novo turbino menite tule in ne bo vam žal ne cenovno ne drugače, sem že ene 6 ljudi na njih usmeril in vsi srečni ..... pa cenovno tudi ..... pa še za ostale, da bo manj nategovanja okoli tega v bodoče ....
: http://www.turbolader.net/Turbolader-Ka...
Lahko potrdim tole. Kolega je za 2.0tfsi tukaj obnovil turbino in dela BP (približno 1leto nazaj je obnavljal).
eales ::
Obmavljanje turbin je ziv k.... Sem imel tudi sam slabe izkušnje, sicer z enim drugim izvajalcem. Tako da ob naslednjem piskanju (upam da ga ne dozivim:) ) bom raje avto kar prodal.
Kdo pa bo kupil avto ki piska?
Ali pa nekdo, ki ga bo odpeljal na balkan... na koncu je vse stvar cene
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eales ()
bambam20 ::
Obmavljanje turbin je ziv k.... Sem imel tudi sam slabe izkušnje, sicer z enim drugim izvajalcem. Tako da ob naslednjem piskanju (upam da ga ne dozivim:) ) bom raje avto kar prodal.
Kdo pa bo kupil avto ki piska?
Turbine piskajo. Ene bolj, druge manj. Za pravo ceno se vse kupi. Pol pač ne pritisneš preveč gasa, da turbina ne piska :). Pa delaš kolono zadaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Heavy ::
lovro535v2 je izjavil:
Ponavadi če turbo piska pomeni, da nekje uhaja zrak lahko je kakšna gumijasta cev od turbine počena ali pa spušča intercooler ali pa pri egr ventilu.
Piskanje iz turbine je nekaj običajnega, saj je to zvok jedra, ko gre na obrate (spooling). Eni avti imajo to bolj glasno od drugih. Težava nastane, če iznenada postane glasnejše.
Eni še piščalke kupujejo da jim atmosferci tulijo
https://www.amazon.com/iSaddle-Exhaust-...
#TeamFelix
lovro535v2 ::
lovro535v2 je izjavil:
Ponavadi če turbo piska pomeni, da nekje uhaja zrak lahko je kakšna gumijasta cev od turbine počena ali pa spušča intercooler ali pa pri egr ventilu.
Piskanje iz turbine je nekaj običajnega, saj je to zvok jedra, ko gre na obrate (spooling). Eni avti imajo to bolj glasno od drugih. Težava nastane, če iznenada postane glasnejše.
Eni še piščalke kupujejo da jim atmosferci tulijo
https://www.amazon.com/iSaddle-Exhaust-...
to imaš prav turbo vedno žvižga sam če pa zvizga bolj kot normalno je pa lahko počena cev.Sam imam straightpipe tdi in zvižga kot avion samo to je normalno ko pa se hitrejše spoola.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
lovro535v2 ::
Za tehnični pa daš gor original cev?
sej ni velik glasnejši dizli sploh niso glasni tako da more it čez tehničnega brez problemov emisije pa so tudi po normativih.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Heavy ::
lovro535v2 je izjavil:
Za tehnični pa daš gor original cev?
sej ni velik glasnejši dizli sploh niso glasni tako da more it čez tehničnega brez problemov emisije pa so tudi po normativih.
To ja, ampak a ni pri nas izpuh potreben biti sestavljen iz 3 delov (lonec, katalizator, resonator). Ko zapelješ na jamo, bi te kvečjemu odlovili.
#TeamFelix
lovro535v2 ::
Če so emisije vredu in, da ni preglasen ne morejo nič.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lovro535v2 ()
fikus_ ::
Na tehničnem saj ne merijo, glasnost pa po občutku. Če je avto preglasen (po občutku), bolj pogledanjo izpušni sistem, če so kakšne predelave.
lovro535v2 ::
Načeloma je tako, da če so meritve emisij vredu ne komplicirajo glih je pa odvisno na kakšnega naletiš.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
Octavia95 ::
Turbo servis Bezlaj iz Pirnič, zelo zelo zelo odsvetujem. Na zalost iz lastnih izkusenj, to pisem samo zato, da morda komu prihranim denar in živce. Na zalost je na moji octaviji vec stvari pokvaril kot popravil.
mat xxl ::
Turbo servis Bezlaj iz Pirnič, zelo zelo zelo odsvetujem. Na zalost iz lastnih izkusenj, to pisem samo zato, da morda komu prihranim denar in živce. Na zalost je na moji octaviji vec stvari pokvaril kot popravil.
Enako pa Beja, ne daleč stran, tam plačaš popravilo tudi za tisto, kar ne popravijo ali pa samo kako malenkost !
bambam20 ::
Turbo servis Bezlaj iz Pirnič, zelo zelo zelo odsvetujem. Na zalost iz lastnih izkusenj, to pisem samo zato, da morda komu prihranim denar in živce. Na zalost je na moji octaviji vec stvari pokvaril kot popravil.
Enako pa Beja, ne daleč stran, tam plačaš popravilo tudi za tisto, kar ne popravijo ali pa samo kako malenkost !
Vsak se sam odloči. Eni želijo za 300€ v nulo obnovljeno turbino.
mat xxl ::
Turbo servis Bezlaj iz Pirnič, zelo zelo zelo odsvetujem. Na zalost iz lastnih izkusenj, to pisem samo zato, da morda komu prihranim denar in živce. Na zalost je na moji octaviji vec stvari pokvaril kot popravil.
Enako pa Beja, ne daleč stran, tam plačaš popravilo tudi za tisto, kar ne popravijo ali pa samo kako malenkost !
Vsak se sam odloči. Eni želijo za 300€ v nulo obnovljeno turbino.
Seveda, saj za cca 550 dobiš že novo za večino modelov .
bambam20 ::
Turbo servis Bezlaj iz Pirnič, zelo zelo zelo odsvetujem. Na zalost iz lastnih izkusenj, to pisem samo zato, da morda komu prihranim denar in živce. Na zalost je na moji octaviji vec stvari pokvaril kot popravil.
Enako pa Beja, ne daleč stran, tam plačaš popravilo tudi za tisto, kar ne popravijo ali pa samo kako malenkost !
Vsak se sam odloči. Eni želijo za 300€ v nulo obnovljeno turbino.
Seveda, saj za cca 550 dobiš že novo za večino modelov .
Bi rad videl novo turbino za BMW-ja, ki stane 500€.
RedDrake ::
250 EUR
ebay
Za moja Saaba sta original turbota Garret cca 800 EUR in Mitsubishi cca 1200 EUR.
Za oba lahko kupim nadomestni turbo za 200-250 EUR.
Gre za kitajske kopije.
Pred leti so bile slabe in so nekatere držale samo par 10kkm, sedaj so že zelo zanesljive.
Priporoča se, da v primeru nakupa take turbine stvar najprej roma na dober turbo servis, kjer turbino stestirajo, da vidijo če je primerno uravnotežena ipd ...
Če je primerek dober, potem je absolutno ekvivalenten originalu.
ebay
Za moja Saaba sta original turbota Garret cca 800 EUR in Mitsubishi cca 1200 EUR.
Za oba lahko kupim nadomestni turbo za 200-250 EUR.
Gre za kitajske kopije.
Pred leti so bile slabe in so nekatere držale samo par 10kkm, sedaj so že zelo zanesljive.
Priporoča se, da v primeru nakupa take turbine stvar najprej roma na dober turbo servis, kjer turbino stestirajo, da vidijo če je primerno uravnotežena ipd ...
Če je primerek dober, potem je absolutno ekvivalenten originalu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dizl izguba moči (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22379 (2401) | IL_DIAVOLO |
» | Obnova turbine (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12943 (6367) | Twixz |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 48859 (14251) | hojnikb |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66570 (47034) | blay44 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 196656 (161669) | Spajky |