Forum » Na cesti » Obnova turbine
Obnova turbine
fikus_ ::
Potem ste ga pa vozili tudi na daljše razdalje, da se je motor ogrel na delovno temperaturo.
TheBlueOne ::
Turbina mi je začela zvižgati in sem se odloču, da jo dam obnovit. Kje priporočate, da se to stori?
Ce samo zvizga, potem verjetno samo slabo tesni okoli ohisja. To se ti niti ne bi smelo poznati pri tem, kako se avto vozi. Pri obnovi turbine, ce je celotna in ti menjajo se lezaje zna biti, da bo vec skode, kot dobrega, ker ne verjamem, da jih lahko naredijo tako dobro kot v serijski proizvodnji z nadzorom kakovosti.
Ko se turbine producira, se jih tudi testira, kjer dvomim, da imajo tisti, ki jih obnavljajo primerno masinerijo.
Kriticen je tale del vmes:
Ce tukaj kaj ni OK, potem pusca olja.
Zvizga pa, ce slabo tesni "Verdichtergehäuse" oz "Abgashehäuse" na sliki:
Sorry za nemscno, ne vem kako je v slovensko...
V glavnem, to ni tak problem zatesniti, tako da ti lahko to naredi skoraj vsak mehanik, ki ima vsaj malo pojma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
fikus_ ::
Načeloma če samo "žvižga", ni nič narobe, razen neprijetnega zvoka. Nekatere turbine še dolgo delajo (npr. Renault 1,6 turbo d.).
Scorpy84 ::
Potem ste ga pa vozili tudi na daljše razdalje, da se je motor ogrel na delovno temperaturo.
Vsaj 90% je bilo mestne voznje. Sicer pa redno menjavanje olja na 10k je se najboljse za turbino. Sicer pa ja pozimi je treba bolj merkat kdaj pritisniti, ko je bolj toplo, niti ne toliko, ker je olje dovolj tekoce, seveda ce ga pogosto menjavas, pa ze lahko po par stotih metrih pritisnes brez posledic. No vsaj moje izkusnje so taksne.
TheBlueOne ::
Ce imas pravo olje, ne bi smelo biti tako velike razlike v viskoznosti, da turbina ne bi delala. Olje naceloma takoj zacne krozit v lezajih. Je verjetno bolj problem kombinacije vsega, ko se greje.
Je skoraj vecji problem, ce recimo ugasnes avto, ko je na obratih, ker potem bi se znala turbina vrteti naprej, ko olje vec nima tlaka.
Je skoraj vecji problem, ce recimo ugasnes avto, ko je na obratih, ker potem bi se znala turbina vrteti naprej, ko olje vec nima tlaka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Blackone13 ::
Živ!
Imam problem, vsaj mislim tako. Dal sem obnovit turbino na Mondeo l.2009 , 2.0 tdci (žvižganje). Majstr mi to zrihta za 400eu, in čez manj kot dva tedna, mi začne žvižgat še bolj kot pred obnovo. Kontaktiram jst mojstra, mu razložim in mi reče, da malo verjetno, da je to turbina, naj pogledam, če je kakšen kolektor počen. Peljem avto svojemu mehaniku in mi potrdi, da je turbina in nič drugega. Kličem mojstra nazaj, mu razložim in on meni, da pač je to normalno stanje, da turbina žvižga..Ok, ja, malo že..ampak pr meni piska tako, da jo že pri majhnih obratih slišim v kabino in to pri pospeševanju in tudi takrat ko motor "bremza"..Ali kakšen zakonski garancijski rok za te stvari? Al se lahko zgovarja na kaj drugega?
Imam problem, vsaj mislim tako. Dal sem obnovit turbino na Mondeo l.2009 , 2.0 tdci (žvižganje). Majstr mi to zrihta za 400eu, in čez manj kot dva tedna, mi začne žvižgat še bolj kot pred obnovo. Kontaktiram jst mojstra, mu razložim in mi reče, da malo verjetno, da je to turbina, naj pogledam, če je kakšen kolektor počen. Peljem avto svojemu mehaniku in mi potrdi, da je turbina in nič drugega. Kličem mojstra nazaj, mu razložim in on meni, da pač je to normalno stanje, da turbina žvižga..Ok, ja, malo že..ampak pr meni piska tako, da jo že pri majhnih obratih slišim v kabino in to pri pospeševanju in tudi takrat ko motor "bremza"..Ali kakšen zakonski garancijski rok za te stvari? Al se lahko zgovarja na kaj drugega?
Twixz ::
Blackone13 je izjavil:
Živ!
Imam problem, vsaj mislim tako. Dal sem obnovit turbino na Mondeo l.2009 , 2.0 tdci (žvižganje). Majstr mi to zrihta za 400eu, in čez manj kot dva tedna, mi začne žvižgat še bolj kot pred obnovo. Kontaktiram jst mojstra, mu razložim in mi reče, da malo verjetno, da je to turbina, naj pogledam, če je kakšen kolektor počen. Peljem avto svojemu mehaniku in mi potrdi, da je turbina in nič drugega. Kličem mojstra nazaj, mu razložim in on meni, da pač je to normalno stanje, da turbina žvižga..Ok, ja, malo že..ampak pr meni piska tako, da jo že pri majhnih obratih slišim v kabino in to pri pospeševanju in tudi takrat ko motor "bremza"..Ali kakšen zakonski garancijski rok za te stvari? Al se lahko zgovarja na kaj drugega?
Si pa ja menda dobil račun pa garancijo za to zadevo.
Meni je isto dal obnovljeno turbino za Golfa, mi je izklapljalo, žvižgalo, ni da ni. 5 mehanikov je reklo da je turbina kaput, kreganja in jebanja še pa še. Nakar 6. mehanik reče da je računalnik na motorju hin. Zamenjam računalnik, turbo leti od takrat kot (ob)nov(ljen)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ford 1.6 TDCi - čuden zvok pri visokih vrtljajihOddelek: Na cesti | 2256 (1735) | perci |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198159 (163172) | Spajky |
» | Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22917 (19848) | RejZoR |
» | 1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28758 (25841) | Buggy |
» | Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17465 (15082) | El Barto |