Forum » Na cesti » Dizl izguba moči
Dizl izguba moči
IL_DIAVOLO ::
Elektrika sicer ni pridobljena brez emisij, ampak lazje je prestaviti elektrarno v puščavo, kot pa...you know what.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: 2dark ()
bobby ::
Prestavi jo.
Je se nisi? Huh,. Že od leta 1978 so plani o elektrarnah v puscavah in jih imamo koliko?
Izstakni glavo iz peska, bos bolje videl.
Je se nisi? Huh,. Že od leta 1978 so plani o elektrarnah v puscavah in jih imamo koliko?
Izstakni glavo iz peska, bos bolje videl.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Karkulator ::
E tu vitamix?
Jype o 5%, ti o 4x glede na premog.
Seriously?!
Ne, narobe si razumel. Električni avti so 4x bolj učinkoviti ko je enrgija že shranjena v avtu samem (torej pri dizlu v obliki dizla, pri elektičnem pa v obliki električne energije v baterijah). Če hočeš ti lahko tudi doakžem tako, da ti poračunam izkoristke za en in drugi primer. (imam narejeno fakulteto za strojništvo ;) )
Če pa upoštevamo celoten izkoristek vključno z iskoristkom elektrarne, so električni avtomobili še vedno znatno bolj učinkoviti, oz. imajo znatno višji izkoristek.
Prestavi jo.
Je se nisi? Huh,. Že od leta 1978 so plani o elektrarnah v puscavah in jih imamo koliko?
Izstakni glavo iz peska, bos bolje videl.
Tudi če spregledaš dejstvo da so električni avtomobili, vključno z izkoristkom elektrarne še vedno veliko bolj učinkoviti, moraš videti dejstvo, da avtomobili povzročijo ogromno onesnaženja v SREDIŠČIH mest, tam kjer je daleč največja koncentracija ljudi (ki to vdihavajo), medtem ko je velika večina elektrarn ki onasnežujejo izven mest. Že samo s tega stališča se električni avtomobili mnogo bolj splačajo. Potem imaš tu še dejstvo, da je vožnja z električnim vozilom več kot 5x cenejša kot z diselskim.
Prestavi jo.
Je se nisi? Huh,. Že od leta 1978 so plani o elektrarnah v puscavah in jih imamo koliko?
Izstakni glavo iz peska, bos bolje videl.
Ti iztakni glavo iz peska, da boš bolje videl. Ostali dobro vidimo ;)
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: 2dark ()
bobby ::
Sami s prvo tretjino se strinjam s tabo,.. Napačno sem razumel, pravilno si razložil in ja, se strinjam.
Ostali dve pa,...
Druga tretina:zate je sprejemljivo to, da nima veze, kje je, važno je, da ni pred tvojim pragom. Ta prime rje pol isto kot ta, da južna Amerika brez problema poseka cel Amazon gozd in pa zasvinjamo vsa morja, važno je, da tvoje počitniško domovanje ni onesnaženo.
Pustimo to, da vsa ladjevja sveta po mečejo več svinjarije v zrak kot 2kratnik vseh avtomobilov na katerikoli pogon skupaj.
Na zadnjo tretjino pa, u need to get your fact checked, dont Get me about priorities.
Ostali dve pa,...
Druga tretina:zate je sprejemljivo to, da nima veze, kje je, važno je, da ni pred tvojim pragom. Ta prime rje pol isto kot ta, da južna Amerika brez problema poseka cel Amazon gozd in pa zasvinjamo vsa morja, važno je, da tvoje počitniško domovanje ni onesnaženo.
Pustimo to, da vsa ladjevja sveta po mečejo več svinjarije v zrak kot 2kratnik vseh avtomobilov na katerikoli pogon skupaj.
Na zadnjo tretjino pa, u need to get your fact checked, dont Get me about priorities.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Karkulator ::
Sami s prvo tretjino se strinjam s tabo,.. Napačno sem razumel, pravilno si razložil in ja, se strinjam.
Ostali dve pa,...
Druga tretina:zate je sprejemljivo to, da nima veze, kje je, važno je, da ni pred tvojim pragom. Ta prime rje pol isto kot ta, da južna Amerika brez problema poseka cel Amazon gozd in pa zasvinjamo vsa morja, važno je, da tvoje počitniško domovanje ni onesnaženo.
Pustimo to, da vsa ladjevja sveta po mečejo več svinjarije v zrak kot 2kratnik vseh avtomobilov na katerikoli pogon skupaj.
Na zadnjo tretjino pa, u need to get your fact checked, dont Get me about priorities.
Vožnja z električnim avtom je 5x cenejša na 100 kilometrov, thats a fact ;) Defitivno je bolje, da je onasnaženje bolj razpršeno (manjše lokalne koncentracije in s tem manjši škodljivi učinki na zdravje), ter da svinjarijo vdihava recimo 1000 ljudi kot da jo vdihava 1 milijon ljudi. Povrh vsega pa teh 1000 ljudi vdihava manjšo svinarijo, kot teh miljon ljudi, ker je svinarija bolj razpršena, plus to da imajo elektrarne mnogo boljše filtre, ker je MNOGO lažje filtrirati eno elektrarno, kot pa filtre tlačiti na milijon avtomobilov (sploh dobre filtre, to bi avte podražilo za 2 krat. Pri elektrarni pa to ni problema.
Karkulator ::
bobby ::
Karkulator je izjavil:
Pustimo to, da vsa ladjevja sveta po mečejo več svinjarije v zrak kot 2kratnik vseh avtomobilov na katerikoli pogon skupaj.
To tudi NE drži.
Res je, NE drži, ker je najbrz se veliko vec
Na tem linku imas live traffic od ladjevja, levo spodaj imaš trenutno kopičino ladij.
https://www.marinetraffic.com/en/ais/ho...
Tu pa imas en lep clanek glede emisij, lahko ga vzameš z zrnom soli v plus in minus, je pa od januarja letošnje leto
https://www.cadmatic.com/resource/artic...
Primerjajo z 2017 fordom dizl. Tu notri so se stevilke gibljejo tovorna ladja enako med 19mio do 59mio avtov.
Tudi če je 1vs 10mio pomeni 212k ladjevja X 10 Mio avtov smo na 2,2 milijarde letnik 2017 pickup fordovih avtockov.
https://www.cadmatic.com/resource/artic...
Res pa je da od leta 2021 se mi zdi, bodo vse nove ladje morale zadostovati določenim standardom izpuha in pa pogonsko gorivo naj bi bilo določeno, ne pa vse, kar se da zazgat.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Twixz ::
Očitno te zgolj na lahko okrog prenašajo. Kaj ti vklaplja pri 20 stopinjah?
Poleti ko je bilo vroče se je turbina bolj izklapljala, zdaj se mi že 3 dni ni
stara mama ::
Ja, seveda. Ker ko ne rabiš, ima turbina notri eno bremzo da jo popolnoma ustavi. Potem pa nazaj "vklopi" nad 1500 obrati.
Kake nebuloze poslušamo že odkar imajo avtomobili vgrajene turbine
Kake nebuloze poslušamo že odkar imajo avtomobili vgrajene turbine
Ekologija™ in Trajnost™
Karkulator ::
Karkulator je izjavil:
Pustimo to, da vsa ladjevja sveta po mečejo več svinjarije v zrak kot 2kratnik vseh avtomobilov na katerikoli pogon skupaj.
To tudi NE drži.
Res je, NE drži, ker je najbrz se veliko vec
Na tem linku imas live traffic od ladjevja, levo spodaj imaš trenutno kopičino ladij.
https://www.marinetraffic.com/en/ais/ho...
Tu pa imas en lep clanek glede emisij, lahko ga vzameš z zrnom soli v plus in minus, je pa od januarja letošnje leto
https://www.cadmatic.com/resource/artic...
Primerjajo z 2017 fordom dizl. Tu notri so se stevilke gibljejo tovorna ladja enako med 19mio do 59mio avtov.
Tudi če je 1vs 10mio pomeni 212k ladjevja X 10 Mio avtov smo na 2,2 milijarde letnik 2017 pickup fordovih avtockov.
https://www.cadmatic.com/resource/artic...
Res pa je da od leta 2021 se mi zdi, bodo vse nove ladje morale zadostovati določenim standardom izpuha in pa pogonsko gorivo naj bi bilo določeno, ne pa vse, kar se da zazgat.
Prvo kot prvo ladje predstavljajo samo nekaj procentov celotnih emisij ogljikovega dioksida na svetu. Transport predstavlja samo 29 % in od tega ladje predstavljajo samo majhen delež.
Sicer pa je ladijski prevoz tovora za nekaj stokrat bolj učinkovit, kot prevoz z tovornjaki ali bog ne daj; letali.
https://www.ics-shipping.org/images/def...
Sicer pa ostaniva pri električnih avtomobilih, ki tudi če diesel skuriš v elektrarni, štrom preko omrežja pripelješ do domače vtičnice in s to elektriko napolniš električni avto, je vožnja z električnim avtom še vedno bolj učinkovita kot vožnja z dizelskim avtom (ki, kuri ta isti dizel).
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: 2dark ()
EnStot ::
Kar je bobby napisal in linkal je onesnaževanje z SO2 in ne CO2, torej primerjata pomaranče in jabolka.
Karkulator ::
Kar je bobby napisal in linkal je onesnaževanje z SO2 in ne CO2, torej primerjata pomaranče in jabolka.
To sem namenoma ignoriral, ker SO2 v kolikor je spuščen sredi oceana nima praktično nikakršnjega škodljivega vliva. Preden pride ta zrak do kopnega se že sto krat sprere iz ozračja. Kolikor pa spustijo SO2-ja v pristaniščih, pa to predstavlja relativno zelo majhen delež glede na celotno emisijo.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: 2dark ()
Karkulator ::
Japajade, še nisi slišal za kisli dež, ki uničuje floro na kopnem in tudi v morju?
Seveda sem, a ti bralno razumevanje morda dela težave?
Kisli dež sredi oceana nima škodljivih učinkov, ko pa zračna masa pride do kopnega pa ostankov žveplene kisline v zraku ni več, ker se je že spral iz ozračja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Karkulator ()
Karkulator ::
https://www.whoi.edu/oceanus/feature/th...
Efekt je zanemarljiv, ce pa hočeš lahko pa komot zmečeš par ton "sode bikarbone" notr da nevtraliziraš.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: 2dark ()
Twixz ::
Verjetno je šla turbina oz. del nje. Nevem če se splača popravljat, sam tud nevem kaj se splača rabljenega kupit
Bostjan86 ::
Lep pozdrav vsem.
prosim za nasvet. Imam Renault Megane 3, karavan, 1.5. dci, 81 kw, letnik 2012. Že dlje časa imam težavo z avtom. posebej poleti, ko je zunaj vroče in je avto pregret, se dogaja da med vožnjo občasno izgublja moč po par sekund in potem pride moč nazaj, pa spet in spet, včasih se potem prižge lučka za motor. Bil sem že pri več mehanikih in nihče ne more ugotoviti kaj bi bilo narobe. Menjal sem že egr, dpf, potem oba mehansko in računalniško odstranil, LMM senzor zamenjal, senzor tlaka izpušnih plinov, turbino dal pregledat in je z njo vse ok, pregledal še ene par drugih senzojev in je vse ok. Ima kdo še kakšen predlog, kaj bi še lahko bilo krivo?
prosim za nasvet. Imam Renault Megane 3, karavan, 1.5. dci, 81 kw, letnik 2012. Že dlje časa imam težavo z avtom. posebej poleti, ko je zunaj vroče in je avto pregret, se dogaja da med vožnjo občasno izgublja moč po par sekund in potem pride moč nazaj, pa spet in spet, včasih se potem prižge lučka za motor. Bil sem že pri več mehanikih in nihče ne more ugotoviti kaj bi bilo narobe. Menjal sem že egr, dpf, potem oba mehansko in računalniško odstranil, LMM senzor zamenjal, senzor tlaka izpušnih plinov, turbino dal pregledat in je z njo vse ok, pregledal še ene par drugih senzojev in je vse ok. Ima kdo še kakšen predlog, kaj bi še lahko bilo krivo?
Meizu ::
Kupi OBD reader in ko lučka zasveti takoj preveri katero napako vrže. Zna pomagat, ker "včasih se prižge lučka" je nočna mora pri servisih, ker tam ponavadi itak vse magično dela.
Mehanik pa itak ne bo avta vozil 3 dni cel dan da izzove napako. In ko enkrat začnejo ugibat - takrat se začnejo stroški.
Mehanik pa itak ne bo avta vozil 3 dni cel dan da izzove napako. In ko enkrat začnejo ugibat - takrat se začnejo stroški.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
joez7 ::
Lep pozdrav vsem.
prosim za nasvet. Imam Renault Megane 3, karavan, 1.5. dci, 81 kw, letnik 2012. Že dlje časa imam težavo z avtom. posebej poleti, ko je zunaj vroče in je avto pregret, se dogaja da med vožnjo občasno izgublja moč po par sekund in potem pride moč nazaj, pa spet in spet, včasih se potem prižge lučka za motor. Bil sem že pri več mehanikih in nihče ne more ugotoviti kaj bi bilo narobe. Menjal sem že egr, dpf, potem oba mehansko in računalniško odstranil, LMM senzor zamenjal, senzor tlaka izpušnih plinov, turbino dal pregledat in je z njo vse ok, pregledal še ene par drugih senzojev in je vse ok. Ima kdo še kakšen predlog, kaj bi še lahko bilo krivo?
Glede na to, da si večino odstranil, je velika verjetnost, da ti gre v overboost, pejt k temu, ki ti je fizično in programsko odstranil, bo pač moral še malo popraviti mapo. Mapa se bistveno spremeni, ko odstraniš EGR in DPF, drugačni pretoki skozi motor.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
DamijanD ::
Lahko bi bil tudi tlačni regulator ali pa senzor pretoka zraka (meni je nekoč pri starejšem avtu ta senzor zafrkaval in je avto občasno za nekaj časa šel v "safe mode"). Kaj so pa zabeležene napake v računalniku?
joez7 ::
Lahko bi bil tudi tlačni regulator ali pa senzor pretoka zraka (meni je nekoč pri starejšem avtu ta senzor zafrkaval in je avto občasno za nekaj časa šel v "safe mode"). Kaj so pa zabeležene napake v računalniku?
Tudi to je možno, maš pa že EURO5 motor, ta meri pretoke zraka 2x. Probaj zamenjati selenoid turbine in cevko od podtlaka, na dovodu do selenoida in od selonoida do turbine, lahko je šel tudi regulator turbine (na turbini), to preveriš tako, da gledaš pomik regulatorja, nekdo drug ti mora prižgati motor - pomik regulatorja, je nekje 3~5mm. Tester pa mora biti že kar dober, moj poceni še prebere EURO4, na 6 pa mi pokaže jezik. :)
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
smarkic ::
Mogoče preveri še cevko za dovod goriva, da ne ob vročini kje kaj popusti in potegne zrak.
hojnikb ::
če bi potegnala zrak, bi avto ugasnu...
Najprej na propr tester za renault (večina teh popoldancov ma generike, k ne bere vseh kod) in vprasat po zdravju, kaksno mapo ti je tuner naredu...
Najprej na propr tester za renault (večina teh popoldancov ma generike, k ne bere vseh kod) in vprasat po zdravju, kaksno mapo ti je tuner naredu...
#brezpodpisa
Daniel ::
Lep pozdrav vsem.
prosim za nasvet. Imam Renault Megane 3, karavan, 1.5. dci, 81 kw, letnik 2012. Že dlje časa imam težavo z avtom. posebej poleti, ko je zunaj vroče in je avto pregret, se dogaja da med vožnjo občasno izgublja moč po par sekund in potem pride moč nazaj, pa spet in spet, včasih se potem prižge lučka za motor. Bil sem že pri več mehanikih in nihče ne more ugotoviti kaj bi bilo narobe. Menjal sem že egr, dpf, potem oba mehansko in računalniško odstranil, LMM senzor zamenjal, senzor tlaka izpušnih plinov, turbino dal pregledat in je z njo vse ok, pregledal še ene par drugih senzojev in je vse ok. Ima kdo še kakšen predlog, kaj bi še lahko bilo krivo?
Si ga priklopil na uradni tester in ne na generika? Edine težave, ki sem jih imel s tem avtom (isti letnik, isti motor) so bili injektorji (in to se je na kitajskem OBD čitalcu tudi videlo). In to se je večinoma odrazilo poleti, ko je bilo treba na kakšno daljšo pot na avtocesto. Takrat je po kakih 150 - 300 km pričel občasno malo cukati, nato pa je po določenem času zmetal ven vse možne napake (powertrain, pollution, tempomat...). Nato si avto ugasnil ali pa tudi odstranil kleme na akumulatorju in čez nekaj časa je šel naprej. Včasih pa sem mu potem pobrisal napako preko OBD čitalca in je bil dober za naslednjih 10k km... No, to je šlo, dokler nismo v dveh letih 2x ostali na avtocesti, ker se je napaka stopnjevala tako daleč, da je računalnik odklopil eno od šob in je šel po treh cilindrih. Avtovleka domov, naslednji dan sem ga normalno vžgal in se odpeljal na servis kot, da ni nič. Menjali smo vse 4 injektorje pri približno 180k KM, 2 eno leto in 2 drugo leto. Od takrat nobenih težav več, razen ena cevka je počila, kjer gre nek višek olja iz turbine. Trenutno 208k KM. Še ena stvar, ki sem jo opazil ob začetku vse te odisejade je, da se je to rado pojavljalo, ko sem pritiskal kakšen gumb tempomata ali je bil le ta vklopljen. Ne vem pa, ali je dejansko kaj bilo na tem ali je šlo zgolj za naključje.
Zgleda, da je imela ena serija injektorjev nek defekt, česar pa seveda v garanciji na servisu niso omenjali, so samo brisali napake.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()
stara mama ::
^Enake izkušnje, 1.5 dci, letnik 2013, pač po treh cilindrih je začel lavfat.
Ti imajo siemensove injektorje, ki imajo življenjsko dobo ~150kkm (vse kar je več je bonus), takrat je cena obnove praktično enaka novim.
Za dobrega jurja vsi štirje novi in dela naprej BP pri 220k. (Če si mazohist, boš pa menjal samo enega in čakal, kdaj crkne naslednji).
Prvi indikator za te injektorje je pozimi, vžiganje v zelo mrzlem vremenu.
Ti imajo siemensove injektorje, ki imajo življenjsko dobo ~150kkm (vse kar je več je bonus), takrat je cena obnove praktično enaka novim.
Za dobrega jurja vsi štirje novi in dela naprej BP pri 220k. (Če si mazohist, boš pa menjal samo enega in čakal, kdaj crkne naslednji).
Prvi indikator za te injektorje je pozimi, vžiganje v zelo mrzlem vremenu.
Ekologija™ in Trajnost™
Daniel ::
Si jih dobil ugodno, mene je menjava na uradnem servisu stala tam nekje 1600 eur, če se prav spomnim. Injektorji so sicer Continental.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Daniel ()
Blinder ::
Če si dal 1600 € na uradnem servisu si jih tudi ti dobil poceni
Jaz sem pri mojem rešil posledice problema z dodatkom za gorivo. Podoben efekt bi dosegel, če bi tankal to dražje gorivo na črpalkah. Mogoče se lahko poskusi kaj takega
Jaz sem pri mojem rešil posledice problema z dodatkom za gorivo. Podoben efekt bi dosegel, če bi tankal to dražje gorivo na črpalkah. Mogoče se lahko poskusi kaj takega
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
stara mama ::
Nobeno gorivo ti ne reši elektronskega dela injektorja,
aditivi so pa sicer fajn, a to je le nategovanje življenjske dobe mehanskega dela.
In kaj boš pol, obnovil elektriko, čez 30k pa še enkrat ven in mehanske elemente?
aditivi so pa sicer fajn, a to je le nategovanje življenjske dobe mehanskega dela.
In kaj boš pol, obnovil elektriko, čez 30k pa še enkrat ven in mehanske elemente?
Ekologija™ in Trajnost™
Blinder ::
Poveš malo več informacij glede tega? Moje trenutno stanje je da preračunam, koliko me stanejo aditivi in koliko novi injektor(ji) (moji se ne dajo obnavljat).
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
stara mama ::
Poveš malo več informacij glede tega? Moje trenutno stanje je da preračunam, koliko me stanejo aditivi in koliko novi injektor(ji) (moji se ne dajo obnavljat).
https://motornaolja.com/produkt/dizel-a...
Od Bosch servisa Arčon, oni ti znajo najboljš svetovat.
Če tu ni na zalogi, ga ma on.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
fikus_ ::
Največja svinjarija je to, da ti prvo prodajajo brozgo od goriva (dodatek biodizla oz. etanola pri bencinu), potem to pa prodajajo še dodatke za h gorivu, da motor dela spodobno.
Kako že gre: vsaka svinjarija še ni prekršek ....
Kako že gre: vsaka svinjarija še ni prekršek ....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
nftexplorer ::
Golf 7 Variant 1.6 TDI karavan 85 kW 2019 letnik
Zanima me naslednje in sicer, včasih se med vožnjo random vklopi ta rumena špirala za grelne/žarilne lučke in motor izgublja moč oz. več kot 60 na uro ne gre (gas vrti v prazno oz. samo muči motor). Bil sem pri serviserju, ki je naredil diagnozo in našel napako: P256300 Senzor položaja regulacije tlaka turbopolnilnika, nemogoč signal.
Zanima me kaj moram menjat točno, ali je možna še kaka druga napaka okoli turbopolnilnika in približna cena za menjavo delov?
Hvala že vnaprej.
Zanima me naslednje in sicer, včasih se med vožnjo random vklopi ta rumena špirala za grelne/žarilne lučke in motor izgublja moč oz. več kot 60 na uro ne gre (gas vrti v prazno oz. samo muči motor). Bil sem pri serviserju, ki je naredil diagnozo in našel napako: P256300 Senzor položaja regulacije tlaka turbopolnilnika, nemogoč signal.
Zanima me kaj moram menjat točno, ali je možna še kaka druga napaka okoli turbopolnilnika in približna cena za menjavo delov?
Hvala že vnaprej.
Jebomir ::
Seznam vseh znanih napak na VW vozilih še kar pišejo in ni dokončan, tako da bomo težko prelistali.
Najd si specialista.
Najd si specialista.
Ahim ::
nftexplorer je izjavil:
Golf 7 Variant 1.6 TDI karavan 85 kW 2019 letnik
Zanima me naslednje in sicer, včasih se med vožnjo random vklopi ta rumena špirala za grelne/žarilne lučke in motor izgublja moč oz. več kot 60 na uro ne gre (gas vrti v prazno oz. samo muči motor). Bil sem pri serviserju, ki je naredil diagnozo in našel napako: P256300 Senzor položaja regulacije tlaka turbopolnilnika, nemogoč signal.
Zanima me kaj moram menjat točno, ali je možna še kaka druga napaka okoli turbopolnilnika in približna cena za menjavo delov?
Hvala že vnaprej.
Najdi serviserja, ki ima nadomestni senzor pri sebi (da ga bni treba narocat) in ugotivi ali je problem senzor, napeljava od senzorja ali racunalnik.
Pri nasem Renaultu je bil poskodovan kabel senzorja, ko so kabelcek zalotali nazaj je problem dokoncno izginil, je bila pa ocitno identicna stvar (boost pressure senzor je obcasno javil napako, avto je cisto nakljucno povsem "izgubil moc" za par sekund).
IL_DIAVOLO ::
nftexplorer je izjavil:
Golf 7 Variant 1.6 TDI karavan 85 kW 2019 letnik
Zanima me naslednje in sicer, včasih se med vožnjo random vklopi ta rumena špirala za grelne/žarilne lučke in motor izgublja moč oz. več kot 60 na uro ne gre (gas vrti v prazno oz. samo muči motor). Bil sem pri serviserju, ki je naredil diagnozo in našel napako: P256300 Senzor položaja regulacije tlaka turbopolnilnika, nemogoč signal.
Zanima me kaj moram menjat točno, ali je možna še kaka druga napaka okoli turbopolnilnika in približna cena za menjavo delov?
Hvala že vnaprej.
Mozno je marsikaj.
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Lamp (MIL) ON
Power Loss
Possible Causes
Wiring and/or Connections from/to Vane Position Sensor (G581) faulty
Engine Control Module (ECM) faulty
Vane Position Sensor (G581) faulty
Binding Issues due to Adjustment/Turbocharger
Excessive Carbon build-up
Vacuum Leak from/to Turbocharger (Wastegate) Actuator and Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Possible Solutions
Check/Replace Fuses
Check Wiring and/or Connections from/to Vane Position Sensor (G581)
Check Vane Position Sensor (G581)
Perform Ohm Test
Check Mechanical Turbocharger Operation
Rule out binging and excessive Carbon build-up
Check Vacuum Supply from/to Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) and Turbocharger (Wastegate) Actuator
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph...
Za občutek, kaj vse lahko gre narobe okoli turbo polnilnika.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Obnova turbine (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13306 (6730) | Twixz |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 201046 (161208) | BigWhale |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 67286 (47750) | blay44 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 200014 (165027) | Spajky |
» | Chip tuning box (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32489 (30057) | Blinder |