» »

Težave po obnovi turbine

Težave po obnovi turbine

1
2
»

DamijanD ::

Kateri pa je dober turbo servis? (tukaj se naštevajo samo slabi)

TheBlueOne ::

Jaz bi fake turbine odsvetoval. Verjetno je le, ko je nova ekvivalent originalu, potem pa kar hitro ne vec. Sem vecino kariere delal za OEM proizvodnjo za avtomobilsko, tudi turbine in lahko garantiram, da taksna kvaliteta, kot jo imajo originalne ne bi bila mogoca, ce ne bi bilo taksnih kolikcin, ki pa jih seveda lahko dosega samo dobavitelj vecjih koncernov.

Turbo dalec ni enostaven proizvod, ki bi se ga lahko kartako kopiralo.

RedDrake ::

Vsekakor. Zato pa so pred leti te kopije dobesedno razpadle po 10kkm.
Ampak podcenjevali ste japonce pred 50 leti, podcenjevali ste korejce pred 20 leti in podcenjujete kitajce danes.
I see a patern.
Poleg tega, kako veš, da recimo Garret ne dela turbin v Šenzenu?
In potem tam kakšno nedeljo zvečer nastane še serija "poceni" izdelkov.

Dober turbo servis?
Nimam pojma. Saj če se nese stvar v pregled, verjetno ni drago, magari če daš vsem trem pregledat.
Vsekakor ceneje kot 1k EUR za OEM.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

TheBlueOne ::

RedDrake, prakticno vsi imajo pokrito celotno triado (USA, EU, Kitajska). Ampak ce jih dela maticno podjetje, potem je kakovost bolj kot ne enaka. Standard na Kitajskem ima minimalna odstopanja, bolj v smislu tam, kjer se v EU pretirava. So tudi kaksne razlike v material handlingu, kjer je kaksen robot manj na Kitajskem, ker enostavno ni casa dovolj hitro integrirati. Stranke imajo identicne zahteve, ker so stranke iste. Torej razvoj pri procesih in kakovosti se na Kitajsko praviloma kopira z manjsim zamikom. Zahteve pa so zelo rigorozno dolocene.

Se ne splaca dvakrat razvijati, linije EU-Kitajska so copy paste. Da bi jih kopiral kdo tretji ni mozno, ker v avtomobilski se modeli tako hitro menjajo, da se OEM proizvajalci komajda sledijo s svojo vojsko razvojnikov. Vse to je mozno samo zaradi mase prodanih, drugace lahko pozabis. Tudi ce bi kdo zelel postaviti se kaksno linijo ne bi nasel podjetij, ki so sposobna na hitro, ker ze vsi delajo na 100%+ normalne kapacitete.

RedDrake ::

Delam tudi v razvoju avtomatizacije in posebne elektronike.
Tam okoli 2011 smo iskali mikro oled zaslon (SVGA velikosti 8mm x 6mm).
EU? Ni proizvajalca
USA? Vse "military tech", cene od $3k naprej za en kos
Kitajska? "No problem", $350 na kos z vključeno letalsko fedex dostavo ...
Zasloni imajo za seboj že več kot 15000 ur delovanja, pa ni še niti eden od 18-ih crknil.
Vem, anekdotni primer, ampak ...


Se ne splaca dvakrat razvijati, linije EU-Kitajska so copy paste. Da bi jih kopiral kdo tretji ni mozno, ker v avtomobilski se modeli tako hitro menjajo, da se OEM proizvajalci komajda sledijo s svojo vojsko razvojnikov. Vse to je mozno samo zaradi mase prodanih, drugace lahko pozabis. Tudi ce bi kdo zelel postaviti se kaksno linijo ne bi nasel podjetij, ki so sposobna na hitro, ker ze vsi delajo na 100%+ normalne kapacitete.

Se precej strinjam.
Ampak, kam pa dajo OEM-i zastarele linije, za zastarele modele?
Recimo tisti Garret, ki ga omenjam je bil enak od 1996 do 2012. Od takrat naprej afaik nihče ne uporablja tega modela.
Torej?
Kako veš, da ni orodij za izdelavo odkupil nek random kitajski koncern in sedaj štanca "rezervne" dele namesto OEM-a?
Tu je veliko opcij. Ampak first hand poznam človeka, ki je v tunanem Saabu (iz 250KM na ~330KM) naredil že čez 60kkm na kitajski turbini, pa je še vse ok ...

TheBlueOne ::

Orodja so last OEMa in jih ne dajo za nobeno ceno. Poleg tega morajo 10 let zagotavljato rezervne dele. Ze eno orodje za vpenjanje v obdelovalnih strojih stane nekaj 100kEUR (samo mali delcek linije). To so drage zadeve, za katerimi stoji dosti razvojnih ur. Orodja so tudi specificna za obdelovalne stroje in jih je drago prilagajati, ce stroj ni identicen nemogoce. Podjetja, ki delajo te stroje so bukirana za eno modelno generacijo naprej.... Nisem delal za Gerret. :)

Drugace zna biti, da katera zdrzi, ampak je verjetno loterija. Ce ni, potem smo mi pretiravali za 100x, pa je se vedno bila kaksna slaba serija. :) Tudi tvoja primerjava z Oledom ni aplikativna, druga specifika...

Me veseli, da je tukaj se kdo iz mojega podrocja. :)

Zgodovina sprememb…

borisk ::

tilko, sej lepo da si delal v avtoindustriji, ampak vpenjalna šablona za obdelovani center ni nekaj 100keur, toliko še stroj ni, na katerega je vpeta. turbo je sestavljen iz majhnih kosov, ki jih lahko iznajdlivi kitajci delajo pod vsakim mostom v dveh fabrikah. še najbolj so pri turbotu pomembni ležaji in kompresorko in turbinsko kolo. balansirat mora tako garet kot chang iz ningboja ima pa mogoče malce več dela.
random google zadetek http://www.china-turbocharger.com/
Če znaš nardit en tip, lahko nardiš tudi 20 drugih tipov. mislim da ima veliko teh turbo "servisev" ki so sedaj precej popularni, zalogo kitajskih jeder, preverijo balans, in hop, obnovljen turbo je tukaj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borisk ()

LeQuack ::

Ja sam ne moreš enmu z BMW-jem prodat pocen turbine, mora bit draga da se počuti, da je plačal za nekaj konkretnega.
Quack !

TheBlueOne ::

Borisk, si siguren? Jaz sem te linije planiral. Sicer je bilo moje podrocje material handling ampak poznam tudi cene za ostale korake. ;) Je res, da je pri nas slo vpeti vec delov po setu ampak cene so bile tam kjer pravim. Stroj pol mio+ za frezerijo, kje je se drejanje, ki ima svoja orodja in tu govorim samo o prvi fazi pri obdelavi ohisja lezajev. Vsi stroji so narejeni posebej za izdelek, niso kaksni univerzalni cncji. Vse je drago, ker mora biti relativno hitro, drugace ni racunice.

Vsi deli niso mali. Ohisje lezajev, pokrovi ipd so kar veliki in se ne samo vlijejo in pripnejo, ampak se po vlitju naprej obdelujejo.

O nekih detajlih ne bi, ampac cene projektov v automotive so visoke, ker je razmerje med hitrostjo proizvodnje in kvaliteto nasponano. Ce nimas kolicine absolutno ni mogoce zagotavljati kakovosti, ki je predpisana v industriji. Ce bi ti povedal samo koliko stane "Rustsatz" za linijo za en model, bi ti takoj bilo jasno, da zadeva ni sala.

Ce pa menis, da lahko vse postimas tako poceni, kar meni skoraj vsak, ki s tem nikoli ni imel pravega stika, pa ti predlagam, da posljes CV OEM liferantom. Bos absoluten superstar.

Ampak cisto verjamem, da se da stare v dolocenih primerih popravit. Ne verjamem pa, da lahko kdo za mli denar dela podobno zanesljive nove.

Zgodovina sprememb…

borisk ::

Namenski stroji normalno da so dragi, zelo efektivni, ampak zelo nefleksibilni. Za kitajca, ki dela po par tisoč turbin enega tipa (razen za reno in WV:D) takšen stroj ni. lahko pa v takšni fabriki delajo popolnoma drugačen produkt v nekaj tednih.

Posamezni koraki in njihovo število mi je jasno, prav tako čas za izdelavo. Pogoji dela v avtoindustriji so mi sicer znani, ker sem delal v podjetju z ISO/TS 16949, ampak so mi pogodbe za nekaj let vnaprej s promilnimi maržami nekako odveč...

Drugače sem zihr da ima kar nekaj teh kitajcev ISO/TS 16949 pa ne samo papir, pa tudi da lahko kljub njihovim cenam delajo procentualno večji profit kot Garret in podobni. konec koncev je price per kilo pri turbotu zelo dober [;-)] verjetno eden boljših pri sestavnih delih avtomobila.

TheBlueOne ::

Niso nefleksibilni za to kar so. Za to za kar so narejeni so ultrafleksibilni, ker ce gledas posebej turbine bos opazil, da imajo priklope na razlicnih stranih ohisja. Umetnost je narediti vpenjalna orodja, ki omogocajo obdelavo tam kjer je potreba in so dovolj rigidna. Moras vedeti, da se dela na linijah razlicne modele in da se vec cas posodabljajo, menjajo....

Poglej si kaksno ohisje in pomisli kako bi ga vpel, da prdes z ustrezno velikim spindlom do vseh povrsin. Potem pa poglej se enaga in zna biti, da bos opazil, da je vse drugace razmetano. ;) Ne pozabit, da v tem primeru obdelujes litino, ki je trda, nehomogena in da so spidnli resno veliki.

Kar ti predvideas za Kitajce je podobno proizvodnji prototipov, ki se dela na bolj obicajnih strojih ampak tam pa ne bos prisel niti priblizno blizu cen klasicne proizvodnje, tudi ce ti jih delajo Kitajci.

Ce hoces delati poceni turbine enostavno mora trpeti kvaliteta, druge ni. Ne verjamem, da je en del ponaredka v specifikacijah, ampak tudi verjamem, da je zadeva nefunkcionalna, ji pa ne bi zaupal.

mat xxl ::

Evo Rupsi, za tebe, pa še za ostale, da vam ne bodo naši po draguljarskih cenah prodajali.....

Kolega, se je kar gor zapeljal, počakal 2 ure, pa je bilo za 33% denarja, kot bi bilo na pooblaščenem BMW servisu kupljeno in menjano.

https://www.turbolader.net/

Reci pa samo uuuuuauu hvala !

jest10 ::

Btw, koliko je to slabo, če turbina malo piska(visok, enakomeren zvok) pri pospeševanju, ampak le, ko je temperatura olja med 80 in 90 stopinj? Pri popolnoma ogretem olju se ne sliši nič.

fikus_ ::

Načeloma je turbina načeta, lahko da bo delala še nekaj 10 kkm brez problema, lahko da ne. Malo več pozornosti namenjaj motornemu olju in pravočasni menjavi.
Nisi napisal kater avto. Sem slišal, da se to rado dogaja Renaultu, nekateri se s tem obremenjujejo, drugi pač vozijo naprej.

In še dodatek za "poznavalce" avto industrije. Dela se na tem, da se isti/enak del vgradi v več različnih tipov/proizvajalcev avtomobilov, kar močno poceni proizvodnjo. Razlike so v oznakah/nalepkah in potem cenah rezervnih delov.
Še malo anekdote; vetrnica turbine na tlačni strani je iz "povprečnega" aluminija (sicer brez napak v materialu). Mersko enaka za "Nemca" kot "Italijana", razlika samo, da je za "Nemca" eloksirana, za "Italijana" ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

jest10 ::

Gre se za Škodo 1,2 tsi motor z 20k km

DamijanD ::

Določene turbine tudi bolj piskajo kot druge. Meni na trenutnem avtu piska že od začetka (na prejšnjem mi ni) in sem bil kar paničen na začetku. No sedaj po 280kkm (avto jih ima čez 350kkm) ima še vedno enak glas. Je bila pa preventivno pregledana par mesecev nazaj in je baje vse ok.

TheBlueOne ::

Piskanje praviloma ni nek hud problem in se ga lahko tudi bp resi. Ne vidim razloga, zakaj bi zaradi zvizganja sel v komplet obnovo, ce pa zadeve resi ze novo tesnilo ali pa morda malo improvizacije, kjer pridejo pokrovi cez "propelercke". Dokler je ohisje ulezajenja, lezaji ter tesnenje olja OK ne bi smelo biti pretiranih tezav. Tisti, ki gre v taksnem primeru piskanja v komplet obnovo se morda resi piskanja, ampak je po vsej verjetnosti poslabsal turbino kot celoto.

Buggy ::

Jaz bi tudi rabil enega struckota za diagnostiko in potencialno obnovo turbine.
Zadnje case se, ko je avto ogret, slisi pri WOT res motec zvok, kot bi nekaj puscalo. Tega zvoka prej nisem zaznal. Preveril sem cevi (od airboxa do tubine celo zamenjal, ker je bila naceta), membrano v ventilu za recirkulacijo (BPV) pa na oko ni videti tezav. Morda je sumljiva le cev na topli strani (od turbine do interkulerja), ki je od spoja (O-ring in en cuden mehanizem) kar konkretno oljna.

Zmeraj bolj se nagibam k dejstvu, da je po 200kkm dobila turbina nekaj lufta in lopatice pri vecjem boostu (20psi), ko je avto topel malce podrgnejo.

slisi se nekak tako (sem danes na poti na malco posnel s telefonom in se bolj slabo slisi)

https://photos.google.com/share/AF1QipP...

Skratka rabim koga ki bi najprej diagnosticiral in sele potem popravljal ;)
Gre za 2.0 Turbo bencin in Borg Warner turbo K04.

Potem pa se glede obnove ali kar nakupa kitajca:

https://www.ebay.de/itm/253072423477?ss...

Na tistem linku zgoraj iz DE sem dobil ponudbo za 1K€
Predlogi - nasveti dobrodosli.

LeQuack ::

Buggy je izjavil:

Jaz bi tudi rabil enega struckota za diagnostiko in potencialno obnovo turbine.
Zadnje case se, ko je avto ogret, slisi pri WOT res motec zvok, kot bi nekaj puscalo. Tega zvoka prej nisem zaznal. Preveril sem cevi (od airboxa do tubine celo zamenjal, ker je bila naceta), membrano v ventilu za recirkulacijo (BPV) pa na oko ni videti tezav. Morda je sumljiva le cev na topli strani (od turbine do interkulerja), ki je od spoja (O-ring in en cuden mehanizem) kar konkretno oljna.

Zmeraj bolj se nagibam k dejstvu, da je po 200kkm dobila turbina nekaj lufta in lopatice pri vecjem boostu (20psi), ko je avto topel malce podrgnejo.

slisi se nekak tako (sem danes na poti na malco posnel s telefonom in se bolj slabo slisi)

https://photos.google.com/share/AF1QipP...

Skratka rabim koga ki bi najprej diagnosticiral in sele potem popravljal ;)
Gre za 2.0 Turbo bencin in Borg Warner turbo K04.

Potem pa se glede obnove ali kar nakupa kitajca:

https://www.ebay.de/itm/253072423477?ss...

Na tistem linku zgoraj iz DE sem dobil ponudbo za 1K€
Predlogi - nasveti dobrodosli.


Opel tudi prodaja že obnovljene dele:
http://www.opel.si/content/dam/Opel/Eur...
https://www.opel.si/za-lastnike-vozil/v...
Quack !

TheBlueOne ::

Si siguren, da je turbo? Morda kaj pri izpusnem sistemu?

Naceloma bi moralo olje zunaj turbine biti manjsi problem (dokler ga ne izgubljas prevec), znotraj bi bil vecji ampak tega ne vidis, no vsaj ne pri motorju. Dokler olje normalno krozi in podmazuje turbo, se le ta ne bi smel pritozevati. :) Ce bi imel lezaj toliko zraka, da bi se lahko os nagibala, kar dvomim, da bi drzalo dolgo, bi moral izgubljati ze kar nekaj olja in temu primerno kaditi?

Jaz bi na zracnost pri lezajih stavil, ce bi avto kadil in imel manj moci. Samo nek zvok, praviloma piskanje bi stavil na tesnenje.

Ce bi imel probleme s turbino sam, je ne bi menjal dokler avto ne bi kadil ali izgubil moci ali tezil s checkengine lucko.

Sicer pa nisem mehanik, ampak samo teoretik, ker sem bil bolj pri razvoju proizvodnje za doticen izdelek kot pri reklamacijah. :) Sem zgolj poducen o tem kako tocno delujejo in ne garantiram, da imam prav.

Buggy ::

TheBlueOne je izjavil:

Si siguren, da je turbo? Morda kaj pri izpusnem sistemu?

Naceloma bi moralo olje zunaj turbine biti manjsi problem (dokler ga ne izgubljas prevec), znotraj bi bil vecji ampak tega ne vidis, no vsaj ne pri motorju. Dokler olje normalno krozi in podmazuje turbo, se le ta ne bi smel pritozevati. :) Ce bi imel lezaj toliko zraka, da bi se lahko os nagibala, kar dvomim, da bi drzalo dolgo, bi moral izgubljati ze kar nekaj olja in temu primerno kaditi?

Jaz bi na zracnost pri lezajih stavil, ce bi avto kadil in imel manj moci. Samo nek zvok, praviloma piskanje bi stavil na tesnenje.

Ce bi imel probleme s turbino sam, je ne bi menjal dokler avto ne bi kadil ali izgubil moci ali tezil s checkengine lucko.

Sicer pa nisem mehanik, ampak samo teoretik, ker sem bil bolj pri razvoju proizvodnje za doticen izdelek kot pri reklamacijah. :) Sem zgolj poducen o tem kako tocno delujejo in ne garantiram, da imam prav.



Lucke in kode preko Tech2 za turbo ni nobene. Avto ne kadi nic. Porabe olja skorajda ni, med intervali 15Kkm oz dvakrat na leto ko se ta menja. Olje je sinteticno Mobil 1 0W40. Ko sem na sesalnem delu potipal in pogledal lopatice so super in brez zracnosti, levo desno ali ven not...vsaj kot sem lahko s prsti not posaril.

Zgleda pa takole:




kar se pa izpuha tice pa tudi jaz malo sumim, da bi lahko bil potencialni urzah za ta zvok (pri 10s na posnetku se morda se najbolj slisi).
Zadnjic sem je pri Ajdovscini povozil neko zelezje, ki je lezalo na cesti in sem moral klicat avtovleko, ki je pri prazni gumi ko je avto spuscal nasedel na rampi z izpuhom in potem se malo rinil v takem stanju, da je avto crknil :)

Lahko da je kej losal downpipe pri turbotu takrat, pa zdej tam ropota? Ko je mrzel avto se tega zvoka ne slisi...samo ko je vroc po ene 10 minutah in scasoma se mi zdi, da je vedno bolj glasen oz. se slisi kot otroci ko dajo jezik ven in pihnejo :) Takrat se mi zdi, kot da motor nima pravega boosta, ceprav preko OBD-ja kaze 20 psi, kar je ok :S

Hvala za tole glede originalnih prenovljenih delov, nisem vedel za to ponudbo. TNX!

Torej k idejam...kdo mi znal pinpointat problem od teh servisov.

Kot sem rekel kode/lucke nobene, serviserji pri katerih sem bil pravijo vozi in ce bo glasneje ali pa ce se pojavi kaksna lucka, bomo potem reseval...kar pa meni nekako ni vsec :)

TheBlueOne ::

Jaz bi pricakoval, da pride lucka, ce boost ni v tolerancah.

Poglej se malo izpusni sistem. Morda samo kaj vibrira. Se mi bolj kot cviljenje pihanje ali sobanje slisi kakor, da prihajajo vibracije ali zvok brez dusenja iz motorja.

RedDrake ::

Mnja, tudi jaz bi rekel, da je nekje luknja - lahko intake ali manj verjetno na izpuhu.
Če avto vleče ok, potem hujšega zaenkrat ni.
Opcija je tudi, da imaš v vakuum sistemu kako luknjo, pa slišiš kako tam srka zrak notri. Teoretično je možno, da je še dovolj podtlaka da avto funkcionira normalno, hkrati pa vakuum pumpa dela na 150% ...
Možna je tudi recimo kaka razpoka na ICju ali kaj takega.
Ker output uhanjanje pred lonci je ponavadi glasno in bobneče.
Se mi ne sliši tako.
Ko boš prišel domov, odpri pokrov, pošlji ženo v avto, v ler, pa naj stiska gas, ti pa lociraj izvor šuma.

Buggy ::

...Ko boš prišel domov, odpri pokrov, pošlji ženo v avto, v ler, pa naj stiska gas, ti pa lociraj izvor šuma.


hehe tole je samo v teoriji mozno, ker me ze tako grdo gleda ker med potjo domov testiram stvari :)

Drugac pa v leru se skoraj nic ne slisi, ker mora biti load na motorju. Najbolj slisim v drugi iz 2Krpm v hrib in pohodim gas. Co grem med bajtami na obeh straneh me je kar strah tolk sika ;)

Sem pa vceraj probal se drug bypass ventil (na sesalnem kolektorju pride s tremi cevkami), ki uravnava pritiske iz vakum rezervoarja, charge pipe pred loputo za zrak, in ki grejo do recirkulacijskega ventila z membrano na turbini (diverter valve oz. BPV oz recirc valve) , pa ni bilo nic drugace :S

Ce je kje leak mora biti tak da ga ECU ne zazna, saj ni kode. A je mozno da bi mi ga sral ravno ta originalni BPV na turbini in bi ga bilo smiselno menjati za aftermarket.
membrana je sicer cela, lahko da je feder opesan. Ko sem ga dal dol je bil pri ugasnjenem avtu v stisnjeni poziciji (vakuum)...a je to sploh ok?

tukaj ko ga vlece ven je membrana v poziciji, kjer je feder raztegnjen, pri meni je bil zaradi vakuma stisnjen in sele ko sem na roke membrano odstrnil je popustilo vse skupaj.

A je mozno da imam BPV vedno v skrajni poziciji...a bi za to javljalo kodo?

Tnx za ideje deci!

darkolord ::

Malo offtopica, ampak mogoče je kaj takega: :))

RedDrake ::

Buggy je izjavil:


Drugac pa v leru se skoraj nic ne slisi, ker mora biti load na motorju. Najbolj slisim v drugi iz 2Krpm v hrib in pohodim gas. Co grem med bajtami na obeh straneh me je kar strah tolk sika ;)

Sem pa vceraj probal se drug bypass ventil (na sesalnem kolektorju pride s tremi cevkami), ki uravnava pritiske iz vakum rezervoarja, charge pipe pred loputo za zrak, in ki grejo do recirkulacijskega ventila z membrano na turbini (diverter valve oz. BPV oz recirc valve) , pa ni bilo nic drugace :S

Ce je kje leak mora biti tak da ga ECU ne zazna, saj ni kode. A je mozno da bi mi ga sral ravno ta originalni BPV na turbini in bi ga bilo smiselno menjati za aftermarket.
membrana je sicer cela, lahko da je feder opesan. Ko sem ga dal dol je bil pri ugasnjenem avtu v stisnjeni poziciji (vakuum)...a je to sploh ok?

tukaj ko ga vlece ven je membrana v poziciji, kjer je feder raztegnjen, pri meni je bil zaradi vakuma stisnjen in sele ko sem na roke membrano odstrnil je popustilo vse skupaj.

A je mozno da imam BPV vedno v skrajni poziciji...a bi za to javljalo kodo?

Tnx za ideje deci!


Če bi bil BPV vedno v skrajni legi, bi ti:
- v primeru skoz zaprtega ventila potencialno poškodovalo turbino (in 100% bi imel lučke)
- v primeru skoz odprtega ventila ni šans da bi imel polno moč

In sedaj, ko sem to napisal ...
Kaj če se BPV pri WOT ne zapre čisto do konca, ampak ostane malce odprt?
Pod obremenitvijo bo ECU nabil pritisk kolikor ima dovoljeno, verjetno je BPV v tem primeru zaprt do konca. Če ni, zna malo žvižgati?
Preveri vakum cevke do BPV, če so ok, menjaj BPV, I guess?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Buggy ::

@Reddrake: hvala za tvojo ekspertizo. Vceraj narocil en BPV (FORGE princip z razlicnimi trdotami fedrov), ki namesto membrane uporablja batek. Ko dobim in menjam sporocim. Cevke za vakum in charge sem pa ze pregledal na oko, bi verjetno moral na kaksen tester peljat, kjer bi pri ugasnjenem motorju cel sistem dal pod pritisk cca 1.4bara in pol poslusal ali pa gledal milne mehurcke.

Zamenjan sem imel tudi ze vakum rezervoar, tako da ta naceloma ni problem, sploh ker vakum v BPV-u je, ker kot sem rekel, ko sem ga odsraufal s turbine je membrana na polno skupaj tiscala (stisnjen feder). Lahko je res feder presvoh, ko bi moral raztezat membrano, sploh ker je avto cipan in ima povecan default boost, ki ga po toliko letih ta BPV ne zna vec hendlat.

Sam se to, pol pa neham smetit. Kaj pa solenoid na turbini, je kaj znan da dela probleme? Tistega za vakum na sesalnem kolektorju sem preveril in menjal pa je ok tistega za turbino pa se tezko doseze. Je sploh smiselno tam sarit?

Se javim na ZS ce bo kaj novega. Hvala se enkrat ostaleim pa sry za smetenje.

Buggy ::

Ce koga zanima kaj je bil problem za tiste zvoke, ko se je avto segrel dodam malo followup-a:

Avto je razstavljen in sumi se dva potencialna krivca:

pocen var na prekatalizatorju takoj za turbino (prvi 200 celicni kat, kjer sta gor obe lambde)
 cat

cat



 cat_2

cat_2



ter kot pravi na servisu, razpoka na izpusni komori turbine:

 izpusna komora

izpusna komora



ko je od znotraj posprical z brakecleanerjem je pritekel na zunanjo stran :(

 turbo_sledi

turbo_sledi



Pravi pa v Lescah mojster da je tale pok izpusne komore (sredinska preklada) prisoten skoraj pri vseh turbobencincih, le da je sel moj pok verjetno se malo bolj globoko in ko se segreje verjetno tukaj tudi sika?

Sem pa tudi BPV zamenjal in nadleznega zvoka ni odpravilo (no zdej vem kje je krivec) je bil pa avto zato malo bolj odziven :)

 Forge like

Forge like



Zdej pa imam sledece opcije. To zlitino se baje ne da popraviti, kot se je popravljalo (zavarilo) vcasih izpusne kolektorje ali pac?
A mojstri ki obnavljajo lahko zamenjajo samo ta del izpusne komore?

Ce se ne da sanirati bo treba v nakup nove.

Nova obnovljena turbina na original servisu me pride 1200€, Zgornji kitajc iz ebaya za 300€ je v tem primeru zelo mamljiva (magari samo za komoro) samo me malce skrbi, je pa se ena starcuna ce kdo pozna ki je pa malenkost drazja

https://www.ebay.de/itm/Turbolader-OPEL...


Tisti nemski link STK Turbo Technik pa zeli 960€ brez postnine, gre pa kot razumem za nov turbo in ne obnovljen.


Potem imam pa se US ZZPerformance za cca 850€ s postnino in carino, samo tam bo pa trajalo da pride sem :(

https://zzperformance.com/ecotec/turbo-...

dejan3004 ::

Zdravo,

sem nov na forumu in registriral sem se ravno z namenom, da še jaz opišem svojo izkušnjo z turboservisom Bezlaj. Tester mi je pokazal, da je aktuator turbine za nič. Bezlaj je bil edini, ki je imel aktuator na zalogi. Ga kličem, se zmenim in avto peljem na servis. Avto naj bi bil fertik v 2h urah...po 8h urah ga kličem, če lahko pridem po avto na kar mi odgovori, da je pregledal avto in ugotovil, da ni aktuator ampak neka vakumm pumpa. Ok, se zmeniva da zamenja in da pridem naslednji dan dopoldne po avto. Ga kličem naslednji dan ob 15h mi reče da je zamenju ampak ni vakumm pumpa in ne ve kaj je, zato ga je peljal VAŠKEMU ELEKTRIČARJU, da bo pogledal. Mi ni bilo prav ampak ok zdej je kar je, samo da se avto popravi. Me zopet ne pokliče cel dan. Ga spet jaz pokličem drug dan, in mi reče da ne ve kako, ampak je spregledu da so neki elektro deli not v turbini za nič in je treba turbino obnovit. Cena cca. 450e+200e roke, torej cca. 650e popravilo. Ostale stvari so načeloma ok samo te elektro deli so za zamenjat. Zmeniva se, da bo še malo pogledal, če lahko kakšno cenejšo opcijo najdeva in se slišiva. Pokličem jaz druge servise, ki se ukvarjajo z obnovo turbin, in vsi so bili cenovno tam-tam. obnova CELOTNE turbine cca 350-400€+cca. 100-150€ za delo. Torej smo recimo na 550€ najdražja opcija. Ga kličem, mu povem da če lahko nardi za tako ceno naj naredi, drugače peljem drugam. Me kliče nazaj čez 30min in reče da bo cenej poštimal. Ga kličem naslednji dan če lahko pridem po avto, in mi reče da še išče rezervne dele in ne najde. Mu rečem ok naj pusti pridem po avto in peljem drugam, ker avto nujno rabim. Me kliče čez pol ure, da je "slučajno" našel glih del, ki paše v mojo turbino in da bo avto fertik naslednji dan dopoldne. Mu pišem naslednji dan kdaj lahko pridem po avto in koliko denarja prinesem, na kar mi odgovori popoldne in 420€. Debelo pogledam sms, ga pokličem in ga vprašam, če je se slučajno zmotil? Mi odgovori, da ne in da je tok denarja in pika. Da je bila turbina not cela polomljena in so bili not kamenčki in listje(nisem nek stručko ampak ne vem kako je lahko not listje pa kamenčki če ja zaprt sistem) in da je ni mogel obnoviti ampak mi je dal drugo obnovljeno. Mu rečem, naj vrne avto v prvotno stanje, in mi vrne mojo turbino not, da ga bom peljal drugam. Na kar pade ven in da mi bo vse vn potrgal, in če sem neumen in prizadet, itd...In na koncu, če hočem v prvotnem stanju ga dobim v sredo(klical v petek)ker je mehanik na dopustu. Mu odgovorim, da pridem po službi po avto in me ne zanima. Ko sem malo zadihal, mu odpišem, da mu prinesem 720€(ker ne vem česa je res zmožen in da nebi res še kaj dodatno uničil). Po službi se odpravim po avto, gospoda seveda "ni bilo doma" in je poslal ženo.Najprej vidim 2 mehanika(prej je rekel da je edini ki ga ima na dopustu), nato žena pristopi, da ji je Tomaž rekel, da sem napisal, da ne bom plačal in naj mi avta ne da. Odgovorim gospe, da bom plačal vse in naj mi da avto. Pred tem ga pokličem in seveda se mi ne javi. Ko ga je klicala žena, da bom plačal, se ji je javil v 2 sekundah. Dobim račun in na računu postavka 7ur dela, 245€.
Vsi ostali so mi rekli, da za delo vzamejo 100-150€. Zanima me, če mi lahko kdo prosim pove, ali je dejansko dela z menjavo turbine za 7ur? Glede na to, da je bila menjava, ker mi je dal drugo obnovljeno in ne obnova?

Čez vikend, sem imel veliko relacijske vožnje in opazil da avto veliko slabše potegne in veliko več porabi goriva. Na 140km/h v 6 prestavi je bila poraba med 7-7,5L, kar je bila prej nekje med 5,8-6,2L. Mi lahko kdo prosim svetuje oz pove, kaj bi lahko bil vzrok?

Gre pa za avto Audi a4, 2.0 TDI, 143km in prevoženih 180.000km.

LP, Dejan

fikus_ ::

Če je res delal vse to, potem je verjetno res 7 ur dela. Zdaj, ali je šalabajzer ali ne, ne morem sodit.

Praktično vsi mehaniki bi samo menjali del, če še vedno ne gre, drugi del in tako naprej, . . . Plača se pa vse (delo in menjavo nepotrebnih delov). Malo kdo se dejansko spozna in ugotovi, kaj je narobe.

TheBlueOne ::

Kar se mene tice mi teh sedem ur ne bi slo v nos.

Ce si preprican, da avto ne dela isto, potem pa bi ti skoraj predlagal, da zacnes razmisljati o drugem, ker neoptimalno delovanja s casom se marsikaj potegne s sabo oziroma lahko radikalno skrajsa zivljenjsko dobo motorja, se bolj izpusenga sistema in vsega vmes...

Reklamacijo na podlagi tvojega obcutka verjetno ne bo slo uveljavljati.

r00k ::

180k km in že problemi z turbino, slavni neuničljivi TDI..

Tilen ::

Verjetno uvožen in trikrat prevrteni kilometri. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

dejan3004 ::

delal je že vse to, ampak po njegovih besedah naj nebi računal nič od tega, ker je njegova napaka da je menjal kar ni pokvarjeno. Računal naj bi samo delo , ki ga je porabil za menjavo turbine. Tukaj se mi zdi malo spornih teh 7ur. In sporno mi je, da so vsi ostali, ki sem jim pisal za menjavo rekli med 100-150€ za roke on pa je računal 250€. Avto sicer je iz Nemčije, ampak ima vso zgodovino v elektronski obliki. Preverjal sem vse pri pooblaščenih servisih, kjer so rekli da po izpisu zgodovine vse štima in so bili vsi servisi narejeni po intervalih kot morajo biti. Prepričan sem, ker vidim po porabi da je bistveno višja. Tudi sam resno razmišljam o menjavi, ampak bi rad mirne vesti prodal avto in zadevo popravil pred prodajo.

P.S. zgoraj sem se malo zatipkal, cena je bila 720€ ne 420€.

TheBlueOne ::

Kaj bi sploh rad? Dobil denar nazaj ali avto spravil v neko optimalno stanje?

Za menjavo turbine je to za moj okus OK cena oziroma poceni. Teh nekaj sto € bos takoj pokuril z izgubljenim casom in dizlom, ce se bos hodil kregat do njega. Pri ostalih pravtako ne ves, ce bi cena na koncu bila ista. Nimas neke resne osnove, da kaj naredis in dobis nazaj kaksen stotak.

Kar se tice kakovosti popravila, pa je brez da diagnostika pokaze napako tezko definitivno trditi, da kaj ni OK. Je pa cisto mozno, da avto sedaj tece nekje na mejnih vrednostih, kar pa je lahko usodno za kaksno komponento, ni pa nujno.

Ce si preprican, da kuri vec in nima ustrezne moci, potem imas povisan riziko za tezave. Glede na to, da si se odlocil za nemski avto srednjega razreda je teh 720€ pri 180.000km (ce so realni) dosti poceni, se posebej ce bo naslednjih 50.000km to edini problem.

Racunaj, da je nov verjetno stal kaksne 50k€, kar pomeni, da so popravila brez problema tudi vec k€.

dejan3004 ::

Razumljivo vse in tudi jasno mi je, da za tak avto niso najbolj poceni popravila. Niti mi ni več toliko sporna cena, kolikor mi je sporna kvaliteta servisa. Kot berem po forumih nisem edini, ki je imel težave z njim in veliko je takih, ki jim je po servisu pri Bezlaju avto začel crkovati in temu bi se rad izognil. Kar se tiče tega kaj hočem- trenutno bi rad avto spravil v tako stanje da dela normalno in se ne tresem vsakič, ko grem na pot da bo kaj crknilo zaradi nepravilnega delovanja. Mi je seveda tudi sporno to, da je najprej rekel en znesek, potem pa ceno dvignil brez obvestila o tem. Da o njegovem odnosu niti ne govorim, ampak pustimo sedaj to. Želel sem samo deliti svojo izkušnjo, in svetovati če je le možno čim dlje od Bezlaja.
In seveda vprašati, če mi zna kdo mogoče povedati, kaj bi lahko bil vzrok da mi po menjavi turbine avto ne vleče in porabi več.

TheBlueOne ::

Obnavljanje je v vsakem primeru riskantna zadeva. Jaz bi predvideval, da kaksne 20% strank na koncu ni zadovoljnih, kar garantira zvrhano mero pritozevanja, ne pomeni pa nujno, da delavnica dela ne opravlja korektno. Na drugi strani so cene relativno nizke za doticno delo, za stranke pa visoke, kar je idealen recept za konflikt.

Iz tega razloga nek resen servis s taksnimi zadevami niti ne zacne in v prvo vgradi novo turbino in zaracuna se kaksen EUR vec za resevanje morebitnih reklamacij. Tale pa verjetno vse dela na budget sistem, kar pa seveda pomeni, da so reklamacije sicer mozne, ampak v primeru, da mu za ta drobiz stranke dejansko kaj iztozijo lahko samo zapre, strankam pa potem ostane samo iti tja kjer je drago.

Ko sprasujes po razlogih, je v teh primerih zal tako, da nic ne mores izkljucevati. Ce bi bila turbina nova, potem bi lahko izkljucil turbino, tako pa imas ze na "kvazi novem" delu kar nekaj moznih okvar. Ce imas sreco je morda treba malo nastelati regulator, ce nimas srece ne stima ulezajenje in bo slej kot prej nekaj izdihnilo zadnji dih.

Recimo toleranca pri lezajih pri proizvodnji turbine je nekaj mikromotrov. Ce je izven se zadeva skartira. Potem pa ce nekdo obnovi turbino lahko samo sanja, da bo blizu. Bi bilo zanimivo dati kaksno obnovljeno turbino na tester v proizvodnji, verjetno ni ene, da ne pogrne na celi crti, kar pa ne pomeni, da ne bo delala se nekaj casa, je pa treba imeti realna pricakovanja.

Zgodovina sprememb…

kalorijagr ::

Nihče ti ne more avta zadrževati, ker je to tvoja lastnina. Naslednjič pokliči policijo, da ti mehanik ne želi vrniti avta. Boš videl, da bo rešeno 1, 2, 3.

c3p0 ::

Pa mimogrede omeni še plačevanje na roko.

darkolord ::

kalorijagr je izjavil:

Nihče ti ne more avta zadrževati, ker je to tvoja lastnina.
Dokler ne plačaš, lahko.

KTr1sk ::

Pri obnovljenih turbinah iz ebaya te cenejše je potrebno upoštevat, da hočejo tvojo staro turbino. V primeru,da jim ne pošlješ svoje turbine je cena ponavadi višja za 100€ oz. odvisno od prodajalca.
npr ta za forda oz volvota
"The sale takes only place against 100€ deposit. Once you return the used part, we will refund you"

https://www.ebay.de/itm/Turbolader-Ford...
i7-11700kf,32gb-3200mhz,6700xt,nvme2x,hdd4x

Buggy ::

Se epilog moje zgodbe. Sikanje pod boostom, ko se je avto segrel je odpravljeno..woohoo! Iz zunanje strani se je povarilo izpusno komoro na predelku, kjer je bilo porozno in je iz notranje strani komore videna razpoka. Sredica je tip top brez luftov.
Tudi ko se segreje sedaj avto deluje kot se zagre. Obstaja sicer verjetnost, da bo ta zunanji var s casom popustil a zaenkrat je bilo od vseh opcij to najbolj smiselna odlocitev.

Fix zgleda pa takole, je pa baje dokaj zajebano var kvalitetno gor spravit, da se pri segrevanju in ohlajanju se vedno drzi....estetsko ni a prvi stress test je opravil z odliko.

 takoj po varenju...

takoj po varenju...



 ...in malce obdelano

...in malce obdelano



katalizator s toplotnih scitom je tudi zavarjen, tako da kar se tega tice, upam da je zgodba pri meni zakljucena do 300Kkm, ko bom razmisljal o menjavi ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

KTr1sk ::

ali je priporočljivo pri menjavi turbine tudi to zadevo menjati (ne vem kako so reče temu v slovenščini in kaj točno ima funkcijo ta naprava)?
Druckwandler für Turbolader

https://www.ebay.de/itm/PIERBURG-7-0177...

https://www.ebay.de/itm/Druckwandler-fu...

p.s. sem videl da se da tudi sčistit in je potem ok?
i7-11700kf,32gb-3200mhz,6700xt,nvme2x,hdd4x
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Obnova turbine (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5711368 (4792) Twixz
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16146843 (12235) hojnikb
»

Dizl izguba moči (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6816971 (14478) Twixz
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162954 (43418) blay44
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187622 (152635) Spajky

Več podobnih tem