» »

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila

1 2 3
4
»

NikolormousB ::

Utk je izjavil:

Če ti je vseeno za motor in opremo, in hočeš samo čim ceneje, si jo kupi, še bolje če kupiš dacio logan. Kdo ti brani. Ne pa okoli govorit, da je to dovolj.

Resno, link na amzs boš dal za zavarovanje? Namig, če si že tako šparoven, tiste cene ne veljajo.

Po spritmonitorju porabi 0,09 litra več, samo prav je treba filter nastavit. Pa še ta razlika je vprašljiva, ker je vzorec bolj majhen pri 1.2 86 motorju, ker, glej no glej, nihče tega ne kupuje. Če pa že, se najbrž res jajca po cesti.


Seveda je dovolj. Zakaj ne bi bilo? Sem že prej napisal. 130 se s tem avtom pelješ normalno, do 90 tudi pospeši v zadovoljivem času.

Resno, link na amzs. Cene so precej OK. Če se ti da, pa lahko izračunaš full kasko in poveš kakšna je razlika.

Zdaj imam 1.2 tsi 115km in neke blazne razlike ravno ne opazim.


Za forumske teoretike je 200 konjev tako ali tako bare minimum, če redno voziš 2 človeka pa pod 3.0 in 250 konjev sploh nimaš kaj razmišljati :)

Zgodovina sprememb…

springfield ::

damjan1980 je izjavil:

springfield je izjavil:

damjan1980 je izjavil:

V glavnem, za forumske dirkače 1.2 tsi 86 km definitivno ni, za vse ostale pa povsem zadosten motor za vsakodnevne potrebe.

Dejansko nihce tu ni rekel, da je 86KM dovol, ampak ti si ocitno ze odlocen ;)


Dejansko imaš ti očitno hude probleme z branjem, ker sem zgoraj napisal da sem imel tak motor 3 leta in sem redko čutil da rabim več. Zdaj imam 1.2 tsi 115km in neke blazne razlike ravno ne opazim. Poraba pa je enaka. So pa temu 86km na valjih namerili kar nekaj več, gugl bi več vedel povedat o tem.

Me pa zanima, koliko od vas forumskih teoretikov je ta motor dejansko vozilo, da tu suvereno stresate neke trditve?

Zakaj si pa sploh sel sprasevat na forum, ce steje samo tvoje mnenje? In vozil sem oba, 110KM imam sam v Octavii in je super. 86KM sem pa vozil v Rapidu in je ze tam primanjkovalo moci. Pa ne govorim o dirkanju, ampak normalno pospesevanje v kriziscu, da ne delas zastojev, ko imas poln avto ljudi. Si probal v zadnjem casu vozit 86KM? Mislim po tem, ko si ze imel 115KM, ker tak bos najhitreje opazo razliko. In ja, razlika je, in to velika.

Invictus ::

Počakaj, da bo vroče za klimo.

Potem jo bo ob polnem avtu in klancu izklopil, da bo lahko speljal gor ;). Ker je 86 konj zadosti ;).

Ampak šparat je treba, pa čeprav pol Slovenije spravi ob živce na avtocesti in vsakem klancu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

njyngs ::

86KM (in baje z nenormalno tovornjaškim navorom 160Nm :))) je bolj kot ne voziček za v trgovino. Ampak kot vidim pa porabi kot 150KM limuzina.

Utk ::

Resno, link na amzs. Cene so precej OK. Če se ti da, pa lahko izračunaš full kasko in poveš kakšna je razlika.

Niso ok, ker s svojim bonusom, brez dodatnih ekstra popustov, plačam več kot 100 evrov manj, oz. 40%, kot naj bi po tistih cenah. Lahko izračunamo še kasko. Razlika pri 10% dražjem avtu bo minimalna. Če vzememo 900 evrov razlike pa nikakršna. Ni treba niti računat.

In ne, v marsikater klanec se s tem 130 ne boš peljal. Vsaj ne ko ti enkrat pade na 110 zarad kakega zastoja. Sicer je tudi 1.0 bolj tako, ampak ajde, vsaj dokler je nov, gre.

bambam20 ::

Razlika med 85 konjskim pa 115 konjskim je precejšnja. Slednji ima precej več navora in 2 sekundi boljši pospešek. Da tega človek ne opazi , potem mu avto ne deluje optimalno, vozi po polžje, da slučajno ne bi imel za 0.1 dcl višjo porabo. Ker imeti 12 sekund do 100 km/h ali pa 9.5-10s je orjaška razlika. Ravno tako 30-40 nm navora prirastka.

Osebno bi prepovedal vstopne modele, ker niso poskočni in delajo zastoje na cestah. Nima veze, kaj kdo osebno misli, pač pa je potrebno gledat kaj si mislijo ostali. Ceste ni so zasebni poligoni.

NikolormousB ::

In ne, v marsikater klanec se s tem 130 ne boš peljal. Vsaj ne ko ti enkrat pade na 110 zarad kakega zastoja. Sicer je tudi 1.0 bolj tako, ampak ajde, vsaj dokler je nov, gre.


Ah, dej no. 20 let stare kante s 75 konji se normalno premikajo 130 v Vrhniški klanec.

Osebno bi prepovedal vstopne modele, ker niso poskočni in delajo zastoje na cestah


Neumnost. Najpočasnejši VW Multivan ima 22.2s do 100. Šele 204 konjski top of the line ima manj kot 10s do 100. 140 konjski dizl, ki je najbolj popularen motor ima do 100 več kot 14 sekund.

Če s to škodo in 12s do 100 ne znaš slediti prometu, išči težave v vozniku.

Utk ::

Ja se, ko niso natovorjene težke 1500 kil. Pa še to komaj, v 4., s tuljenjem. Ampak za nekatere je itak vse normalno.

NikolormousB ::

Ampak za nekatere je itak vse normalno.


Če se po avtocesti v klance voziš 3x na leto, potem je to normalno, ja. Tudi, če hitrost pade na 110 ni ravno konec sveta, če smo pošteni.

Btw, podatek za Octavio III z 1.2 TSI motorjem: Kerb Weight - 1225 kg.

Utk ::

Avto, za katerega bi bilo 86 konjev dovolj, ne bi smel imet več kot tono. Ker se ne s praznim okoli voziš.

bambam20 ::

NikolormousB je izjavil:

In ne, v marsikater klanec se s tem 130 ne boš peljal. Vsaj ne ko ti enkrat pade na 110 zarad kakega zastoja. Sicer je tudi 1.0 bolj tako, ampak ajde, vsaj dokler je nov, gre.


Ah, dej no. 20 let stare kante s 75 konji se normalno premikajo 130 v Vrhniški klanec.

Osebno bi prepovedal vstopne modele, ker niso poskočni in delajo zastoje na cestah


Neumnost. Najpočasnejši VW Multivan ima 22.2s do 100. Šele 204 konjski top of the line ima manj kot 10s do 100. 140 konjski dizl, ki je najbolj popularen motor ima do 100 več kot 14 sekund.

Če s to škodo in 12s do 100 ne znaš slediti prometu, išči težave v vozniku.



V mislih sem imel osebna vozila in ne kombije.

NikolormousB ::

Cesto si delijo osebna vozila, kombiji, tovornjaki, motoristi, včasih tudi kakšen traktor...

Glede na to, da je takšna Octavia hitrejša od večine tovornih in kombiniranih vozil, bolj težko trdiš, da dela zastoje na cesti. No, lahko jih dela, ampak je to izključno voznikova želja.

Utk ::

Sej to je res, če kdo kupi ta avto, ni problem v avtu, ampak v vozniku oz. lastniku. To se stoprocentno strinjam. Ampak to ne pomeni, da je problem kaj manjši. Prej obratno.

Nejkoy ::

Živjo :)

Ima kdo izkušnje z avtom CLIO RS 200 EDC? Pač zanimajo me izkušnje iz prve roke, kdor je avto že vozil? Prebral sem že mnogo in ogledal YT, vendar me zanima kako je z avtom v realnosti? :)
Gledal sem seveda rabljenega, gre za letnik 2014, opreme ima sicer nekaj, cena cca. 13k€. Je to realna cena za vozilo? Avto mi je zelo všeč, tudi dovolj praktičen se mi zdi, ima 5 vrat.
Motor je 1.6T.

hvala,

lp

GrimReaper ::

Tukaj je link, da se bomo vedeli pogovarjat kaj sploh dobiš za ta denar:
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...

Sam bi vsekakor raje nekaj z ročnim menjalnikom. Sem že imel dual clutch avtomatika, ampak to ni to. Avtomatski način je bil pri mojem neuporaben, tako da to je treba vsekakor probat.
Šaltanje na volanu pa ni neki, če ni v kakem M4 ali podobnem, ker tam dejansko nimaš časa šaltat, do 200KM je pa pomoje brezveze, saj še Megane RS ima ročnega.
Tega EDC pa sploh ne hvalijo preveč, v 220KM naj bi bil boljši, DSG pa verjetno še vedno ni.

Tukaj imaš čase prestavljanja:
Shift time @ Wikipedia
Sam sem imel TCT z 8ms in glede tega nisem imel problemov. 150ms se mi zdi pa kar veliko.
To ne gre primerjat z 0,5s pri ročnem, ker tam nič ne čakaš, ampak si vmes zaposlen.

Pa parkiranje, pri ročnem daš v prvo in greš dalje, meni je to zlata vredno. Še doma imam rahlo klanca pa enkrat v 10 letih nisem zategoval ročne, pri avtomatiku sem jo moral tudi na ravnem.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Nejkoy ::

Sicer gledal sem tudi Megan RS (izgled mi je top), vendar mi je nekoliko preveč neuporaben za vsak dan in to je že 250hp, tudi nima 5 vrat. Želel bi, da je bolj vsakdanje uporaben. Megan RS je tudi menda občutno bolj trd. Kar se tiče ostalo...Golf mi je predrag niti mi ni všeč, prav tako 208. Glede avtomatika in EDC pa težko komentiram, prav zato sprašujem, če kdo lahko pove iz lastnih izkušenj. Glede parkiranja in ročne to mi ni problem, sicer sem vajen voziti avtomatike (twingo, smart), vendar sklepam, da to ni primerljivo s CLio EDC.

Unknown_001 ::

GrimReaper je izjavil:

Tukaj je link, da se bomo vedeli pogovarjat kaj sploh dobiš za ta denar:
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...

Sam bi vsekakor raje nekaj z ročnim menjalnikom. Sem že imel dual clutch avtomatika, ampak to ni to. Avtomatski način je bil pri mojem neuporaben, tako da to je treba vsekakor probat.
Šaltanje na volanu pa ni neki, če ni v kakem M4 ali podobnem, ker tam dejansko nimaš časa šaltat, do 200KM je pa pomoje brezveze, saj še Megane RS ima ročnega.
Tega EDC pa sploh ne hvalijo preveč, v 220KM naj bi bil boljši, DSG pa verjetno še vedno ni.

Tukaj imaš čase prestavljanja:
Shift time @ Wikipedia
Sam sem imel TCT z 8ms in glede tega nisem imel problemov. 150ms se mi zdi pa kar veliko.
To ne gre primerjat z 0,5s pri ročnem, ker tam nič ne čakaš, ampak si vmes zaposlen.

Pa parkiranje, pri ročnem daš v prvo in greš dalje, meni je to zlata vredno. Še doma imam rahlo klanca pa enkrat v 10 letih nisem zategoval ročne, pri avtomatiku sem jo moral tudi na ravnem.


?
Kje vi živite. Vsi avtomatiki imajo v P mode mehanizem ki ti blokira gibanje vozila, hkrati pa pri hitrostih nad 5 ali 20 km/h omogočajo, da se avto pelje še naprej brez da bi zablokiral pogon, da ne bi kaj šlo narobe.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

NikolormousB ::

Nejkoy je izjavil:

Živjo :)

Ima kdo izkušnje z avtom CLIO RS 200 EDC? Pač zanimajo me izkušnje iz prve roke, kdor je avto že vozil? Prebral sem že mnogo in ogledal YT, vendar me zanima kako je z avtom v realnosti? :)
Gledal sem seveda rabljenega, gre za letnik 2014, opreme ima sicer nekaj, cena cca. 13k€. Je to realna cena za vozilo? Avto mi je zelo všeč, tudi dovolj praktičen se mi zdi, ima 5 vrat.
Motor je 1.6T.

hvala,

lp


Probaj, pa boš videl.

IMHO je avto odličen. Motor neprimerno boljši za daily driverja kot v prejšnji generaciji (turbo navor na cesti dela čudeže). Podvozje malo manj dirkaško nastavljeno kot pri prejšnji generaciji, kar je zame prednost (cup verzije nisem vozil, ampak glede na druge RS modele predvidevam, da je vožnja precej trša). Meni ni všeč menjalnik. Sicer z njim ni nič narobe, spet, za dailyja je super, prestavlja dovolj hitro itd. Ampak v hot hatchu bi želel imeti ročnega.

Drugače pa Clio kot Clio. Izgleda dobro, prostoren je precej za ta razred, uporaben.

Btw, za dobrih 16 jurjev dobiš novo Corso OPC.

ales85 ::

Zastojev pri speljevanju in vožnji v klanec v 99% ne povzročajo avtomobili ampak vozniki. Pa skoraj ni pomembno koliko KM ima avto za speljevanje. Kaj ti koristi 200 KM, če si potem zaspan pred semaforjem. Ko se zbudiš pa pritisneš ja... ampak takrat si že precej zamudil.

GrimReaper ::

Seveda je odvisno največ od voznika, ampak avto pa le rabi nekaj več kot 60KM.
Se še dobro spomnim kako je to zgledalo, ko sem s Puntom 1.2 na AC hotel držati tempo z ostalimi na levem pasu, pred mano je bila Alfa 159 JTD, to je bilo treba izkoriščati vsak % zmogljivosti motorja, da si lahko vozil okol 140, čim si hotel pospešit nazaj iz 130 na 140 si moral šaltat iz 4. v 3. Max hitrost je bila pa itak samo 155, seveda ravno dovolj za prehitevanja na AC, ampak je bilo treba motor priganjat res do amena.
Se pa obenem tudi spomnim da sem že z 1.0 50KM iz semaforja pustil zadaj ostale tudi za par 100m. Pa to je bilo 10 let nazaj, kot vemo je pa danes stanje na cestah še do nekje 50% slabše kar se tiče dinamičnosti prometa.
Za 0-50 je dovolj 50KM, 50-100 je pa vsekakor precej razlike če greš na 200KM.

200KM meni drugače pride zelo prav, ker vozim po dokaj neprometni dolini, v LJ ali drugje kjer je veliko kolon si s takim avtom samo še bolj živčen. Oz. mi pride bolj prav 300Nm, konjev ne izkoriščam tolk. Večino 10km poti itak vozim z mrzlim motorjem, konjev pri 3000rpm je 120. Tudi prehitet se da tako, čeprav je bolje da potegneš vsaj do 3500.
200KM ima od 5000 do 6500, za kar moraš pa segrevat avto raje 15 kot 10km, pri meni je to samo v soboto ali nedeljo.

Res, to je vožnja povsem drugačna od atmosferca z 200KM ali od turbakov s 100-150KM, ki so tudi bolj revni.
Edino kar me firbec matra, če ne rabiš 200KM (čeprav med prehitevanji se pomoje noben ne bi branil tudi 2x več), v čem je slabši en 2.0 dizel s 320Nm. Ker ti turbobencinarji se tudi že vozijo podobno kot en dizel, čeprav imajo vseeno nekaj večje delovno območje, ampak če kupiš nov avto in ti ga je škoda in voziš samo do 4000rpm, delovno območje ni nič večje.
Glede zvoka so pa tudi že skoraj enaka žalost kot dizel.
Saj sem pa tja vozim kakšnega 2.0 TDI, ampak to je težko primerjat. Kar se mogoče spomnim je to, da je vklop turbine preveč ON/OFF, pri 1.6T je lepši preskok, pa na splošno nima nekih pomanjkljivosti, čeprav je seveda daleč od idealnega motorja, tak itak ne obstaja. Ampak kot pravim, to bi moral zdaj z enim, čez 5 minut z drugim, ker to sem vozil nazadnje 5 mesecev nazaj.

Da kupiš avto kot je RS ali OPC moraš vedt zakaj ga boš rabil. Sem imel 2 taka, ampak sem ugotovil da mi je bolj važno udobje v vožnji kot pa da greš lahko 1km/h hitreje čez ovinek.
Tak avto težko izkoristiš na javni cesti, na dirkališču pa seveda ni dileme, da so precej boljši.
Tudi Brembo zavore, enkrat jih nisem izkoristil, niti ni bilo kakšne nevarnosti da bi moral močno zavirat. Večinoma sem zaviral narahlo in z motorjem, sem pa moral kupit 17" gume za pozimi, še zdaj jih imam in moram počasi spisat oglas.
Tako da sam bi to še kdaj kupil samo kot 2. avto in če bi v radiju 50km zgradili dirkališče, pa pogoj je seveda še da se mi dvigne plača za 3x, tako da to bo nikoli.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

So pa očitno zdaj ratali bolj popularni ti močnejši turbobencinarji, ker pred fabriko ima eden par mesecev Fiesto ST 182, danes je pa eden kupil Hondo Civic 1.5T 182. Pa mogoče sem še kakšnega zgrešil, čeprav Audiji A4 in podobni so verjetno vsi dizli.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

mikojan ::

Tale 1.2 tsi 86 je kr hud motor, najvecja moc ze malo nad 3500 rpm (vseeno gre do 6000), zelo odziven, nizka poraba, 0-100 pa ima na nivoju raznih konkurencnih motorjev z ~100 konji.

bambam20 ::

GrimReaper je izjavil:


Se pa obenem tudi spomnim da sem že z 1.0 50KM iz semaforja pustil zadaj ostale tudi za par 100m.


Mene res zanima, koga si ti puščal zadaj 100metrov. Kolesarje? Napisal si tako, kot da si vozil Lamborghinija s 400 konji.

bambam20 ::

Nejkoy je izjavil:

Živjo :)

Ima kdo izkušnje z avtom CLIO RS 200 EDC? Pač zanimajo me izkušnje iz prve roke, kdor je avto že vozil? Prebral sem že mnogo in ogledal YT, vendar me zanima kako je z avtom v realnosti? :)
Gledal sem seveda rabljenega, gre za letnik 2014, opreme ima sicer nekaj, cena cca. 13k€. Je to realna cena za vozilo? Avto mi je zelo všeč, tudi dovolj praktičen se mi zdi, ima 5 vrat.
Motor je 1.6T.

hvala,

lp


Za informacije o tem avtu pojdi na slovenski renault forum . tam boš dobil točne informacije in ne jih iskat na slo tech forumu. RS ni civilni clio, pač pa športni model in je precej drugačen od klasičnih modelov. Ima drugače vse. Tukaj sploh ni primerjave.

TUkaj imaš RS-a sicer trophy ,ki ima EDC menjalnik in 20 konj več ( 220 ) kot navaden RS ( 200).



Drugače boš morla pa zadevo preizkusit sam, da vidiš če ti bo sedla.

Pa 2014 RS ima po podatkih 240 max navora .. 2016 naprej pa 260 max navora.

IL_DIAVOLO ::

100 konjev in 250 navora je vrh glave. Seveda, ce se lahko stegnes za kakega 150 konjskega s 320 navora, pa imas tako in tako raketo ;)

GrimReaper ::

bambam20 je izjavil:

Mene res zanima, koga si ti puščal zadaj 100metrov. Kolesarje? Napisal si tako, kot da si vozil Lamborghinija s 400 konji.

Ti si pa napisal kot da bi vsi vozili tako kot da bi se pripravljali na dirko, obrati na 4000rpm in hiter spust sklopke. Sam seveda sem tako, drugače bi jih težko pustil zadaj.
Za to pa res ne rabiš 400KM. Ne vem kolk 100m točno, ampak Naklo-Kranj iz semaforja vem da sem tiste za mano čez 1km še komaj videl v ogledalu. Tako da par 100m sem verjetno še malo rekel, verjetno je bilo kar 500m v celotnih 1500m. Že pri speljevanju dobiš 100m, preden tisti zadaj spelje, potegneš še vsako rajžo do 6000 in do 120km/h, si pa v Kranju, ko so tisti zadaj šele na 2/3 poti. Za to je dovolj 50KM.
Res pa da na tej poti se večkrat voziš 60-70, pa ni treba da je vmes tovornjak, je zadost že kak star ata ali mama, oz. danes za to niti ni pogoj starost.
Pa to je bil res počasen avto, danes mogoče da bi ti uspelo celo en mesec da te noben ne prehiti, ampak 10 let nazaj pa vem da me je že navaden P206 (sam sem imel 106) v rahel klanec, čeprav sem imel v 2. in nogo do podna, pa ni bil GTI, ampak navaden, verjetno 1.4 75 in ne ravno 1.1 60.
Enako se spomnim z 1.2 60, noga do podna, Polo pa mimo mene iz nekje 40-80 kot za nič, verjetno 16V 100KM, ker 75KM ne verjamem da kar pade mimo 60KM.
Pa tudi s 105KM me je kak sem pa tja prehitel, ampak za to pa že res rabiš vsaj 150KM.

IL_DIAVOLO je izjavil:

100 konjev in 250 navora je vrh glave. Seveda, ce se lahko stegnes za kakega 150 konjskega s 320 navora, pa imas tako in tako raketo ;)

Vrh glave za kaj točno, da prideš do prvega Mercatorja 500m stran. Pa recimo da do 2km da bi bilo meni še dovolj.
Vem da marsikdo ni vozil kaj močnejšega, ampak to ni izgovor, ker meni je bil 1.6 105KM mogoče prvi dan, ko sem prišel iz 1.2 60KM še ok, drugi dan pa že ne več tolk, tako da za to ugotovit ne rabiš vozit močnejšega avta.
Kasneje ko sem vmes sedal v službenega 2.0 TDI 140, sem pa sploh videl da je moj počasen.
320Nm pa sigurno dela čudeže. Glede 140KM ne vem, takrat sem mislil da lahko vse prehitim, ampak sedaj ne verjamem da je res tako hiter, ker je imel pač samo 11s do 100 in 8s 80-120 v 3., se pravi zelo počasen avto.
Ampak lahko pa pri 2.0 TDI ali 1.4TB cca. 140KM vsaj prehitevaš iz 3. prestave, kar je meni pogoj za uporaben avto. Pa na AC so taki več kot dovolj hitri, res nisem imel potrebe po več. Pa tudi po regionalnih cestah so že zadovoljivo hitri.

1.6T 200KM in 300Nm - navor da kar nekaj užitka v vožnji pri nizkih obratih. Potegnem pa včeraj v 3. s polnim plinom do cca. 4500rpm oz. proti 100km/h - pospešek nič posebnega, sam bi celo rekel da počasno.
Mogoče je kaj bolje če že začneš tako, da vsako prestavo zvoziš do 6000 (sam sem dal v 3. verjetno že pri 3000), ampak grem šele proti 1400km, tako da tega še ne morem probat, še ene 600km.
Tako da pri tem motorju se šele dobro začne. Je normalno vozen, brez večjih slabosti, ni pa vsemogočno močan. Je pa vsaj tolk, da v večini primerov lahko prehitiš kar v 4.

Zaenkrat, s tako vožnjo, nisem opazil nekega napredka napram prejšnjim 1.4T 135KM 230Nm. Se mi celo zdi da je bil malo bolj poskočen med 2000 in 4000, res pa da je bil 100kg lažji.
Ampak 1.4 je premalo prostornine, ker je postal nepremičen že nekje med 1000 in 1500rpm. To je bil velik problem okrog krožnih, Y-križiščih in tudi pri speljevanju iz semaforja je večkrat zatajil.
Pri 1.6T lahko normalno hitro spelješ v krožno v 2. pri 1000rpm, ravno včeraj sem to naredil, pa je bil en avto že blizu. V glavnem, ni tiste bojazni da bi te kdaj pustil na cedilu.

Glede bencinarjev je pomoje to to. Poraba 3. tank se je znižala iz prvotnih 9,8 na 8,8l, tako da sem s tem zadovoljen. 1.4T 135 je imel 10,7l, res da sem ga žgal, ampak tudi pri 1.6T izkoriščam 120-160KM.
Tudi ne verjamem da bodo kdaj naredili 200KM avto s porabo 7l, prav tako ne verjamem da bodo naredili občutno hitrejši avto (6s do 100 in manj) za 20-25k€. Tako da se bo ta verjetno vozil dokler bo šel z razumnimi vlaganji, kar je upam da nekje do 15-20 let.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

jest10 ::

bambam20 je izjavil:

Ceste ni so zasebni poligoni.

No to imejte v glavi tudi tisti, ki poznate delovanje stopalke za plin le v ON-OFF načinu.

bambam20 ::

GrimReaper je izjavil:


Ti si pa napisal kot da bi vsi vozili tako kot da bi se pripravljali na dirko, obrati na 4000rpm in hiter spust sklopke. Sam seveda sem tako, drugače bi jih težko pustil zadaj.

Pa to je bil res počasen avto, danes mogoče da bi ti uspelo celo en mesec da te noben ne prehiti, ampak 10 let nazaj pa vem da me je že navaden P206 (sam sem imel 106)


S temle lahko samo kakšnega počasnega kolesarja pustiš zadaj. :))



GrimReaper je izjavil:


Se pa obenem tudi spomnim da sem že z 1.0 50KM iz semaforja pustil zadaj ostale tudi za par 100m.



Pišeš tako, kot da leta 2007 so mel vsi Fičote pa Stoeenke. Ti si govoril o letu 1970.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

GrimReaper ::

Saj to je bilo že povedano zakaj je tako.

ales85 je izjavil:

Zastojev pri speljevanju in vožnji v klanec v 99% ne povzročajo avtomobili ampak vozniki. Pa skoraj ni pomembno koliko KM ima avto za speljevanje. Kaj ti koristi 200 KM, če si potem zaspan pred semaforjem. Ko se zbudiš pa pritisneš ja... ampak takrat si že precej zamudil.

Avto tukaj nima veze, tudi če ima 19s do 100 je raketa proti ostalim, ki rabijo 5s da sploh speljejo, potem pospešujejo pol minute do tistih 70km/h, potem se jim pa to celo zdi dovolj hitro, da vztrajajo pri tej hitrosti cel kilometer. Ni čudno potem, da pridobiš 500m v 1500m.
Ne rečem da sem pri vsakem speljevanju naredil tako prednost, ampak če mi je ostalo 10 let v spominu, sem sigurno kar nekajkrat. In ne rečem da so vsi vozniki taki, saj včasih kak preseneti, ampak posplošit se da, ker jih je sigurno 50%.

Finta, če si pa drugi pred semaforjem in je nasprotni pas za zavijanje levo frej in imaš vsaj 100KM, je ta, da greš na pas za zavijanje levo in potem potegneš. To sem izvedel že vsaj 5x.
Seveda to narediš samo v primeru, če si že prej ugotovil da je počasen voznik in da ima kakšno koreto.

Poraba je pa kar prava napisana, vsaj nekaj je imel dobrega.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

springfield ::

GrimReaper je izjavil:

Finta, če si pa drugi pred semaforjem in je nasprotni pas za zavijanje levo frej in imaš vsaj 100KM, je ta, da greš na pas za zavijanje levo in potem potegneš. To sem izvedel že vsaj 5x..

Prosim vrni izpit za varnost vseh ostalih udelžencev v prometu.

Unknown_001 ::

springfield je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

Finta, če si pa drugi pred semaforjem in je nasprotni pas za zavijanje levo frej in imaš vsaj 100KM, je ta, da greš na pas za zavijanje levo in potem potegneš. To sem izvedel že vsaj 5x..

Prosim vrni izpit za varnost vseh ostalih udelžencev v prometu.


S takimi sem se že parkrat skoraj zaletel ker sem vajen hitro speljati ob zeleni. No... računanje da bo kolona mal "zaspala" v tem primeru odpade in bi avtomobil lepo preoblikoval.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

GrimReaper ::

Tudi če bi hitro speljal, saj sem napisal da to ne delaš, če je zraven kakšen stroj, ampak kinder jajček, ki se je že pred semaforjem vlekel kot čreva, to si v vsakem primeru že sredi križišča pred njim.
Kakšna varnost neki, daj glavo iz riti, v takih primerih se gre kvečjem za mal opraskan pleh (seveda ne meni, če bi to izvajal kdo nesposoben) in se zato to praviloma dela samo z 10+ let starim avtom.
Sploh sem pa napisal tudi, če je nasproti frej, to se greš lahko drag race potem še čez celi nasprotni pas za levo, in če bi slučajno res napačno ocenil moč avta (da bi kdo tunal navaden 50-100KM avto na 300+KM bolje da ne pišem kakšna je možnost) in bi se voznik kar naenkrat odločil, da bo vozil hitro, lahko tudi odnehaš, ne vem zakaj bi se moral zaletavat z njim.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

bambam20 ::

GrimReaper je izjavil:


moč avta (da bi kdo tunal navaden 50-100KM avto na 300+KM bolje da ne pišem kakšna je možnost)



Kakšne ti pišeš. ;((

Blinder ::

GrimReaper je en redkih voznikov, ki je pozoren na promet. 80% ljudi so zombiji za volanom, vozijo po praksi, ne gledajo ogledal, ne dajo zmigavcev, ne vejo v kateri prestavi imajo..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

D3m ::

Eeee?
|HP EliteBook|R5 6650U|

gojira ::

Sicer vidim, da je šla tema že v drugo smer... ampak če koga zanima, sem se na koncu odločil za Mazdo 3, 2.0 120KM bencinski motor (atmosferc) z Revolution opremo :).

springfield ::

Dobra izbira, naj ti sluzi :)

IL_DIAVOLO ::

Blinder je izjavil:

GrimReaper je en redkih voznikov, ki je pozoren na promet. 80% ljudi so zombiji za volanom, vozijo po praksi, ne gledajo ogledal, ne dajo zmigavcev, ne vejo v kateri prestavi imajo..


To lahko dela na relaciji, ki jo pozna, ko pa bo prisel na neko tujo lokacijo, pa bo zgodba malo drugacna.

Recimo Koper ali pa MB je cisto nek drug svet, sploh ker folk ni vajen na krozni promet. Da niti ne omenjam tujine.

Vsi ste isti... prvi na vasi in zadnji v "mestu" :P

Zgodovina sprememb…

1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7119054 (4453) jest10
»

Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17822110 (17045) Raindancer

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624103733 (83048) gddr85
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12122433 (17229) Assassub
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21461902 (45668) kljhjkhkjh

Več podobnih tem