Forum » Šola » Waldorfska osnovna šola...
Waldorfska osnovna šola...
krneki0001 ::
Ali mi lahko kdo napiše kaj več o tej osnovni šoli, ker mislim tja vpisat svojega otroka?
LP
Nebivedu
LP
Nebivedu
OwcA ::
Mislim, da je to zelo slaba ideja, namreč delo v tej šoli je povsem neživljensko. Starši morajo podpisati, da doma ne bodo imeli TV, računalnika, plastičnih igrač in podobnega. Tako so vse igrače, ki jih otrok lahko ima bolj ali manj plod njegovih in njega staršev ročnih spretnostih, pa tudi drugače se morajo starši intenzivno udejstvovati v šolskih in obšolskih aktivnostih. To samo po sebi ni nič slabega, ampak le če vzameš v zakup, da je šola ob enem tudi precej krščansko naravnana, kar pomeni, da so tudi različni verski obredi del teh dejanvnosti. Poznam sicer le eno, ki je hodila na Waldorfsko šolo, tako da ne velja prahitro posploševati, ampak ona se po končani OŠ nikakor ni mogla vključiti v žeivljenje in delo na gimnaziji, zato je svoje šolanje nadaljevala izključno na glasbeni (spočetka je nameravala to obiskovati hkrati z "normalno" gimnazijo).
Otroška radovednost - gonilo napredka.
sloncek ::
OwcA lepo te prosim no. Kaj govoris o stvareh, o katerih nič ne veš. Waldorfsko osnovno šolo sem obiskoval 8 let in tudi sedaj obiskujem Waldorfsko gimnazijo. To, kar govoriš, da morajo starši podpisati razne stvari je popolnoma ne res. Staršem predlagajo, da to in to ni dobro za otroka, to pa je tudi vse. V tej šoli nikakor ne dajejo povdarka na krščanski veri, je le predmet, ki se imenuje "religija" pri katerem se obravnava vere celotnega sveta. OwcA, ti imaš pač informacije od osebe, ki ji šola ni bila všeč, komu pa je v teh letih všeč, in koga drugega bodo krivili za svoje neznanje kot šolo. Imam veliko prijateljev, ki so hodili v Waldorfsko osnovno šolo, sedaj so pa na "navadni" gimnaziji in jim gre v šoli zelo dobro.
nebivedu:
če boš dal otroka v to šolo je to tvoja osebna odločitev, vendar vedi da zgrešiti ne moreš.
P.S. Razlike na Waldorfski šoli so, da je pouk "lažji". Kot lažji mislim, pouk je razdeljen na "epohe". Epoha traja tri tedne in pri njej se obravnava samo 1 predmet. Recimo če ima otrok epoho Slovenščine bo 3 ali 4 tedne delal samo slovenščino prve 2 uri (120min). Epohe Slovenščine in matematike se ponovijo 2x na leto. Recimo epoha zgodovine je pa samo enkrat in takrat zgodovino zaključiš za to leto. Prav tako ima šola več učitelj - starš komunikacije, tako da starški skoraj vedno vedo kaj se dogaja z njihovim otrokom. Šola ima tudi več športnih dni, tako da gredo učenci večkrat skupaj na izlete tudi po več dni. Recimo v 6. razredu gredo otroci za nekaj dni kolesariti po Italiji in podobno. Vsako leto je nekaj drugega. Šola je sedaj tudi dobila novo lokacijo, ki je v centru mesta.
nebivedu:
če boš dal otroka v to šolo je to tvoja osebna odločitev, vendar vedi da zgrešiti ne moreš.
P.S. Razlike na Waldorfski šoli so, da je pouk "lažji". Kot lažji mislim, pouk je razdeljen na "epohe". Epoha traja tri tedne in pri njej se obravnava samo 1 predmet. Recimo če ima otrok epoho Slovenščine bo 3 ali 4 tedne delal samo slovenščino prve 2 uri (120min). Epohe Slovenščine in matematike se ponovijo 2x na leto. Recimo epoha zgodovine je pa samo enkrat in takrat zgodovino zaključiš za to leto. Prav tako ima šola več učitelj - starš komunikacije, tako da starški skoraj vedno vedo kaj se dogaja z njihovim otrokom. Šola ima tudi več športnih dni, tako da gredo učenci večkrat skupaj na izlete tudi po več dni. Recimo v 6. razredu gredo otroci za nekaj dni kolesariti po Italiji in podobno. Vsako leto je nekaj drugega. Šola je sedaj tudi dobila novo lokacijo, ki je v centru mesta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sloncek ()
Roadkill ::
Eh.. meni je bila pa srednja šola prav zabavna, pravtako osnovna in svojim otrokom vsekakor privoščim to veselje.
Ne, da jim waldorfska šola tega ne nudi, a tej šoli (načinu šolanja) nekako iz principa nasprotujem.
Vem, da je tak način šolanja bolj "human" in so rezultati precej boljši kot na običnih šolah, a se mi zdi, da je tak način še vedno premalo razširjen, da otroka ne bi prikrajšal za marsikatero radost vsakdanjega življenja "navadnih smrtnikov"...
Priznam, da imam o tej šoli le malo pojma... (bolj slabo) poznam 3 ljudi, ki jo obiskujejo.
Recimo zanima me, kako je s socializiranjem... se lahko tvoj otrok potem druži kar z "rajo"? :)
Sploh se mi zdi, da se da na ("samo") navadnih šolah doseči marsikaj in nasprotujem vsakeršnemu posiljenemu ločevanju posameznikov od večine. Ne da podpiram "ovce", le na živce mi gre večina folka s kakih šol, ki imajo malo bolj ugledna imena (bežigrad ipd). "Na živce" je mogoče mal ostro... ni mi všeč njihov odnos do "manjvrednežev", kar ni ravno njihova krivda... pač so bili malo bolj dovzetni za učni načrt svoje šole.
Eh.. nabijam.. jest ne bi dal otrok v to šolo (mogoče če bi bil bolje informiran...no skor zihr ne), ker se mi zdi, da bi jih s tem nekako ločeval od ostalih sovrstnikov.
Ne, da jim waldorfska šola tega ne nudi, a tej šoli (načinu šolanja) nekako iz principa nasprotujem.
Vem, da je tak način šolanja bolj "human" in so rezultati precej boljši kot na običnih šolah, a se mi zdi, da je tak način še vedno premalo razširjen, da otroka ne bi prikrajšal za marsikatero radost vsakdanjega življenja "navadnih smrtnikov"...
Priznam, da imam o tej šoli le malo pojma... (bolj slabo) poznam 3 ljudi, ki jo obiskujejo.
Recimo zanima me, kako je s socializiranjem... se lahko tvoj otrok potem druži kar z "rajo"? :)
Sploh se mi zdi, da se da na ("samo") navadnih šolah doseči marsikaj in nasprotujem vsakeršnemu posiljenemu ločevanju posameznikov od večine. Ne da podpiram "ovce", le na živce mi gre večina folka s kakih šol, ki imajo malo bolj ugledna imena (bežigrad ipd). "Na živce" je mogoče mal ostro... ni mi všeč njihov odnos do "manjvrednežev", kar ni ravno njihova krivda... pač so bili malo bolj dovzetni za učni načrt svoje šole.
Eh.. nabijam.. jest ne bi dal otrok v to šolo (mogoče če bi bil bolje informiran...no skor zihr ne), ker se mi zdi, da bi jih s tem nekako ločeval od ostalih sovrstnikov.
sloncek ::
Šolnina za leto 2003/2004 bo stala okoli 20000 SIT mesečno, a to se da znižati, odvisno od osebnih dohodkov.
Na Waldorfski šoli so šezmeraj navadni otroci in ne vem kje je problem druženja. :)
Na Waldorfski šoli so šezmeraj navadni otroci in ne vem kje je problem druženja. :)
MadMicka ::
slonček, mene sam to zanima: če prov razumem, v tej vaši šoli ni toliko poudarka na siljenju otrok k učenju. To je do neke mere ok, ampak potem se verjetno na državni maturi slabše odrežete kot ostali al kako? Hočem rečt, lahko se pojavijo problemi za tiste, ki hočejo bodisi na elitne gimnazije ali pa na elitne fakultete. Sej pravim, ne vem če je tako, sprašujem.
sloncek ::
Šele letos so prvi delali maturo, in razultati bodo znani šele 14.7, tako da kako jim je šlo še ne vemo. Res naj bi bil povdarek na lažjem učenju, zaradi tega so pa ure drugače razdeljene (kot sem že prej govoril po epohah). Glede vključevanja na elitne šole ali fakultete je pa tako, čisto odvisno je od učenca/dijaka koliko je on pripravljen vložiti v to. So primeri, ko gre dijakom zelo dobro na tako imenovanih "elitnih" šolah, in so primeri, ko dijaki komaj zdelujejo. A pogosto gre slabše tistim, ki so šolo zapustili rekoč, da je šola kriva za njihovo neznanje.
MadMicka ::
Ja, tistih nekaj fakultet, ki veljajo za težje. Jih raj ne bi naštel, ker bi se pol spet kregal
DavidJ ::
Verjetno je mislil šole, ki imajo navadno največje omejitve pri vpisu. Policijsko-varnostna šola?
Na resnično težkih faxih navadno ni omejitev, ker se naredi selekcija že s strahom. FMF bi lahko bil takšen primer.
Na resnično težkih faxih navadno ni omejitev, ker se naredi selekcija že s strahom. FMF bi lahko bil takšen primer.
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')
- Yoda ('The Empire Strikes Back')
perci ::
Mah, je zlo relativno govorit o tem, katera fakulteta je težja, odvisno od človeka. Jst lahko zdele iz glave povem vsaj 5 fakultet, ki bi meni definitivno postavljale večji zalogaj kot mi ga trenutni faks.
darh ::
Elitne fakultete? Vse tiste, za katere rabiš celotno maturo (NOT za poklicno in za poklicno + dodatni predmet) -- IMHO še en bull našega ministerstva.
Excuses are useless! Results are priceless!
DavidJ ::
Perci, se popolnoma strinjam.
Imam sošolca, ki se trenutno mudi v Tokiu na matematični olimpiadi in se je vpisal na FMF, in sicer na matematiko, natančneje na teoritično matematiko -- torej izbral je najtežjo smer. Je tudi član tega foruma, mimogrede, in se bo smejal, če bo tole bral. No.. kolikor ga poznam, bo tale fax naredu z levo roko. Nasprotno pa bi verjetno umrl od muk, če bi šel študirat promet ali zgodovino ... Nismo vsi za vse.
Imam sošolca, ki se trenutno mudi v Tokiu na matematični olimpiadi in se je vpisal na FMF, in sicer na matematiko, natančneje na teoritično matematiko -- torej izbral je najtežjo smer. Je tudi član tega foruma, mimogrede, in se bo smejal, če bo tole bral. No.. kolikor ga poznam, bo tale fax naredu z levo roko. Nasprotno pa bi verjetno umrl od muk, če bi šel študirat promet ali zgodovino ... Nismo vsi za vse.
"Do, or do not. There is no 'try'. "
- Yoda ('The Empire Strikes Back')
- Yoda ('The Empire Strikes Back')
drejc ::
Medicina je najdražji faks...zato je velika omejitev in temu primerno naredijo omejitev tako pred vpisom, kot med letniki. Za moje pojme se zahtevnost faksa meri v tem, koliko (minimalnih) samostojnih inovacij naredis in dokazes v casu studija. Zato se lahko vsi ne-tehniski faksi skrijejo pred tehniskimi. Pac ucenje na pamet je lazje od ustvarjanja...taka je cloveska nrav.
OrlyTM ::
pac ucenje na pamet je lazje od ustvarjanja
ne vedno in ne vsem.
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
malal ::
najprej..walfdorfska gimnazija in osnovka.sama nisem imela priložnosti okusit ene ali druge, kar pa sem izkusila je spoznavanje folka z leteh..
moram reci, da sama tega, problemov z vkljucevanjem v druzbo in podobnim nisem opazila..nasprotno v primerjavi s kom drugim se mi je zdel folk z waldorfske precej odprt..mislim na kak osebek so se ohranili tud zelo lepi spomini.
kar se tice selekcije za faks in podobno..menim..da bi se clovek za studij moglu odloct pac na to kar mu najbolj lezi..nekomu bolj eno in nekomu bolj drugo..tuki se cist strinjam z percijem..glede na to je tud govort o tezavnostni stopnji faksa izredno relativno..folk ma namrec razlicne kriterije.
moram reci, da sama tega, problemov z vkljucevanjem v druzbo in podobnim nisem opazila..nasprotno v primerjavi s kom drugim se mi je zdel folk z waldorfske precej odprt..mislim na kak osebek so se ohranili tud zelo lepi spomini.
kar se tice selekcije za faks in podobno..menim..da bi se clovek za studij moglu odloct pac na to kar mu najbolj lezi..nekomu bolj eno in nekomu bolj drugo..tuki se cist strinjam z percijem..glede na to je tud govort o tezavnostni stopnji faksa izredno relativno..folk ma namrec razlicne kriterije.
MadMicka ::
glede tega, kar je drejc zapisal, bi reku, da je stvar ravno obratna: veliko lažje je nekaj delati in pri tem sproti na prvi pogled videti otipljive rezultate (po njemu tehniški faxi), kot pa ne (po njemu netehniški faxi). No drejc, še enkrat razmisl, pa povej.
Kar pa se problemov pri težavnosti faksov tiče: Gotovo je težko reči, kateri faxi so najbolj težki, vendar pa ne moremo zanikati, da so eni težji od drugih in to četudi en fax enmu bolj leži kot drug. Če je človek vsaj malo bolj brihten, pa ne sme bit problem noben fax, ob ustrezni motivaciji seve. Če takmu človeku npr. ponudiš 1 milijon € , če v roku naredi ta in ta fax, bi ga gotovo naredu, pa čeprov bi bil fax, ki ga sicer ne zanima. Motivacija bi bila dovolj močna.
Kar pa se problemov pri težavnosti faksov tiče: Gotovo je težko reči, kateri faxi so najbolj težki, vendar pa ne moremo zanikati, da so eni težji od drugih in to četudi en fax enmu bolj leži kot drug. Če je človek vsaj malo bolj brihten, pa ne sme bit problem noben fax, ob ustrezni motivaciji seve. Če takmu človeku npr. ponudiš 1 milijon € , če v roku naredi ta in ta fax, bi ga gotovo naredu, pa čeprov bi bil fax, ki ga sicer ne zanima. Motivacija bi bila dovolj močna.
BigWhale ::
> Če takmu človeku npr. ponudiš 1 milijon ? , če v roku naredi ta in ta fax, bi ga
> gotovo naredu, pa čeprov bi bil fax, ki ga sicer ne zanima. Motivacija bi bila dovolj
> močna.
Jaz poznam kar nekaj ljudi, za katere to ne drzi. Sebe kot prvega. Meni je edina dobra motivacija to, da sam sebi recem, da moram nekaj narest. :P
Difficulty level posameznega faxa, je pa cisto objektivna zadeva. ;> En kolega je pravo naredil za salo, njemu ni nic lazjega kot sedet za kupi knjig in se piflat 12 ur skupaj brez prestanka. Jaz sem po dveh urah taksnega brainwashinga cist fertik.
PS: Hm, ekonomija je lahka :P
> gotovo naredu, pa čeprov bi bil fax, ki ga sicer ne zanima. Motivacija bi bila dovolj
> močna.
Jaz poznam kar nekaj ljudi, za katere to ne drzi. Sebe kot prvega. Meni je edina dobra motivacija to, da sam sebi recem, da moram nekaj narest. :P
Difficulty level posameznega faxa, je pa cisto objektivna zadeva. ;> En kolega je pravo naredil za salo, njemu ni nic lazjega kot sedet za kupi knjig in se piflat 12 ur skupaj brez prestanka. Jaz sem po dveh urah taksnega brainwashinga cist fertik.
PS: Hm, ekonomija je lahka :P
perci ::
Tisto kar je Drejc napisal gotovo ne drži. Tisto kar praktično sprobaš, si gotovo bolj zapomniš. Mici, mislim, da se je drejc malo zatipkal.
kopernik ::
MadMicka:
oba z drejcem imata narobe
Vse je odvisno od človeka. In ni nujno, da gre tukaj le za način pridobivanja znanja. Meni gre na živce npr. že to, da je pri vsakem pisnem izpitu še ustni, ker vem, da nekateri kolegi iz drugih faksov na ustnem sploh še niso bili (tistih faksov, kjer je zelo veliko ljudi). Spet nekomu drugemu so ustni precej bolj pri srcu, ker ima dober občutek za retoriko. Glede težavnosti snovi se pa strinjam, da je vsak faks po svoje zahteven. Enim bolj leži piflanje, drugim reševanje raznih "tehničnih" problemov, tretjim delo s človekom, živalmi, četrtim abstraktno razmišljanje in poglabljanje v filozofijo, itd. Možnosti je zelo veliko. Jaz bi npr. zelo trpel na dvopredmetnem študiju Italijanščina/Nemščina na filo faksu.
oba z drejcem imata narobe
Vse je odvisno od človeka. In ni nujno, da gre tukaj le za način pridobivanja znanja. Meni gre na živce npr. že to, da je pri vsakem pisnem izpitu še ustni, ker vem, da nekateri kolegi iz drugih faksov na ustnem sploh še niso bili (tistih faksov, kjer je zelo veliko ljudi). Spet nekomu drugemu so ustni precej bolj pri srcu, ker ima dober občutek za retoriko. Glede težavnosti snovi se pa strinjam, da je vsak faks po svoje zahteven. Enim bolj leži piflanje, drugim reševanje raznih "tehničnih" problemov, tretjim delo s človekom, živalmi, četrtim abstraktno razmišljanje in poglabljanje v filozofijo, itd. Možnosti je zelo veliko. Jaz bi npr. zelo trpel na dvopredmetnem študiju Italijanščina/Nemščina na filo faksu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kopernik ()
leonius ::
Medicina ni najdražji fax.
Po tem koliko država financira fakulteto/na glavo je najdražji fax za kemijo.
Če se prav spomnim je na študenta letno 700.000 sit.
Zato pa je naša zgradba iz leta 45...
in ne kaže na novo do leta 2008.
Po tem koliko država financira fakulteto/na glavo je najdražji fax za kemijo.
Če se prav spomnim je na študenta letno 700.000 sit.
Zato pa je naša zgradba iz leta 45...
in ne kaže na novo do leta 2008.
MadMicka ::
sm že čist na začetku reku, da čim se začnejo študentje različnih faxov pogovarjat o težnavnosti, se prec skregajo
še glede piflanja in logike: nekateri se pridušajo kako je piflanje bad, da pa logika pa ni noben problem in jo obvladajo....
na vsakem faxu je piflanje osnova.....najprej piflanje, šele potem lahko človek sploh uporablja logiko in povezuje stvari med sabo....več ko je piflanja težji je fax, tako preprosto je to.....zdej pa da vidmo reakcije
še glede piflanja in logike: nekateri se pridušajo kako je piflanje bad, da pa logika pa ni noben problem in jo obvladajo....
na vsakem faxu je piflanje osnova.....najprej piflanje, šele potem lahko človek sploh uporablja logiko in povezuje stvari med sabo....več ko je piflanja težji je fax, tako preprosto je to.....zdej pa da vidmo reakcije
kopernik ::
no, jaz pa pravim, da ne moreš tako ločevati stvari med sabo. Vse je od človeka odvisno.
Kar se pa povezave med piflanjem in logiko tiče, se lahko tvoji razlagi samo smejim.
Kar se pa povezave med piflanjem in logiko tiče, se lahko tvoji razlagi samo smejim.
Tomi ::
MadMicka: sicer je bil to tvoj namen, ampak seveda nimaš prav. Nekateri tehnični faksi zahtevajo poleg volje do učenja še smisel za predmet, ki ga študiraš. Logika je tako ali tako pogoj, da sploh lahko uspeš.
In ne moreš trditi, da je recimo FDV, kot primer "piflarskega" faksa težji, ker se več učiš na pamet. Naravoslovje terja trajno znanje, ki pa se ga ne da pridobiti z učenjem na pamet, ampak s povezovanjem in utrjevanjem. Tako je to.
In ne moreš trditi, da je recimo FDV, kot primer "piflarskega" faksa težji, ker se več učiš na pamet. Naravoslovje terja trajno znanje, ki pa se ga ne da pridobiti z učenjem na pamet, ampak s povezovanjem in utrjevanjem. Tako je to.
metrodusa.blogspot.com
MadMicka ::
ok, zdej pa še naslednji korak: piflanje in logika sta tesno povezana. Tist, ki je bolj brihtn, se bo lahko hitreje piflal in obratno tisti, ki se lahko hitro pifla je bolj brihten od tistega, ki tega ne zmore.
btw: piflanje je povezovanje in utrjevanje...l
btw: piflanje je povezovanje in utrjevanje...l
kopernik ::
ne, ne, ne, ne in še enkrat ne
Dober spomin ne moreš enačiti z razumevanjem. Najbolj ekstremen primer so tisti s fotografskim spominom...
Dober spomin ne moreš enačiti z razumevanjem. Najbolj ekstremen primer so tisti s fotografskim spominom...
Tomi ::
Niti ni nujno. Lahko je tako, da bolj "brihten" človek z manjo intenziteto absorbira znanje, ker ga lahko v besedilu, ki naj bi se ga naučil na pamet, kaj zmoti. Nekdo, ki mu je vseeno, kaj se nauči, bo to vzel kot sveto resnico. Poleg tega "napiflan" človek naučeno kmalu pozabi. Nekdo, ki pa zraven razmišlja, pa povezuje trenutno z že naučenim in dela korelacije. Tako da ponavadi ni nujno, da se uči hitreje.
metrodusa.blogspot.com
McHusch ::
oleg tega "napiflan" človek naučeno kmalu pozabi. Nekdo, ki pa zraven razmišlja, pa povezuje trenutno z že naučenim in dela korelacije. Tako da ponavadi ni nujno, da se uči hitreje.
Točno tako. Piflanje je instant način učenja, dočim učenje z razmišljanje traje dlje.
Je pa problem, da se danes zaradi pomanjkanja časa in dejstva, da je piflanje 'lažje' od razumskega učenja, premnogo ljudi odloča za piflanje.
Priznam, zgodovino se piflam tri dni pred testom in dva dni kasneje vse pozabim. Motivacija je pač na nuli.
DoloresJane ::
Taksonomija osvojenega znanja po Bloomu ima 6 stopenj. Začne se z enostavnješimi procesi in potem stopnjuje proti težjim.
1) faktografsko znanje,
2) razumevanje,
3) uporabno znanje,
4) analiza,
5) sinteza,
6) vrednotenje;
Glede na to tabelo bi torej rekli, da je najenostavneje znati fakte - komu je to lažje in komu težje pa je odvisno od tega, kako se oseba fakte uči. Obstajajo namreč različni tipi učencev. Če posameznik obvlada različne tehnike učenja, učenje faktov ne bi smelo biti nič težje od učenja z razumevanjem in vpogledom.
1) faktografsko znanje,
2) razumevanje,
3) uporabno znanje,
4) analiza,
5) sinteza,
6) vrednotenje;
Glede na to tabelo bi torej rekli, da je najenostavneje znati fakte - komu je to lažje in komu težje pa je odvisno od tega, kako se oseba fakte uči. Obstajajo namreč različni tipi učencev. Če posameznik obvlada različne tehnike učenja, učenje faktov ne bi smelo biti nič težje od učenja z razumevanjem in vpogledom.
kopernik ::
Obstajajo namreč različni tipi učencev. Če posameznik obvlada različne tehnike učenja, učenje faktov ne bi smelo biti nič težje od učenja z razumevanjem in vpogledom.
ne razumem dobro, kaj hočeš povedati. Podala si tabelo, kako človek osvoji znanje po stopnjah: torej najprej se nauči neka dejstva, potem jih poskuša razumeti, itd. Kaj ima to opraviti s tehnikami učenja? Po moje je odvisno od človeka. Nekateri lahko uporabijo(mo) vse možne tehnike učenja, pa še vedno ne bodo razumeli naučenih dejstev in jih smiselno povezali...
ne razumem dobro, kaj hočeš povedati. Podala si tabelo, kako človek osvoji znanje po stopnjah: torej najprej se nauči neka dejstva, potem jih poskuša razumeti, itd. Kaj ima to opraviti s tehnikami učenja? Po moje je odvisno od človeka. Nekateri lahko uporabijo(mo) vse možne tehnike učenja, pa še vedno ne bodo razumeli naučenih dejstev in jih smiselno povezali...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kopernik ()
jRk0 ::
Tehnicna fakulteta je za inteligentne in po eni strani lene ljudi dosti boljsa izbira kot ne-tehnicna.
fizika naprimer, ok, res se mores znat enacbe in te stvari, ampak pri resevanju naloge rabis tisto 'zarnico nad glavo' da jo resis. ne mores se naloge kar nauciti.
piflat stvari na pamet se je za nekoga veliko tezje kot razumet nekaj in logicno resit. nasprotno eni logike nimajo toliko razvite, oz. je niso hoteli razviti in jim bolj lezi dudlanje.
ultimate weapon je pa inteligenten clovek z delovnimi navadami:). ti majo ziher doktorat:)
pa naprimer, matematika v gimnaziji...eno veliko PIFLANJE NA PAMET. (skoraj) -> resis vse naloge iz ucbenika(ov) in ni vrag da ne dobis iste naloge v test skoraj ali pa zelooo podobne. pises 5 itak.
upam da je na waldorfski soli drugace.
fizika naprimer, ok, res se mores znat enacbe in te stvari, ampak pri resevanju naloge rabis tisto 'zarnico nad glavo' da jo resis. ne mores se naloge kar nauciti.
piflat stvari na pamet se je za nekoga veliko tezje kot razumet nekaj in logicno resit. nasprotno eni logike nimajo toliko razvite, oz. je niso hoteli razviti in jim bolj lezi dudlanje.
ultimate weapon je pa inteligenten clovek z delovnimi navadami:). ti majo ziher doktorat:)
pa naprimer, matematika v gimnaziji...eno veliko PIFLANJE NA PAMET. (skoraj) -> resis vse naloge iz ucbenika(ov) in ni vrag da ne dobis iste naloge v test skoraj ali pa zelooo podobne. pises 5 itak.
upam da je na waldorfski soli drugace.
You fuck up once, you loose two teeth.
MadMicka ::
piflanje in brihtnost gresta z roko v roki. Ne moreš bit dobr piflar, ne da bi bil brihten, lahko pa si brihten in len (kar ni nič posebnega)..... to pa je možno
DoloresJane ::
Različni tipi učencev - ljudje se iste fakte naučijo na različne načine. Nekaterim bo dovolj, da bodo neko stvar samo slišali in si jo bodo zapomnili. Drugi jo bodo morali prebrati, da bodo razumeli fakte in si jih zapomnili. Nihče se ne more enako efektivno učiti na vse načine. Človek ima tendenco, da si nekatere stvari bolj natančno zapomni, če so podane v določenem mediju (obstajajo kinestetični, avditivni in vizualni tipi učencev in dve kombinaciji: kinestetično-vizualni in kinestetično-avditivni).
Pomnenje faktov (=posledica učenja) se lahko zgodi, ker je bil nek podatek velikokrat ponovljen, lahko pa z nekaj osebne angažiranosti posameznik ugotovi smisel oz. logiko nečesa in takrat pravimo, da gre za razumevanje (kot nasprotje golemu piflanju). Velikokrat šele po večih ponovitvah nekega fakta razumemo, zakaj se gre in takrat sopradata učenje na pamet in učenje z razumevanjem.
Osebno ne verjamem, da se lahko kdo VSE (pustimo samo nekatere stvari, za katere nima motivacije za učenje z razumevanjem) uči na pamet, torej brez razumevanja. Naši možgani v stvareh skoraj avtomatično iščejo smisel, zato velikokrat za kakšne dogodke mislimo, da so se zgodili z razlogom, ki pa v resnici sploh ne obstaja.
Kopernik, upam, da to pojasni moj zgornji post. Če še vedno ni razumljivo, bom z veseljem odgovorila.
Pomnenje faktov (=posledica učenja) se lahko zgodi, ker je bil nek podatek velikokrat ponovljen, lahko pa z nekaj osebne angažiranosti posameznik ugotovi smisel oz. logiko nečesa in takrat pravimo, da gre za razumevanje (kot nasprotje golemu piflanju). Velikokrat šele po večih ponovitvah nekega fakta razumemo, zakaj se gre in takrat sopradata učenje na pamet in učenje z razumevanjem.
Osebno ne verjamem, da se lahko kdo VSE (pustimo samo nekatere stvari, za katere nima motivacije za učenje z razumevanjem) uči na pamet, torej brez razumevanja. Naši možgani v stvareh skoraj avtomatično iščejo smisel, zato velikokrat za kakšne dogodke mislimo, da so se zgodili z razlogom, ki pa v resnici sploh ne obstaja.
Kopernik, upam, da to pojasni moj zgornji post. Če še vedno ni razumljivo, bom z veseljem odgovorila.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ali ste zadovoljni s srednjo šolo na katero ste se vpisali ali obžalujete svojo odloč (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 10200 (1687) | AtaŠtumf |
⊘ | Moralne vrednote v današnjem izobraževalnem sistemu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 20039 (17741) | Mavrik |
» | Kako se učiti matematiko na višji ravni (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 12318 (10796) | lebdim |
» | Watson študira medicino (spet) (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 17344 (14646) | KleBac |
» | "Bedastoce" v srednji soli (strani: 1 2 3 )Oddelek: Problemi človeštva | 9316 (7394) | glinik |