Forum » Na cesti » Vračajo se večji motorji
Vračajo se večji motorji
next3steps ::
69charger ::
Pa sej je tanovi Mustang na voljo v opciji 2.3 Ecoboost 4 cilinder... valda boljši kot V8, škoda ker ni 1.0 Ecoboost v ponudbi :S
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
hojnikb ::
ecoboost je tok cenejsi pri nas, da lahko z tuningom nardis bp hitrejsi avto kot je x2 vecji v8, pa ti se ostane za benz in gume
razlike je 18k, da nebo kdo mislu da si zmislujem...
razlike je 18k, da nebo kdo mislu da si zmislujem...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
69charger ::
Eni pa pač ne dojamejo, da ni point športnega avtomobila, da ima zvok na ravni Priusa. Mustang fanatiki se ti že na daleč smejejo, ko vidijo Ecoboost značko. Pa tud filing ni enak. Zato še vedno vztrajajo na V8. Foxbody Mustang v 80-ih je imel 4 cilinder in je dobil sloves kot najslabši Mustang... če si pa mel Foxbodya z 5.0 motorjem je pa trenutno vreden že kar lepo vsoto.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Formula 1 ::
Sej super da smo prišli iz Cliotov, Fiatov 500 in Fiest z 1l turbo motorjem na primerjavo le teh motorjev z 5.0 motorjev v Mustangu. Ne vem kaj si predstavljate da se bo zgodilo če začnejo spet vgrajevati večje motorje? Izpusti in poraba ne bodo šli dol sami od sebe, za učinek bo potrebno dati notri še kakšno elektriko pa bo. Pa ne vem kaj sanjate eni z veliki motorji, pričakujete 3.0 tdi v Golfu ali kaj? Realnost je da bodo motorji vseeno tako kot so v pripravi, VW ne bo 14 dni pred predstavitvijo Golfa VII facelift rekli da pa sedaj pa ne bi 1.6 tdi motorja zamenjali z 1.5 TDI, ki so ga razvijali.
MxxW5 ::
Srednjeročna rešitev bo motor z Atkinsonovim ciklom + elektromotor.
Dolgoročna rešitev je odvisna predvsem od tega, ali se bo pri baterijah zgodil kakšen radikalen tehnološki preboj pri hranjenju količine energije in hitrosti polnjenja. Če se ne bo, se bomo morali najbrž za nekaj časa posloviti od priročnosti, ki jo nudijo motorji z notranjim izgorevanjem.
Dolgoročna rešitev je odvisna predvsem od tega, ali se bo pri baterijah zgodil kakšen radikalen tehnološki preboj pri hranjenju količine energije in hitrosti polnjenja. Če se ne bo, se bomo morali najbrž za nekaj časa posloviti od priročnosti, ki jo nudijo motorji z notranjim izgorevanjem.
hojnikb ::
Eni pa pač ne dojamejo, da ni point športnega avtomobila, da ima zvok na ravni Priusa. Mustang fanatiki se ti že na daleč smejejo, ko vidijo Ecoboost značko. Pa tud filing ni enak. Zato še vedno vztrajajo na V8. Foxbody Mustang v 80-ih je imel 4 cilinder in je dobil sloves kot najslabši Mustang... če si pa mel Foxbodya z 5.0 motorjem je pa trenutno vreden že kar lepo vsoto.
a kjub temu je blo prodanih samo 52% v8
http://www.businessinsider.com/the-ford...
also ne pozabimo, da je strasno polularen gt350 z flatplane crank.... tolk o ikonskem ameriskem v8 ;)
#brezpodpisa
69charger ::
Prodajne številke =/= kvaliteta ali filing pri vožnji. Cenejših se vedno več proda, logično. Sej Porschejev najbolj prodajan avtomobil je tudi Cayenne, pa so firma, ki izdeluje premium športne avtomobile in ne SUVje. Pač so dali nekaj ven, kar je trg hotel.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
hojnikb ::
za filing pri voznji si ne kupis amerisko kravo, ampak kaksno miato (al kaksen drug drivers car)
ne recem, v8 zelo fino zveni (v10 pa se bolje -- kaksen viper) ampak to je pa bolj ali manj to.
ne recem, v8 zelo fino zveni (v10 pa se bolje -- kaksen viper) ampak to je pa bolj ali manj to.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
69charger ::
Še vedno ni isto, če kupiš Miato. Eni pač radi vidijo, da po ravnini pritiskajo gas da se sliši motor da folk malo pogleda za avtomobilom. Fanatiki Ameriških avtomobilov še vedno nočejo slišati za karkoli drugega kot V8. Cel svet se dela norca, kako Ameriški avtomobili znajo voziti samo naravnost, oni pa odgovarjajo z žganjem gum pa da se vidi V8 značka.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Unknown_001 ::
Če hočte kompromis, se kup boljšega Švaba. Ala AMG varianta al pa vse kar je večje kubikaže.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
negotiator ::
A ste tisti, ki imate pod 5l porabe na 2.0 150KM mašini, tisti, ki jih je treba čakat več kilometrov (običajno do konca regionalke), da dosežejo omejitev hitrosti? Ali ste tisti, ki vozite s 30% manjšo hitrostjo od dovoljene? Ma, saj se hecam, jaz tudi s svojim Camarotom, s 6.2l mašino in 580imi konji dosežem pod 5l porabe in pod 3l, izven mesta, lol
All easy problems have already been solved.
krneki0001 ::
Dizel hejterji smo vedno vedeli, da imajo Japonci (in Američani) prav. To gre bolj v faco CO2 frikom, ki navijajo za dizel in Evropo, in zniževanje CO2 za vsako ceno, ker mislijo, da nas CO2 pa nekaj stane.
Dizel je v Evropi tako favoriziran, ker ima Evropa cel kup rafinerij za dizel, ki bi jih bilo predrago predelati v proizvodnjo bencina. pač umeritev Evrope.
Bil je nekje članek o tem, pa ga žal ne najdem.
Nope. Tukaj so se pa v članku zelo zmotili. Največji evropski izvozni artikel je bencin. Imamo toliko rafinerij, kjer delajo dizel in bencin. Vendar največ bencina izvozimo v ameriko, nazaj pa dobimo surovo nafto.
Problem favorizacije pa je, da moramo dodatno še parkrat več predelovati surove nafte, da lahko sploh "napojimo" vse stroje, avtomobile, tovornjake,... z nafto.
Če bi bilo razmerje neko normalno in bi nafto uporabljali samo tovornjaki, delovni stroji in ostalo, brez osebnih avtomobilov, bi imeli lahko pol manj rafinerij.
...:TOMI:... ::
In imamo umazano industrijo mi, namesto amerov. Ceprav ni tako zelo umazana, kot je nevarna, zaradi raznih razlitij ipd.
Tomi
m0LN4r ::
Eni pa pač ne dojamejo, da ni point športnega avtomobila, da ima zvok na ravni Priusa. Mustang fanatiki se ti že na daleč smejejo, ko vidijo Ecoboost značko. Pa tud filing ni enak. Zato še vedno vztrajajo na V8. Foxbody Mustang v 80-ih je imel 4 cilinder in je dobil sloves kot najslabši Mustang... če si pa mel Foxbodya z 5.0 motorjem je pa trenutno vreden že kar lepo vsoto.
Jaz nimam nic proti sportni Tesli in njenemu SCI-FI zvoku. Vi ste staromodni z tem ropotanjem, kot stari stayr traktorji
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
krneki0001 ::
To pa zato, ker se v taprav avto še nisi usedel. dizel ni avto, je samo še eno skropucalo fanatikov. Avto mora delat na bencin.
Ko boš enkrat sedel v kakem Raptorju z 6.2 V8 motorjem in 500KM, boš pa videl, da so tesla in ostala elektro skropucala samo še en fail v evoluciji.
Ko boš enkrat sedel v kakem Raptorju z 6.2 V8 motorjem in 500KM, boš pa videl, da so tesla in ostala elektro skropucala samo še en fail v evoluciji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
m0LN4r ::
Fail v evoluciji xD eni bi se kr svece prizigali namesto luci
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
...:TOMI:... ::
Ko zjutraj vzges te tvoje V8 mokre sanje (ali pa dizel traktor, kot ga ima danes vsak pred hiso, ce ni 1.9 TDI ni nic) je to motece. Da ne omenjam, da smrdi cela garaza in bajta po njem.
Benciski je svetlobna leta pred dizlom, kar se tice smrdenja bajte, elektricen pa se par let dlje.
Elektricen avto je zakon glede tega vsega skupaj.
Benciski je svetlobna leta pred dizlom, kar se tice smrdenja bajte, elektricen pa se par let dlje.
Elektricen avto je zakon glede tega vsega skupaj.
Tomi
krneki0001 ::
V 21 dneh naredim 14.000 kilometrov z bencinarjem, ki je polno naložen in tehta nekje 2.5 do 2.6 tone, po avtocesti pa brez problema vozim konstantno celih 700 kilometrov s 130km/h.
Za rezervo imam 3 kante goriva s seboj, če so v kaki državi recimo pumpe več kot 700km narazen.
Koliko časa bi porabi za to razdaljo z električnim avtom, kje bi polnil avgto v tretjem svetu, koliko časa bi ga polnil na navadno 220V vtičnico.
V8 bencinar nič ne smrdi. Smrdijo samo dizli.
Za rezervo imam 3 kante goriva s seboj, če so v kaki državi recimo pumpe več kot 700km narazen.
Koliko časa bi porabi za to razdaljo z električnim avtom, kje bi polnil avgto v tretjem svetu, koliko časa bi ga polnil na navadno 220V vtičnico.
V8 bencinar nič ne smrdi. Smrdijo samo dizli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
negotiator ::
krneki0001 je izjavil:
V 21 dneh naredim 14.000 kilometrov z bencinarjem, ki je polno naložen in tehta nekje 2.5 do 2.6 tone, po avtocesti pa brez problema vozim konstantno celih 700 kilometrov s 130km/h.
Koliko časa bi porabi za to razdaljo z električnim avtom.
V8 bencinar nič ne smrdi. Smrdijo samo dizli.
Če bi vozil z enako hitrostjo, bi rabil enako časa, če bi ta el. avto zmogel tako razdaljo z enim polnjenjem. Samo tesla ima ene 2 tone že prazen...
All easy problems have already been solved.
m0LN4r ::
Sej bo, prvi avti so bli se slabsi od danasnjih elektricarjev. Bencinskih crpalk pa sploh ni blo kot gob po dezju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
...:TOMI:... ::
Glede na to, da imajo motorji z notranjim izgorevanjem za sabo celo stoletje razvoja, v primerjavi z elektricnimi, ki imajo par desetletji, gre napredek pri slednjih veliko hitreje.
negotiator, ti si robu gaussove krivulje, tebe ne gre steti v popoulacijo, ker kvaris razmerja. Ravno tako ne moremo steti vmes starih fotrov, ko naredijo 100 km na leto.
negotiator, ti si robu gaussove krivulje, tebe ne gre steti v popoulacijo, ker kvaris razmerja. Ravno tako ne moremo steti vmes starih fotrov, ko naredijo 100 km na leto.
Tomi
Invictus ::
Kako slabo so ljubitelji električnih avtov poučeni o zgodovini le teh...
Električni avto je bil včasih že boljši od bencinskega, ter je celo imel hitrostni rekord. Sam se ni obnesel ravno zaradi razlogov, ki so pereči še danes.
Električni avto je bil včasih že boljši od bencinskega, ter je celo imel hitrostni rekord. Sam se ni obnesel ravno zaradi razlogov, ki so pereči še danes.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
bambam20 ::
Kako slabo so ljubitelji električnih avtov poučeni o zgodovini le teh...
Električni avto je bil včasih že boljši od bencinskega, ter je celo imel hitrostni rekord. Sam se ni obnesel ravno zaradi razlogov, ki so pereči še danes.
Oblika, izdelava ... Ne moreš prodajati el. vozila, ki izgleda smešno.
Čez 10 let sploh ne bo več vprašanje el. vozilo ,ker bo povprečen Slovenec vozil točno to. Polnjenje 30 minut in 400 km dosega je za povprečnega človeka povsem zadosti.
NOva ampera-e bo zagotovo uspešnica.
Invictus ::
Opel še vedno ni pojem avta . Seveda bo uspešnica. Kot vse do sedaj...
Tako ali tako je pa meni grda. Pa premajhna.
Tako ali tako je pa meni grda. Pa premajhna.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Vanich ::
Kaj pa kakšni bolj eksotični motorji na notranje izgorevanje?
Ne klasično batno-cilindrični motorji?
Na internetu in YouTube imaš polno teh prototipov, ki obljubljajo najmanj 1200% (karikiram) izkoristek in pa najmanj totalno svetovno revolucijo v prometu in potrošnji goriva. (Vsi samo še "čakajo na investitorje" in masovna proizvodnja bo stekla)
Od vsega tega smo pa videli v masovni proizvodnji samo Wankel mašino v Mazdah - pa še ta se ni obnesla.
Ne klasično batno-cilindrični motorji?
Na internetu in YouTube imaš polno teh prototipov, ki obljubljajo najmanj 1200% (karikiram) izkoristek in pa najmanj totalno svetovno revolucijo v prometu in potrošnji goriva. (Vsi samo še "čakajo na investitorje" in masovna proizvodnja bo stekla)
Od vsega tega smo pa videli v masovni proizvodnji samo Wankel mašino v Mazdah - pa še ta se ni obnesla.
krneki0001 ::
zakaj misliš, da se ni obnesla? Odlično dela, samo med 70 in 100k je večji servis, ki pride par 100 evrov. Ni neke razlike med navadnimi avtomobili. Razen, da imaš vsakih 100k nove bate in avto dela lepše kot navaden avto, ko imaš samo jermen in vodno pu8mpo zamenjano na 100k.
Imaš pa 1300ccm motor z 240KM.
Imaš pa 1300ccm motor z 240KM.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Sami ::
krneki0001 je izjavil:
zakaj misliš, da se ni obnesla? Odlično dela, samo med 70 in 100k je večji servis, ki pride par 100 evrov. Ni neke razlike med navadnimi avtomobili. Razen, da imaš vsakih 100k nove bate in avto dela lepše kot navaden avto, ko imaš samo jermen in vodno pu8mpo zamenjano na 100k.
Imaš pa 1300ccm motor z 240KM.
Točno ta motor je imel kolega, največji fail, ni čudno da se ni obdržalo....pri 60.000km je zaribala, kupil je nov motor, ki je tudi kmalu po tem imel probleme, na koncu je prodal, tudi poraba je dosti višja če primerjaš s klasičnimi bencinskimi motorji.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
negotiator ::
...:TOMI:... je izjavil:
Glede na to, da imajo motorji z notranjim izgorevanjem za sabo celo stoletje razvoja, v primerjavi z elektricnimi, ki imajo par desetletji, gre napredek pri slednjih veliko hitreje.
negotiator, ti si robu gaussove krivulje, tebe ne gre steti v popoulacijo, ker kvaris razmerja. Ravno tako ne moremo steti vmes starih fotrov, ko naredijo 100 km na leto.
Ne razumem, na kaj naj bi se to nanašalo?
All easy problems have already been solved.
krneki0001 ::
Sami, 240 konjev je treba futrat, pa na obratih laufa mašina. Poraba je normalna oziroma še majhna za te konje in obrate.
Samo če mu je pri 60k ribnla, je nekaj narobe delal. kolegu je RX7, ki je bila predhodnica RX8 in kr nekaj let razvoja manj v njej, delala brez problemov 150k do prve večje menjave, pa je ni šparal.
RX8 je pa nekaj let razvoja več in motorji še bolj izpopolnjeni. Cena za nov motor iz japonske je pa 1800 evrov.
Je pa drug problem. V sloveniji pa ni serviserja, ki bi ta avto znal dobro poštimat. In če so mu na mazdinem servisu to štimal, potem verjamem, da ni dolgo delalo.
Samo če mu je pri 60k ribnla, je nekaj narobe delal. kolegu je RX7, ki je bila predhodnica RX8 in kr nekaj let razvoja manj v njej, delala brez problemov 150k do prve večje menjave, pa je ni šparal.
RX8 je pa nekaj let razvoja več in motorji še bolj izpopolnjeni. Cena za nov motor iz japonske je pa 1800 evrov.
Je pa drug problem. V sloveniji pa ni serviserja, ki bi ta avto znal dobro poštimat. In če so mu na mazdinem servisu to štimal, potem verjamem, da ni dolgo delalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vanich ::
krneki0001 je izjavil:
zakaj misliš, da se ni obnesla? Odlično dela, samo med 70 in 100k je večji servis, ki pride par 100 evrov. Ni neke razlike med navadnimi avtomobili. Razen, da imaš vsakih 100k nove bate in avto dela lepše kot navaden avto, ko imaš samo jermen in vodno pu8mpo zamenjano na 100k.
Imaš pa 1300ccm motor z 240KM.
Izkoristek goriva je zelo švoh, (ogenj iz auspuha - gorivo ni bilo porabljeno do konca v ciklu izgorevanja in gori v izpušnem sistemu) tesnenje "batov" in pa mazanje je totalno problematično - tega niso nikoli rešili.
Drugače mi je pa Wankel mašina všeč, ampak naj jo naredijo do konca in pa voreng.
Ampak, pustimo Wankel - očitno je to dead end v tej smeri razvoja - Kaj pa drugi koncepti? In teh je malo morje.
krneki0001 ::
En odličen koncept bi bil avto na vodo in to morsko vodo. Bilo bi poceni, stranski produkt bi bila pa lahko sol.
Pa še dviga gladine morja se nebi bali. Samo naložiš ljudem pravljice da jih bo morje poplavilo, če se ne bodo več vozili.
Pa še dviga gladine morja se nebi bali. Samo naložiš ljudem pravljice da jih bo morje poplavilo, če se ne bodo več vozili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vanich ::
krneki0001 je izjavil:
En odličen koncept bi bil avto na vodo in to morsko vodo. Bilo bi poceni, stranski produkt bi bila pa lahko sol.
Pa še dviga gladine morja se nebi bali. Samo naložiš ljudem pravljice da jih bo morje poplavilo, če se ne bodo več vozili.
Super. Sedaj pa to izpelji še tehnološko & mehanično in si zmagal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Vanich ()
SuperVeloce ::
ko bojo mel 400k jih bo folk zbil na 180k in prodal naprej.
pa sej je vedno ista zgodba. pridejo novi manjsi motorji in stara garda takoj v luft ker ma novi manj cc in vec HP... realno pa vsi vemo kako je. ni downsizing problem, ampak sparanje drugot (khm 2.0 tdi injektorji kmh)
Točno tako. Za 1.5crdi korejca co vsi govorili, da je premali in preveč navit (napram nemcem takrat) in da vozimo preagresivno za takšen mali motor... Sedaj pri 270kkm je motor kot nov, ni enga fleka olja zunaj. Turbina? Enako. Serviser me čudno gleda, zakaj to čudo sploh pripeljem na pregled motorja... ampak pač, materiali morajo biti pravi, obviously. Aja čak, pa verigo ima, napeta je kot VWji pri 25k
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
Sami ::
Samo če mu je pri 60k ribnla, je nekaj narobe delal. kolegu je RX7, ki je bila predhodnica RX8 in kr nekaj let razvoja manj v njej, delala brez problemov 150k do prve večje menjave, pa je ni šparal.
Kolega je imel RX8, dejansko ga je šparal...servisirali so ga na Mazdi v LJ, ko so mu vgradili drugi motor je imel že takoj težave v štartu...če se prav spomnim (od tega je že nekaj let) je moral pri vsakem cold startu čakati nekaj minut, da se je ogrela na določeno temperaturo preden je lahko speljal.....seveda je to zdravo tudi jaz to počnem, a ne 5min pri vsakem cold startu kar je moral početi on.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
En odličen koncept bi bil avto na vodo in to morsko vodo. Bilo bi poceni, stranski produkt bi bila pa lahko sol.
Pa še dviga gladine morja se nebi bali. Samo naložiš ljudem pravljice da jih bo morje poplavilo, če se ne bodo več vozili.
Super. Sedaj pa to izpelji še tehnološko & mehanično in si zmagal.
Ko bi probal to javno objavit, pa metek v tilnik, v cajtngu pa objava, da sem samomor naredil.
Aston_11 ::
Vanich ::
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
En odličen koncept bi bil avto na vodo in to morsko vodo. Bilo bi poceni, stranski produkt bi bila pa lahko sol.
Pa še dviga gladine morja se nebi bali. Samo naložiš ljudem pravljice da jih bo morje poplavilo, če se ne bodo več vozili.
Super. Sedaj pa to izpelji še tehnološko & mehanično in si zmagal.
Ko bi probal to javno objavit, pa metek v tilnik, v cajtngu pa objava, da sem samomor naredil.
Objavi anonimno. Predaj material Wikilieaksu.
Vanich ::
krneki0001 je izjavil:
Sej so že naredili:
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/...
Ne vidim nobenega na cesti.
A plankton ti sfiltrira ven iz goriva, al samo še boljše laufa na plankton?
RedDrake ::
Jaz sem takoj za večje motorje.
5.0L V8 z 125KM in porabo med 15-20L je najboljša stvar ever!
To so bili dejanski US motorji konec 70-ih in začetek 80-ih.
5.0L V8 z 125KM in porabo med 15-20L je najboljša stvar ever!
To so bili dejanski US motorji konec 70-ih in začetek 80-ih.
Utk ::
Glede na to da so takrat pri nas fičkoti (FIČKOTI) žrli tudi po 10 litrov...bi takrat podpisal takoj.
Heavy ::
Jaz sem takoj za večje motorje.
5.0L V8 z 125KM in porabo med 15-20L je najboljša stvar ever!
To so bili dejanski US motorji konec 70-ih in začetek 80-ih.
Modularni V8. Glede zanesljivosti spravijo v jok vsakega dizla
#TeamFelix
PALOMINO ::
Pa so se vsi norčevali iz Mazde ko so prostornino celo povečali (Mazda 6 2.5) in brez turbo jajc.
Bili so eni izmed redkih ki so bili proti downsizingu. Očitno so imeli prav.
Mazda 6 2.5i (190 konj) avtomatik poraba kombinirano 9l (večina mesto)
Prej Renault Megane III karavan 1.6 16v poraba = 8.5l
Vozil tudi Renault Clio GrandTour 0.9TCE poraba = 7.5l
Bili so eni izmed redkih ki so bili proti downsizingu. Očitno so imeli prav.
Mazda 6 2.5i (190 konj) avtomatik poraba kombinirano 9l (večina mesto)
Prej Renault Megane III karavan 1.6 16v poraba = 8.5l
Vozil tudi Renault Clio GrandTour 0.9TCE poraba = 7.5l
M-XXXX ::
Pa so se vsi norčevali iz Mazde ko so prostornino celo povečali (Mazda 6 2.5) in brez turbo jajc.
Bili so eni izmed redkih ki so bili proti downsizingu. Očitno so imeli prav.
Mazda 6 2.5i (190 konj) avtomatik poraba kombinirano 9l (večina mesto)
Prej Renault Megane III karavan 1.6 16v poraba = 8.5l
Vozil tudi Renault Clio GrandTour 0.9TCE poraba = 7.5l
Saj ne rečem, da ti neverjamem, vendar nisi povprečen:
Megane 1.6 16V ima cca 7.5l https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Mazda 2.5 ima pa cca 8.5l https://www.spritmonitor.de/en/overview...
1l več za večjo moč ter večji motor (je nekje čisto v logičnem "povprečju".
Clio 0.9 pa ima povprečno porabo 6.3l https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Kar je spet čisto v neki logični meji in pričakovanju.
Seveda so razlike, vzorec avtov bi lahko bil večji, vendar približno razmerje in podatke pa le da. In ti ne potrjujejo tvojih izjav.
RedDrake ::
Eh, ta obsedenost z "večjim" je brezvezna.
Še 25 let nazaj je bil 1.8 atmosferc z ~100KM nekaj običajnega.
Danes je ~100KM običajno za 1.4 atmosferca.
Pač materiali so vedno boljši in razvoj tu gre naprej, to je tisto, kar najbolj vpliva na sposobnost manjšanja motorjev.
Še 25 let nazaj je bil 1.8 atmosferc z ~100KM nekaj običajnega.
Danes je ~100KM običajno za 1.4 atmosferca.
Pač materiali so vedno boljši in razvoj tu gre naprej, to je tisto, kar najbolj vpliva na sposobnost manjšanja motorjev.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24536 (19332) | Assassub |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28770 (24572) | krneki0001 |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46682 (42390) | Mavrik |
» | Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28065 (23105) | spirit |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199751 (164764) | Spajky |