Forum » Na cesti » Vračajo se večji motorji
Vračajo se večji motorji
Heavy ::
Industrija nas je prepričala kako super in eco so mali turbo motorji. V praksi se pokaže, da v normalnih pogojih ti motorji presežejo dovoljene kriterije emisij za 15x. Sestavljeni bodo novi testi, ki bodo testirali motorje v realnih pogojih. Vse to kot posledica Afere VW z dizli.
http://www.zurnal24.si/downsizing-sok-z...
Torej ja, vsi proizvajalci bodo menjali tipe motorjev v svojih avtmobilih. 1.0 Ecoboost, 0.9 Tce, TwinAir... bodo šli na smetišče zgodovine. Japonci so imeli prav.
PS: dizel hejterji, in your face
http://www.zurnal24.si/downsizing-sok-z...
Torej ja, vsi proizvajalci bodo menjali tipe motorjev v svojih avtmobilih. 1.0 Ecoboost, 0.9 Tce, TwinAir... bodo šli na smetišče zgodovine. Japonci so imeli prav.
PS: dizel hejterji, in your face
#TeamFelix
fujtajksel ::
Posledica nebrzdane minimizacije CO2 pod nerealnim pritiskom politike - ki je na široko zamižala za kršitve limitov saj in NOx, čeprav so morali vedet kaj se dogaja. Nabor meritev izvedenih na tehničnem ni rezultat naključja.
> PS: dizel hejterji, in your face 8-)
Sej je tud bencinar omenjen, z manjšanjem volumna in višanjem kompresije so se novi bencinarji glede teh strupenih emisij začeli približevat dizlom, čeprav tradicionalno niso imeli težav z njimi.
> PS: dizel hejterji, in your face 8-)
Sej je tud bencinar omenjen, z manjšanjem volumna in višanjem kompresije so se novi bencinarji glede teh strupenih emisij začeli približevat dizlom, čeprav tradicionalno niso imeli težav z njimi.
hojnikb ::
bring back V8 :)
but seriously, lahko bi začel vgrajevat večje motorje z atkins ciklom še v kej druga k hibride.
but seriously, lahko bi začel vgrajevat večje motorje z atkins ciklom še v kej druga k hibride.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
TwingoLove ::
Torej večji motorji in cenejša goriva!
To bi šlo.. ampak verjetno samo v sanjah glede goriva.
To bi šlo.. ampak verjetno samo v sanjah glede goriva.
Unknown_001 ::
TwingoLove je izjavil:
Torej večji motorji in cenejša goriva!
To bi šlo.. ampak verjetno samo v sanjah glede goriva.
2.0TDI na istem avtu porabi manj kot 1.6TDI z mojim režimom vožnje (mešano avtocesta, regionalka, hribi, mesto)... kdo je tu nor?
Nekateri mnogi "motokultivatorji" ki nikamor ne grejo so enostavno preveč podhranjeni za trenute avtomobile ki so v povprečju masivnejši. In si naredu iz finfarja drobiž. Edin kar je registracija cenej.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
BlaY0 ::
Unknown_001 je izjavil:
2.0TDI na istem avtu porabi manj kot 1.6TDI z mojim režimom vožnje (mešano avtocesta, regionalka, hribi, mesto)... kdo je tu nor?
To pomeni samo eno in sicer, da v slednjem primeru nisi prilagodil načina vožnje karakteristikam avtomobila...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Telbanc ::
Moja alfa 1.9 dizel, je tako spet aktualna.
Isto se bo zgodilo z električnimi avtki za otročke, ki se vozijo na relacijah, mercator-hofer...niso pa za eno normalno uporabo.
Isto se bo zgodilo z električnimi avtki za otročke, ki se vozijo na relacijah, mercator-hofer...niso pa za eno normalno uporabo.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Aston_11 ::
BlaY0 ::
Saj pravim... očitno imate tak način vožnje ki ga ne znate prilagoditi 1.6 mašini. Za vas je torej bolje da vozite 2.0.
Utk ::
Torej ja, vsi proizvajalci bodo menjali tipe motorjev v svojih avtmobilih. 1.0 Ecoboost, 0.9 Tce, TwinAir... bodo šli na smetišče zgodovine. Japonci so imeli prav.
PS: dizel hejterji, in your face 8-)
Dizel hejterji smo vedno vedeli, da imajo Japonci (in Američani) prav. To gre bolj v faco CO2 frikom, ki navijajo za dizel in Evropo, in zniževanje CO2 za vsako ceno, ker mislijo, da nas CO2 pa nekaj stane.
MxxW5 ::
To ni hudo presenečenje za tiste, ki malo bolj natančno spremljajo industrijo. Downsizing je bil neposredni rezultat NEDC testa in te majhne turbo mašine so bile narejene izključno zato, ker so proizvajalci z njimi najlažje goljufali pri NEDC testu porabe.
Pri malih turbo bencinarjih (manj pri dizlih) poraba divje variira. Če jih voziš tako, kot predvideva NEDC test (počasna pospeševanja, nizke hitrosti, veliko stanja v prometu, trikratno napumpane gume, izključena klima&ostali porabniki energije v avtu, posebna maziva...itd.) bodo porabili okoli treh litrov na 100 km. Če jih voziš normalno pa je njihova poraba načeloma višja od enako zmogljivega prostorninsko večjega motorja brez turbine.
Ti motorji so nastali zaradi NEDC testa in bodo z njim tudi umrli.
Mimogrede: Avtomobilski proizvajalci v EU (s tihim privoljenjem EU in seveda Nemčije in Francije) pri porabi goriva in emisijah (EURO1-6) tako noro goljufajo, da nam je lahko vsem nerodno. Avto na papirju porabi 3 l/100 in zadovoljuje EURO6, v resnici pa je poraba od 6-9 l/100, emisije trdih delcev pri dizlih pa tudi za več 10x presegajo EURO6! Če bi merili realni izpust trdih delcev, večina dizlov v EU sploh ne bi dobila dovoljenja za prodajo.
Pri malih turbo bencinarjih (manj pri dizlih) poraba divje variira. Če jih voziš tako, kot predvideva NEDC test (počasna pospeševanja, nizke hitrosti, veliko stanja v prometu, trikratno napumpane gume, izključena klima&ostali porabniki energije v avtu, posebna maziva...itd.) bodo porabili okoli treh litrov na 100 km. Če jih voziš normalno pa je njihova poraba načeloma višja od enako zmogljivega prostorninsko večjega motorja brez turbine.
Ti motorji so nastali zaradi NEDC testa in bodo z njim tudi umrli.
Mimogrede: Avtomobilski proizvajalci v EU (s tihim privoljenjem EU in seveda Nemčije in Francije) pri porabi goriva in emisijah (EURO1-6) tako noro goljufajo, da nam je lahko vsem nerodno. Avto na papirju porabi 3 l/100 in zadovoljuje EURO6, v resnici pa je poraba od 6-9 l/100, emisije trdih delcev pri dizlih pa tudi za več 10x presegajo EURO6! Če bi merili realni izpust trdih delcev, večina dizlov v EU sploh ne bi dobila dovoljenja za prodajo.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
2.0TDI na istem avtu porabi manj kot 1.6TDI z mojim režimom vožnje (mešano avtocesta, regionalka, hribi, mesto)... kdo je tu nor?
To pomeni samo eno in sicer, da v slednjem primeru nisi prilagodil načina vožnje karakteristikam avtomobila...
In kako bi po tvojem moral vozit? Mlinčki imajo zelo kratko polje navora, ki ga doežejo šele pri 2500 vrtljajih, medtem, ko 2.0 vleče lepo že pri 1400 ih. Tako da če hočem kolikortoliko normalno vozit, je treba malo bolj po gasu stisnit. In razlika se sploh recimo pozna, ko pelješ v breg po avtocesti. Če bi pa hotel varčno vozit... sorry z mlinčkom to gre samo če ni gužve na cesti in gas ližeš z nogo. Res se da prit pod 4 litre (mi je uspelo) ampak to so bile posebne okoliščine: nikogar na cesti, relativno ravna cesta, malo križišč oz. krožišča katera si lahko z zaletom speljal itd. Pri 2.0 , 4 litre poraba ni tako nemogoča za doseč, ampak realno je ob zmerni vožnji med 4.5 - 5.5 l/100km medtem ko je pri 1.6 med 5.5-6.5 l/100KM... Downsizing, done wrong.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Telbanc ::
To ni hudo presenečenje za tiste, ki malo bolj natančno spremljajo industrijo. Downsizing je bil neposredni rezultat NEDC testa in te majhne turbo mašine so bile narejene izključno zato, ker so proizvajalci z njimi najlažje goljufali pri NEDC testu porabe.
Pri malih turbo bencinarjih (manj pri dizlih) poraba divje variira. Če jih voziš tako, kot predvideva NEDC test (počasna pospeševanja, nizke hitrosti, veliko stanja v prometu, trikratno napumpane gume, izključena klima&ostali porabniki energije v avtu, posebna maziva...itd.) bodo porabili okoli treh litrov na 100 km. Če jih voziš normalno pa je njihova poraba načeloma višja od enako zmogljivega prostorninsko večjega motorja brez turbine.
Ti motorji so nastali zaradi NEDC testa in bodo z njim tudi umrli.
Mimogrede: Avtomobilski proizvajalci v EU (s tihim privoljenjem EU in seveda Nemčije in Francije) pri porabi goriva in emisijah (EURO1-6) tako noro goljufajo, da nam je lahko vsem nerodno. Avto na papirju porabi 3 l/100 in zadovoljuje EURO6, v resnici pa je poraba od 6-9 l/100, emisije trdih delcev pri dizlih pa tudi za več 10x presegajo EURO6! Če bi merili realni izpust trdih delcev, večina dizlov v EU sploh ne bi dobila dovoljenja za prodajo.
Ja, idealno je idealno, v realnosti pa vedno drugače.
Sam bi rad videl električni avto pri nas pozimi, kak domet ima.
"Če je zunanja temperatura okoli 0 stopinj Celzija, se zmogljivost akumulatorja zmanjša za 20 odstotkov; če je –30 stopinj Celzija, pa že za 50 odstotkov. "
In to v idealnih razmerah..nova baterija, 100% naduvana...POleg tega je treba mrzel avto zagret, in to sigurno ne gre na "drva"....
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Telbanc ()
chort ::
Moj 3.6 l TDV8 pije pri 140 km/h 10 l, pri 100 km/h pa rahlo pod 8 l, merjeno v ~2000 km. Za 2800 kg in aerodinamiko cegla je to precej zadovoljivo.
Invictus ::
Dizel hejterji smo vedno vedeli, da imajo Japonci (in Američani) prav. To gre bolj v faco CO2 frikom, ki navijajo za dizel in Evropo, in zniževanje CO2 za vsako ceno, ker mislijo, da nas CO2 pa nekaj stane.
Dizel je v Evropi tako favoriziran, ker ima Evropa cel kup rafinerij za dizel, ki bi jih bilo predrago predelati v proizvodnjo bencina. pač umeritev Evrope.
Bil je nekje članek o tem, pa ga žal ne najdem.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Telbanc ::
SimplyMiha je izjavil:
Ali ni večji motor tudi težji? Torej večja poraba...
Ja nekej je na tem, ampak težo celotnega avtomobila bi lahko po moje še veliko zmajnšali, in v to smer bo šel zdaj razvoj.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
hojnikb ::
večja kubatura tudi lahko pomeni večji internal friction...
mini turbo mašine so ok, dokler laufajo znotraj svoje učinkovitosti...
mini turbo mašine so ok, dokler laufajo znotraj svoje učinkovitosti...
#brezpodpisa
MxxW5 ::
Ne gre za idealno in realno. Gre za to, da Evropejci (kot ponavadi) lažemo sebi in drugim. Na eni strani moramo "umazanim" Američanom in Kitajcem pokazati, kako mi spoštujemo okolje in Kyoto in smo zato za avtomobile sprejeli ostra pravila o porabi in izpustih. Na drugi strani pa imamo ogromno avtoindustrijo, zato so morala biti pravila taka, da so ustrezala tudi njim oziroma da za njih niso predraga. Zato smo pravila naredili taka, da so teoretično zelo stroga in vsako leto strožja, na drugi strani pa jih v praksi ni težko obiti. Volk sit in koza cela. Normi je zadoščeno, avtomobilskim proizvajalcem pa tudi.
Kaj nas briga, če dizli spuščajo v luft več 10x toliko trdih delcev, kot predvidevajo EURO standardi?! Kdor bo zaradi tega zbolel za rakom in boleznijo dihal, mu bomo povedali, da po EU pravilih in standardih ne bi smel. In če mu Clio 0,9 žre 8 litrov, mu bomo rekli, da narobe vozi, saj po NEDC testu pije cca. tri litre.
in še enkrat: ti zakoni in standardi taki niso po nesreči, ampak namerno.
Kaj nas briga, če dizli spuščajo v luft več 10x toliko trdih delcev, kot predvidevajo EURO standardi?! Kdor bo zaradi tega zbolel za rakom in boleznijo dihal, mu bomo povedali, da po EU pravilih in standardih ne bi smel. In če mu Clio 0,9 žre 8 litrov, mu bomo rekli, da narobe vozi, saj po NEDC testu pije cca. tri litre.
in še enkrat: ti zakoni in standardi taki niso po nesreči, ampak namerno.
Utk ::
Dizel hejterji smo vedno vedeli, da imajo Japonci (in Američani) prav. To gre bolj v faco CO2 frikom, ki navijajo za dizel in Evropo, in zniževanje CO2 za vsako ceno, ker mislijo, da nas CO2 pa nekaj stane.
Dizel je v Evropi tako favoriziran, ker ima Evropa cel kup rafinerij za dizel, ki bi jih bilo predrago predelati v proizvodnjo bencina. pač umeritev Evrope.
Bil je nekje članek o tem, pa ga žal ne najdem.
Ne, ravno obratno je, rafinerije so bile takšne kot povsod po svetu, samo da potem so morali iz njih iztisnit maksimalno dizla, pa še zmeraj ga ni dovolj, tako da se zdaj dizel uvaža iz Azije in Amerike, bencin pa k njim, ker ga pri nas več nihče ne rabi. Biznis in logika na vrhuncu. Je pa predrago, da jih bi še bolj prilagodili za dizel, ker večinoma so vseeno že vse stare in delajo kakor delajo.
Scorpia ::
To pomeni samo eno in sicer, da v slednjem primeru nisi prilagodil načina vožnje karakteristikam avtomobila...Nas je več takih, ki nam 2.0 bolje dela kot 1.6.
Jaz pa imam glih obratne izkusnje. Prej imel 2.0 dizel, pod 2k je bil skoraj mrtev, pri ta novem, navor imam ze na voljo pri 1500 obratov. Da o vleki prikolice ne govorim, kaksna je razlika. Poraba pa pri isti voznji je manjsa.
////
Formula 1 ::
Dizel hejterji smo vedno vedeli, da imajo Japonci (in Američani) prav. To gre bolj v faco CO2 frikom, ki navijajo za dizel in Evropo, in zniževanje CO2 za vsako ceno, ker mislijo, da nas CO2 pa nekaj stane.
Dizel je v Evropi tako favoriziran, ker ima Evropa cel kup rafinerij za dizel, ki bi jih bilo predrago predelati v proizvodnjo bencina. pač umeritev Evrope.
Bil je nekje članek o tem, pa ga žal ne najdem.
A ni navdušenje nad dizli tako pri nas predvsem zaradi tega, ker je zaradi subvencij države ker ga potrebujejo tovornjakarji, podjetniki za kobije in kmetje zaradi traktorjev dizel pač cenejši kot bencin? Ne vem če ni celo na tem forumu tekla debata o tem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Formula 1 ()
Grey ::
Se pravi, da so zato začeli na veliko reklamirati Ford Mustang pri nas in EU? Sem videl enega na autobahnu s 5.0 mašino...lepo prede.
noraguta ::
Unknown_001 je izjavil:
povprčen režim vožnje ima s hribi malo veze.TwingoLove je izjavil:
Torej večji motorji in cenejša goriva!
To bi šlo.. ampak verjetno samo v sanjah glede goriva.
2.0TDI na istem avtu porabi manj kot 1.6TDI z mojim režimom vožnje (mešano avtocesta, regionalka, hribi, mesto)... kdo je tu nor?
Nekateri mnogi "motokultivatorji" ki nikamor ne grejo so enostavno preveč podhranjeni za trenute avtomobile ki so v povprečju masivnejši. In si naredu iz finfarja drobiž. Edin kar je registracija cenej.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Superboyy ::
To pomeni samo eno in sicer, da v slednjem primeru nisi prilagodil načina vožnje karakteristikam avtomobila...Nas je več takih, ki nam 2.0 bolje dela kot 1.6.
S passatom 1.6 105KM imam pod 5l povprečne letne porabe:
Se pa večinoma furam sam v avtu, tovor pa tudi ni preveč težak. Delam pa 80-90% vožnje po regionalnih cestah.
Če bi se pa 4je vozili v avtu in če bi veliko km naredil po AC, bi pa verjetno 2.0 pil manj.
Blinder ::
Nic se ne bodo vracali 'vecji' motorji. Downsizalo se bo dalje. Downsizani imajo manjso porabo goriva (in posledicno nizje izpuste) ter ljudje jih imajo radi zaradi ugodnega navora v 'normalnih' obratih.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
noraguta ::
Ni rečen, ameri jih ne znajo naredit, raje zaženejo kampanj okrog saj.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Aston_11 ::
Jaz imam še raje upsizing 2.0 na 140 KM pa brez DPF-ja.... kako to prede... saj tudi 110 ni slab. Kako bi šele 170 KM predel... vendar jih je škoda za majhne hitrosti....
TwingoLove ::
Dejmo se mal považit kolk mamo manj porabe na večjih motorjih kot pa na kakšnih 1.2 16V :D
Evo z 1.9dci imam porabe 4,8l/100km
na 2.2dci (don't judge) imam trenutno povprečno 5.6l/100km večinoma AC in regionalke
Evo z 1.9dci imam porabe 4,8l/100km
na 2.2dci (don't judge) imam trenutno povprečno 5.6l/100km večinoma AC in regionalke
Aston_11 ::
Jaz sem naredil očetu oni pogled z odprtimi ustmi in okroglimi očmi, ko sem mu prijavil, da naredim s passsatom s 60 litri 1000 km, medtem ko ima on s kalosom porabo 7 litrov/100 km, pa bistveno različna avta.
Formula 1 ::
TwingoLove je izjavil:
Dejmo se mal považit kolk mamo manj porabe na večjih motorjih kot pa na kakšnih 1.2 16V :D
Evo z 1.9dci imam porabe 4,8l/100km
na 2.2dci (don't judge) imam trenutno povprečno 5.6l/100km večinoma AC in regionalke
Oče, Laguna 2.0 dci 150 7,3l, Megane 2 1.6 16v je imel 8,5. CLio 0,9 tce je imel glede na prejšnjo generacijo 1.2 16v 1l manjšo porabo ob isti vožnji, sedaj ko se vozim jaz 6,5l/100km, avtocesta in 5 minut mesta. VW up 1.0 pa ob isti vožnji kot oba Cliota še pol litra manj kot Clio 0,9 tce. Bolj kot ne poraba z manjšimi motorji ni slabša, ni pa občutno boljša.
konspirator ::
Ceno bencina na ZDA nivo in bodo dizli & 3 valjni 0,9l jajčki postali preteklost.
V6 2.5, quatro pogon in avtomatski menjalnik ftw !
Za vse ostale bo še vedno ostal
V6 2.5, quatro pogon in avtomatski menjalnik ftw !
Za vse ostale bo še vedno ostal
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
fikus_ ::
Kje so sedaj tisti, ki so v eni drugi temi, par tednov nazaj, hvalili "mlinčke" v avtomobilih?!
Sem jim pisal, da višji, kot so tlaki v motorjih, večje so obremenitve in več svinjarija spustijo v zrak!
Pa nekateri so trdili, da so ti " mlinčki" oh in sploh, . . . Pa še sedaj trdim, da ne bodo delali toliko km kot motorji z večjimi prostorninamii, ker se morajo večkrat zavrteti in delati pri višjem tlaku za enako moč.
Na zgornjem linku ne gre toliko za porabo, kot za svinjarijo, ki jo puščajo takšni motorji. Tako je to, če delaš neko stvar za določen test, realnost je pa drugačna.
Sem jim pisal, da višji, kot so tlaki v motorjih, večje so obremenitve in več svinjarija spustijo v zrak!
Pa nekateri so trdili, da so ti " mlinčki" oh in sploh, . . . Pa še sedaj trdim, da ne bodo delali toliko km kot motorji z večjimi prostorninamii, ker se morajo večkrat zavrteti in delati pri višjem tlaku za enako moč.
Na zgornjem linku ne gre toliko za porabo, kot za svinjarijo, ki jo puščajo takšni motorji. Tako je to, če delaš neko stvar za določen test, realnost je pa drugačna.
Superboyy ::
Težko verjamem, da bi kdo hvalil 1.0 ecoboost in 0.9 TCe, če ga je dejansko vozil in ne samo gledal tehnične podatke.
69charger ::
Težko verjamem, da bi kdo hvalil 1.0 ecoboost in 0.9 TCe, če ga je dejansko vozil in ne samo gledal tehnične podatke.
Hah, so me skoraj križali ko sem samo omenil da je 1.6 boljši od 1.0 ecoboosta pri Fordu. V realnosti pa vsak, ki malo več da na odzivnost vozila bo opazil, da je razlika velika.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Formula 1 ::
Težko verjamem, da bi kdo hvalil 1.0 ecoboost in 0.9 TCe, če ga je dejansko vozil in ne samo gledal tehnične podatke.
Kaj pa je narobe z njima? 0,9 Tce je dober motor, poraba ni pretirana gre pa tudi dobro. Z ecoboostom nimam izkušenj.
konspirator je izjavil:
Ceno bencina na ZDA nivo in bodo dizli & 3 valjni 0,9l jajčki postali preteklost.
V6 2.5, quatro pogon in avtomatski menjalnik ftw !
Za vse ostale bo še vedno ostal
Kaj so to neka stara jajca z 2.5 v6 motorjem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Formula 1 ()
jukoz ::
Težko verjamem, da bi kdo hvalil 1.0 ecoboost in 0.9 TCe, če ga je dejansko vozil in ne samo gledal tehnične podatke.
Hah, so me skoraj križali ko sem samo omenil da je 1.6 boljši od 1.0 ecoboosta pri Fordu. V realnosti pa vsak, ki malo več da na odzivnost vozila bo opazil, da je razlika velika.
Kakšne bedarije spet pišete - 1.0 ecoboost je na Fiesti in B-maxu super. Ta močna verzija pa tudi na Focusu.
Če pa kupujete take motorje za velke krave (kot je opisani modneo v prej omenjeni temi) je pa vaš problem =)
Če bi delal manj kilometrov letno bi gotovo vozil avto s takim motorjem, odzivnost je za moje pojme odlična.
Dr_M ::
Sem sel enkrat s sodelavcem, ki je mahnjen na audije, na eno malo daljso testno voznjo z Audijem A1 1.2Tfsi.
Pri nizkih obratih malo bolj zivahen, kot crknjen konj, ko pa se zbudi, pa precej divja. Ampak takrat se pa nardi vrtinec v rezervoarju. Ce hoces da gre, je kar precej zejen....in glasen.
Pri nizkih obratih malo bolj zivahen, kot crknjen konj, ko pa se zbudi, pa precej divja. Ampak takrat se pa nardi vrtinec v rezervoarju. Ce hoces da gre, je kar precej zejen....in glasen.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
69charger ::
Haha 0.9 FTW a tako kot pri Fiatu... 0.9 Turbo 2 cilinder motor, ne me smejat. Moč šele pri visokih obratih, konj isto kot 1.3, izpusti enaki... Ropota pa kot kosilnica hahah. Sem mislil, da se hecajo.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 69charger ()
fikus_ ::
Saj ne pravim, da imajo 1,0 in podobni motorji premalo moči, navora, . . .
Ampak imajo preveč umazane izpuste.
Še enkrat lepim Link:
http://www.zurnal24.si/downsizing-sok-z...
Pa še vprašanje, kaj bo, ko bodo prevozili 300 - 400 kkm?!
Ampak imajo preveč umazane izpuste.
Še enkrat lepim Link:
http://www.zurnal24.si/downsizing-sok-z...
Pa še vprašanje, kaj bo, ko bodo prevozili 300 - 400 kkm?!
hojnikb ::
ko bojo mel 400k jih bo folk zbil na 180k in prodal naprej.
pa sej je vedno ista zgodba. pridejo novi manjsi motorji in stara garda takoj v luft ker ma novi manj cc in vec HP... realno pa vsi vemo kako je. ni downsizing problem, ampak sparanje drugot (khm 2.0 tdi injektorji kmh)
pa sej je vedno ista zgodba. pridejo novi manjsi motorji in stara garda takoj v luft ker ma novi manj cc in vec HP... realno pa vsi vemo kako je. ni downsizing problem, ampak sparanje drugot (khm 2.0 tdi injektorji kmh)
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24537 (19333) | Assassub |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28770 (24572) | krneki0001 |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46683 (42391) | Mavrik |
» | Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28066 (23106) | spirit |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199765 (164778) | Spajky |