» »

Škripanje zadnjih oblog (v bobnu)

Škripanje zadnjih oblog (v bobnu)

zk_eu ::

Vprašanje,

če mi škripajo zadnje obloge v bobnu, so obrabljene? Škripanje se mi je ob mokrem vremenu večkrat pojavilo, ampak takrat je bilo očitno, da je to od vlage, ker je takoj (max sekunda ali dve ob prvem zaviranju) izginilo (navadno zjutraj). Sedaj pa je škripanje bolj dolgotrajno in malenkost drugačno, vendar izgine, če se dlje časa vozim po mestu, ko je zaviranje bolj aktivno (in se pojavi nazaj, če avto dlje časa stoji). Bom pa odkrit, da se ne spomnim kdaj so bile nazadnje zamenjane, je pa od tega zagotovo 4 leta.

In če je to znak obrabe, ali lahko to počaka do naslednjega tedna, ali moram iti takoj menjati? Naslednji mesec imam namreč redni servis, pa bi potem raje naslednji teden vse ob enem naredil, samo se moram zmeniti in nabaviti dele.

P.S. Kakšen mesec in pol nazaj sem spraševal glede cviljenja sprednjih zavornih zavornih ploščic. Odkar sem jih menjal za ATE (tudi prejšnje so bile stare le nekaj mesecev, vendar očitno iz slabega materiala), jih v 7.000 km še nisem niti enkrat slišal.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
  • spremenil: zk_eu ()

69charger ::

Zna biti samo rja, vglavnem podret, prepucat, prečekirat gumice in fedre in po potrebi obnovit. Če so pa pakne obrabljene pa pač menjat. Lahko počaka, maš sprednje bremze ki so bolj važne tako da ni nujno, najboljše pa čimprej itak.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

harvey ::

Prvi ukrep je "razprašitev" - odpreti in spucati, spihati. Če se ob tem pregledu pokaže kaj drugače, sledi naslednja faza, menjava, kot je že 69charger povzel.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

zk_eu ::

Zdajle, ko sem se peljal, so mi na začetku 3-krat zelo zaškripale. Potem pa sem jih 2-krat čisto malo še slišal, če bi imel radio prižgan (nisem ga imel ravno zato, ker sem to poslušal), jih verjetno ne bi slišal.

Možno res, da je rja ali pa kakšna smet, samo sem se peljal nekaj 10 metrov z malo zategnjeno ročno in mislita, da ne bi tega pobralo dol s tem?

Pri zaviranju pa ne opazim posebnosti drugače. Lahko zadevo odpre in razpiha tudi laik ali je bolje, da to naredi strokovnjak? Kakršno koli menjavo itak prepuščam samo njim, ampak tole se mi zdi, da ne bi smelo biti problem.

Bom jutri še malo pozoren, če ne se bom pa poskusil zmeniti, da vse naslednji teden uredim, ko se mi ne da 2 ali 3-krat voziti k mehaniku.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

šernk ::

načeloma bobne lahko odpre in ščisti vsak laik. Vse skupaj je na 2 vijakih ko odstraniš gumo. problem nastane ker jih 4 leta nisi tikal in je najbrž nastal rob. to bo pa laik težko spravil narazen (kladivo + 2-3 močni šerawfcigri so tu ponavadi vedno obvezna oprema)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

zk_eu ::

Ja, sem bral o tem. Če ne bo šlo, ne bom na silo oz. bom pustil za druge. Spiham ju s kompresorjem. Predvidevam, da boben pobrusim kar s smirkovim papirjem?
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

koyotee ::

Ja, pa ne s kakim ful grobim.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

connel ::

Če boš imel rob ga poberi s kakšnim finim brusom, toliko da je zravnano, ne pipaj notranje strani, kjer se dotikajo obloge. Razen če je rjasta, pol pa fin papir pa gasa.

K0K0 ::

Rob zna met 2mm ali več, tko da ni šans da ga bo zravnal z šmirgel papirjem. Verjetno v tem primeru boben niti ne bo šel dol, ker se bo zataknil za pakne. Mislim da je treba potem nekako sprostit čeljust da gredo pakne skup. To je spet odvisno od avtomobila. Tle je en kup stvari, ki se razlikujejo med posameznimi modeli in lahko hitro kej zajebeš. Sploh če začneš delat na silo. Jest bi to pustil serviserju, ker gre za zavore. Pa itak ne boš ugotovil zakaj škriplje, ker ne veš na kaj moraš bit pozoren.

zk_eu ::

Res je! Bom to raje pustil serviserju oz. strokovnjaku. Edino, zmenil se bom tako, da mi naprej pogleda zadevo in po možnosti očisti, če je potrebno (oz. če je kje drugje problem), potem pa menjal zadevo. Naročim oz. zamenjam zadevo še vedno lahko.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pregrevanje sprednjih zavor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15915701 (4863) FireSnake
»

Pregrete zavore (dim) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
609651 (7703) zk_eu
»

Menjava zavornih ploščic, paken in mogoče tudi diskov

Oddelek: Na cesti
167537 (6913) msjr
»

Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7822519 (20253) b3D_950
»

Pregrevanje zavornih oblog?

Oddelek: Loža
399282 (8405) SkIDiver

Več podobnih tem