» »

Katere zimske gume?

Katere zimske gume?

««
58 / 64
»»

darck ::

Verjetno je najbolje tudi vsako leto delati avto optiko za vsak slučaj,saj narobe ni nič samo denar se stran skešira:)

m0LN4r ::

Ja ne pred zimo in po zimi za ziher oz. vsakih 5000km.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Steinkauz ::

Ja tole s centriranjem tudi jst ne razumem. Mene vedno vpraša ob previjačenju, če mi tudi centrira in pol čudno gleda k rečem ne.
Računa pa pol duplo, če je centriranje tut.
Jst centriram k menjam gume na feltne in je to to. Še nikol ni kr neki treslo, če pa že, pa pač takrat pelješ.

starfotr ::

1x na leto je priporočljivo gume uravnotežit. Četudi jih imaš na ločenih feltnah za zimske in letne posebej. Prav tako je dobro narediti avto optiko in preverit podvozje, če je vse stabilno in brezhibno. Vse to vas manj kot 100 eur ne leto.

Prav tako je 1x mesečno priporočljivo preverit tlak v pnevmatikah. Tudi rezervni. Stane vas točno 0 €.

In nenazadnje, v primeru uporabe celoletnih pnevmatik je na nekje 5000-7000 km treba menjat prednje in zadnje med sabo, da je obraba enakomerna. Lahko vas stane 0 € ali maksimalno nekaj 10 €, če to naredi vulkanizer.

Torej, že 16343284732x povedano: če nimate denarja za osnovno vzdrževanje lastnega avta, potem hodite peš ali s kakim drugim prevoznim sredstvom, ki ni v vaši lasti.

darck ::

Pa za vse gume katere naredijo okrog 6.000 kilometrov jih je potrebno zamenjati od spredaj nazaj tako pravijo vulkanizerji.

Blinder ::

starfotr je izjavil:

... Prav tako je dobro narediti avto optiko in preverit podvozje, če je vse stabilno in brezhibno. Vse to vas manj kot 100 eur ne leto.... denarja za osnovno vzdrževanje


avto optika 1x na leto kar tako za lepo videt, temu ti praviš osnovno vzdrževanje? To niti vzdrževanje ni, to je metanje denarja stran.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

m0LN4r ::

starfotr je izjavil:

1x na leto je priporočljivo gume uravnotežit. Četudi jih imaš na ločenih feltnah za zimske in letne posebej. Prav tako je dobro narediti avto optiko in preverit podvozje, če je vse stabilno in brezhibno. Vse to vas manj kot 100 eur ne leto.

Prav tako je 1x mesečno priporočljivo preverit tlak v pnevmatikah. Tudi rezervni. Stane vas točno 0 €.

In nenazadnje, v primeru uporabe celoletnih pnevmatik je na nekje 5000-7000 km treba menjat prednje in zadnje med sabo, da je obraba enakomerna. Lahko vas stane 0 € ali maksimalno nekaj 10 €, če to naredi vulkanizer.

Torej, že 16343284732x povedano: če nimate denarja za osnovno vzdrževanje lastnega avta, potem hodite peš ali s kakim drugim prevoznim sredstvom, ki ni v vaši lasti.

Pa je pozabit vsako leto ventile in rdks menjat.
Ne filozofirajte tolko no.

Blinder je izjavil:

starfotr je izjavil:

... Prav tako je dobro narediti avto optiko in preverit podvozje, če je vse stabilno in brezhibno. Vse to vas manj kot 100 eur ne leto.... denarja za osnovno vzdrževanje


avto optika 1x na leto kar tako za lepo videt, temu ti praviš osnovno vzdrževanje? To niti vzdrževanje ni, to je metanje denarja stran.

Jp, to itak takoj opazis, ce rabis optiko, ker na ravnici vlece v eno stran.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

MrStein ::

Večina ne opazi niti, da je ena guma prazna.


Ste res hecni, enkrat jamrate kako zanič so drugi vozniki, potem obrnete na kako so vsi nadljudje, ki zaznajo vsak premik in stanje atomov na svojem vozilu.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

cvalsr ::

Večina ne opazi niti, da je ena guma prazna.

Drži. Servovolan skrije vsa 'vlečenja'. Tako, da... po kakih resnih udarcih v jame, pločnike, ... (resnih, sem napisal) zna biti optika pametna stvar, sploh če ti jo naredi vulkanizer kar ob premontaži. Sicer pa ni potrebna.

starfotr ::

Ah, saj eni še amortizerjev ne menjajo celo živ. dobo vozila. Niti jih nihče ne testira nikoli.

Da ne omenjam hladilne in zavorne tekočine ipd.

In potem folk piše, da je bilo vozilo redno servisirano. My ass, pod kozolcem menjate samo olje in filter na 50 000 km in to je za vas resni in redni servis. Saj ostalo je še vse ok in pelje in špila, zakaj bi karkoli delal, če ni treba?

Saj gum tudi ne menjate, ker imajo še dovolj profila. Čeprav so stare 10+ let. Saj vem jaz to kaj folk počne, samo vi nočete priznat.

darck ::

Mislim,da je tudi dosti takih kateri ne občutijo razlike ob vožnji med letnimi ali zimskimi gumami.

cvalsr ::

Mislim,da je tudi dosti takih kateri ne občutijo razlike ob vožnji med letnimi ali zimskimi gumami.

Tudi to je res. Jaz sem eden od takih, večinoma ne vozim blizu meje zdrsa z nobenimi gumami.
Pomembnost 'tapravih' pa se pokaže ob 'urgentnem' ZAVIRANJU ali ZAVIJANJU, ko lahko pomenijo razliko med karambolom / samo zelo povišanim pulzom. Da občasno / redkokdaj ne moreš v nek zasnežen klanec, se da preživeti brez velikih travm.

darck ::

Jaz sam opažam,da je veliko krožnih križišč bolj kakor ne čudnih glede podlage,ko pade dež in takrat lahko čisto enostavno vidiš kako se gume obnašajo. Mislim,da vsak voznik bi moral imeti neke inštrukcije,ko je potrebno v izrednih primerih reagirati na pravilen način. Ko se dela izpit za avto tam ti nikjer ne učijo kaj narediti,če se to zgodi ali tisto in kako reagirati v tistem danem primeru oni znajo samo povedati zaviraj a včasih je pa potrebno prav obratno8-). Vsaj nekaj procentov znanja bi vsak moral imeti kot kakšen profesionalen dirkač. Avto je potrebno znati vsaj malo obvladovati v določenih situacijah mi kateri imamo še standardne ročne zavore lahko še lažje vse kontroliramo kot tisto sranje z avtomatsko ročno.

m0LN4r ::

Saj milenijci majo baje neko varno voznjo.
Lahko bi pa seveda v avtosoli malo povedali kako se avto obnasa, oz. mehanika, vsaj ciste osnove.
Pri dirkanju ne rabis rocne, to ni rally.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

J.McLane ::

A ni tečaj varne vožnje obvezen za vse voznike začetnike? Tam se učiš točno tega, kako se vozilo obnaša na meji in preko.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Ja, pa to je ultra soft varianta:


To nic ne tic ne mis. Glih tok da kasirajo pa vodo na sajbo naspricajo v pocasnem posnetku.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

energetik ::

darck je izjavil:

Jaz sam opažam,da je veliko krožnih križišč bolj kakor ne čudnih glede podlage,ko pade dež in takrat lahko čisto enostavno vidiš kako se gume obnašajo. Mislim,da vsak voznik bi moral imeti neke inštrukcije,ko je potrebno v izrednih primerih reagirati na pravilen način. Ko se dela izpit za avto tam ti nikjer ne učijo kaj narediti,če se to zgodi ali tisto in kako reagirati v tistem danem primeru oni znajo samo povedati zaviraj a včasih je pa potrebno prav obratno8-). Vsaj nekaj procentov znanja bi vsak moral imeti kot kakšen profesionalen dirkač. Avto je potrebno znati vsaj malo obvladovati v določenih situacijah mi kateri imamo še standardne ročne zavore lahko še lažje vse kontroliramo kot tisto sranje z avtomatsko ročno.
Vsi avti z el. ročno imajo tudi ESP. Ki precej bolje odreagira na pod in prekrmarjenje kot človek z ročno. Vsaj kot večina ljudi.
vires in numeris

J.McLane ::

Ročna se v motošportu uporablja načrtno zato, da si hitrejši, nikoli se ročne ne uporablja ker bi te nekaj presenetilo, vse se predvideva v naprej.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

m0LN4r ::

Ja predvsem v formuli 1, GT3 in TCR, nonstop rocno zategujejo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

darck ::

Mislim da se ročna uporablja tudi pri driftanju in jaz z lahkoto avto popravim v zavoju če me kaj hoče obračat ali gre avto drugam kamor bi moral iti. Jaz z ročno lahko v momentu avto bočno postavim,če bi rabil to narediti v kaki situacijali kako drugače. Jaz ko vozim imam ves čas pozornost na to,da bo treba morda kako reagirati kot,da bi bil na kakšni dirki 8-) Jaz sem bolj kakor ne vedno pripravljen na kaj nenadnega in se ne vozim in gledam samo naprej ali vmes še kaj drugega počnem kot nekateri. Tudi ne gledam naokrog kako kako kaj zgleda itd....ko se vozi se vozi zato pa se mi vedno manj,da voziti

energetik ::

ESP ti reagira v milisekundah in to na posamezno kolo, tudi sprednja, kar ti niti teoretično ne moreš. Ročna je samo za driftanje pa rally.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

darck ::

Nimam ESP me pa zanima kako bi se tak avto z ESP z njim odzval,ko bi malo hitreje pripeljal v zavoj in jaz ne verjamem,da bi se čisto normalno odpeljal čez zavoj. Verjetno bom moral enkrat it nekam na kako probo s takim novejšim avtom,da res vidim kako je vse to tako zanisljivo glede same vožnje. Jaz do sedaj sem tudi že nekaj avtomobilov spravil,da so kolesa vrtela čeprav je protizdrsavanju vključeno.

m0LN4r ::

Zanimiv pogovor mata, malo razlozta kaj pa tocno pocne ESP v avtu na sprednji pogon?
In kaj tocno zravnas z rocno, ce ti odnese rit in rocno potem se dodatno potegnes?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

starfotr ::

Elektronika ti ne reši slabih ali neustreznih gum ali slabo vzdrževanega avta.

MrStein ::

darck je izjavil:

Nimam ESP me pa zanima kako bi se tak avto z ESP z njim odzval,ko bi malo hitreje pripeljal v zavoj in jaz ne verjamem,da bi se čisto normalno odpeljal čez zavoj.

Najverjetneje ga bo zaneslo.


Verjetno bom moral enkrat it nekam na kako probo s takim novejšim avtom,da res vidim kako je vse to tako zanisljivo glede same vožnje. Jaz do sedaj sem tudi že nekaj avtomobilov spravil,da so kolesa vrtela čeprav je protizdrsavanju vključeno.

To ni nič takega. Razen če so se vrtela več sekund.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

energetik ::

m0LN4r je izjavil:

Zanimiv pogovor mata, malo razlozta kaj pa tocno pocne ESP v avtu na sprednji pogon?
Kako kaj, isto kot v ostalih avtih, zavira posamezno kolo in skuša avto usmeriti v pravo smer.
vires in numeris

darck ::

Pred leti je dobil kolega od zavarovalnice nadomestni avto Volkswagen Golf čisto nov par kilometrov je imel prevoženih in mi smo takrat sprobavali tisto proti spodrsavanju opcijo in zgledalo je na koncu tako kot,da jo sploh nima vgrajeno saj kolesa so žvižgala u polno z ali brez protizdrsavanju. Saj drugače tudi pri meni deluje to proti zdrsavanju normalno in verjetno čistu v redu saj kmalu zazna in se že lučka prižiga in malo gas stran odvzame ampak,če pa hočem ga pa vseeno lahko spravim,do tega da bo kolo zavrtelo razen v snegu tam pa niti ne,tam pa hudič vzame gas stran,da ne moreš kaj narediti in včasih nazaj sem nalašč raje izključil in raje tako šel v hrib. V snegu sploh za kakšen hrib je pa to proti zdrsavanju za kakšen avto kateri nima kakšnega navora katastrofa sploh,če človek nima v pravi prestavi in veliko slišim v službi ljudi ko se jezijo. Zato pa je avto z motorjem kateri ima veliko kubikov zakon gre kot traktor kam hočeš

energetik ::

starfotr je izjavil:

Elektronika ti ne reši slabih ali neustreznih gum ali slabo vzdrževanega avta.
Jasno ne dela čudežev, lahko pa naredi vso razliko med nesrečo in izogibanjem.
vires in numeris

darck ::

Za normalno vožnjo je elektronika po moje čisto dobra zadeva,če se pa gre za kake bolj divje vožnje tam pač ni več tako kar je tudi normalno a ne?

m0LN4r ::

Da ni? Najhitrejsi avti imajo en kup elektronike, brez ESC (ABS+TCS) bi bili lepo vsi v jarkih dandanes in ja brez tega ne bos hitrejsi.

energetik je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Zanimiv pogovor mata, malo razlozta kaj pa tocno pocne ESP v avtu na sprednji pogon?
Kako kaj, isto kot v ostalih avtih, zavira posamezno kolo in skuša avto usmeriti v pravo smer.

Nisi razlozil kaj tocno pocne. Ampak a vsako kolo zavira tudi pri sprednjem pogonu z bobni zadaj in rocno zavoro?
Ko me v kroznem zanese zadaj a potem zavira zadaj? Ali pa ko zdrsne sprenje kolo zavira s kolesom ali pa prekine za kratek cas throttle?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

WhiteAngel ::

m0LN4r je izjavil:


Nisi razlozil kaj tocno pocne. Ampak a vsako kolo zavira tudi pri sprednjem pogonu z bobni zadaj in rocno zavoro?
Ko me v kroznem zanese zadaj a potem zavira zadaj? Ali pa ko zdrsne sprenje kolo zavira s kolesom ali pa prekine za kratek cas throttle?


Vse to.


In the event of understeer, ESP applies the brake to the inside rear wheel to help the car rotate more, whereas if oversteer is the issue ESP triggers the outside front wheel brake to create a more helpful pivot point to bring the rear of the car back under control.


https://www.total-car-control.co.uk/car...

Blinder ::

Pri podkrmarjenju bi moral notranje zadnje kolo zavirat, pri prekrmarjenju pa zunanje sprednje.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

feryz ::

Jaz sem prejšnji teden zatežil mojemu dilerju, če se jim zdi smešno, da vozim neizpraven nadomestek zafire in če mislijo kaj ukreniti v zvezi s tem. Ker jaz ne mislim kazni plačevati, gum pa ne smem menjati, ker ni moj avto.
Torej me kličejo v ponedeljek, da lahko v sredo, se pravi danes, pridem mimo.
Točno ob uri se narišem in tuhtam, kaj mi bodo poturili. Ampak nema štednje. Dali so mi Goodyear Ultragrip in še runflat za povrhu. Čeprav imam komplet za flikanje. Poleg tega niso gum premontirali, ampak so bile že na novih feltnah. Norci totalni. Če bi hotel sam to kupiti, bi moral scolati kakih 5 jurjev za tako kombinacijo. Sicer mi feltne niso tako všeč kot prejšnje, ampak šenkanemu konju se ne gleda pod zobe.

darck ::

Ma nič ne rabiš kot tak avto in da ga tak obvladaš,sam gasa do daske


m0LN4r ::

Ja saj vem kaj mislis, vsaka jima cast, ampak to so filmski stunti. Tako Travis kot Ken pa nikoli nista uspela nic v WRC.
Tu se pogovarjamo o ogromnih tolerancah, kjer je ogromno manevrskega prostora v primerjavi s tem:


Ce tu zajebes za milimeter, bos driftal v nebesih.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

darck ::

Saj kot mi je znano Ken Block ni vozil nikoli WRC in Travis Pastrana še manj on je bil na začetku motokrosist nakar je prešaltal med free stylerje in nato vsestranski ekstremni športnik v veliko športih kjer je podiral dosti rekordov ja kar nekaj let pa je skoz nastopal v Nitro cirkusu. Ta Pastrana je zame edini kateri se je šel sprobati v skoraj vseh športih in je totalno vtrgan človek ni on,da bi kje tekmoval kako prvenstvo on je nekako tak,da se dokaže in podobno.

m0LN4r ::

Ken je bil relativno veliko v WRC, travas pa nascar, rally cross malo, ampak to je to.
Rekorde je podiral v smislu najdaljsi skok z avtom, kjer rabis jajca.

Za kake druge discipline kot gt3, tcr, f1 itn. pa je potrebna konsistenca. Podobno kot pri nascar, ampak okej nekje je treba zacet.

Ena dve tri ajde pa 10 rund ni nic v primerjavi, ko moras 60 krogov ali uro pa pol vozit na "limitu" pod stalnim pritiskom. Ko ti zavore in gume zarijo od hitrosti.

Tudi rallycross je boljkone zabava s tem, ko se mal rukajo, sekunda dve, gor al dol.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

darck ::

Saj je tako kot praviš voziti neko prvenstvo je čisto nekaj drugega kakor neki podvigi zato je verjetno Pastrana kmalu odnehal od motokrosa saj verjetno je tak človek,da uživa na kratki rok sploh,ko vidiš kako so ga velikokrat popivali in se zabavali.

IL_DIAVOLO ::

darck je izjavil:

Jaz sam opažam,da je veliko krožnih križišč bolj kakor ne čudnih glede podlage,ko pade dež in takrat lahko čisto enostavno vidiš kako se gume obnašajo. Mislim,da vsak voznik bi moral imeti neke inštrukcije,ko je potrebno v izrednih primerih reagirati na pravilen način. Ko se dela izpit za avto tam ti nikjer ne učijo kaj narediti,če se to zgodi ali tisto in kako reagirati v tistem danem primeru oni znajo samo povedati zaviraj a včasih je pa potrebno prav obratno8-). Vsaj nekaj procentov znanja bi vsak moral imeti kot kakšen profesionalen dirkač. Avto je potrebno znati vsaj malo obvladovati v določenih situacijah mi kateri imamo še standardne ročne zavore lahko še lažje vse kontroliramo kot tisto sranje z avtomatsko ročno.


Nove gume kupi, ne pa jamrat kak je asfalt gladek.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

starfotr ::

energetik je izjavil:

starfotr je izjavil:

Elektronika ti ne reši slabih ali neustreznih gum ali slabo vzdrževanega avta.
Jasno ne dela čudežev, lahko pa naredi vso razliko med nesrečo in izogibanjem.


Isto lahko rečemo za zimske/letne/celoletne gume.

Vendar tam te folk zabije, da je bedarija imeti 2 kompleta.

darck ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

darck je izjavil:

Jaz sam opažam,da je veliko krožnih križišč bolj kakor ne čudnih glede podlage,ko pade dež in takrat lahko čisto enostavno vidiš kako se gume obnašajo. Mislim,da vsak voznik bi moral imeti neke inštrukcije,ko je potrebno v izrednih primerih reagirati na pravilen način. Ko se dela izpit za avto tam ti nikjer ne učijo kaj narediti,če se to zgodi ali tisto in kako reagirati v tistem danem primeru oni znajo samo povedati zaviraj a včasih je pa potrebno prav obratno8-). Vsaj nekaj procentov znanja bi vsak moral imeti kot kakšen profesionalen dirkač. Avto je potrebno znati vsaj malo obvladovati v določenih situacijah mi kateri imamo še standardne ročne zavore lahko še lažje vse kontroliramo kot tisto sranje z avtomatsko ročno.


Nove gume kupi, ne pa jamrat kak je asfalt gladek.


Ma kaj gume ma avto zamenjat za bolj švohnega :))

Saj na kombiju imam čisto nove gume na avto pa ne bom dal novih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darck ()

feryz ::

Evo, test opravljen.
Gume so nove, Goodyear Ultragrip, spredaj 245, zadaj 275. Snega na cesti med 5 in 10 cm, mimo naše bajte ne plužijo ali plužijo nazadnje. Klanec je okrog 12%.
Ustavil sem se na sredini klanca, avto z lahkoto spelje in pospešuje. Navzgor, jasno. Pri tem pa je zanimivo, da volana pri zavijanju sploh ne uboga in bremza takisto ne, abs pač. Le speljevanje in pospeševanje deluje dobro, celo predobro za take razmere.

Pod črto, zaradi snega se ne bom ustavil in zadrževal prometa, bom pa z lahkoto zletel iz ovinka ali koga nabasal od zadaj. Tehnika zmore kar zmore, ene stvari u nulo, drugih malo ali nič.

cvalsr ::

Jaz sam opažam,da je veliko krožnih križišč bolj kakor ne čudnih glede podlage,ko pade dež in takrat lahko čisto enostavno vidiš kako se gume obnašajo. Mislim,da vsak voznik bi moral imeti neke inštrukcije,ko je potrebno v izrednih primerih reagirati na pravilen način. Ko se dela izpit za avto tam ti nikjer ne učijo kaj narediti,če se to zgodi ali tisto in kako reagirati v tistem danem primeru oni znajo samo povedati zaviraj a včasih je pa potrebno prav obratno8-). Vsaj nekaj procentov znanja bi vsak moral imeti kot kakšen profesionalen dirkač. Avto je potrebno znati vsaj malo obvladovati v določenih situacijah mi kateri imamo še standardne ročne zavore lahko še lažje vse kontroliramo kot tisto sranje z avtomatsko ročno.


Ti si pa vozniško kupil, kenede? Ostale so nas v avtošolah naučili, da se v dežju vozi počasneje, ne pa z ročno!
8-O

darck ::

Mater kakšne vajlarje nekateri vozijo na svojih vozilih in moraš imeti že prav mastno plačo,da si jih kupiš. A jaz sem zadnjič šel menjat gume in potem mi vulkanizer reče kaj imam to za ene čudne mere gum pa ga vprašam zakaj,pa mi odgovori,da po večini imajo kombiji 225 širino gume. Zaradi mene lahko imajo tudi 250 širino ampak jaz imam 195 širino in zaradi tega imam samo pozitivne stvari kot so manjša poraba goriva,cenejša guma pa v snegu bi imel tudi boljši oprijem.

morosito ::

3 tedne brskal malo po spletu pri nas in iskal kake zimske gume...vse drago ko s....vedno sem kupoval Continental / GY 205 55 r16 94h XL...letos cene obupne..po 140-150€/guma pa to ne uno da bi reku ne vem kakšna huda dimenzija, povprečna dimenzija ki ima skoraj vsak avto neko osnovo v homologaciji.

Nato grem tako..čez mejo v Italijo...in lih slučajno zagledam Gume Continental Winter Contact TS 870 205 55 r16 94H XL redna cena 109€ v eno čisto navadno štacuno in na zalogi več kosov. Da se prepričan pogledam DOT (sem mislil da so kake lanske) a uno DOT 3522...BOLANO...plačal 436€ in odšel.

darck ::

A potem so drugod v tujini dosti cenejše pa kaj to naši toliko vmes še zaslužijo

Recimo pri Liderpnevmatiku je Continental CONTIWINTERCONTACT TS870 205/55 R16 94H XL, 3PMSF 119 EUR

https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnev...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darck ()

energetik ::

morosito je izjavil:

3 tedne brskal malo po spletu pri nas in iskal kake zimske gume...vse drago ko s....vedno sem kupoval Continental / GY 205 55 r16 94h XL...letos cene obupne..po 140-150EUR/guma pa to ne uno da bi reku ne vem kakšna huda dimenzija, povprečna dimenzija ki ima skoraj vsak avto neko osnovo v homologaciji.

Nato grem tako..čez mejo v Italijo...in lih slučajno zagledam Gume Continental Winter Contact TS 870 205 55 r16 94H XL redna cena 109EUR v eno čisto navadno štacuno in na zalogi več kosov. Da se prepričan pogledam DOT (sem mislil da so kake lanske) a uno DOT 3522...BOLANO...plačal 436EUR in odšel.
Gumax jim ima za 105EUR, razen če ti res rabiš 94 XL.
Sicer pa, zimske gume nabaviš enkrat septembra oz. ko prodajalci dobijo sveže velike zaloge, ne pa ko zapade sneg. Enako velja za vse zadeve, kupiš, ko nihče drug ne kupuje. Velja za gume, klimo ali Bitcoin. :D
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

stara mama ::

energetik je izjavil:


Sicer pa, zimske gume nabaviš enkrat septembra oz. ko prodajalci dobijo sveže velike zaloge, ne pa ko zapade sneg. Enako velja za vse zadeve, kupiš, ko nihče drug ne kupuje. Velja za gume, klimo ali Bitcoin. :D

Težko je ven iz črednega nagona nekaterim, ampak ja, +1
Pa tud vulkanizerji ne delajo samo 14 novembra, zanimivo....

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Tako je. Zimski komplet sem si rihtal prvi teden septembra. Vulkanizer je rekel, naj pridem kadar hočem, majstr je sedel v delavnici in gledal v luft.
vires in numeris

Utk ::

Ja, če imaš zimski komplet feltn. Ne bom se pa 3 mesce prej vozil na zimskih. Pol je čisto vseeno, če se celo poletje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
58 / 64
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45157401 (2412) m0LN4r
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712925 (10575) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28778025 (48807) slemarko
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38297981 (70394) gruntfürmich
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623901 (19755) Domobrancek

Več podobnih tem