» »

Tyranny

Tyranny

oo7 ::



Obsidian's Tyranny RPG is built on more than 600,000 words

The studio says Tyranny is designed to be played multiple times.

The first in a three-part video series on Obsidian's upcoming RPG Tyranny reveals a bit more about the dark fantasy realm that's been crushed under the boot of the evil Kyros the Overlord, and also offers up what might be seen as a caution for RPG fans who don't like to read: More than 600,000 words have gone into making it.

You won't read all 600,000 of them at once, but Obsidian hopes it will give you incentive to replay the game multiple times. “The writers really had to push themselves on this game, because we have to tell the story in so many different ways,” lead producer Matthew Singh explains in the video. “We have to always be anticipating what the player is going to be doing. A lot of our conversations have to be written multiple different ways.”


http://www.pcgamer.com/obisidians-tyran...


Tyranny trailer - PC Gaming Show 2016



Tyranny - "Creating a World", Dev Diary 1

Ghenghiz ::

Sploh nisem opazil, da za tole se ni bilo threada.

Anyway... hypehyPEHYPE!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghenghiz ()

oo7 ::

Tyranny - "Artistry in the Game" - Developer Diary 2

Ghenghiz ::

Tyranny - Spell Creation & Dungeon Crawl

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghenghiz ()

MATiCEK ::

Tyranny - "Fatebinder" - Release Date Reveal Trailer

oo7 ::

Tyranny - Gameplay and Mechanics, Dev Diary 3

Izi ::

Tale igra me kar precej mika, hkrati pa sem kar precej skeptičen.
igra izide že čez 3 dni.

Engine je isti kot za njihovo prejšnjo igro Pillars of Eternity, kar pomeni da bo za današnje čase precej "indie".
So pa popravili najbolj tečne stvari iz PoE.
Našo skupino so iz 6 članov zmanjšali na 4 člane, kar bo precej lažje za upravljanje. V PoE je bila proti koncu igre cela zmešnjava na zaslonu, komaj si še kaj videl in upravljati 6 članov hkrati je bilo skoraj nemogoče.
Odpravili so tudi "prijateljski ogenj", ki je bil v PoE hudo nadležen, tukaj pa bi bil katastrofa, ker je magija precej močnejša in bolj obsežna saj jo lahko sami kreiramo.

Najbolj me skrbi, da bomo igrali anti-junaka in dobrih odločitev v igri sploh ni. Izbirali bomo samo med zlobnimi in super zlobnimi odločitvami. Nekaj iger do sedaj je že probalo podoben koncept, pa so vse žalostno končale. RPG igralci se večinoma najraje prelevijo v junake ne pa neke čudaške psihopate.

Druga zaskrbljujoča zadeva je, da je celotno 1. poglavje časovno omejeno na 8 dni v igri (realno 4 do 6 ur, odvisno koliko potuješ) in če ne uspeš rešiti potrebnih zadev v tem času, umreš in igre je konec ;((

Po drugi strani pa je zgodba videti precej zanimivo. Obsidian z zgodbo nikoli ne razočara.
Če kdo ni opazil, glavni zlobnež v igri, Kyros, je menda ženskega spola in neznane rase. Čeprav tega zatrdno nihče ne ve. Je neko ultimativno zlo, ki ga še nihče ni videl v živo. Hkrati pa je to naša šefica, katere ukaze moramo spoštovati, drugače nas čaka takojšnja smrt.
Le kako se bo to končalo? Kyros je bolj kot ne mit. Mi oziroma naš anti-junak bo to pot glavni zlobnež v deželi, ki se ga bodo vsi bali. Na vidim kakšnega zadovoljivega zaključka :|

XsenO ::

Najbolj me skrbi, da bomo igrali anti-junaka in dobrih odločitev v igri sploh ni. Izbirali bomo samo med zlobnimi in super zlobnimi odločitvami. Nekaj iger do sedaj je že probalo podoben koncept, pa so vse žalostno končale. RPG igralci se večinoma najraje prelevijo v junake ne pa neke čudaške psihopate.


Mene pa lih to veseli, da ni jebeni črnobeli svet, kot je dokaj tipično za fantazijske RPGje.

Aja odsvetujem ti igranje Enderala :P
1 + 1 = 1

Zmajc ::

Osebno me ravno to privlači, goody two shoes je že zlajnana finta.

Izi ::

XsenO je izjavil:

Mene pa lih to veseli, da ni jebeni črnobeli svet, kot je dokaj tipično za fantazijske RPGje.

Še vedno je enak črno beli svet, kot v večini fantazijskih svetov :P
Dobri (belo) ljudje živijo po mestih in vaseh, se poskušajo brigati sami zase in pač živeti, potem pa pride naš anti-junak (črno), ki mestu postavi dve možnosti. Ali se predate in greste vsi v suženjstvo, ali pa v mesto spustim svojo podivjano hordo, ki bo pobila vse do zadnjega prebivalca vključno z otroci in jih potem še pojedla ;((

Tole ni izmišljen scenarij ampak je direkt iz igre.
V običajnih RPG je končni cilj vedno znan. Premagati moramo ultimativno zlo, da bo dežela lahko spet zaživela. Kaj pa tukaj, ko smo mi ultimativno zlo?
Edino delo, ki ga imamo je da razmišljamo na kakšen način bomo poštenim ljudem grenili življenje in pa seveda da buildamo našega psihopata, da ga slučajno kakšen junak ne bo uspel premagati in rešiti deželo. To ne kaže ravno na kakšno hudo zanimivo in napeto zgodbo. Upam, da se motim.

Bomo videli. Vsekakor bo veliko politike in pogovorov za debelo knjigo. Pravijo da tudi če boš igral desetkrat bo vsakič vse drugače, ker moramo na začetku igre nastaviti začetni svet, ki ima več 100 različnih kombinacij.

Ghenghiz ::

Preloading... hypehypehype

Izi ::

Kot kaže se igra odklene danes okoli 17:00 po našem času.

Pravih ocen še ni, ker embargo velja do izida, se pa da prebrati že kar nekaj opisov igranja demo verzije in prvih par ur igranja se da tudi pogledati. Sem malo preučil "gradivo", da se pripravim :D

Kot kaže ta RPG ne spada med najdaljše, ga je pa skoraj nujno preigrati večkrat, ker bo vsakokrat močno drugačen.

Izdelovalci so omenili, da ni nujno biti zloben, je pa treba takoj dodati, da bo taka pot izredno težavna in nikakor ni priporočljiva za prvo igranje. Obstaja namreč možnost, da se pridružiš upornikom in izdaš svojo šefico Kyros. To pa seveda pomeni, da si na glavo nakoplješ bes celotne vojaške mašinerije, ki že vlada praktično celotnemu svetu, razen peščici upornikov. Skratka obeta se ti zelo zelo težko življenje, pa verjetno si zapreš še večino stranskih questov.

Poleg našega "junaka" imamo s seboj lahko še 3 sopotnike ki pa vsak pripada določeni skupini. Ker je tole precej neobičajen RPG so morali prilagoditi tudi naše soborce, da nas ne zapustijo takoj ko smo prijateljski z "napačno" skupino. Tako naša dejanja pri soborcih povzročajo povečanje lojalnosti ali pa povečanje strahu. Obe skrajnosti sta dobri in prineseta borbene bonuse pri soborcih.
Če bomo res naredili kaj takega, kar nikakor ne gre skupaj z mišljenjem našega soborca nas ta sicer še vedno lahko zapusti, ampak povsem dobro bodo funkcionirali tudi če se nas bodo bali zaradi vseh grozot, ki jih bomo povzročali po svetu.

Možno je celo igrati povsem sam brez spremljevalcev, ampak to bo pa sploh super težavno, še posebej, ker ima ta igra posebnost, da se lahko naši skilli kombinirajo s skilli naših soborcev in tako postanejo super močni. In prav to je ena izmed zadev, ki jih je praktično nujno uporabljati.

Izi ::

Zaenkrat sem zelo navdušen. Dobro so tole naredili. Zdi se mi veliko boljši kot njihov prejšnji PoE.

Sploh nimam občutka, da bi igral kakšnega psihopata. Bolj sem nekakšen vrhovni sodnik, katerega mnenje morajo vsi spoštovati. Vsaj zaenkrat.
Ni neke potrebe, da bi bil hudo zloben, čeprav možnost za to vedno je. Osnovna pot je, da pač skrbiš da se spoštujejo zakoni, ki jih je postavila vrhovna avtoriteta dežele, Kyros. Lahko si zraven še malo zloben, čeprav ni neke potrebe, je pa skoraj vedno tudi možnost, da obsodiš nasilje in si skoraj tipični junak, kar pa seveda tukaj skoraj vedno prinese začudenje, strah in sovraštvo, kar bo kasneje verjetno imelo negativne posledice za našega junaka.

oo7 ::

Zaenkrat na Steamu ima oceno very positive.

Izi ::

Temu se pravi svoboda pri odločanju. Prvič sem pri igranju RPG-ja resnično presenečen nad različnimi potmi, ki se odpirajo.

Upam samo, da mojega junaka ni preveč zaneslo v skrajnost in se igra ne bo predčasno končala.
V krutem svetu same zlobe sem na začetku igral kot dobričina, ampak po pričakovanju ni bilo nobene hvaležnosti prav na nobeni strani, tudi na strani zatiranih ne, zato sem se odločil, da vzamem stvari v svoje roke.
Kljub mističnemu šefu oziroma šefici z božjimi karakteristikami in močmi sem se odločil za samostojno pot. Zakuhal sem splošno vojno med vsemi vpletenimi, nato pa tisti zadnji neodvisni košček dežele razglasil za svojega 8-) Vsi so presenečeno ostali brez besed, celo Kyros, od katere sem pričakoval, da me bo spremenila v kupček pepela. Ampak zgodilo se ni nič, razen groženj, ki so prišle iz vseh strani.
Moja skupinica 4 neustrašnih članov je postala četrta vojaška sila v deželi. Še več, naš cilj je osvojiti celotno deželo >:D
Popolnoma vsi so nam sovražni in vprašanje kako daleč bomo sploh prišli. Kyros, kljub domnevni nesmrtnosti in božjim močem, kot kaže le ni vsemogočna.
V globočinah starodavne dežele se skriva mogočna Magija, ki bi znala biti upanje za našo skupino. Kljub temu, da je moj junak že sedaj mogočni čarovnik, mu manjka še veliko moči da bo lahko krotil milijone sovražnikov. Nova Tiranija :D

yoco ::

Nisem igral preveč dolgo, zanima me samo, ko si v fajtu, a tvoji kolegi napadajo samo z "auto attack" al samodejno uporabljajo tudi ostale skille?

Izi ::

yoco je izjavil:

Nisem igral preveč dolgo, zanima me samo, ko si v fajtu, a tvoji kolegi napadajo samo z "auto attack" al samodejno uporabljajo tudi ostale skille?

Uporabljajo vse kar imajo na voljo.
Pa za vsakega lahko tam čisti na levi strani določiš kako naj se obnaša. Kdaj in kako naj napada in tudi katere skille naj uporablja (vse, samo obrambne, samo napadalne, samo buffe in zdravilne,...)

tikitoki ::

A je igra se polna bugov al se ze da normlano zakljuciti?

Izi ::

tikitoki je izjavil:

A je igra se polna bugov al se ze da normlano zakljuciti?

Jaz sem šele nekje na polovici in do sedaj nisem naletel na še na noben bug. Vse deluje zelo spolirano in dodelano.
Tudi nisem slišal, da bi kdajkoli bili kakšni bugi. Tisti najhitrejši, ki skozi igro samo letijo brez prebiranja in stranskih questov so igro zaključili že po dveh dneh z okoli 30 urah igranja in noben ni omenjal nikakršnih bugov. Za normalne igralce pa je menda okoli 100 ur igranja, ker že sami pogovori (prebiranje) vzame kakšnih 50 ur, da vsaj približno spoznaš celotno zgodbo in ozadja.
Pa igra naj bi imel veliko različnih koncev, tako da naj bi se vsakemu drugače zaključila. Vsaj tako so rekli izdelovalci.

oo7 ::

Tyranny Review

Izi ::

Če ima kdo problem z umiranjem na Normalni ali celo na najlažji težavnosti, potem obstaja rešitev, ki se imenuje "Kills-in-Shadow" >:D
 Kills-in-Shadow

Kills-in-Shadow

Tale volkodlakinja je najmočnejši borec, ki si ga lahko zaželi naša druščina. Štiri metre velika in tono težka Zver se zapodi na bojišče in kot mesoreznica neustavljivo drvi skozi sovražnike. Naša preostala druščina je med bojem sedaj skoraj brezdelna odkar smo jo rekrutirali :P
Naj te ne zavede, da ne more nositi nobenih oblek ali oklepov, ki so vsa delana za ljudi. V roke ji potisneš najtežje in največje dvoročno orožje, ki ga naši junaki s težavo dvignejo z obema rokama, ona pa z njim opleta z eno roko kot z zobotrebcem. Skille (Titan skilli so za orožje) ima take, da z enim zamahom naredi več škode kot naša celotna druščina v minuti boja. Maha pa zelo hitro.

Drugi najuporabnejši spremljevalec je spet popolnoma nepričakovano postala mala 15 let stara punčka :))
Ni navadna punčka ampak Sirena, ki s svojim glasom kontrolira zavest ne samo posameznih ljudi ampak kar celotnega mesta. Ime ji je Sirin.
Sama Kyros jo je uporabljala kot najmočnejše orožje za zavzemanje mest. In ko je Sirin nekoč skoraj ubila Kyros, so ji na glavo poveznili posebno čelado, ki jo ne more sneti. Ta močno omejuje njeno moč, ampak še vedno njeno petje dela masaker med sovražniki po celotnem bojišču in hkrati zdravi in buffa naše soborce.
Odkar je v naši druščini ne rabimo več namenskega zdravilca.

Potem je tu seveda še Barik. Najboljši Tank v igri, ki mu ne more nič do živega. On je vedno v prvi vrsti in poskuša preprečiti, da bi sovražniki prišli do mene in Sirin.
Revež ne more nikoli sneti svojega oklepa, ker se mu je v neki bizarni magični eksploziji zaraslo skupaj s telesom in sedaj ne more seksati in mora svoje fiziološke potrebe opravljati kar v oklep :8)
Njegov oklep lahko kljub temu nadgrajujemo, ko si omislimo svojo mega magično kovačnico na enem izmed naših Stolpov.

Poleg našega glavnega junaka so ti trije "dream team". Moramo pa občasno s seboj vzeti starega čarovnika Lantrya, ki je edini, ki zna razvozlati stare magične pisarije po stenah starodavnih "dungeonov". Brez teh starodavnih znanj moj junak ne more postati najmočnejši čarovnik v deželi.

oo7 ::

Tyranny: Animated Intro Cinematic

yoco ::

Izi je izjavil:

yoco je izjavil:

Nisem igral preveč dolgo, zanima me samo, ko si v fajtu, a tvoji kolegi napadajo samo z "auto attack" al samodejno uporabljajo tudi ostale skille?

Uporabljajo vse kar imajo na voljo.
Pa za vsakega lahko tam čisti na levi strani določiš kako naj se obnaša. Kdaj in kako naj napada in tudi katere skille naj uporablja (vse, samo obrambne, samo napadalne, samo buffe in zdravilne,...)

Tenx! Nisem vedel za to! Je pomagalo! Edin svojemu liku ne moreš dat ukaze kako naj se vede v fajtu?

Ghenghiz ::

To pa ne vem - bom danes preveril, ce se bom spomnil :). V Pillars of Eternity vem, da si mu lahko nastavil prav tako kot ostalim.

Izi ::

Seveda ima tudi naš glavni junak svoj AI, ki ga upravlja takrat ko mi upravljamo katerega od ostalih članov. Lahko mu nastavimo kako se obnaša (pasivno, agresivno, ...), razen specifičnih skillov zanj ne moremo izbrati. Uporablja vse kar smo se naučili.
Moje mnenje je, da je default nastavitev prav za vse člane druščine najboljša. Skratka, tam ni treba nič prestavljati, pa bo najbolje delovalo v vseh situacijah.
Razen če ne uporabljaš kakšnega specialnega načina bojevanja, kot je na primer tiholazenje naokoli in napadanje iz zasede.

Umetnio inteligenco moram kar pohvaliti, tako sovražnikov, ki vedno pošilja vojake na blizu v prve vrste, da se čarovnikom in lokostrelcem, ki jih vedno drži v ozadju, zelo težko približaš, ker te na vse načine poskuša blokirati, kot tudi za našo druščino, ki večinoma ne potrebujejo posameznega upravljanja.
Ročno je občasno treba upravljati edino pozicije naših soborcev, ker če se kakšen čarovnik znajde sredi boja, ponavadi ne zna zbežati čeprav po njem tolčejo trije sovražniki. Kar se tiče pa skillov pa lahko vse prepustiš AI in upravljaš samo svojega junaka. Edino zdravilcu, če ga imaš, je treba včasih malo pomagati pri zdravljenju, ker se včasih tako zatopi v boj, da pozabi na zdravljenje soborcev ;)

Koristen nasvet:
Ker tukaj ni omejitev po klasih in lahko vsak uporablja magijo, je najbolj pametno prav vsakega člana naše druščine naučiti tisti osnovni zdravilni urok, da ne bomo po nepotrebnem trošili zdravilnih napitkov.
Zdravilne magije se lahko najprej naučimo od Lantrya. Ko ga rekrutiramo v našo druščino, se moramo temeljito pogovoriti z njim in mu med pogovorov vliti toliko zaupanja v nas, da nas bo naučil njegove zdravilne Magije.
Ko se magije naučimo pa tam v oknu za kreiranje magičnih urokov, vsakemu našemu članu dodamo ta osnovni zdravilni urok. Zdravilni uroki so zelene barve.

Kar se tiče pa težavnosti je pa tako, da je bojevanje v 1. poglavju najtežje, potem pa postaje vedno lažje in lažje in ko level 10+ je vse skupaj že resnično lahko, če le nismo preveč narobe gradili naših junakov.
Moja druščina, ki je trenutno tam nekje okoli level 13 je že skoraj nesmrtna tudi na težki težavnosti.

Omejitev glede levela ni, ampak ker se sovražniki ne respawnajo tukaj ne moremo farmati izkušenj. Izkušenj zmanjka. Tisti, ki drvijo skozi igro končajo nekje na level 15, komplecionisti pa verjetno nekje na okrog level 20.
Pa reskill v igri ne obstaja. Kar izbereš je dokončno, zato pazljivo gradite druščino z mislimi na naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

yoco ::

Jz mam svoj lik naštiman da ščiti ekipo in nikoli ne vidim, da bi uporabljal kakšne skille. Vedno ma samo tisti default napad. Razen če skilli niso vezani na tip orožja? Bom pa še probal na default da vidim, če bo kakšna sprememba!

Izi ::

Ti kar nastavi na default, bo zagotovo bolje.
Samo Default pomeni, da uporablja vse skille, ki jih zna in to je najboljša nastavitev.
Če pa izbereš specifični način pa lahko uporablja samo par specifičnih vnaprej določenih skillov in če jih tvoj soborec ne zna jih pač ne more uporabljati.

Če izbereš uporabo zaščitnih skillov ne pomeni, da bo uporabljal vse zaščitne skille, ampak samo tistih par, ki so tam specifično navedeni. Tam moraš pazljivo prebrati katere skille mu ponudi in če jih ne znaš tisto pač ne pride v poštev. Specifične nastavitve so mišljene za level 13+, ko že znaš praktično vse skille iz določenega področja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

yoco ::

Za svoj lik mam sledeče opcije: passive, defend myself, defend party, aggressive. Zraven pa ni nobene opcije več, kot pri ostalih!

Izi ::

Prišel sem v 3. poglavje :D
Nimam pojma koliko je še do konca, ampak verjetno sem komaj nekaj čez polovico. Imam osvojene 3 stolpe od petih.
Igram že 60 ur, pa se nič ne obotavljam in zapravljam čas po nepotrebnem. Druščina je trenutno nekje okoli level 16.

Zgodba je še vedno odlična. Samostojna pot se je izkazala za dobro izbiro, mogoče še najboljšo, saj imam na razpolago več sovražnikov in moja druščina hitreje pridobiva levele in s tem vojaško moč. Tukaj ni respawna sovražnikov in so torej izkušnje omejene in zelo dragocene.

Izi ::

Končal 8-)
Konec malo razočara, ampak vseeno zelo dober RPG.

Ghenghiz ::

Koliko ur igranja je bilo na koncu? Jaz sem pricakoval tam nekje 40 ur, ampak ce pravis, da pri 60 se nisi bil na koncu, sem se zgleda kar zelo zmotil (v dobro smer :)).

Izi ::

Tretje poglavje je bolj kratko. Igral sem okoli 65 ur, ampak to je absolutni maksimum, ker sem prebral tako rekoč vse in vse pogovore opravil temeljito do konca.
Povprečje je verjetno pol manj ur. Bojevanje mi je šlo kar hitro od rok, ampak v prebiranju vsega tistega angleškega teksta sem pa verjetno vsaj polovico počasnejši kot kakšen Anglež ali Američan.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dragon Age: Inquisition (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Igre
47774701 (627) yoco
»

The Outer Worlds - (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
19110071 (300) BigWhale
»

Kingdoms of Amalur: Reckoning (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12016795 (470) Twixz
»

Divinity: Original Sin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13617232 (997) Jerry000
»

Pillars of Eternity (Obsidianov Kickstarter: Project Eternity) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
16822364 (1942) yoco

Več podobnih tem