Forum » Igre » Dragon Age: Inquisition
Dragon Age: Inquisition
oo7 ::
Prejšnjih Dragon Age nisem igral pa tudi MMO ne igram tako, da mi tole igrat z mišjo in tipkovnico ni všeč. Sem pa danes po pošti dobil gamepad pa, da vidim če bo kaj boljše
človek zver ::
Zaenkrat igram 33 ur na ps4, pa pomoje sm lih nekje na pol......in kva nej rečem...zame igra leta 2014. Mislim da nisem tko užival v RPG-ju že od Skyrima. Priporočam!
Bergyb ::
Z gamepadom se da fajn to igrat, čeprav me zmoti včasih kakšna kamera, pč to ni miška... Žal se špili razvijajo za konzole, šele na to za PC.
Kaj je že kdo našel rešitev za štekanje špila pred vsakem cuntsceenom? Kolkr sem bral, se zavedajo tega in bo prišel patch ven, sam vprašanje kdaj. Žal bi moral vse novejše špile kupit pol leta po izidu, da teh napak ne bi bilo več...
Drugač pa super špil, velik svet, poln side questov, edin kar me moti je, da oprema ni nič vredna, ko jo prodajaš in pa da nisem mogel uporabit savegamov iz 1. in 2. dela, ampak je blo treba obnoviti, kaj vse sem storil v teh delih in vnest v forge... Je pa zanimiv, da sem se za DA1 več spomnil, kot pa za DA2.
Kaj je že kdo našel rešitev za štekanje špila pred vsakem cuntsceenom? Kolkr sem bral, se zavedajo tega in bo prišel patch ven, sam vprašanje kdaj. Žal bi moral vse novejše špile kupit pol leta po izidu, da teh napak ne bi bilo več...
Drugač pa super špil, velik svet, poln side questov, edin kar me moti je, da oprema ni nič vredna, ko jo prodajaš in pa da nisem mogel uporabit savegamov iz 1. in 2. dela, ampak je blo treba obnoviti, kaj vse sem storil v teh delih in vnest v forge... Je pa zanimiv, da sem se za DA1 več spomnil, kot pa za DA2.
oo7 ::
111111111111 ::
Kaj se mi splača kupit kar novo ali prej prešpilat 1 in 2?
po koliko ste kupili DA:I?
po koliko ste kupili DA:I?
Zmajc ::
Prv del se ti v vsakem primeru splača preigrat saj je fenomenalna igra, če ne drugega da se seznaniš z svetom. Mislim da so enko na Originu pred kratkim dajali zastonj, poglej če jo še vedno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Mavrik ::
Tudi jaz sem probal z gamepadom in je dosti boljše kot z miško in tipkovnico.
Pri meni je na 360 kontrolerju gibanje vezano na gobico, ne križec. Kateri kontroler imaš? Imaš kak settings program ki bi ti pustil to spremeniti? Namreč sama igra mislim da nima teh nastavitev.
The truth is rarely pure and never simple.
oo7 ::
Tudi jaz sem probal z gamepadom in je dosti boljše kot z miško in tipkovnico.
Pri meni je na 360 kontrolerju gibanje vezano na gobico, ne križec. Kateri kontroler imaš? Imaš kak settings program ki bi ti pustil to spremeniti? Namreč sama igra mislim da nima teh nastavitev.
Imam Logitech F310
To sem mislil, da če bi lahko igral z gobico namesto križcem sem gledal v nastavitvah pa če dam na gamepad je potem tista ključavnica bom še malo pogledal. Če ne bo drugega se bo treba navadit na križ.
Ta gamepad sem pa vzel, ker ga kupci pohvalijo pa tudi ni drag.
111111111111 ::
še eno vprašanje od N00ba.
Kakšna je razlika med DA:O Digital deluxe edition in ultimate edition? Katero se bolj splača kupit?
Kakšna je razlika med DA:O Digital deluxe edition in ultimate edition? Katero se bolj splača kupit?
Bergyb ::
Preveri, če so kje vključeni DLCji zraven, ker pri DA:O se jih splača igrat, DA:II je pa pč razred zase...
Izi ::
Je pa zanimiv, da sem se za DA1 več spomnil, kot pa za DA2.
Enako. In ravno to je najbolj zanesljiv znak, da je bil 1. del odličen, 2. pa precej slabši.
Za 1. del vem vsak detajl, je pa res, da sem ga preigral dvakrat, drugič z vsemi DLC-ji in razširitvami, ker ima res velike in odlične DLC-je, ki zgodbo precej podaljšajo in razširijo.
Za 2. del pa se komajda spomnim okvirne zgodbe, kaj šele, da bi vedel katere odločitve sem sprejemal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Alamar ::
111111111111 je izjavil:
še eno vprašanje od N00ba.
Kakšna je razlika med DA:O Digital deluxe edition in ultimate edition? Katero se bolj splača kupit?
Pozabi na Deluxe edition, ker manjka ogromno vsebine. Vzemi Ultimate Edition, ker je zraven uraden dodatek in vsi DLCji.
Izi ::
Še en bug se je menda našel.
Medsebojna komunikacija, predvsem norčevanje in draženje med našimi spremljevalnimi liki je bila vedno razpoznavni znak Dragon Age franšize.
Tudi v Inkviziciji bi moralo biti tako, ampak po poročanju mnogih vsa komunikacija med našimi spremljevalci kmalu po začetku povsem potihne in nekateri igralci, ki so preigrali že 60+ ur pravijo, da je niso slišali več kot 10-krat.
Bioware pravi, da bi se morali naši spremljevalci med seboj dražiti, pogovarjati in komentirati dogajanje na vsakih nekaj minut. In so prosili za nekaj shranjenih pozicij, tistih s tem problemom, ki igrajo že več kot 60 ur, da bodo tako poskusili najti vzrok tišini.
Nek igralec poroča, da se je po dolgotrajni tišini brez pogovarjanja, malo igral z nastavitvami zvoka v igri in so se spremljevalci spet začeli pogovarjati na vsakih nekaj minut, kar je trajalo okoli pol ure in potem so spet vsi potihnili.
Kakorkoli že, Bioware stvar raziskuje, igralci pa zahtevajo popravek.
Medsebojna komunikacija, predvsem norčevanje in draženje med našimi spremljevalnimi liki je bila vedno razpoznavni znak Dragon Age franšize.
Tudi v Inkviziciji bi moralo biti tako, ampak po poročanju mnogih vsa komunikacija med našimi spremljevalci kmalu po začetku povsem potihne in nekateri igralci, ki so preigrali že 60+ ur pravijo, da je niso slišali več kot 10-krat.
Bioware pravi, da bi se morali naši spremljevalci med seboj dražiti, pogovarjati in komentirati dogajanje na vsakih nekaj minut. In so prosili za nekaj shranjenih pozicij, tistih s tem problemom, ki igrajo že več kot 60 ur, da bodo tako poskusili najti vzrok tišini.
Nek igralec poroča, da se je po dolgotrajni tišini brez pogovarjanja, malo igral z nastavitvami zvoka v igri in so se spremljevalci spet začeli pogovarjati na vsakih nekaj minut, kar je trajalo okoli pol ure in potem so spet vsi potihnili.
Kakorkoli že, Bioware stvar raziskuje, igralci pa zahtevajo popravek.
Izi ::
Še en bug glede spola.
Nekaj igralcev poroča, da so na začetku naredili moški lik, igra pa jih ves čas vztrajno obravnava kot da so ženske, vsi jih ogovarjajo kot ženske in tudi od moških likov dobivajo romantične pripombe.
še nekaj igralcev pa poroča, da sicer igra pravilno prepoznava njihov spol, ampak v nekaterih scenah, ko govori naš glavni lik, se njihov glas spremeni iz moškega v ženskega ali obratno.
Se pravi, da "cutscene", včasih predvajajo napačno sceno, ki je namenjena drugemu spolu.
Da ne bo kdo sedaj zganjal nepotrebne panike, večina igralcev še vedno igra brez vseh opisanih problemov.
Kot je običajno pri takih najbolj bizarnih bugih jih doživi samo nekaj procentov od vseh igralcev.
Zanimivo pa je, da se vsi ti bugi pojavljajo tako na PC kot na konzolah.
Nekaj igralcev poroča, da so na začetku naredili moški lik, igra pa jih ves čas vztrajno obravnava kot da so ženske, vsi jih ogovarjajo kot ženske in tudi od moških likov dobivajo romantične pripombe.
še nekaj igralcev pa poroča, da sicer igra pravilno prepoznava njihov spol, ampak v nekaterih scenah, ko govori naš glavni lik, se njihov glas spremeni iz moškega v ženskega ali obratno.
Se pravi, da "cutscene", včasih predvajajo napačno sceno, ki je namenjena drugemu spolu.
Da ne bo kdo sedaj zganjal nepotrebne panike, večina igralcev še vedno igra brez vseh opisanih problemov.
Kot je običajno pri takih najbolj bizarnih bugih jih doživi samo nekaj procentov od vseh igralcev.
Zanimivo pa je, da se vsi ti bugi pojavljajo tako na PC kot na konzolah.
yayo ::
Še en bug glede spola.
Nekaj igralcev poroča, da so na začetku naredili moški lik, igra pa jih ves čas vztrajno obravnava kot da so ženske, vsi jih ogovarjajo kot ženske in tudi od moških likov dobivajo romantične pripombe.
še nekaj igralcev pa poroča, da sicer igra pravilno prepoznava njihov spol, ampak v nekaterih scenah, ko govori naš glavni lik, se njihov glas spremeni iz moškega v ženskega ali obratno.
Se pravi, da "cutscene", včasih predvajajo napačno sceno, ki je namenjena drugemu spolu.
Da ne bo kdo sedaj zganjal nepotrebne panike, večina igralcev še vedno igra brez vseh opisanih problemov.
Kot je običajno pri takih najbolj bizarnih bugih jih doživi samo nekaj procentov od vseh igralcev.
Zanimivo pa je, da se vsi ti bugi pojavljajo tako na PC kot na konzolah.
Si prepričan, da gre za hrošče? Navsezadnje je to Bioware...
detroit ::
kje je najcenejši nakup za pc? g2a @ cca54 USD?
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()
Izi ::
kje je najcenejši nakup za pc? g2a @ cca54 USD?
CD Key Compare Prices
Če kupuješ v Evrih je najcenejši G2A, kjer je trenutna cena 35,99 €
Če pa kupuješ v US dolarjih pa je najcenejši Instant Gaming, kjer je trenutna cena 44,90 $
111111111111 ::
Damn you all. Ravnokar kupil:
Dragon Age: Origins - Ultimate Edition
EUR4.99 EUR 1 EUR4.99 EUR
Zdej pa najprej preigrat, potem pa ko bo nova poceni, pa naprej. :D
Popravek: ne ravnokar ampak včeraj.
Dragon Age: Origins - Ultimate Edition
EUR4.99 EUR 1 EUR4.99 EUR
Zdej pa najprej preigrat, potem pa ko bo nova poceni, pa naprej. :D
Popravek: ne ravnokar ampak včeraj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 111111111111 ()
oo7 ::
Tudi jaz sem probal z gamepadom in je dosti boljše kot z miško in tipkovnico.
Pri meni je na 360 kontrolerju gibanje vezano na gobico, ne križec. Kateri kontroler imaš? Imaš kak settings program ki bi ti pustil to spremeniti? Namreč sama igra mislim da nima teh nastavitev.
Imam Logitech F310
To sem mislil, da če bi lahko igral z gobico namesto križcem sem gledal v nastavitvah pa če dam na gamepad je potem tista ključavnica bom še malo pogledal. Če ne bo drugega se bo treba navadit na križ.
Ta gamepad sem pa vzel, ker ga kupci pohvalijo pa tudi ni drag.
Če imam na Gamepadu vključen mode potem se igra z križom če ga izklopim pa z gobico
Izi ::
Začel sem igrati in zaenkrat nimam nobenih pripomb. Tudi kontrole na miški in tipkovnici mi niso problematične, se hitro navadiš in potem je kar v redu.
Zgodba je videti v redu, grafika je fantastična. Moj že precej star PC zmore Ultra nastavitev brez problemov. DirectX 11 sploh nisem preizkušal, sem kar takoj prestavil na Mantle in pustil.
Dobro uro sem rabil, da sem nastavil vse odločitve iz prejšnjih dveh delov.
Igrati pa sem začel na Normalni težavnosti in je presenetljivo težavno. Že skozi Prologue sem uspel umreti
Zgodba je videti v redu, grafika je fantastična. Moj že precej star PC zmore Ultra nastavitev brez problemov. DirectX 11 sploh nisem preizkušal, sem kar takoj prestavil na Mantle in pustil.
Dobro uro sem rabil, da sem nastavil vse odločitve iz prejšnjih dveh delov.
Igrati pa sem začel na Normalni težavnosti in je presenetljivo težavno. Že skozi Prologue sem uspel umreti
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ahac ::
Izi: Tolk si pisal o igri, ampak začel si pa igrati šele zdaj, ko naj bi ven prišel crack?
Meni se ne zdi težko. Tudi igram na normal in sem z lahkoto prišel čez prolog, v naslednjih 30+ urah sem pa samo 3x umrl pa se ne ukvarjam veliko s followerji in craftingom. Mogoče si na začetku samo preveč optimistično rushal v combat. :)
Meni se ne zdi težko. Tudi igram na normal in sem z lahkoto prišel čez prolog, v naslednjih 30+ urah sem pa samo 3x umrl pa se ne ukvarjam veliko s followerji in craftingom. Mogoče si na začetku samo preveč optimistično rushal v combat. :)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Leprechaun ::
Začel sem igrati in zaenkrat nimam nobenih pripomb. Tudi kontrole na miški in tipkovnici mi niso problematične, se hitro navadiš in potem je kar v redu.
Zgodba je videti v redu, grafika je fantastična. Moj že precej star PC zmore Ultra nastavitev brez problemov. DirectX 11 sploh nisem preizkušal, sem kar takoj prestavil na Mantle in pustil.
Dobro uro sem rabil, da sem nastavil vse odločitve iz prejšnjih dveh delov.
Igrati pa sem začel na Normalni težavnosti in je presenetljivo težavno. Že skozi Prologue sem uspel umreti
Potim si tako dober, jaz se več niti ne spomnim vseh odločitev, ki sem jih sprejel v 1. delu - pa sem ga 2x preigral. Drugega dela pa mi nikoli ni uspelo v celoti preigrati - prišel sem do cc 60%, pa se ne spomnim skoraj ničesar (ni bilo nekih specifično zanimivih stvari za razliko od 1.).
*************************************************************
Izi ::
Izi: Tolk si pisal o igri, ampak začel si pa igrati šele zdaj, ko naj bi ven prišel crack?
Dvomim, da bomo v kratkem videli kakšen crack, če sploh kdaj. Za inkvizicijo pa prej ni bilo časa, sem moral končati še Far Cry 4.
Kar se pa tiče težavnosti pa je spet kriva popolna neuravnoteženost klassov, kar samo po sebi sicer ni problem, ker ni PVP igra, ampak vseeno jaz še kar živim v prepričanju, da bi čarovniki morali biti "glass cannoni", kot so bili včasih. Sedaj so že dolgo samo še glass, cannon pa se je preselil k bojevnikom.
Kot v večini iger zadnjih nekaj let so čarovniki spet patetično slabi v vseh pogledih, bojevniki pa so že od začetka bogovsko močni.
Takole gre sedaj po novem v fantazijskih igrah že nekje od Skyrima naprej:
Mage: slaba zaščita, slab damage
Rogue: povprečna zaščita, povprečen damage
Warrior: odlična zaščita, odličen damage
Čarovnikova palica, level 10 dela manj damagea kot bojevnikov meč level 1. Poleg tega je bojevnik že od začetka tank, ki mu skoraj nič ne more do živega.
Tudi razdalja v tej igri ni nobena zaščita, saj so sovražni lokostrelci in čarovniki vsi po vrsti nezgrešljivi sniperisti, ki natančno zadevajo tudi tiste najbolj oddaljene člane naše druščine. Pravzaprav se namenoma vsi sovražniki najprej spravijo na najšibkejšega člana skupine in čarovnik zelo hitro pade.
Sicer obstajajo skilli čarovnika za odvračanje sovražnosti in izzivalni skilli bojevnika za povečevanje sovražnosti, ampak zakaj bi se človek sploh trudil, ko pa lahko enostavno nabiješ v skupino samo bojevnike in si nepremagljiv tudi na najtežji težavnosti.
Poleg tega v tej igri zelo malo uporabljamo skille in ves čas bolj ali manj spammamo tisti osnovni udarec, ker je Mana samobnovljiva, ampak jo je tako patetično malo da lahko udarimo en urok, in potem čakamo 10 sekund, da se mana obnovi. Sploh ne vem zakaj imajo skilli cooldown, ko pa smo ves čas brez mane.
Tudi čarobnega zdravljenja ni več v igri. So samo še zdravilni napitki.
Zdravljenje sebe in cele druščine je bilo ena glavnih nalog čarovnikov v prejšnjih delih Dragon Agea. Sedaj so jim vzeli tudi to
Kakorkoli že, igra je več kot odlična, ampak pozabite na čarovnike. V skrajnem primeru je dovolj en čarovnik v druščini, da meče tisto svojo zaščitno bariero in "reviva" kakšnega padlega borca, pa od časa do časa koga za nekaj sekund zamrzne ali paralizira.
Izi ::
Se pa vsi klassi kasneje v igri specializirajo in najbolj zanimivo pri vsem je, da najmočnejši postane Knight Enchanter, ki pa je v osnovi ravno Mage
Knight Enchanter je Mage, ki se s specializacijo spremeni v melee bojevnika. Lahko si pričara meč, s katerim potem na hitro pokolje vse kar se premika. Ta magični meč seka skozi bariere in guard brez problemov, skoraj kot da jih ne bi bilo.
Sam sem sicer šele na začetku, ampak kot prebiram je Knight Enchanter tako overpower, da druščine sploh ne rabiš več. Brez problema se sam odpravlja na misije.
Knight Enchanter je Mage, ki se s specializacijo spremeni v melee bojevnika. Lahko si pričara meč, s katerim potem na hitro pokolje vse kar se premika. Ta magični meč seka skozi bariere in guard brez problemov, skoraj kot da jih ne bi bilo.
Sam sem sicer šele na začetku, ampak kot prebiram je Knight Enchanter tako overpower, da druščine sploh ne rabiš več. Brez problema se sam odpravlja na misije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Zmajc ::
No pa je padla še ena zaščita. Kitajski crackerski skupini 3DM je v DA:I exe file uspelo injicirat custom kodo ter modificirat uporabniški vmesnik v kitajski jezik ter s tem efektivno zaobiti zaščito ki preprečuje spreminjanje exe datoteke.
Report - Denuvo DRM System Has Been Cracked
Denuvo DRM finally cracked by 3dm
Report - Denuvo DRM System Has Been Cracked
Denuvo DRM finally cracked by 3dm
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Izi ::
To 3DMovo objavo od včeraj sem videl.
Treba je omeniti, da je to samo prvi korak, ki je pravzaprav še daleč od cracka same igre. Niti ni zanemarljivo, da je enkraten dostop do zagonske datoteke hackerjev PC rabil točno minuto in pol, dostopati pa je potrebno večkrat in to tako počasi ne bo moglo iti.
Kitajci niti niso omenili ali se bodo oni lotili izdelave cracka za igro ali bo sedaj s tem pridobljenim znanjem poskušala katera druga skupina.
Zanimiv bo tudi odgovor Denuvea. Bodo spremenili način kodiranja? Uporabili več bitno kodo? Ali kaj?
Bo še zanimivo
Treba je omeniti, da je to samo prvi korak, ki je pravzaprav še daleč od cracka same igre. Niti ni zanemarljivo, da je enkraten dostop do zagonske datoteke hackerjev PC rabil točno minuto in pol, dostopati pa je potrebno večkrat in to tako počasi ne bo moglo iti.
Kitajci niti niso omenili ali se bodo oni lotili izdelave cracka za igro ali bo sedaj s tem pridobljenim znanjem poskušala katera druga skupina.
Zanimiv bo tudi odgovor Denuvea. Bodo spremenili način kodiranja? Uporabili več bitno kodo? Ali kaj?
Bo še zanimivo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Wrop ::
To 3DMovo objavo od včeraj sem videl.
Treba je omeniti, da je to samo prvi korak, ki je pravzaprav še daleč od cracka same igre. Niti ni zanemarljivo, da je enkraten dostop do zagonske datoteke hackerjev PC rabil točno minuto in pol, dostopati pa je potrebno večkrat in to tako počasi ne bo moglo iti.
Kitajci niti niso omenili ali se bodo oni lotili izdelave cracka za igro ali bo sedaj s tem pridobljenim znanjem poskušala katera druga skupina.
Zanimiv bo tudi odgovor Denuvea. Bodo spremenili način kodiranja? Uporabili več bitno kodo? Ali kaj?
Bo še zanimivo
Kakšna pa je večbitna koda?
Izi ::
ahac ::
Kakorkoli že, igra je več kot odlična, ampak pozabite na čarovnike.
Jaz sem mage in imam ponavadi še enega maga v grupi pa gre vse brez problema. Osnoven DPS je sicer slabši, ampak z raznimi skilli se to čisto nadoknadi. Včasih je bolj koristno koga zamrznit ali zažgat kot samo točt z mečem. Poleg tega mage ponavdi lahko dost hitro pobegne stran ali pa warrior potegne aggro nase, itd.
Ne, vem... men je tko všeč igrat. :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Izi ::
Jaz sem tudi Mage, bom vztrajal do konca, kasneje se pa mislim usmeriti v Knight Enchanterja. Glede spremljevalcev pa na začetku tako ali tako nimaš izbire.
Sicer je z vsakim levelom lažje. Na začetku sploh nisem opazil visokih levelov sovražnikov na nekaterih območjih. Sem kot level 4 zavil v neko dolino tam so bili pa sami level 8 banditi, česar sploh nisem opazil in sem jih junaško napadel. Seveda se ni izšlo
Pa celi druščini sem prioritetno nastavil, da morajo med bojem ves čas skrbeti za mojo zaščito Sedaj je pa ubogi Solas tisti, ki najprej pade če gre kaj narobe.
Ozemlja so mi zelo všeč. Je precej razgibano z mnogimi dolinami in kanjoni, tako da tudi če imaš označeno kam moraš iti se je treba kar potruditi, da najdeš pravo pot.
Sicer je z vsakim levelom lažje. Na začetku sploh nisem opazil visokih levelov sovražnikov na nekaterih območjih. Sem kot level 4 zavil v neko dolino tam so bili pa sami level 8 banditi, česar sploh nisem opazil in sem jih junaško napadel. Seveda se ni izšlo
Pa celi druščini sem prioritetno nastavil, da morajo med bojem ves čas skrbeti za mojo zaščito Sedaj je pa ubogi Solas tisti, ki najprej pade če gre kaj narobe.
Ozemlja so mi zelo všeč. Je precej razgibano z mnogimi dolinami in kanjoni, tako da tudi če imaš označeno kam moraš iti se je treba kar potruditi, da najdeš pravo pot.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
oo7 ::
Jaz tudi na Pc-ju.
Je možno preigrat igro brez taktičnega boja? Da se boriš normalno samo z likom, ki ga upravljaš?
Je možno preigrat igro brez taktičnega boja? Da se boriš normalno samo z likom, ki ga upravljaš?
Izi ::
Je možno preigrat igro brez taktičnega boja? Da se boriš normalno samo z likom, ki ga upravljaš?
Na Casual težavnosti niti približno ne rabiš nobene taktike, ustavljanja ali preklapljanja med liki.
Na Normal težavnosti gre tudi večino bojev skozi brez potrebe po taktičnem ustavljanju, razen če napadeš sovražnike previsokega levela in seveda pri šefovskih bojih.
Na višjih težavnostih pa je taktični boj kar nujen. Sploh na najtežji težavnosti se igra že bolj kot kakšen potezen RPG.
Je pa vsekakor treba nastaviti obnašanje vsakega spremljevalca. Tudi katere skille naj uporabljajo prednostno je zelo pametno nastaviti. Solasu je nujno nastaviti, da uporablja Barriero takoj ko je na voljo.
Jaz igram na Normal in vedno upravljam samo moj glavni lik. Večinoma brez ustavljanja. Če je boj res težak in zdravje nekaterih že pade pod polovico, ustavim in samo popravim pozicije, ker se Varrick in Solas vse prehitro znajdeta sredi boja. Treba jih je poslati nazaj, popiti kakšno zdravilno flaško in potem nadaljuješ.
Bergyb ::
PC, samo SP, ni časa za MP.
Je pa zanimivo, da mi vsake toliko časa, ko zaženem špil, ta začne štekat. Ko ga zaprem in ponovno odprem dela spet super...
Je pa zanimivo, da mi vsake toliko časa, ko zaženem špil, ta začne štekat. Ko ga zaprem in ponovno odprem dela spet super...
ahac ::
To vsi igrate na PC ali PS4?PC
Je možno preigrat igro brez taktičnega boja? Da se boriš normalno samo z likom, ki ga upravljaš?Jaz sem ga uporabljal v glavnem samo za težje fajte (recimo dragon).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Mavrik ::
scipascapa je izjavil:
kaj igrate online med sabo?
Online je tako brezvezen (da o mikrotranzakcijah niti ne začnem), da bi bilo boljše da sploh ne bi časa zapravljali z njim.
Na Casual težavnosti niti približno ne rabiš nobene taktike, ustavljanja ali preklapljanja med liki.
Na Normal težavnosti gre tudi večino bojev skozi brez potrebe po taktičnem ustavljanju, razen če napadeš sovražnike previsokega levela in seveda pri šefovskih bojih.
Na višjih težavnostih pa je taktični boj kar nujen. Sploh na najtežji težavnosti se igra že bolj kot kakšen potezen RPG.
Je pa vsekakor treba nastaviti obnašanje vsakega spremljevalca. Tudi katere skille naj uporabljajo prednostno je zelo pametno nastaviti. Solasu je nujno nastaviti, da uporablja Barriero takoj ko je na voljo.
Jaz igram na Normal in vedno upravljam samo moj glavni lik. Večinoma brez ustavljanja. Če je boj res težak in zdravje nekaterih že pade pod polovico, ustavim in samo popravim pozicije, ker se Varrick in Solas vse prehitro znajdeta sredi boja. Treba jih je poslati nazaj, popiti kakšno zdravilno flaško in potem nadaljuješ.
Hmm, jaz trenutno še na Hard nekih hudih problemov nimam in ne uporabljam taktičnega pogleda kaj veliko - predvsem zato ker v njem nič ne vidim v manjših prostorih. Edino Friendly Fire sem moral izklopiti (v DA:O sem ga mel vklopljenega in so bili boji res zabava in izziv :) ), ker so drugače magi preprosto preveč neuporabni, saj se AoE spelli ne dajo učinkovito meriti.
Pogrešam pa bolj podrobno nastavljanje taktik z DA:O, saj je tule tistih par opcij preprosto preveč omejenih.
scipascapa je izjavil:
To vsi igrate na PC ali PS4?
PC (sicer na TVju/hišnem kinu s kontrolerjem).
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Izi ::
Pogrešam pa bolj podrobno nastavljanje taktik z DA:O, saj je tule tistih par opcij preprosto preveč omejenih.
Kolikor zgledajo enostavne opcije so kar precej močno orodje.
Follow/Defend - je precejšnja razlika. Pri Follow vsi takoj napadajo iste sovražnike kot ti, pri Defend pa najprej čakajo in potem napadejo tiste sovražnike, ki napadejo tebe. Follow je načeloma bolj uporaben, ampak vsaj Solasa, je skoraj bolj smiselno imeti na Defend, ker kakšen hude škode itak ne dela, je pa precej uporaben da ustavi sovražnike.
Mana ali Stamina Reserve - Ta Rezerva je precej pomembna in po defaultu nastavljena na 50%. Nujno jo je prilagoditi svojemu stili igranja. 50% pravzaprav ni dobro za nikogar.
Če igraš na visoki težavnosti in vedno uporabljaš taktiko potem je najbolje imeti kar 100% rezervo, ker itak sam ves čas nastavljaš skille celotne druščine.
Če pa igraš kot večina na Normal in taktiko zelo redko uporabljaš pa je pravzaprav nujno, da Rezervo povsem izklopiš na 0% in tako daš proste roke soborcem. Tako lahko uporabljajo še enkrat več skillov kot če rezervo pustiš na 50%.
Uporabo zdravilnih napitkov se mi zdi pametno pustiti na 30%. Če je kriza in daleč naokoli ni nobene domače postojanke je mogoče smiselno znižati na 20%. Pa tista zadnja 2 napitka je tudi smiselno držati v rezervi, da jih na koncu sam daš tistim najnujnejšim članom druščine.
Pa določanje prednostnih skillov je tudi zelo močno orodje. Za vsak skill imaš 3 možnosti. Ali naj ga uporablja prednostno, normalno ali pa sploh ne.
Na primer Solasu je tako rekoč nujno dati na prednostno listo Barriero in Revive. To sta 2 najmočnejša čarovniška skilla. Z Barriero ima cela druščina tako rekoč dvakratno zdravje. Z Revive pa bo takoj ko kdo pade v nezavest, tekel do njega in ga spet spravil na noge.
Kaj dosti drugega pa pravzaprav ne rabiš. Razen, da pri dolgotrajnih bojih včasih ustaviš boj in Range klasse pošlješ nazaj v ozadje, ker se po določenem času vedno vsi skupaj s sovražniki znajdejo na kupu in bitka postane ena velika zmešnjava.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Malo sem pobrskal po BioWarevem forumu in potrjeni so kar trije popravki.
1. je v finalni fazi testiranja (na vseh petih platformah) in ga lahko pričakujemo v kratkem, na 2. popravku intenzivno delajo že nekaj časa, glavne programerje pa so že poslali da začno delati na 3. popravku.
Lepo slišati, da niso odšli na kolektivni dopust, kot se ponavadi zgodi v velikih firmah, ko izdajo tako mega igro.
Čeprav moram reči, da jaz glede na tako velikansko igro, presenetljivo nisem naletel še prav na noben bug.
Še najbolj me moti, da noben ukaz iz tipkovnice ne morem prilepiti na stranske miškine gumbe. Tipko "V" za raziskovanje, ki je praktično nujna če hočeš kaj najti, bi skoraj moral imeti na miški. Je treba vse ročno nastavljati preko miškinih driverjev, da vmesnik napraviš uporaben.
Celo 16:10 razmerje slike deluje v redu, kar je v današnjih časih že kar redkost.
In kljub temu, da je igra zunaj šele 15 dni je že kar nekaj igralcev preseglo 150 preigranih ur Najbolj zanimivo pri tem pa je, da večinoma pravijo, da imajo raziskanega verjetno komaj polovico ozemlja ali pa še manj.
Jaz bom verjetno eden takih, saj zavijem v vsako dolino in vstopim v vsako jamo
1. je v finalni fazi testiranja (na vseh petih platformah) in ga lahko pričakujemo v kratkem, na 2. popravku intenzivno delajo že nekaj časa, glavne programerje pa so že poslali da začno delati na 3. popravku.
Lepo slišati, da niso odšli na kolektivni dopust, kot se ponavadi zgodi v velikih firmah, ko izdajo tako mega igro.
Čeprav moram reči, da jaz glede na tako velikansko igro, presenetljivo nisem naletel še prav na noben bug.
Še najbolj me moti, da noben ukaz iz tipkovnice ne morem prilepiti na stranske miškine gumbe. Tipko "V" za raziskovanje, ki je praktično nujna če hočeš kaj najti, bi skoraj moral imeti na miški. Je treba vse ročno nastavljati preko miškinih driverjev, da vmesnik napraviš uporaben.
Celo 16:10 razmerje slike deluje v redu, kar je v današnjih časih že kar redkost.
In kljub temu, da je igra zunaj šele 15 dni je že kar nekaj igralcev preseglo 150 preigranih ur Najbolj zanimivo pri tem pa je, da večinoma pravijo, da imajo raziskanega verjetno komaj polovico ozemlja ali pa še manj.
Jaz bom verjetno eden takih, saj zavijem v vsako dolino in vstopim v vsako jamo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ahac ::
Še najbolj me moti, da noben ukaz iz tipkovnice ne morem prilepiti na stranske miškine gumbe.
Heh, to pa mene tudi moti. V takih igram imam vedno autorun pod palcem tukaj pa ne gre.
Pa ni mi všeč, da ne piše kater level je nek zone (razen za glavne story queste) in moram tja, sprejet začetne queste... potem pa vidim, da so nasprotniki višji level in grem nazaj v drug zone, ki je bolj primeren za moj lvl in ga še nisem končal.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Izi ::
Neverjetno kako velikanska je ta igra. Mišljeno pozitivno.
Šele tretji dan sem opazil kateri je sploh glavni quest
Ni eno samo povezano ozemlje kot pri Skyrimu, ampak je na glavnem zemljevidu na desetine različnih lokacij in sproti se odpirajo nove in nove. Prav vsaka od teh lokacija pa je večja kot kakšna dosedanja povprečna igra.
Ko sem prišel na prvo od teh lokacij sem mislil, da je to cela igra. Samo ta prva lokacija je razdeljena na 29 pokrajin.
Po treh dneh igranja na tej prvi lokaciji sem jo raziskal nekje četrtino in opravil že blizu 50 questov. Potem pa se mi je čudno zazdelo, ker glavna zgodba ni šla še prav nič naprej.
In sem se vrnil v tisti prvi začasni glavni štab inkvizicije, kjer sem ugotovil, da sem bil vse te dni samo na eni mali pikici na glavnem zemljevidu. Teh pikic pa se je med tem nabralo že na desetine
Skratka, vsaka lokacija je nekaj 10 kvadratnih kilometrov veliko ozemlje z desetinami questov, ampak glavna zgodba se na vsaki od teh lokacij ustavi samo za hip, narediš en kratek quest in že drviš na novo lokacijo. 90% ozemlja pa nisi niti videl.
Tistih 60 ur kolikor naj bi trajala glavna zgodba, če drviš direkt samo skozi glavni quest, je pravzaprav komaj 10% igre (po moji oceni).
Treba je omeniti, da stranskih questov na zemljevidu ne vidiš. Šele ko prideš zelo blizu se na zemljevidu pojavi klicaj, kar pomeni, da te tam čaka nov quest.
Opazil sem še, da so trgovci precej slabo založeni. Imajo sicer cel kup slabe robe, nič pa kar bi bilo vredno kupiti. Med raziskovanjem najdeš boljšo robo s katero se da sicer zelo počasi nadgrajevati svoje junake. Ampak tista prava roba, je pa samo tista, ki jo sam scraftaš. Je pa najprej treba najti načrte, ki pa so ponavadi skriti v kakšni skrinji na najbolj odročnem delu zemljevidov.
Če hočeš biti dobro opremljen je raziskovanje nujno hkrati pa sprotno pobiranje vseh materialov, ki jih najdeš na poti, ker crafting požira enormne količine vseh mogočih materialov. Denar pa kot kaže v tej igri ni ravno pomemben.
Šele tretji dan sem opazil kateri je sploh glavni quest
Ni eno samo povezano ozemlje kot pri Skyrimu, ampak je na glavnem zemljevidu na desetine različnih lokacij in sproti se odpirajo nove in nove. Prav vsaka od teh lokacija pa je večja kot kakšna dosedanja povprečna igra.
Ko sem prišel na prvo od teh lokacij sem mislil, da je to cela igra. Samo ta prva lokacija je razdeljena na 29 pokrajin.
Po treh dneh igranja na tej prvi lokaciji sem jo raziskal nekje četrtino in opravil že blizu 50 questov. Potem pa se mi je čudno zazdelo, ker glavna zgodba ni šla še prav nič naprej.
In sem se vrnil v tisti prvi začasni glavni štab inkvizicije, kjer sem ugotovil, da sem bil vse te dni samo na eni mali pikici na glavnem zemljevidu. Teh pikic pa se je med tem nabralo že na desetine
Skratka, vsaka lokacija je nekaj 10 kvadratnih kilometrov veliko ozemlje z desetinami questov, ampak glavna zgodba se na vsaki od teh lokacij ustavi samo za hip, narediš en kratek quest in že drviš na novo lokacijo. 90% ozemlja pa nisi niti videl.
Tistih 60 ur kolikor naj bi trajala glavna zgodba, če drviš direkt samo skozi glavni quest, je pravzaprav komaj 10% igre (po moji oceni).
Treba je omeniti, da stranskih questov na zemljevidu ne vidiš. Šele ko prideš zelo blizu se na zemljevidu pojavi klicaj, kar pomeni, da te tam čaka nov quest.
Opazil sem še, da so trgovci precej slabo založeni. Imajo sicer cel kup slabe robe, nič pa kar bi bilo vredno kupiti. Med raziskovanjem najdeš boljšo robo s katero se da sicer zelo počasi nadgrajevati svoje junake. Ampak tista prava roba, je pa samo tista, ki jo sam scraftaš. Je pa najprej treba najti načrte, ki pa so ponavadi skriti v kakšni skrinji na najbolj odročnem delu zemljevidov.
Če hočeš biti dobro opremljen je raziskovanje nujno hkrati pa sprotno pobiranje vseh materialov, ki jih najdeš na poti, ker crafting požira enormne količine vseh mogočih materialov. Denar pa kot kaže v tej igri ni ravno pomemben.
Izi ::
Opazil sem, da je tipka "H" (Hold position) zelo koristna.
Če se obeta zelo težek boj je pametno takoj na začetku pritisniti H in vsi spremljevalci bodo vztrajali na isti poziciji.
Je manj dela, da potem ročno pošlješ Cassandro naprej, kot pa da ves čas pošiljaš Varrica in Solasa nazaj.
Kar resnično manjka pri AI (umetna inteligenca), je da bi se znali range liki ko se znajdejo v središču boja sami umakniti nazaj v ozadje. Tudi če držijo pozicijo jih sovražniki prej ali slej obkolijo in takrat bi vsi range liki morali začeti bežati.
Na žalost je bolj malo upanja, da bomo tako AI kdaj dejansko doživeli. Kdaj je pravi čas za bežanje? Smer bežanja? Če bežiš naprej ponavadi naletiš na še več sovražnikov, treba je bežati nazaj, toda kako naj AI ve v katero smer je nazaj, pa zadaj je lahko tudi ovira. In kako daleč bežati? Kaj pa če te sovražnik sledi? Komplicirano.
Če se obeta zelo težek boj je pametno takoj na začetku pritisniti H in vsi spremljevalci bodo vztrajali na isti poziciji.
Je manj dela, da potem ročno pošlješ Cassandro naprej, kot pa da ves čas pošiljaš Varrica in Solasa nazaj.
Kar resnično manjka pri AI (umetna inteligenca), je da bi se znali range liki ko se znajdejo v središču boja sami umakniti nazaj v ozadje. Tudi če držijo pozicijo jih sovražniki prej ali slej obkolijo in takrat bi vsi range liki morali začeti bežati.
Na žalost je bolj malo upanja, da bomo tako AI kdaj dejansko doživeli. Kdaj je pravi čas za bežanje? Smer bežanja? Če bežiš naprej ponavadi naletiš na še več sovražnikov, treba je bežati nazaj, toda kako naj AI ve v katero smer je nazaj, pa zadaj je lahko tudi ovira. In kako daleč bežati? Kaj pa če te sovražnik sledi? Komplicirano.
ahac ::
Pri kakšnem dragonu bi blo uporabno, če bi se znal sami umaknit... ko leti ognjena krogla proti njim pa laufajo direkt notr. :) KAJ STE SLEPI? Takrat zelo prav pride pavza in tactical view.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Izi ::
Pa ni mi všeč, da ne piše kater level je nek zone (razen za glavne story queste) in moram tja, sprejet začetne queste... potem pa vidim, da so nasprotniki višji level in grem nazaj v drug zone, ki je bolj primeren za moj lvl in ga še nisem končal.
Tole sem našel glede levelov in menda je dokaj natančno:
Haven: 1+ (1-4)
Hinterlands: 2+ (4-7, 8-12)
Val Royeaux: 4+ (4-6)
Storm Coast: 5+ (7-11, 13-15)
Fallow Mire: 8+ (8-10, 12-15)
Forbidden Oasis: 8+ (8-12, 5-15, 18-20)
Skyhold: 10+
Crestwood: 10+ (10-13)
Western Approach: 10+ (10-14)
Exalted Plains: 10+ (10-16)
Emerald Graves: 12+ (14-20)
Emprise du Lion: 16+ (16-22)
Hissing Wastes: 16+ (19-23)
MajorM ::
Igram na PS4. Na Hard težavnostni stopnji. Prva igra, da moram že od začetka dejansko uporabljati kakršne koli napitke za zdravljenje!
Sem nekje pri 7 urah igranja. Level 5. Še prvo področje, praktično samo side quests in exploration.
Od bugov sem opazil pri cutscenes, da je video zatikajoč. Ni občutek tekočega videa. In pa dvakrat se mi je zgodilo, da se je med pogovorom pogovor ustavil. Po kakšni minuti se sam nadaljuje.
Drugače je leveliranje precej počasno. Izgleda da se bo potrebno spravljati na nasprotnike višjih levelov ker tepežkanje podobnih levelov izgleda ne prinese dovolj XP.
Sem se tako spravil na en rift, ki je imela level 12 pošat. Samo eno. Sem mislil, ajde, da vidimo. Ob imenu pošasti je sicer kazalo nek rdeč znak mislim da smrtno glavo, torej da je premočna pošast. No jo uspem fentat, potem pa pride wave 2... :)
5 novih level 12. Sem komaj ušel. Ufff! Še sreča se padli soborci oživijo, ko se dovolj oddaljiš.
Dobivam pa opremo, ki je običajno višji level kot jaz in ne morem uporabljati nič?!? Govorim o opremi RARE kvalitete (modra barva).
Izgleda, da je treba craftat ali kaj? Samo potem se je potrebno vračat Heaven?
Sem nekje pri 7 urah igranja. Level 5. Še prvo področje, praktično samo side quests in exploration.
Od bugov sem opazil pri cutscenes, da je video zatikajoč. Ni občutek tekočega videa. In pa dvakrat se mi je zgodilo, da se je med pogovorom pogovor ustavil. Po kakšni minuti se sam nadaljuje.
Drugače je leveliranje precej počasno. Izgleda da se bo potrebno spravljati na nasprotnike višjih levelov ker tepežkanje podobnih levelov izgleda ne prinese dovolj XP.
Sem se tako spravil na en rift, ki je imela level 12 pošat. Samo eno. Sem mislil, ajde, da vidimo. Ob imenu pošasti je sicer kazalo nek rdeč znak mislim da smrtno glavo, torej da je premočna pošast. No jo uspem fentat, potem pa pride wave 2... :)
5 novih level 12. Sem komaj ušel. Ufff! Še sreča se padli soborci oživijo, ko se dovolj oddaljiš.
Dobivam pa opremo, ki je običajno višji level kot jaz in ne morem uporabljati nič?!? Govorim o opremi RARE kvalitete (modra barva).
Izgleda, da je treba craftat ali kaj? Samo potem se je potrebno vračat Heaven?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dragon Age: The Veilguard [Dreadwolf] [Dragon Age 4] (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 21815 (391) | Gregor459 |
» | Mass Effect 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 17171 (402) | Zmajc |
» | TOP 5 najprivlačnejšh ženskh likov v igrah (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 16055 (11915) | tarasidiz |
» | PC igre 2014 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 23407 (16378) | yayo |
» | Dragon Age 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 31762 (25012) | todman74 |