Forum » Igre » Dragon Age: Inquisition
Dragon Age: Inquisition
oo7 ::
Release Date: 2014
Genre: RPG
Publisher: Electronic Arts
Developer: BioWare
Dragon Age: Inquisition is the third installment in Bioware's popular Dragon Age franchise. The game utilizes DICE's Frostbite 2 technology and promises a massive world to explore, deep customization, great combat and choices that matter.
Dragon Age: Inquisition Teaser Trailer
Dragon Age Inquisition A World Unveiled
Genre: RPG
Publisher: Electronic Arts
Developer: BioWare
Dragon Age: Inquisition is the third installment in Bioware's popular Dragon Age franchise. The game utilizes DICE's Frostbite 2 technology and promises a massive world to explore, deep customization, great combat and choices that matter.
Dragon Age: Inquisition Teaser Trailer
Dragon Age Inquisition A World Unveiled
Good Guy ::
so me z dvojko čist razočaral.. dvomim da bom tole sploh pogledov
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
todman74 ::
Ja mene so tud razočaral...ker pride menda šele konec 2014 ven. Pa bi prvotno morala prit že drugi mesec...
Slabo leto za ljubitelje RPG iger, je tole 2013.
Slabo leto za ljubitelje RPG iger, je tole 2013.
Izi ::
Most Anticipated: Dragon Age: Inquisition
Zanimiv članek.
Po precej slabem drugem delu nihče ne pričakuje preveč, ampak moram reči, da precej dobro kaže.
Druga stvar, ki daje upanje je, da so izid igre prestavili kar za celo leto, na jesen 2014. Majo časa da jo spedenajo u nulo
Potrjeno je, da bo tretji del za razliko od drugega spet "open world", kot se to spodobi.
Potem je potrjeno, da bomo lahko na začetku izbirali med različnimi rasami in ne bo lik že pripravljen kot v drugem delu. Potrjene so vsaj 4 različne rase, med njimi tudi Qunari.
Prvič v tej franšizi bomo lahko jezdili.
Potrjen je "taktični pogled", kot v prvem delu. Se pravi igro bomo lahko ustavili, ob tem pa zoomirali, pregledovali bojno območje in dodeljevali ukaze svoji druščini. Vse to med pavzo.
Inquisition naj bi vizualno pripeljali na raven serije Mass Effect. Kar pomeni, da bo vrhunska grafika.
Skratka upanje na spet en odličen RPG obstaja
Zanimiv članek.
Po precej slabem drugem delu nihče ne pričakuje preveč, ampak moram reči, da precej dobro kaže.
BioWare: "We know you didn't really like Dragon Age 2, so Inquisition will be more like Origins".So le priznali, da so z drugim delom brcnili v temo. To je tisto kar smo hoteli slišati. Origin (prvi del) je še vedno ena najboljših RPG iger vseh časov in če se vračajo k njemu je to dobro znamenje, da bo tretji del mogoče spet legendaren.
Druga stvar, ki daje upanje je, da so izid igre prestavili kar za celo leto, na jesen 2014. Majo časa da jo spedenajo u nulo
Potrjeno je, da bo tretji del za razliko od drugega spet "open world", kot se to spodobi.
Potem je potrjeno, da bomo lahko na začetku izbirali med različnimi rasami in ne bo lik že pripravljen kot v drugem delu. Potrjene so vsaj 4 različne rase, med njimi tudi Qunari.
Prvič v tej franšizi bomo lahko jezdili.
Potrjen je "taktični pogled", kot v prvem delu. Se pravi igro bomo lahko ustavili, ob tem pa zoomirali, pregledovali bojno območje in dodeljevali ukaze svoji druščini. Vse to med pavzo.
Inquisition naj bi vizualno pripeljali na raven serije Mass Effect. Kar pomeni, da bo vrhunska grafika.
Skratka upanje na spet en odličen RPG obstaja
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
todman74 ::
Potrjen je "taktični pogled", kot v prvem delu. Se pravi igro bomo lahko ustavili, ob tem pa zoomirali, pregledovali bojno območje in dodeljevali ukaze svoji druščini. Vse to med pavzo
Saj to je bilo v drugem delu tudi, ki je bil mimogrede mnogo težji, kot prvi. Original, brez patchev...
Dobro, tistega izometričnega pogleda res ni bilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: todman74 ()
ahac ::
DRAGON AGE™: INQUISITION Gameplay Trailer - The Inquisitor
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
ahac ::
DRAGON AGE™: INQUISITION Official Trailer -- Lead Them or Fall
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Izi ::
Analiza uradnega Trailerja, ki je objavljen en post višje.
Vse je povezano s prvim in drugim delom.
Prvi del je bil ena najboljših iger vseh časov, drugi del podpovprečen, tretji pa vse bolj kaže, da bo spet legendaren.
Tukaj je dejansko igranje:
Grafika kot vidimo bo odlična, svet bo odprt, nabiramo zdravilne rastline, igramo lahko različne rase, vodimo druščino, lahko se bojujemo real time ali taktično s pavzo in dodeljevanjem ukazov, ...
todman74 ::
Ne dvomim, da mi bo všeč...mi je bil tudi drugi del, pa čeprav ga je večina skritizirala.
m0f0x ::
Dvovim, da bo možen pravi free roam v tej igri. Skoraj povsod kjer hodi, je neka "nastavljena" pot. Ima Witcher 3 več potenciala, vsaj po videnem in izkušnjah iz prejšnjih delov. Prvi del DA mi je bil sicer zelo všeč, drugega pa sem hitro nehal igrat.
Izi ::
Če sem prav razumel ne bo ena sama velikanska mapa kot v Skyrimu ampak bo več posameznih map, zaradi zgodbe. Pri Dragon Age je v ospredju zgodba in če hočemo dobro in tekočo zgodbo je treba posamezne mape obiskovati v določenem zaporedju.
Znotraj posameznih map pa pravijo, da bomo lahko šli kamor nam nese pogled do hribov v daljavi. Kot kaže ne bomo omejeni samo na hojo po potkah
Med Witcherjem 3 in DA:I sta dve bistveni razliki:
- W3 ima en sam fiksen vnaprej pripravljen lik, ki je moški, DA:I ima na razpolago 4 igralne rase: Human, Dwarf, Elf in Qunari, od katerih je lahko vsak moški ali ženska.
- V W3 skozi zgodbo vodimo en sam lik, v DA:I pa skozi zgodbo vodimo celo druščino.
Zaradi druščine bo bojevanje precej bolj taktično kot v Witcherju 3. Boj lahko ustavljamo in prevzamemo kontrolo nad katerimkoli članom druščine in tako dobimo nove skille, ki jih sami nimamo.
Pa na zgodbo tudi vpliva druščina, saj naj bi dobivali različne naloge glede na to katere člane druščine naj bi imeli s seboj. Vseh seveda ne bomo mogli vlačiti naokoli. To je pravzaprav podobno kot je bilo že v prvem delu.
Znotraj posameznih map pa pravijo, da bomo lahko šli kamor nam nese pogled do hribov v daljavi. Kot kaže ne bomo omejeni samo na hojo po potkah
Med Witcherjem 3 in DA:I sta dve bistveni razliki:
- W3 ima en sam fiksen vnaprej pripravljen lik, ki je moški, DA:I ima na razpolago 4 igralne rase: Human, Dwarf, Elf in Qunari, od katerih je lahko vsak moški ali ženska.
- V W3 skozi zgodbo vodimo en sam lik, v DA:I pa skozi zgodbo vodimo celo druščino.
Zaradi druščine bo bojevanje precej bolj taktično kot v Witcherju 3. Boj lahko ustavljamo in prevzamemo kontrolo nad katerimkoli članom druščine in tako dobimo nove skille, ki jih sami nimamo.
Pa na zgodbo tudi vpliva druščina, saj naj bi dobivali različne naloge glede na to katere člane druščine naj bi imeli s seboj. Vseh seveda ne bomo mogli vlačiti naokoli. To je pravzaprav podobno kot je bilo že v prvem delu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
oo7 ::
Dragon Age: Inquisition Offers 40 "Major Endings"
http://www.gamespot.com/articles/e3-201...
40 koncev a ni to malo veliko?
http://www.gamespot.com/articles/e3-201...
40 koncev a ni to malo veliko?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Izi ::
More like .... 5 koncev v 40 odtenkih. ;)
Ampak dodali so besedo "major".
Jaz mislim, da bo dejansko 40 popolnoma različnih koncev. V Dragon Age so bili vedno ključni pogovori med karakterji in v njih odločaš kdo bo živel in kdo umrl. Bojevanje je samo posledica odločitev v pogovorih.
Že v 1. delu smo imeli 4 popolnoma različne zaključke, skozi katere smo lahko tudi igrali in se pogovarjali s preživelimi. Čisto na koncu pa je bil še tekstualni zaključek, ki je pisno razložil kaj se je kasneje zgodilo z vsemi vpletenimi in teh je bilo dobesedno na stotine različnih.
m0f0x ::
Če sem prav razumel ne bo ena sama velikanska mapa kot v Skyrimu ampak bo več posameznih map, zaradi zgodbe. Pri Dragon Age je v ospredju zgodba in če hočemo dobro in tekočo zgodbo je treba posamezne mape obiskovati v določenem zaporedju.
Znotraj posameznih map pa pravijo, da bomo lahko šli kamor nam nese pogled do hribov v daljavi. Kot kaže ne bomo omejeni samo na hojo po potkah
Med Witcherjem 3 in DA:I sta dve bistveni razliki:
- W3 ima en sam fiksen vnaprej pripravljen lik, ki je moški, DA:I ima na razpolago 4 igralne rase: Human, Dwarf, Elf in Qunari, od katerih je lahko vsak moški ali ženska.
- V W3 skozi zgodbo vodimo en sam lik, v DA:I pa skozi zgodbo vodimo celo druščino.
Zaradi druščine bo bojevanje precej bolj taktično kot v Witcherju 3. Boj lahko ustavljamo in prevzamemo kontrolo nad katerimkoli članom druščine in tako dobimo nove skille, ki jih sami nimamo.
Pa na zgodbo tudi vpliva druščina, saj naj bi dobivali različne naloge glede na to katere člane druščine naj bi imeli s seboj. Vseh seveda ne bomo mogli vlačiti naokoli. To je pravzaprav podobno kot je bilo že v prvem delu.
Zgleda, da si FanBoy od DA. Glede na to, da je Witcher od 1. dela naprej narejen po knjigi, je zgodba prav tako dobra, če ne boljša. Skyrim je bil odprt takoj in to ni vplivalo na potek odvijanja zgodbe. Potem takem bo DA mapa narejena po istem principu kot je bil Witcher 2, ampak z večjimi posameznimi mapami. In pri Witcher 3 so rekli, da boš lahko šel kamor vidiš.
Spodaj potrjene besede pri 1:41.
Nič nimam proti DA, da ne bom izpadel Witcher fanboy, ampak po videnem in izkušenem je do zdaj Witcher 3 pokazal več potenciala.
Izi ::
Ne, ne, narobe si me razumel. Witcher serija mi je na splošno boljša od Dragon Age serije. Obe pa sta mi boljše od Skyrima.
Pri Skrimu je ravno njegov največji adut, popolna odprtost, hkrati tudi njegova največja ovira, ki povzroči, da zgodba precej zvodeni. Dobra zgodba mora biti tekoča brez prevelikih prekinitev in tukaj sta Witcher in Dragon Age boljša od Skyrima.
Kako bo pa sedaj, ko bomo tudi pri Witcherju 3 in DA:I dobili precej večja in bolj odprta ozemlja bomo pa še videli.
Jaz sem samo poudaril razlike med W3 in DA:I, da jih nebi metali v čisto isti koš.
Obe sta RPG-ja, ki temeljita na velikih odločitvah in zgodbi. V malenkostih pa se precej razlikujeta. Vsekakor bom preigral obe o tem sploh ni dvoma
Pri Skrimu je ravno njegov največji adut, popolna odprtost, hkrati tudi njegova največja ovira, ki povzroči, da zgodba precej zvodeni. Dobra zgodba mora biti tekoča brez prevelikih prekinitev in tukaj sta Witcher in Dragon Age boljša od Skyrima.
Kako bo pa sedaj, ko bomo tudi pri Witcherju 3 in DA:I dobili precej večja in bolj odprta ozemlja bomo pa še videli.
Jaz sem samo poudaril razlike med W3 in DA:I, da jih nebi metali v čisto isti koš.
Obe sta RPG-ja, ki temeljita na velikih odločitvah in zgodbi. V malenkostih pa se precej razlikujeta. Vsekakor bom preigral obe o tem sploh ni dvoma
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ahac ::
Jaz Witcher 2 še vedno nisem končal. Nima veze, kaj vse so obljubljal... gameplay je bil zanič. Ko ima Elder Scrolls špil boljši combat se moraš resno vprašat kaj je šlo narobe. Zato sem tudi glede Witcherja 3 malo skeptičen. Pa še vse moje odločitve iz Witcherja 1 so v drugem delu popolnoma ignoriral. Zakaj so mi jih potem sploh ponudil?
V Dragon Age imaš sicer vedno drugega characterja, ampak se vseeno importajo odločitve iz prejšnje igre.
V Dragon Age imaš sicer vedno drugega characterja, ampak se vseeno importajo odločitve iz prejšnje igre.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Engineer_ ::
dragon age z odprtim svetom? Dragon age bo zopet igra leta. zagotovo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Izi ::
Jaz Witcher 2 še vedno nisem končal. Nima veze, kaj vse so obljubljal... gameplay je bil zanič. Ko ima Elder Scrolls špil boljši combat se moraš resno vprašat kaj je šlo narobe. Zato sem tudi glede Witcherja 3 malo skeptičen. Pa še vse moje odločitve iz Witcherja 1 so v drugem delu popolnoma ignoriral. Zakaj so mi jih potem sploh ponudil?
Najboljši combat ima Dragon Age, potem Witcher, daleč najslabši (poenostavljen) pa je v Skyrimu. Ampak nekaterim je enostavnost všeč in za njih potem velja obraten vrstni red.
Z importom si moral pa nekaj narobe narediti. Tako v Dragon Age kot v Witcher so se upoštevale vse pomembne odločitve iz prvega dela.
Pri Witcherju 1 je bila najpomembnejša odločitev ubiti ali ne princeso Addo, ko se je sporemenila v Strigo. Ta določitev te spremlja skozi celoten drugi del. Tvojo odločitev omenjajo mnogi liki od prologa (Foltest) pa do konca igre, ko ta odločitev vpliva na celotni status Temerie.
Upoštevajo se še odločitve ali si ubil ali ne Thalerja in Siegfried, od samega omenjanja v igri pa celo do tega, da te nekateri liki kar napadejo, brez možnosti pogovora, če si jim ubil prijatelja v prvem delu.
Je pa seveda vprašanje kakšne odločitve si delal. Če si slučajno delal vse enake odločitve, kot so jih za default vzeli v 2. delu potem seveda ne bo nobene razlike ali si uvozil posnetek ali ne.
V tem je catch, da za default odločitve izdelovalci vedno vzamejo najboljše (dobre) odločitve, ki jih naredi največ igralcev. In če si vedno dela dobra dela in sprejemal normalne (pozitivne) odločitve, potem verjetno niti nima smisla, da svoje odločitve uvažaš naprej, ker bodo tako ali tako enake.
Mavrik ::
dragon age z odprtim svetom? Dragon age bo zopet igra leta. zagotovo.
Odprti svet je nekaj s čimer vedno pokvarijo najboljše igre in jih razvodenijo. Upam da ga DA ne bo imel.
The truth is rarely pure and never simple.
Engineer_ ::
bomo vidli. vem samo da ko sem igral dragon age origins sem si ves čas želel da bi lahko šel kam, kamor ni bilo možno it. Recimo v gozdu pri vilinih sem želel skočiti v reko, v orzamarju skakato po skalah, v redcliffu preplavati tisto jezero, skočiti iz mosta v jezero itd....
V korcari wilds hoditi skozi močvirje, ne le okoli....
V korcari wilds hoditi skozi močvirje, ne le okoli....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Mavrik ::
Saj, potem pa dobiš dolgočasen Skyrim, kjer se nikjer nič ne zgodi, ker je vsega preveč.
The truth is rarely pure and never simple.
Engineer_ ::
pravzaprav mi je bil skyrim zelo zanimiv dokler nisem postal tako močan da me dobesedno nič ni moglo več ubiti..med napadom gianta bi komot kavico spil. boring.
Se težavnost igre ne povečuje skladno z močjo karakterja. Samo zato je boring.
Kar pa je problem tudi v dragon agu, saj ko enkrat postaneš dovolj močan ti prav nič ne more več do živega.
Če že lahko postaneš tako močan bi pričakoval da bo prišel tudi sovrag, ki bo vreden bitke.... da se tam boriš na mrtvo z njim. Ne pa da 2x zamahneš z mečem in največji zmaj pade.
Se težavnost igre ne povečuje skladno z močjo karakterja. Samo zato je boring.
Kar pa je problem tudi v dragon agu, saj ko enkrat postaneš dovolj močan ti prav nič ne more več do živega.
Če že lahko postaneš tako močan bi pričakoval da bo prišel tudi sovrag, ki bo vreden bitke.... da se tam boriš na mrtvo z njim. Ne pa da 2x zamahneš z mečem in največji zmaj pade.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
oo7 ::
pravzaprav mi je bil skyrim zelo zanimiv dokler nisem postal tako močan da me dobesedno nič ni moglo več ubiti..med napadom gianta bi komot kavico spil. boring.
Se težavnost igre ne povečuje skladno z močjo karakterja. Samo zato je boring.
Kar pa je problem tudi v dragon agu, saj ko enkrat postaneš dovolj močan ti prav nič ne more več do živega.
Če že lahko postaneš tako močan bi pričakoval da bo prišel tudi sovrag, ki bo vreden bitke.... da se tam boriš na mrtvo z njim. Ne pa da 2x zamahneš z mečem in največji zmaj pade.
Potem pa probajte Dark souls ali Demon Souls tam ne boste nikoli premočni.
ahac ::
Saj, potem pa dobiš dolgočasen Skyrim, kjer se nikjer nič ne zgodi, ker je vsega preveč.
Exactly.
Recimo dober primer je poroka v Skyrimu. Lahko izbiraš med celim kupom oseb, ampak vse narediš s tistim medaljonom. In tudi potem znajo žena in otroci tudi samo tri stvari povedat. Nimajo nobene osebnosti. Enako je pri drugih likih, pri pokrajini, pri questih,...
"Dragon Age has characters, Skyrim has NPCs."
To, da bodo v DA:I večja območja je super, ampak ni pa nič narobe, če ni čisto open world, ampak imaš namesto tega več ločenih (in različnih) pokrajin.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Engineer_ ::
ne m-power, bi rad gameplay dragon agea...ali skyrima..samo bi rad imel sovrage vredne bitke.
kar se tiče ločene pokraije je čisto ok, če so delno odprte. Da lahko hodiš po pokrajini ki jo imaš na razpolago. Samo da niso neki nevidni barrieri postavljeni.
Ne rabim potovat od Redcliffa do Orzamarja peš, rad bi samo znotraj obstoječe pokrajine delal karkoli, pa če tudi si samo odločim priti na nek način na vrh strehe in od tam streljat kokoši.
Pač to je čar igre, ki nima nevidnih barrierjev, v katere se kar na lepem zaletiš ko tečeš po pokrajini.
kar se tiče ločene pokraije je čisto ok, če so delno odprte. Da lahko hodiš po pokrajini ki jo imaš na razpolago. Samo da niso neki nevidni barrieri postavljeni.
Ne rabim potovat od Redcliffa do Orzamarja peš, rad bi samo znotraj obstoječe pokrajine delal karkoli, pa če tudi si samo odločim priti na nek način na vrh strehe in od tam streljat kokoši.
Pač to je čar igre, ki nima nevidnih barrierjev, v katere se kar na lepem zaletiš ko tečeš po pokrajini.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Izi ::
Tako v DA:I kot v Witcher 3 se je naš junak končno naučil skakati. V 2. delu to ni bilo možno.
Čim lahko skačeš te skoraj nič več ne more ustaviti, razen seveda navpičnih sten. Če lahko skočiš v prepad pa ne vem.
V obeh igrah bomo lahko tudi jahali. Vsaj konja, če že ne kaj drugega.
V obeh igrah sovražniki NE levelajo skupaj z nami, kar pomeni, da je treba biti pri raziskovanju, še posebej na začetku, zelo previden, ker če zaideš na napačno ozemlje s premočnimi sovragi te bodo zmleli. To je povsem drugače kot v Skyrimu, kjer si šel že takoj na začetku lahko kamorkoli saj so sovražniki vedno tvoj level.
V DA:I menda lahko šprintamo.
V Witcher 3 se je Gerald naučil celo plavati in potapljati.
Čim lahko skačeš te skoraj nič več ne more ustaviti, razen seveda navpičnih sten. Če lahko skočiš v prepad pa ne vem.
V obeh igrah bomo lahko tudi jahali. Vsaj konja, če že ne kaj drugega.
V obeh igrah sovražniki NE levelajo skupaj z nami, kar pomeni, da je treba biti pri raziskovanju, še posebej na začetku, zelo previden, ker če zaideš na napačno ozemlje s premočnimi sovragi te bodo zmleli. To je povsem drugače kot v Skyrimu, kjer si šel že takoj na začetku lahko kamorkoli saj so sovražniki vedno tvoj level.
V DA:I menda lahko šprintamo.
V Witcher 3 se je Gerald naučil celo plavati in potapljati.
Bergyb ::
Igra Outcast je imela leta 1999 odprt svet (sicer nekaj zaklenjenih območij, dokler nisi napredoval v zgodbi),
pameten IA, če si ubil vaščana in te ni nihče videl, se ni vedelo, da si ga ti, prav tako je bilo ljudstvo bol strpno do tvojih napak, dobil si več informacij, več pomoči, če si jim prej pomagal,
plavanje, potaplanje,
jahanje "konjev",
skakanje, možnost skakanja po strehah stavb,
kup side questov, izboljševanje opreme.
Takrat še ni blo popularno imeti več koncev, tako da je bil samo eden
pameten IA, če si ubil vaščana in te ni nihče videl, se ni vedelo, da si ga ti, prav tako je bilo ljudstvo bol strpno do tvojih napak, dobil si več informacij, več pomoči, če si jim prej pomagal,
plavanje, potaplanje,
jahanje "konjev",
skakanje, možnost skakanja po strehah stavb,
kup side questov, izboljševanje opreme.
Takrat še ni blo popularno imeti več koncev, tako da je bil samo eden
Zmajc ::
Dobra igra (imo) je open world s tem da ti dostop do določenih delov omejujejo sovražniki ki so višji lvl in se tako moraš vrniti pozneje.
Lahko probaš in uživaš ko z low lvl charom ubiješ higher lvl monsterje ali pa napreduješ po poti kot te vodi igra.
Da so določeni deli igre umetno zaklenjeni do določene pozicije v zgodbi je meni osebno zlo butasto in mi kvari immersion.
Nočem igrat iger z permanentnim safety netom pod sabo (Ala Bethesdino prilagajanje sovražnikov tvojemu lvlu). Če kot lvl 1 srečaš 20 meterskega cave trola je prav da ti da po p***ki in si v sekundi mrtev. boš zato toliko bolj užival ko mu uslugo vrneš 15 levelov pozneje.
Lahko probaš in uživaš ko z low lvl charom ubiješ higher lvl monsterje ali pa napreduješ po poti kot te vodi igra.
Da so določeni deli igre umetno zaklenjeni do določene pozicije v zgodbi je meni osebno zlo butasto in mi kvari immersion.
Nočem igrat iger z permanentnim safety netom pod sabo (Ala Bethesdino prilagajanje sovražnikov tvojemu lvlu). Če kot lvl 1 srečaš 20 meterskega cave trola je prav da ti da po p***ki in si v sekundi mrtev. boš zato toliko bolj užival ko mu uslugo vrneš 15 levelov pozneje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Alamar ::
pravzaprav mi je bil skyrim zelo zanimiv dokler nisem postal tako močan da me dobesedno nič ni moglo več ubiti..med napadom gianta bi komot kavico spil. boring.One word - mods. Vanilla elder scrolls igre so dolgočasne.
Se težavnost igre ne povečuje skladno z močjo karakterja. Samo zato je boring.
Kar pa je problem tudi v dragon agu, saj ko enkrat postaneš dovolj močan ti prav nič ne more več do živega.
Če že lahko postaneš tako močan bi pričakoval da bo prišel tudi sovrag, ki bo vreden bitke.... da se tam boriš na mrtvo z njim. Ne pa da 2x zamahneš z mečem in največji zmaj pade.
Engineer_ ::
prav imaš, je treba skyrim modat da dobiš kvaliteto primerljivo Dragon agu.
ne me narobe razumet, je skyrim tudi ok, smo ga dosti preigravali, samo je Dragon age pač boljši.
ne me narobe razumet, je skyrim tudi ok, smo ga dosti preigravali, samo je Dragon age pač boljši.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Engineer_ ::
Witcher igre so več ali manj boring, nvem zakaj so ljudem všeč. Sploh pa ne zakaj naj bi bilo zanimivejše od Dragon agea
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Zmajc ::
Ker je mature adult fantasy kjer so elfi namesto jokerjev v pajkicah teroristi, dwarfi namesto rudarjev zagrenjeni pijanci in gamblerji, kjer ti nekdo v faco zakleje če ga nadleguješ, kjer v zahvalo za pomoč od brhkih punc dobiš nagrado v naturalijah in še bi lahko našteval.
;)
;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Bergyb ::
Kot je že zapisano, adult fantasy world in dobra zgodba.
Vsak ima drugačen okus, men je bil pa Skyrim boring, no, pa DA2 tut ne bi šel še enkrat špilat, DA1 je pa druga zgodba.
Vsak ima drugačen okus, men je bil pa Skyrim boring, no, pa DA2 tut ne bi šel še enkrat špilat, DA1 je pa druga zgodba.
Engineer_ ::
Ker je mature adult fantasy kjer so elfi namesto jokerjev v pajkicah teroristi, dwarfi namesto rudarjev zagrenjeni pijanci in gamblerji, kjer ti nekdo v faco zakleje če ga nadleguješ, kjer v zahvalo za pomoč od brhkih punc dobiš nagrado v naturalijah in še bi lahko našteval.
;)
to je vse res, samo gameplay, torej interakcija med tabo in likom, je pa beden do konca. Dobra zgodba ne pomaga dosti če je vse narejeno leseno da kvantno fiziko prej preštudiraš preden on naredi kar hočeš
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Izi ::
Zgodba v Witcherju je daleč daleč pred zgodbo v Dragon Age. Witcher zgodba je vzeta iz odlične knjige, Dragon Age je pa klišejska fantazijska zgodba z enim glavnim zlobcem na koncu. Nad povprečje jo dvignejo samo dobro razviti liki iz zgodbe in pa odločitve, ki vplivajo na zgodbo.
Na področju bojevanja sta pa ti dve igri močno različni in ju je težko sploh primerjati.
Dragon Age ima druščino in bojujemo se z večini liki hkrati. Vse temelji na statistikah in zaporedju uporabe skillov. Spretnosti ne rabimo nič, izmikanja ni. Med bojem imamo pavzo in načrtovanje naslednjega udarca.
Pri Witcherju se bojujemo s samo enim likom in boj je kljub temu da gre za RPG, skoraj popolnoma akcijski in temelji veliko bolj na spretnosti kot pa na statistikah. Ključen je pravi trenutek kdaj zamahniti z mečem, potem pa takoj sledi izmikanje v stran ali nazaj. Če udariš prehitro ali prepozno je udarec izgubljen in rabiš nekaj časa, da si opomoreš. Bojevanje v Witcherju je mnogo težje in napake med bojem se ne oproščajo. Ko bojevanje zaobvladaš postaneš skoraj nepremagljiv in občutek med bojem je fenomenalen, česar pri Dragon Age nikoli ne občutiš.
Skratka, če močno poenostavimo, Dragon Age bojevanje je RPG metanje kock, Witcher bojevanje pa je akcijski preizkus naših spretnosti.
Na področju bojevanja sta pa ti dve igri močno različni in ju je težko sploh primerjati.
Dragon Age ima druščino in bojujemo se z večini liki hkrati. Vse temelji na statistikah in zaporedju uporabe skillov. Spretnosti ne rabimo nič, izmikanja ni. Med bojem imamo pavzo in načrtovanje naslednjega udarca.
Pri Witcherju se bojujemo s samo enim likom in boj je kljub temu da gre za RPG, skoraj popolnoma akcijski in temelji veliko bolj na spretnosti kot pa na statistikah. Ključen je pravi trenutek kdaj zamahniti z mečem, potem pa takoj sledi izmikanje v stran ali nazaj. Če udariš prehitro ali prepozno je udarec izgubljen in rabiš nekaj časa, da si opomoreš. Bojevanje v Witcherju je mnogo težje in napake med bojem se ne oproščajo. Ko bojevanje zaobvladaš postaneš skoraj nepremagljiv in občutek med bojem je fenomenalen, česar pri Dragon Age nikoli ne občutiš.
Skratka, če močno poenostavimo, Dragon Age bojevanje je RPG metanje kock, Witcher bojevanje pa je akcijski preizkus naših spretnosti.
Izi ::
Glede ozemlja se počasi kristalizirajo zadeve.
Celotna igra je razdeljena na regije. Regij je približno 10.
So različne tako po obliki kot velikosti in seveda tudi po vegetaciji. Od gozdnatih regij do puščavskih regij. Pa tudi po številu demonov se bodo precej razlikovale.
Nekaj regij bo odklenjenih ostale pa bomo odklepali skozi zgodbo.
Vsi sovražniki imajo svoje fiksno določene levele in v kakšne bolj odročne regije tako ali tako ne bi imelo smisla oditi četudi bi bile odklenjena, saj bi nas takoj zmleli.
Sovražniki se načeloma ne bodo respawnali, kar pomeni, da bomo lahko celotno področje počistili, razen sovražniki, ki so vezani na zgodbo. Ti se bodo seveda respawnali dokler pač ne opravimo neke naloge in bodo postali nepotrebni.
Kot rečeno niso vse regije enako velike ampak vsaj ena izmed regij, je večja kot celoten Dragon Age: Origins skupaj
In Dragon Age: Origins je bil kar precej velika zadeva.
Celotna igra je razdeljena na regije. Regij je približno 10.
So različne tako po obliki kot velikosti in seveda tudi po vegetaciji. Od gozdnatih regij do puščavskih regij. Pa tudi po številu demonov se bodo precej razlikovale.
Nekaj regij bo odklenjenih ostale pa bomo odklepali skozi zgodbo.
Vsi sovražniki imajo svoje fiksno določene levele in v kakšne bolj odročne regije tako ali tako ne bi imelo smisla oditi četudi bi bile odklenjena, saj bi nas takoj zmleli.
Sovražniki se načeloma ne bodo respawnali, kar pomeni, da bomo lahko celotno področje počistili, razen sovražniki, ki so vezani na zgodbo. Ti se bodo seveda respawnali dokler pač ne opravimo neke naloge in bodo postali nepotrebni.
Kot rečeno niso vse regije enako velike ampak vsaj ena izmed regij, je večja kot celoten Dragon Age: Origins skupaj
In Dragon Age: Origins je bil kar precej velika zadeva.
todman74 ::
Bojevanje v Witcherju je mnogo težje in napake med bojem se ne oproščajo.
Se ne strinjam....to, da lahko enega od bossov premagaš zgolj z metanjem bomb v njega, ki jih lahko narediš skoraj kolikor hočeš, pač ni na ravni vrhunskega RPGja in tudi ne vem kakšne spretnosti ne rabiš. DA 2 je kar precej težja igra od The Witcher 2, po mojem mnenju.
Prvi Dragon Age mi je kar precej boljši, od "drugega Witcherja" (The Witcher 1 nisem igral)...užival pa sem itak pri vseh treh (tudi pri tako kritiziranem DA 2).
Mimogrede...Dark Souls serija je še precej težja od omenjenih iger. Kdor išče težko igro...priporočam!
detroit ::
1 skyrim, da1
2 witcher1
..
..
..
..
10 da2
Take so moje izkušnje:) Da2 je bil kr neki random kot jazz jackrabbit. Medtem ko je enka top shyte, skorajda primerljiva z baldurs gate serijo. Dark souls še mimo prvega monstra ne morem ker ne znam niti čarat in fenomenalno bedne kamere tko da sm obupal precej hitro:P - mogoče bi moral spet poizkusit. Samo me bolj vleče da poiščem kam sem dal DA + addon. Sorry za offtopic, sicer tudi sam komi čakam DA:)
p.s. ko smo že pri rpgjih - špilam indie pen and paper pa še paper sorcerer:) so precej dobre
2 witcher1
..
..
..
..
10 da2
Take so moje izkušnje:) Da2 je bil kr neki random kot jazz jackrabbit. Medtem ko je enka top shyte, skorajda primerljiva z baldurs gate serijo. Dark souls še mimo prvega monstra ne morem ker ne znam niti čarat in fenomenalno bedne kamere tko da sm obupal precej hitro:P - mogoče bi moral spet poizkusit. Samo me bolj vleče da poiščem kam sem dal DA + addon. Sorry za offtopic, sicer tudi sam komi čakam DA:)
p.s. ko smo že pri rpgjih - špilam indie pen and paper pa še paper sorcerer:) so precej dobre
Skero
Zgodovina sprememb…
- spremenil: detroit ()
Bergyb ::
Si morda preizkusil Witcher 2 Enhanced Edition z zadnjimi patchi? Sem igral Witcher 2, ko je prišel ven in nisem bil pretirano navdušen, sedaj pa je bila čisto druga igra, zgodba sicer ista, samo več podrobnosti izveš, pa nekaj questov so popravl.
Dark Souls je pa res hardcore, no z bugi v DS2 se jo da ubrnat v 20. minutah :)
Dark Souls je pa res hardcore, no z bugi v DS2 se jo da ubrnat v 20. minutah :)
detroit ::
Witcher je bil kr ok sam me je minil vse skupaj, pa ne vem zakaj ker je dobra rpg. Zdajle zdajle imam dopust pa špilam ja2 1.13:P Saj ne vem kaj bi hehe. Hvala za ideje
Skero
Izi ::
Zanimiv intervju o naših junakih, velikem svetu in o odločitvah, ki bodo spreminjale svet.
Imamo 4 igralne rase: Human, Elf, Dwarf in Qunari
Vsaka je lahko v obeh spolih moški ali ženska.
Vsak od teh pa je en izmed treh klasov: Mage, Rogue in Warrior
Ni še konec, vsak od teh treh klasov ima na voljo kar 3 specializacije.
Če pustimo spol ob strani in če sem prav izračunal imamo torej na voljo 36 različnih specializacij.
Spoznali bomo cel kup novih likov, pa tudi nekateri stari liki iz prvih dveh delov se bodo vrnili (Alistair, Morrigan, Leliana, ...)
Sklepali bomo zavezništva tako s posameznimi liki kot s posameznimi frakcijami, in ne samo to, tudi liki med seboj bodo sklepali svoja zavezništva.
Svet se bo ves čas spreminjal glede na naša dejanja, če bomo na primer iz določenega področja pregnali eno frakcijo, bo njeno mesto prevzela druga frakcija, ki nam bo morda bolj koristila kot tista prejšnja. To je en način za spreminjanje sveta drugi pa so seveda naše odločitve, ki bodo lahko popolnoma spremenile svet.
Po velikem svetu bomo lahko jahali in to ne samo na konjih ampak bomo za transport lahko porabili precej različnih bitij.
Izdelovanje oziroma nadgradnja svoje opreme (crafting) bo menda kar kompleksno. Imeli bomo šablone (template). Ti bodo različni za oklepe, orožja,... V te šablone bomo vstavljali različne materiale, kovine, i.t.d., kar bo ohranilo osnovno obliko opreme, spreminjalo pa bo njen izgled in seveda njene karakteristike.
Imeli bomo dva načina bojevanja. Klasičnega, kjer boš na slepo jurišal nad sovrage, mahal, metal uroke in upal, da boš preživel, in drugega taktičnega, kjer boš ustavil čas, vrtel kamero po bojišču, zoomiral in kurzor na sovražniku ti bo pokazal njegove šibke točke, na primer na katere elemente je ranljiv in podobno, nato boš izbral primeren skill in pognal čas da se izvrši kar si nastavil in potem spet ustaviš čas, ... To je pravzaprav tisto pravo Dragon Age bojevanje.
Imamo 4 igralne rase: Human, Elf, Dwarf in Qunari
Vsaka je lahko v obeh spolih moški ali ženska.
Vsak od teh pa je en izmed treh klasov: Mage, Rogue in Warrior
Ni še konec, vsak od teh treh klasov ima na voljo kar 3 specializacije.
Če pustimo spol ob strani in če sem prav izračunal imamo torej na voljo 36 različnih specializacij.
Spoznali bomo cel kup novih likov, pa tudi nekateri stari liki iz prvih dveh delov se bodo vrnili (Alistair, Morrigan, Leliana, ...)
Sklepali bomo zavezništva tako s posameznimi liki kot s posameznimi frakcijami, in ne samo to, tudi liki med seboj bodo sklepali svoja zavezništva.
Svet se bo ves čas spreminjal glede na naša dejanja, če bomo na primer iz določenega področja pregnali eno frakcijo, bo njeno mesto prevzela druga frakcija, ki nam bo morda bolj koristila kot tista prejšnja. To je en način za spreminjanje sveta drugi pa so seveda naše odločitve, ki bodo lahko popolnoma spremenile svet.
Po velikem svetu bomo lahko jahali in to ne samo na konjih ampak bomo za transport lahko porabili precej različnih bitij.
Izdelovanje oziroma nadgradnja svoje opreme (crafting) bo menda kar kompleksno. Imeli bomo šablone (template). Ti bodo različni za oklepe, orožja,... V te šablone bomo vstavljali različne materiale, kovine, i.t.d., kar bo ohranilo osnovno obliko opreme, spreminjalo pa bo njen izgled in seveda njene karakteristike.
Imeli bomo dva načina bojevanja. Klasičnega, kjer boš na slepo jurišal nad sovrage, mahal, metal uroke in upal, da boš preživel, in drugega taktičnega, kjer boš ustavil čas, vrtel kamero po bojišču, zoomiral in kurzor na sovražniku ti bo pokazal njegove šibke točke, na primer na katere elemente je ranljiv in podobno, nato boš izbral primeren skill in pognal čas da se izvrši kar si nastavil in potem spet ustaviš čas, ... To je pravzaprav tisto pravo Dragon Age bojevanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dragon Age: The Veilguard [Dreadwolf] [Dragon Age 4] (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 21739 (315) | Gregor459 |
» | Mass Effect 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 17163 (394) | Zmajc |
» | TOP 5 najprivlačnejšh ženskh likov v igrah (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 16039 (11899) | tarasidiz |
» | PC igre 2014 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 23381 (16352) | yayo |
» | Dragon Age 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 31705 (24955) | todman74 |