» »

Formula 1 2016

Formula 1 2016

««
6 / 40
»»

billy ::

Idealno bi bilo najti nek audio only stream, včasih je bbc radio prenašal dirke....potem pa kombiniraš RTL/ORF na TV in audio iz streama v zvočnike. Mora pa biti Sky prenos dirke, vse drugo ni na nivoju.

Skyman ::

Že v Bahrajnu kvalifikacije spet po starem sistemu
http://www.svet-hitrosti.com/nov-sistem...

billy ::

Uf, konkreten crash, škoda sicer za dinamiko dirke, zdaj še zna merc zmagati :/

Mah zdaj pa še red flag sredi dirke...jao.

Naj nekdo na hitro pove kakšen je zdaj postopek, glede na to da so dirkači šli iz dirkalnikov? Flying start bodo imeli za re-start?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

Skyman ::

jao dobr je zmeckal hondo :)

Robertos664 ::

Tu pa je Alonso imel srečo, da je prilezel iz avta..

Super Sonic ::

Naj nekdo na hitro pove kakšen je zdaj postopek, glede na to da so dirkači šli iz dirkalnikov? Flying start bodo imeli za re-start?

Flying starti so nazaj v modi.

jao dobr je zmeckal hondo :)

Precej, ja. Tule je bilo prisotne ogromno sreče.

Glede dirke pa: sedaj vidimo zakaj je MB odpeljal miljon kilometrov na M gumi. Mislim si, da bodo vse dirke letos, kjer bo ta guma aktualna, odpeljal okoli teh gum. Ferrari očitno matra zanesljivost. Vestapen mi je šel danes malo na živce, priznam. Kakor je dober dirkač, je bilo pa tole danes tumač ukazovanja in jokanja po radiju. Haas je prišel do 6 mesta...presenečenje, ampak mislim, da bo že v Bahrainu precej drugače. Palmer je danes suvereno odvozil, ni kaj za dodati, med tem, ko Honda...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

TribesMan ::

Huh...



http://i.imgur.com/77OQ7ef.jpg?1

Dobro jo je odnesel.

Moram pa rečt da nova pravila okoli gum dajejo prave rezultate.
Spet imamo različne strategije in možnosti.
Danes smo imeli sicer samo eno pravo strategijo, in tisti ki so bili na medium gumi po rdeči zastavi so profitiral ekstremno, recimo Haas je odličen primer tega.

Max pa se mora skulirat. Danes je bil naporen za poslušat.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

MaterVola ::

So ga mal poselotejpal? :)

 Alonso

Alonso

TribesMan ::

Standardna praksa, da se poselotejpa reže med paneli in izboljša aerodinamiko.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Res škoda rdeče zastave, imam občutek da bi bila dirka zelo zanimiva, zdaj pač ni bila.

Upajmo, da ga še kdaj merc pokrona na štartu in pridemo do podobnih situacij, a brez rdečih kasneje ;)

TribesMan ::

Well that should not be happening:

#F1 Gutierrez' car switched to power reduction mode (to load battery) which caused crash at 310 km/h. AMuS (German): http://ams.to/crash-alonso

billy je izjavil:

Upajmo, da ga še kdaj merc pokrona na štartu in pridemo do podobnih situacij, a brez rdečih kasneje ;)


Pomojem bo letos precej polomljenih štartov.
Nova pravila ne dovoljujejo več uporabe dveh sklopk za speljevanje, kot v prejšnjih sezonah.
Tako da mora dirkač popolnoma sam z eno ročico na volanu kontrolirati sklopko.
Kar je verjetno glavna posledica za polomljen start Mercedesa.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Modri dirkač ::

Glavna posledica je skoraj zagotovo (tako kot lani nekajkrat) prekinitev prvega štarta in posledično prevroča sklopka na drugem štartu.
Everybody lies!

Super Sonic ::

Well that should not be happening:

Jaz ko sem gledal s sinom, sem mu najprej razlagal, da je kriv dirkač spredaj, ker je bistveno prej zavrl kot sicer. Po ogledu počasnega posnetka iz onboarda, je bilo pa jasno, da se je na tistem avtu nekaj zgodilo.

Ko je potem Gutierrez dal intervju ni omenil nič in sem si pač mislil svoje. Vsekakor je zelo malo verjetno, da bi Alonso "pozabil" točko zaviranja in priletel s tako previsoko hitrostjo nekomu v rit.

Kar se tiče gume... Ne vem, nisem ziher kako in kaj. Haas recimo danes ni imel dirkalnika za to mesto. Tko da tele gume spuščajo malo megle, ampak sej v sezoni se bo potem videlo kdo je kje. Nisem pa osebno zagovornik pretirane sreče; od tega nimaš nič. Nisem sicer še nič prebiral ampak me je sezulo dans, ko sem videl, da Vettel ni izbral M gume za nadaljevanje dirke...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

anketar ::

Modri dirkač je izjavil:

Glavna posledica je skoraj zagotovo (tako kot lani nekajkrat) prekinitev prvega štarta in posledično prevroča sklopka na drugem štartu.


letos pr speljevanju uporabljajo sam eno sklopko in ne dveh (ob volanu/bitting point) kot so to počeli lansko sezono, zarad tega so tud slabše štartal, pomoje

hass/rogro z 0 postanki do točk, svaka jim čast, srečo so mel

billy ::

SS, pa je ferrari vedel, kakšne gume je dal gor merc? Ker če ne, je mogoče to vplivalo in bilo bi drugače, če bi recimo merc med dirko to naredil, kjer se vidi kakšna guma je.

Ker je bilo čisto nelogično razmišljat, da bo šel merc na najtršo gumo, zakaj bi to naredili, oz edini razlog je, da so vedeli, da bo ferrari šel še enkrat v boks, ampak kako bi to vedeli, saj ferari je imel na stezi pozicijo in komot bi jo ubranil, zato je ferari lahko sklepal, da bo merc šel na bolj agresivno gumo, da jih bodo prehiteli na stezi direktno, namreč s undercutom jim to enkrat že ni uspelo...

Vseeno pa sem prepričan, da bi vettel danes, brez SC+RF, zmagal, tako da se mercu taktika "počasnih a zdržljivih" gum ne bi izšla.

anketar ::

niso vedl, ker gume ma merđo, so pa sklepal da bodo s ss gumami hitrejši in naredil dovolj velko prednost, da še enkrat skočjo v bokse

Super Sonic ::

Vseeno pa sem prepričan, da bi vettel danes, brez SC+RF, zmagal, tako da se mercu taktika "počasnih a zdržljivih" gum ne bi izšla.

Bilo bi zelo tesno, ampak še vedno v prid Rosberga (moje mnenje). Hamilton je pa izgubil 15s po 10 krogih in ni bil v enačbi. So pa precej skupaj, tukaj ni dvoma. Največja razlika bi znala biti v tehničnih okvarah (Kimi je imel danes lep ogenj iz airboxa) in prav seciranju gum v prafaktorje. Vsekakor je Ferrari tisti, ki napada, ker samo od sebe se ne zgodi nič (oz. se MB gladko odpelje naprej). Tako bomo videli letos veliko gimnastike na strani Ferrarija (strategija: lani jim je šlo odlično - mogoče celo malo preveč idealno).

MB kaže, da so prišli nekako do limita tistega, kar oni lahko dobijo ven iz motorja (z obstoječim pravilnikom). Po 3 letih pa vedo tudi ostali več in verjamem, da bosta tudi Honda in Renault zaprla luknjo slej ali prej. Očitno jih pa potem čaka naslednji izziv: zanesljivost. Renault, Honda, Ferrari... oglejmo si testiranja in številke po katerih so napredovali (ter težave, ki so jih pestile) in na drugi strani MB, ki je delal kilometre do onemoglosti.

Ob koncu sezone bodo to velike kazni, če bo Ferrari recimo blizu boja za naslov.

SS, pa je ferrari vedel, kakšne gume je dal gor merc?

Če sem jaz vedel kaj bodo naredil, ni dvoma o tem, da so tudi vsi, ki so poklicno vpleteni v to, vedeli kaj bodo naredil. Ta steza ni ravno brutalna do obrabe gum, zato bi lahko z M gumo odpeljal praktično celo dirko. Vrabčki tudi čivkajo, da ima Ferrari nekaj težav s tršimi različicami, ampak pustimo času čas in steze gumam (ter vremenu). Nekak je bil Ferrari za aktualen rezultat prisiljen vozit na SS in S gumah; pa mislim, da bo še nekaj dirk tako.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::

Ja Ferrari je vsekakor se hotel izognit Med zmesi za vsako ceno. Saj če pomisliš, če je Merc na tej zmesi na krog po par destink sekunde hitrejši bi bila obramba položaja za VET vsekakor težavna naloga. Da ne govorimo o riziku, da bi padli v klif, kjer bi jih ROS popapcal. Verjetno so zato šli agresivno, ker rezultat bi bil približno podoben, kot zdaj. Čeprav so izgubili na pram Ham.

Če pa nebi bilo rdečih zastav pa je vprašanje, kaj bi bilo z Rosbergovim undercuttom, ter Hamiltonom v prometu. Če bi Ham prehitel Torro Rossa precej hitro bi lahko celo on tedaj zmagal, ker kot smo videli Medium guma ni bila za en postanek počasnejša (se mi zdi). Jah za Ferrari bi bilo ključno promet Ham in nekako čudežno obdržaz z SS kakih 3s prednosti pred Rosbergom na S gumi.

Verstappen pa je bil res pač malce preveč tečen in bi se raje skoncentriral, kot Sainz na dirko. Čeprav je res talent mu Sainz ni dolžan dajat prednosti. Pravzaprav je bil Torro Rosso res osmoljenec direk, ker menim, da so bili v AUS 3 moštvo po hitrosti. Pač pa so padli v tale "konundrum" izbire pnevmatik.

Vsekakor pa možnost 3eh pnevmatik skozi dirkaški vikend zelo dobrodošla varianta za brezupne napade na hitrejše moštvo.

Super Sonic ::

Če pa nebi bilo rdečih zastav pa je vprašanje, kaj bi bilo z Rosbergovim undercuttom, ter Hamiltonom v prometu.

Nič ne bi bilo, ker je bil MB s M različico gum izredno konstaten... Tudi Hamiltona bi lahko samo sanjal, če ne bi dobil tistih 15s na začetku dirke in potem še takoj po restartu, ko je padel v gužvo. Razlika Ferrarija pa spet ni realna, ker je Vettel potegnil s SS gumo po restartu in to ni pokazatelj.

Zdej je v bistvu samo še več tople vode: ljudje, ki ne spremljajo F1 bližje bodo imeli težave pri razbiranju moči dirkalnika.

Čeprav je res talent mu Sainz ni dolžan dajat prednosti.

To se je že lani nekaj muvalo vse v to smer, ampak da pa 18 letni smrkavc po radiju tuli na moštvo kaj in kako... no, tega pa še nisem doživel/slišal. Poleg tega je moje osebno mnenje, da je bil Sainz Jnr ta vikend hitrejši; kjub tisti desetinki v Q3.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Gregor5816 ::

Super Sonic je izjavil:

Zdej je v bistvu samo še več tople vode: ljudje, ki ne spremljajo F1 bližje bodo imeli težave pri razbiranju moči dirkalnika.

Ljudje, ki ne spremljajo F1 bližje, so si želeli bolj zanimivih dirk in večje izenačenosti med moštvi. Če sedaj ne bo popolnoma jasno, kdo je plenilec in kdo plen, je to kvečjemu plus za f1. Treba še kakšno dirko (po možnosti brez rdeče zastave) počakat, da vidimo kako se bo to obneslo. Zaenkrat se mi zdi večja svoboda pri izbiri gum dobra odločitev:)

TribesMan ::

Mislim da je to da imamo več različnih gum na izbiro dobra stvar.
Nekateri avti pač bolje delujejo z drugačnimi gumami. In s tem ni nič narobe.

Jaz samo upam da dirk z različnimi strategijami čimveč.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Riff ::

dobra dirka, čimveč takih, sreča za Alonsa

kosta ::

Užival ob ogledu dirke, Grosjean na odličnem 6. mestu, akcije dovolj, tudi Renault boljši, kot sem pričakoval.
Več takšnih dirk! :)

win64 ::

Sem dobil občutek, da bo pri mercedesu letos povsod enaka taktika. Hitrejša guma iz kvalifikaciji na začetku dirke, potem pa najtršo za preostanek dirke. Brez dodatnih postankov seveda.
Včeraj sta se dirkača vozila 40 krogov(2/3 dirke) z enakim kompletom gum.

Modri dirkač ::

Saj to ni nobeno presenečenje, na testih sta prevozila več kot 90% krogov z medium različico.
Everybody lies!

win64 ::

Presenečenje ni, samo dirke bodo dolgočasne. Če mercedesu uspe dober štart je dirka za ferrari(in za vse druge) praktično izgbuljena.

          ::

Jaz sem kolebal med tem, ali sploh vstati za dirko ali jo raje prespati. To je bila prva dirka v nem koliko letih, ki je zavestno nisem gledal. Vidim pa, da nisem ničesar zamudil in da se spet obeta do skrajnosti zdolgočasena sezona. Še dobro, da sem lani začel spremljati moto gp, ker kot kaže bo to pri meni letos šport št. 1.

win64 ::

          je izjavil:

Jaz sem kolebal med tem, ali sploh vstati za dirko ali jo raje prespati. To je bila prva dirka v nem koliko letih, ki je zavestno nisem gledal. Vidim pa, da nisem ničesar zamudil in da se spet obeta do skrajnosti zdolgočasena sezona. Še dobro, da sem lani začel spremljati moto gp, ker kot kaže bo to pri meni letos šport št. 1.


Dirka je bila nadpovprečno zanimiva, je bilo veliko dogajanja. Vettel je uspel na štartu priti na prvo mesto, Hamilton je padel na 6., potem pa veliko bojev na vseh frontah. Alonso se je fejst zaletel. Odvijala se je borba Verstappen-Sainz. Na koncu pa boj Vettel z mehkejšimi gumami proti Hamiltonu s tršimi.

          ::

Ampak ko na koncu potegneš črto: prvo in drugo mesto Mercedez. In tako bo najverjetneje vso sezono.

win64 ::

Meni osebno je rezultat sam po sebi nepomemben. Morda, da vidiš razlike v času in lahko malo analiziraš kdo je napredoval.
Dogajanje na dirki pa ima vsekakor prednost pred rezultatom.

TribesMan ::

Ampak ko na koncu potegneš črto: prvo in drugo mesto Mercedez. In tako bo najverjetneje vso sezono.


Torej tako kot v MotoGP, prva tri mesta so skoraj vedno rezervirana za Rossija, Lorenza ali Marqueza.
To je to, vso sezono.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

          ::

Ja, tako nekako.

billy ::

win64 je izjavil:

Presenečenje ni, samo dirke bodo dolgočasne. Če mercedesu uspe dober štart je dirka za ferrari(in za vse druge) praktično izgbuljena.


No ja, odvisno...sicer imaš verjetno prav, a dopustimo malo sanj. Lahko se recimo zgodi, da vettlu uspe slediti mercom (kimi je žal prepočasen, tako da je izven enačbe) in potem z undercutom in bolj agresivno taktiko pride pred, niza hitre kroge, potem pa imamo napeto končnico, merc pa pač konzervativno raje gre na M gume in daljši drugi stint.

Bodo pa, merc, s tem uničili dirkanje, če jim bo uspelo po 10-15 krogih na qualy gumah v bokse, potem pa preostali del dirke odpeljat brez postanka in recimo suvereno zmagovat...to bo šele bedarija. Škoda res, da ni več tistih gum, izpred par let, ko so se radila kot za stavo in je bilo potrebnih več postankov...

Super Sonic ::

Bodo pa, merc, s tem uničili dirkanje, če jim bo uspelo po 10-15 krogih na qualy gumah v bokse, potem pa preostali del dirke odpeljat brez postanka in recimo suvereno zmagovat...to bo šele bedarija.

Sej to so testiral in to bodo naredil. Ferrari je pa tisti, ki bo moral izumljati toplo vodo okoli te taktike. Je bilo jasno že na testiranjih, ko se z najmehkejšima različicama sploh niso ukvarjal; se bodo tam, kjer bo treba. OK, verjetno takrat bodo neke težave, ampak stez, kjer se M guma ne bo uporabljala, bo relativno malo. V glavnem: rabila se bo dobra guma za kvalifikacije in medium za dirko; verjetno na dostih stezah le z enim postankom.


Zame, še vedno; huronska nebuloza bi bila, da bi dobili svetovnega prvaka letos iz sita, ki bi baziral na podlagi sreče. Na dosti stez letos bomo verjetno debelo gledal rezultate, ker se bo zaplaval v neznano, saj je zmesi potrebno izbrati pred dirko.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

b3D_950 ::

Pa pri tej nesreči Alonsa se mi zdi, da je tisti pesek deloval kot nekakšna stopnica, zaradi katerega se je avto začel prevračat.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

win64 ::

b3D_950 je izjavil:

Pa pri tej nesreči Alonsa se mi zdi, da je tisti pesek deloval kot nekakšna stopnica, zaradi katerega se je avto začel prevračat.

Tako je, dokler je bil na travi je formulo odnašalo, v trenutku ko je prišel na pesek ga je obrnilo na glavo.

AvtoR ::

Če ne bi trčil in bi obese ostale cele, bi verjetno drsel tudi po pesku, brez da bi se prevrnil.
Po moje, se je prevrnil zato, ker mu je potrgalo kolesa s tem se je spremenilo težišče dirkalnika.
Pesek ima večje trenje kot trava. Ko je dirkalnik zagrabil pesek, ga je potem obrnilo.
Pesek je OK, dokler je dirkalnik cel. Če pa ima potrgane obese je pa večja verjetnost da ga obrne na pesku kot na travi. Samo moje razmišljanje.

TribesMan ::

Tole je za poslušat (začetek je v švedščini, potem pa prestavijo na angleščino):

https://www.acast.com/viasatmotor/28.vi...

In še ena zanimiva stvar:

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

galimim ::

F1 gives elimination qualifying system reprive for Bahrain GP Ok tole pa niti smešno ni več. Kdo se zajebava tle ;(
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Super Sonic ::

Ok tole pa niti smešno ni več. Kdo se zajebava tle

Ena dirka ni bila dosti. Bodo očitno čakali, da se bo nekdo od vodilnih zelo zaplezal v hitrem krogu in potem bo vse ok, ker bo dirka zaradi tega ful boljša.

Mislim, da me prvič, od kar spremljam ta šport, resno mineva vse skupaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

galimim ::

Mnja če ne pride do hitrih sprememb pri vodenju športa, močno dvomim da bo preživel do 2020 v taki obliki kot je sedaj. Ker vse kar zadevo skopej vleče je Bernie pa še ta dela več škode kot koristi.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

TribesMan ::

Bolano do konca...

Da ne omenjam včerajšnje novice da bodo v UK od 2018 ukinili free to air predvajanje dirk.
Torej od 2018 naprej bo F1 samo še za tiste ki bodo pripravljeni plačat 600-800€ letno za Sky F1. O_o
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

          ::

Super Sonic je izjavil:

Ok tole pa niti smešno ni več. Kdo se zajebava tle

Ena dirka ni bila dosti. Bodo očitno čakali, da se bo nekdo od vodilnih zelo zaplezal v hitrem krogu in potem bo vse ok, ker bo dirka zaradi tega ful boljša.

Mislim, da me prvič, od kar spremljam ta šport, resno mineva vse skupaj.


Saj razen die hard fenov formule itak ne spremlja nihče več. Kdo od nas tukaj bi plačal letno naročnino za spremljanje - v kakršnem koli znesku?

billy ::

galimim je izjavil:

F1 gives elimination qualifying system reprive for Bahrain GP Ok tole pa niti smešno ni več. Kdo se zajebava tle ;(


Meni je bilo pa kul, edino modifikacije bi lahko naredili, da bi pač v Q3 imeli na voljo najhitrejši še en set gum, saj razen to, da so ostali brez gum, ni bilo nič narobe. Tiste počasne se je lepo prej pucalo ven in ni prihajalo do tega, da bi kak haas delal zmedo zadnjih nekaj sekund in morebiti vplival na razplet.

Gregor5816 ::

@TribesMan: pa ne samo UK, bral sem, da bo isto v Italiji od 2018 ali 2019 naprej.
Kljub temu, da že kar nekaj časa spremljam formulo, zadnja leta tudi bolj aktivno, jaz ne bi plačal za formulo nič. Dovolj velik kompromis je že, da sem ob lepih nedeljskih popoldnevih doma pred TV-jem. V bistvu že letos nameravam izpustiti nekaj dirk.

Mislim da bomo kmalu prišli do točke, ko neumnosti s strani vodilnih ne bodo več smešne in bo vsega dovolj. Nove kvalifikacije so probali, velika večina (tudi 81% navijačev, glede na ankete) si želi nazaj stari format kvalifikacij. Oni še kar vztrajajo pri novem. Kot je SS rekel, čakali bodo da bo enkrat uspelo malo premešati vrstni red, potem se bodo pa s tem še dolgo ponašali in vlekli te kvalifikacije naprej. Kot da bi rekel, da padec z višine 20 metrov ni smrtno nevaren, če ga preživi eden izmed stotih.

@billy, ni problem da nimajo gum, ampak nimajo časa zamenjat gum. Če grem v en ekstrem: Spa, kjer je najdaljši krog (cca. 1:40). 9 minut pred koncem vsakega dela se začne knockout faza, ko izpade najpočasnejši. Q3 traja 14 minut, od tega se porabi čas: 1:40 minuti za out lap, 1:40 minuti hiter krog, 1:40 minuti in lap, menjava gum, spet 1:40 minuti out lap in 1:40 minuti za drugi hiter krog. Se pravih nekih 9 minut rabi dirkač za 2 hitra kroga. Dirkači nimajo na voljo toliko časa in po prvem hitrem krogu bo vrstni red že znan, z izjemo najhitrejših 3, ki bodo imeli čas še za drugi poskus. Pač tu se večino dirkačev omeji le na en hiter krog v posameznem delu in upajo, da se bo na račun njihovih napak vrstni red premešal. Ne razumem pa kaj misliš s tem, da bi Haas delal zmedo zadnje sekunde? Manor/Marussia in Caterham nista nikoli zmede delala. Sedaj se praktično (še) ne ve, kakšen je realen domet Haasa, ker jim je v Melbournu zmanjkalo časa za drugi hiter krog. So res le pred Manorjem, ali pa so lahko hitrejši in tega v Melbournu niso mogli pokazati? Jaz ko sem gledal kvalifikacije, sem takoj videl, ali bo nekomu uspelo - npr. krog je dolg minuto in pol, Grosjeanu je pa ostala minuta časa, ko je hiter krog začel. V Q3 mislim da so se tega tudi v Ferrariju zavedli, da nimajo časa za še en poskus, zato sta šla Kimi in Vettel že nekih 6 minut pred koncem iz dirkalnikov. Rabila bi 3 minute, da bi prišla iz boksov in postavila čas.

"Keep the bad, change what's good."

PrimozR ::

TribesMan je izjavil:

Bolano do konca...

Da ne omenjam včerajšnje novice da bodo v UK od 2018 ukinili free to air predvajanje dirk.
Torej od 2018 naprej bo F1 samo še za tiste ki bodo pripravljeni plačat 600-800EUR letno za Sky F1. O_o

The end is nigh.

          je izjavil:

Super Sonic je izjavil:

Ok tole pa niti smešno ni več. Kdo se zajebava tle

Ena dirka ni bila dosti. Bodo očitno čakali, da se bo nekdo od vodilnih zelo zaplezal v hitrem krogu in potem bo vse ok, ker bo dirka zaradi tega ful boljša.

Mislim, da me prvič, od kar spremljam ta šport, resno mineva vse skupaj.


Saj razen die hard fenov formule itak ne spremlja nihče več. Kdo od nas tukaj bi plačal letno naročnino za spremljanje - v kakršnem koli znesku?

S tehničnega vidika bi se lahko štel med diehard fane, čeprav zaradi pomanjkanja časa in volje ne spremljam pretirano podrobno. Ampak vsak tehnično obarvan članek požrem z veseljem (BMW-jev pregled razvoja F1 motorjev, zgodba o inerterjih, prispevek o najhitrejšem motorju, Cosworthovem CA-ju, itd.). Vseeno ne bi plačal niti evra, da bi lahko gledal F1. Še te reklame na naših televizijah so bile skrajno nadležne za vse skupaj nič programa. Za eno dretje oz. zaspano predavanje, ki nima stika s (tehnično) realnostjo.

Na Sky so prispevki vsja OK (Notebook npr.), a vseeno, 600 EUR na leto? Tistih 50 ur F1 ali pa en teden počitnic. Izibra res ni težka :)

Gregor out in in lap računaj bolj ranga dveh minut oz. raje več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

BT52 ::

Na drugi strani pa imaš WEC prvenstvo LIVE OFFICIAL STREAM + komentarje z radija Lemans za cca 40 eur za celo sezono (20 eur za vse dirke razen LeMans-a)...

denisek123 ::

Tole nima veze z dogajanjem in pravili v F1 ampak vseeno... Zanima me, kje je možno kupiti Ferrari majice in kape v Sloveniji ali pa če slučajno kdo od vas prodaja kakšno majico ali pa kapo? Lahko so stvari iz prejšnjih sezon.
Intel Core i3 3217u/GeForce 720M/WIN 10

galimim ::

It's not you, it's me . . . Dobro napisan blog!
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me
««
6 / 40
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616168577 (103137)          
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664272747 (168215) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130644 (89393) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177354 (140599) WarpedGone

Več podobnih tem