» »

Formula 1 2016

Formula 1 2016

««
24 / 40
»»

MaterVola ::

Jst ::

Lauda pa tudi govori včasih eno, včasih drugo - lani ga je pa po dirki na Sky intervjuju zagovarjal. V tem moštvu, če ne bi izdelovali zmagovalnega pogona (in dirkalnika), bi se pobili med sabo, če bi bil Ferrari na istem nivoju in bi se še kdo redno potegoval za prvo mesto.

Toto je namignil, da se to ne sme več nadaljevati in da so na mizi tudi moštveni ukazi.

Po mojem mnenju, ko se bodo posedli za mizo, se bodo zmenili, da tisti, ki "zmaga" kvalifikacije, ima prednost na dirki. Plain and simple. Če se kdo tega ne bi držal, sem 100%, da imajo v pogodbi razne klavzule, s katerimi ju bodo umirili.

Sicer pa star pregovor: kjer se prepirata dva, tretji dobiček ima. In čeprav nisem ne fan Vettla, bi mu privoščil, da letos postane prvak. (Samo v Ferrariju ga pa tudi morajo nehati biksati z zgrešenimi strategijami, postanki in izbirami gum.)



edit: Ahh, par sekund preden sem oddal post, je MaterVola postal članek.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

billy ::

Lauda je ravno pripeljal lojzo v merca, to je nejgovo maslo.

Tole s qualy je sicer najlažja logika, ampak kaj če recimo lojza slabo štarta, kot že velikokrat letos, ga nico ne sme prehitet v prvem ovinku, ipd, ker potem švigne lahko mimo vettel ali pa še kak RBR.

Zato dvomim, da bo kaj tako drastičnega, bo pa kaj takega, kot je recimo bilo sedaj, da če zadnjih nekaj krogov vozita na 1-2 mestih in to z udobno prednostjo, tisti 2 ne sme napasti prvega. In pa undercut taktike se morajo znebiti, da so lojzo prvega spravili v bokse, da bi mu uspel undercut je prava svinjarija na nivoju moštva, ker če ne bi zajebal v svojem out lapu, bi prišel pred nica, brez razloga.

billy ::

Očitno ni ferari keiv za gumo: http://m.gpupdate.net/en/f1-news/341687...

PredatorX ::

springfield je izjavil:

Torej tako kot Hamilton v Ameriki lani in v Kanadi letos? Nisem navijac nobenega od njiju, ampak zdaj tolko zolca zlivat po Rosbergu zaradi ene potezi, medtem ko je Hamilton naredil vec takih ali podobnih potez, a se mu je Rosberg umaknil s proge in preprecil nesreco, je pa malo pretirano.
Zadela sta, get over it, bo vsaj prvenstvo bolj zanimivo.



poglej si primer in glej v vseh primerih volan.

no comment ::

PredatorX je izjavil:


poglej si primer in glej v vseh primerih volan.

V enem primeru Hamilton zavije v Rosberga, v drugem Rosberg zavije s proge.

Tudi zato Rosberg nikoli ne bo prvak.

PredatorX ::

no comment je izjavil:

PredatorX je izjavil:


poglej si primer in glej v vseh primerih volan.

V enem primeru Hamilton zavije v Rosberga, v drugem Rosberg zavije s proge.

Tudi zato Rosberg nikoli ne bo prvak.


Oh, ja nisi dobro pregledal.

MaterVola ::

PredatorX ::

MaterVola je izjavil:

http://www.servustv.com/at/Medien/Merce...


This means war?

billy ::

Prevod, povzetek?

PredatorX ::

billy ::

Aja, sem mislil da je v videu kaj pametnega povedanega...tistega menda google translate ne prevede ;)

Dobro okoli tega vsega je zdaj tudi to, da je naslednji dirka že čez par dni in glave bodo še zelo vroče, lahko pride do vrelišča in kakšnega idealnega razpleta, kot bi bil recimo odstop obeh zaradi trčenja, potem pa da vidimo koliko kahonas ima brko, da vdari po mizi.

PS, a ni že malo patetično da se v F1 ubadamo z dvema lolekoma, namesto z dirkanjem in tehnikalijami...pomoje berniju prav godi to vse okoli merca in samo drži pesti, da se nadaljuje...

PredatorX ::

Its hammer time.

_commandos_ ::

PredatorX ::

_commandos_ je izjavil:

PredatorX je izjavil:

https://translate.google.si/translate?h...




Noro, tole je noro.

Jst ::

"The few remaining parts of the tyre in question, together with an in-depth comparison to other tyres used in the race, reveal no signs of fatigue or structural failure in the right-rear tyre itself," Pirelli said in a statement.

"Consequently, the issue appears to be caused by an item of debris, which led to the breakage of the tyre."


Iz zgornjega linka o Vettlovi gumi.

Kadar kakšna korporacija izjavi kaj podobno "vague" (nejasnega), se mi takoj prižge skeptična luč. No, dioda, luč preveč pokuri. :)

Ampak resno. Ostanki so bili krivi, da je kar tako na lepem razneslo njegovo gumo? Ali je mogoče možnost slabe izdelave iz njihove strani. Žal tega ne bomo vedeli nikoli, ampak če bi meni na avto-servisu rekli, da mi je crknila klima na avtu zaradi muh na cesti, jim sigurno ne bi verjel. Podobno je tukaj. Pirelli sam izvede preiskavo, namesto 3rd party, ki bi mogoče bil celo objektiven v poročilu.

No, v glavnem, upam, da se Rosberg in Hamilton raztreščita v Silverstonu in to tako čudno/močno, da bi morala zaradi zdravstvenih razlogov preskočiti nekaj dirk. Ker to, kar se v moštvu dogaja, pač ni več ničemer podobno.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

springfield ::

PredatorX je izjavil:

springfield je izjavil:

Torej tako kot Hamilton v Ameriki lani in v Kanadi letos? Nisem navijac nobenega od njiju, ampak zdaj tolko zolca zlivat po Rosbergu zaradi ene potezi, medtem ko je Hamilton naredil vec takih ali podobnih potez, a se mu je Rosberg umaknil s proge in preprecil nesreco, je pa malo pretirano.
Zadela sta, get over it, bo vsaj prvenstvo bolj zanimivo.



poglej si primer in glej v vseh primerih volan.

Ne rabim gledat volana. Se vidi kako bolid potuje, Hamilton gre vedno do zunanje črte, da mora Rosberg zapeljati izven steze. Tu v Avstriji pa Rosberg še ni bil ob robu, še Hamilton ni bil na črti. Ne pravim, da je Rosberg pravilno odpeljal, ampak je bil Hamilton v omenjeih primerih bolj oster.

PredatorX ::

springfield je izjavil:

PredatorX je izjavil:

springfield je izjavil:

Torej tako kot Hamilton v Ameriki lani in v Kanadi letos? Nisem navijac nobenega od njiju, ampak zdaj tolko zolca zlivat po Rosbergu zaradi ene potezi, medtem ko je Hamilton naredil vec takih ali podobnih potez, a se mu je Rosberg umaknil s proge in preprecil nesreco, je pa malo pretirano.
Zadela sta, get over it, bo vsaj prvenstvo bolj zanimivo.



poglej si primer in glej v vseh primerih volan.

Ne rabim gledat volana. Se vidi kako bolid potuje, Hamilton gre vedno do zunanje črte, da mora Rosberg zapeljati izven steze. Tu v Avstriji pa Rosberg še ni bil ob robu, še Hamilton ni bil na črti. Ne pravim, da je Rosberg pravilno odpeljal, ampak je bil Hamilton v omenjeih primerih bolj oster.



Seveda, ker primerjaš hruške z jabolki. Jst tu nepravim, da je HAM angelček, vendar ima meje.

PrimozR ::

Jst je izjavil:

"The few remaining parts of the tyre in question, together with an in-depth comparison to other tyres used in the race, reveal no signs of fatigue or structural failure in the right-rear tyre itself," Pirelli said in a statement.

"Consequently, the issue appears to be caused by an item of debris, which led to the breakage of the tyre."


Iz zgornjega linka o Vettlovi gumi.

Kadar kakšna korporacija izjavi kaj podobno "vague" (nejasnega), se mi takoj prižge skeptična luč. No, dioda, luč preveč pokuri. :)

Ampak resno. Ostanki so bili krivi, da je kar tako na lepem razneslo njegovo gumo? Ali je mogoče možnost slabe izdelave iz njihove strani. Žal tega ne bomo vedeli nikoli, ampak če bi meni na avto-servisu rekli, da mi je crknila klima na avtu zaradi muh na cesti, jim sigurno ne bi verjel. Podobno je tukaj. Pirelli sam izvede preiskavo, namesto 3rd party, ki bi mogoče bil celo objektiven v poročilu.

No, v glavnem, upam, da se Rosberg in Hamilton raztreščita v Silverstonu in to tako čudno/močno, da bi morala zaradi zdravstvenih razlogov preskočiti nekaj dirk. Ker to, kar se v moštvu dogaja, pač ni več ničemer podobno.

Pirelli ima verjetno več znanja, kako izvesti raziskavo, kot marsikateri 3rd party. GOvorimo namreč o specialnih izdelkih. Pa ja, lahko, sredi kroga (ali pa par krogov prej) je nekaj zagazil, natrgal karkaso, na štartno-ciljni je pa ta (dokončno, če je bilo par krogov prej) popustila. Hitrosti pač, obremenitve gume so pri višjih hitrostih višje, jasno.

Želeti dirkačem hudo nesrečo ni ravno kul izjava...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

MaterVola ::

 Rešitev

Rešitev

billy ::

Ni lani enkrat tudi v spaju vettlu gumo razneslo kar samo od sebe, krivi pa bili ostanki?

PandaFlow2 ::

Moje mnenje... Hamilton je bil res malenkost pred Rosbergom, slednji je res bil izven idealne linije, ampak...

Ta ovinek ima "kilometre" asfaltirane izletne cone. Je res treba zaviti v avto kolega iz ekipe, samo zato da ostaneš na stezi? Res ni bilo druge bolj pametne opcije? Razumel bi to v Monaku, kjer je druga opcija stena ali pa če bi bila peščena izletna cona...

billy ::

Ne samo to, tudi izletna cona je narejena tako, da se lahko celo prehiti izven steze, če si že izrinjen, smo videli to že velikokrat, tako da če bi lojza pač odpeljal po pameti in se pustil "izriniti" bi potem pač, zaradi boljše trakcije, lepo pripeljal na stezo pred rosbergom izven steze.

Ampak za kaj takega moraš malo bolj širše razmišljat, kot samo v časovnem okviru ene sekunde.

springfield ::

PredatorX je izjavil:


Seveda, ker primerjaš hruške z jabolki. Jst tu nepravim, da je HAM angelček, vendar ima meje.

Lol, edina meja, ki jo ima, je Rosberg, ki se mu umakne. Ce se v Kanadi in Ameriki ne bi Rosberg umaknil, bi ravno tako poclo.

Kot so ze drugi napisali, je imel Hamilton se veliko prostora, da se izogne trcenju pa se ni. To je pa tisto kar ju loci, Hamilton manj razmislja o posledicah, kar ti vcasih pomaga (Amerika, Kanada, Avstrija), vcasih pa tudi ne (Spanija).

          ::

Ko komentirate, kdo naj se komu umakne, upoštevajte tudi to, kateri avto je spredaj. Če primerjamo samo zadnji dve situaciji: Španijo in Avstrijo. V obeh primerih je Rosberg izrinil Hamiltona. Ampak ker je bil v Španiji Hamilton zadaj, je sam pokasiral krivdo, tako kot jo je v Avstriji Rosberg.

billy ::

Biti spredaj v ovinku je drugače kot biti spredaj na ravnini.

h1427096 ::

          je izjavil:

Ko komentirate, kdo naj se komu umakne, upoštevajte tudi to, kateri avto je spredaj. Če primerjamo samo zadnji dve situaciji: Španijo in Avstrijo. V obeh primerih je Rosberg izrinil Hamiltona. Ampak ker je bil v Španiji Hamilton zadaj, je sam pokasiral krivdo, tako kot jo je v Avstriji Rosberg.

Točno to. V ostalih primerih, sta bila kolo ob kolesu. Tam je jasno, da se mora zunanji umaknit, ker drugač bo itak odletel.

Tokrat je bil Ham spredaj in Rosberga sploh ni mogel videti. Počakal je povsem do konca in pričakoval, da je Ros že zavil. Ker vsak normalen voznik bi.

Sicer pa so komisarji povedali svoje.

billy ::

Bil je spredaj recimo polovico avtomobila, ampak bil je na zunanji strani ovinka, kar pomeni da je imel v metrih za prevoziti daljšo razdaljo kot nico, torej je iz tega vidika lahko nico hitrejši iz ovinka.

Da pa ga ni videl pa je podobna bučka kot to da so rosbergu odpovedale zavore, pač PR zavajanje, da se oba nekako izogneta krivdi.

Kaj so dejali komisarji nima veze, ekipa je nemreč imela 100% 1-2 zmago v žepu (kar je letos redkost), pa sta jo voznika zapravila. Nico je bil 1. in je iz tega vidika bolj zaščiten, kot lewis. Nico tudi vodi v prvenstvu in ima tu manjšo prednost prej lojzom.
Torej ni bilo potrebe, da se ga spravi lojza prehitevat, razen pač subjektivna prepotentnost dirkača, da rine z glavo skozi zid in se spravi dirkat z moštvenim kolegom, ko se verjetno zaveda, kaj vse je v igri, iz vidika moštva, ki je njegov delodajalec.

Po drugi strani je pa to bil samo dodaten show, mogoče je gledalcem bilo všeč, mogoče je to pravi PR, ki ga merc rabi za doseganje boljših prodajnih številk. To vedo samo oni, ampak glede na to, da tolerirajo takšno početje že kar nekaj časa, jim očitno godi in ga neuradno tudi podpirajo do neke mere.

Samo to je važno kaj brko pravi in njegova ekipa "managementa", ki izračunava dohodek od F1, nima tu veze lauda, wolf, še najmanj pa lojza in nico.

h1427096 ::

rekel bi, da jim tole kar odgovarja. Statistika je sicer mal slabša, ampak vidni pa so. Med dirko in po njej.

billy ::

Jaz sem pa ravno med dirko pogrešal kazanje mercov, sem moral spodaj spremljati "livescore", da sem videl če se lojza približuje nicotu ali ne. Se spomnim da so kazali toliko več ostala moštva.

Morda je sicer vedno tako, ker ponavadi nisem pozoren na merce, pa le nisem navajen, da se ne kaže toliko vodilnih, ampak zdaj me je res jezilo :)

springfield ::

h1427096 je izjavil:

Točno to. V ostalih primerih, sta bila kolo ob kolesu. Tam je jasno, da se mora zunanji umaknit, ker drugač bo itak odletel.

Ce sta kolo ob kolesu, se mora pustit prostor. Vsaj pol avtomobila mora biti spredaj, da si lahko 'prilasti' ovinek in linijo.

theBill ::

billy je izjavil:

Če bi bilo to res, ne bi lojzi podaljšali pogodbe, ampak bi dobil nogo tja, kjer si jo zasluži.

Raje bi vzeli hulkenberga, pa bi bile zadnje 3 sezone popolnoma identične, le da ne bi imeli dvornega norčka v ekipi, ki se okoli igra gangsterja, ipd.

Nikoli se ne ve za naslednjo sezono, ali bo avto še tako dominanten, ker če bo konkurenca bližje, si bodo z Rosbergom lahko bolj malo pomagali in jim bo Hamilton hudičevo prav prišel... (no ali pa če bo dežna dirka :)))

theBill ::

billy je izjavil:

In pa undercut taktike se morajo znebiti, da so lojzo prvega spravili v bokse, da bi mu uspel undercut je prava svinjarija na nivoju moštva, ker če ne bi zajebal v svojem out lapu, bi prišel pred nica, brez razloga.

O kakšnem undercutu ti to govoriš? Mogoče o tistem, do katerega je sploh prišlo, ker ko so Hamiltonu sredi dirke s spreminjanjem taktike zajebali 15 sekund prednosti pred Rosbergom izpred prvega postanka? Undercutov pri Mercedesu na drugih dirkah ne delajo ne za enega ne za drugega dirkača.

Modri dirkač ::

billy je izjavil:

Lauda je ravno pripeljal lojzo v merca, to je nejgovo maslo.

Tole s qualy je sicer najlažja logika, ampak kaj če recimo lojza slabo štarta, kot že velikokrat letos, ga nico ne sme prehitet v prvem ovinku, ipd, ker potem švigne lahko mimo vettel ali pa še kak RBR.

Zato dvomim, da bo kaj tako drastičnega, bo pa kaj takega, kot je recimo bilo sedaj, da če zadnjih nekaj krogov vozita na 1-2 mestih in to z udobno prednostjo, tisti 2 ne sme napasti prvega. In pa undercut taktike se morajo znebiti, da so lojzo prvega spravili v bokse, da bi mu uspel undercut je prava svinjarija na nivoju moštva, ker če ne bi zajebal v svojem out lapu, bi prišel pred nica, brez razloga.

Stari, brez zamere, ampak ti nisi razumel, kaj se je iz taktičnega vidika dogajalo na dirki ...
Everybody lies!

billy ::

Zakaj pa je šel lojza prvi v bokse? sta morala sploh iti v bokse? glede na RBR/ferari bi rekel da ni bilo potrebe. Potem pa je lojza šel prvi, ker pač nico ni imel potrebe in v svojem outlapu zajebal v enem ovinku in je šel undercut po gobe. Z undercutom bi lepo elegantno rešili menjavo v vodstvu, ker bi lojza bil 1. nico pa 2. in nico ga ne bi mogel prehiteti, ker je pač pussy style voznik.
Da so pa lojzo tako hitro poklicali v bokse pa je jasno, ker so vedeli kaj bo z nicom, da bo moral dati gor super soft gume, ker soft več ni imel, kar bo pomenilo da ga bo lojza lahko ob koncu dirke napadel, če slučajno undercut ne uspe.
In nico je moral takoj v bokse za lojzem, ker tako edina šansa, da ostane pred njim, dlje kot bi ostal na stezi, slabše bi bilo. Pa čeprav so vedeli da s super soft ne bo mogel držati tempa do konca.

Taktično gledano je bil drugi postanek mostrovina oz pravi spin, da je lojza dobil dirko. Niso pa računali, da se bo nico tako branil oz da bo lojza tak nespo in šele v "zadnjem ovinku" napadel.

MaterVola ::

Jst ::

>Želeti dirkačem hudo nesrečo ni ravno kul izjava...

Nisem mislil hudo nesrečo med seboj ali drugim. Ampak kakšno čudno nesrečo, kjer bi zbili - z manjšimi posledicami* - pol štartne vrste, da bi dobili kazen iz strani FIA; prepoved udeležitev parih dirk.

*manjše posledice: uničena sprednja krilca, da bi jih lahko v boxih zamenjali, počene gume, nekritične poškodbe na bolidu, da bi lahko ostali vseeno nadaljevali dirko. Pač nek freak accident, kjer se nesrečno poklopi več stvari med seboj. In krivda dvojca Hamilton&Rosberg.

Buh ne daj, da bi se zgodila kakšna hujša nesreča...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

connel ::

Naj sosedu krava crkne, samo da bo bolj zanimivo a, patetično.

PredatorX ::

Sem sio pogledal mal več analiz... rosberg je res ciljal gumo hama. Jo zadel, a guma preživela :D

MaterVola ::

Ja, saj. Zarota Mercedesa. Premehko prednje krilce, neuporabno kot orožje :D

billy ::

To je zato, ker je gibljivo, če bi bilo trdno, bi jo prepičil ;)

Škoda sicer, zamislite si izraz na obrazu lojza, če bi ga rosberg spravil iz steze, sam pa zmagal. Verjetno bi bila še večja surla kot tisto famozno otroško obnašanje v monacu.

no comment ::

billy je izjavil:


Škoda sicer, zamislite si izraz na obrazu lojza, če bi ga rosberg spravil iz steze, sam pa zmagal. Verjetno bi bila še večja surla kot tisto famozno otroško obnašanje v monacu.

Rosbergu bi v tem primeru pribili pol ure kazni na tej in prepoved nastopa na naslednjih treh dirkah. Treba ga je naučit kdo je untouchable v F1!

billy ::

To je res, ampak bi prišlo do tega šele par ur po dirki, do takrat bi pa lojza vlekel surlo po paddocku in razbijal sobane.

billy ::

Tresla se je gora...

Lewis Hamilton and Nico Rosberg are on a "final warning" that they will be severely punished if they crash again but remain free to race.

Vse je show :)

PredatorX ::

Kazen naj bo, da štartata iz ozadja.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Lewis Hamilton and Nico Rosberg are on a "final warning" that they will be severely punished if they crash again but remain free to race.


a ima katera stavnica možnost stavit kdaj bo naslednjič počlo? :))
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PrimozR ::

Jst je izjavil:

>Želeti dirkačem hudo nesrečo ni ravno kul izjava...

Nisem mislil hudo nesrečo med seboj ali drugim. Ampak kakšno čudno nesrečo, kjer bi zbili - z manjšimi posledicami* - pol štartne vrste, da bi dobili kazen iz strani FIA; prepoved udeležitev parih dirk.

*manjše posledice: uničena sprednja krilca, da bi jih lahko v boxih zamenjali, počene gume, nekritične poškodbe na bolidu, da bi lahko ostali vseeno nadaljevali dirko. Pač nek freak accident, kjer se nesrečno poklopi več stvari med seboj. In krivda dvojca Hamilton&Rosberg.

Buh ne daj, da bi se zgodila kakšna hujša nesreča...

Kako the fuck zbiješ pol štartne vrste z le polomljenim krilcem???

billy ::

Vsi, ki imate windows phone, včeraj je izšla uradna F1 aplikacija. Ni videt švohna, če je kdo pripravljen plačat za dostop do vsega kar ponuja ;)

Modri dirkač ::

Sem naložil in dela veloko bolje, kot na droidu.
Recimo, ko na androidu zadevo minimiziraš in ko spet prideš nazaj v app se cela zadeva refresha in the vrže na začetno okno, WTF?
Everybody lies!

billy ::

Jaz se še nisem podrobno spuščal v app, ampak a omogoča vsaj osnoven live timing (takšen kot je na spletni strani), ali je za vse potrebno imeti dostop?
««
24 / 40
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 430 31 32 33 )

Oddelek: Na cesti
1616168377 (102937)          
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664272677 (168145) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130582 (89331) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177299 (140544) WarpedGone

Več podobnih tem