» »

Obraba letnih pnevmatik?

Obraba letnih pnevmatik?

«
1
2

Half-Saint ::

Maja letos smo nabavili nove gume Dunlop Sport BluReponse 205/55 R16. Po cca. 15.000km prevoženih imajo prednje gume le še 4mm profila, zadnje pa 6mm. Ali je to normalna obraba?

LP

P.S. Zadnjih par voženj opažam tresenje volana pri 130-140 km/h, potem izgine.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

WarpedGone ::

Lahko je, lahko ni.

Je obraba enakomerna, al bol pobira notranji/zunanju rob al sredino?
Kak cesta, kolk težk avto, kakšni pospeški 0-100?
Kolk zaviranja, kolk pospeševanja v ovinke?
Zbogom in hvala za vse ribe

feryz ::

Julija letos sem nabavil gume Bridgstone Turanza 235/45 R17.
Po prevoženih 27.000 km, so prednje romale danes v smeti (točno do indikatorja), zadnjih je še pol.
Nekako tako bo tudi pri tebi.

Aja, za tako obrabo, moraš avto kar precej tiščati; beri gas do poda, če je na cesti prostor.
Če se vozite po penzionistično, potem je obraba malo velika.

Unknown_001 ::

Gume daj centrirat - da odpraviš tresenje.
Preverjaj tlak v pnevmatikah (prenizek/previsok = neenakomerna obraba !!!)
Ne krpaj na polno na semaforjih
Ne pospešuj na polno ko pelješ iz ovinka.

V bistvu je res bolj vprašanje, kako sploh vozite.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

N0t0ri0us ::

dunlopke imajo že v štartu malo profila in so zelo mehke. To je nekako normalna obraba.
Bridgestone sem imel tudi sam cca 15k spredaj in 15k zadaj pa imajo še 3-4mm profila. Grejo v smeti zaradi starosti.

Half-Saint ::

Avto je Opel Astra 1.7 diesel karavan in ga v glavnem vozi žena na relaciji Idrija-Vrhnika. Cesta je še posebej na relaciji Idrija-Godovič in Hotedršica-Kalce zelo ovinkasta. Žena vozi nekako povprečno hitro, prehitevati pa ne mara. Jaz rad malo bolj pritisnem na plin, še vedno pa nisem nek dirkač in tudi v ovinke ne tiščim avta - gas malo bolj pohodim, ko avto zapušča ovinek.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

Invictus ::

N0t0ri0us je izjavil:

dunlopke imajo že v štartu malo profila in so zelo mehke. To je nekako normalna obraba.
Bridgestone sem imel tudi sam cca 15k spredaj in 15k zadaj pa imajo še 3-4mm profila. Grejo v smeti zaradi starosti.

Se strinjam. 2 leti, pa ti povsem pobere profil na robu. Cirka 25 kilometrov bolj divje vožnje čez ovinke ;). Ljubelj je neprizanesljiv do gum. Držijo pa dobro ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Aston_11 ::

Na relaciji Idrija Godovič ne more biti drugače. Tam tudi prej odpovejo ploščice in amortizerji.

m0LN4r ::

Half-Saint je izjavil:

Avto je Opel Astra 1.7 diesel karavan in ga v glavnem vozi žena na relaciji Idrija-Vrhnika. Cesta je še posebej na relaciji Idrija-Godovič in Hotedršica-Kalce zelo ovinkasta. Žena vozi nekako povprečno hitro, prehitevati pa ne mara. Jaz rad malo bolj pritisnem na plin, še vedno pa nisem nek dirkač in tudi v ovinke ne tiščim avta - gas malo bolj pohodim, ko avto zapušča ovinek.

Ženi povej par kmh manj v ovinku in par kmh več na ravnem. Za te težje avta pa je fajn če so jače gume in napumpane, tako kot se šika.
Pejte mal k vulkanizerjem zej, pa poglejte kake gume se mečejo vstran. 3/4 gum na odpadu je bilo voženih premehkih.

 Grem zle po ulici ima 90% vseh avtov premal napumpane, kot na sredinski sliki pa še tiste cenejše z manj nosilnosti oz. neojačane.

Grem zle po ulici ima 90% vseh avtov premal napumpane, kot na sredinski sliki pa še tiste cenejše z manj nosilnosti oz. neojačane.

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Buggy ::

Obraba gum je nekaj kjer je prisotnih toliko spremenljivk, da je posplosevanje in sprasevanje kaj je normalno cisto nesmiselno.
Jaz sem letos aprila kupil nove letne gume 225/45/17, oktobra po slabih 20Km sem kupil pa se ene letne za pogonsko os in jih vozil se mesec in pol...prve so sle pa v kanto z manj kot 2 mm profila. Zdej imam gor zimske.

Kaj delam z gumami oz. kaj za eno gumo sem imel? Sploh ni vazna guma, ker je vsako leto podobno (premium gume ala Pirelli, Good Year F1 ali pa Nexen). Hec je le v nacinu voznje (speljevanje, bremzanje, ovinki..), podlagi (ovinki, hribi, grob asfalt,..) in karakteristikah avta (teza, moc,..).

Zato se ni za sekirat, ce je guma bolj kot ne enakomerno pobrana je to pac to, prilagodis lahko malo voznjo, vendar ce se vozis po istih cestah enako hitro ne bo neke hude razlike z drugo gumo...razen ce je trda ko kamen (Michelinka Primacy HP) in bos na mokrem asfaltu oddrsaval vseeno bos pa imel profil :)

m0LN4r ::

Počasen voznik je tut tist, k gre v vsak ovink 60-70 na ravnem pa 75 xD Gume pa papa.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

M-XXXX ::

Buggy priporočam Michelin super sportke (če obstaja 17" model, ali so samo večje, iste dimenzije in 18" so najbolje gume kar sem jih imel. Nor oprijem + majhna obraba.

seminal ::

Jaz pa ne morem mimo posta, nor oprijem pa mala obraba. Tale dva pojma se en drugega izključujeta. A je samo nor oprijem in vlka obraba al pa eco guma z malo slabšim oprijemom in majhno obrabo.

matobeli ::

Meni je tudi dost hudo požrlo gume, ampak enakomerno. cca 8-9k km, oziroma cela letna sezona.

Gume so bile nove, Continental PremiumContact5. Koliko mm jih je dejansko požrlo bom še pogledal, ampak se na oko kar vidi razliko med zadnjim in prednjim parom.

Sicer so res malo mehkejše gume, ampak ravno po 2 sezonah z mojimi kilometri pa naj še ne bi bile zanič. Ima kdo enake gume?

Pa še random ugotovitev: Z avtom sem dobil poleti vožene zimske UG gume (ki sem jih dal takoj dol in se jih še nisem znebil). Malo sem primerjal trdoto gum, tiste stare zimske so se kar lepo zapekle. Letne Conti so precej mehkejše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

Invictus ::

seminal je izjavil:

Jaz pa ne morem mimo posta, nor oprijem pa mala obraba. Tale dva pojma se en drugega izključujeta. A je samo nor oprijem in vlka obraba al pa eco guma z malo slabšim oprijemom in majhno obrabo.

Michelin ima kar dober kompromis. Zato tudi cena ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SkIDiver ::

Kolega je v začetku novembra jamral, da mu je pri Dunlop Sport BluReponse 205/55/16, ki jih vozi drugo sezono začel odpadati profil na gumi, ki je bila nameščena na prednji osi, ki je tudi pogonska na 1.6 dizlu z 115KS in cca 1300kg.

Sam imam GY efficientgrip performance 205/50/17 na 115KS in 1500kg pa so se mi v 10k dobro obnesle. Tudi obraba na hitri pogled ob menjavi z zimskim kompletom je čisto pričakovana glede na agresivno vožnjo skozi ovinke.

Kar se tiče neobrabe so se mi najbolj obnesle Nokian (zimske in letne). Tudi kompromis med obrabo in oprijemom na mokrim je bil dober, čeprav kar se tiče oprijema na mokrem so uporabne max 3 sezone.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

WarpedGone ::

Če ima račun, naj zadevo reklamira.
Nekje je neki šlo zelo narobe, prvi kandidat je ponaredek.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Tudi sam sem Bridgestone EP001s vrgel po 36k km v smeti (ADAC obraba 2,8, BluReponse 2,5), me je pa vulkanizer že po 12k km spraševal če jih vrže stran. Ampak držale so pa do konca, kar za Michelinke nebi mogel trditi, kljub profilu.

Na splošno dober kompromis dela Continetal, GoodYear, Pirelli... je pa vsak model pnevmatike svoja zgodba, najbolje je pogledat teste glede tega.

Blinder ::

Normalno obrabo imas. Enkrat obrni prednje zadaj in obratno in gas dalje. Pa ne verjet bullshita da so dunlopke mehke in da malo trajajo. Blue sportresponse so najboljse pnevmatike v kategoriji. Naslednjic pa vseeno lahko pogledas ce dobis michelinke, trajajo najdlje pa tudi dobre so.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

M-XXXX ::

seminal je izjavil:

Jaz pa ne morem mimo posta, nor oprijem pa mala obraba. Tale dva pojma se en drugega izključujeta. A je samo nor oprijem in vlka obraba al pa eco guma z malo slabšim oprijemom in majhno obrabo.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Miche...

97% oprijem, pa 85% obraba.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Bridg...

Imam podobne izkušnje. Sem imel oboje gume, po spletu naklučih oboje na enkrat (2 sprednje michelinke, 2 zadnje Potenza S001 (2 gume sem menjal zaradi predrtja na AC).

Uglavnem Potenzo zadaj mi je bolj pobiralo kot Super sportke spredaj. Avto na sprednji pogon, 205KM.

J.McLane ::

Ne glej teh grafov na TyreReviews ker so to glasovanja uporabnikov, posledično čisto subjektivne ocene.

Nihče me ne bo prepričal, da je guma, ki ima garancijo da zdrži 50k km (Michelin) dobra v mokrem.

Edit: čeprav Ameriški model Energy Saver ima celo 104k km garancije, tako da morda pa Super sport od Michelin vseeno niso taka katastrofa ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

theBill ::

J.McLane je izjavil:

Ne glej teh grafov na TyreReviews ker so to glasovanja uporabnikov, posledično čisto subjektivne ocene.

Nihče me ne bo prepričal, da je guma, ki ima garancijo da zdrži 50k km (Michelin) dobra v mokrem.

Grafi so res subjektivni, imaš pa spodaj izkušnje uporabnikov kjer dostikrat zaslediš, kako hitro je nekdo gumo zradiral. Res pa je, da je to čisto odvisno od načina vožnje, ceste, asfalta, kot v tej celi temi.

Meni enake gume kot jih navaja avtor teme, Dunlop Bluresponse 205 55 R16 V, po prevoženih cca. 6000 km komaj kažejo znake obrabe. Sem pa bolj economy driver, brez tiščanja po ovinkih, večinoma mestna vožnja in kakšne krajše relacije.

Če boš že Michelin touring gumo kupil vzemi vsaj Primacy 3 in ne eco sranja Energy Saver Plus. Od afere pri ADAC testih pred dvema letoma je Energy Saver padel na testih tja kamor spada, torej v sredino lestvice, ker guma ni primerljiva z najboljšimi touring gumami, kot so Conti Premium 5, Dunlop Bluresponse, Goodyear Efficient grip performance in že omenjeni Michelin Primacy 3. Je bolj v rangu Eco contact, Streetresponse,itd. torej en razred nižje.

Buggy ::

Michelin Primacy HP v dimenziji 225/45/17 je bila v mojem primeru katastrofa...v bistvu zivljensko nevarna guma v drugi sezoni (starost po DOT-u tri leta) na mokrem/vlaznem, navkljub se vsaj 3-4mm profila...pa ne zaradi aquaplaninga, ampak ker je bila na ovinkih kot bi po ledu vozil. Nikoli vec Michelin...sedaj ze drugic vec kot zadovoljen uporabnik polovico cenejse in po mojem obcutku 3x boljse Nexen N'Fera Su4...toliko zadovoljen da sem se zimske vzel na test...od lanske TS850 sedaj na Nexen WinGuard WH2 - letosnji model :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

M-XXXX ::

Ne glej teh grafov na TyreReviews ker so to glasovanja uporabnikov, posledično čisto subjektivne ocene.

Dovolj veliko število subjektivnih ocen ti da presenetljivo uporabne podatke. Posebno primer kot so naprimer gume.

Pa tudi če spregledamo TyreReviews vsi testi kažejo enako: gre se za eno izmed najboljših gum, z fenomenalnim oprijemom, ki se ne obrablja prehitro, oziroma celo dolgo zdrži. Oziroma veliko dlje od primerljive konkurence (katere praktično nima).

Kreddy ::

Half-Saint je izjavil:

Maja letos smo nabavili nove gume Dunlop Sport BluReponse 205/55 R16. Po cca. 15.000km prevoženih imajo prednje gume le še 4mm profila, zadnje pa 6mm. Ali je to normalna obraba?

LP

P.S. Zadnjih par voženj opažam tresenje volana pri 130-140 km/h, potem izgine.


Če imaš v kratkem tehničen pregled ti naj povejo v kakšnem stanju je podvozje, drugače se pa zapelji do vulkanizerja, ki ima napravo za avtooptiko in bodo sigurno našli rešitev.
Ker trese je možno da je zračnost na rokah in zaradi tega tudi gume požira, ni pa nujno, vzrokov je lahko kaj nekaj.
1. Q8200 | 550W | 6GB | 1TB | Lexa S | HD6950
2. Athlon 64 3800+ | 350W | 2GB | 200GB | HD4650

AnotherMe ::

Spomladi sem kupil Bridgstone Turanza 205/50/16. Jeseni sem jih vrgel v smeti, vmes sem 2x premenjal prednja in zadnja kolesa... Naredil sem slabih 15k. Nisem se vozil počasi...

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:


 Grem zle po ulici ima 90% vseh avtov premal napumpane, kot na sredinski sliki pa še tiste cenejše z manj nosilnosti oz. neojačane.

Grem zle po ulici ima 90% vseh avtov premal napumpane, kot na sredinski sliki pa še tiste cenejše z manj nosilnosti oz. neojačane.



jaz sem dal, konec septembra, namestit zimske gume. ko sem jih napumpal na 2.5 bara (enoprostorec), so 3 izgledale kot prva pnevmatika, ena pa izgleda kot druga (premalo napumpana).
pozna kdo razlog?

edit:
- vse 4 gume so enake (tudi dot)
- gume so v takem stanju ko je avto prazen
- gre se za prednjo levo gumo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

matobeli ::

Tudi na mojem se to pozna. Neenakomerno razporejena teža po avtu?

facepalm ::

Glede na to, da je avto prazen, bi morala biti teza nekako enakomerno razporejena levo/desno. ali..?
je mozno, da se to pozna zaradi male zracnosti podvozja? eno gumico moram menjat pri vilici (mislim da je ravno ta stran).

J.McLane ::

M-XXXX je izjavil:

Ne glej teh grafov na TyreReviews ker so to glasovanja uporabnikov, posledično čisto subjektivne ocene.

Dovolj veliko število subjektivnih ocen ti da presenetljivo uporabne podatke. Posebno primer kot so naprimer gume.

Pa tudi če spregledamo TyreReviews vsi testi kažejo enako: gre se za eno izmed najboljših gum, z fenomenalnim oprijemom, ki se ne obrablja prehitro, oziroma celo dolgo zdrži. Oziroma veliko dlje od primerljive konkurence (katere praktično nima).


Še višje število subjektivnih ocen imaš na:
http://www.testipnevmatik.com/letne_pne...

Enrgy Saver+, po mojih izkušnja katastrofa, po ocenah sploh ne slabe:
http://www.testipnevmatik.com/letne_pne...
Alpin A3 po mojih izkušnjah katastrofa, po ocenah spet dobre:
http://www.testipnevmatik.com/zimske_pn...

Verjemi berem tele ocene že tri mesece ker iščem gume za Pick-up in ni nikjer nekih verodostojnih testov.

GrimReaper ::

Ko smo že pri gumah, se je že komu zgodilo da bi guma spustila na 0,0 bara? Pa ne mislim iz tistega običajnega vzroka, ker meni guma na pušča niti malo, ampak je (bil) problem tesnjenje platišče/guma.
In sicer včeraj grem iz šihta, tam nisem nič opazil (tako da recimo 1,5 bara je že mogla met), ko pridem domov pa opazim da je ZL guma povsem prazna.
Na glavni cesti sigurno še ni bila prazna, mi pa ni bilo jasno na parkirišču, zakaj gre avto s tako težavo nazaj, res pa da je bil v napoto led, in nisem mogel vedt da bi bila lahko prazna guma.
V glavnem, z 0.0 sigurno nisem naredil več kot 10m, koliko km je bila pod kritično mejo (1,0 bara?) pa tudi ne morm vedt. Ampak recimo da je guma ok, ker 100€ je le preveč samo za sum.
Potem sem šel po tlačilko za kolo in se namatral, da sem spravil na 2,2 bara.

Ostale 3 so imele prednje 2,0, zadnja pa 1,8 bara, 8.11., se pravi 2 tedna nazaj, sem jih napolnil na 2,3/2,1 bara (po manualu).
Vzrok mislim da ne more bit drug, kot pa mraz, ki je pritisnil v ponedeljek zjutraj, in zaradi tega se je zmanjšal tlak.
Potem pa do doma še čez ne ravno lepo cesto (zabilo me sigurno ni nikjer), in je zgleda čez vsako luknjo malo spustila. Čeprav na 0,0 je tud mal bizarno, ker prej sem s PD že 2x zabil avto čez luknjo in je spustila samo iz 2,3 na 1,7.
Danes sem jih še enkrat napolnil, raje na 2,3/2,2, da ne bo zadaj spet problema, preveč pa tudi ne upam, čeprav piše v manualu, da pri snow tyres daš 0,2 več, se pravi 2,5/2,3.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

M-XXXX ::

Ravno meni se je to zgodilo letos. Stik med platiščem in gumo počasi spuščal zrak. Kaj češ, se zgodi. Je pa pametno po menjavi par dni spremljat kaj se dogaja.

Siddh ::

Nižji kot je tlak v gumah, slabše bo tesnenje med gumo in platiščem. Ko enkrat pade pod neko mejo se enostavno sprazni, to da je mraz pa itak še pripomore k temu. Naredi tako, kot piše v navodilih.


J.McLane ::

Meni se je isto zgodilo lani, ko se montira se na platišču lahko naredi kakšno razo, meni je gumo odmontiral malo spoliral in nazaj montiral, pa je sedaj OK.

radmannsdorf ::

meni je pred leti celo platišče s pnevmatiko vulkanizer namakal v vodi, ni bilo nič videt. potem je rekel da je edina rešitev da vstavi noter "šlauh". sem rekel da to pa ne, da naj samo gumo da gor in dol. je naredil tako in guma je dihtala v nulo :)

bbbbbb2015 ::

Half-Saint je izjavil:

Maja letos smo nabavili nove gume Dunlop Sport BluReponse 205/55 R16. Po cca. 15.000km prevoženih imajo prednje gume le še 4mm profila, zadnje pa 6mm. Ali je to normalna obraba?

LP

P.S. Zadnjih par voženj opažam tresenje volana pri 130-140 km/h, potem izgine.


Ko tako malo berem tele vaše poste, koliko kilometrov prevozite z gumami, se sprašujem, če je z vami kaj narobe ali z mano.

Jaz sem z Michelinkami 225/55/17 105W prevozil 65 tisoč kilometrov, vsako leto so prednje gume šle nazaj in obratno. Na Meganu menjane pri 44 tisoč kilometrih, zdaj jih ima avto 116 tisoč. Morda je v novembru avto naredil 4000 km z zimskimi, ostalo pa vse z letnimi.

Vozim sicer po evropskih državah, autobahn večinoma, svojčas zelo hitro, zdaj po omejitvah (120-130), v frei zonah 160-170km/h.

Ne vem kaj delate, samo 15 tisoč km jaz naredim v mesecu dni, če imam službene poti. Kaj po vašem bi potem vsak mesec menjaval gume? To ne pride v poštev. Pa gume pazim, da so napumpane, optike ne delam pogosto, morda na dva servisa, večji problem so razni volanski drogovi. Na 2-3 servise je že kaj zrahljano. Imam privat (poceni) mehanika, ki to vse poštima.

bbbbbb2015 ::

GrimReaper je izjavil:

Ko smo že pri gumah, se je že komu zgodilo da bi guma spustila na 0,0 bara? Pa ne mislim iz tistega običajnega vzroka, ker meni guma na pušča niti malo, ampak je (bil) problem tesnjenje platišče/guma.
In sicer včeraj grem iz šihta, tam nisem nič opazil (tako da recimo 1,5 bara je že mogla met), ko pridem domov pa opazim da je ZL guma povsem prazna.
Na glavni cesti sigurno še ni bila prazna, mi pa ni bilo jasno na parkirišču, zakaj gre avto s tako težavo nazaj, res pa da je bil v napoto led, in nisem mogel vedt da bi bila lahko prazna guma.


Da bi guma spuščala na stiku med platiščem in gumo pa je taka izjemno lovska.

Ne trdim, da ni mogoče. Če je zelo prazna, recimo 1,3 bara, lahko ob robu začne spuščati, ker ob prazni gumi se stene posedejo, zavrneš volan in gumo zvije.

Če imaš 1,8 bara in več in če imaš pravilno gumo, to skoraj ni mogoče.

Na bivšem Grand Espacu se je dogajalo, da je guma puščala ob stiku, ampak je bil problem, ker ni bila prava za osno obremenitev. Gumo je že ob nižjih hitrosih malo sezuvalo in smo napako pravi čas opazili.

Najverjetneje je nekje presekana in je tujek še v gumi. Tudi to se mi je že zgodilo. Pa vulkanizer ni mogel najti napake.

Nakar še enkrat pretipa gumo znotraj, ter potegne ven roko pa tako grdo krvavo.

Z notranje strani je bil stekleni tujek, na robu profila.

M-XXXX ::

Da bi guma spuščala na stiku med platiščem in gumo pa je taka izjemno lovska.

Kot sem že rekel, točno to se mi je zgodilo prejšnji (petek?). Feltno so spolirali in zdaj je OK.

Unknown_001 ::

m0LN4r je izjavil:


 Grem zle po ulici ima 90% vseh avtov premal napumpane, kot na sredinski sliki pa še tiste cenejše z manj nosilnosti oz. neojačane.

Grem zle po ulici ima 90% vseh avtov premal napumpane, kot na sredinski sliki pa še tiste cenejše z manj nosilnosti oz. neojačane.



Zna bit malo tudi to, da ko se je teden in pol nazaj gume menalo, je bilo ozračje relativno toplo napram sedaj. Tlak v pnevmatikah, ki je naveden pri voznikovih vratih na nalepki je predviden za hladne temperature (Cold tire pressure ali nekaj takega).

Graf je mogoče večini znan, v bistvu niti ne vem s kje točno sem ga pobral tako da če je skala narobe nastavljena me ne tepst :D, važna je krivulja za lažjo predstavo.

Jaz sem jih zadnjič na črpalki dodatno napolnil pol atmosfere premalo na obeh aksah 8-O pa sedaj guma lepo izgleda, no dobro sprednje imajo čisto malo izbokline spodaj ampak tlak ustreza napisanemu oz, je za desetinko atmosfere za zih preveč not :D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Meni lani isto, feltno spoliral in je bilo OK. Kot sem že prej pisal ko da ALU feltno na mašino za "sezuvanje" gume jo na tistih 4 stičnih točkah lahko malo odrgne, če je litina mehka je to dovolj da tam guma ne tesni.

Splošno znano dejsto je da Michelin zdrži (naj)dlje to se tudi lepo vidi na ADAC (AMZS) testu. Manj znano dejstvo pa je da so take gume po sezoni ali dveh v dežju slabe, večina tega kot kaže ne opazi.

M-XXXX ::

Zna bit malo tudi to, da ko se je teden in pol nazaj gume menalo, je bilo ozračje relativno toplo napram sedaj. Tlak v pnevmatikah, ki je naveden pri voznikovih vratih na nalepki je predviden za hladne temperature (Cold tire pressure ali nekaj takega).

Ah čisto nepomembno. Razlika med 0°C in 30°C je 0.03bara.

Unknown_001 ::

M-XXXX je izjavil:


Ah čisto nepomembno. Razlika med 0°C in 30°C je 0.03bara.


Možno, ne vem, nisem se šel preračunavanja. Ampak vseeno, a se ti ne zdi da bi moglo bit malo več razlike?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

M-XXXX ::

Še celo sam si objavil graf. Nisem pa preverjal, če graf drži.
Za spremembo tlaka, pa ja, tako na "pamet" bo držalo.

J.McLane ::

Mislim da sem nekje zasledil, da ima velik vpliv vlaga v zraku, ki je v gumah, ne vem pa koliko je to res.

M-XXXX ::

Vse to ima vpliv, ampak nepomemben. Važno je zgolj, to da je dovolj napumpano.

kohoutek111 ::

vse kar pišete, je skoraj neverjetno... imam Dacio logan MCV, 75KS, staro 11 mesecev, naredil sem z letnimi gumami cca 75.000, 10.000 pa z zimskimi, na nobenih še sploh ni sledu obrabe, vsaj opazne ne, vozim vsak dan 200+ km, avtocesta.
po moje je posledica vaše obrabe prevelika hitrost, preveč zaviranja in nevzdržna vožnja skozi ovinke... od takih ljudi seveda tudi ni vozila za kupiti.

J.McLane ::

Jaz imam do prve AC 40 km, dnevno se vozim po samih ovinkih brez pretiranih zaviranj in pospeševanj (poraba!) in jasno da gume potem bolj trpijo. Letno naredim ca. 20k km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

GrimReaper ::

J.McLane je izjavil:

Splošno znano dejsto je da Michelin zdrži (naj)dlje to se tudi lepo vidi na ADAC (AMZS) testu. Manj znano dejstvo pa je da so take gume po sezoni ali dveh v dežju slabe, večina tega kot kaže ne opazi.

Moje Energy Saver DOT4311 so ble po dežju letos brez problemov.
Pa niti ni nujna ta povezava, da če se precej rabijo, da tudi bolje primejo v dežju. Ker prejšnje Dunlop Sport Maxx RT ne bi zdržale več kot 15-20k km (po 6k km so imele vse 4 po 6mm), po dežju so ble pa najslabše kar sem kdaj vozil.

M-XXXX je izjavil:

Zna bit malo tudi to, da ko se je teden in pol nazaj gume menalo, je bilo ozračje relativno toplo napram sedaj. Tlak v pnevmatikah, ki je naveden pri voznikovih vratih na nalepki je predviden za hladne temperature (Cold tire pressure ali nekaj takega).

Ah čisto nepomembno. Razlika med 0°C in 30°C je 0.03bara.

Američani pravijo, da je dober približek 1 psi na vsakih 10°F. Razlika v temperaturi 1°F je enaka 0,556°C, se pravi na vsakih 5,5°C bo razlike v tlaku 1 psi oz. 0,07 bara.
Sam sem polnil gume 8.11. popoldne, ko je bilo glede na AccuWeather točno 20°C. Včeraj zjutraj pa -4°C.
Tako da če dam vse to skupaj, je razlike točno 0,3 bara.

Pa tudi po mojih meritvah je padlo iz 2,3/2,1 na 2,0/1,8 bara. Zadnji dve sta bili z 1,8 bara tako očitno že kritični, mislim da je glavni razlog zato, ker je pač prejšnja lastnica vsako leto 4 leta na ista platišča menjavala letne in zimske gume, tako da sedaj niso več v najboljšem stanju.
Tako da to bom vsekakor naslednje leto upošteval, ker nočem ponovit zgodbe s popolnoma prazno gumo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

J.McLane ::

Gume so očitno zelo komplicirana zadeva, jaz sem imel Energy Saver+ 185/65 R15 (2013), pa ta guma je tudi prvo vgradnja v Golfu Bluemotion in sem tudi iz tistega konca slišal slabe kritike. Mi bi mi pa moglo biti že takoj sumljivo ker je bila guma poceni oz. nič dražja od konkurence, ampak po ADAC testu (2013) je bila super, no naslednje leto je bila po testih slaba v mokrem.

Očitno gre za velika odsotpanja že pri samem letniku, ne samo modelu, kaj šele proizvajalcu.

msjr ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Da bi guma spuščala na stiku med platiščem in gumo pa je taka izjemno lovska.

Se zgodi, meni se je to ob menjavi zgodilo pri motorju, zgleda se ni "200% usedla" in je par dni po menjavi puščala. Vsak dan preverjal in dopolnil in še preden sem šel [jokat] do vulkanizerja se je stanje umirilo in je držala na 2.3 do konca svojih dni.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 461 62 63 64 )

Oddelek: Na cesti
3158482969 (14266) Leko
»

Nove gume: kaj izbrati, oziroma je še kje ceneje? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13541461 (26796) beta1
»

2015 Testi letnih pnevmatik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38297270 (69683) gruntfürmich
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16833619 (28516) m0LN4r
»

letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15148982 (38781) theBill

Več podobnih tem