Forum » Na cesti » Pešec se vrže pred avto
Pešec se vrže pred avto
m0LN4r ::
Čisto vsi smo zaradi tega zaviranja izgubili čas.
Kolko sekund? Življenje je res prekratko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WarpedGone ::
Da.
Enostaven fact of life, prej kot se sprijazniš z njim, bolje bo za vse.
Pravljičarstvo tipa "tone pleha" pod črto slabšajo prometno varnost, ker spadajo v isto kategorijo kot zakonska prepoved gravitacije.
Prometna varnost se izboljša s tem, da se cesta spelje mimo in ne skozi naseljeno območje, tako da se namesto prehoda za pešce zgradi podhod/nadhod, tako da se semaforje požaga in naredi rondo, tako da se namesto prometnega znaka postavi ograja.
In tako da se otroku takoj dopove, da tisti avto ki pelje proti njemu NITI SLUČAJNO NE BO USTAVU in da ga bo bolelo.
Življenje tvoje mame ni/ne bo prekratko?
Enostaven fact of life, prej kot se sprijazniš z njim, bolje bo za vse.
Pravljičarstvo tipa "tone pleha" pod črto slabšajo prometno varnost, ker spadajo v isto kategorijo kot zakonska prepoved gravitacije.
Prometna varnost se izboljša s tem, da se cesta spelje mimo in ne skozi naseljeno območje, tako da se namesto prehoda za pešce zgradi podhod/nadhod, tako da se semaforje požaga in naredi rondo, tako da se namesto prometnega znaka postavi ograja.
In tako da se otroku takoj dopove, da tisti avto ki pelje proti njemu NITI SLUČAJNO NE BO USTAVU in da ga bo bolelo.
Življenje je res prekratko.
Življenje tvoje mame ni/ne bo prekratko?
Zbogom in hvala za vse ribe
m0LN4r ::
da se cesta spelje mimo in ne skozi naseljeno območje,
A si nor, zaradi takih poskusov hočjo župane križat: Cona 30 - Center Maribor
Enostaven fact of life, prej kot se sprijazniš z njim, bolje bo za vse.
Fact je tudi to, da tak bmk odnos voznikov ni sprejemljiv v moderni družbi, kamor smo namenjeni. Stem samo dokazujejo, da niso sposobni obvladati to "tono pleha"
Življenje tvoje mame ni/ne bo prekratko?
Pravila so jasna vsem. To da se jih eni zagriženo nočejo držat (vozniki) pa je nepravilno.
Zakaj bi morali ljudje živeti v strahu pred avti in prehodov.
WarpedGone je izjavil:
Mi je jasno da ne kapiraš ničesar.
Seveda kapiram, iščejo se izgovori.
Pravljičarstvo tipa "tone pleha" pod črto slabšajo prometno varnost, ker spadajo v isto kategorijo kot zakonska prepoved gravitacije.
Ni fora v toni pleha, ampak kako bi naj to tono pleha uporabljal, da bo vsem lepše.
Če pač noben noče upoštevat, zakaj prehodi obstajajo, potem jih niti ne potrebujemo.
Enako spet: stem samo dokazujejo, da niso sposobni obvladati to "tono pleha"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WarpedGone ::
Ni fora v toni pleha, ampak kako bi naj to tono pleha uporabljal, da bo vsem lepše.
V momentu ko se tona pleha premika, je to ogrožanje okolice.
Pravljičarstvo o tonah pleha tako vodi v eno samo skrajnost: da tona pleha postane nepremičnina.
Ko bo 30 standardna omejitev v mestih, se bodo uvedle cone 10.
Ko bo 10 standardna omejitev v mestih, se bodo uvedle cone 5.
...
Če pač noben noče upoštevat, zakaj prehodi obstajajo, potem jih niti ne potrebujemo.
Prehodi bi naredili bistveno več koristi, če jih nebi bilo.
Pešci nebi imeli lažnega občutka varnosti, kako so na pofarbani cesti varni.
Vozniki nebi imeli lažnega očutka varnosti, da kjer ni pofarbane ceste, jim ne bo nihče skoču pred avto.
Fact of life je, da ljudje skačejo po cesti, kjer se jim sprdne. Če voznike ne navajaš na prehode za pešce, bodo na pešce bol pozorni kjerkoli jih opazijo.
Ko daš na cesto tisto farbo, tako prvi kot drugi dobijo lažen občutek da so stvari urejene.
Ker tiste farbe ne spremenijo fizikalnih zakonov, je treba potem zganjat pravljice o "tonah pleha" in previdnosti in jadajadadada.
Js ko voznik sm na cesti zato da od točke a do točke b pridem čimprej. Če mi čas nebi bil pomemben bi šel peš.
Zato zavesto ali podzavestno vedno optimizarmo čas vožnje znotraj drugih okvirov. Kjer pa so razni prehodi itd vedno direkt v nasprotju z osnovnim namenom: čimprej na cilj.
Fejl prehodov za pešce je točno enak kot pri prednostnih cestah. Imaš prednost dokler se enkrat nekdo ne najde, ki to ignorira in je štala.
Ker se to dogaja, te pol pumpajo kako prednost ni absolutna in je treba pazit in jadadada. Skenslaj pojem prednosti in ne bo treba tupit o tonah pleha in previdnosti. Previdnost bo osnovna predpostavka. Sedaj je osnovna predpostavka prednost.
Zbogom in hvala za vse ribe
m0LN4r ::
Za avto rabiš baje izpit. Prehodi za pešče in kaj to je piše v neki knjigi. Še kak izgovor?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WarpedGone ::
Samo svetim bukvam se ne oporeka.
In svete bukve so kot po pravilu krive za največ trplenja in smrti.
In svete bukve so kot po pravilu krive za največ trplenja in smrti.
Mi je jasno da ne kapiraš ničesar.
Zbogom in hvala za vse ribe
m0LN4r ::
WarpedGone je izjavil:
Samo svetim bukvam se ne oporeka.
In svete bukve so kot po pravilu krive za največ trplenja in smrti.
Mi je jasno da ne kapiraš ničesar.
Boš podkrepil z nečim, zakaj so vozniki več vredni državljani in se jim ni treba pravil držat?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WarpedGone ::
Boš podkrepil z nečim, zakaj so vozniki več vredni državljani in se jim ni treba pravil držat?
Bralno razumevanje te Hebe, močno.
Zbogom in hvala za vse ribe
Glugy ::
WarpedGone je izjavil:
Mi je pa smešna situacija, ko peljema dva avtomobila svojih ~50 in tipo pred mano začne počasi zavirat pred prehodom za peščce, da gre pešec čez cesto.
Čisto vsi smo zaradi tega zaviranja izgubili čas. Če bi peljal enakomernih 50 naprej, bi oba bila čez prehod za peščce hitreje, kot pa se je avto uspel ustavit in pešcu omogočil prečkanje.
Zarad take miselnosti se je tud že kakšna nesreča pripetila. Takrat ti ne bo smešno. Na cesti moraš na prvem mestu gledat na varnost vseh udeležencev v prometu, ne pa da ti je najbolj pomembna tvoja hitrost in nekaj sekundna izguba na času. Vozniški izpit je v principu samo za tiste ki so strpni in ne dajejo prednosti hitrosti pač pa varnosti. In je po definiciji za tiste ki so se pripravljeni podredit temu v zameno za vozniško dovoljenje. Če se pa nisi pripravljen temu podredit imaš pa še vedno svobodno voljo da pač ne voziš. Razprave o tem kako je nefer da je nekje omejitev tok al pa da so pravila taka ali drugačna pa morajo biti zunaj ceste..ne pa da voziš po svoje. Vozit moraš po pravilih, pa tud če ti niso všeč. Lahko pa seveda po vožnji vedno napišeš pripombe, komentarje, pritožbe, predloge itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
WarpedGone ::
Zarad take miselnosti se je tud že kakšna nesreča pripetila.
Like tista, ko je blo očitno da avto ne zavira, pešec pa je vseeno stopu direkt pred njega po princupu Js mam prednost!!!!!enaenaena?
Takih genov se je treba čimprej losat.
Lahko pa seveda po vožnji vedno napišeš pripombe, komentarje, pritožbe, predloge itd.
Ni videt, da bi se to odobravalo.
Si takoj kriv za "neiskreno odgovarjal na vprašanja na izpitu", "so vozniki več vredni državljani in se jim ni treba pravil držat" in podobne debilizme.
Zbogom in hvala za vse ribe
SimplyMiha ::
Kdaj si delal izpit? Zgleda, da je čas, da se ti ga odvzame.
Pešec namreč ima vedno prednost na prehodu za pešče, pa če se upočasnjuješ ali ne. Najbolj ogroženi v prometu imajo prednost pred cestnimi oklepniki. Ti se moraš prilagajat njim, ne oni tebi.
Pešec namreč ima vedno prednost na prehodu za pešče, pa če se upočasnjuješ ali ne. Najbolj ogroženi v prometu imajo prednost pred cestnimi oklepniki. Ti se moraš prilagajat njim, ne oni tebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
thramos ::
Močnejši in težji ima vedno prednost: ker obstaja možnost, da se ne bo držal pravil, jih je potrebno ukiniti. Vsa, razen pravila močnejšega.
No, W1 se z vsakim prometnim sredstvom ustavi tudi pri zeleni/prednosti, dokler se povsem ne prepriča, da stoječi na rdeči mislijo resno ... če so težji od njega.
No, W1 se z vsakim prometnim sredstvom ustavi tudi pri zeleni/prednosti, dokler se povsem ne prepriča, da stoječi na rdeči mislijo resno ... če so težji od njega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
GTX970 ::
SimplyMiha
Pešec se mora pred prečkanjem tudi prepričati, da lahko prečka prehod varno, kar pomeni da so razne zombi variante samo pospeševanje Darwina (slušalke na ušesih, telefon v rokah).
V vsakem primer se lahko potem pešec tolaži na Žalah, da je imel prednost.
Pešec namreč ima vedno prednost na prehodu za pešče, pa če se upočasnjuješ ali ne.
Pešec se mora pred prečkanjem tudi prepričati, da lahko prečka prehod varno, kar pomeni da so razne zombi variante samo pospeševanje Darwina (slušalke na ušesih, telefon v rokah).
V vsakem primer se lahko potem pešec tolaži na Žalah, da je imel prednost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
thramos ::
Pešec se mora pred prečkanjem tudi prepričati, da lahko prečka prehod varno, kar pomeni da so razne zombi variante samo pospeševanje Darwina (slušalke na ušesih, telefon v rokah).
V vsakem primer se lahko potem pešec tolaži na Žalah, da je imel prednost.
Kako si lahko ZARES prepričan, da voznik v avtomobilu stoječem pred prehodom ne bo stopil po gasu, ker se je spomnil, da mora priti iz točke A v B malo hitreje, kot je mislil?
Utk ::
Pešec ima na prehodu glih tolk prednosti kot kjerkoli na cesti. Če se lahko pravi čas ustaviš, se moraš ustavit. Čisto vseeno, če je na prehodu ali ne. Če se ne moreš pravi čas ustavit, se pa pač ne boš. Da se moraš ustavit dokler je še on na pločniku pa pač ni res niti tega nikjer ne piše.
Zato bi bilo čisto v redu, če se bi prehodi res enostavno ukinili. Razen tam, kjer je semafor.
Zato bi bilo čisto v redu, če se bi prehodi res enostavno ukinili. Razen tam, kjer je semafor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WarpedGone ::
Semaforje se ukine skupaj s prehodi za pešce. In znaki za prednostno cesto.
In podobnimi bedarijami, ki so terjale že preveč življenj.
In podobnimi bedarijami, ki so terjale že preveč življenj.
Zbogom in hvala za vse ribe
SimplyMiha ::
Velja, ukinimo prehode. A to pomeni, da je treba ukiniti promet za vozila v naseljih - ker sicer ne bi prišli nikamor.
WarpedGone ::
Podpišem takoj- ukinitev prometa v naseljih pomeni da bodo obvoznice okrog naselij brez semaforjev in podobnih kretenizmov in se bo dejansko dalo od a do b normalno peljat. Brez vožnje skozi peskovnike, okrog gugalnic in previjalnih miz.
Zbogom in hvala za vse ribe
m0LN4r ::
Voznike ni šans, da prepričaš da se naj ne vozi znotraj naselja, mission impossible. Niti to jih ne moreš prepričat, da bi se vozili po pravilih in ustavili pešču.
Pešec jim mora z 10x10m tablo nakazat, pa dva dni prej po radiu javit, da bo prečkal cesto, da se Don Gospoda v konzervi lahko pravi čas ustavi.
Nono.
Pešec jim mora z 10x10m tablo nakazat, pa dva dni prej po radiu javit, da bo prečkal cesto, da se Don Gospoda v konzervi lahko pravi čas ustavi.
Nono.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | je zebra oaza za pešce? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 49531 (44079) | BigWhale |
» | Koga naj ubije samovozeč avtomobil? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 68736 (61350) | Truga |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40786 (35657) | St235 |
» | Krivec (pešec) v prometni nesreči (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12432 (11000) | Gregor P |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 61720 (54910) | jype |